PlayStation The Last of Us Part II

سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,403
آخرین ویرایش:

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
10 صفحه گریه ی حضار :D
گریه چرا؟
اینجا قشنگ داره این منظور رو میرسونه که از این جو تشنج زا(که در نتیجه نشون ندادن مهم ترین کارکتر نسل قبل بوجود اومده) برا هایپ موقع دیدن جوئل حالا یا تو بازی یا تو نمایش های دیگه استفاده کرده و به مهم بودنش تو بازی اشاره کرده:D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
نکنه اینا اومده باشن یه حرکت رزیدنت اویلی زده باشن مثل لیون و کلیر و اینجا هم ما با الی و جوئل دو تا play through متفاوت داشته باشیم با داستان و نتیجه متفاوت ؟!

ولی فکر نکنم چیز جالب و قانع کننده ای از اب در بیاد با یه داستان و تایم پلی طولانی!
 
  • Like
Reactions: D_grayman

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
گریه چرا؟
اینجا قشنگ داره این منظور رو میرسونه که از این جو تشنج زا(که در نتیجه نشون ندادن مهم ترین کارکتر نسل قبل بوجود اومده) برا هایپ موقع دیدن جوئل حالا یا تو بازی یا تو نمایش های دیگه استفاده کرده و به مهم بودنش تو بازی اشاره کرده:D
دقیقاً ! قشنگ داره جایی رو میگه که کریتوس از توی تاریکی اومد و سالن منفجر شد :D واسه جوئل هم یه همچین چیزی احتمالاً در نظر دارن :D
پ.ن: اگر چه هیچی BOOOOOI نمیشه :| :D
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,613
دقیقاً ! قشنگ داره جایی رو میگه که کریتوس از توی تاریکی اومد و سالن منفجر شد :D واسه جوئل هم یه همچین چیزی احتمالاً در نظر دارن :D
پ.ن: اگر چه هیچی BOOOOOI نمیشه :| :D
اینجا KIDOOOOW داریم!
 

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,483
دیگه با وجود این نیاز نیس حضار خیلی باهوش باشن تا بفهمن " جوئل نقش مهمی داره " :-":-"


آواتارت خیلی باحال بود ورداشتم با اجازت :D
خواهش میکنم
راحت باش
گریه چرا؟
اینجا قشنگ داره این منظور رو میرسونه که از این جو تشنج زا(که در نتیجه نشون ندادن مهم ترین کارکتر نسل قبل بوجود اومده) برا هایپ موقع دیدن جوئل حالا یا تو بازی یا تو نمایش های دیگه استفاده کرده و به مهم بودنش تو بازی اشاره کرده:D
من باب شوخی گفتم
وگرنه از همون اولم معلوم بود این مساله
نیل میگفت یا نمیگفت
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,809
نام
مهراد
از صفحه 117 نوشته های اقا احسان درباره سیستم انیمیشن بازی دیدم واقعا ریگ کردن این انیمیشن ها با این سیستم کار خلاقانه و فک براندازی هست. یادم هست که چند ماه پیش یه شرکتی یه سیستم اختصاصی ساخته بودن که نرم افزار میتونست خودش با توجه به یه سری حرکاتی که بهش میدی با استفاده از هوش مصنوعی شروع کنه به ریگ کردن حرکات کاراکتر ها، به طور مثال شما حرکت Backflip رو که ضبط میکردی، هوش مصنوعی میومد بر اساس همون حرکت تمامی حرکات دیگه رو به Smooth ترین حالت ممکن تولید میکرد. با یک بار ضبط کردن بک فلیپ ما شاهد انواع حالت های اون بودیم مثل فرونت فلیپ یا مثلا بک فلیپ در حالی که کاراکتر یک پای خودش رو با دست راستش گرفته و ... کلی حرکت دیگه

s-02.jpg


a-15b.gif

تصور اینکه در نسل بعد کنسول ها از سیستم موشن کپچر یوبی سافت در کنار هوش مصنوعی بهره مند بشن واقعا میتونه روند ساخت بازی ها رو سرعت ببخشه و ما شاهد نریم ترین و رئال ترین انیمیشن ها در بازی ها رایانه ای خواهیم بود.
 

Blood Brothers

کاربر سایت
Sep 7, 2012
1,514
نام
Iman
با الی سنگینی گیمپلی قبلی نداره نسخه قبلی هم باید مواظب محیط و هم الی بود الان باید زنده موند
این تریلری که من دیدم همون یه تیکه اش سنگینی برابری میکرد با بازی قبلی
نسخه قبلی هرچی بود همون بود این یکی صد درصد هر چی هست مطمئنم مبارزات فوق العاده میشه
 

B_O_X_E_R

کاربر سایت
Feb 16, 2016
601
نام
آرین کمال
بزرگترین بدیه لست ۱ هوش مصنوعی افتضاح دشمنای انسان بود ولی بر عکس هوش مصنوعی زامبی ها ( حالا نیاید بگید زامبی نیستن ) عالی بود ایراد بعدش هم دشمنای یه شکل بود الان تو تریلر دشمنا خیلیهاشون شبیه هم بودن انگار همه برادر خواهرن بابا ناتی داگ شما که داری بازی خوف میسازی چند تا کرکتر متفاوتبساز الان تو این تریلر چند بار اون یارو زنرو و مردرو کشت!

گرافیکشم که رفته بالا شبیه بودناشون بیشتر تو چشم میاد ولی در کل باید دقت بالاتری بکنن در باره مدت زمان بازیم بگم یکم بالاتر باشه عالی میشه
 
آخرین ویرایش:

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
بزرگترین بدیه لست ۱ هوش مصنوعی افتضاح دشمنای انسان بود ولی بر عکس هوش مصنوعی زامبی ها ( حالا نیاید بگید زامبی نیستن ) عالی بود ایراد بعدش هم دشمنای یه شکل بود الان تو تریلر دشمنا خیلیهاشون شبیه هم بودن انگار همه برادر خواهرن بابا ناتی داگ شما که داری بازی خوف میسازی چند تا کرکتر متفاوتبساز الان تو این تریلر چند بار اون یارو زنرو و مردرو کشت!

گرافیکشم که رفته بالا شبیه بودناشون بیشتر تو چشم میاد ولی در کل باید دقت بالاتری بکنن در باره مدت زمان بازیم بگم یکم بالاتر باشه عالی میشه
واقعا فکر میکنی دشمنا یه شکل بودن؟
چرا از روی هیت میاایین حرف میزنید که بعدا ضایع بشین؟
آره لباساشون و مدل موهاشون شبیه همه... مردها کچل و زنها هم مدل موهاشون شبیه همه چون جزو یه فرقه خاص هستن..اما اصلا از نظر صورت شبیه هم نیستن... تو فکر میکنی ناتی داگ خودش نمیدونه چکار کنه؟؟
تریلر رو دوباره با دقت ببین
در مورد هوش مصنوعی دشمنا تو نسخه قبل هم قبلا ساعتها بحث شده به جز مبحث الی که گاهی اوقات نمیدیدنش بقیه موارد در بالاترین سطح ممکن بود
 
  • Like
Reactions: benjohn and WCW

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر