Multi Platform Fortnite

سازنده
Epic Games
تاریخ انتشار
July 2017
ناشر
Epic Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
Screen-Shot-2014-07-08-at-8.34.05-AM.png


Developer:Epic Games
Publisher:Epic Games
Platform:PC-Xbox1-PS4
Genre:Survival
Mode:Single-player, multiplayer

Fortnite جدیدترین ساخته Epic Games و People Can Fly که در سبک بقا بوده و بصورت Early Access با قیمت 40 دلار منتشر شده است و در تاریخ نامشخصی در سال 2018 نیز بصورت کامل رایگان خواهد شد.
در حال حاضر این بازی شامل دو بخش مجزا می شود:
Save The World
در این مد بازیکن با ماموریت های متنوع و زیادی روبرو می شود که با تکمیل آن ها سطح شما بالاتر رفته و به آیتم ها و بخشهای جدیدی دسترسی پیدا میکنید و می توانید از بین ده ها Skill بازی بسته به نیاز خودتون اونایی که مد نظرتون هست رو آزاد کنید.ماموریت های بازی از ساخت پایگاه برای خود تا نجات گروهی از انسان ها و دفاع از یک منطقه علیه زامبی ها و ... رو شامل میشود.در حین بازی نیز میتوانید در نقشه بزرگ بازی بدنبال Material و آیتم برای خود باشید.بازی شامل ده ها مدل اسلحه(انواع اسلحه سرد و گرم) و کاراکتر می باشد.
این مد در حال حاضر پولی هستش و با حداقل 40 دلار میتوانید به بازی دسترسی داشته باشی تا سال 2018 که کل بازی رایگان میشه.نسخه های گرانتر آیتم های داخل بازی رو شامل میشن که البته خود بازیکن میتونه با وقت گذاشتن تو بازی اونارو بدست بیاره.
Battle Royal
جدیدترین مد بازی که از زمان عرضه کاملا رایگان هستش و حسابی سروصدا کرده.در این بخش 100 بازیکن به نقشه بزرگی فرستاده میشن و برای بقا باید با یکدیگر مبارزه کنن.میتونین تا 4 نفر تیم بشین و گروهی بازی کنین.هر چندوقت یکبار هم دور تا دور نقشه مه گرفته و کوچکتر میشه.
سطح و پیشرفت شما تو بخش Save The World به Battle Royal انتقال پیدا نمیکنه و باید هر دفعه که وارد نقشه میشید از صفر شروع کنید.
_______________
بازی شامل 4 کلاس میشه که بصورت زیر هستن:
Outlander
قابلیت این کلاس پیدا کردن گنجینه ها و منابع هستش.برای مثال یکی از قابلیت های مهم این کلاس به این صورته که بعد از خراب کردن هر شی تو بازی شما دوبرابر از اون Material خواهید گرفت.
Ninja
قابلیت این کلاس سرعت زیاد برای گشتن در محیط و قابلیت های ویژه در Melee Combat هستش.
Constructor
قابلیت این کلاس مهارت در ساخت و ساز هستش که میتونه ساختمان های ساخته شده رو ارتقا بده و از لحاظ مقاوت تقویتشون کنه.
Soldier
قابلیت این کلاس در درگیری با زامبی های بازی هستش که میتونه از قدرت هایی مثل بمب و راکت و ... استفاده کنه.
هر کلاس نیز شامل چندین زیرمجموعه میشه که هرکدام تمرکزشون روی یک شاخه از مهارت های کلاس اصلی است.آیتم های بازی نیز توسط رنگ دسته بندی دارن که با بصورت زیر هستش:
- Common -
- Uncommon -
- Rare -
-Epic -
-Legendary -
- Mythic -
فرق رنگ ها در بازی به این صورت هست که هر آیتم تا سطح 20 قابل ارتقا بوده و بعد از سطح 20 یک ستاره به آیتم تعلق میگیره.آیتمی که Mythic هستش دارای ستاره های بیشتر و قابلیت های اضافه هستش.
آیتم های بازی نیز به 2 صورت به بازیکن داده خواهد شد:
1-با انجام Challenge یا بازکردن llama ها دستور ساخت کاراکتر یا ایتم های بازی به بازیکن داده میشه که بسته به سطحی که آیتم داره بازیکن قابلیت Update اون رو داره و تا هرتعداد نیاز باشه قابلیت ساخت اون آیتم رو خواهید داشت.
2-با انجام برخی ماموریت ها و یا باز کردن صندوق ها در نقشه آیتم آماده با قابلیت های شانسی به بازیکن داده میشه که بعد از یک مدتی خراب میشن(تمام اسلحه ها چه سرد و چه گرم بعد از یه مدتی خراب میشن منتهی اگر دستور ساخت اون رو داشته باشید میتونید هر تعداد خواستید باز بسازید ولی آیتم هایی که آماده داده میشن خراب بشن دیگه نمیتونید استفاده کنید و قابلیت هایی هر اسلحه داره که مدت زمان خراب شدن رو کم یا زیاد میکنه)
_____
بازی فعلا در مرحله Early Access هستش و از زمان عرضه تا الان بخشهای بسیاز زیادی به بازی اضافه شده که آخریش Battle Royal حسابی معروف شده.هرچندوقت یکبار نیز Event جدیدی در بازی شروع میشه و تا یک مدت محدودی در دسترسه و مراحل و آیتم های مخصوص به خودش رو داره.
Fortnite%2Fblog%2Fpatch-v-1-6---fortnite-battle-royale%2FFortnite_BR_Key-Art_w-Logo_ENG-1920x1080-3e2ce1453476b725fa59e7aeb6ecb90e4b75a0df.jpg
 
Last edited by a moderator:

Albis

کاربر سایت
Sep 11, 2008
1,761
سیزن 5 امروز اومد و خیلی خوبه به نظرم. به بازی تنوع خیلی زیادی داده. در جا بتل پس رو گرفتم و خب الان میفهمم بازی با بتل پس کلا یه دنیای دیگه داره :D
این ماشینایی که گذاشتن واقعا خوبه و تنوع میده فقط هنوز نحوه استفاده ازشو بلد نیستن و معمولا طرف تا میرسه به تیم فایت پیاده میشه از ماشین :|
 

Kirk-Hammedd

Abandon the safety of mindless following
کاربر سایت
Oct 23, 2010
2,749
نام
حامد
مثل اینکه فصل 5 تازه اومده. من امروز که از سر کار اومدم همینطوری چک کردم اپدیت اومده بود. در حال دانلوده هنوز چک نکردم که چه چیز هایی اضافه شده.
 

yonestm

کاربر سایت
Dec 13, 2010
4,820
نام
U-N-3-S
مثل اینکه فصل 5 تازه اومده. من امروز که از سر کار اومدم همینطوری چک کردم اپدیت اومده بود. در حال دانلوده هنوز چک نکردم که چه چیز هایی اضافه شده.

پریزون مویستی پر پر شدن. بجاشون صحرا کالی اومده.
ماشین گلف اوردن . با تلپروت
 

alimali

کاربر سایت
Jul 20, 2018
1
من الان بازی رو برای ps4 گرفتم ولی به عنوان مهمان تو بازی رفتم. بعد با یه هیتلرشکن تو اپیک گیمز یه اکانت ساختم ولی بازی رو چحوری به اکانت وصل کنم؟ تو سایت خود اپیک گیمز یه دکمه برای این کار هست ولی وقتی اونو میزنم میره تو سایت سونی که اونموقع هیتلر شکنو باید خاموش کنم ولی اگه خاموشش کنم هم باز کار پیش نمیره چون باید به اپیک گیمز هم وصل باشم. چه کنم؟
 

Dr.Trax

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,048
کَسِ دیگه ای هم بعد آپدیت به مشکل خورده با سرورها ؟ سرورها برای حدوداً 30 ثانیه فریز میشه کامل و جالبیش اینجاست که نت من توی اون زمان هیچ مشکلی نداشت و وقتی هم بازی از تایم اوت در میاد دقیقاً از همونجایی که تایم اوت شد ادامه پیدا میکنه :|
در حال حاضر در تاریخ 31/04/97 که مشکلی نداره الحمدالله! :D


دوستان برای بازی هم نیاز به حسن شکن هست ؟
من تازه نصب کردم با چیزشکن میرم تو Solo صفحه لودینگ میاد دو دقیقه بعد میگه You have been disconnected from host
فقط برای آپدیت و گاهی اوقات برای اجرای لانچر.
برای انجام بازی فیلترشکن رو قطع کنید.



سلام.
آقا تعدادی از دوستان من بدون دستکاری یا بدون خرید اسکین و آیتم از سایت های نامعتبر از بازی بن شدن و پیغامش هم تغییر IP دستگاه بوده که با قوانین بازی مغایرت داره.:-s:Ranting:
اینطوری فایده داره معتادش بشم؟ نرم کلی خرجش کنم و لول آپ کنم آخرش فرتی بن دائم شم؟
چند نفری رو دیدم که این مشکل براشون پیش اومده.
ولی خود من چند ماه بازی می کنم، استارتر پک از سایت ایرانی هم خریدم و خدا رو شکر همچنان رو پا هستم! :D
در ضمن، فندوق شکن هائی که استفاده می کنم هر بار برای یک کشوره! خیلی آی پی عوض کردم!



واسه شما پینگ بالا نرفته؟؟
من 85-95 نشون میداد داخل بازی جدیدا در بهترین احالت 160 هست! گاهی اوقات بالای 200 هم میره! درصورتی که هیچ فرقی نکرده پینگم! بازیای دیگه مث رینبو هم اوکیه!
برای شخص من هر زمان که نت گند می خوره توش، پینگ هم می ره بالا!


سیزن 5 امروز اومد و خیلی خوبه به نظرم. به بازی تنوع خیلی زیادی داده. در جا بتل پس رو گرفتم و خب الان میفهمم بازی با بتل پس کلا یه دنیای دیگه داره :D
این ماشینایی که گذاشتن واقعا خوبه و تنوع میده فقط هنوز نحوه استفاده ازشو بلد نیستن و معمولا طرف تا میرسه به تیم فایت پیاده میشه از ماشین :|
آره، فصل پنج جذابه! :D
 

mahcity22

کاربر سایت
Dec 24, 2015
49
دوستان سيستم پيشنهادي چي خوبه من با لب تاب
Cor i 5
4g ram
Vga 3000
حتي رو پايين ترين حالت نميتونم بازي كنم ممنون ميشم راهنمايي كنيد
 

amin_hz3

کاربر سایت
Jun 16, 2018
10
سلام دوستان قبل این اپدیت جدید(فصل 5) من به راحتی وارد epic launcher میشدم و خیلی راحت بازی میکردم
اما الان این اپدیت جدید که اومده به هیچ عنوان وارد epic launcher نمیشه و ارور نت میده انواع قند شکنم تست کردم ولی نمیشه کسی نمیدونه مشکل از کجاس؟
ممنون میشم جواب بدین
 

pouryajam

کاربر سایت
Aug 22, 2018
3
سلام آقا ببخشید
من ps4 دارم بازیو دانلود کردم
ولی وقتی میرم تو بازی میگه امریکا کشور شمارو تحریم کرده
هر چی میخوام ساین این کنم نمی شه
لطفا یکی کمکم کنه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر