Twin Mirror

fiz_u456456ntitled-1.png

توضیحات :
Twin Mirror توسط خالق سری بازی Life is Strange استدویی Dontnod در حال ساخته .
Sam تصمیم میگره به زادگاهش برگرده ولی ناگهان متوجه میشه که هیچ چزی سر جای خودش نیست . بعد از اینکه شبی رو در هتل شهر میگزرونه متوجه چیز های عجیبی میشه . پیراهن خونی خودش رو پیدا میکنه چیزی رو بیاد نمیاره فقط یک سری سرنخ ! باید متوجه بشه چه اتفاقی داره براش میوفته ! داستان بازی در شهری به نام Basswood اتفاق میوفته . بازی توسط Namco Bandi برا پلتفورم های #PS4 #X1 #PC قرار اوایل سال 2019 منتشر بشه
=======================================
به سم در اشکار ساختن راز های شهر Basswood در جدید ترین درام جنایی و روانشناسی خالق بازی Life is Strange کمک کنید ! استدیوی Dondnod مفتخره که جدید ترین عنوان معمایی و داستان سرایی خودش رو توسط Bandai Namco به پلتفورم PlayStation 4 , Xbox One و PC بیاره !

Twin Mirror تجریه بازیکن محوری است که روایت چندگانه ای داره و داستان قهرمانی سختی دیده است که باید بین حقایق سخت و راز های تاریکی که توی Basswood, West Virginia وجود داره و کشمکش های درونیش خودش، راهی پیدا کنه.

Oskar Guilbert، رییس DONTNOD میگه:
Twin Mirror بازی ای هست که خیلی عمیق به مسایلی مثل دوگانگی، رستگاری و پذیرفتن اصل خود میپردازه و بازی راهی رو پیش گرفته که میخواد یه سفر بسیار احساسی رو روایت کنه.
ادامه میده: وقتی داشتیم داستان بازی و تاثیراتی که اون روی بازیکن ها داره رو بررسی میکردیم، خیلی اتفاقی قهمیدیم که چه قدر میشه محدودیت های ژانر ادونچر داستان گو رو ، رو به جلو برد و تاثیرش رو روی زندگی واقعی حس کرد. وقتی شور و شوق اولیه توی استودیو خوابید، خودمون به این نتیجه رسیدیم که Twin Mirror میتونه معادلات این ژانر رو از تو تعریف کنه. حالا هم نمیتونیم صبر کنیم تا ببینیم چطوری بازیکنا به اتفاقی و کشف هایی که تو طول بازی میکنن و وقتی تمام قطعه های پازل کنار هم قرار میگیرن، واکنش نشون میدن.
بازیکنا جای Sam رو که یه روزنامه نگار محقق 33 ساله هست رو بازی میکنن که از رابطه ای که تازگی به هم خورده هنوز داره زجر میکشه و خیلی به دنبال اینه که راهی برای غلبه بهش پیدا کنه. اون به شهرش برمیگرده تا توی خاکسپاری یکی از دوستان قدیمی اش شرکت کنه. وقتی سم یه روز توی اتاق هتل بیدار میشه و پیراهن خونی اش رو پیدا میکنه و هیچ خاطره ای از اینکه چه اتفاقی افتاده نداره، میوفته توی تحقیقاتی که بتونه حقیقت رو پیدا کنه، با کمک ذهن خودش و تنها اسلحه اش.
Twin Mirror این قابلیت رو میده که بشه توی خاطرات دردآور سم کاوش کرد و بر اساس انتخاب های هر بازیکن که خاص خودش هم هست، تحقیقات رو شکل بده و توی این راه هم انتخاب های خیلی سخت و تاثیر گذاری جلوی بازیکن هست که هر کدوم از اون ها، بازیکن رو یه قدم به کشف حقیقت راه نمایی میکنه و همزمان این رو بهشون یادآوری کنه که چه نقشی توی زندگی خودشون دارن.
مدیر بازاریابی نامکو میگه :
بیشتر از هر زمان دیگه ای، بازیکن ها دنبال سفر های روایی هستن که نه فقط داستانی توی یه خط مستقیم تعریف میکنه، بلکه اون ها رو مجبور میکنه که تصمیمات اخلاقی بگیرن که روی نتیجه ی کل بازی به روش های واقعی و دراماتیک تاثیر بذاره.
Hervé Hoerdt، مدیر بازاریابی و قسمت دیجتال توی نامکو اروپا اضافه میکنه:
Twin Mirror اولین تجربه ما توی ژانر ادونچر داستان گو هست و با همکاری با استودیو خلاق DNOTNOD، ما داریم عنوانی رو میسازیم که نه فقط استاندارد های خود استودیو که تا حالا به دست آوردن رو بالا ببره بلکه باعث به وجود اومدن پایه ای برای بازی هایی که توی سال های آینده توی این سبک میان، بشه

@Ehsan95_76
با نشکر از احسان عزیز بابت ترجمه متن


6hfz_maxresdefault.jpg

دانلود با کیفیت >> 1080 >>

 
آخرین ویرایش:

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
کدوم بازی وسط نسل قبلی فیزیک کامل پارچه داره و پتوی رو تخت کاملا واکنش پذیز ـه ؟ کی میخوایم قبول کنیم که همه بازیا قرار نیست گرافیک فک براندازه داشته باشن همه QD و سانت مونیاکا و ناتی داگ و راکستار نیستن که با کلی سرمایه ساپورت بشن ؟
=============================
گرافیک بازی در حد خودش خیلی خوب و قابل قبوله من خودم به شخصه خیلی نگران انمیشن صورت بودم که باید بگم خوشبختانه خیلی بهتر از چیزی بود که فکر میکردم نمیدونم چرا تو LiS 2 باز انیمشن های صورت میلگنه ؟
شمارو جدیدا سخنگوی رسمی این استدیو گذاشتن که انقدر بهونه جور میکنین واسشون؟ بودجه ندارن خیلی شیک میتونن نسازن.مجبورشون نکردن رو شونصد تا بازی کار‌کنن. امروزم فهمیدیم فیزیک‌ پتو بازیو کاملا نسل بعدی میکنه، دیگه مدلینگ و تکسچر و انیمیشن های تاریخ مصرف گذشته مهم نیست اصلا. مهم اینه فیزیک پتو داریم
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,156
نام
∂αнмα
شمارو جدیدا سخنگوی رسمی این استدیو گذاشتن که انقدر بهونه جور میکنین واسشون؟ بودجه ندارن خیلی شیک میتونن نسازن.مجبورشون نکردن رو شونصد تا بازی کار‌کنن. امروزم فهمیدیم فیزیک‌ پتو بازیو کاملا نسل بعدی میکنه، دیگه مدلینگ و تکسچر و انیمیشن های تاریخ مصرف گذشته مهم نیست اصلا. مهم اینه فیزیک پتو داریم
شما فک کن بنده سخن گوی این استدیوی هستم :) شما وقتی داری میگی گرافیک وسط نسل قبلی انتظار داری بیام برات به و به چه چه کنم ؟ گرافیک بازی معمولی ـه نه اونقدری که خیلی خفن باشه و نه اونقدری که شما سر و صدا راه میندازی کیفیت تکسچر هم نمیدونم شما کجا رو میگی ولی کیفیت تکسچرها به هیچ وجه افتضاح نیستن شما تکسچر افتضاح و مدلینگ ضعیف دیدی عکس بزار تا بنده از گمراهی در بیام در مورد انیمیشن ها هم بگم که بله انمیشن ها چنگی به دل نمیزنن ولی تاریخ گذشته ؟ کلا فک کنم تو کتگوری شما یا 0 وجود داره یا 100 !
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,522
دموی GC رو الان دیدم ،چیزهایی که احمد توی پست اول به نقل از سازنده گفت خیلی قشنگه ، اینکه عمیق به روایت فردی میپردازه ، رازها ، عوض کردن معادلات این ژانر و و و ، دمو نشون داد سم یک قصر ذهنی داره که پلیه برای ارتباط با دنیای واقعی و خیالی ، که همین کلید اسرار بازی خواهد بود و باهاش میتونه سناریوهای احتمالی رو شکل بده ، همینطور صدای درون ، یا همون انسان خیالی که اعتماد کردن یا بی اعتنایی بهش بنظر عواقب یا اتفاقاتی رو رقم میزنه ، همین دوگانگی باعث شد من نتونم با سم ارتباط بگیرم ! ، سم یه نسخه پیچیده از خودش (قصر ذهن) داره که برای من قابل لمس نیست ، اینجاس که من دنبال معما نمیگردم ! دنبال کشف راز نیستم ، اول به دنبال نحوه ارتباط گرفتن با دوگانگی سم و دنیای پیرامونشم ، که از نظر من این موضوع در این دمو عمیق نبود ، کشش لازم رو نداشت برای من مخاطب ، برای منی که تجربه عناوین مختلف رو دارم ، چه مثل این بازی ماجراجویی و چه عناوین مهم داستان محور و معمایی ، خفن بنظر نیومد :D .


 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,156
نام
∂αнмα
دموی GC رو الان دیدم ،چیزهایی که احمد توی پست اول به نقل از سازنده گفت خیلی قشنگه ، اینکه عمیق به روایت فردی میپردازه ، رازها ، عوض کردن معادلات این ژانر و و و ، دمو نشون داد سم یک قصر ذهنی داره که پلیه برای ارتباط با دنیای واقعی و خیالی ، که همین کلید اسرار بازی خواهد بود و باهاش میتونه سناریوهای احتمالی رو شکل بده ، همینطور صدای درون ، یا همون انسان خیالی که اعتماد کردن یا بی اعتنایی بهش بنظر عواقب یا اتفاقاتی رو رقم میزنه ، همین دوگانگی باعث شد من نتونم با سم ارتباط بگیرم ! ، سم یه نسخه پیچیده از خودش (قصر ذهن) داره که برای من قابل لمس نیست ، اینجاس که من دنبال معما نمیگردم ! دنبال کشف راز نیستم ، اول به دنبال نحوه ارتباط گرفتن با دوگانگی سم و دنیای پیرامونشم ، که از نظر من این موضوع در این دمو عمیق نبود ، کشش لازم رو نداشت برای من مخاطب ، برای منی که تجربه عناوین مختلف رو دارم ، چه مثل این بازی ماجراجویی و چه عناوین مهم داستان محور و معمایی ، خفن بنظر نیومد :D .
به نظرم هنوز زوده واسه تصمیم گیری در مورد بازی هنوز چیزی نشون ندادن داستان فعلا همین قدر میدونیم که که این بابا هیچی یادش نمیاد و یـ قابلیت ذهنی داره داره که میتونی شرایط مختلف رو توش شبیه سازی کنه از اونجایی که بازی به نظر خیلی راز الود میاد و اپیزود هم هست پتانسیل تویست های داستانیی خوبی داره باید صبر کنیم ببینیم تا چه حد میتونن این توئیستا داستانی رو مدیریت کنن سم هم هرچند کلیشه ای و هزار بار دیدیمش تو فیلم و بازی و کتاب ولی بازم باید صبر کنیم ببینیم چیکار میخوان بکن با شخصیت پردازیش ....
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,522
فراموشش کرده بودم! ویدئویی که گذاشتی تک دموئه و چیز خاصی جز جلوه های بصری به نمایش نزاشت. ابتدای بازی و نیمکت ها منو یاد لایف 1 و مکس انداخت.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر