Ellie تنها شخصیت قابل بازی در The Last Of Us : Part 2 خواهد بود

آیا از این تصمیم Naughty Dog راضی هستید ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    93

trainer

کاربر سایت
Jan 19, 2009
712
نام
میلاد
aast_the_last_of_us_part_2-9.jpg

از همان ابتدای معرفی بازی هم شکی نداشتیم که در The Last Of Us : Part 2 کرکتر Ellie ستاره این نسخه خواهد بود اما حال میدانیم که تنها کرکتر قابل بازی در این نسخه نیز خواهد بود

دموی منتشر شده از این بازی در کنفرانس سونی در E3 2018 بسیار خشونت آمیز در عین حال شیرین و دوست داشتنی بود . دمویی که نشان دهنده مبارزه Ellie با فرقه Seraphites بود .

در نسخه ای از دمو که در پشت درب های بسته در E3 نمایش داده شده بود ، Naughty Dog در جواب سوال IGN که پرسیده بود : چه شخصیت قابل بازی دیگری در این نسخه شاهد خواهیم بود ؟
پاسخی که طراح بازی Richard Cambier داده بود این بود که " فعلا قادر به پاسخ گویی به این سوال نیستیم " . و لحظاتی بعد کارگردان بازی آقای Neil Druckmann تصمیم به گفتن این خبر " دردناک " گرفته است و اعلام کرده است که در The Last Of Us : Part 2 کرکتر Ellie تنها شخصیت قابل بازی خواهد بود .

در نسخه اول بازی The Last Of Us ما در اکثر لحظات بازی کنترل شخصیت Joel " دوست داشتنی " را بر عهده داشتیم اما Ellie نیز در بخش هایی از بازی قابل بازی بود . با در نظر گرفتن اینکه Joel در این بازه زمانی الان چند ساله شده است ، شاید بهتر باشد که به او کمی استراحت بدهیم .

البته ، همانطور که سایت به آن اشاره کرده است ممکن است در نسخه ای نهایی که منتشر میشود شاهد تغییراتی باشیم . Naughty Dog به سادگی میتوانید این موضوع را به صورت سورپرایز برای ما نگه دارد .

در حال حاضر تاریخ انتشاری برای The Last Of Us : Part 2 در نظر گرفته نشده است

منبع : VG247
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
من احتمال میدم که جول نقش همراه بعضی جاها داشته باشه
اما در کل این سیستم چرخشی که در 1 استفاده شد مشخصا به خاطر این بود که جول صدمه دید اما اینجا چرا باید استفاده بشه ؟ به نظر من جول اول از همه پیر شده دوم از همه از اول هم مشخص بود شخصیت اصلی بازی حتی در شماره 1 الی هستش نه جول در شماره 1 بیشتر جول نقش یک محافظ داشت از الی اینجا هم احتمالا این نقش بازی میکنه .
 
  • Like
Reactions: trainer

mohsen_mzh

کاربر سایت
Jun 15, 2008
859
نام
محسن
خبر خوبی نیست به نظرم. الی هر چقدر هم برخوردش مردونه و خشن باشه ولی فیزیک بدنیش انقدر قوی نیست که بتونه درگیری بدون اسلحه با کاراکتر های مرد داشته باشه. یه جورایی تخیلی میشه قضیه.
غیر از این موضوع من واقعا شخصیت جول برام دوست داشتنی تر از الی بود. کاش با هر دو میشد بازی کرد حداقل
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
تو کل کسایی که الی باهاشون جنگید فقط یکیشون قوی هیکل بود که الی رو هم مثل مگس بلند میکنه میکوبه تو دیوار ! باقیه یا زن بودن یا هم قد و هیکل خودش ! به همون lgbt بود چی بود بپردازید بهتره !
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,371
نام
سید محمد حسین
فک کنم خود نیل دراکمن گفته بود الی ضعیف تر از جوئل ـه تو این نسخه ولی خب عوضش فرز و بز تره به نوعی :D
خب خوبه دیگه... :D
 
  • Like
Reactions: benjohn and trainer

Mr. Children

کاربر سایت
Sep 24, 2013
1,287
بابا دختره تو یه دنیای وحشی و پسا آخرالزمانی متولد شده. تجربه ی چندانی از صلح و امنیت نداشته. تو شماره قبلی هم دیدیم که چطور به جایی رسید که یه تنه از پس دشمناش براومد. حالا که خیلی هم بزرگتر شده. این دیگه کجاش تخیلیه؟
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
بابا دختره تو یه دنیای وحشی و پسا آخرالزمانی متولد شده. تجربه ی چندانی از صلح و امنیت نداشته. تو شماره قبلی هم دیدیم که چطور به جایی رسید که یه تنه از پس دشمناش براومد. حالا که خیلی هم بزرگتر شده. این دیگه کجاش تخیلیه؟

خوب حق میشه داد بهشون میرن تو اینستا دخترایی که میبینن (دارم سیب میخورم ، گرگینه شدم ) و مقایسه میکنن با الی !
ولی مقایسه نمیکنن با کسی که از بچگی برای جونش جنگیده و از ۱۴ سالگی مشغول ادم کشی و جنگیدن بوده !
 

Mazi_z

کاربر سایت
May 14, 2008
366
چه حوصله ای به خدا ....

بابا بازی کنید بره دیگه....چقدر گیر میدین///اول گیر دادن هم جن س گرا شده....خب شده که شده ...دخترتونه؟ زنتونه؟ چتونه اخه....بعد حالا گیر دادن لاغر ضعیفه.....اینهمه بازی با کاراکتر زن اومد و بازی شد و تموم شد....اینم مشکلی براش پیش نمیاد همه هم میخرن و به به چه چه میکنن ...همینایی که میگن ضعیفه و تخلیه و این قصه ها....
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر