«Insomniac Games» برنامه‌ای برای ساخت عنوان جدیدی از سری «Resistance» ندارد

MR Spidy

کاربر سایت
Apr 14, 2018
122
استودیو «Insomniac Games» در تدارک عرضه عنوان «Spider-Man» در ماه سپتامبر است و مشخص نیست این استودیو بعد از آن، مشغول به ساخت کدام بازی خواهد بود.

911380-1430584494-wide.jpg


بازی «Resistance» یکی از عناوین مطرح این استودیو بوده که در نسل قبل سه نسخه از آن توسط Insomniac Games ساخته شد. یکی از اعضای ارشد استودیو، آقای «James Stevenson»، در مورد احتمال ساخت شماره جدید Resistance چنین گفته است: «من فکر می‌کنم عده‌ای بسیاری از طرفدارن منتظر این بازی باشند ولی در حال حاضر از طرف ما هیچ برنامه‌ای برای ساخت نسخه تازه‌ای از Resistance وجود ندارد، البته هیچ گاه نباید گفت هرگز! دو نسخه قبلی این سری که بر روی کنسول‌های دستی عرضه شدند را استودیوهای دیگری ساخته بودند. سونی مالک این بازی و دنیای مربوط به آن است و اگر روزی تصمیم به ساخت Resistance 4 بگیرد و ما نخواهیم یا نتوانیم آن را بسازیم، آن‌گاه سایر استودیوها می‌توانند این‌ کار را انجام دهند. به هر حال این قضیه بیشتر مربوط به سونی است تا ما.» آخرین نسخه از این سری، Resistance 3 بود که در سال 2011 روانه بازار شد و امتیازات مثبتی دریافت کرد ولی نتوانست به فروش فوق‌العاده‌ای دست یابد. شاید دلیل ادامه نیافتن این سری، همین موضوع باشد، باید منتظر ماند و دید آیا سونی روزی تصمیم به ساخت ادامه‌ای بر این بازی خواهد گرفت یا خیر.

Read the whole post here.
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
نمیدونم چرا سونی این استودیو رو نخریده هنوز %90 بازی هایی که ساخته انحصاری PS هستن و همشونم موفق بودن
می خواست بخره ولی خودشون رد کردن:Dبخاطر اینکه میخواستن افراد بیشتری بازی هاشون تجربه کنن......
بنظر من که اشتباه کردن الان کدوم کمپانی مثل سونی به اینا بها میده؟بازیی که برا ea ساختن دیدیم چی بود....8-| همون sunset(دور از شوخی در حد RC نبود اما فان بود من که باهاش حال کردم اسلحه هاش یه لول از RC جلوتر بود) هم همینجوری به دنبال راهین تا ادامش بسازن اما ماکروسافت نمی خواد ساخته شه....:| همون موقع که سونی خواست sunset مثل rc مال خودشون باشه باید قبول میکردن.......
 
آخرین ویرایش:

SON OF HEAV3N

ESTEGHLAL
کاربر سایت
Oct 31, 2011
1,830
نام
روزبه
وقتی می تونه sunset 2 رو بسازه و بترکونه چرا Resistance بسازه
سونی اگه resis می خواست جای اسپایدرمن اونو سفارش میداد

این رو باید به مایکرو بگی اینا خودشون دلشون میخوان بسازن ولی مایکرو همراهی نمیکنه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر