تنها دو منطقه The Witcher 3 از Skyrim حدود 3.5 برابر بزرگتر است

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
4,985
نام
مهدی
Witcher3-3-670x376.png


طی کنفرانسی که CD Projekt Red و Umbra Software برگزار کردند، جزییات جالبی در باره وسعت نقشه The Witcher 3: Wild Hunt ارائه شد .
در این کنفرانس اندازه ی دو قسمت از نقشه ی The Witcher 3: Wild Hunt مشخص شد. شهر 8.5x8.5 Novigrad کیلومتر (72,25 کیلومتر مربع) و 8x8 Skellige کیلومتر (64 کیلومتر مربع) محاسبه شدند.و این بدین مهناست که این دو منطقه به تنهایی 136,25 کیلومتر مربع هستند که در واقع می شود 52 مایل .
برای مقایسه، کل بازی The Elder Scrolls V: Skyrim به اندازه ی 14.8 مایل مربع بوده است. و این این مفهوم را می رساند که دو قسمت نام برده از The Witcher 3 تقریبا 3.5 برابر کل محیط Skyrim هست.
وقتی CD Projekt RED در ماه June اعلام کرد که پروژه ی جدید آنها از Open World ـه Bethesda حدود 20 % بزرگتر است، ما فکر نمی کردیم که این محاسبه افزایش یابد.با این تفاسیر دنیای The Witcher 3: Wild Hun دنیای بسیار عظیمی است .

منبع
 
آخرین ویرایش:

Milkway Galaxy

کاربر سایت
Jan 12, 2013
248
یه همچین وسعتی با این عظمت مسلما دوتا تکنیکم بهش اضافه بشه کنسولها زیرش دوقلو میزان
اصل مطلب پلتفروم PC که من فقط به عشق همین بازی سیستمو ارتقا میدم . خیلی دوستدارم رو GM210 اجراش کنم

ایا میدونید که به خط اول پستتون میگن ترول ؟؟؟ اونم واقعا بی دلیل ؟؟؟ ... خود سازنده داره از اجرای بازیش روی کنسول ها تعریف میکنه ... شاید شما بیشتر از ایشون بدونید ....
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
Cd Projekt اومده که تبدیل بشه به Dominant ترین استدیو RPG ساز دنیا.....Bethesda که با Skyrim و Fallout 3 نتونست مثل قبل Deliver کنه، BIOWARE که تبدیل به سازنده ای شده که بازیهاش خیلی وقته(از 2004 به اینور) در سطح بازهای قدیمیش نیست....فقط From Software میمونه ولی بازم Witcher رو با Souls مقایسه کنیم، Witcher به مراتب قوی تره....
اصلا نمی دونم چرا با Skyrim مقایسه اش میکنن، Skyrim اصلا چیز اونقدر خفنی نبود(همون Oblivion بود که یه گرافیک بهتر و اژدها اضافه شده بود بهش)
خواهشا یه چیزی بگید که بگنجه!
من آبلیوین رو تجربه نکردم و در مورد این بازی نظری نمی دم اما از این بابت اطمینان دارم که دنباله ای که تنها تغییرش نسبت به نسخه قبلش "گرافیک بهتر و اژدها" باشه به هیچ عنوان نمی تونه از 89 نقد متای 96 رو کسب کنه و از این بین پایین ترین امتیازش 7.5 باشه و تو رقابت با غول های نسل بتونه با 226 گوتی بهترین بازی سال بشه!
______________________________________________________
به شدت به این بازی امیدوارم هستم و امیدوارم از وسعت بازی به نحو احسن استفاده کنند!
 

MASTER OC 7

کاربر سایت
May 6, 2011
79
نام
Maxwell
ایا میدونید که به خط اول پستتون میگن ترول ؟؟؟ اونم واقعا بی دلیل ؟؟؟ ... خود سازنده داره از اجرای بازیش روی کنسول ها تعریف میکنه ... شاید شما بیشتر از ایشون بدونید ....
ترول ؟؟؟
بازی روی نسخه کنسول طبق گفته خودشون خوبه اماااااا اینم میدونیم که پردازش همچین وسعتی با اضافه کردن چندین تکنیک مختلف مستلزم محاسبه بسیار بالایی خواهد بود + تکنیک انویدیا که نمیتونم ازش بگذرم
اینو که دیگه نمیشه انکار کرد درسته ؟ خودشونم گفتن بازی در پلتفروم PC متفاوت خواهد بود.
پس تعریفتونو از ترول اصلاح بفرمایید
عمرا اگه رو کنسول 60FPS ULTRA اجرا بشه شک نکن

در زمینه پرفورمنس ...بله بدون شک حق با شماست ... ولی این موضوع باعث نمیشه تعریفم از ترول تغییر کنه ;)
هرجور راحتی ..
 
آخرین ویرایش:

Milkway Galaxy

کاربر سایت
Jan 12, 2013
248
ترول ؟؟؟
بازی روی نسخه کنسول طبق گفته خودشون خوبه اماااااا اینم میدونیم که پردازش همچین وسعتی با اضافه کردن چندین تکنیک مختلف مستلزم محاسبه بسیار بالایی خواهد بود + تکنیک انویدیا که نمیتونم ازش بگذرم
اینو که دیگه نمیشه انکار کرد درسته ؟ خودشونم گفتن بازی در پلتفروم PC متفاوت خواهد بود.
پس تعریفتونو از ترول اصلاح بفرمایید

در زمینه پرفورمنس ...بله بدون شک حق با شماست ... ولی این موضوع باعث نمیشه تعریف از ترول تغییر کنه ;)

کنسول ها زیرش دوقلو بزان ... انصافا هم بیانش بده هم بیشتر معنی رو میده که کنسول ها از اجراش ناتوان میشن
 

Roter Jäger

کاربر سایت
Mar 17, 2009
1,750
نام
سهراب
خواهشا یه چیزی بگید که بگنجه!
اطمینان دارم که دنباله ای که تنها تغییرش نسبت به نسخه قبلش "گرافیک بهتر و اژدها" باشه به هیچ عنوان نمی تونه از 89 نقد متای 96 رو کسب کنه و از این بین پایین ترین امتیازش 7.5 باشه و تو رقابت با !

چون یه بازی متای بالایی داره یعنی نمیتونه تکراری باشه؟ این حرف رو راجع به همه قسمت های Assassin's Creed میشه زد، راجع به همه قسمت های Call of Duty میشه زد و تمام بازیهایی که قسمت های جدیدشون فرق آنچنانی بجز بخش گرافیک با بازی نسخه اولشون ندارن ولی بازم امتیاز بالایی از سایت ها میگیرن، بگذریم که Skyrim از لحاظ تکنیکی و همه چیز بازی خیلی خیلی خوبی بود و میشه گفت چیزی کم نداشت، ولی اصلا توی سالی که عرضه شد در حد و اندازه نسخه های قبلی خودش توی زمان خودشون نبود.
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
چون یه بازی متای بالایی داره یعنی نمیتونه تکراری باشه؟ این حرف رو راجع به همه قسمت های Assassin's Creed میشه زد، راجع به همه قسمت های Call of Duty میشه زد و تمام بازیهایی که قسمت های جدیدشون فرق آنچنانی بجز بخش گرافیک با بازی نسخه اولشون ندارن ولی بازم امتیاز بالایی از سایت ها میگیرن، بگذریم که Skyrim از لحاظ تکنیکی و همه چیز بازی خیلی خیلی خوبی بود و میشه گفت چیزی کم نداشت، ولی اصلا توی سالی که عرضه شد در حد و اندازه نسخه های قبلی خودش توی زمان خودشون نبود.
:|
من قانع شدم :|
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
اول باید ببینیم نسبت به وسعتی که داره، جزئیات هم داره یا نه؟ بزرگ بودن (متر مربع) چیز به خصوصی نیست. The Witcher 1 هم سرزمین خیلی بزرگی داشت ولی از نظر جزئیات خیلی فقیر بود. بیشتر وقت صرف راه رفتن توی سرزمین های بزرگ و طولانی میشد.
(اینایی که گفتم ربطی به داستان و ... نداره)
توی TW2 جزئیات رو خیلی زیاد کردن و گشت و گذار توی محیط لذت بخش تر شده بود. ماموریت های جالب بهش اضافه شده بود و ...
باس ببینیم TW3 هم همین کارو میکنه یا نه.

اما اسکایریم نسبت به وسعتی که داشت، بینهایت محیط زنده و پویایی داشت که آدم لذت میبرد همینجوری قدم بزنه و طبیعت رو نگاه کنه. درسته که توی یه سری چیزا کامل نبود، اما از چیزایی که داشت نهایت استفاده رو برده بود.

یه مثال بزنم،
مثلا Dragon Age چرا Open World کامل نیست؟ چون نیازی نداشت بیخود سرزمین رو بزرگ کنه و جزئیاتی توش قرار نداره. در عوض سرزمین رو محدود کردن و جزئیات رو تا فیها خالدون کشیدن بالا:d البته یه سری بحث ها هست که میگن Bioware تواناییشو نداره و ... IYKWIM:-"

این که نویسنده اومده وسعت رو با اسکایریم مقایسه کرده مشکلی نداره. بالاخره وسعت رو معمولا نسبت به یه چیزی مسنجن. حالا یه سری هم اینجا بد برداشت کردن:-"
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
این خبر که کمی عجیبه ! :d
چیزی که مشخصه اینه که Cd Projekt راه متفاوتی از RPG [FONT=&amp]ـهایی مثل Dragon Age Inquisition و Fable Legends و حتی Dark Souls II رو انتخاب کرده [/FONT]
مثلا بایوور روی تجربه ی شخصی دست گذاشته . . . اونقدر انتخاب ها شما رو در گیر میکنه که ساعت ها وقت می ذارید برای تکرار بازی ! :d
ولی سوالی که این جا پیش میاد اینه که حالا درسته راهشون جداست ولی دیگه چرا این همه محیط بزرگ کردن ؟! :| نمی دونم کی گفته یه RPG خوب باید محیط بزرگ داشته باشه .
درسته اسکایریم محیط بزرگی داشت ولی پر جزئیات بود + بی نهایت گیم پلی داشت و پر از quest بود ( هر چند افتضاح ! :d ) یه جورایی یه MMO [FONT=&amp]ـی آفلاین (!) ساخته بودن ! [/FONT]:d حالا این ها با نهایت 100 ساعت گیم پلی چه طور می خوان بار این محیط رو بکشن خدا می دونه !
جالبه فعلا هم رقیب اصلیشون در صحنه نیست . . . احتمالا Fallout 4 : Shadows of Boston سال 2017 می رسه خوبه که ، حداقل به Cyberpunk 2077 بخوره ! :d
 

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,985
نام
محمود
چون یه بازی متای بالایی داره یعنی نمیتونه تکراری باشه؟ این حرف رو راجع به همه قسمت های Assassin's Creed میشه زد، راجع به همه قسمت های Call of Duty میشه زد و تمام بازیهایی که قسمت های جدیدشون فرق آنچنانی بجز بخش گرافیک با بازی نسخه اولشون ندارن ولی بازم امتیاز بالایی از سایت ها میگیرن، بگذریم که Skyrim از لحاظ تکنیکی و همه چیز بازی خیلی خیلی خوبی بود و میشه گفت چیزی کم نداشت، ولی اصلا توی سالی که عرضه شد در حد و اندازه نسخه های قبلی خودش توی زمان خودشون نبود.

من اون موقعی که Skyrim تازه اومده بود یه نظرسنجی گذاشتم توی انجمن که به نظر شما Skyrim بازی بهتریه یا Oblivion؟ خیلی از بچه ها توی نظرسنجی شرکت کردند و Skyrim هم در نهایت رأی بیشتری نسبت به Oblivion آورد، ولی من خودم از بس هر دو بازی رو دوست داشتم تا مدت ها نمی تونستم رأی بدم و فقط همین اواخر رفتم و به زور به Oblivion رای دادم. اینها رو میگم به خاطر این که بدونی این فکرت و حرف هایی که می زنی رو درک می کنم کاملا.

ولی باید به یه چیزی هم واقعا دقت کرد، و اون هم این که Skyrim یه بازی آخر نسلی بود و در کنار PC داشت روی کنسول هایی عرضه می شد که 6-5 سال قدمت داشتند و سخت افزارشون توانایی ساپورت یه بازی از زمین تا آسمون متفاوت با قبل رو نداشت (همین الان با همین میزان ارتقا هم مشکلات مموری PS3 و بدبختی هایی که بتسدا کشید سر اون قضیه رو حتما یادت هست). این مشکل رو Oblivion اصلا نداشت و چون در ابتدای نسل داشت عرضه می شد روی سخت افزارهایی باید آماده اش می کردند که از تکنولوژی روز خیلی عقب نبود و در نتیجه Oblivion در سال 2006 خیلی انقلابی تر و متفاوت تر از اون چیزی بود که Skyrim در سال 2011 بود. من هم فقط به همین دلیل آخرش به Oblivion رای دادم.

در مورد مقایسه بین Witcher 3 و Skyrim هم به عنوان کسی که هر دو بازی (و نسخه های قبلی شون) رو به شدت دوست دارم به نظرم مساله بدی نیست و همون طور که بچه ها گفتند در واقع یه جور مقایسه بازی جدید با یه بازی عالی قبلی (به عنوان یه استاندارد معروف) هستش و معادل کوچک کردن Skyrim نیست اصلا.
128fs318181.gif
 

mgs2013

کاربر سایت
May 12, 2013
839
امیدوارم با این وسعت سیستم مورد نیازش رو تنظیمات H سنگین نباشه و همون گرافیک تریلر رو تحویلمون بدن وگرنه روی PS4 بازیش میکنم . فکر کنم 770 2G با I 7 3770K و 16 گیگ رم بجوئش .
 

HoR!ZoN

کاربر سایت
Feb 11, 2010
2,088
نام
Milad
هنوز که نیومده کو تا اواخر 2014 و اوایل 2015 ساید اصلا کنسل شد
حالا شما با ی خبر دارید تجزیه تحلیل می کنید !!!

Ubi soft یا شرکت های دیگه نیست که کنسل یا تاخیر بخوره! کلی سرمایه گذاری شده بابت این بازی ؛ چندین سال هم هست که دارن روش کار میکنن. بازی " احمد و لوبیای سحرآمیز" نیست که به این راحتی ها کنسل بشه! :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر