Thief

Thief.png




سری عناوین THIEF، کار خود را با همراهی استادانی همچون Waren Spector و Ken Levine آغاز کردند و با به تن کردن سبک Stealth Action ، نوعی مخترع آن محسوب می شوند . سال 1998 اولین عنوان از این سری با نام Thief: The Dark Project به صورت انحصار PC روانه ی بازار های جهانی گردید تا سال 2000 که نسخه ی دیگری با نام Thief II: The Metal Age منتشر گردید اما با تغییراتی. از سال 2004 از انحصار خبری نبود و Thief II: The Metal Age برای Xbox نیز آماده به کار شد . عنوانی که انقلاب های بزرگی در صنعت گیم به پا کرد و در ابتدا عنوانی FPS به شمار می رفت تا نسخه ی دوم که با تغییر به TPS با بازخورد هایی همراه شده بود .

حال 9 سال دیگر گذشت و در نسل بعد شاهد جدید ترین نسخه از آن با عنوان Thief خواهیم بود .عنوانی که اینبار به کل انحصار را کنار گذاشته و برای کنسول های نسل بعدی روانه ی بازار خواهد شد . اما اینبار وظیفه ی سنگین ساخت این عنوان را Eidos Montreal متحمل شده و همگان منتظر شاهکاری بزرگ هستند .
 
Last edited by a moderator:

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,251
شایعه که عرض کنم; میگن این بازی با اخرین ورژن و بروز رسانی های Unreal Engine 3 داره ساخته میشه. یکم دقت کنید به مدل سازیهاش همه چیز دستتون میاد.


الان که دقت میکنم میبنم که حرف شما دقیقا درسته . شدیدا از UE3 متنفرم . یعنی تو یه عنوان نسل بعدم نباید ول کن این انجین باشن. خب واسه ps3 و xbox هم بدین بیرون دیگه . اگه این عکس ها واقعا in-game باشه گرافیک بازی اصلا در حد و اندازه نسل بعد نیست .
در کل ضد حال خوردم شدید.
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
الان که دقت میکنم میبنم که حرف شما دقیقا درسته . شدیدا از UE3 متنفرم . یعنی تو یه عنوان نسل بعدم نباید ول کن این انجین باشن. خب واسه ps3 و xbox هم بدین بیرون دیگه . اگه این عکس ها واقعا in-game باشه گرافیک بازی اصلا در حد و اندازه نسل بعد نیست .
در کل ضد حال خوردم شدید.
یادت اوری کنم Samaritan و Star Wars 1313 هم با UE3 ساخته شدن (یا میشدن) و مارک رین گفته بود UE3 محدودیت نسلی نداره و میشه همچنان ازش استفاده کرد.
احتمالان واسه چیزیهای که قراره در thief بکار ببرن نیازی قابلیتهای UE4 نبوده!. نمیدونم.
 

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
یادت اوری کنم Samaritan و Star Wars 1313 هم با UE3 ساخته شدن (یا میشدن) و مارک رین گفته بود UE3 محدودیت نسلی نداره و میشه همچنان ازش استفاده کرد.
احتمالان واسه چیزیهای که قراره در thief بکار ببرن نیازی قابلیتهای UE4 نبوده!. نمیدونم.
حالا موتورش مهم نیست ولی این بازی از لحاظ گرافیک که اصلا نسل بعدی نبوده تا حالا!
یعنی تو همین نسل راحت 50 تا بازی داریم که گرافیکش خیلی بالاتر از این ـه! از لحاظ هوش مصنوعی فقط شاید تونسته باشن یه کم نسل بعدیش کنن!
 

saruman

کاربر سایت
Dec 9, 2011
14
دوستان

الان و از روي چهارتا عكس نميشه راجب گرافيك قضاوت كرد تا گيم پليشو نديديد راجبش قضاوت نكنيد اتفاقا به نظره من بازي خوبي ميشه واسه اينكه يه بازي بازي خوبي بشه خيلي نكات بايد رعايت بشه بنظره من داستان اوليشه, منكه به شخصه از اين جور بازيا خيلي خوشم مياد
 

se7en sin

کاربر سایت
May 20, 2012
722
نام
︻デ═一︻デ═一
دوستان سفا نظرم هست و نارا حت نشید شما دیگه خیلی گرافیک رو مهم کردید خیلی از بازی ها هم هستن که گرافیگ بالایی ندارن ولی بسیار جذابن مطمئنم خودتونم درک می کنید ولی کمانش خیلی شبیه کمانمالکوم مرلینتوسری کامیک های GREEN_ARROWوسریالARROWهست
جدا از بحث سریال ARROWحتما ببنید:ArRoW
لینک دانلودتریلر بازی:rayangame.ir/?p=6162

---------- نوشته در 05:24 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 05:14 PM ارسال شده بود ----------

سایت بازی:
Thief
پس از شایعات فراوان، نسخه جدیدی از سری بازی های Thief معرفی شد. این بازی مخفی-کاری در سال 2014 برای کنسول های نسل بعد و PC راهی بازار می شود و سازندگان امیدوار هستند که بازگشت باشکوهی با آن داشته باشند. گیم پلی بازی با تغییرات جالبی همراه بوده و در مراحلی که تا کنون به نمایش درآمده، مشخص شده که کارهای زیادی را می توانید در آن انجام دهید. تا اینجای کار، طرفداران قدیمی این مجموعه می توانند خوشحال باشند که یک اکشن کلاسیک بسیار خوب را در Thief مشاهده می کنند. این بازی شما را به درون سایه ها فرا می خواند و در حالیکه بازیکنان امروزی از این موضوع فراری هستند، جذب آن خواهند شد.
Eidos تصمیم گرفته که برای ساخت دوباره Thief دست به تغییرات زیادی بزند، اما این اقدام شامل شخصیت اصلی بازی نشده و ما همچنان گرت (Garret) را مشاهده می کنیم. سازندگان می گویند که او هنوز بخشی از DNA بازی به حساب می آید و در بین 100 قهرمان برتر دنیای بازی های کامپیوتری قرار دارد. او در تاریکی قدرت های بیشتری پیدا می کند و می تواند بدون ایجاد کوچکترین صدایی، دشمنانش را از بین ببرد. همچنین گرت یک ضد قهرمان عالی نیز به حساب می آید. Eidos قصد دارد تا رفتار سابق او را در این نسخه نیز نگه دارد تا بازیکنان با او ارتباط بیشتری برقرار کنند. متأسفانه به نظر می رسد که استفن راسل (Stephen Russell) صداپیشه این شخصیت در نسخه های قبلی، در این بازی حضور ندارد و این موضوع خودش یک ضربه بزرگ به گرت وارد می کند.


Theif-040413-22.jpg
اینطور که معلوم است، اپیدمی تغییر صداپیشه شخصیت های محبوب، همچنان ادامه دارد و اینبار نوبت به گرت رسیده، البته صداپیشه جدید توانسته کار خوبی ارائه دهد و حس دنیای Thief را حفظ کند. در حالیکه گرت جذابیت های گذشته اش را دارد، سازندگان برای او لباسی جدید با تجهیزات مختلف طراحی کرده اند. تا این لحظه، برخی از Take Downهای جدیدی که او انجام می دهد نیز در بازی به نمایش درآمده اند که بسیار کارآمد به نظر می رسند. گرت از تیر و کمان استفاده می کند و می تواند نوع آن ها را تغییر دهد تا در شرایط مختلف بتواند دشمنانش را از بین ببرد. در میان سلاح های او، باید به Claw نیز اشاره کرد که به وسیله آن می تواند از ساختمان هایی بالا برود که در حالت عادی توانایی آن را ندارد. گرت با این ابزار به Batman در قرون وسطی تبدیل می شود که در میان تاریکی دشمنانش را شکار می کند. او دارای قابلیتی به نام Focus است که می تواند از آن در طول بازی به مراتب استفاده کند. این قابلیت مانند کارهای کارآگاهی ای است که در Arkham City مشاهده کرده بودیم یا همان حالت Survival Mode یا Eagle Vision در بازی های Tomb Raider و Assassin's Creed است. گرت با این قدرتش می تواند محیط را به خوبی بررسی کرده و برخی از قابلیت هایش را تقویت کند. به طور مثال، با سرعت بالایی حرکت کند یا درهای قفل را سریع تر باز کند.
Theif-040413-24.jpg

حتی این قابلیت روی روند مبارزه های او نیز تأثیرگذار است، به طوری که می تواند سرعت مبارزات را کم کند و با تمرکز بیشتری بجنگد. حتی گرت در این حالت می تواند آناتومی بدن دشمنان را مشاهده کند و قسمت های حساس آن ها را مورد حمله قرار دهد. اگر در این بازی کارها را به خوبی انجام دهید، لازم نیست که حتی یک نفر را هم بکشید. این روندی است که بازیکنان قدیمی Thief مایل به تجربه آن هستند. شما می توانید بازی جدیدی را شروع کنید که در آن ها فقط در نقش دزدی قرار می گیرید که نه کسی را بیهوش می کند و نه کسی را می کشد. سازندگان می گویند که بازیکنان در این بازی در نقش یک قاتل قرار نمی گیرند و به همین دلیل تمرکز روی المان های مخفی-کاری نقش مهمی را ایفا می کند. Eidos از تکنیک های گرافیکی ای در این بازی استفاده کرده که به بازیکنان کمک می کند تا محیط را به خوبی بشناسند. زمانی که شما در تاریکی قرار دارید، شکل محیط به شما می گوید که اکنون از دید همه پنهان شده اید. وقتی در بین نورهای مختلف حرکت می کنید و از تاریکی به درون نور می آیید، یک فلش سریع در تصویر به وجود می آید که بیانگر خروج شما از حالت مخفی است. گرت دارای قابلیتی به نام Swoop یا حرکت سریع است که به کمک آن می تواند به سرعت در بین مکان های مختلف حرکت کند. همان طور که از نام بازی مشخص است، شما باید کارهای مخفیانه زیادی را در طول بخش داستانی انجام دهید.
Theif-040413-17.jpg

مراحل فرعی زیادی نیز وجود دارند که گرت می تواند با قبول آن ها دست به کارهای مخفی بیشتری بزند. یکی از مراحل نمایش داده شده در مکانی به نام House of Blossoms رخ می داد و ما در آن گرت را مشاهده کردیم که به دنبال تمام چیزهای قیمتی موجود در محیط است. آیتم هایی که روی میزهای مختلف و یا در جیب افراد قرار دارند، چیزهایی هستند که گرت باید آن ها را جمع آوری کند. اینجاست که قابلیت Focus کاربردهایش را به نشان می دهد. شما دنیای Thief را از چشمان گرت مشاهده می کنید و حالت اول-شخص این بازی شما را به خوبی در قالب این شخصیت قرار می دهد. این سبک همیشه، یک المان مهم در این سری بوده، اما سازندگان تغییرات زیادی در این زوایه دید ایجاد کرده اند تا حس واقعی تری در بازی ایجاد شود. مثلاً، در مبارزه ها به خوبی استفاده از شمشیر و حتی ضربه های گرت را احساس می کنید. کارهای زیاد را با دست های گرت انجام می دهید و با شخصیت های متعددی ارتباط برقرار می کنید. در آخر، بد نیست که کمی هم درباره شهری که گرت در آن حضور دارد، توضیح بدهیم. این شهر به نام The City شناخته می شود و جایی است که تمام صحنه های اکشن دنیای Thief در آن رخ می دهند. زمان بازی نیز بین دو دوره قرون وسطی و ویکتوریایی متغیر است. این شهر دارای ساختمان ها و مکان های مختلفی است که گرت برفراز بام آن ها حرکت می کند و می تواند روی برج های بلند نیز قرار بگیرد. Thief می تواند برای علاقه مندان به این سری از بازی ها بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد و امیدواریم که به زودی بخش های بیشتری از آن را مشاهده کنیم.
r5139_Thief_4_HD_Game_1403.jpg




---------- نوشته در 06:47 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 05:25 PM ارسال شده بود ----------

به نظر خودم اگه بازی سوم شخص می بود خیلی بهتر می بود
[h=1]تصاویری جدید از Thief[/h]

سایت GameInformer تصاویری جدید از بازی Thief را بر روی سایت خود منتشر کرد. در شماره ی بعدی این مجله شاهد اطلاعات جدید از این بازی خواهیم بود.


تصاویر گرافیک زیبایی را به رخ میکشند :





[h=1]Thief : Eidos بر روی pc یک کپی از روی نسخه های کنسولی نیست[/h]
Stephane Roy تهیه کننده ی بازی Thief به تازگی در مصاحبه ای جدید با سایت StrategyInformer خبری خوشحال کننده ای را به گیمرهای pc داده است. بر طبق اعلام وی نسخه ی pc بازی Thief یک کپی از روی نسخه های کنسولی نخواهد بود و همان طوری می باشد که گیمرهای pc به آن علاقه مند هستند.
Stephane Roy در این مورد اعلام کرده است :
بدون هیچ گونه شکی نسخه ی pc این بازی برای ما بسیار مهم می باشد. شما Thief را فقط با ماوس و کیبورد بازی خواهید کرد و این تفاوتی بسیار خوب نسبت به کنسول ها می باشد بنابراین ما باید مطمئن بشویم که به خوبی از نسخه ی pc حمایت می کنیم. برای ساخت نسخه ی pc بازی Thief ما فکر می کنیم که باید به مانند گیمرهای pc باشد ، برای کنسول ها نیز چنین تفاوتی وجود دارد. این یکی از اهداف ما است که باید مطمئن بشویم که نسخه ی pc فقط یک کپی از روی نسخه های کنسولی نیست.
در ریبوت Thief شخصیت اصلی بازی یعنی Garrett که دزدی بسیار حرفه ای می باشد بعد از مدت ها دوری از زادگاه خود ، حال به شهری که قبلا در آن جا زندگی می کرده با نام ‘The City’ باز می گردد. اما شهر را تحت حکومت یک دولت ستم گر با نام ‘The Baron’ می بیند ، همچنین این شهر توسط طاعون هم آلوده شده است و افراد پولدار نیز زندگی قدرتمندی دارند و Garrett هم در نظر دارد با بهره گیری از چنین موقعیت هایی پول خوبی به جیب زده و پول دار شود !
ریبوت Thief در سال ۲۰۱۴ برای کنسول های نسل بعدی و pc عرضه می شود.

[h=1]نسخه PS4 عنوان Thief با ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می شود[/h]قای Stephane Roy تولید کننده Thief در مصاحبه ای با Video Gamer گفت که بازی قرار است با ۳۰ فریم بر ثانیه روی کنسول PS4 اجرا شود. عنوان نسل بعدی Thief یکی از اولین بازی های سبک مخفی کاری برای نسل آینده است که انتظار می رود درخشش خوبی در آینده داشته باشد. بر اساس مصاحبه ای که Video Gamer با تولید کننده ی این عنوان داشت مشخص شد که بازی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه برای PS4 پردازش خواهد شد.
آقای Stephane Roy در این باره گفت:
به نظر من افزایش فریم برای یک عنوان مخفی کاری چندان لازم نیست اما اگر قرار بود بر روی یک بازی شوتر کار کنیم حتما افزایش فریم را در برنامه کاریمان قرار می دادیم. برای همین به جای افزایش نرخ فریم تصمیم گرفتیم که بیشتر روی فیزیک بازی متمرکز شویم و به عقیده ی من این بهترین کار است علاوه بر آن نمی خواهم روی تیم سازنده فشار بیشتری وارد کنم.
سخنان Stephane Roy به طرفداران:
اگر بازیکنان در نسل بعد انتظار ۶۰ فریم بر ثانیه را داشته اند و در این مورد تغییری نمی بینند، پیشنهاد می کنم که فیزیک بهتر را مشاهده کنند تا ۶۰ فریم بر ثانیه.

[h=1]بدون کشتن حتی یک نفر می توانید Thief 4 را به اتمام برسانید[/h]
اگر یکی از کسانی هستید که از سبک مخفی کاری Dishonored و این که بدون کشتن حتی یک نفر می توانستید بازی را به اتمام برسانید لذت بردید ، حال می توانید بار دیگر خوشحال باشید زیرا با توجه به اعلام Eidos Montreal قسمت بعدی Thief که ریبوتی برای این سری خواهد بود هم به شما این اجازه را می دهد که بدون این که لازم باشد فردی را بکشید بازی را به اتمام برسانید.
در پستی که به تازگی در وبلاگ Eidos Montreal به ثبت رسیده ، Adam Badke یکی از افراد این شرکت اعلام کرده است :
بازیکنان راه های متعددی را برای نزدیک شدن به اهداف خود دارند و برای رسیدن به هر هدف هم می توانند از ابزارهای مختلف Garrett استفاده کنند که چنین چیزهایی از طریق اکتشاف و جستجو و یا تعامل با محیطی که در آن هستید به دست خواهد آمد.
هر یک از راه ها و مسیرهای بازی با خود مجموعه ای از چالش ها ، بررخورد ها و درگیری ها و فرصت هایی برای غارت اموال محیط را به ارمغان خواهد آورد. گزینه های متفاوتی که در درجه های سختی بازی گنجانده شده این اجازه را می دهد که تجربه بازی برای طرفداران هاردکور سری های گذشته این سری متناسب باشد و همچنین به تازه واردان نیز این اجازه را می دهد که با بازی بسیار سرگرم شوند. و بله ! باید گفت که شما می توانید بازی را بدون این که فردی را بکشید به اتمام برسانید. Garrett یک دزدی با درجه ی استادی است و نه ماشینی برای کشتن افراد !
در ریبوت Thief شخصیت اصلی بازی یعنی Garrett که دزدی بسیار حرفه ای می باشد بعد از مدت ها دوری از زادگاه خود ، حال به شهری که قبلا در آن جا زندگی می کرده با نام ‘The City’ باز می گردد. اما شهر را تحت حکومت یک دولت ستم گر با نام ‘The Baron’ می بیند ، همچنین این شهر توسط طاعون هم آلوده شده است و افراد پولدار نیز زندگی قدرتمندی دارند و Garrett هم در نظر دارد با بهره گیری از چنین موقعیت هایی پول خوبی به جیب زده و پول دار شود !

[h=1]تصاویر جدید هنری از Thief منتشر شد[/h]
تصاویر هنری منتشر شده را می توانید در زیر مشاهده فرمایید:





 

The Zombie

کاربر سایت
May 14, 2013
7
نام
کیوان
نسخه PS4 عنوان Thief با ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می شود
چه بد. ولی اشکالی نداره من با که عناوین مولتی رو معمولا با PC اجرا میکنم.
بدون کشتن حتی یک نفر می توانید Thief 4 را به اتمام برسانید
چه باحال میشه اگه همچین چیزی کاملا اتفاق بیافته. تو dISHONORED هم همینطوری بود.
 

Captain America

I am become Death, The Destroyer of Worlds
کاربر سایت
Aug 13, 2010
7,101
نام
Jesus
Thief | Xbox One


ناشر:Square Enix
سازنده:Eidos Montreal
سبک:Stealth Game, First-Person Shooter
زمان عرضه:February 25, 2014
 
آخرین ویرایش:

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan


تنها دقایقی پس از کنفرانس ماکروسافت عنوان Thief نیز برای این کنسول رسما تایید شد.

ناشر:Square Enix
سازنده:Eidos Montreal
سبک:Stealth Game, First-Person Shooter
زمان عرضه:TBA2014

اینم انحصاری نیست مطمئن نیستم اما فکر کنم برای ps4 انحصار زمانی باشه
 

se7en sin

کاربر سایت
May 20, 2012
722
نام
︻デ═一︻デ═一
[h=1]دزد سایه ها می تازد[/h]
ThiefNewGarret610-250x140.jpg
Thief یکی از بازی های خاص و البته قدیمی در سبک مخفی کاری است که به لطف Eidos دوباره می توانیم محبوب ترین و البته بزرگترین دزد را در سال ۲۰۱۴ ملاقات کنیم . این بازی یک ریبوت کامل بر سری بازی های Thief می باشد که با ظاهری آراسته تر شما را به مبارزه و دزدی در دنیایی تاریک فرامی خواند .
همانطور که گفته شد بازی Thief توسط شرکت Eidos Montreal ( سازندگان بازی Deus Ex: Human Revolution ) ساخته می شود و Square Enix هم ناشر آن می باشد . این بازی چهارمین نسخه از سری بازی های Thief می باشد که برای سه پلتفرم اصلی نسل بعد یعنی Xbox One ، PS4 و Microsoft Windows عرضه می شود . این بازی در ابتدا در سال ۲۰۰۹ با نام Thief 4 معرفی شد ، اما در مارس ۲۰۱۳ به طور رسمی در مجله ی Game Informer معرفی و به عنوان یک ریبوت بر سری بازی های Thief اعلام شد .
بازی در یک محیط باز و استیم پانک اتفاق می افتد . Garrett ، شخصیت اصلی بازی که یک دزد مشهور است ، بعد از مدتی طولانی دور از وطن خود زندگی کردن بالاخره به شهر خود یعنی ’ The City ‘ باز می گردد . بازگشت Garrett همزمان با حکومت مستبد شخصی به نام ”بارون ( Baron ) ” رقم می خورد . همچنین در دوران حکومت این مرد بد ذات نوعی طاعون در شهر پخش می شود که مردم عادی و رعیت شهر گرفتار آن می شود . Garrett که در دزدی چیره دست می باشد ، تصمیم می گیرد که به مقابله با حکومت برود و به نوعی رابین هود شهرش شود !
نگاهی بر سری Thief با توجه به سال نشر و پلتفرم های آن
دیگر سر شمارا با زندگی نامه ی Garrett درد نمی آورم (!) و دعوت می کنم که به تریلری که از گیم پلی بازی THIEF منتشر شده است بیشتر توجه کنید !
اولین گیم پلی بازی THIEF
در این تریلر ۳۳ دقیقه ای شما ابعدا مختلف گیم پلی بازی و حرکات و قابلیت های بی شمار Garrett را مشاهده می کنید که مخفی کاری را دوباره زنده کرده است . خشونت ، جست و خیز به بالای دیوار ها ، تر و کمان با انواع و اقسام تیر ها ، دزدی کردن در سکوت ، قابلیت های مختلف جادویی و … همه در این تریلر نمایانگر یک بازی با سیستم مخفی کاری عالی می باشد . برای دزدی آماده اید ؟!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر