راهنمای قدم به قدم Silent Hill: Downpour

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
قسمت شانزدهم

قسمت شانزدهم :
The Bank Mystery Side Quest

وارد بانک که در جایی بین خیابان Brite و Lansdale واقع شده، شوید. لابی مرکزی را جستجو کنید. یک چراغ قوه در صورت نیاز، در کنار پنجره وجود دارد. وقتی که جستجویتان تمام شود به عقب برگردید و وارد در دوپاشنه شوید. یه سری میز و دفتر را خواهید دید. احتمالا نزدیک تعدادی کابینت یک جعبه ی کمکهای اولیه را نیز خواهید یافت و همچنین یک اهرم را بر روی زمین می یابید.

پلکان را پیدا کنید و از آن به طبقه دوم بالا روید. وارد دفتر مدیر عامل بانک شوید. یک تبر بر روی دیوار قرار دارد که بعد به درد شما خواهد خورد. از پله ها پایین روید و وارد طبقه ی دوم شوید. جعبه ی امانات را خواهید یافت. وارد آن شوید و با 5 جعبه رو به رو شیود. اولین جعبه را که می باز می کنید صدای آژیر بلند می شود و ساید کویست " بانک مرموز" برای شما باز خواهد شد.


downspourbanksidequest.jpg



رمز بانک

مشخص کنید که چرا آژیر بانک روشن شده است.

در این مأموریت، شما با 5 هیولای بسیار سخت رو به رو خواهید شد.

وارد طبقه ی همکف شوید. یک هیولای جیغ زن آن جا وجود دارد. آن را بکشید و خواهید دید که آژیر متوقف می شود و اولین جعبه ای که در صندوق امانات وجود دارد باز می شود. به صندوق باز گردید و جعبه را باز کنید. یک جعبه ی کمکهای اولیه خواهید یافت.

حالا اگر که تا به خال 10 هیولای جیغ زن را کشته باشید، اچیومنت یا تروفی " Silence is Gold" برای شما باز می شود.

صدای آژیر باز هم به گوش می رسد. به طبقه ی همکف برگرید و دو اسکریمر را بیابید. هر دو را بکشید و دوباره به صندوق باز گردید. جعبه ی بعدی را باز کنید. یک بسته خشاب کلت را خواهید یافت.

Kill Switch: اگر به طبقه ی دوم بروید همچنان که آژِیر به گوش می رسد و وارد دفتر رئیس شوید. زیر میز آن دکمه ی کوچک قرمز قرار دارد. که این سوئیچ است که آژیر را قطع می کند. ولی آنرا فشار ندهید. خاموش کردن آن باعث بسته شدن در صندوق امانات می شود و نمی توانید ساید کویست را تکمیل کنید.
دوباره به طبقه ی همکف بروید. دو هیولا را می یابید. بعد از کشتن آنها جعبه ی سوم نیز باز می شوید و خشابی را در آن پیدا می کنید.

دسته ی بعدی هیولاها سخت تر هستند که برای باز کردن جعبه ی چهارم باید آنها را هم بکشید. خشاب بیشتری می یابید.

دسته ی آخر هیولاها، جمعی از انواع و اقسام هیولاهاییست که تا به حال در بازی دیده اید. آنها را بکشید تا پنجمین جعبه هم باز شوید که شامل 3 جعبه ی کمکهای اولیه ست. همچنین اچیومنت " Silent Alarm" برای شما باز خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: *Aj*

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
قسمت هفتم :
Homeless Side Quest

از بانک، مستقیما به سمت غرب خیابان Brite بروید. خیابان بعد از خیابان Lansdale، خیابان Laymond نام دارد. به سمت شمال خیابان Laymond بروید. دو راه برای زیر زمین در این منطقه وجود دارد. یکی به بن بست ختم می شود، اما در دومی شما از طریق شکاف نازکی که بین یک سری جعبه ی چوبی قرار دارد می توانید عبور کنید. فرد بی خانمانی را پیدا خواهید کرد که برای گرم نگه داشتن خودش مقداری آتش را درون جعبه ی حلبی روشن کرده است. اوبه شما در مورد اینکه چقدر باران خطرناک می تواند باشد می گوید. او به شما راه دیگری در صورت اینکه غذایی را با او شریک شوید، نشان خواهد داد.

بقیه ی ماجرا از این قرار است که یک سری آیتمهایی را باید برای فرد بی خانمان پیدا کنید. آیتمها در نقاط مختلف براساس سطح دشواری که در ابتدای بازی انتخاب کرده اید قرار دارند. ما در این نقشه محل دقیق آیتمها را در اختیار شما می گذاریم. مطمئن شوید که این صفحه را بوک مارک می کنید تا بعد در صورت تمام کردن بازی دوباره بدان مراجعه کنید.

downpourhomelessquest.jpg


1. محل مرد بی خانمان- شروع ساید کویست
2. ماشین سکه ای (آسان)
3.ماشین سکه ای (نرمال)
4.ماشین سکه ای (سخت)
5. دکه ی سمساری




downpourhomelesssidequest.jpg


6. چوب ماهیگیری (آسان)
7.چوب ماهیگیری (نرمال)
8. چوب ماهیگیری (سخت)



شما باید برای مرد کمی غذا تهیه کنید. اگر یک قطعه شکلات در انیونتوری خود دارید، حالا آن را به او بدهید. در غیر این صورت از ترمینال خارج شوید و به سمت جنوب بروید. محل ماشین های خودکار برای فروش شکلات، براساس درجه ی سختی بازی شما تعیین شده است. هر چه قدر که درجه ی سختی شما بالاتر باشد، محل ماشینهای خودکار هم دورتر از محل فعلی شما قرار دارد.

آسان: به سمت جنوب خیابان LAymond بروید تا اینکه به خیابان Brite برسید. دنبال ماشین خودکار کنیار یک ساختمان در سمت جنوبی خیابان بگردید.

نرمال: به طرف چهار راه کوک و Lansdale حرکت کنید و به دنبال ماشین در نزدیکی یکی از ساختمانها در منطقه بگردید.

سخت : پایین خیابان Laymong بروید تا به چهارراه برسید، سپس دور بزنید و وارد یک کوچه شوید. ماشین خودکار آنجاست.

وقتی که به ماشین رسیدید، اینونتوری را باز کنید و پول را استفاده کنید. شما شکلات را دریافت خواهید کرد.

اگر پول ندارید در یکی از مغازه های اطراف مقداری پول پیدا کنید.

به ورودی زیر زمینی باز گردید و شکلات را به مرد بدهید. او به شما نقشه ی قسمت مرکزی شهر را می دهد. او به شما می گوید که این اطراف چندین تونل وجود دارد که قسمتهای مختلف شهر را به هم وصل می کند. او همچنین می گوید که شما می توانید از تونل ها استفاده کنید تا مواقعی که باران می آید به راحتی و بدون برخورد با دشمنان خودتان را به مقصد مورد نظر برسانید.

او همچنین می گوید که هوا سرد است و اگر چیزی پیدا کنید که او را گرم نگه دارد، راهنمایی های بیشتری را به شما خواهد کرد.
به غرب خیابان Brite بروید. یک مغازه ی سمساری یا چیزی شبیه به آن را در انتهای غربی خیابان می یابید. رو به روی سالن سینما. وارد شوید. محل کت براساس درجه ی سختی بازی متفاوت است.

آسان : شما کت را همزمان که داخل شدید می بیند. درست رو به روی شماست روی یک مانکن کنار پیشخوان.

نرمال: دری را باز کنید و وارد انباری شوید. کت در ابتدای انباری روی یکی از قفسه هاست.

سخت
: کت در انتهای انباری قرار دارد.

کت را به مردی که در زیرزمین Pearl Creek هست برگردانید.

او از شما تشکر می کنید و چند نکته ی دیگر را نیز به نقشه ای که در دستان شماست اضافه می کند. سپس می گوید به جای زندگی مثل یک لاشخور، او می تواند برای خودش کار کند.. دریاچه پر از ماهی است. تنها نیاز به یک چوب ماهیگیری دارد تا بتواند ماهیگیری کند و روزگار بگذراند. او به شما راهنمایی دیگری می کند تا برای او چوب ماهیگیری را بیاورید.

چوب ماهیگیری در رودخانه ی Pleasent قرار دارد. از چهار راه رایس و کینگ، به سمت چب لنگر گاه حرکت کنید. قلاب ماهیگیری در مکانهای مختلفی براساس درجه سختی شما تعبیه شده است:

آسان : قلاب در مرکز لنگر گاه و نزدیک به آب است.

نرمال : در بخش جنوبی لنگرگاه و نزدیک ورودی زیر زمین Pleasant River، جایی که نردبان به سمت پایین می رود در کنار سرریز. ( از نردبان پایین بروید و اطراف Pleasant River را جستجو کنید آن را خواهید یافت ! )

سخت : قلاب در کنار ساحل در امتداد شرق لنگرگاه قرار دارد.

پیش مرد بازگردید. او برای شما آخرین قسمت تونلهای زیرزمینی را باز می کند و حالا شما می توانید در سایلنت هیل با سرعت بیشتر و بی خطر تر مسافرت کنید. شما همچنین اچیومنت زیر را بدست خواهید آورد :

Will Work For Food
ساید کویست " Homeless" یا بی خانمان را کامل کنید.
 
آخرین ویرایش:

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
قسمت هجدهم :
Ribbons - Long Walk, Short Pier

در Pearl Creek، در تقاطع خیابان Cook و Lansdale Ave، یک ساختمان را با پوستری از یک فرد گمشده بر روی ورودی اصلی بیابید.

Adriane Johnson

روز تولد : 6م ژانویه، 1996

تاریخ گم شدن : 11م آپریل

قد : 2 '4

رنگ چشمها : قهوه ای

سفید پوست

سن : 8

جنس : زن

رنگ مو : قهوه ای تیره

Ariadne، آخرین بار در تاریخ یازدهم آپریل، نزدیک ساعت 2:15 بعد از ظهر در حالیکه از مدرسه ی راهنمایی Hillside به طرف خانه می رفته، دیده شده است. Ariadne، شدیدا دچار بیماری اوتیسم بوده و همیشه در مسیر خانه به دلیل خیالپردازی زیاد، گم میشده. بنابراین همیشه مسیر یکسانی را از ایستگاه اتوبوس تا در خانه را، که با یک سری ربانهای قرمز توسط مادرش تزئین شده بوده، طی می کرده. Ariadne، نفرت شدیدی نسبت به رنگ آبی داشته و برای همین مادرش از استفاده از ربانهای آبی بر سر راهش خودداری می کرده. اگر کسی اطلاعاتی از این کودک گمشده داره فورا با اداره ی پلیس سایلنت هیل، بخش افراد گمشده، تماس بگیرد.



پس از خواندن پوستر، به شما سایدکویتسی به نام " ربانها " داده میشود تا دختربچه ی گمشده را پیدا کنید. خیابان Lansdale را به طرف شمال ادامه دهید و وقتی که به تقاطع با خیابان Brite رسیدید، نزدیک کیوسک تلفن، یک تیر چراغ برق با ربان قرمز بر روی آن می بینید. روی زمین، یک جعبه ی غذا، با یادداشتی بر روی آن که از طرف مادر دختربچه ی گمشده است :

عزیز دلم،
مامان، برای تو راه برگشت به خونه رو درست کرده، قوانین رو یادت باشه

ربان زرد - سمت چپ
ربان قرمز- سمت راست

می دونم گاهی وقتها، در راه گم میشی و مسیر رو فراموش می کنی، پس دختر خوبی باش و ربانهای مامان رو دنبال کن، مطمئن باش، مسیر درستی رو پیدا می کند. هر کاری که می کنی، قوانین رو نشکن! مامان تو خونه منتظرته. دوستت دارم

مامان


مسیر ربان ها را دنبال کنید. وقتی که ربان زرد را می بینید باید به دست چپ بروید و زمانی که ربان قرمز را می بینید دست راست بروید. ربان آبی به معنای این است که آنها را ندید بگیرید و مسیرتان را ادامه دهید. اگر گم شدید، از نقشه های پایین استفاده کنید. که به شما مکان آخرین مقصدتان را نشان خواهد داد. ( نیازی نیست از ربانها استفاده کنید با استفاده از نقشه ی پایین می توانید مستقیما به مقصد برسید )
downpourribbons1.jpg


1 : پوستر گمشدگان - شروع درخواست
2: جعبه ی غذا و ربانهای زرد


از جایی که جعبه ی غذا را پیدا می کنید، کمی به سمت شمال بروید. آنجا یک سنگربندی وجود دارد، از شکاف به سمت غرب عبور کنید. وقتی به جاده رسیدید، باید ربانهای قرمز را ببینید، پس به سمت راست بروید. از میام پارک Logan. اگر دروازه ی پارک برای شما بسته است، می توانید داستان اصلی را دنبال کنید یا اینکه از مسیرهای زیر زمین شهر استفاده کنید. ( این مسیرها بعد از حل درخواست Homless برای شما باز می شوند)

باید وارد کوچه در نزدیکی سینما بروید و به سمت شمال حرکت کنید.



downpourribbonsmap2.jpg


3 : کلید آپارتمان دختر


شما به یک رودخانه می رسید و ربانها شما را به سمت لنگرگاه هدایت می کنند. بر روی لنگرگاه، ربانهای قرمز شما را به سمت خاصی از آنجا راهنمایی می کنند. هیچ نشانی از دخترک نیست، اما شما آنجا کلیدی را می یابید. وظیفه ی شما این است که خانه ی دخترک را پیدا کنید. سرنخ در کلید است، پس در اینونتوری خود، آن را بررسی کنید.

کلید
بر روی جا کلیدی برچسب خورده " Lamon Street"


ribbonsmap3downpour.jpg


4 : آپارتمان دختر
4: Girl's Apartment

کلید شما را به طرف ارتفاعات Chastain هدایت می کند، تا خانه ای را در خیابان Lamon، در سمت شمالی سینما، باز کنید و داخل شوید. از پله ها بالا بروید و از کلید برای باز کردن درب در طبقه ی دوم استفاده کنید. ساختمان را بگردید. اتاق خواب را پیدا کنید. بر روی تخت خواب، یادداشت دیگری از مادر خواهید یافت. که اعتراف نامه ایست از طرف مادر که ربانها را طوری قرار داده تا دخترش در لنگرگاه غرق شود.

" بالاخره انجامش دادم. دیگه نمی تونستم تحمل کنم. خدا می دونه چقدر تلاش کردم که بهش یه زندگی خوشحال و عادی بدم اما خیلی خسته شدم و دیگه نمی تونم بیشتر از این تحمل کنم. مردم در موردم قضاوت می کنن و منو هیولا صدا می زنن ولی نمی تونن حتی چند دقیقه با چنین بچه ای زندگی کنند. اونا نمی فهمند. نمی فهمند که چقدر سخته. هر روز، هر لحظه. اون هیچ وقت نرمال نمیشد. او هیچوقت نمی تونست بزرگ بشه و یه زندگی خوشحال داشته باشه. من همیشه به خودم دروغ می گفتم ولی حالا وقتش که از این کابوس بیدار شم. کابوسی که هم خودمو درگیرش کردم هم سایرین رو. حالا وقتش که زندگیم رو فقط برای خودم شروع کنم. سعی نکن که منو پیدا کنی. تو هیچوقت نمی تونی منو دوباره ببینی. زندگی جدید من از امروز شروع شد. خدایا منو ببخش.

ایمی


با حل درخواست ربانها، اچیومنت یا تروفی جدیدی برای شما باز میشود : " Long Walk, Short Pier "

بعد از حل این درخواست، در دیگری در آپارتمان برای شما باز می شود، درست نزدیک جایی که داخل شده اید. اتاق دخترک آنجا قرار دارد و دو جعبه ی کمکهای اولیه درون به عنوان حایزه برای شما در اتاق است.


===============
پیامهای خصوصی من برای دوستان و کاربرانی که سوالی براشون پیش اومده، بازه !!
در صورت لزوم می توانید سوالاتون رو در تاپیک زیر مطرح کنید
http://forum.bazicenter.com/thread55/page692/#post2711512

به هیچ وجه در این تاپیک پست نگذارید
با تشکر از همکاری شما
 
آخرین ویرایش:

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
قسمت نوزدهم :
The Art Collector Side Quest

شما می توانید این ساید کویست را در یک لحظه تکمیل کنید یا همزمان که در شهر گشت زنی می کنید، هر بار یک نقاشی را یافته و این ساید کویست را بعدا انجام دهید. ابتدا با نشان دادن محل همه ی نقاشی ها و گالری نقاشی و هدف نهایی بر روی نقشه به طول کلی و بعدا به صورت جزئی راه حل این ساید کویست را برایتان شرح خواهیم داد. برای کسانی که فقط راه حال پازل Crypt Gate را می خواهند می توانند به انتهای این قسمت در این پست مراجعه کنند.

در کل 9 نقاشی وجود دارد. سه تا از آنها در گالری نقاشی هستند. محل 6 تای دیگر به قرار زیر است :
downpourartcollectormap.jpg


downpourartcollectormap2.jpg



1 : "Despair" یا ناامیدی. منطقه ی Hillside، داخل اداره ی پلیس، درون یک اتاق کوچک که در آن با تخته های فرسوده بسته است نزدیک رادویوی فراخوانی گشتهای پلیس

2:" SunRise" یا طلوع. منطقه ی Hillside، در ورودی زیرزمینی.

3:"Certainty" یا یقین. منطقه ی Pearl Creek، در یونیت انبارداری، در کوچه ای در شمال ورودی زیرزمینی Pearl Creek. رمز قفل برای دریافت وسیله ی مرموز " 827"

4: "Wonder" یا شک. منطقه ی Pearl Creek، در طبقه ی همکف آپارتمانی که برای ورود به منطقه ی Pearl Creek از Hillside استفاده میشد.

5:"Hope" یا امید. منطقه ی Chastain Heights، از خیابان Maria's Monestery به سمت شرق بروید تا یک مغازه ی سخت افزار را پیدا کنید. کلید انبار را از کنار صندوق بردارید و اتاقی که در آن نزدیکی است را باز کنید، نقاشی آنجاست.

6: "Freedom" یا آزادی. منطقه ی Pleasent River، به سمت غرب خیابان Rice بروید و در صندوق عقب وانت را باز کنید.

7: گالری نقاشی. منطقه ی Pearl Creek، جنوب Centennial Bldg

8: Burial Chamber منطقه ی قبرستان Monroe

در Pearl Creek، جنوب ساختمان Centennial، ورودی ورودی نقاشی را مشخص کنید. گالری نقاشی در ضلع شمال شرقی در بلوکی که به خیابان Brite متصل می شود، قرار دارد. Lansdale در سمت شرق و MaCammon به جنوب می رود. وارد گالری شوید.

در راهرو جلو روید و وارد اتاق دومی در سمت چپ شوید. شما دو آیتم زیر را پیدا می کنید :

یابنده ی نقاشی و قیمتها

سوم اوکتبر

آقای رایس عزیز،

نقاشی Delalle در گالری شما باید در گالری عمومی قرار بگیرد، نه در ملک خصوصی یک منزوی غیر هادی که با خودخواهی دسته ی زیادی از این گنج گرانبها رو فقط برای خواسته های شخصی، نگه داری می کند. من چندین بار تلاش کردم تا شما رو با پیشنهادات خیرخواهانم راضی کنم که نقاشی ها رو بفروشید، اما یک بار دیگه شما خواسته ی من رو رد کردید، چاره ای جز زور و اجبار برای من باقی نگذاشتید. خیلی تأسف آوره اگر جزئیات دقیقی از خودکشی پسرتون در سطح عمومی، فاش بشه. نقاشی ها رو به من بدید و من به شما قول خواهم داد این اظهارات من در خفا باقی بماند. در غیر این صورت عواقب کار به گردن خود شماست.

ملیسا ماتلان

نقشه تا چه حد بزرگه ؟ شاید من کل نقشه رو برای پیدا کردن گنج نیاز نداشته باشم. چه کسی نقاشی های گمشده رو داره ؟ ( چه کسی نقاشی های نیو انگلند رو در قرن 19 به همراه آورده؟)
آقای رایس ( به تماسها جواب نمیده)
آقای برایت( حل شد)
آقای بارکر( نمی فروشد)
آقای استیل( حل شد)
این علائم چه معنایی داره ؟
آمریکایی های اصیل ، شاید سرخپوست ها؟ با Pat در SH History Society تماس بگیر، شاید اون بدونه

Ravine- Death-Burial Site

دره، مرگ، محل دفن

همه نامه و کلمات بالا در ژورنال شما ثبت واهد شد. در لابی ساختمان پایین بروید و حالا به نامه ی مرموز دیگری می رسید :

چهاردهم سپتامبر

آقای بارکر عزیز،
ممنون برای پاسخ به بررسی های من در مورد نقاشی Lilliane Shelley . فوق العاده س که کالکتوری با افکار مشابه رو پیدا کنم، مخصوصا کسی که با نقاشی های جدید نقاشهای محلی آشنایی داشته باشه. به هر حال، من تا حدی به دلیل انتخاب شما مبنی بر رد پیشنهاد من برای دریافت این قطعه برای گالری نقاشیم، ناامید شدم. شما باید بفهمید که ما داریم تلاش می کنیم تا گالری با نام " مهمترین و گسترده ترین کالکشن " از کارهای Shelley رو در سطح شهر به نمایش بگذاریم و عدم همکاری شما نه تنها عدم خدمتتون به سایلنت هیل هست بلکه توهین بزرگی به جامعه ی هنرمندانِ شهر به حساب میاد. این عدم همکاری برای تقدیر و تشکر از کارهای Shelley تنها با تأسف ختم میشه. من از شما خواهش می کنم که بار دیگر در مورد درخواست من تجدید نظر کنید.
با احترم، ملیسا مالتان


به راهرو باز گردید و وارد در که نزدیک به ورودی گالری هست شوید. در مقابل خود پلکانی را می بیند که به سمت پایین ختم می شود. پایین بروید و منطقه را جستجو کنید. نزدیک اتاقی با میز بزرگی در آن می شوید. در اینجا ساید کوست " The Art Collector" برای شما شروع میشود و شما این وظیفه را دارید تا نقاشی های گمشده را پیدا کنید.

میز را بگردید. سه نقاشی بر روی آن قرار دارد. شما باید 6 تای دیگر را پیدا کنید. ( از روی نقاشی های بالا 6 تای دیگر را بیابید)، حالا باید نقاشی ها را با نظم خاصی روی میز قرار دهید تا پازل را حل کنید. در پایین راه حل پازل آمده است :



downpourpaintingspuzzle.jpg



از نور UV استفاده کنید تا رمز پنهان شده در نقاشی ها را بیابید.

نکته : می توانید چراغ قوه ی حاوی لامپ یو وی را در صندوق عقب ماشین پلیس در گاراژ ساختمان Centennial پیدا کنید.

نقشه ی مشخص شده روی نقاشی ها شما را به سمت قبرستان Monroe، در جنوب شرقی حیابان Maria's Monastery هدایت می کند. از پله ها درون یک دخمه پایین روید. شما می توانید پازل دروازه ی دخمه را اینجا بیابید :

راه حل پازل :

آجرها را به ترتیب زیر فشار دهید :

بالا سمت چپ

مرکز

پایین سمت چپ

پایین سمت راست

نکته : بر روی درجه سختی آسان، آجر اولی از اول فعال است.
این راه، پازل دروازه را حل می کند.

دروازه ی نزدیک پازل آجری، باز خواهد شد و اچیومنت یا تروفی " Art Appreciation" باز خواهد شد.

وارد اتاق بالایی شوید. اتاق را بگردید تا یک جعبه ی کمکهای اولیه و یک بسته خشاب شاتگان و از میان یکی از تابوتها یک تبر، به عنوان جایزه ای برای حل این ساید کوست می یابید.
 
آخرین ویرایش:

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
قسمت بیستم :
Logan's Park


به پارک لوگان بروید، در شمال غربی ورودی زیر زمینی Pearl Creek قرار دارد. وارد دروازه شوید. اگر دروازه قفل است، شاید هنوز داستان اصلی بازی را به حد کافی جلو نبرده اید. مطمئن شوید همه ی مراحل را طبق راهنمای بازی جلو رفته و حالا به این مرحله رسیده اید.

وارد پارک لوگان شوید. اطراف فواره را بگردید. روی نیمکتی، شما یک کایت( بادبادک) کودکانه پیدا می کنید. در واقع شما یک Silent hill Artifact پیدا کرده اید. شما می توانید این وسایل را در منوی Extras بازی بیابید. کایت کودکانه شبیه کیتی است که مورفی برای چارلی ساخته است.
logansparkdownpour.jpg



رد پای اطراف فواره را دنبال کنید و به طرف غرب بروید. پلکانی که به سمت پایین به طرف یک دروازه ی باز می رود را دنبال کنید، سپس از پارک خارج شوید. یک شکاف در دست راست شما خواهد بود و بلافاصله در دست چپتان یک در آبی رنگ وجود دارد. در ورودی گاراژ ساختمان Cetennial است. آن را باز کنید و داخل شوید.


وارد راهروی کوچکی شوید و در دیگری را باز کنید. یک سری برگه هایی که به در آویزان هست را می بینید :

یادداشت


زندان ایالت رایال

از : کمیته ی ضمانت

به : گلن میلتون

موضوع : زندانی 273A پندلتون،مورفی
وضعیت ضمانت

این نامه برای این است تا شما را مطلع سازد که ضمانت برای زندانی مورفی پندلتون تصویب شده که از جون 26 شروع میشود. آقای پندلتون، شایستگی خود را در زندان به خوبی نشان داده و زندانی الگویی برای سایرین است. ما احساس می کنیم که ایشان می تواند از یک زندانی به یک شروند الگو تبدیل شود. همچنین براساس، احساسات غیرخشومت آمیز ایشان، این نظر ماست که ایشان هیچ تهدیدی برای جامعه ی عمومی ندارد. اگر هیچ نگرانی یا پیشنهادی در رابطه با این مسئله دارید می توانید با دفتر ما تماس حاصل فرمایید.

با احترام

جودیث زاراگوزا، مدیر عامل کمیته ی آزادی با قید ضمانت


بعد از خواندن برگه ی ضمانت، سکانسی از گذشته ی مورفی را مشاهده کنید. سکانس، کمی بیشتر داستان گذشته ی مورفی را آشکار می کند. مورفی در زندان نشسته و با سرگرد Sewell صحبت می کند. در همین لحظه افسر Coleridge وارد اتاق می شود و به مورفی می گوید که کارهای ضمانتش درست شده است. افسر sewell چیزی می گوید و اتاق را ترک می کند. در همین لحظه Coleridge به مورفی هشدار می دهد که مواظب Sewell چرا که او بی هیچ قید و شرطی کاری برای کسی انجام نمی دهد. او به مورفی می گوید که این ضمانت به نفع او خواهد بود و به زودی آزاد می شود و بهتر است که شانس آن را خراب نکند. مورفی به او می گوید که همه چیز تحت کنترل است، ولی هنوز مقداری از کارهایش ناتمام باقی مانده. افسر از مورفی می پرسد که در زندان چه می کند ؟ مورفی پاسخ می دهد که به خاطر دزدی ماشین به اینجا منتقل شده. برای افسر عجیب است که مردی مثل مورفی ماشین پلیسی را بدزد و 10 ساعت بعد توسط نیروهای پلیس دستگیر شود. مورفی هیچ سوءسابقه ای نداشته و از نظر روانی، سالم است. او از مورفی می خواهد که حقیقت را به او بگوید. مورفی پاسخ می دهد که شاید اینگونه می خواستم از دنیای بیرون فرار کنم. او بار دیگر از مورفی می خواهد که از sewell دوری کند.

حالا یادداشت مربوط به قید ضمانت در ژورنال شما ثبت شده است. مورفی ارتباطی بین برگه ی ضمانت و خبری که در روزنامه ای که اخیرا پیدا کرده اید، پیدا می کند :

امروز در خبر ها

اغتشاش در زندان ایالتی مرگ چهار نفر را به همراه داشت. یک اغتشاش تمام عیار در زندان ایالتی در گرفت که باعث شد پلیس برای جلوگیری اقدامات شورشیان از گاز اشک آور و باتون برقی و شاتگان استفاده کند. بدین طریق در درگیری ها، چهار نفر کشته گذارش شد که نامشان فاش نشد. سرنگهبان گلن میلتون اظهار داشت " بعد از یک جنگ تمام عیار توانستیم مانع آنها شویم. بعد از آن به طبقات بالاتر زندان رفتیم تا بفهمیم چه چیز یا کسی این حادثه را به بار آورده است. " تعدای از نگهبانان زندان نیز در این حادثه زخمی شدند که نام آنها نیز فاش نشده است. تحقیقات در زمینه ی اغتشاش و درگیری در زندان هنوز هم ادامه دارد.

وارد گاراژ شوید. نقشه ی ساختمان Centennial از نزدیکترین در بردارید و وارد شوید. یکی از اولین اتاقها، اتاق مربوط به امنیت ساختمان است. ولی در آن قفل است. یک پانل آنجا وجود دارد که بر روی آن نوشته شده " Sector A-32" ولی نیاز به یک آی دی کارت برای داخل شدن دارید. حالا بقیه ی گاراژ را با دقت جستجو کنید.
 
آخرین ویرایش:

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
قسمت بیست و یکم :
Centennial Building Garage

پارکینگ ساختمان Centennial را بگردید. یک آسانسور را در آن حوالی می یابید ولی در آن بسته است و بر روی آن نوشته شده " از نگهبان ساختمان بخواهید بازش کند " وقتی که سعی می کنید در آسانسور را باز کنید، مأموریت جدید شما بر روی صفحه نقش می بندد " به وسیله ی آسانسور وارد ساختمان شوید "

یک وانت آبی در نزدیکی دیواری پارک شده اس. بر روی آن نوشته شده " SxS-Security X system" سعی کنید در راننده را باز کنید اما در گیر کرده است. در عقبی را باز کنید. یک سکانس خواهید دید. آماده باشید، چون از پشت سر یک هیولا به شما حمله خواهد کرد. باید سریع عمل کنید در غیر این صورت خواهید مرد و بازی ریلود میشود.

نزدیک یکی از ستونها، جعبه ابزاری وجود دارد، از آنجا می توانید یکی از ابزارات را به عنوان وسیله ای برای دفاع بردارید.

یک ماشین پلیس چند فیت آنطرف تر پارک شده است. زمانیکه سعی می کنید یکی از درها را باز کنید، متوجه یک سگ پلیس داخل آن می شوید. هیچ راهی نیست، متأسفانه، که سگ را نجات دهید. صندوق عقب را باز کنید و یک چراغ قوه با لامپ یو وی در آن خواهید یافت. این بهتر از چراغ قوه ی عادی شماست. شما می توانید بین نور عادی و نور UV سوئیچ کنید. لامپ یو وی به شما کمک می کند، رازهایی را فاش کنید.

downpourgaragecentennialbldg.jpg



در صندلی مسافر، شما می توانید شی عجیبی را پیدا کنید :

یادداشت داخلی

زندان ایالت رایال

از : سرهنگ براین هندلی

به : نگهبان گلن میلتون

موضوع : بازرسی داخلی

براساس مکامله ی اخیرمان، اداره ی من یک بازرسی داخلی در پرسنل گارد نگهبانی زندان را آغاز کرده است. برای مطلع کردن شما از این عمل، لطفا متذکر شوید که ما توجه ویژه ای به فعالیت های اختصاصی، از گذشته تا امروز، بر افسر George Sewell داشته ایم. ما از سوی افسر Coleridge، به عنوان شاهد عینی، اطلاع داریم که ایشان در بسیاری از فعالیتهای غیرقانوی در زندان نقش داشته است. با این حال مدارک ما علیه ایشان، هنوز هم در دست بررسی است. من فورا شما را از هر مطلب جدیدی که از سوی تیم جستجو پیدا شد، مطلع خواهم کرد.

با احترام، سرهنگ براین هندلی، سر بازرس نگهبانان


به سمت ماشین آتش نشانی قرمز رنگ بروید. شیلنگ زرد رنگ روی زمین را بررسی کنید. یک نرده ی محافظتی در نزدیکیست. قفل در را با یکی از وسایلی که در دست دارید بشکنید و داخل شوید. از پله ها پایین بروید ولی عمق آب بسیار زیاد است. کنار آن، یک ورودی که با آجرهای قرمز مسدود شده می بینید. داخل سوراخ نگاه کنید. یک سکانس خواهید دید.

به ماشین آتش نشانی برگردید و از شلنگ استفاده کنید. مورفی شلنگ را در آب می گذارد و حالا آب از طریق شلنگ به داخل کشیده میشود. بعد از آنکه همه ی آب بالا کشیده شد، پایین بروید وقتی که به انتهای راهرو رسیدید، با یک ویلچر رو به رو می شوید. روی ویلچر خواهید یافت :

Security Card

حالا باید فورا به عقب برگردید. چرا که بار دیگر آب درون راهرو و طبقه ی زیرین را پر می کند. پارکینگ با یک سری هیولا پر خواهد شد. به سمت اتاق امنیت بروید و از کارت برای ورود استفاده کنید. وارد شوید و در را از پشت سر ببندید. بر روی میز داخل اتاق، یک سری دکمه های کنترل می یابید که باز شدن دری که بسته بود را کنترل می کنند. یک رادویو نیز وجود دارد. آن را روشن کنید. صدای DJ Ricks را می شنوید که می گوید راهی برای خروج از شهر بلد است. موزیکی از رادیو پخش میشود " Silver Stallion" اثر Highwaymen می باشد. همچنین در این اتاق کابینتی وجود دارد که یک جعبه ی کمک اولیه در آن است، پیش از اینکه اتاق را به سمت آسانسور ترک کنید، مطمئن شوید که بار دیگر همه جای آن را گشته اید.
 
آخرین ویرایش:

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
قسمت بیست و دوم :
Library Roman Numerals Vault Door Puzzle Solutio

از پارکینگ ساختمان Centennial، از طریق آسانسور به طبقه ی اول بروید. صدای کامپیوتری را می شنوید که می گوید " به کتابخانه و آرشیو کتابهای شهر سایلنت هیل خوش آمدید. " از آسانسور خارج شوید و وارد نوعی مکان شبیه به انباری شوید. رهتان را از میان صندوقهای چوبی باز کنید. چند تا از جعبه ها ناگاه شروع به حرکت می کنند. جلوتر بروید و سپس از روی یکی از جعبه ها که راه شما را سد کرده بالا بروید. از یکی از سلاحهایتان برای شکست تخته چوب های بر سر راه استفاده کنید. در اتاق بعدی با یک هیولا رو به رو می شوید، پس آماده باشید. بعد از شکست آن، صندوقی را تکان دهید تا یک منطقه ی مخفی نمایان شود. یک کیت جعبه ی کمکهای اولیه را بر روی یکی از قفسه ها خواهید یافت.

برگردید و وارد در ورودی کتابخانه شوید. نقشه ی محیط را از دیوار گوشه ی اتاق بردارید. بالکن رو به روی شما فرو خواهد ریخت. مطمئن شوید که چراغ قوه تان نور یو وی دارد. اگر نه، بر روی صفحه نیز به شما هشدار می دهد که از نور یو وی استفاده کنید. بر روی یکی از قفسه ها کتابی درباره ی روم و سایر تمدن های قدیمی نوشته شده است. در این حین یک هیولا به شما حمله خواهد کرد.

بر روی میز تحریر، یک چیز مرموز دیگر را خواهید یافت :

یادداشت داخلی در مورد قتل پاتریک ناپئیر و تحقیقات پلیس در زمینه ی یافتن قاتل آن نوشته شده که همچنان بی سرانجام مانده است.

در اطراف، عروسک عجیبی را خواهید دید. سعی کنید به عروسک حمله کنید. یک نردبان بزرگ بر روی یکی از قفسه ها خمیده است. نردبان را به سمت لبه هل دهید. سپس از آن بالا بروید. شما به اتاقی می رسید که یک گاوصندوف به همراه سه دستگیره بر روی آن. I و II و III، هر شماره 10 عدد رومی از یک تا 10 را شامل می شود.


معمای اعداد رومی

در اتاق 207 یک پروژکتور وجود دارد. اما شما تعدادی اسلاید نیاز دارید تا در پروژکتور قرار دهید. ما راه حل را به شما می دهید، در صورت اینکه می خواهید خودتان معما را حل کنید، باید اسلایدها را در دفتر شهردار پیدا کنید که در چپتر بعدی راهنما ذکر خواهد شد. اگر در حال حاضر اسلایدها را دارید، روی پروژکتور استفاده کنید.

وقتی که اسلایدها را در پروژکتور وارد می کنید، یک سری عکس ساعت می بیندو که این عکسها رمز در شبه گاوصندوقی را به شما نشان می دهد.

پازل آسان : عقربه های روی اسلاید به شما رمز مربوطه را می گوید، به ردیف آنها را روی در اعمال کنید.

پازل نرمال : ساعتها در اسلاید، سه عدد رومی را نشان می دهد، اولی به همان صورت خواهد بود، دو تای دیگه را خودتان حدس بزنید.

پازل سخت : اسلایدها یکی از شماره های دیجیتالی را نشان می دهد و موقعیت آن را مشخص می کند.



اسلایدها در درجه ی نرمال بدین ترتیب خواهد بود :


downpourromannumeral1.jpg
downpourromannumeral6.jpg
downpourromannumeral9.jpg


کد " 961" می باشد.

شماره اول را بر روی " IX" و شماره ی دوم را بر روی "VI" و شماره سوم را بر روی " I" تنظیم کنید. در باز خواهد شد.
The code is "961"

downpourcodesromanumerals.jpg



پس از آن که در باز شد. داخل شوید. یک جسد که به سقف به دار آویخته شده را خواهید دید. آی دی کارت را از آن بردارید. در اتاق بعدی، سکانسی را خواهید دید. اتاق به دفتر افسر George Sewell تبدیل می شود.

مکالمه از این قرار خواهد بود :

Sewell : بالاخره چیکار می خوای بکنی مورفی ؟ من و تو داریم یه بازی رو انجام میدیم یا اینکه تموم سختکوشی های تو بخاطر هیچی بود؟ منظورم اینه که، طوری که من به این مسئله نگاه می کنم، یه جورایی وضعیت برنده به برنده است، درسته ؟ آدمایی مثه ناپیئر، حق ندارن از هوایی که من و تو توش نفس میکشیم تنفس کنن، درسته ؟ حالا دادگاه و اون هیئت منصفه به این نتیجه رسیدن که ما باید چنین آدمی رو باید از بین سایر زندانیا جدا کنم، بخاطر اینکه در امان باشن. می تونی چنین مزخرفی رو باور کنی ؟ بخاطر امنیت اونها!! بزار ازت یه چیز رو بپرسم : پس امنیت چارلی چی میشه؟ هوم ؟ اینطوریاس. من کاری می کنم که بتونی به ناپیئر برسی. من بهت قول میدم شرایط رو برات مهیا کنم جوری که کسی حتی بویی هم نبره. اما در عوض تو هم به من یه چیزی رو مدیونی. فکر می کنی می تونی برام انجامش بدی، پهلوون ؟ هه! البته که می تونی. می دونم که تو سرقولت هستی مورفی. من و تو پشت همو داریم. یادت باشه، تو به من این فرصتو مدیونی رفیق.

از قفسه های اطراف یک پرونده را خواهید یافت. یک بازنگری بر پرنده ی استخدام پلیس. این بازنگری، دلایلی را مبنی بر سابقه ی 20 ساله ی خدمت افسر Goerge Sewel ارائه می دهد که همچنان به عنوان موردی شبهه برانگیز در روابطش با یک سری از زندانیان و کارهای غیرقانونی، مطرح است.
 
آخرین ویرایش:

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
قسمت بیست و سوم :
Library Office Envelopes and Keypad puzzle solutions

کتابخانه را بگردید. مطمئن باشید که لامپ UV شما روشن است. قفسه ها را برای یافتن کتابهای جدید بگردید، آنها نیز به شما سرنخ خواهند داد. برای مثال کتابی با نام " شرح یک همسایه ی مهربان نوشته ی توماس استپانیتز " در مورد غریبه ای است که بچه ای را به زور درون ماشینی میکشد و می دزدد. نقشه های محیط را از طبقه ی دوم بین اتاق 207 و 208 پیدا کنید. وارد اتاق 208 شوید و به طرف راهروی پشتی خارج شوید. نقاشی یک دختر بر روی دیوار است " وقتی کسی را که دوست داری از دست می دهی " یک آسانسور بر سر راه قرار دارد. دکمه ی آن را بزنید ولی تأثیری ندارد. وارد اتاق کوچک دیگری شوید. در آنجا یک دار با یک پانل می بینید. این یک معماست.

راه حل صفحه کلید کتابخانه

شماره ها از 1 تا 9 نوشته شده است. شما هنوز کد را نمی دانید. باید معمای دیگری را برای حل آن، حل کنید یا اینکه می توانید تقلب کنید و همین حالا راه حل را اعمال کنید.

راه پله را به سمت پایین بروید، اینجا چند عروسک وجود دارند. در یکی از اتاقهای کناری علامتی وجود دارد. همه جا را بگردید متوجه میشوید که در آخرین طبقه ایستگاه رادیویی وجود دارد. همچنین یک دستشویی در انتهای لابی است که یک جعبه ی کمکهای اولیه در آن می یابید. صدایی را می شنوید که می گوید " به خودت اعتماد داشته باش مورفی. تو بیشتر از اون چیزی که فکرشو بکنی می دونی " . همچنان که مکان را می گردید. یکی از عروسکها در جعبه های شیشه ای بیرون می آید و سایه ی آن به شما حمله می کند. می توانید سایه را نابود کنید و یا عروسک را از بین ببرید. اگر با سایه می جنگید از نور UV استفاده کنید که باعث میشود راحت تر سایه را ببینید. بعد از کشتن هیولا، به عقب برگردید و از کنار دری که در کنار یک شیر آتش نشانی است عبور کنید. وارد در دیگری که یک دفتر کوچک است شوید. یک نقاشی دیگر بر روی دیوار قرار گرفته " زیبای خطرناک " از لابی خارج شوید. یک نقاشی دیگر می بینید " شیطان سامائل "


وارد اتاق 104 شوید. یک جسد بر روی صندلی است. آی دی کارتی را از آن بردارید. این کارت شناسایی مدیرعامل است. همچنین یک اسلحه ی کلت بر روی میزی که تلفن روی آن است خواهید یافت. اگر چراغتان را بر روی دیوار بگیرید این نوشته را می بینید " جدایی به معنای امنیت نیست ". در اتاق 103 روی زمین ردپای کسی را می بینید. که تنها با نور تند و اشعه ی ماورای بنفش قابل دیدن است. آنها به سمت به سمت نقاشی با نام " شیطان پیتاسپات " کشیده شده اند. اتاقهای 102 و 101 را چک کنید. اتاق 101، چند خشاب پیستول دارد. از اتاق 101 می توانید وارد اتاق 100 شوید و یا به سمت شمال بروید و وارد مکان اصلی شوید. ممکن است عروسکهای سایه ای دوباره به شما حمله کنند. باز هم می توانید با سایه ها مبارزه کنید یا عروسک اصلی را نابود کنید.

به سمت غرب بروید و وارد دفتر شماره 105 شوید. این دفتر مدیر کتابخانه است. از رادیو آهنگ " Nobody knows the trouble I've" از Louis Armstrong پخش می شود. نزدیک در یک کارت ریدر می بینید. از آی دی کارت استفاده کنید و داخل شوید. بر روی میز چندین پاکت نامه ی پاره را می یابید. این یک معماست.

معمای پاکتهای نامه

کاغذهایی که بر روی آنها نوشته هایی ثبت شده را می بینید. یک پاکت نامه شماره "6" را دارد، پاکت نامه ی دیگر شماره "3" و یکی دو شماره دارد " 85" و دیگری عدد "11" بر روی آن ثبت شده است. شما می توانید پاکت نامه ها را تکان دهید تا ترتیب صحیح اعداد کنار هم قرار گیرد. پاکت نامه ها را مثل پازل کنار هم قرار دهید. بر اساس درجه ی سختی کنار شما هم متفاوت میشود :

آسان : سه تا از پاکت نامه ها در جای درست قرار دارند، معما بسیار ساده است.

نرمال : یکی از پاکت نامه ها در جای درست خود قرار دارد.

سخت : هیچکدام در جای درست خود قرار نگرفته اند.

از این ترتیب برای حل معما استفاده کنید :
downpourenvelopespuzzle.jpg



این به شما رمز صفحه کلید را می دهد " 851136" . این رمز را بر روی در اعمال کنید و وارد شوید.


downpourlibrarykeypad.jpg


+آپدیت خواهد شد...
 
آخرین ویرایش:

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
قسمت بیست و چهارم :
[h=1]Centennial Building Third Floor and Elevator[/h]
بعد از وارد کردن رمز وارد اتاق 205 شوید. یک تابلوی نقاشی در اتاق می بینید " خانه ی شپرد ". از راهرو خارج شوید. نقاشی دیگری را چک کنید. " شهرداری ". وارد اتاق 204 شوید. یک آگهی کوچک بر روی میز است :

رِت کایرن، دکتر روانشناس

به شماره 3323-555-617

به افراد و زوجهایی که فرزند خود را از دست داده اند، کمک می کند.


از مبلمان فرو ریخته بالا برید و وارد سوراخی در سقف شوید. وارد طبقه ی سوم و اتاق 305 می شوید. نقشه ی طبقه ی سوم را از دیوار بیابید. طبقه به طور کامل به هم ریخته است پس کمی تشخیص محیط را دشوار می کند. اما نور چراغ قوه ای که با نور ماورای بنفش بر روی زمین افتاده، رد پایی را نشان می دهد که مسیر را برای شما مشخص می کند.

یک جعبه ی کمک های اولیه بر روی میز اتاق 304 قرار دارد. آن را بردارید، سپس از روی تخت چوب نازکی عبور کنید تا به آن طرف بروید. همچنان که عبور می کنید چندین هیولا به شما حمله می کند پس مواظب باشید. جعبه ی خشاب کلت را از روی میز بین اتاق 303 و 305 بردارید. در اتاق 302، یک نقاشی بر روی دیوار می بینید " زمان حقیقت را فاش می کند " به سمت لابی بروید، آماده ی حمله ی چندین عروسک سایه ای باشید. نقاشی را چک کنید " سینمای سایلنت هیل" . وارد اتاق 301 شوید و از نردبان بالا بروید. حالا در اتاق 201 هستید. خارج شوید و رو به روی دفتر شهردار بروید. اسلایدها را از روی میز شهردار بردارید.( از اسلایدها برای حل معمایی که در چپتر پیش حل کردیم می توانید استفاده کنید. ) بر روی میز دیگری، در کشوی میز نوشته ای را پیدا می کنید :

از : دکتر وین سارا

به: نگهبان گلن میلتون

موضوع : (خطر خوردگی دارد ولی احتمالا پاتریک ناپیئر)

مقتول، مذکر و 43 ساله است. او به جرم، چندین تبه کاری جزئی شامل قتل درجه سوم و سو استفاده ی جنسی از کودکان زیر سن 14 زندانی شده است. در سلامتی کامل جسمی به سر می برد. مجرم هم اکنون دوران تعلیق خود را سپر می کند. بعد از چندین جلسه با زندانی، متوجه شدم که از هیچگونه بیماری روانی یا جسمی رنج نمی برد. با این حال، تا به حال چندین مورد از علاقه ی او به کودکان کم سن و سال مشاهده شده است. در نتیجه، بی شک او خطر جدی برای جامعه ای که قرار است در آن زندگی کند دارد و با این وجود برای سپری کردن دوران محکومیت نیز، اصلا مناسب نیست.

دکتر وین سارا

کارشناس ارشد روان پزشکی

زندان ایالت رایال


downpourelevator.jpg


به عقب و بالا بروید و اتاق 306 را بگردید. سپس به سمت آسانسور بروید. " یک چیزی باعث شده که در آسانسور گیر کند- یک ویلچر " شما ویلچر را تکان دهید و از در بیرون بکشید. حالا آسانسور دوباره کار می کند. تنها کلیدهای در دسترس شما 1 و2و3 و 18 است. اگر هنوز در طبقات پایینی نبودید از آسانسور برای رفتن به طبقه ی هجدهم استفاده کنید. جایی که ایستگاه رادیویی قرار دارد. از آی دی کارتی که پیدا کرده اید استفاده کنید تا دکمه ی طبقه ی بالا باز شود.
 

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
قسمت بیست و پنجم :
[h=1]DJ Bobby Ricks[/h]از آسانسور استفاده کنید و آخرین طبقه بروید. از آسانسور در استودیو خارج شوید. حتما نقشه ی استودیو را از روی دیوار رو به روی آسانسور بردارید. وارد دری شودی که بر روی آن نوشته شده " WLMN FM ON AIR" از پنجره به داخل نگاه کنید و شما دی جی ریکز را می بیند. آشپزخانه را بگردید. چند بطری نوشیدنی درون یخچال است. صدایی می شنوید که می گوید " به شخصه خودم هیچ نظر قطعی ندارم اما نشانه های ستاره ها منو به این وا می دارند که رویاپردازی کنم. "

از در وارد شوید. سکانسی خواهید دید.

DJ Ricks: و برادارن و خواهران عزیز من ترکی که گوش کردین یکی دیگه از موسیقی کلاسیک راک اند رول بود که این بعد از ظهر توسط دی جی ریکز تقدم شما شد. هوا داره اینو نشون میده که طوفانی در پیشه که همه ی حس و حالمون رو قرار بگیره، پس توی خونه هاتون و زیر پتوهاتون با کسی که عاشقش هستین بمونین، چرا که سفر سختی در پیشه... در مورد سختی راه صحبت کردیم، یه پیام دیگه برای رفیقمون، مورفی پندلتون داریم. یه نفر اون بیرون حواسش به توئه مورفی. پس سرت به کارت باشه و حواستو جمع کن.

downpourdjricks.jpg



مورفی در اتاق را باز می کند. مکالمه آغاز میشود.

دی جی ریکز : بیا تو... به نظر میاد روحی چیزی دیدی! حالت خوبه مرد ؟

مورفی پندلتون : من مورفی پندلتون هستم، کسی که اون پیاما که براش میاد رو می خونی. من پیام رو گرفتم و حالا اومد تا تو رو پیدا کنم.

دی جی ریکز: اشتباه گرفتی! من اصن نمی دونم راجع به چی حرف می زنی.

مورفی اصرار می کند و می گوید برای رسیدن به او تقریبا از جهنم گذشته است. او در پاسخ از مورفی می خواهد که آرام باشد.

دی جی ریکز : اگه می خوای از اینجا بری بیرون باید سریع حرکت کنی. قایقی منتظر توئه. قایق واقعا سریعه. فقط کلید قایق پیش من نیست! .... کلید ها بر روی سلسه ایست که بهش می گن " آزادی "

ناگهان افسر آنا کانینگام با نشانه ی اسلحه به سمت شما می آید. بعد از مکالمه ی کوتاهی که در میگیرد. هیولاها به مورفی حمله می کنند.

سکانس تمام میشود. دی جی ریکز و افرس آنا ناپدید میشوند. از در خارج شوید، رد خونی بر روی زمین است. شاید این رد نشان دهد که چه بلایی بر سر آنا و دی جی آمده است.
 

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
قسمت بیست و ششم :
[h=1]Clock Tower Puzzle Solution[/h]بعد از سکانس بابی در برج ایستگاه رادیویی، از در خارج شوید و وارد در دیگری شوید. در انتهای راهرو، یک دسته آت و آشغال جلوی در را گرفته اند. باید توده ی تل انبار شده را آتش بزنید، سپس سیستم اورژانسی را فعال و فرار کنید. برای این کار نیاز به یک ماده ی رقیق کننده دارید. اگر درجه ی سختی شما آسان یا نرمال است به اتاق 1703 بروید، رقیق کننده را از روی میز کار بردارید. یک جعبه ی کمکهای اولیه هم در آن حوالیست. اگر درجه ی سختی شما سخت است، همه راه را آشپزخانه بروید و رقیق کننده را بیابید.

شما بدست می آورید :
مایع با درصد اشتعال پذیری بالا

حالا زمان آتش کردن توده ی زباله است. به طرف توده برگردید و رقیق کننده را روی آن به کار ببرید. سپس از فندک استفاده کنید. صدای آژیر بلند می شود. درهای اطراف شما بسته میشوند. دنیای دیگر باز آغاز میشود.

downpourotherworldvoid.jpg



در این دنیا شروع به دویدن کنید. مطمئن شوید که قفسهایی را بر سر راهتان می اندازید. از والو برای باز کردن در استفاده کنید. به سمت چپ بروید و وارد شکاف شوید. درون سوراخی می افتید، در پشت سر شما بسته میشوید و شما خوتان را در اتاق کوچکی با آینه می بینید. یک علامتی بر روی دیوار است که می گوید :

در صورت نادرست بودن کارکرد برق، از دستورالعمل لغو کردن استفاده کن

دسته ی زیر علامت را بچرخانید. (این دسته در مد نرمال و سخت مخفی است با این حال می توانید آن را بچرخانید.) وارد دری که باز شده شوید و داخل راهرو بدوید. دنیایی دیگر(چیزی که دنبال شما افتاده) همچنان تعقیبتان می کند. به انتهای راهرو بروید و نزدیک در با والو لغو دستورالعمل شوید. یکی از راهها بسته میشود و راه دیگری باز می شود. وارد راه باز شوید، قفس ها را زیر پایتان بیندازید. شما یک سری ماشین می بینید که نشان می دهد درون یک گاراژ هستید. نزدیک دروازه ای می شوید که بسته است. سمت چپ بروید. از کنار چندین کار که از سقف بر روی شما می افتد بگذرید. علامت وارونه ی " خروج " را دنبال کنید. دنیای دیگر کم کم جان شما را کمک می کند، پس اگر آهسته می دوید حتما از کمکهای اولیه استفاده کنید.

از کنار والو بگذری و سپس یک سوئیچ الکترونیکی را پیدا کنید. سوئیچ را بزنید و وارد منطقه ی بعدی شوید. وقتی وارد دفتر می شوید، تمام صفحه وارونه می شود. به طرف در بگردید. نزدیک چراغ چشمک زن سبز شوید. وارد چندین قفس شوید، این قفس به سمت پایین می رود و سپس افقی حرکت می کند. شما صندلی ویلچرهایی را می بینید که جلوی شما می غلتند. پیش از آنکه قفس به سمت راست بروید، شما قفس دیگری را می بینید و سپس چندین قفس دیگر که با هزاران نفر پر است . به نظر می آید که یک زندان را نشان می دهد.

وقتی که قفس از حرکت ایستاد. مقداری آب بر روی شما می ریزد و قفس متوقف می شود. وقتی اتاق را ترک می کنید، خلأ دنیای دیگر دوباره شما را تعقیب می کند. به سمت علامت خروج بدوید، چیزی را دنبال می کنید مثل یک هیولا یا جلاد. پایین می افتید، وارد راهرو شوید، جعبه ی کمکهای اولیه بر روی دیوار اتاق بقلی را بردارید. وارد اتاق دیگری می شوید. جسدهایی بر روی دیوار هستند، از کنار آنها عبور کنید.

وارد در کوچک فلزی که یک سوئیچ کنار آن است می شوید. سوئیچ را استفاده کنید وارد منطقه ی بعدی شوید، مواظب جعبه هایی که می افتند و سوراخی از خود به جا می گذارند باشید. یک جعبه های کمکهای اولیه در یکی از اتاقهاست. آماده مبارزه با هیولاهایی که از سقف فرو می ریزند، باشید.

وقتی که با هم جنگیدید، وارد راهروی دیگری می شوید. نقاشی روی دیورا را بچرخانید وارد نقطه ای که ایجاد شده، شودی. شما خودتان را بر روی یک برج ساعت خواهید یافت. یک دکمه بر روی پانل است. عقربه های ساعت می چرخند. دکمه را بزنید تا شروع کند و یا متوقف شود.



downpourclocktowerdials.jpg



باید دکمه را در لحظه ی درست فشار دهید، تا حرکت عقربه ها، درست در پلتفرومی که روی آن ایستاده اید، متوقف شود و یک پل را بسازد. وقتی که مطمئن شدید، دکمه را فشار دهید. یک تأخیری در زمان فشار دکمه ایجاد می شود تا متوقف شود. هر چقدر درجه سختی بالاتر باشد، تأخیر طولانی تر می شود. ممکن است چندین بار تکرار کنید، از روی عقربه ها به سمت مرکز بروید و به عقربه ی دقیقه شما برسید. این عقربه می چرخد. بر روی لبه ی آن با حفظ تعادل حرکت کنید. به انتها برسید و وارد راهروی دیگری شویدو، سپس از پله ها پایین بروید.

شما به یک سری چرخ دنده هایی می رسید. مواظب باشید که با دقت از کنار آنها عبور کنید. اگر چرخ دنده به شما برخورد کند، جان خود را از دست می دهید. اگر درجه ی سلامتی شما از 50% کمتر است، بهتر است از جعبه ی کمکهای اولیه استفاده کنید. هرچه درجه سختی بالاتر باشد، چرخ دنده ها سریعتر می چرخند. سعی کنید از میان چرخ دنده ها وقتی که تیغه به زمین می خورد، رد شوید. وقتی به چرخ دنده ی بزرگ فلزی رسیدید، چند ثانیه ای که می ایستد فورا از آن عبور کنید.

یک بسته خشاب شاتگان و پیستول بعد از چرخ دنده ها بردارید. از یک سری پله بالا بروید. یک تله ی دیگر در مقابل شماست. دو تیغه ی غول آسا درحال چرخش به سمت راست و چپ هستند. بر روی پلیت رو به رویتان قدم بگذارید تا کمی از سرعتشان بکاهید، به سمت آنها بدوید وقتی که از مرکز دور هستند. از پل بالا بروید، به یک سری پله دیگر می رسید. یک ویلچر در قله ست. همچنان که از پله ها بالا می روید، آنها تبدیل به یک سطح شیب دار می شوند و پایین لیز می خورید. از میان تله ها عبور کنید.


fallingfromclockdownpour.jpg


سکانسی آغاز میشود که مورفی به لبه ی عقربه های ساعت آویزان است و سپس سقوط می کند...
 

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
چندین هزار بار اشاره کردم که اینجا پست نذارید پست نذارید پست نذارید اگر یک بار دیگه ببینم پستی توی این تاپیک گذاشته شده فورا به مدیر مربوطه گزارش میدم
 

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
قسمت بیست و هفتم :
[h=1]Cinema Verite Side Quest[/h]همزمان با افتادن مردی از برج ساعت غو آسا، یک سری فلش بکهایی به صورت سکانس نشان می دهد. هووارد، که یک پستچی بود ظاهر می شود. او یک نامه برای مورفی دارد. پستچی توضیح می دهد که این نامه از طرف St Maria's یک یتیم خانه ی قدیمی که بر روی تپه قرار دارد. مورفی می گوید که حتما اشتباهی شده. اما او می گوید که نامه را باز کند و نام خود را برای آن ببیند. مورفی می گوید که از این بازی با ذهن و توهمات خسته شده و نامه را پرتاب می کند. پستچی به مورفی می گوید که مهم نیست که چه می خوای. وظیفه ی او رساندن این نامه بوده است. سکانس تمام میشود.

در این لحظه تروفی یا اچیومنت برای شما باز می شود " Whatever Doesn't kill you"

مقصد جدیدی دریافت می کنید : جستجو در صومعه
" هوارد این نامه رو به من داد، می گفت که در صومعه ای بالای تپه یتیم خانه ای هست. مطمئنا که اینم یه تله ست. این شهر... این می خواد منو نابود کنه، مکه نه؟ هنوزم... من فکر می کنم که نیاز به یه سری پاسخ دارم. "

شما خودتون رو در خیابان Lamon در Chastain Heights پیدا می کنید. بین سینما و ساختمان Centennial. خیابان را برای پیدا کردن وسایل به درد بخور جستجو کنید. یک سری جعبه ی کمکهای اولیه در نزدیک شما و دیگری در دروازه ی جنوبی می یابید و همچنین یک سری سلاحهای جدید برای محافظت از خود پیدا می کنید. کمی از شما بالاتر، یک ساختمان است که می توانید داخل شوید. داخل شما می توانید از یک سری پله بالا بروید و به در بسته ای می رسید. این در حقیقت قسمتی از ساید کوئست " ربانها" است. که ما در قسمت 18 از راهنمای بازی برایتان توضیح دادیم. وقتی که جستجو در خیابانها تمام شد وارد سینما شوید. ورودی در جنوب خیابان Lamon می باشد.

سینما را بگردید. وارد دستشویی ها شوید و سپس از دیواری که خراب شده عبور کنید. در داخل سالن، بالا بروید. بین ردیفها، جعبه کمکهای اولیه را می یابید. یک اتاق کوچک با پوسترهایی که بر روی آن نصب است را بگردید. به طرف دیگر رفته و از پله ها بالا بروید وارد اتاق پروژکتور شوید. همانطور که پروژکتور را می گردید می توجه می شوید که چیزی کم است و نیاز است که شما آن را درست کنید. بر روی دیوار یک یادداشت مرموز است :

Picturedome Projection Services LLC.
Film Splicer WC40
Film Splicing Guidelines.

محل لامپ جبابی پروژکتور

محل لامب بسته به درجه ی سختی متفاوت است. بر روی آسان، در انبار پوسترها قرار دارد که می توانید از ردیف پشتی در سالن سینما وارد آن شوید. در نرما و سخت، لامپ در منطقه ی سینما نیست. باید از سینما خارج شوید، به سمت جنوب بروید و به دست راست در کوچه ای داخل شوید از پلکان بالا بروید و به جنوب خیابان Brite بروید. به شرق بروید و به دست جنوب غربی بپیچید و وارد فروشگاه سخت افزار شوید. آن را در نقشه ی پایین می بینید.


downpourcinemaverite.jpg


1 : محل سینما
2: محل فروشگاه سخت افزار ( جایی که لامپ را در درجه ی سخت و نرمال خواهید یافت)


در مغازه ی سخت افزار، بر روی قفسه ها و کنار صندوق پیشخوان لامپ جایگزین را پیدا می کنید.

سپس، همانطور که آنجا هستید. کلید انبار را پیدا کنید آن را بر روی دری که در آن نزدیکیست اعمال کرده و نقاشی " امید " را برای حل سایدکوئست " کاکشن نقاشی " پیدا می کنید. ( قبلا در راهنما چونگی حل این ساید کوئست گفته شده است)

به سینما بازگردید. وارد اتاق پروژکتور شوید. اینونتوری را باز کنید و لامپ را استفاده کنید. حالا که به کار افتاد، فیلمی را باید پیدا کنید. ریل های فیلم را باید از اطراف ساختمان سینما پیدا کنید. ( ممکن است در این مرحله همه یا برخی از حلقه های فیلم را پیدا کرده باشید)

حلقه ی اول فیلم - خانه ای بر روی دریاچه
در آسان و نرمال، این حلقه نزدیک ورودی سینماست، بر روی یک سری صندوق قرار دارد. روی هارد بر روی یک دستگاه قراضه در نزدیکی پیشخوان می باشد.

حلقه ی دوم فیلم - بچه های آرام
روی آسان و نرمال، اتاقی با یک پنجره ی دایره ای را خواهید یافت که نزدیک جایگاههای انحصاریست. روی درجه ی سخت حلقه پشت صندلی های سالن در ردیف آخر می باشد. وارد سواخی بر روی دیوار شوید و در ردیف پشتی دنبال آن بگردید.

حلقه ی سوم فیلم- راز اتاق زیر شیروانی

این یکی در اتاق کوچکی انباری نزدیک پروژکتور است و در همه ی درجه های سختی یکسان می باشد.

ادامه ی راهنما را در قسمت بعدی خواهید یافت.
 

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
قسمت بیست و هشتم :
[h=1]Movie Theater Code[/h]بعد از کالکت کردن حلقه های فیلم و قرار دادن در پروژکتور ( آنچه که در قسمت پیش بیان شد) فیلمها را براساس لیست زیر در پروژکتور قرار دهید. هر بار، بعد از این فیلم را قرار دایدد، به سمت پرده بروید و وارد فیلمها شوید. با این کار، شما کد سینما را می فهمید.

1) خانه ای بر روی دریاچه
خانه ی در مرکز را مشخص کنید. وارد خانه شوید. به انتهای راهرو بروید ( از پله ها بالا نروید) و وارد اتاق کوچکی شوید، شماره 9 را که با خون روی دیوار نوشته ببینید. برگردید و از فیلم خارج شوید.
downpourcinemaverite1.jpg



2) کودکان آرام The Silent Children

حلقه ی فیلم را جابه جا کنید. وارد فیلم جدید شوید. خانه را بگردید در گوشه ای کنار نردبان شماره ی 24 بر روی دیوار نوشته شده است.


downpourcinemaverite2.jpg



3) راز اتاق زیر شیروانی
در اتاق سوم، بر روی گرد و خاک شماره 1 به چشم می خورد.



downpourcinemaverite3.jpg


راه حل پانل در سینما :

شماره " 9241" را وارد کنید. شماره ای که داخل فیلمها دیده اید.


downpourcinemacode.jpg



در باز میشود. مطمئن شوید پیش از وارد شدن به درب حلقه های فیلم را بردارید. از متصل دهنده استفاده کنید تا حلقه های فیلم را به هم پیوند دهد.


حلقه ی اتصال دهنده :
راز کودکی در دریاچه

حالا فیلم را درون پروژکتور بگزارید. به سینما برگردید و سپس دری را پیداکنید که در لابی خانه در سمت چپ شما قرار دارد. که وارد یک استدیو میشود. بر روی دستگاه تصفیه ی هوا، هندل چوبی را بردارید.

برگردید و وارد اتاق کوچکی شوید که شماره 9 بر روی آن است و از در فیلم دوم استفاده کنید. از هندل استفاده کنید و جعبه را باز کنید. کلیدی را دریافت می کنید.

برگردید و از نردبان در گوشه بالا بروید. در ترانک نزدیک به دیوار را باز کنید. یک اسلحه ی طلایی و دو گلوله را می یابید. فقط می توانید دو اسلحه در یک زمان را حمل کنید. اگر کلت و شاتگان را دارید بهتر است یکی را کنار بگذارید.

به فضای سالن سینما برگردید. در سر راه سه هیولا شما را مورد تهاجم قرار می دهند. می توانید فرار کنید یا بجنگید.

تروفی یا اچیومنت "Cutting Room Floor" را بدست می آورید. به Chastain Heights برگردید.


 

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
قسمت بیست و نهم :
[h=1]The Gramophone Side Quest[/h]در Chastain Heights، جنوب سینما، یک آپارتمان قرار دارد. نردبان کشویی را می بینید، اگر قلاب دارید آن را پایین بکشید. در غیر این صورت به طرف غرب خیابان بروید و قلابی را که کنار در گاراژ قرمز رنگ قرار دارد بردارید. از آن برای پایین کشیدن نردبان استفاده کنید.

از نردبان بالا بروید و از پنجره وارد ساختمان بشوید. نزدیک جایی که وارد شده اید، یک گرامافون را می بینید. اینجا وسیله ای را احتیاج دارید که روی گرامافون اجرا کنید. حالا ساختمان را جستجو کنید.

اول، از پله ها بالا بروید و به سمت چپ بروید، وارد اتاق کودک شوید. هندلی را از روی تخت بچه بردارید، شما آیتم زیر را بدست آورده اید :

Crank

در حمام کنار اتاق بچه، یک جعبه ی کمکهای اولیه را می یابید. سپس به اتاق خواب اصلی بروید. یک تختخواب که خونی شده درون اتاق است. نزدیک کمد لباسی کنار در، شما آیتم زیر را می یابید :

Vinyl Record
یک نوار گرامافون قدیمی

به پایین پله ها و جایی که گرامافون بود برگردید. اول هندل را استفاده کنید و سپس نوار را روی آن بگذارید. در جهت عقربه های ساعت هندل را بچرخانید( دست راست) سپس بایستید و اتاق را بررسی کنید.یک سری کلمه بر روی زمین ظاهر می شود، کنار جسد زن. می گوید : " زمان را به عقب برگردان " اینجا یک سرنخ برای حل پازل مورد نظر شما پدید می آید.

downpourgramophone.jpg


راه حل پازل گرامافون :

باید گرامافون را از طرف دیگر بچرخانید. هندل را خلاف جهت عقربه های ساعت( دست چپ) بچرخانید. صحنه ی جرم که به عقب بر می گردد را می بینید که تصویر یک مرد را نشان می دهد که زنی را با تبر به قتل می رساند. حالا باید ارواح قربانیان را به آرامش برسانید. توجه کنید دو نقاشی بر روی دیوار: یکی مردی و دیگری زن است. خون زیادی از نقاشی زن بر روی زمین می چکد. همچنین از نقاشی مرد، روحی به سمت بیرون کشیده میشود. می توانید به آن حمله کنید و آن را بکشید ولی این باعث میشود تا روح بارها و بارها از نقاشی بیرون بیاید. راه حل این پازل استفاده ی درست از چراغ قوه ی شماست که باعث می شود نقاشی بسوزد. ( بر روی درجه سختی آسان و نرمال به شما کمک می شود که نقاشی را بسوزانید. )

حالا اچیومنت یا تروفی زیر را می گیرید :

Turn Back Time
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر