امتیازات Fallout 76

MOH3N_Dark

کاربر سایت
May 7, 2013
3,264
نام
محسن
fallout-76_QfeY9DY.png

Publisher: Bethesda Softworks
Developer: Bethesda Game Studios
Release Date: November 14, 2018
Platforms: PC, Xbox 1, PS4


1.jpg

SomosXbox: 8/10
Hooked Gamers: 7.6/10
Cheat Code Central: 7.4/10
Playstation Universe: 7/10
Trusted Reviews: 7/10
Xbox Achievements: 6.5/10
The Games Machine: 6.2/10
DarkStation: 6/10
Softpedia: 6/10
Gameblog: 6/10
EGM: 6/10
PC Gamer: 6/10
JeuxActu: 5.5/10
Atomix: 5.5/10
Xbox Tavern: 5.6/10
Attack of the Fanboy: 5/10
Forbes: 5/10
IGN: 5/10
Twinfinite: 5/10
RPG Site: 5/10
Gamers Heroes: 5/10
The Digital Fix: 5/10
GamesRadar+: 5/10
Gamingbolt: 4/10
Guardian:4/10
GameSpot: 4/10
Ragequit.gr: 3.8/10
Push Square: 3/10
CGMagazine: 3/10
TheSixthAxis: 3/10

 
آخرین ویرایش:

Amir123654

کاربر سایت
Nov 3, 2018
72
خیلی دوست داشتم فیل شدن این بتزدا رو ببینم. بازیهای خیلی خیلی بزرگ اما از درون توخالی!
استودیو Oped-Worldـساز فقط CDR و بس! سایبرپانکش بیاد مثل یه سیلی محکم به خیلی از استودیوهای توخالیه. همینطور که Witcher 3 بود. :Laughing:
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
دوستان :D
حالا درسته که Fallout 76 افتضاح بزرگیه، ولی دلیل نمیشه بقیه بازی های BGS رو بکوبید :D
مشکل این بازی فقط باگ هاش نیستن، مشکل اینه بازی کلا شبیه بازی های Open world, survival دیگست، خالی از Npc، دیالوگ، کوئست درست حسابی و ...
بازی های قبلی bgs باگ زیاد داشتن، ولی انقدر موارد مثبتشون بیشتر و بهتر بودن که میشد اون باگ ها رو نادیده گرفت.
+
همچنان معتقدم 76 پروژه اصلی و بزرگ خود bgs نیست!
 
  • Like
Reactions: The Listener

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
یـ سریا به این بازی لقب No Man Sky سال 2018 دادن باید با این اوصاف بازی رو میشه No Man Sky خود No Man Sky دونست ! فاجعه ای دیگه هم هست که بخواد رقم بخوره ؟ قشنگ تو تاریخ صنعت بازی ساز حک میشه این بازی تا درس عبرتی بشه واسه بتزدا ناشر که نخواد دیگه همچین غلط هایی بکنه ! خوار ذلیلی رو به حد اعلاش رسوندن ! امیدوارم فروش بازی با کله بخوره زمین ! باور نمیشه دارم در مورد ناشر مورد علاقم این جوری نظر میدم اصلا باورم نمیشه ! اون زمانی که بتزدا اومد با پرروی هرچه تمام تر سیستم پولی ماد های بازیشون رو راه انداختن و ملت عذر میخوام ریدن به سرتا پاش باید این روز رو باید میدیدیم اون روزی که اومدن تو مصاحبه هاشون گفتن ما نمیخوایم دائم بین Fallout و Skyrim سوئیچ کنیم و واسه حرفشون موفقیت IP های TLoU و HZD رو مثال زدن و بعدش با پر روی تمام تر اومدن Fallout 76 رو معرفی کردن باید میفهمیدیم جو بازیا انلاین برشون برداشته میخوان فقط به قصد چاپیدن این بازی رو منتشر کنن چی بگم هی .....
دوستان :D
حالا درسته که Fallout 76 افتضاح بزرگیه، ولی دلیل نمیشه بقیه بازی های BGS رو بکوبید :D
مشکل این بازی فقط باگ هاش نیستن، مشکل اینه بازی کلا شبیه بازی های Open world, survival دیگست، خالی از Npc، دیالوگ، کوئست درست حسابی و ...
بازی های قبلی bgs باگ زیاد داشتن، ولی انقدر موارد مثبتشون بیشتر و بهتر بودن که میشد اون باگ ها رو نادیده گرفت.
+
همچنان معتقدم 76 پروژه اصلی و بزرگ خود bgs نیست!
من خودم بتا رو تجربه کردم و بعد حدود 12 ساعت باید بگم کاملا واسم لذت بخش بود ولی خوب بازم دلیل نمیشه بیام از بازی دفاع کنم اشتاه برداشت نکن من شما دلمون به حال استدیو مورد علاقمون میسوزه باید ازش انتقاد کنیم تا حواسشون رو بیشتر جمع کنن به من باشه اصلا دوست دارم متاش زیر 50 بشه چون میخوام درست عبرتی بشه واسه حریص گری بتزدا در مورد پروژه اصلی بودن یا نبودن این بازی هم بگم خود تاد گفته بزرگ ترین بازیی که تا حالا ساختیم ولی خوب به حرفش اعتمادی نیست واقعا این پرت کردن حواس ملت و دروغ گفتن های سریالی بتزدا خسته کننده شده متاسفانه تاد هاوارد هم به این دروغ گفتن ها دامن میزنه بدترش میکنه من خودم حدس میزنم این پروژه نصف اعضای اصلی استدیو اصلی BGS رو درگیر خودش کرد باشه اگه بازیش کرده باشی خیلی راحت میفهمی DNA تیم اصلی همه جای بازی ریحته از طراحی هنری گرفته تا سبک روایت محیطی بازی همه و همه قشنگ داد میزنن که بازی رو سازنده های اصلیش ساختن منتهی این پروژه به هیچ وجه از نظر کیفی اولویت اول استدیو و بتزدای ناشر نبوده من خودم حدس میزن سر جم بازی رو تو عرض 1.5 سال با کمک استدیو آستین (BattleCry) جمش کرده باشن و کلا یـ تصمیم بهویی ناشر بوده وگرنه وقتی خود پیت هاینس میاد میگه IP جدید داریم میسازیم چه دلیلی داشت که از نا کجا اباد یهو بازی پیداش بشه ؟ بازی عملا توی تمام بخش ها کپی پیست نسخه ی قبلی هنوز مشکلات نسخه ی قبلی رو میشه توش دید حتی یک سری باگ انمیشن های بازی دقیقا عینا بدون اینکه دست بخورن تو بازی دوباره استفاده شدن بازی عملا تو مرحله EA هستش قشنگ پیداست یا خود زنیمکس یا بتزدا ناشر اولتیماتومی به سبک شرکت EA میخواستن برسوننش به تاریخ مورد نظرشون وگرنه چه دلیلی داشت بعد اون همه فید بک منفی تاخیر نزن به بازی ؟ در کل درس عبرت خوبی شد هم واسه خر فرض نکردن مخاطب هاشون هم یاد بگیرینن اولا چجوری ماکرتینگ کنن دوما در صورت لزوم تاخیر بزنن به بازی ! ماکرتینگ این بازی دست کمی از ابرو ریزی نداشت کلا واسشون تجربه خوبی شد
============================================
امیدوارم هر غلطی میکنن سر Starfield رو به باد ندن جون هرکی دوست دارن این فیدبکی که میگرن رو تو اون اعمال کنن نقاط ضعفشون رو بهش برسن نذارن ملت واسشون فیکس کنن با ماد خسته شدم سر Fallout 4 اون همه ماد نصب کردم تا بازی واسم لذت بخش تر بشه بابا همین نظرات ملت رو بگیرین اعمالش کنین یـ چیز پرفکت بسازین یکم از CDP یا بگیرن که اگه یادت باشه تو پچ ها ویچر 3 میدیدن ملت چی میخوان نه تنها گرافیک فیکس میکردن بلکه کلی بالانس گیم پلی به بازی اضافه میکردن ولی بتزدا چون میدونه کامیونیتی ماد داره خیلی چیزا رو ساده به حال خودش رها میکنه تا ملت خودشون فیکسش کنن ! نشه Strafield Unofficial Patch دوباره :D نشه پر بازدید ترین ماد های بازیا بتزدا ماد های مربوط به Interface باشه سیستم Inventory ساده بده ملت براش ماد بسازن و هزار یک چیز دیگه !
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
بتزدا باید یه تغییر اساسی توی سیستم بازی ساختنش بده. شاید تا چند سال پیش که اسکایریم عرضه شد، زیاد رقیب بزرگی توی این سبک نبود ولی الان ملت Witcher 3 بازی کردن، RDR2 بازی کردن و چند وقت دیگه هم Cyberpunk میزنن. گذشت اون دورانی که Pete بر میگشت میگفت مجبور نیستین بازی های ما رو بخرین.
استانداردها عوض شده و انتظارات ملت بالا رفته. ملت الان دیگه نمیگن اوکی همینی که هست رو بازی میکنیم. میزنن قشنگ بایکوت میکنن بازی رو فروشش رو نابود میکنن. یه نگاه که بندازیم، همه سازنده ها دارن با هر بازی، به روز میکنن خودشون رو اما بتزدا از اسکایریم به این طرف نمودار پیشرفتش یه خط صاف زشته.
بتزدا سریعا باید به خودش بیاد وگرنه تنها ازش یه اسم میمونه که فقط باعث نفرت مردم میشه.
 

|FARSHAD|

کاربر سایت
Nov 19, 2010
638
نام
فرشاد
باید بازی رو بصورت Early Access اونم با قیمت 20 تا 30 دلار عرضه میکردن ،هیچکسم از این همه باگ ناراحت نمیشد و سر فرصت سر بازی کار میکردن
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
بتزدا باید یه تغییر اساسی توی سیستم بازی ساختنش بده. شاید تا چند سال پیش که اسکایریم عرضه شد، زیاد رقیب بزرگی توی این سبک نبود ولی الان ملت Witcher 3 بازی کردن، RDR2 بازی کردن و چند وقت دیگه هم Cyberpunk میزنن. گذشت اون دورانی که Pete بر میگشت میگفت مجبور نیستین بازی های ما رو بخرین.
استانداردها عوض شده و انتظارات ملت بالا رفته. ملت الان دیگه نمیگن اوکی همینی که هست رو بازی میکنیم. میزنن قشنگ بایکوت میکنن بازی رو فروشش رو نابود میکنن. یه نگاه که بندازیم، همه سازنده ها دارن با هر بازی، به روز میکنن خودشون رو اما بتزدا از اسکایریم به این طرف نمودار پیشرفتش یه خط صاف زشته.
بتزدا سریعا باید به خودش بیاد وگرنه تنها ازش یه اسم میمونه که فقط باعث نفرت مردم میشه.
متاسفانه و بدبختانه یـ فکت زشته این حرفت نمیدونم یادت هستش یا نه سر FO4 چقدر سر گرافیک بازی دفاع کردیم چقدر خندیدیم به باگ های بازی چقدر حرف پیت هاینز رو که میگفت نمیخواین نخرین گرافیک اولویت اولمون نیست چقدر این حرفا دیدیم و بازم ازش دفاع کردیم نه اشتاه نشه بتزدا IP مرده مثل Fallout رو رسوند به این حد از بزرگی ولی خوب سیاست های غلطش داره تمام میراث خودش رو نابود میکنه به عنوان یـ کمپانی AAA ساز با این همه سابقه موظفی بالاترین حد کیفیتت رو نشون ملت بدی ولی چیکار میکنی ؟ از پشت به فن هایی که با تمام ضعف های بازیات کنار اومدن خنجر میزنی میدونم حالا یـ سری دوستان میان میگم خوب اره مگه قرار همین جور پیش بره ولی خوب بتزدا فعلا همینی هست که میبینم تا خلافش ثابت نشه نمیشه ازش دفاع کرد هر وقت توی عمل نشون دادن واقعا میفهمیم یـ چیزایی تغیر کردن غیر اون من که چشمم اب نمیخوره بتزدا باید بی نقض گرایی رو تو بازیاش افزایش بده باید سیاست های کیفیت>کمیت رو تو همه جاهاش نشون بدن ولی ظاهرا بزرگ شدن کمپانی باعث گم کردن خودشون شده یادشون رفته چه قدر فن صبور داشتن و دارن با همین کارا کم کم از دستشون میدن مگه EA یـ زمانی بازیاش از نظر کیفیت حرف اول رو نمیزدن مگه همین کپکام یـ نسل طلایی خلق نکرد بعد به غلط کردن افتاد و الان تا حدودی به راه راست برگشته ؟ هر کمپانیی که فن هاش رو نادید بگیره و کمیت رو فدای کیفیتش کنه 100 درصد به سرونشت امثال EA دچار میشه با تبلیغات زیاد محصولت رو مثل EA میشه به خورد ملت داد ولی چیزی جز فحش خوردن تو کامیونیتی بازی و فن های عصبی برات باقی نمیمونه
 

MOH3N_Dark

کاربر سایت
May 7, 2013
3,264
نام
محسن
Xbox Tavern: 5.6/10
Fallout 76 is akin to Ark: Survival Evolved, being that much of its potential is lost in the midst of its many technical faults. To be clear, at its core, this isn’t a bad game, in fact, there’s a lot of fun to be had in its padded world if you enjoy this type of gameplay loop. It’s a shame that in its current form, most of that fun is frequently interrupted by horrendous framerate, countless bugs, delayed rendering, and shoddy design choices.
 

saeedonly

کاربر سایت
Nov 22, 2012
1,074
من جدی خوشحال شدم کوبیده شده بازی.فال اوت چهار هم باید کوبیده میشد.سیستم نقش افرینی بازی رو ساده کردن.الانم انلاینش کردن.یاد فال اوت سه بخیر.بتسدا همینجوری پیش بره خیلی فن هاش رو از دست میده.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
دوستان این ویدیو رو ببینید آخر خندست
طرف صورت خودش رو گرفته بود به خودش میگفت این بازی اشغاله این بازی اشغال چرا دارم من پس هی بازیش میکنم واقعا خاک بر سرشون که با حریص گری و از حول پولایی که تو این بازار خوابیده رسما فاجعه به بار اوردن اخه بگو نونتون نبود ابتون نبود بازی عملا هیچ چیز منحصر به فردی نداره واسه تماما انلاین بودن اون وقت دائم انلاین بودن بازی از کجا تون بود ؟ واسه مثال ببینید چقدر ناشی وار عمل کردن که اکانت رسمی بازی تو رددیت در جواب اینکه چرا مثلا دکمه Push to Talk نزاشتن میگه میخواستیم مثلا اون حس خالی بودن بازی رو با این مورد پر کنیم واقعا‌ جای تاسف که هسته انلاین بازی هنوز همون هسته بخش تک نفره هست ولی سر بی تجربه خودشون میاند چنین اراجیفی میگن چه بسا کم کاری خودشون رو جبران کنند حتی ....
 
آخرین ویرایش:

HDV 7

Time is the Fire, in which we burn
گرافیست سایت
Jul 24, 2009
2,699
نام
Hadi

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر