روش انتقال سیو به ps2

COco

کاربر سایت
Jul 2, 2007
5
نشد که نشد

:hurted:
دمت گرم .
اما وقتی سیو رو کپی می کنم چه با X یا با مثلث هیچ فرقی نمیکنه و سیو
به صورت cruppted data می نوسه و کار نمیکنه .
اگه میتونید کمکم کنید
مخسی:(
 
  • Like
Reactions: Sega_genesis

mgs3

کاربر سایت
Sep 23, 2005
1,239
نام
میلاد
دوست من
مگه PS2 سی دی را هم میخواند ؟
من شنیدم فقط DVD :confused:

منم دیدم بیکارم اومدم یه گیری بدم برم بابا دمت گرم اولین بازی های پی اس 2 بیشترشون رویه سی دی بودن و خیلی از سری های بازی winning eleven رویه سی دی بودن بعد می گی مگه پی اس 2 سی دی هم می خونه:)
 
  • Like
Reactions: Sega_genesis

Farhadalaee

کاربر سایت
Aug 11, 2017
5
درود بر دوستان گرامی !

leon.s گرامی
از توجهتون سپاسگزارم
با اجازه شما میخواهم آموزش انتقال ذخیره بازی به روشی دیگر به PS2 را آموزش بدهم .
البته این روش با توجه به آموزش دوستمان leon.s گرامی و برخلاف آن خرج دارد که البته خرجش نیز برای یکبار و یک مورد نیست و کلا" بکارهای دیگر نیز میاید .
در این روش شما به دو وسیله نیاز داری :
  1. CD Codebreaker
  2. فلش مموری (Pen Drive) هر حافظه که البته اگر بخواهید برای کارهای دیگرتان نیز استفاده کنید بهتر است از 1 گیگ بیشتر باشد .
خوب شروع میکنم .
در این روش شما باید این کارها را به ترتیبی که گفته میشود انجام بدهید :
  1. یک فلش مموری (Pen Drive) تهیه کنید .
  2. یک CD Codebreaker با ورژن بالای V8.0 تهیه کنید تا بتواند فایلهای FAT12, FAT16 وFAT32 را پشتیبانی نماید .
  3. فلش مموری را به کامپیوتر وصل کنید ( در مرحله هم میتوانید به اینترنت وصل شوید و فایل را با انتخاب شاخه فلش مموریتان داخل آن ذخیره کنید ( توجه داشته باشید Save/Save As را انتخاب کنید نه Open را و یا پس از دانلود فایلهای ذخیره بازی بر روی کامپیوتر آنها را به فلش مموری انتقال دهید ) .
  4. وقتی اینکار انجام شد فلش مموری در ویندوزهای Windows® 2000 و Windows® XP روی آیکون خارج نمودن USB Device دوبار کلیک نمائید و از لیست فلش مموریتان را انتخاب نمائید تا بتوانید فلش مموریتان را بدون خطر از کامپیوترتان خارج نمائید .
  5. حالا فلش مموریتان را درحالی که PlayStation®2 شما خاموش است به پورت USB آن که در جلوی کنسول قرار دارد وصل کنید .
  6. CD Codebreaker را درون PlayStation®2 خود قرار دهید و دستگاه را روشن نمائید و صبر کنید تا CD بوت شود .
  7. در صفحه نخست گزینه سوم یعنی Device Manager را انتخاب نمائید ( این گزینه تمام موارد و دستگاهای اضافی را که به دستگاه شما وصل است را نشان میدهد ) .
  8. سومین گزینه یعنی فلش مموری را انتخاب نمائید ( این گزینه با وصل بودن فلش مموری روشن خواهد بود ) .
  9. با انتخاب فلش مموریتان لسیتی از ذخیره های بایها که در دارید نمایش داده میشود و شما میتوانید با زدن دکمه ایکس X روی دسته بازیتان یک و یا چند فایل را برای انتقال به کارت حافظه Memory Card PlayStation®2 خود انتخاب نمائید ( توجه داشته باشید که هر تعداد که به فایلهای انتخابی اضافه گردد , زمان انتقال نیز افزایش خواهد یافت ) .
  10. وقتی فایلها را انتخاب نمودید دکمه مثلث را روی دسته بازیتان بزنید تا گزینه Copy ظاهر شود و سپس روی گزینه Copy کلیک نمائید .
  11. پس از اینکار شما باید مکانی که میخواهید فایلهایتان را به آن انتقال انتخاب نمائید و شما میتوانید هرکدام از کارتهای حافظه تان Memory Card را که میخواهید برای دریافت فایلهای ذخیره بازیها انتخاب نمائید و سپس دکمه ایکس X را روی دسته بازی بزنید .
  12. حالا مرحله سخت شروع میشود یعنی مرحله صبر کردن ... صبر کنید تا فایلها ( البته نسبت به حجم آن ) انتقال یابد/یابند . فقط صبر کنید و خواهشمند است بی حوصلگی نکنید چون فایلها بسسسسسسسیار آرام انتقال خواهند یافت و چنانچه با بیحوصلی شما و در میان کار انتقال دستگاه را خاموش و یا به هر نحوی کار را متوفق نمائید همه چیز خراب خواهد شد ( نمیدانم دیگر جه میشود و چه پیش خواهد آمد و عواقب کار با خودتان است کا باید جواب و تاوان بیحوصلگی خود را بدهدید ) .
  13. وقتی کار خاتمه یافت برنامه خود به خود به گزینه فلش مموریتان باز میگردد .
  14. حالا فایلهایی را که با زدن دکمه ایکس X روی دسته بازی انتخاب نموده بودید با زدن همان دکمه از انتخاب در آورید .
  15. از برنامه Device Manager خارج شوید و دستگاه را خاموش و فلش مموری را در آورید .
  16. خوب حالا کار به پایان رسیده و شما میتوانید بازی مورد نظر خود را که فایل ذخیره بازی را در کارت حافظه دستگاه خود ذخیره نمودید را داخل دستگاه گذاشته و لذت ببرید .
چند توصیه ایمنی ( نترسید ... کلا" میگویم ) :
  1. موقع خارج نمودن فلش مووریتان از کامپیوتر حتما" روی Safe Remove برای USB کلیک کنید و پس از کسب اجازه فلش مموریتان را از کامپیوتر خارج نمائید .
  2. موقع وارد و خارج نمودن فلش مموری به دستگاه PlayStation®2 وصل نمائید .
  3. موقع انتقال فایل/فایلهای ذخیره بازی از فلش مموری به کارت حافظه PlayStation®2 صبر و حوصله داشته باشید ( میتوانید در این مدت کتاب بخوانید و یا اگر PSP دارید با آن بازی کنید و ... ) ولی صبر کنید تا کار تمام شود و فکر نکنید که دستگاه گیر کرده و ... .
همین :love:
پایدار باشید






آقا من cd codebreaker رایت کردم برنامه رو روی دستگاه بدون مشکل بالا اومد اما وقتی فلش وصل کردم به دستگه دیگه برنامه بالا نمیاد فقط یه صفحه سیاه رنگه در واقع بدون فلش برنمه میاد با فلش نمیاد چیکارش کنم؟
 
  • Like
Reactions: Sega_genesis

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر