Rate your last seen TV Series [پست اول تاپیک خوانده شود]

Sir Ryan Giggs

کاربر سایت
Oct 19, 2008
585
q67a_77515871bd784b088f791705a790ca8b.jpg


SOA
10/10

این سریال رو دارم re download میکنم و همینطوری بعضی از قسمت ها رو همینطوری میبینم و میتونم بگم بی برو برگرد جز 3 سریال برتری هست که دیدم .
 

" MaMaSaN "

⚡ REBEL ⚡
کاربر سایت
Apr 9, 2017
2,434
اشخاصی که ضربه های شدید توی زندگیشون خوردن و به قول معروف احساساتی هستن، پیشنهاد میشه به هیچ عنوان سمت سریال Thirteen Reasons Why نرن چون یه جورایی مثل کتاب های صادق هدایت عمل میکنه و بی اهمیت ترین مشکلات زندگیت رو به بزرگترین دغدغه هات تبدیل میکنه! با دیدن فصل اول این سریال متوجه شدم که یه دختر چقدر میتونه شخصیت های متفاوتی داشته باشه و نگاه ما به یه مشکل چقدر میتونه با بقیه فرق کنه! خلاصه که جزو خاص ترین سریال هایی بود که دیدم و به شدت منتظر فصل دومش هستم. یه جورایی حس دوگانگی به سریال دارم. غم و غصه هات رو برات به روش خاصی جلوه میده و بولدشون میکنه جوری که خودتم با داستان سریال گره میخوری و مشکلات شخصی خودتو از دید سریال بهشون نگاه میکنی و خلاصه اینکه خیلی خوبه این سریال.
 

genaveh

کاربر سایت
Mar 6, 2006
1,430
نام
علی
این سریال Thirteen Reasons Why حس عجیبی داره که تاحالا توی هیچ فیلم و سریالی تجربه نکرده بودم ، واقعا خاص هست ، یادم نمیاد تا حالا با هیچ فیلمی اشکم در اومده باشه اصلا آخرین باری که گریه کردم یادم نیست !! ولی این سریال اشکم رو دراورد تا چند روز دپرس بودم. به دوستان پیشنهاد میکنم ببینید سریال رو ولی آمادگی این رو هم داشته باشید که حداقل چند روز از حال و هوای سریال بیرون نمیاید و باید کنار بیاید باهاش.
با تشکر
 

Wrath of Legion

کاربر سایت
Jul 26, 2017
318
South Park
7/10


از یه طرف عاشق طنز و هجویات و آتمسفرش و تخیل قوی سازنده ها شدم. اما از طرف دیگه تکیه بیش از حد به شوخی های جنسی و شکمی و زیرشکمی بعد از یه مدتی دیگه آدمو زده میکنه! ولی در کل به اون دوتای دیگه (منظور simpsons و family guy هست) ترجیحش میدم.

Rick And Morty
9/10


هولی شت! اولش بااینکه سریال زیادی تخیلی هست و ریک میتونه فرتی با یه اسلحه پرتال باز کنه و تقریبا همه کار محیرالعقولی انجام بده و بنوعی overpowered هست، حال نمیکردم. در مقایسه با همین back to the future که یارو باباش درمیومد به یه زمان دیگه سفر کنه انقدر که مقدمه چینی داشت. اما رفته رفته که با تِم اگزیستانسیالیستی و نهیلیستی و نبوغ در عین جنون اثر بیشتر آشنا شدم هرچه بیشتر عاشقش شدم! سوپرایزهایی که هر اپیزود ارائه میده معرکه است. بعنوان یه فرد geek که خیلی زود حوصله ش سر میره سریال تونسته سرگرم کننده باشه برام. بعلاوه قسمت پایانی did you get any of that? که مثل یه جایزه کوچیک (شکلات:D)، آخر هر اپیزود به بیننده ارائه میشه. بهترین قسمت کل سری هم میتونه به S03E07 تعلق بگیره که بلحاظ پیچیدگی و تفسیراتی که میشه ازش کرد در حد یه شاهکار سینمایی ـه!
 
آخرین ویرایش:

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,391
نام
سپهر
mob-city-first-season.154-18224.jpg

Mob City 2013
9/10

با تماشای سریال شهر خلافکاران، دریافتم که هم چنان طراوات و شادابی را می توان در جدیدترین اثر فرانک داربانت مشاهده کرد. سفر من با درابانت از فیلم هایی چون "رستگاری شاوشنگ"، مسیر "سبز"، مجستیک و مه شروع شده و تا فصل های نخست سریال محبوب مردگان متحرک ادامه داشته و الان با سریال شهر خلافکاران رسیده که فقط در شش قسمت به صورت محدود پخش شده و به طور ناجوانمردانه ای از سوی شبکه اش TNT کنسل شده است. اما همین شش قسمت محدود آن قدر جذاب و میخکوب کننده است که تمام فیلم هایی با مضمون گنگستر که در این سال ها اکران شده است، چند پله ای بالاتر است.

شهر خلافکاران که بر اساس رمانی به نام L.A.Noir نوشته جاستین بانتین اقتباس شده است، مخاطب را به سال های 1940 در شهر لس آنجلس می برد و قصد دارد تنش و درگیری بین نیرو های پلیس لس آنجلس با بزرگترین و خطرناک ترین گانگستر آن زمان، باگزی سیگل (یکی از شخصیت های حقیقی آن دوران) را به تصویر بکشاند. در طول سریال، شاهد فلش بک هایی از سال های 1920 هستیم که سرگذشت کاراکتر های سریال را به مخاطب نشان می دهد که در نوع خود جالب و جذاب است. در میان این تنش، هسته اصلی داستان را شخصیتی که به ظاهر خشن اما با قلبی رئوف، کارآگاه جو تیف را به تصویر می کشاند. این کارآگاه که به شدت به شغلش وفادار است، اما هم چنان شوق و اشتیاق دارد که باگزی سیگل را ملاقات کند و با او همکاری مسالمت آمیزی و مخفیانه ای را داشته باشد. در این میان ، هنوز هم به فکر معشوقه سابق خود است که حتی در زمان جدایی از وی، سعی می کند که از او مراقبت کند.داستان از جایی آغاز می شود که کارآگاه جو تیگ، پیغامی مرموزانه از هکی نش (با بازی سایمون پگ) دریافت می کند. مقالات جو با هکی، آغاز یک دردسر بزرگ می باشد که نیرو های پلیس و مافیای لس آنجلس را با هم درگیر می کند. هکی نش عکس هایی از معامله ها و جنایت های کثیف باگزی سگل به همراه دارد که می تواند موقعیت خوب و پول ساز برای او فراهم شود. او با قصد باج گیری از نوچه های باگزی، پول زیادی به جیب بزند و همراه با همسرش از لس آنجلس بگریزد. او جو تیگ را به عنوان بادیگارد انتخاب می کند که بتواند معامله را با امنیت کامل به پایان برساند. هکی نش موفق می شود اما وقتی جو متوجه می شود که نه تنها این عکس ها متعلق به او نیست، بلکه متعلق به معشوقه سابق خود است. تصمیم می گیرد که هکی را بکشد و قتلش را به گردن مافیای باگزی بیاندازد. انکار کردن جو درقتل هکی و باز شدن پرونده قتل که باگزی باعث می شود مهتم ردیف اول این پرونده باشد، آغاز یک درگیری بین نیرو های پلیس و مافیای لس آنجلس می شود.
داستان شهر خلافکاران آن قدر جذاب و درگیر کننده است که حتی لحظه ای در هر قسمت، احساس خستگی نمی کنید.. در هر قسمت، شاهد سکانس های تیراندازی جذاب، دیالوگ ها و بازی های خیره کننده به خصوص بازی Jon Brenthal که قبلا هم سابقه همکاری با دارابونت در مردگان متحرک داشته است. بازی عالی و خونسرد Robert Kneeper که در نقش سید راتمن که یادآور نقش عالی وی در سریال فرار از زندان می باشد. حضور کوتاه و خوب Simon Pegg و Edward Burns و سایر تیم بازیگری که همه عالی و حرفه ای در نقش هایشان ظاهر شده اند.

از فضاسازی و فیلمبرداری بی نظیر آن نمیشه گذشت.طراحی صحنه و دکور ان قدر خوب و حرفه است که کاملا مخاطب را به آن سال ها می برد. موسیقی گوش نواز و تیتراژی دارد خوش لعاب و متناsب با حال و هوای سریال دارد که خیلی سخت است که از دیدنش بگذرید!

شهر خلافکاران به مدت 6 ساعت می تواند مخاطب را جذب کند و شما را به تاریک ترین زمان تاریخ لس آنجلس خواهد برد که شما از حقایق آن بی خبر بوده اید.
 
آخرین ویرایش:

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,339
نام
Majid
250px-Lost_main_title.svg.png

LOST: 8.5/10

Season 1: 9/10
Season 2: 9.5/10
Season 3: 8.7/10
Season 4: 8/10
Season 5: 9/10
Season 6: 8.3/10

سریال کامل خوبی بود، کست و فضاسازی و شخصیتا عالی بودن، یک خرده کش داده میشد بعضی جاها ولی بازم خوب جمعش کردن، اما بعد از فصل 4 تقریبا تا حدودی افت داشت، مخصوصا خود فصل 4 بنظرم نسبت به بقیه خیلی ضعیف تر بود و خیلی دیر دیدم این فصلو، بعد از اون فصل 5 فقط خیلی شدید جذبش شدم مثل فصلای اول
الانم ویکی پدیا نگاه میکردم تقریبا 8 میلیون بیننده تا آخر سری از دست داده بود.

در مورد پایانشم باهاش مشکلی نداشتم راضی بودم :D
 

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
Peaky Blinders
97.5/100

S01 : 98
S02 :100
S03: 100
S04: 97
( تعداد فصل های منتشر شده : 4، تأییده تا فصل 6 )

تاریخ فیلمبرداری فصل 5 : اوکتبر 2018، تاریخ پخش فصل 5 : بهار 2019

هنوز هم نمی دونم چرا سریال پیکی بلایندرز به اندازه ی گیم او ترنوز در سطح جهانی شهرت نداره و حتی بچه های اینجا هم خیلی کم در موردش شنیدن؟ البته خودمم تیرماه امسال باهاش آشنا شدم و خیلی زود هم همه ی 4 فصلش رو دیدم. از اون دسته سریالایی هست که آدم تا قبل از دیدنش زیاد رغبت نمی کنه طرفش بره، هر چند بازیگرهای خیلی خوبی توش هستن و یکی از بهترین اسکرین رایتر های بیریتیش، استیون نایت فیلمنامه رو نوشته ولی اولش آدم فکر می کنه شاید خسته کننده باشه اما به همون سرعتی که قسمت اول رو می زارین متوجه میشین چقدر فوق العاده ست، خارج از بازی های فوق العاده و بی نظیر کیلین مورفی، هلن مک کوری و سم نیل و در واقع تک تک بازیگرهای کوچک و بزرگ سریال، سناریوی عالی، دیالوگهای بی نظیر و بازیگرای مهمان معروفی مثل تام هاردی، ادرین برودی سینماتوگرافی و فیلمبرداری عالیه این سریال. 57 دقیقه هر قسمت هست که به هیچ عنوان خسته نمیشین و همیشه ماجرایی درامتیک در پشت پرده داره اتفاق می افته. وقتی فهمیدم قراره فصل جدید سال آینده بیاد تو ذوقم خورد ولی خب اگر دنبال یه سریال در حد بریکینگ بد یا حتی بهتر از اون هستین ولی بیرتیش اینو از دست ندین که محشره.

Taboo
90/100
خب من قفل کردم روی کارای استیون نایت و برای همین تصمیم گرفتم تابو رو هم ببینم، داستان سریال دوباره تو فضای لندن سال 1718 اینا اتفاق می افته تقریبا 100 سال عقب تر از سریال بالایی و شخصیت اصلی باز هم شباهت زیادی به شخصیت اصلی پیکی بلایندرز داره. اینبار تام هاردی نقش اصلی سریال رو بازی می کنه، من چند قسمت اول برخلاف پیکی نتونستم زیاد جذب شم چون به نظرم زیادی مرموز میومد ولی هر چی حوادث و اتفاقات باز تر و مفهوم تر شدن، علاقمند تر شدم و تاریخ فصل جدید فکر می کنم عید نوروز امسال باشه. تا به حال فقط یک فصل ازش گذشته.
 
آخرین ویرایش:

AmirAirGunner

کاربر سایت
May 23, 2016
785
نام
امیر
MV5BMzBlYjhmYTMtNzY1ZS00ZGU2LWFmMzktYTg5ZGU1N2JlMGRmXkEyXkFqcGdeQXVyMTg3MDg4NzM@._V1_UX182_CR0,0,182,268_AL_.jpg


قبل از شروع این مجموعه گفتم خب مستندی در مورد فضا و زمین هست مجری هم ویل اسمیت ^:)^و تهیه کنندگی ارنوفسکی ^:)^دیگه چی از این بهتر !!
ولی خب در همون قسمت اول تو ذوقم خورد چون با مجموعه cosmos مقایسه کردم ( که کاری اشتباه بود چون این 2 مستند ماهیتشون فرق داشت )
در کل مجموعه بسیار جالبی بود + موسیقی فراتر از عالی + روایتش هم جالب بود.
باارزش ترین سکانس های مستند برای من اون صحنه هایی بود که کار های برخی محققان و زمین شناسان رو در اکتشاف وقایع زمین نشون میداد که برخی هاشون رو برای اولین بار دیدم و بسیار جالب بودن.
با توجه به این که به cosmos نمره 9.5 دارم نمره 8.75-8.5 هم مناسبه این مستند هست و دیدنش به همه توصیه میشه .
 
آخرین ویرایش:

trainer

کاربر سایت
Jan 19, 2009
712
نام
میلاد
درود

Lacasa De Papel

10/10

به نظرم یکی از بهترین سریال هایی بود که تا حالا دیدم """ انگلیسی زبان و غیر انگلیسی """ /// اون حس اضطرابی که توش دارید خیلی لذت بخشه ... آشنا شدن با کرکتر های اصلی در حینی که سریال داره پیش میره خیلی خوب بود و بخ مرور زمان باهاشون اخت میشی و از خودت میدونیشون ... شخصیت ها نقششون رو خیلی خوب بازی کردن به نظر من

در کل عالی بود ولی خیلی کم هستن کسایی که دیدنش متاسفانه و خوشبختانه :)
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,391
نام
سپهر

medium-clean.jpg


Quarry
90/100
کواری اصل سریال است. با فلش فورواردی مهیج و مشکوک شروع می شود و سپس داستان تلخ کهنه سربازی را شرح می دهد که باید تا آخر عمر با خاطره تلخی که در جنگ برایش افتاده کنار بیاید ( و بدجور هم عذابش می دهد). کهنه سربازی که در طول داستان، خدا خدا می کند که دوباره به میدان جنگ برگردد تا این که در کشوری مثل آمریکا بماند که نه مردم به خاطر خدمتش در جنگ، وی را تمجید می کنند بلکه به وی لعنت می گویند که چه کار کثیفی در جنگ ویتنام کرده است. بحثی شده بود چند هفته پیش که دوست نداشتم طولانی شود و کات شد اما این که کدام اثر واقعیت جنگ را بهتر و دقیق نشان داده است، باید بگویم که کواری بدون هیچ جبهه گیری خاصی این کار را به نحو احسن داده است. این سریال به همان کاربری پیشنهاد داده می شود که به شدت وابسته به اینک آخرالزمان و اثرهای جنگاورانه کوبریک است، کواری به تنهایی و در یک سکانس طولانی و لانگ شات (اپیزود پایانی و به همراه خط اصلی داستان)، با تمام آثار بالا برابری می کند.
 
آخرین ویرایش:

HITMAN 2000

کاربر سایت
Mar 22, 2018
170
Knightfall 0/10

abre_gallery_a.jpg


سریال از شبکه History هست. بعد از کارنامه بسیار قوی این شبکه در ارائه سریال Vikings هایپ سر این سریال شدیدا رفته بود بالا. حالا این یه طرف، طرف دیگه قضیه هم این بود که سریال روی نقطه بسیار حساسی از تاریخ که شامل جنگ های صلیبی و شوالیه های Templar میشه دست گذاشته و اسراری که پشت این فرقه و فراماسونری خوابیده بسیار جذاب میزد. مخصوصا اینکه بعد از بازی Assassin's Creed که تم تخیلی داره بیشتر میخواستم با واقعیت این فرقه آشنا بشم. اما زرشک! داستان و شخصیت ها همگی lame هستند و حتی یک اپسیلون به بُعد فراماسونری این فرقه پرداخته نمیشه! بازی بازیگرها هم چندان تعریفی نداره. مخصوصا شخصیت اول داستان که شبیه بسیجی های ایرانی میمونه و اصلا به رولی که بهش دادن نمیاد!! =))
 

Blood Brothers

کاربر سایت
Sep 7, 2012
1,514
نام
Iman
The Handmaid's Tale - Sesaon 2

445n_617156ba25285d806d2ce8da3434e174.jpg


قطعا بهترین درامی بود که امسال تا الان دیدم. هیچجوره فکر نمیکردم فصل 2 انقدر خوب بتونه باشه جوری که هر قسمت از قبلی بهتره. علاقه مندان بجنبن که نمیدونن چی رو از دست دادن تا الان! :D

10 / 9
 
  • Like
Reactions: Ehsan95_76

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,403
دوستان يه سوال برام پيش اومد خيلى كنجكاوم بدونم چرا پيكى بلايندرز تو متاكريتيك نمره اى براش ثبت نشده و نقد نداره ؟؟
هنوز سريالو نديدم دليل خاصى داره اين قضيه؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر