Multi Platform Battlefield V

سازنده
Dice
تاریخ انتشار
September 2018
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
https___forum.bazicenter.com_attachments_1613156725250-png.194973_.jpg

سازنده: EA DICE
ناشر: Electronic Arts
موتور گرافیکی: Frostbite
پلتفرم ها: PlayStation 4، Xbox One و رایانه های شخصی
تاریخ انتشار: 20 نوامبر 2018 (29 آبان 1397)
سبک: شوتر اول شخص
مودهای بازی: Grand Operations, Combined Arms, Conquest, Battle Royal و ...
همچنین چند بخش داستانی با داستان های کوتاه

پس از انتشار یک تیزر تریلر، در مراسم رسمی در نظر گرفته شده نسخه پنجم از سری بازی های Battlefield به طور رسمی معرفی شد. در مراسم Gamescom 2018 نیز تریلری از گیم پلی بازی به نمایش در آمد:



اطلاعات بازی:
1-این نسخه در جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت و به جای تمرکز داستان روی وقایع مشهور این جنگ بزرگ، DICE سعی می کند بر روی داستان های گوشه و کنار این مبارزه تمرکز کند تا این وقایع کمتر گفته شده را بهتر به نمایش بگذارد.
یکی از داستان های نمایش داده شده درباره زنی بود که سعی داشت خانواده خود را در جریان حوادث نجات دهد. (در بازی سربازان زن حضور خواهند داشت) .
2- این نسخه از بازی هیچ گونه Premium Pass نخواهد داشت و تمامی محتوای اضافه رایگان خواهند بود.
3- نسخه پنجم شامل یک مود کوآپ به نام Combined Arms می شود. در این مود شما در یک گروه 4 نفره قرار خواهید گرفت. بازی به شما ماموریت هایی می دهد که مجبور هستید برای انجام آن ها به طور مخفیفانه همراه با دوستان خود به خطوط دشمن حمله ور شوید. ماموریت های شما متنوع خواهند بود و بسته به میزان پاداشی که درخواست می کنید ماموریت های سخت تر و دشوار تری به شما و دوستانتان داده می شود.
4- مود بتل رویال برای طرفداران آن قرار داده شده اما مشخص نیست در هنگام عرضه در دسترس است یا به طور جداگانه منتشر می شود. یک مود دیگر به نام Grand Operations برای طرفداران در نظر گرفته شده است. این مود شامل نقشه های وسیع و سیستم "باقی ماندن تا نفر آخر" می شود. هر راند این مود 4 روز (زمان درون بازی) طول می کشد و شما منابع محدودی دارید و باید برای دریافت منابع تلاش کنید تا زنده بمانید!
این مود 64 بازیکن دارد. هر روز به شما ماموریت های جدیدی داده می شود.
5- بازی برای دارندگان نسخه Deluxe و مشترکان EA Access زودتر در دسترس قرار می گیرد.
6- بازیکنان با پیش خرید بازی می توانند به محتویات اضافه برای شخصی سازی شخصیت ها و دسترسی سریع به پنج اسلحه در هنگام عرضه دسترسی داشته باشند.
7- در زمان انتشار شما به آفریقا، فرانسه و هلند دسترسی خواهید داشت.
8- برای Healing نیاز است نزدیک بازیکن افتاده بروید و طی یک انیمیشن فرایند انجام می شود. بازیکن ضربه دیده و افتاده می تواند از شما درخواست کمک کند.
9- گان پلی بازی به طور کامل عوض شده است.
10- می توانید نارنجک های که پرتاب شده اند را برگردانید یا در هوا منفجر کنید.
11- برخلاف نسخه قبل، دیگر سربازان ویژه (مثل سربازی که با اسلحه خود آتش پرتاب میکرد و زره غیر قابل نفوذ داشت) در نسخه پنجم حضور نخواهند داشت.
12- بازی قابلیت ساخت و ساز دوباره ساختمان های تخریب شده را خواهد داشت. دیگر پس از چند دقیقه بازی با یک محیط خراب شده در طرف نخواهید بود و هر لحظه امکان بازسازی توسط دیگر بازیکنان وجود خواهد داشت.
13- شما در حین بازی حس حضور در یک جنگ واقعی را خواهید داشت. هر اتفاقی بر روی شما تاثیر گذار خواهد بود. انفجار ها باعث پرت شدن شما می شوند و موارد این چنینی در بازی مشاهده خواهد شد.
مثلا اگر یک نارجنک را به درون اتاقی پرتاب کنید ممکن است وسایل درون اتاق به همراه جنازه افراد به بیرون پرتاب شوند!
14- بر روی Squad ها تمرکز زیادی شده است. اگر بمیرید، می توانید عملکرد دیگر یارانتان را به صورت سوم شخص مشاهده کنید.
15- قابلیت شخصی سازی به طور وسیعی در این نسخه کار شده است. شما قادر خواهید بود شخصیت و وسایل خود را در جزئی ترین موارد هم شخصی سازی کنید.
16- در این نسخه همانند نسخه قبل 4 کلاس وجود دارد. هر کلاس حالت نقش محور دارد و در هر کلاس انتخاب نقش با شماست.
با تشکر از کاربر CriRo7 برای جمع آوری اطلاعات تکمیلی:
1- سلامتی شما به طور خودکار پر نمی شود و باید بانداژ ببندید. همچین نوار سلامتی به صورت طبقه طبقه قرار داده شده است و با هر بار بانداژ یک طبقه پر می شود.
2- مهمات را باید خودتان از روی زمین بردارید و خود به خود دریافت نمی شود.
3- ریوایو کردن یارانتان در هر اسکوادی امکان پذیر خواهد بود.
4- در هنگام پرش نیز می توان تیراندازی کرد.
5- از پشت دیوار می توان با توجه به قدرت اسلحه دشمنان را مورد هدف قرار داد.
6- می توان به صورت خوابیده یا پشت خیز تیراندازی کرد.
7- می توان وسایل تیراندازی به وسیله نقلیه اضافه کرد تا یار شما بتواند از آن استفاده کند.
8- محیط تاثیرپذیری فیزیکی دارد و به عنوان مثال علف ها له می شوند!
9- تخریب‌پذیری ساختمان ها بستگی به نوع و قدرت ضربه دارد و هر ضربه ای به یک شکل تخریب نمی کند!
10- برای اسکواد لیدر جایزه در نظر گرفته شده است. اگر آخرین نفر اسکواد باشید به شما اطلاع داده می شود.
11- برای ریوایو کردن باید محیط اطراف خود را هم در نظر بگیرید. در شلوغی نمی‌توان به راحتی ریوایو کرد و باید سعی کنید نارنجک دودزا پرتاب کنید تا راحت تر اینکار را انجام دهید یا اینکه دوست خود را بکشید و بعدا ریوایو کنید.
تصاویر:
3390406-bfv_revealscreenshot_01.jpg

3390396-bfv_revealscreenshot_02.jpg

3390398-bfv_revealscreenshot_05.jpg
3390399-bfv_revealscreenshot_06.jpg

3390400-bfv_revealscreenshot_07.jpg

3390401-bfv_revealscreenshot_08.jpg
3390402-bfv_revealscreenshot_09.jpg

3390403-bfv_revealscreenshot_10.jpg

3390404-bfv_revealscreenshot_11.jpg

3390405-bfv_revealscreenshot_12.jpg

3390397-bfv_revealscreenshot_04.jpg
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,338
نام
Majid
آخه زن که تو Reveal Trailer ـه BF1 ـم بود چرا اون اینقد سر و صدا نکرد؟:D
فک نکنم کل اون 200k مستند نبود این قضیه باشه، خودم تریلرو دوس داشتم ولی خیلی حس بتلفیلد نمیداد، محیط زیادی شاد و سرسبزه و مثل بقیه بتلفیلدا تاریک و سنگین نیست، صحنه های اکشن خیلی زیاد و پشت سر همه و خیلی به فاز CoD نزدیک شده تا بتلفیلد باشه، بنظرم اینا هم بی تاثیر نبوده.
 
  • Like
Reactions: BucketHead

BucketHead

کاربر سایت
Feb 25, 2014
305
نام
وحید
زیر این توییت بحث خیلی خوبی جریان افتاد که یکی از مخالفا بسیار عالی جواب داده پیشنهاد میکنم بخونیشون.
در مورد موارد داخل بازی و اینکه چرا این همه بازخورد منفی دریافت کرده.
 

BucketHead

کاربر سایت
Feb 25, 2014
305
نام
وحید
من فکر می کنم عده ای که به وجود سرباز زن در بتلفیلد اعتراض می کنن، اطلاعاتشون در رابطه با جنگ جهانی دوم کافی نیست. سرباز زن تو جنگ جهانی دوم تعدادشون کم نبوده. بخش عظیمیشون پزشک و پرستار بودن یا کمک های غیر مستقیم می کردن و این کاملا درسته اما بخش نه چندان اندکی هم با اسلحه به جبهه های جنگ رفتن. سربازهای مبارز زن بیشتر تو کشورهای ضد آلمان بودن و با نازی ها مبارزه می کردن. حتی کلی تک تیرانداز زن هم وجود داشت که یکی از معروف تریناشون لیدومیلا هست که در ارتش سرخ شوروی سابق می جنگید و 309 نفر رو با اسنایپر کشته بود! اگر سربازهای زن تو بازی خط مقدم می جنگن هم طبیعیه چون بازی هست اما در کل سربازهای مبارز زن نقش پر رنگی داشتن. کلی مستند هم در مورد جنگ جهانی دوم هست که داخلشون به این موضوع اشاره می کنن. اینکه گفته میشه به خاطر اتفاقات اخیر دارن زن ها رو وارد بازی می کنن کاملا اشتباه هست و من به نظرم این دقت و اطلاعات بالای سازنده رو نشون میده که به چنین نکاتی توجه کردن.
این موضوع تو بتل 1 بخوبی پیاده شده بود که فقط تو پست های مربوط به خودشون سرباز های زن ظاهر میشدن تو بتل V هم میتونستند پایلوت و اسنایپر زن قرار بدن ولی این باعث میشد که اشکالات فراوانی تو بخش کاستومایز کردن کاراکتر پیش بیاد پس قید اون حالتی که تو بتل 1 بود رو زدن.
از طرفی یه موردی که هست تریلری که نشون دادن برای بخش مالتی پلیر بود ممکنه تو بخش داستانی مواردی که با تارخ همخونی نداره (مثل سرباز آسالت زن) رو نداشته باشیم .
 
  • Like
Reactions: James Bond

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,721
این موضوع تو بتل 1 بخوبی پیاده شده بود که فقط تو پست های مربوط به خودشون سرباز های زن ظاهر میشدن تو بتل V هم میتونستند پایلوت و اسنایپر زن قرار بدن ولی این باعث میشد که اشکالات فراوانی تو بخش کاستومایز کردن کاراکتر پیش بیاد پس قید اون حالتی که تو بتل 1 بود رو زدن.
از طرفی یه موردی که هست تریلری که نشون دادن برای بخش مالتی پلیر بود ممکنه تو بخش داستانی مواردی که با تارخ همخونی نداره (مثل سرباز آسالت زن) رو نداشته باشیم .
البته اخیرا سایت ورج در پاسخ به این انتقادات مقاله ای منتشر کرده و نتیجه گرفته با تاریخ مطابقت داره
لینک مقاله : Battlefield V fans who failed history are mad that the game has women in it
 

BucketHead

کاربر سایت
Feb 25, 2014
305
نام
وحید
ولی یه لحظه تصور کنید نبود بولت دراپ اسنایپر چه فاجعه ایی قراره به بار بیاره....
همین الانشم نصف سرورا اسکاتن، احساس نمیکنید این قضیه زیادی کژوال میکنه بازی رو؟
یکی از دلایلی که ملت عاشق بتل های قبلی بودن (قبل از وان) اون Learning Curve و بدست آوردن قلق اسلحه ها و ابزار داخل بازی بود.
حالا اینطوری بین اسنایپر ها قراره جز دمیج تو رنج ها مختلف چه تفاوتی باشه...
 

BucketHead

کاربر سایت
Feb 25, 2014
305
نام
وحید
البته اخیرا سایت فرج در پاسخ به این انتقادات مقاله ای منتشر کرده و نتیجه گرفته با تاریخ مطابقت داره
لینک مقاله : Battlefield V fans who failed history are mad that the game has women in it
بودن ولی نه تو یک دیویژن، حتی سرباز های سیاه پوست و سفید هم تو یه دیویژن نبودن چه جنگ جهانی اول چه دوم.
یکی از پک هایی که واسه نسخه دیلاکس بتل 1 بود هم به سربازای سیاه پوست Harlem Hellfighers مربوط بود که به احترام دیویژن خاص اونا و کارایی که کردن تو بازی قرار داشته شده بود. (از نظر وفاداری به ابعاد تاریخی جنگ جهانی که خیلی هم مردم تحویلش گرفتن من جمله خودم که باعث شد برم و در موردشون خوب بخونم)
این موضوع منو زیاد اذیت نمیکنه ولی به اونایی که بهشون برخورده کاملا درکشون میکنم چون خیلی از افراد پدربزرگاشون تو جنگ جهانی بوده و میدونن دقیقا چه خبر بوده اون زمان.
از طرفی یکی از چیزایی مردم رو حساس کرده نحوه رفتار فمنیست ها (اون نوع مخ تعطیلاشون) که تو همه زمینه ها برابری جنسیتی میخوان (که البته خواسته هاشون برای امروز کاملا درسته و من بهشون حق میدم این مورد رو) ولی یه چیز رو باید در نظر بگیریم که دیگه نباید بیاییم تاریخ رو تحریف کنیم تا مثلا اینا از یه چیزی خوششون بیاد.
این قضیه SJW بودن (Social Justice Warrior) که میبینی یه عده خیلی دفاع میکنن از بودن زن ها تو این بازی برای دوران امروزیه نه جنگ جهانی .
یعنی اینکه شما بیایی علامت نازی هارو از بازی پاک کنی بیایی زن سایبورک با تم استیم پانک بذاری تو بازی شاید برای یه بازی که برای دوران امروزی قابل قبول باشه.
ولی وقتی میخوایی یه تاریخ رو روایت کنی نباید اینا رو دستکاری کنی، نباید علامت نازیسم رو از بازی پاک کنی یا اینکه بیایی انتخاب سرباز زن رو منوط به خود بازیکن کنی، فرض کن فردا بری یه سرور و از 64 نفر 40 نفر سرباز زن باشن، واقعن حس بازی جنگ جهانی میکنی؟ مسلمه نه. بری تو یه اسکواد بعد کلا صدای زن بشنوی ! نه اینکه با زن مشکل داشته باشم ولی عزیز واقعن حس بازی و اون تم جنگ جهانیش از بین میره. بری سوار تانک بشی بعد تانکرت زن باشه و سر و کول تانک هم عروسک تدی ... (Please ... Don't)
بتلفیلد یک این موضوع رو بخوبی مدیریت کرده بود و وقتی کلاس اسنایپر روسی برمیداشتی کاراکترت زن میشد. و از اون حالتی که تو چند خط بالا نوشتم جلوگیری میشد.
حالا اومدن اسنایپر بولت دراپ برداشتن، حتمن تانک سواری و هواپیما رو هم طوری برنامه ریزی میکنن یه نفر با آی کیو 50 هم بتونه باهاش کار کنه و ... بازی آبکی تر از همیشه بشه.
 
آخرین ویرایش:

BucketHead

کاربر سایت
Feb 25, 2014
305
نام
وحید
یه نکته هم دوست داشتم بگم و اون اینکه الان شما به ردیت بتلفیلد وان سر بزنید بیشتر بحثی که ملت میکنن مربوط به وقایای جنگ جهانی 1 هست، اون واقع گرایانه تر بودن بازی (نه از لحاظ گیم پلی چون یسری گیف گذاشته بودن سه الیت کلاس سواراسب شدن و ... بلکه عاری بودنش از چیزای هیپستری و تینجری) این جو رو بوحود آورده بود و مردم ارتباط فراتری با بازی بغیر از صرف فان داشتن و مثلا یکی میومد عکس های پدر بزرگش رو میذاشت و روش بحث میکردن.
احساس میکنم ناامید شدن یه قسمت از طرفدارای بازی بخاطر این بوده که شاید همچین جوی برای V پیش نیاد. یسریا همون عکسا و بحثا رو میدیدن و جذب بازی میشدن.



:-??:D
 
آخرین ویرایش:

B H Z

کاربر سایت
Sep 27, 2005
3,980
نام
Behzad
درود


بسیار خرسندم هستم ، که امسال مخصوصا برای عنوانی که برای بخش Multi Players محبوب و معروف هستش شاهد جنگ جهانی دوم هستیم مورد استقبال بسیاری از عموم گیمرها قرار گرفته است من جمله خودم که قطعا این بازی را Pre-Order خواهم کرد، چرا بازی هایی که در سبک جنگ جهانی باشند و با اون حال و هوا، جو تجهیزات نظامی و موسیقی گیرا و .... اشاره گر یک بازی زیبا برای ان سال ها برای گیمرها فراهم می کند.

امیدوارم طراحی تجهیزات و سلاح ها و سربازان ، شبیه به آن زمان و مشابه باشد که این که براساس ذهن دگیر نویسندگان و یا سازندگان بازی، چون یک بازی زیبا در سبک جنگ جهانی دوم نیازمند طراحی زیبا و واقعیت گرایانه بایستی باشد.

این نسخه امثال قطعا موفق خواهد بود و دلم برای شلیک کردن با اسلحه Thompson تنگ شده و یا تانک های سنگین و قدرتمند المان نازی مانند: Tiger .
 
  • Like
Reactions: kamyy and Moriarty

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,721
بودن ولی نه تو یک دیویژن، حتی سرباز های سیاه پوست و سفید هم تو یه دیویژن نبودن چه جنگ جهانی اول چه دوم.
یکی از پک هایی که واسه نسخه دیلاکس بتل 1 بود هم به سربازای Harlem Hellfighers مربوط بود که به احترام دیویژن خاص اونا و کارایی که کردن تو بازی قرار داشته شده بود. (از نظر احترام به ابعاد تاریخی جنگ جهانی که خیلی هم مردم تحویلش گرفتن من جمله خودم).
این موضوع منو زیاد اذیت نمیکنه ولی به اونایی که بهشون برخورده کاملا درکشون میکنم چون خیلی از افراد پدربزرگاشون تو جنگ جهانی بوده و میدونن دقیقا چه خبر بوده اون زمان.
از طرفی یکی از چیزایی مردم رو حساس کرده نحوه رفتار فمنیست ها (اون نوع مخ تعطیلاشون) که تو همه زمینه ها برابری جنسیتی میخوان (که البته خواسته هاشون برای امروز کاملا درسته و من بهشون حق میدم این مورد رو) ولی یه چیز رو باید در نظر بگیریم که دیگه نباید بیاییم تاریخ رو تحریف کنیم تا مثلا اینا از یه چیزی خوششون بیاد.
این قضیه SJW بودن (Social Justice Warrior) که میبینی یه عده خیلی دفاع میکنن از بودن زن ها تو این بازی برای دوران امروزیه نه جنگ جهانی .
یعنی اینکه شما بیایی علامت نازی هارو از بازی پاک کنی بیایی زن سایبورک با تم استیم پانک بذاری تو بازی شاید برای یه بازی که برای دوران امروزی قابل قبول باشه.
ولی وقتی میخوایی یه تاریخ رو روایت کنی نباید اینا رو دستکاری کنی، نباید علامت نازیسم رو از بازی پاک کنی یا اینکه بیایی انتخاب سرباز زن رو منوط به خود بازیکن کنی، فرض کن فردا بری یه سرور و از 64 نفر 40 نفر سرباز زن باشن، واقعن حس بازی جنگ جهانی میکنی؟ مسلمه نه. بری تو یه اسکواد بعد کلا صدای زن بشنوی ! نه اینکه با زن مشکل داشته باشم ولی عزیز واقعن حس بازی و اون تم جنگ جهانیش از بین میره. بری سوار تانک بشی بعد تانکرت زن باشه و سر و کول تانک هم عروسک تدی ... (Please ... Don't)
بتلفیلد یک این موضوع رو بخوبی مدیریت کرده بود و وقتی کلاس اسنایپر روسی برمیداشتی کاراکترت زن میشد. و از اون حالتی که تو چند خط بالا نوشتم جلوگیری میشد.
حالا اومدن اسنایپر بولت دراپ برداشتن، حتمن تانک سواری و هواپیما رو هم طوری برنامه ریزی میکنن یه نفر با آی کیو 50 هم بتونه باهاش کار کنه و ... بازی آبکی تر از همیشه بشه.
میدونم چی می گید من هم شخصا از تحریف تاریخ بدم میاد . منتها طبق اسناد تاریخی سایت ورج مقاله ای منتشر کرده که سرباز زن در اون نقش با تاریخ مطابقت داره . مثلا تو گروه مقاومت فرانسه زنان مسلح بودن . لینک مقاله : Battlefield V fans who failed history are mad that the game has women in it
در مورد دست مصنوعی هم او زمان وجود داشته
به نظرم از عمد تریلر رو اغراق شده نشون دادن که تغییراتی که میشه انجام داد به چشم بیاد

large_000000.jpg
 

Deadmau5

Joel Thomas Zimmerman
کاربر سایت
Mar 12, 2014
1,359
ارزون ترین روش برای pre order چیه ؟؟ 60 دلار گیفیت اورجین 520 تومن ه:|
orgin accses ‌رو از کجا میتونم بگیرم ؟هرچی میگردم نیست
 
  • Like
Reactions: kamyy

Moriarty

Napoleon of Crime
کاربر سایت
Feb 19, 2017
1,151
ارزون ترین روش برای pre order چیه ؟؟ 60 دلار گیفیت اورجین 520 تومن ه:|
orgin accses ‌رو از کجا میتونم بگیرم ؟هرچی میگردم نیست
داخل اوریجین اکسس که نیست فعلاً. سایت vgkey برای فروش گذاشته 350 تومن.
 
  • Like
Reactions: the saw

BucketHead

کاربر سایت
Feb 25, 2014
305
نام
وحید
bullet drop رو برداشتن؟
امکان نداره !! تایید شده چنین چیزی؟
بله متاسفانه. (فقط برای اسنایپر ها چون جوجه نوب های یه آی پی خاص همیشه از این مینالیدن و الان راحت میتونن بتلفیلدم بازی کنن)
پیش بسوی کژوال فیلد.
 
آخرین ویرایش:

BucketHead

کاربر سایت
Feb 25, 2014
305
نام
وحید
@Natural Killer
البته من نگفتم دست مصنوعی اون زمان وجود نداشته منتها تم بازی رو از حالت جدیش دراوردن و نزدیکش کردن یه تم استیم پانک.
شاید اگر این مورد پروتز تنها بود به چشم نمیومد ولی سایر مواردی که گفتم باعث شدن که در کل فن های سابق بازی ناامید بشن و این وضعیتی که الان زیر تریلر معرفی بازی تو یوتوب رو میبینیم بوجود بیاد. نزدیک 210K دیسلایک ..
نو تریلر بازی سرباز زن انگلیسی بود.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Natural Killer

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر