PlayStation The Last of Us Part II

سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:

SHAYAN1999

کاربر سایت
Sep 19, 2014
1,342
حالا تصور کنید دارید همچین بازیی میسازید با این همه انیمیشن و ...
مگه میشه به ساختن قسمت های بعدش فکر نکنید \m/
ناتی داگ هم یوبی نیست
دراکمن در مصاحبه با kotaku رسما تایید کرد نمایش گیم پلی در e3 کاملا واقعی و بر اساس سیستمهای درون بازی بوده:

"تمام آن‌ سیستم‌ها واقعی بودند. ما برای نمایش E3 سیستم‌های پیچیده‌ای را به‌طور شانسی انتخاب می‌کنیم و وجود آن‌ها را قطعی می‌سازیم و مقدار زیادی از آن را اجرا کرده و به تمرین می‌پردازیم بنابراین چیزهای بسیار خاصی را نشان می‌دهیم اما کل این سیستم‌ها، مواردی هستند که بازیکنان در هنگام تجربه این عنوان، با آن‌ها مواجه می‌شوند."



منبع:
https://kotaku.com/the-last-of-us-part-ii-s-violence-is-designed-to-be-rep-1826781044
این نشانه برای کسانی که ایمان نمی اورند ^:)^
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: R@OUF and mldqaz

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
دراکمن در مصاحبه با kotaku رسما تایید کرد نمایش گیم پلی در e3 کاملا واقعی و بر اساس سیستمهای درون بازی بوده:

"تمام آن‌ سیستم‌ها واقعی بودند. ما برای نمایش E3 سیستم‌های پیچیده‌ای را به‌طور شانسی انتخاب می‌کنیم و وجود آن‌ها را قطعی می‌سازیم و مقدار زیادی از آن را اجرا کرده و به تمرین می‌پردازیم بنابراین چیزهای بسیار خاصی را نشان می‌دهیم اما کل این سیستم‌ها، مواردی هستند که بازیکنان در هنگام تجربه این عنوان، با آن‌ها مواجه می‌شوند."



منبع:
https://kotaku.com/the-last-of-us-part-ii-s-violence-is-designed-to-be-rep-1826781044
 
آخرین ویرایش:

SHAYAN1999

کاربر سایت
Sep 19, 2014
1,342
البته این تیکه برا بستن تریلر بود تو نسخه نهایی نیست قطعا.
متوجه نشدم منظورت چی بود
کلا روی خون خیلی خوب کار کردن تو صحنه های دیگه هم بود مثلا اونجا که اخرین زنه رو میکشه وقتی می افته سرش میخوره به میز خونش روی میز میمونه
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
این انمیشن های خارق العاده تخصص ناتی داگ هست تو این زمینه واقعا رقیب ندارن اون لحظه که Npc الی رو پرتاب کرد خیلی عالی بود یک حالت فیلم بروسلی میداد که یکجاش پرتابش میکنن میچرخه رو شیشه
 
  • Like
Reactions: Tommy Vercetty

amirv2

کاربر سایت
May 11, 2015
398
فكر ميكنم(قطعا) تو اين نسخه ما با پدر و مادر الي هم آشنا باشيم و جاي اونهام تو بازي قرار بگيريم و چطور انا ميميره ؟؟شايد البته دراكمن گفته بود كه فقط الي قابل بازي هست ولي نميشه به حرفش اطمينان كرد :D و داستان كاملي از الي مي تونه تو داستان باشه البته كلا آنقدر داستان بازي زيباست واقعا مانور زيادي مي تونن بدن ، شايد دراكمن من ميخواد نشون بده أنا مادر الي چقدر قدرتمند بوده و ژنش به اون سرايت كرده و چطور . و اين كه هنوز چيزي از پدر الي نميدونيم فكر مي كنم كلي سوپرايزمون كنه البته من احتمال اينكه جويل پدر واقعي الي باشه رو قبول ندارم ،يكم اگه به گاد اف وار نگاه كنيد ميبينيد شباهتهاي خيلي زيادي تو داستان هاشون هست ،و اين كه مادر الي و مادر اترووس به دلايلي كه نميدونيم ميميرن و حالا اگه اين تيوري كه اگه كراتوس تو نسخه دوم بميره اينجام فكر كنيم كه جويل بميره البته تو مراسم چند سال پيش بود كه موقع خوندن اهنگ بازي توسط اشلي جانسون يه غم خاصي رو ميشد تو خوندش ديد حالا شايد به خاطر مادرش يا جويل و شايد ربط اينها به هم ديگه باشه خواهيم ديد
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Tommy Vercetty

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,413
متوجه نشدم منظورت چی بود

آره ازین نظر که اوکیه منظورم اون آخرش که طرف میوفته رو زانو و الی سرشو قطع میکنه و بعد کات میخوره به بوسیدن مسلما تو بازی نیست ، صرفا برا اینه دمو بصورت شیکی بسته بشه ، تو شماره اول هم دمو E3 2012 اون یارو شاتگانیه آخرش همینجوری تموم شد .

پ.ن : به این نحوه کات زدنی که دراکمن استفاده کرده ، ینی اول و آخر دمو ، از بوسیدن به گیمپلی و برگشت ، میگن Invisible cut تو سینما ، که خیلی به خوبی استفاده کرده ، دراکمن میخواسته یه ارتباط روانی و مریض گونه ای بین احساسات الی ، ( که در کلیسا مشاهده میکنیم ) و کشتاری که انجام میده در گیمپلی ، ایجاد کنه ... ینی هرجور حساب میکنم بهتر از این ساختار تدوینی نمیتونست این ارتباط رو تو ذهن مخاطب ایجاد کنه ، من که بار اول کاملا حسش کردم .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر