FIFA19 Ultimate Team

Capture11.PNG


بحث های مربوط به FUT 19 رو اینجا دنبال کنید :D

تاپیک به صورت کامل اپدیت میشه ...

دیگه تقریبا همه با بخش Ultimate Team فیفا اشنا هستند و نیازی به توضیح در مورد کلیت این مود وجود نداره ولی خب برای دوستانی که قراره از امسال این بخش رو شروع کنن باید گفت که توی این بخش شما میتونید تیم رویایی خودتون رو به مرور زمان و با بدست اوردن کوین و باز کردن پک بسازید.چیزی که در این بخش مهمه کمیستری تیمتون هست که باید بالا باشه تا تیمتون بالانس بشه.

توضیحی مختصر در مورد بخش های بازی :


FUT19_Hero_Tertiary_DR_xs.jpg


Division Rivals
یه اپدیت اساسی برای بخش دیویژن سیزن پارسال که باعث شده این بخش به شدت جذاب بشه ! اول کار شما باید 5 بازی رو انجام بدید تا بر اساس نتایج این بازیا و اسکیل مووو هایی که استفاده می کنید ( که تبدیل به امتیاز میشن) شما وارد دیویژن متانسب با لول خودتون بشید ! یعنی ممکنه شما بعد این 5 بازی برید دیویژن 1 ممکنه برید دیویژن 10 !

بعد از وارد شدن به دیویژن مورد نظر شما باید در طول یک هفته تا میتونید بازی انجام بدید و امتیاز کسب کنید تا رنک شما بالاتر بره.بر اساس این رنک به شما چنتا اپشن برای دریافت جایزه داده میشه که مثلا کوین میخوایید یا سکه ! صعود به ویکند لیگ هم توی این بخش صورت میگیره و شما با کسب امتیاز مورد نظر میتونید وارد ویکند لیگ بشید .

در کل با این اپدیت جذابیت به بخش غیر ویکند لیگ هم سرایت کرده !

FIFA19_Tile_Medium_FUT_Skill_Rating_md_2x.png


FIFA19_Tile_Medium_FUT_Weekly_Score_md_2x.png


FIFA19_Tile_Medium_FUT_Points_md_2x.png


A1661_2.jpg

Squad Battles

بهترین بخش موجود برای سینگل پلیر باز ها ! شما در این بخش باید در مقابل ترکیب سایر پلیر های دنیا که توسط هوش مصنوعی اداره می شود به رقابت بپردازید . از دوشنبه تا جمعه شما می توانید روزی 4 بازی انجام دهید و در روزهای شنبه و یکشنبه در هر 8 ساعت می توانید 4 بازی انجام دهید بدین صورت با احتساب رقابت با ترکیب ستاره ها و سلبریتی های دنیای فوتبال شما در طول یک هفته می توانید 45 بازی انجام دهید و بسته به عملکردتان در روز دوشنبه جایزه خود را دریافت کنید.
 
آخرین ویرایش:

Vahid67

کاربر سایت
Aug 18, 2007
394
دوستان از دیروز توی بخش Rival و Champions فقط یکی از چراغ های Latency روشن میشه و بازی به شدت لگ داره برای بقیه هم همینطوره؟ هفته قبل اینجوری نبود اصلا... من به طور معمول دو چراغ برام روشن میشه و بازی لگی هستش اما قابل تحمله...
(من با PC بازی میکنم)
 

AliShp

کاربر سایت
Nov 22, 2009
1,175
نام
alishp
دوستان از دیروز توی بخش Rival و Champions فقط یکی از چراغ های Latency روشن میشه و بازی به شدت لگ داره برای بقیه هم همینطوره؟ هفته قبل اینجوری نبود اصلا... من به طور معمول دو چراغ برام روشن میشه و بازی لگی هستش اما قابل تحمله...
(من با PC بازی میکنم)

سلام بر شما

من یه اکانت هکی گرفتم برای pc انلاین رفتم اما یه خط بود و هیچ لگی حتی یه لگ هم توش نبود خیلی راحت سوراخ شدم اومدم بیرون :))B-)B-)B-):))
 

AliShp

کاربر سایت
Nov 22, 2009
1,175
نام
alishp
درود...
تا باشی دیگه اکانت هکی نگیری :p:))

من خودم همیشه بازی ها رو خودم میخردیم ولی الان با این وضع دلارو اینا نمیشه واقعا اکانت اشتراکی هم که انلاین نمیتونی پلی بدی هکی میگیری راحت یه هکی اورجین اکسس پریمیر گرفتم همه چی توش داره فقط فیفا نسبت به ورژن 18 خیلی تغییر تو گیم پلی سخت باهاش ارتباط میگیرم همیجوریش نوب بودیم با این تغییرات نوب تر شدیم x_x
 

poma

کاربر سایت
Oct 3, 2005
637
نام
بهراد
درود
باورم نمیشه تاپیک انقدر ضعیف باشه گفتم الان چه خبره اینجا!!!

دوستان اد کنید پی اس ان آی دی رو برای FUT
 

Ghasede_Del

کاربر سایت
Jul 7, 2008
585
نام
Amir Ali
سلام دوستان گل التیمیت باز
برای فیفا 20 یه community زدیم برای Ps4 چون دوستان خیلی پخش و پلا هستن و با هم ارتباط ندارن
لطفا اونایی که حرفه ای بازی میکنن حتما عضو بشین برای تبادل نظر گپ و گفتگو سوال و پرسش و غیره خوشحالمون میکنین
تو قسمت community سرچ کنین fifa 20 Persian ultimate player براتون میاره خوشحال میشم ببینمتون اونجا
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر