اولین عکس ها از بازی Okamiden: Chiisaki Taiyo

Aʍir Rәzʌ

کاربر سایت
May 12, 2008
4,749
شركت Capcom به صورت رسمي نسخه ي بعدي از عنوان Okami را با نام Okamiden: Chiisaki Taiyo تاييد كرد. اين عنوان براي كنسول دستي DS ساخته ميشود و سال بعد در ژاپن منتشر خواهد شد. قرار است اولين نمايش بازي در نمايشگاه TGS - همين ماه - باشد و به دست هيئت اعضاي داخلي شركت - Motohide Eshiro ( تهيه كننده ) و Kuniomi Matsushita ( كارگردان ) - به كار گرفته شود.

صحبت هاي Eshiro در مجله Famistu : در حوالي ماه دسامبر سال قبل بود كه Matsushita پيش من آمد و در رابطه با ساخت يك عنوان جديد از Okami كه بتواند لذت و هيجان زيادي را در فرمت هاي قابل حمل داشته باشد, صحبت كرد. او در رابطه با بازي بسيار احساساتي است. او در آن زمان يك ورژن تست شده از جلوه هاي بصري كه از Okami كپچر شده بود را داشت كه با مشاهده آن تصميم به رسمي كردن كردن اين پروژه شديم.

Matsushita افزود : ميدانيد كه جلوه هاي بصري و سيستم بازي Okami بسيار منحصر به فرد است. ايده ي اصلي ساخت اين عنوان اين بود كه آن را به يك بازي مخصوصي تبديل كنيم كه در معرض بسياري از مردم باشد و اين دليلي بود كه پلتفورم Nintendo DS را براي انتشار اين بازي انتخاب كرديم. سيستم قابل حملي كه به مردم اجازه ميدهد به راحتي آن را حمل كرده و در هر مكاني به اجراي آن بپردازند. از قابليت هاي اين كنسول نيز به خوبي استفاده شده است, مثلا شما ميتوانيد از قلم لمسي DS به عنوان يك قلم مو در بازي استفاده كنيد.

Okamiden: Chiisaki Taiyo = Okami Legend: The Small Sun

 

Aʍir Rәzʌ

کاربر سایت
May 12, 2008
4,749
من ps2 نداشتم و اطلاعی از نسخه قبلی ندارم میشه توضیح بدین چه جوریاست؟اکشن نقش افرینی معمایی چی؟
این بازی با گرافیک فوق العاده از لحاظ هنری و سبک نقاشی ژاپنی ! :biggrin1:
شما توی بازی باید بوسیله ی یک قلم طرح هایی رو بکشی .
مثلا یک خط صاف مثل شمشیر میمونه . :biggrin1:
 

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,488
نام
Ali
واییییی چه قشنگه ... بچگیهاشه ؟؟؟:love:
البته فکر کنم اسم خودش (گرگ ، روباه چیه:biggrin1:) "اوکامی" نبودا ، اسمش اگه درست بگم "آماتراسو" بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر