اطلاعات تازه‌ای از عنوان «Cyberpunk 2077» منتشر شد

MR Spidy

کاربر سایت
Apr 14, 2018
122
در جریان کنفرانس «مایکروسافت» در E3 2018، تریلری سینمایی از عنوان « Cyberpunk 2077 » پخش گردید و حال استودیو «CDPR»، اطلاعات تازه‌ای در مورد آن منتشر کرده است. در سال 2077 آمریکا به دنیایی کنترل شده، خطرناک و مملو از تکنولوژی‌های پیشرفته و بعضا کثیف تبدیل شده است. در بازی شما در نقش شخصیتی به نام «V» در شهر «Night City»، قرار خواهید گرفت، که می‌تواند هر کسی باشد. شما به صورت کاملی می‌توانید V را شخصی سازی کنید، از جنسیت و ظاهر گرفته تا پس زمینه داستانی، هر دو جنسیت مرد و زن در بازی به صورت کامل صداگذاری شده و از این لحاظ تجربه یکسانی را ارائه خواهند داد. بازی از کلاس بندی خاصی پیروی نمی‌کند ولی با پیشرفت در بازی و ارتقا مهارت‌ها در بخش‌های مختلف، کلاس مخصوص یا ترکیبی از چند کلاس برای هر بازیکن شکل خواهد گرفت. سبک بازی نقش‌آفرینی با المان‌های شوتر بوده و زاویه دوربین به صورت اول شخص دنبال می‌شود که به گفته سازنده، نقش مهمی در حس کردن بهتر روایت داستان خواهد داشت. V به عنوان یک آدمکش، علاوت بر مهارت‌های اکشن، در زمینه صحبت با دیگران نیز تخصص خوبی داشت و این شما هستید که انتخاب می‌کنید او چگونه داستان خود را پیش می‌برد.

maxresdefault-1-1.jpg


سایبرپانک عنوانی جهان‌باز با 6 محیط بزرگ و چرخه شب و روز بوده، که در آن می‌توانید وارد صدها خانه و هزاران اتاق شوید و آزادانه به گشت و گذار بپردازید، همانند «The Witcher 3» جزییات در بازی بیداد کرده و در هر مکان می‌توانید شاهد جزییات فراوانی در بخش‌های مختلف باشید. رمز موفقیت در بازی استفاده از ابزارهای مناسب است، پوشیدن لباس مخصوص، استفاده از اتوموبیل‌های پر سرعت و تجهیز شدن به انوع اسلاح‌های غیر مجاز خواهد بود. داستان سایبرپانک، بر اساس یک تجربه تک‌نفره نگارش شده و شامل ده‌ها ساعت ماموریت داستانی، فعالیت‌های جانبی و مراحل فرعی خواهد بود که بالانس مناسبی بین روایت داستان و اکشن در آن برقرار شده است و هر کسی می‌تواند بنا بر سلیقه خود از آن لذت ببرد، به علاوه شیوه پیشرفت داستان به انتخاب‌های شما بستگی زیادی خواهد داشت. بخش اکشن به دو دسته مبارزه با سلاح گرم و سرد تقسیم می‌شود که سه دسته سلاح گرم مختلف برای این عنوان تدارک دیده شده است، از اسلحه‌های قدرتمند تا سلاح‌هایی که می‌تواند دشمنان را هک کند، بخشی از این سلاح‌ها هستند. به علاوه شما توانایی اسکن کردن دشمنان برای یافتن نقاط ضعف آن‌ها را خواهید داشت. اجزای مختلفی برای ارتقا بدن V در نظر گرفته شده که به کمک آن‌ها مبارزات سرد بازی نیز متفاوت دنبال خواهد شد.

2018-06-12-image-22.jpg


وسایل نقلیه مختلفی شامل انواع اتوموبیل و موتورسیکلت برای تردد در این دنیا در نظر گرفته شده و به نظر می‌آید که ماشین‌های پرنده نیز در بازی وجود خواهد داشت، هر چند هنوز حضور آن‌ها به صورت رسمی تایید نشده است. در هنگام استفاده از وسایل نقیه می‌توانید بین حالت اول شخص یا سوم شخص سوییچ کنید که در حال اول شخص، نمای داخلی اتومبیل را به صورت کامل مشاهده می‌کنید. مبارزات بازی سریع‌تر از «Deus Ex» و کندتر از «Borderlands» دنبال می‌شود و قابلیت حرکت سریع بر روی دیوار در بازی وجود دارد. تعادل مناسبی بین مراحل اصلی و فرعی وجود خواهد داشت، مراحل اصلی موجب ارتقا قدرت‌های V شده و مراحل فرعی برخی آیتم‌های خاص برای لباس یا بدن او را آزاد می‌کند که در حالت عادی امکان دسترسی به آن‌ها وجود نخواهد داشت. تاکنون تاریخ عرضه‌ای برای Cyberpunk 2077 اعلام نشده است.

Read the whole post here.
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,634
نام
Ali
اتفاقا برای این بازی و با توجه به تم و دنیاش اول شخص بودن بهتره.
مهم ترین دلیلشم شلوغ بودن دنیای بازی و محیط شهریش هست.
کوچه های تنگ :D و ساختمون های چند طبقه که میشه داخلشون رفت + جزییات کاراکتر ها و شهر بازی رو توی حالت اول شخص بهتر میشه دید. در کل میفهمم چرا بازی رو اول شخص کردن.
حالا دقیقا معلوم نیست که همه محیط های بازی چجور باشن ولی اینطور که به نظر میاد کل دنیای بازی شلوغ و توی محیط شهری هست (و نه فضای باز)
به شخصه توی بازی هایی مثل fallout، elder scrolls یا vampire the masquerade تنها وقتی که میرفتم توی حالت سوم شخص موقعی بود که تازه یه لباس یا زره جدید گرفته بودم و یا وقتی که توی فضاهای خیلی باز میرفتم اینور اونور :D کلا 90% بازی رو اول شخص میرفتم :|
 
آخرین ویرایش:

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
این هک بازی چیز مسخره ای هست مثل WD
حالا نمیدونم قضیه چی بشه ولی اینهای که TW3 رو ساختن خیلی سخته بخوان بازی بد درست کنن
 

Mr. Children

کاربر سایت
Sep 24, 2013
1,287
اتفاقا برای این بازی و با توجه به تم و دنیاش اول شخص بودن بهتره.
مهم ترین دلیلشم شلوغ بودن دنیای بازی و محیط شهریش هست.
کوچه های تنگ :D و ساختمون های چند طبقه که میشه داخلشون رفت + جزییات کاراکتر ها و شهر بازی رو توی حالت اول شخص بهتر میشه دید. در کل میفهمم چرا بازی رو اول شخص کردن.
حالا دقیقا معلوم نیست که همه محیط های بازی چجور باشن ولی اینطور که به نظر میاد کل دنیای بازی شلوغ و توی محیط شهری هست (و نه فضای باز)
به شخصه توی بازی هایی مثل fallout، elder scrolls یا vampire the masquerade تنها وقتی که میرفتم توی حالت سوم شخص بود وقتی بود که تازه یه لباس یا زره جدید گرفته بودم و وقتی که توی فضاهای خیلی باز میرفتم اینور اونور :D کلا 90% بازی رو اول شخص میرفتم :|
آخ آخ مدینه گفتی و کردی کبابم :x
 

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,224
نام
Мojtaba
بدجور تو ذوقم خورد که سوم شخص نیست:| اینا که تجربه Witcher 3 رو داشتن و سوم شخص هم موفق بود چرا دنبالش رو نگرفتن؟!
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,078
نام
مــاکــان
منم اصلا با اول شخص بودن مشکلی ندارم، یکجورائی ارتباط بهتری میشه گرفت با شخصیت بازی تو این نما.
اما اگه یک حالت بزارن که بشه سوئیچ کرد هم بدم نمیاد، برا فوتومد یا...
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
اول شخص که خیلی مشکل بزرگی نیست، اسکایریم و رفقا هم اول شخص بازی می کردم همشو:D ولی خوب امیدوارم حالت Free Camera هم داشته باشه واسه عکاسی. قسمت زیادی از اسکایریم من به عکس های مسخره گرفتن گذشت:))
یه Modding API بهتر هم درست کنن خیلی خوب می شه. ویچر 3 خیلی ماد ساپورت درست حسابی نداشت چون لوازمی که CDPR درست کرده بود خیلی باز نبود در حد بقیه بازی هایی که Modding Community بزرگی دارن. این انجین بتسدا هر چی بدی داشته باشه این Creation Kitـش خیلی خوبه. باهاش حتی یه بازی RPG جدا از خود بازی هم می شه درست کرد.
 
  • Like
Reactions: g4mer

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر