FIFA 19

FIFA 19
Developer: EA Vancouver
Publisher: EA Sports
Engine Frostbite
Platform:
Microsoft Windows
Nintendo Switch
PlayStation 3
PlayStation 4
Xbox 360
Xbox One
Release: 30 September 2018
Genre: Sports , simulation
Mode: Single-player, multiplayer



FIFA-19-screen.jpg



FIFA یا FIFA Football از سری بازی های فوتبالی ( شبیه ساز فوتبال ) می باشد که بطور سالانه توسط کمپانی Electronic arts و تحت عنوان Ea Sports منتشر می شود . هنگامی که کمپانی EA وارد ساخت بازی های ورزشی مانند سری Madden NFL و NHL شد استودیوهای بسیاری برای رقابت با این عناوین وجود نداشتند ، اما هنگامی که شروع به ساخت سری FIFA کرد بازی های مانند Sensible Soccer , Kick Off و Match Day از اوایل دهه 80 در حال ساخت بوده اند ، به همین دلیل بازار رقابت برای بازی فوتبالی بعدی کمپانی EA بسیار داغ بود . هنگامی که این سری کار خود را در سال 1993 آغاز کرد نکته قابل توجه اش این بود که اولین بازی فوتبالی بود که بطور رسمی تیم های فوتبال و بازیکنان آنها را لایسنس کرده بود اما با انتشار سالانه این سری این عنوان به قدری پیشرفت کرده است که در آخرین عنوان منتشر شده در این سری ما شاهد لیگ های زیادی از سرتاسر دنیا بوده ایم که به طور انحصاری برای این بازی لایسنس شده اند . سری اصلی این بازی متمرکز بر روی لیگ های جهان می باشد که با بسته های الحاقی مانند FIFA World Cup , UEFA European Football Championship و UEFA Champions League کامل شده اند . تا سال 2011 سری فیفا به هجده زبان زنده دنیا ترجمه شده است و در پنجاه و یک کشور دنیا در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است . این سری در زمینه فروش موفق به کسب عدد 100 میلیون کپی شده است که این بازی را در جایگاه پرفروش ترین بازی ورزشی تاریخ و همچنین یکی از پرفروش ترین بازی ها در تاریخ بازی های رایانه ای قرار داده است .
در فوریه 2019 رونالدو از کاور و والپیپر ابتدای بازی FIFA 19 حذف شد ، نیمار و دیبالا و کوین دی بروینه جایگزین رونالدو شدند.

FIFA_19_new_cover.jpg


fifa_2.jpg

نقل از keyvan1370 :



انتظارها برای انتشار جدیدترین نسخه‌ی یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ویدیویی رو به پایان است. 28 سپتامبر طرفداران فوتبال و بازی‌های ویدیویی فصل جدیدی را در دنیای فوتبال مجازی آغاز خواهند کرد. با توجه به اخبار منتشر شده امسال باید شاهد ویژگی‌های جدید و تغییرات مثبتی در گیم‌پلی، جزئیات بازی و مودهای مختلف آن باشیم؛ پس با هم نگاهی به این ویژگی‌ها و تغییرات می‌اندازیم.



Champions League



تمرکز اصلی فیفا 19 روی لیگ قهرمانان بوده و اضافه شدن لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و سوپر کاپ از جلمه ویژگی‌های مثبت این بازی می‌باشد. شما می‌توانید این مسابقات را در قالب مودهای مختلف و با گزارشگری تیمی جدید شامل Derek Rae و Lee Dixon تجربه کنید. مود اختصاصی جدیدی برای لیگ قهرمانان طراحی شده که شما می‌توانید با تیم دلخواهتان پا به این رقابت‌ها بگذارید و برای رسیدن به بازی فینال در ورزشگاه واندا متروپولیتانو در مادرید با سایر رقبا به رقابت بپردازید. علاوه بر این در مودهای Career و Kick-Off هم امکان تجربه‌ی این رقابت‌ها فراهم شده و در مود Ultimate Team هم شما این امکان را دارید تا تیم رویایی مورد علاقه‌ی خودتان را بر اساس آپدیت‌های به روز این رقابت‌ها بسازید و تجربه‌ای بی‌نظیر از بالاترین سطح فوتبال باشگاهی را داشته باشید.




عصری جدید در مود Kick-Off



شاید بتوان گفت این مود بیشترین تغییرات را به خودش دیده است؛ تغییرات مثبتی که باعث جذاب‌تر شدن آن شده و مدت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند. علاوه بر حالت کلاسیک این مود که شامل یک بازی معمولی با قوانین همیشگی است؛ این بار شما می‌توانید به شکل‌های خاص‌تری نیز فوتبال مجازی را تجربه کنید. با هم نگاهی به بخش‌های جدید این مود می‌اندازیم:


Champions League
همان طور که بالاتر اشاره شد شما در این مود می‌توانید یک بازی (از مرحله گروهی گرفته تا فینال) با جو و حال و هوای لیگ قهرمانان را تجربه کنید.

Home & Away
در این بخش شما دو بازی به صورت رفت و برگشت برای تعیین برنده‌، بازی خواهید کرد و مثل فوتبال واقعی باید مراقب قانون گل‌های زده در خانه‌ی حریف برای تعیین نتیجه‌ی نهایی باشید.

Best of Series
در این بخش می‌توانید 3 یا 5 بازی با رقیب برگزار کنید و تیمی که در مجموع تعداد بازی بیشتری را ببرد، برنده‌ی رقابت خواهد بود. در این بخش تنها تعداد برد اهمیت داشته و تعداد گل‌ها در بازی‌های مختلف نقشی در نتیجه‌ی کلی نخواهند داشت.

Cup Finals
شما می‌توانید فینال یکی از رقابت‌های حذفی معتبر شامل لیگ قهرمانان، لیگ اروپا، FA Cup و... را تجربه کنید. برای این بخش کیت‌ها، توپ‌ها و حتی نمای دوربین اختصاصی (برای بعضی تورنومنت‌ها) در نظر گرفته شده تا نزدیک‌ترین تجربه به واقعیت را حس کنید.


House Rules

اگر به دنبال تجربه کردن فوتبال بدون هیچ حد و مرزی هستید این بخش برای شما طراحی شده ست. با هم نگاهی به بخش‌های مختلف House Rules می‌اندازیم:

Survival Mode
هر بار که یک تیم گل بزند یک بازیکن به صورت رندوم از همان تیم اخراج می‌شود تا در مقابل حریفشان به چالش کشیده شوند.

No Rules
هیچ خبری از خطا، کارت، آفساید و ... نیست! هرج و مرج را تجربه کنید!

Long Range
گل‌های به ثمر رسیده از داخل محوطه یک گل اما گل‌های به ثمر رسیده از خارج از محوطه‌ی جریمه دو گل حساب خواهند شد.

First To
در این بخش شما انتخاب می‌کنید که تیمی که برای اولین بار به تعداد گلی خاص برسد برنده‌ی مسابقه شود. اگر قانون را روی 3 گل بگذارید و در همان نیمه‌ی اول با 3 گل از حریف پیش بیافتید بازی تمام خواهد شد.

Headers & Volleys
در این بخش تنها گل‌هایی که از روی ضربه‌ی سر، شوت سر ضرب، ضربه‌ی آزاد و پنالتی به ثمر برسند حساب خواهند شد.



علاوه بر این‌ها شما امسال می‌توانید آمار مجموع تمام بازی‌های خود در مود Kick-Off را به تفکیک رقبایتان مشاهده کنید و لیستی از تعداد برد و باخت یا گل‌های زده و درصد مالکیت و ... را در مقابل هر حریف خود داشته باشید.



با این تفاصیل مطمئنا مود Kick-Off امسال از پرطرفدارترین بخش‌های بازی خواهد بود. خودتان را برای رقابت‌های جذاب و خاص با دوستانتان آماده کنید!




The Journey: Champions
سه قهرمان؛ سه داستان



امسال در این مود شما می‌توانید به صورت همزمان Alex Hunter، Danny Williams و Kim Hunter را در مسیرشان همراهی کنید. شما می‌توانید با الکس فوتبالیست‌های مطرح را ملاقات کنید و برای بردن لیگ قهرمانان بجنگید یا با کیم نقش مهمی در جام جهانی زنان داشته باشید.

علاوه بر این تجربه‌ی فوتبال کلاسیک با حال و هوای خاص خودش در قالب پدربزرگ الکس هم توجه بسیاری از طرفداران را به این بخش جلب کرده است.




Ultimate Team



محبوب‌ترین مود بازی فیفا امسال علاوه بر کارت‌ها و ترکیب‌های مخصوص لیگ قهرمانان و لیگ اروپا بخشی به نام Division Rivals را به بازی اضافه کرده که طی آن بر حسب عملکردتان در چند بازی ابتدایی Skill Rating مخصوص به خود را دریافت خواهید کرد و بر اساس آن در یک دیویژن خاص قرار خواهید گرفت. در طول هفته با عملکرد بهتر می‌توانید این ریتینگ را بالا برده و به دیویژن بالاتر صعود کنید. در پایان هر هفته بر اساس امتیازاتی که جمع کرده‌اید هدایایی برای شما در نظر گرفته می‌شود که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و برای بهتر کردن تیمتان از آن استفاده کنید.

علاوه بر این شما می‌توانید از امتیازاتی که در طول هفته در این بخش به دست آورده‌اید برای صعود به Weekend League استفاده کنید یا آن امتیازات را حفظ کرده و برای هفته‌های بعد از آن‌ها استفاده نمایید. در خود مسابقات Weekend League نیز امتیازاتی برای صعود مجدد به این مسابقات در هفته‌های بعد در نظر گرفته شده است تا راه صعود به این رقابت‌های جذاب هموارتر از قبل شود.


محیط کاربری این بخش هم کاربردی‌تر شده و شما هنگام جست و جوی بازیکنان مورد علاقه‌تان و همین‌طور هنگام مرتب‌سازی باشگاهتان گزینه‌های متنوع بیشتری از جمله قیمت آن‌ها برای دست‌یابی سریع به بازیکن مد نظرتان خواهید داشت.


روند رو به صعود این مود امسال هم ادامه پیدا کرده و قطعا طرفداران این مود را راضی نگه خواهد داشت.




Icons



امسال هم مانند سال گذشته شاهد حضور بازیکنان مطرح سال‌های دور در مود التیمیت تیم خواهیم بود و علاوه بر ستارگان سال گذشته ستارگانی چون یوهان کرایوف، ریوالدو، اوزه‌بیو، فیگو، جرج بست و ... نیز به جذابیت این بخش افزوده‌اند.
لیست کامل آیکان‌ها را از این لینک می‌توانید مشاهده کنید.




Gameplay



اما مهم‌ترین بخش بازی یعنی گیم‌پلی نیز امسال جزئیات جدیدی را شامل خواهد شد که با هم به مهمترین آن‌ها نگاهی خواهیم انداخت:


Active Touch System
این ویژگی به طور کامل نحوه‌ی دریافت و کنترل توپ را تغییر داده است. شما می‌توانید به شیوه‌های مختلف و به سبک فوتبالیست‌هایی همچون نیمار، کروس و ... توپ را کنترل و فضاسازی کنید. انیمیشن‌های متعددی برای این بخش در نظر گرفته شده که به بازی تنوع بیشتری خواهد داد. این ویژگی این امکان را به شما می‌دهد تا با سر، پا، سینه و زانوی بازیکن تحت کنترلتان توپ را دریافت، حرکت کنید و تغییر مسیر دهید. هر چه مهارتتان در استفاده از این ویژگی جدید بیشتر شود کنترلتان روی توپ و بازی بیشتر شده و روان‌تر از گذشته بازی خواهید کرد.


Dynamic Tactics
این ویژگی جدید باعث کنترل شما روی جریان بازی بیشتر از هر زمان دیگری می‌شود. قبل از شروع بازی شما این امکان را دارید تا چندین پلن مختلف برای تیمتان در فاز دفاعی و حمله طراحی کنید و در طول بازی بدون نیاز به متوقف کردن بازی آن‌ها را اجرا و بینشان سوییچ کنید. اینکه تیمتان بازی مالکانه‌ای داشته باشد یا در پی ضد حمله‌های برق آسا باشد همه به شما بستگی دارد. حتی به کمک اسلایدرهای تعبیه شده می‌توانید فضای بین بازیکنانتان در لحظات مختلف بازی را کنترل کنید.

خبر خوب برای دشمنان Park The Bus و حریفانی که با بازی تاخیری و پاسکاری در انتهای زمین قصد وقت‌کشی دارند هم این است که با سیستم Pressure On Heavy Touch می‌توانید شدیدا بازیکنان حریف را تحت فشار بگذارید و وادار به اشتباهشان کنید.

به نظر می‌رسد امسال هر بازی فیفا یک نبرد تاکتیکی تمام عیار باشد درست مثل شطرنج.


50/50
iiBattles
نبردهای دو نفره بر سر تصاحب توپ امسال شکل جدیدی به خود گرفته و این هوش، جای‌گیری، قدرت بدنی و عکس‌العمل خاص بازیکنان است که مشخص می‌کند کدام‌یک پیروز این نبرد خواهند بود. امسال برای تصاحب توپ‌های سرگردان میانه‌ی میدان رقابت جذاب‌تری را شاهد خواهیم بود.


Timed Finishing
مهمترین ویژگی جدید فیفا 19 قطعا همین شوت‌های زمان‌بندی‌شده خواهد بود. سیستم شوت‌زنی سابق همچنان پا بر جا است اما اگر بعد از زدن دکمه‌ی شوت برای بار دوم روی این دکمه بزنید شاهد شوت‌های دقیق‌تر و قوی‌تری خواهید بود؛ اما این شیوه همچون شمشیر دولبه‌ای است که هم می‌تواند کیفیت شوت شما را بالا ببرد و هم می‌تواند باعث شود به جای دروازه، نقطه‌ی کرنر را هدف بگیرید! برای آشنایی بیشتر با این شیوه باید از Trainer فیفا استفاده کرد و وقتی نشانگر به محدوده‌ی سبز رسید برای بار دوم دکمه‌ی شوت را فشرد و طبیعتا هر چه بازیکن شما موقعیت بدتری برای شوت‌زنی داشته باشد امکان خطا بالاتر رفته و محدوده‌ی سبز هم کوچکتر خواهد شد. به محض اینکه کاملا متوجه کارکرد این روش شدید می‌توانید بدون Trainer هم از آن استفاده کنید و هر زمان که به درستی از این روش استفاده کنید نشانگر مثلثی بالای بازیکنتان سبز خواهد شد تا متوجه دقت ضربه‌تان بشوید.

اینکه این شیوه‌ی جدید تا چه حد موفق خواهد بود سوالی است که چند هفته‌ بعد از انتشار بازی و بعد از بالا رفتن مهارت پلیرها می‌توان به آن پاسخ داد.




Career Mode و Pro Club

در این دو بخش متاسفانه شاهد تغییرات زیادی نبودیم. تنها در بخش کریر جزئیات حواشی بازی مثل تصاویر قبل از بازی لیگ قهرمانان یا معرفی بازیکن جدید و سرچ بر اساس بند آزاد سازی و ... و تغییرات جزئی در خصوص مربیان و بازیکنان جوان اضافه شده است.




License

امسال EA سنگ تمام گذاشته و با لایسنس کردن لیگ‌های معتبر از جمله لالیگا که برای امسال خیلی مورد توجه قرار گرفته بیش از پیش در راستای کامل شدن این بازی قدم برداشته است. لایسنس شدن لیگ‌های معتبر(انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و...) و بالا رفتن شمار استادیوم‌های لایسنس شده همه و همه به بالا رفتن جذابیت بازی به خصوص برای طرفداران بخش آفلاین کمک کرده است.
لیست استادیوم‌های لایسنس شده را می‌توانید از این لینک ببینید.




در مجموع به نظر می‌رسد امسال هم در بخش آنلاین و هم در بخش آفلاین با بازی کامل‌تری نسبت به سال‌های پیش رو به رو هستیم و باید صبر کرد و دید با انتشار بازی انتظاراتی که با این اخبار و حواشی بالا رفته تا چه حد برآورده خواهند شد.



متاسفانه اخبار غیر رسمی تایید شد و باز هم رونالدو کاور بازی هستش:

fifa-19-cover.jpg


تاریخ عرضه دمو:

2018 ,Demo will arrive on Thursday, September 13

نقل از
rahyarpaul

یه چند تا تغییر خیلی کوچک،در کریر فیفا وجود داره نسبت به پارسال،که اینجا میگم
قبلا تو ترانسفر که میرفتی برای صحبت و جابه جایی بازیکن،طرف میگفت فقط فلان پست رو میخوام الان به سه پست افزایش پیدا کرده.
FIFA_19_CAREER_MODE_NEW_FEATURES_I_Haven_t_Shown_Before_2_YouTube_MKV_20180912_135513_341.jpg


نمایش مراحل لیگهای حذفی یه تغییراتی کرده

ibb7_fifa_19_career_mode_-_new_features_i_haven_39_t_shown_before_2_-_youtube.mkv_20180912_135211.686.jpg


جدول مسابقات هم تغییر ظاهر داره

kxpp_fifa_19_career_mode_-_new_features_i_haven_39_t_shown_before_2_-_youtube.mkv_20180912_135451.281.jpg


28 استادیوم فیک و 76 استادیوم لایسنس شده.
در کل 104 استادیوم

نقل از
19Rodar

چند تا چیز جدید در کریر فیفا ۱۹ که جالبه:


- حرکت بازیکنان و حواشی مربوط به سوار شدنشون به اتوبوس برای بازی های لیگ قهرمانان در ویدیویی نشون داده میشه!

- مبلغ آزاد سازی بازیکن یا همون clause روی پروفایل هر بازیکن نمایش داده میشه.

- بازیکنان آکادمی و جوان تیمتون تصاویر سه بعدی مناسب تری دارند

-میتوانید شماره بازیکنانتان در تیم ملی هم ویرایش کنید

-در جدول برترین گلزنان و پاسورهای لیگ در کنار تعداد گل و پاس زده مینویسه که چند تا بازی هم انجام دادن بازیکنان!

- تماشاگران تیمتون توی استادیوم عکس بزرگ بازیکنان مشهور تیمتون رو در دست دارند.
 
آخرین ویرایش:

ehsas1

کاربر سایت
Apr 5, 2014
2,093
نام
احسان
اینا گفتن داخل مود survival گل بزنیم بازیکن خودمون اخراج میشه.ینی چی؟خب چه کاریه.لذت این کار چیه؟همه دفاعی بازی میکنن که گل نخورن.کلا برام روشن نیست این قسمت که هدفش چیه.یکی از دوستان هدف و لذتشو بگه برام بی زحمت
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
ویژگی جدید Dynamic Tactics و ریز جزئیات جدیدش در فیفا که امسال به بازی اضافه کردن ( همون Fluid Formation در PES هستش که از سال ها قبل به بازی اضافه شده ) متاسفانه در فیفا هنوز مارکینک در بازیش نداره ! در صورتی که PES فقط دو نوع مارکینگ داره یه نوع مارکینگ که در قسمت Advanced Instructions داره و و مارکینگ شدید تیمی روی یه بازیکن هستش و یه نوع مارکینگ نفر به نفر ! . تو مورد Dynamic Tactics الگو برداری خوبی بود که فیفا از PES کرد و به بازیش اضافه کرد و این ویژگی خلاقیت جدید سازندگان فیفا نیستش و مدت هاست که PES داره ازش استفاده میکنه ، همون طوری که PES هم مثل تعویض سریع از فیفا الگو برداری کرده ( که اینم ویژگی جدید مربوط به بخش تاکتیکی نیست و بیشتر یه رابط کاربری هستش که کار تعویض برای آدم راحت تر پیش بره ) ولی تو زمینه های تاکتیکی و گسترده بودن موارد تاکتیکی سری PES همیشه پیش رو بوده و فیفا ازش الگو برداری های زیادی کرده . صد البته ، صد البته به جز نسل هفتم که کلیت کار سری فیفا در نسل هفت خلاقیت های جدید تاکتیکی مثل کاستوم تاکتیک و خیلی موارد دیگه بوده که PES از فیفا بعد ها الگو برداری کرد کلا فیفا تو نسل هفت بسیار خلاق تر بود و از ویژگی تاکتیکال دیفندینگ بگیرید تا خیلی ویژگی های دیگه که هر سال به بازیش اضافه میکرد . شاید تنها ویژگی پرسنالیتی در نسل هفت فیفا بود که از سری PES الگو برداری کرد . تو نسل هفت PES یه سری موارد تاکتیکی جدید به بازیش اضافه کرد ولی بعد ها با شکست مواجه شد و فکر کنم نسخه 2010 بود که یه ویژگی به بازی اضافه کرده بود که میشد در جریان بازی سرعت تیمی یک تیم رو در زمان بازی اداره کرد ! مثلا تیم شما از دقیقه 0 تا 30 سرعت بازیش کم باشه و در یه دقایقی سریع تر بازی کنه که بعد ها این ویژگی از بازی پاک شد .

Djw2oNpVsAE52OI (1).jpg
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
عزیز من نگو اینجوری ایشون میره ۲۰ گیگ پچ دانلود میکنه مدلینگ پس درست میشه و حتی لایسنسای افتضاحش درست میشه! هرچند بعد یک هفته چون هیچ مدی نداره بازیو میزارن کنار ولی میان اینجا بگن ما هم هستیم.
این دوست عزیز که هر سری میاد میگه فن نیستم اخرم که بازی میاد میگه ای وای ea کلاهمونو برداشته و همه بریم پس.
سر فیفا ۱۷ که شاهکار بود برگشت گفت هرکی فیفا بازی میکنه نفهمه!
سالای قبل به شدت امتیازها براش مهم بود اما امسال که پس امتیازش کم شد یهو بیخیال امتیازا شد .
کلا با زندگی تو این جامعه افرادی مثل ایشونو خوب شناختیم نیازی به کل کل نیست آدمای دورو رو خوب میشناسیم.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
ویژگی جدید Dynamic Tactics و ریز جزئیات جدیدش در فیفا که امسال به بازی اضافه کردن ( همون Fluid Formation در PES هستش که از سال ها قبل به بازی اضافه شده ) متاسفانه در فیفا هنوز مارکینک در بازیش نداره ! در صورتی که PES فقط دو نوع مارکینگ داره یه نوع مارکینگ که در قسمت Advanced Instructions داره و و مارکینگ شدید تیمی روی یه بازیکن هستش و یه نوع مارکینگ نفر به نفر ! . تو مورد Dynamic Tactics الگو برداری خوبی بود که فیفا از PES کرد و به بازیش اضافه کرد و این ویژگی خلاقیت جدید سازندگان فیفا نیستش و مدت هاست که PES داره ازش استفاده میکنه ، همون طوری که PES هم مثل تعویض سریع از فیفا الگو برداری کرده ( که اینم ویژگی جدید مربوط به بخش تاکتیکی نیست و بیشتر یه رابط کاربری هستش که کار تعویض برای آدم راحت تر پیش بره ) ولی تو زمینه های تاکتیکی و گسترده بودن موارد تاکتیکی سری PES همیشه پیش رو بوده و فیفا ازش الگو برداری های زیادی کرده . صد البته ، صد البته به جز نسل هفتم که کلیت کار سری فیفا در نسل هفت خلاقیت های جدید تاکتیکی مثل کاستوم تاکتیک و خیلی موارد دیگه بوده که PES از فیفا بعد ها الگو برداری کرد کلا فیفا تو نسل هفت بسیار خلاق تر بود و از ویژگی تاکتیکال دیفندینگ بگیرید تا خیلی ویژگی های دیگه که هر سال به بازیش اضافه میکرد . شاید تنها ویژگی پرسنالیتی در نسل هفت فیفا بود که از سری PES الگو برداری کرد . تو نسل هفت PES یه سری موارد تاکتیکی جدید به بازیش اضافه کرد ولی بعد ها با شکست مواجه شد و فکر کنم نسخه 2010 بود که یه ویژگی به بازی اضافه کرده بود که میشد در جریان بازی سرعت تیمی یک تیم رو در زمان بازی اداره کرد ! مثلا تیم شما از دقیقه 0 تا 30 سرعت بازیش کم باشه و در یه دقایقی سریع تر بازی کنه که بعد ها این ویژگی از بازی پاک شد .

View attachment 91056
بله تو پس هست اما هیچ تاثیر خاصی تو بازی نداره ! من چندین بار تستش کردم و اینقدر هوش مصنوعی افتضاحه که بازم تاکتیک تو انجام نمیشه ! اگه فیفا این تاکتیکهارو درست اجرایی کنه و مثل بازی patch evo soccer نباشه عالی میشه

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
کلا امضای طرف ببین ولش کن بیخیالش شو پیشرفت گیم پلی انیمیشن های و کلی چیزهای دیگه رو ول کرده رفته دنبال این گشته که هوملس فلانی دست نخوردن بازی که هنوز منتشر نشده و تازه راجب مدلینگ صخبت میکنه که چطوری میتونید تحمل کنید وکیل وصی دوستان شده همون طور که شماها گزارشگری افتضاح بازی جو مرده بازی وگیم پلی داغون هوش مصنوعی داغون تر و تکراری شدن خسته کننده شدن بازی و نداشتن مد افلاین درست حسابی پس تحمل میکنید ما هم تا اخر نسل قطعا مجبوریم مدلینگ تحمل کنیم و تو تریلرهاشم یه جاها بازیکن ها مثلا فیفا 18 هستن یه جا نه تغییر کردن نمونش پوگبا که تو یه تریلر تغییر کرده بود تو یه تریلر دیگه نه همون 18 کاملا مشخصه که بیلد بازی قدیمی بوده سر تا پاش فن بازی میریزه امضاشم که کاملا مشخصه بعد ادعای فن نبودن بی طرف بودن میکنه
عزیز من نگو اینجوری ایشون میره ۲۰ گیگ پچ دانلود میکنه مدلینگ پس درست میشه و حتی لایسنسای افتضاحش درست میشه! هرچند بعد یک هفته چون هیچ مدی نداره بازیو میزارن کنار ولی میان اینجا بگن ما هم هستیم.
این دوست عزیز که هر سری میاد میگه فن نیستم اخرم که بازی میاد میگه ای وای ea کلاهمونو برداشته و همه بریم پس.
سر فیفا ۱۷ که شاهکار بود برگشت گفت هرکی فیفا بازی میکنه نفهمه!
سالای قبل به شدت امتیازها براش مهم بود اما امسال که پس امتیازش کم شد یهو بیخیال امتیازا شد .
کلا با زندگی تو این جامعه افرادی مثل ایشونو خوب شناختیم نیازی به کل کل نیست آدمای دورو رو خوب میشناسیم.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

DellaFonte

کاربر سایت
Mar 20, 2018
298
@Hodor

بزرگوار خواهشا اگر قصد دفاع (طبق معمول) از فیفا دارید خواهشا ارسال های خود را به یاد آوردیدB-(


همین player id دیگه تو pes نیست و فقط اسمشو میبینیم!
فیفا فقط آرکید میشه که بچه های 10-12 ساله بخرنش وگرنه مثلا تو تعداد انیمیشن که یه نسل از pes جلو هست!
من واقعا از فیفا نا امیدم اما مقایسش با pes خریته


بیشتر...
FIFA 19

--------- پ ن :

باز جای تشکر داره از جناب @Romell که حداقل در ضمینه اطلاعات خوب فیفا و فوق العاده در pes خیلی منطقی و با حوصله پاسخ دوستان رو میدن ولی اصولا تاپیک فیفا یه به اصطلاح اینکاره کم داره نه عزیزانی که فقط قصد دفاع کردن از فیفا و تخریب کونامی رو دارن !! !! !!
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
تو رو خدا یه پست توضیحی دادم درباره فیفا و PES ببین انتحاری ها بازم ...... :|

آقا مثل این که دوستانی که بلاک شدن و بلاک کردن پست های من رو نقل قول میکنن و من تازه متوجه شدم داستان رو و من خب اصلا نمیبینم پست های دوستان رو و میتونن راحت باشن و تازه متوجه شدم پست های بلاک شده رو میبینن !!! :o

البته کاربر HODOR من رو زود تر بلاک کرده بود ولی الان متوجه شدم مرز های جدید به دریچه بازیسنتر باز شده !!!! :o . مثل این که میاد پست های من رو میبینه و بعد من رو از بلاک در میاره :oو بعد پست من رو نقل قول میکنه :oجواب پست من رو میده :oو بعد هم از دوباره من رو بلاک میکنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o:o:o=)) ( جاست ایرانی بازی :))=)) )

درباره سیستم Fluid Formation هم صحبتی ندارم و تو PES اجرا نمیشه !!!؟؟؟ :)) خدایا به کی پناه ببریم ؟! :| خدایا بسه دیگه ، خسته شدیم ! :((

یعنی پست هایی رو آدم میبینه و هیچ حرفی نزنم بهتره و باشه در PES این تاکتیک ها اجرا نمیشه و شما دوستان ابر استاد امتحان کردین و شما درست میگین !!!! یعنی تا صحبت PES میاد انگاری که یکی به اینا حمله انتحاری کرده و به مقدسات اینا توهین کرده ! :)) خوبی اون تاپیک PES اینه حدقل دوستان بخوان بازی رو در جاهایی که ضعف داره میشورن و کسی هم نمیاد مثلا نمیگه شما بیخود کردی از بخش صدا گذاری PES ایراد گرفتی و این بخش در PES خیلی هم خوبه و از فیفا اتفاقا بهتر هم هستش و ..... :)) ....

من که پست هات رو نمیبینم و اون کاربر Mohsen هم مثل این که داستانش همین طوره :)) ولی خب من اون شخص رو زود تر بلاک کردم ولی پست های من رو فکر کنم با یه بروزر دیگه باز میکنه و میبینه و جداگانه جواب میده و یعنی اینا دیگه کین !!! :)):|x_x

کاربر با وجدان و با شخصیت HODOR درباره اون پست هم که میگی من گفتم هر کسی که فیفا بازی میکنه نفهمه :| ( خجالت نمیکشی که چنین تهمتی میزنی ؟ هیچ کس اون پست رو ندید و فقط تو دیدی ؟؟!! ها ؟؟ واقعا خجالت نمیکشی ؟ گزارش تو رو هم به مدیریت بازیسنتر نمیدم چون از این کار به شدت بدم میاد و خودم جوابت رو میدم ! اون لینکی که من به دوستان دیگه اهانت کردم رو نذاری یعنی من هیچ جوابی برای وجدان و شخصیتت ندارم بدم و دوستان دیگه سال هاست این جا من رو میشناسن و تو رو هم میسپارم به خدا !! آره بابا جان ) رو بهش همون سال قبل گفتم اون لینکی که من چنین صحبتی رو کردم بذاره که خب لینک رو نداشت و نذاشت و آبروی خودش رو برد و وقاحت یه آدم رو میتونه نشون بده و شعور و شخصیت خودش رو نشون بده و آدم دو رو کسی هستش که کسی رو بلاک کنه ! بعدش پستش رو با یه بروزر دیگه ببینه و بعدش بره اون شخص رو از بلاک در بیاره و بعدش سریع بلاک کنه دوباره !!! ......... لینکی که من گفتم هر کسی فیفا بازی نکنه نفهمه رو بذار وگرنه بازم آبروی نداشته خودت رو میبری و شعور و جایی که درش بزرگ شدی و نشون میدی که چه جایی هم بوده !!! وگرنه زغال میمونه و روسیاهی اون شخص که بخواد به خاطر یه بازی به دیگران توهین کنه ! و از اون بدتر برای آدمی متاسفم و انقدر از لحاظ شخصیتی مشکل داره که بخواد چنین دروغی رو به دوستانی که این جا هستن بگه و اگه پستی در رابطه با این که من به دوستان فیفا باز گفتم نفهم نذاری یعنی خودت ....... و از قصد چنین کاری داری میکنی که بقیه رو مثلا با من دشمن کنی و چنین آدمی باید خیلی حقیر باشه !!! خیلی !!! .... لیاقتت همین پست بود چون داری به من انگ چیزی رو میزنی که اصلا وجود نداره و منبع بذار ... منبع رو بذار اگه من چنین صحبتی کردم .... هر وقت پستی میذارم و میای تاپیک رو به لجن میکشی و میری ( شک ندارم مشکل شخصیتی داری و از این کار به شدت لذت میبری ) .... باز هم دارم میگم منبع اون پستی که چنین حرفی رو زدم بذار و پارسال هم اومدی چنین دروغی گفتی و بهت گفنم منبع حرفم رو بذاری و آخرش نذاشتی و در رفتی از داستان .... زشته پسر ، رشته ! و خجالت بکش .

امیتازات PES هم نسخه 2018 کم تر شد ؟ کم تر یعنی چقدر ؟ خیلی ؟ یک امتیاز از فیفا کم تر شد یعنی فاصله شد نجومی ! الان این یعنی خیلی ؟ خوبی ؟ الان چه طورم ؟ فقط راه به راه داری دروغ میگی و خدا به دادت برسه ! فقط همین رو دارم بگم !
Capture.PNG


Capture11.PNG
اگه یکی از دوستان نمیگفت من روحم خبر دار نمیشد و خلاصه شاد و سربلند باشید و با تمام قدرت ادامه بدین ! و ما هم کار خودمون رو میکنیم و بقیه دوستان خودشون پست ها رو میخونن و قضاوت درباره پست ها میکنن !!!

پست بازم اسپم شد ولی باید این پست رو میذاشتم و دوستان دیگه رو روشن میکردم که داستان دقیقا چیه ! و چه اتفاقات زیبایی داره میفته ! :|
 
آخرین ویرایش:

danielo

کاربر سایت
Jul 11, 2008
1,441
نام
daniel
اینا گفتن داخل مود survival گل بزنیم بازیکن خودمون اخراج میشه.ینی چی؟خب چه کاریه.لذت این کار چیه؟همه دفاعی بازی میکنن که گل نخورن.کلا برام روشن نیست این قسمت که هدفش چیه.یکی از دوستان هدف و لذتشو بگه برام بی زحمت
خب اگه گل نزنی برنده نمیشی . یعنی هر چی گل بزنی شرایط برات سخت تر میشه.و شانس جبران حریف بیشتر میشه..
 
  • Like
Reactions: ehsas1

SON OF HEAV3N

ESTEGHLAL
کاربر سایت
Oct 31, 2011
1,830
نام
روزبه
اینا گفتن داخل مود survival گل بزنیم بازیکن خودمون اخراج میشه.ینی چی؟خب چه کاریه.لذت این کار چیه؟همه دفاعی بازی میکنن که گل نخورن.کلا برام روشن نیست این قسمت که هدفش چیه.یکی از دوستان هدف و لذتشو بگه برام بی زحمت

داداش مد بسیار سرگرم کننده ای هست شما برو تو یوتیوب بزن FIFA STREET last man standingرو بزن چند تا ویدیو ببین صد درصد حال میکنی خیلی جالبه

من ‌ترسی دارم‌‌ از این این مود که از FIFA STREET الگو برداری کردن رو فطق‌افلاین نباشه

شبیه Nba 2k که بخش خیابانی رو فقط افلاین گزاشته
 
  • Like
Reactions: ehsas1

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
من كاري به اين دعواها ندارم فقط راست و حسيني باهم صادق باشيم در افشاي عيوب دوبازي از هم خجالت نكشيم والا من يكي كه خجالت يا روي دربايستي با كسي ندارم تاحالا صد بار انتقاد كردم از ea ولي توقع دارم طرف مقابل هم باما صادق باشه درسته فيفا 1001 مشكل داره ولي pes هم كل مشكل نيست جوري از game play بازي pes تعريف ميكنن هركي ندونه فك ميكنه اين يه بازي dg هست كه دوستان انجام ميدن
 

mohsen 24

کاربر سایت
Nov 19, 2015
787
عزیز من نگو اینجوری ایشون میره ۲۰ گیگ پچ دانلود میکنه مدلینگ پس درست میشه و حتی لایسنسای افتضاحش درست میشه! هرچند بعد یک هفته چون هیچ مدی نداره بازیو میزارن کنار ولی میان اینجا بگن ما هم هستیم.
این دوست عزیز که هر سری میاد میگه فن نیستم اخرم که بازی میاد میگه ای وای ea کلاهمونو برداشته و همه بریم پس.
سر فیفا ۱۷ که شاهکار بود برگشت گفت هرکی فیفا بازی میکنه نفهمه!
سالای قبل به شدت امتیازها براش مهم بود اما امسال که پس امتیازش کم شد یهو بیخیال امتیازا شد .
کلا با زندگی تو این جامعه افرادی مثل ایشونو خوب شناختیم نیازی به کل کل نیست آدمای دورو رو خوب میشناسیم.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
من از همون روز اول ایشون شناختم با کامنت های که میداد فن شدید پس و پیامبر پس بازها هست حتی یکی از دوستان رو داشت به دین پس دعوت میکرد بعد ادعا داره بی طرفه یکی به نعل میزنه یکی به میخ که مثلا لو نره اما من یکی خوب شناختمش اینجور افراد ثبات شخصیت ندارن که هیچ دچار بحران هویت هستن امضاشون هم گویا همه چی هست حالا باز دوستان گول اینجور افراد بخورن
 
  • Like
Reactions: Hodor

mohsen 24

کاربر سایت
Nov 19, 2015
787
@Hodor

بزرگوار خواهشا اگر قصد دفاع (طبق معمول) از فیفا دارید خواهشا ارسال های خود را به یاد آوردیدB-(





بیشتر...
FIFA 19

--------- پ ن :

باز جای تشکر داره از جناب @Romell که حداقل در ضمینه اطلاعات خوب فیفا و فوق العاده در pes خیلی منطقی و با حوصله پاسخ دوستان رو میدن ولی اصولا تاپیک فیفا یه به اصطلاح اینکاره کم داره نه عزیزانی که فقط قصد دفاع کردن از فیفا و تخریب کونامی رو دارن !! !! !!
شما هم یا احتمالا از دوستان ایشون هستی یا از کسایی که گول همچین افراد میخورن گفتم این شگرد این های دو رو هستن که یکی به نعل میزنند یکی به میخ که مثلا بگن بی طرف هستیم اطلاعاتشم زیاد بود نمیگفت کلا فیفا 3 نوع مدل داره
 

mohsen 24

کاربر سایت
Nov 19, 2015
787
تو رو خدا یه پست توضیحی دادم درباره فیفا و PES ببین انتحاری ها بازم ...... :|

آقا مثل این که دوستانی که بلاک شدن و بلاک کردن پست های من رو نقل قول میکنن و من تازه متوجه شدم داستان رو و من خب اصلا نمیبینم پست های دوستان رو و میتونن راحت باشن و تازه متوجه شدم پست های بلاک شده رو میبینن !!! :o

البته کاربر HODOR من رو زود تر بلاک کرده بود ولی الان متوجه شدم مرز های جدید به دریچه بازیسنتر باز شده !!!! :o . مثل این که میاد پست های من رو میبینه و بعد من رو از بلاک در میاره :oو بعد پست من رو نقل قول میکنه :oجواب پست من رو میده :oو بعد هم از دوباره من رو بلاک میکنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o:o:o=)) ( جاست ایرانی بازی :))=)) )

درباره سیستم Fluid Formation هم صحبتی ندارم و تو PES اجرا نمیشه !!!؟؟؟ :)) خدایا به کی پناه ببریم ؟! :| خدایا بسه دیگه ، خسته شدیم ! :((

یعنی پست هایی رو آدم میبینه و هیچ حرفی نزنم بهتره و باشه در PES این تاکتیک ها اجرا نمیشه و شما دوستان ابر استاد امتحان کردین و شما درست میگین !!!! یعنی تا صحبت PES میاد انگاری که یکی به اینا حمله انتحاری کرده و به مقدسات اینا توهین کرده ! :)) خوبی اون تاپیک PES اینه حدقل دوستان بخوان بازی رو در جاهایی که ضعف داره میشورن و کسی هم نمیاد مثلا نمیگه شما بیخود کردی از بخش صدا گذاری PES ایراد گرفتی و این بخش در PES خیلی هم خوبه و از فیفا اتفاقا بهتر هم هستش و ..... :)) ....

من که پست هات رو نمیبینم و اون کاربر Mohsen هم مثل این که داستانش همین طوره :)) ولی خب من اون شخص رو زود تر بلاک کردم ولی پست های من رو فکر کنم با یه بروزر دیگه باز میکنه و میبینه و جداگانه جواب میده و یعنی اینا دیگه کین !!! :)):|x_x

کاربر با وجدان و با شخصیت HODOR درباره اون پست هم که میگی من گفتم هر کسی که فیفا بازی میکنه نفهمه :| ( خجالت نمیکشی که چنین تهمتی میزنی ؟ هیچ کس اون پست رو ندید و فقط تو دیدی ؟؟!! ها ؟؟ واقعا خجالت نمیکشی ؟ گزارش تو رو هم به مدیریت بازیسنتر نمیدم چون از این کار به شدت بدم میاد و خودم جوابت رو میدم ! اون لینکی که من به دوستان دیگه اهانت کردم رو نذاری یعنی من هیچ جوابی برای وجدان و شخصیتت ندارم بدم و دوستان دیگه سال هاست این جا من رو میشناسن و تو رو هم میسپارم به خدا !! آره بابا جان ) رو بهش همون سال قبل گفتم اون لینکی که من چنین صحبتی رو کردم بذاره که خب لینک رو نداشت و نذاشت و آبروی خودش رو برد و وقاحت یه آدم رو میتونه نشون بده و شعور و شخصیت خودش رو نشون بده و آدم دو رو کسی هستش که کسی رو بلاک کنه ! بعدش پستش رو با یه بروزر دیگه ببینه و بعدش بره اون شخص رو از بلاک در بیاره و بعدش سریع بلاک کنه دوباره !!! ......... لینکی که من گفتم هر کسی فیفا بازی نکنه نفهمه رو بذار وگرنه بازم آبروی نداشته خودت رو میبری و شعور و جایی که درش بزرگ شدی و نشون میدی که چه جایی هم بوده !!! وگرنه زغال میمونه و روسیاهی اون شخص که بخواد به خاطر یه بازی به دیگران توهین کنه ! و از اون بدتر برای آدمی متاسفم و انقدر از لحاظ شخصیتی مشکل داره که بخواد چنین دروغی رو به دوستانی که این جا هستن بگه و اگه پستی در رابطه با این که من به دوستان فیفا باز گفتم نفهم نذاری یعنی خودت ....... و از قصد چنین کاری داری میکنی که بقیه رو مثلا با من دشمن کنی و چنین آدمی باید خیلی حقیر باشه !!! خیلی !!! .... لیاقتت همین پست بود چون داری به من انگ چیزی رو میزنی که اصلا وجود نداره و منبع بذار ... منبع رو بذار اگه من چنین صحبتی کردم .... هر وقت پستی میذارم و میای تاپیک رو به لجن میکشی و میری ( شک ندارم مشکل شخصیتی داری و از این کار به شدت لذت میبری ) .... باز هم دارم میگم منبع اون پستی که چنین حرفی رو زدم بذار و پارسال هم اومدی چنین دروغی گفتی و بهت گفنم منبع حرفم رو بذاری و آخرش نذاشتی و در رفتی از داستان .... زشته پسر ، رشته ! و خجالت بکش .

امیتازات PES هم نسخه 2018 کم تر شد ؟ کم تر یعنی چقدر ؟ خیلی ؟ یک امتیاز از فیفا کم تر شد یعنی فاصله شد نجومی ! الان این یعنی خیلی ؟ خوبی ؟ الان چه طورم ؟ فقط راه به راه داری دروغ میگی و خدا به دادت برسه ! فقط همین رو دارم بگم !
View attachment 91081


View attachment 91082
اگه یکی از دوستان نمیگفت من روحم خبر دار نمیشد و خلاصه شاد و سربلند باشید و با تمام قدرت ادامه بدین ! و ما هم کار خودمون رو میکنیم و بقیه دوستان خودشون پست ها رو میخونن و قضاوت درباره پست ها میکنن !!!

پست بازم اسپم شد ولی باید این پست رو میذاشتم و دوستان دیگه رو روشن میکردم که داستان دقیقا چیه ! و چه اتفاقات زیبایی داره میفته ! :|
استاد که شما عالم همه چی خودتو میدونی دیگران نفهمن خودتو خدا باید بدونی که شما منو بلاک کردی نه من من کلا تا حالا تو دنیای مجازی کسی یاد ندارم بلاک کرده باشم چون گفتم بلاک کار دختراس و ادم های سست عنصر زیاد هم خودتو تحویل میگیری اره من با یه بروزر دیگه پست هاتو میبینم فازت چیه دقیقا شما منو بلاک کردی من پست های شما میبینم و حالا جالبه میگی منو بلاک کردی اما چه جوری پست های منو خوندی که منو خطاب قرار دادی تو این پستت باشه گفتی ما هم باور کردیم که دوستان بهت خبر دادن در کل خودتو زیاد نبین چون هیچی نیستی دو نفر حرفتو تایید میکن سرت گیج نره به واسطه شغلم روزی هزار بار با ادم امثال تو سرکار دارم میشناسم که چه شخصیت های دارید
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر