عدم حضور نسخه جدید Diablo در Blizzcon 2018 ؟

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
پس از انتشار برنامه Blizzcon توسط Blizzard خیلی ها امید به نمایش جدید نسخه جدید Diablo پیدا کردند. در این برنامه گفته شده که پس از افتتاحیه مراسم، پنلی در مورد Diablo با عنوان What's Next (ادامه سری) اجرا خواهد. زمانبندی این پنل امیدها را برای نمایش نسخه جدید بالا برد چرا که معمولا پنل های بعد از افتتاحیه در مورد خبری بزرگی است که در طول مراسم گفته یا نمایش داده میشود. اما Blizzard با انتشار بیانیه ای در سایت خود کمی انتظارات را پایین آورد:

g4y_qvuv0sl19hup1539218129052.jpg

"بسیار نزدیک Blizzcon 2018 هستیم و میبینیم که شایعات زیادی در مورد پنل Diablo در حال انتشار است. در حال حاظر تیم های متفاوتی مشغول پروژه های متفاوتی از Diablo هستن و علاقه داریم زودتر در مورد آنها صحبت کنیم. البته وقتی که زمان مناسب باشد.

ما میدانیم که بسیاری از شما امید به دیدن چه چیزی داشتین و فقط میتوانیم بگوییم "چیز های خوب برای کسانی اتفاق می افتد که صبر داشته باشند" ولی موارد شیطانی (استعاره !) مدت زمان بیشتری طلب میکنند. ما از صبر و تحمل شما تشکر میکنیم و تیم های ما بدون خستگی در حال ساخت تجربه ای تاریک درخورد لرد تاریکی هستن.

در حالی که ما آماده نیستیم تا در مورد تمام پروژه های شرکت صحبت کنیم، اما قصد داریم خبرهایی درمورد Diablo به اشتراک بگذاریم. دوم نوامبر روز مهمیست. نه تنها اولین روز Blizzcon بلکه زمان عرضه Diablo بر روی نینتندو سوییچ نیز میباشد.

مجددا از صبر و پشتیبانی شما تشکر میکنیم و بسیار خوشحال هستیم که طرفداران Diablo با علاقه مشغول پیگیری اخبار مرتبط با آن هستند و به ما در راهمان انگیزه میدهند"

Source
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر