نمایشگاه/رویداد Ubisoft E3 2018 Press Conference

نمایش کدام بازی را بیشتر دوست داشتید؟

  • Anthem

  • The Division 2


Results are only viewable after voting.

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
2pzh_beyond-good-and-evil-2-artworks-12-pc-games_b2article_artwork.jpg


8lm6_ubi_e3_armin_2.jpg


Wf-YB65pl1cQmA

با سلامی مجدد و خیلی گرم خدمت بازی سنتری های عزیز، دوستان یوبی فن و عزیزان عزیزتر از جان یوبی هیتر :x:D

باز هم قراره در خدمت شما عزیزان باشیم با کنفرانس E3ـی دیگه و مجددا هم مسئولان ارشد یوبی که در بازی سنتر حضور دارند به بنده اطلاع دادند که تاپیک مانند سال گذشته ایجاد و پیش برده شود.

البته امسال از سایر دوستان عقب افتادیم، هنوز هم که هنوزه (هنوز یعنی آخرای 19 اسفند) تاریخ و ساعت کنفرانس تایید نشده، اما وجودش حتمی هست!

سال گذشته کنفرانس می رفت که کاملا جدید و غیر قابل پیش بینی باشه، اما با درایت فراوان مسئولان یوبی، هرچی عنوان بزرگ بود توی ماه March معرفی شد، حالا یا فقط اسم یا لوگو یا اصلا نمایش کامل، به همون روال (گویا حال کردن با این روش) امسال گفتن یکم خفن تر عمل کنیم، توی یک Livestream ساده اومدن و The Division 2 رو معرفی کردن (اینجاست که می گن مااااا..شا.....ه)، اینجوری بود که همه، حتی خود استودیو سازنده هم شوکه شد!

اما امسال در کل برنامه مشخص تری در پیش هست، قاعدتا نماش از عنوان های The Crew 2، Skull & Bones, The Division 2, Starlink, Beyond Good & Evil 2 رو خواهیم داشت به علاوه گل سر سبد مجلس Just Dance (20)18

طبق برنامه مالی این شرکت هم در سال مالی 2018-2019 شاهد عرضه 4 عنوان AAA خواهیم بود که تا به حال 3 تا از اون ها مشخص هستند (البته از من می شنوین به اون لیست اعتمادی نیست، Skull & Bones بهش می خوره به تاخیر اساسی رو در پی داشته باشه، The Division 2 هم اصولا نباس زود بیاد!)

حدس و گمان ها رو هم از پست اول حذف می کنیم، آنتی هایپ هم به شدت روندش رو حفظ می کنیم، باشد که رستگار هم شویم.

اخبار و شایعات و .... به همین پست اضافه می شن، نظر سنجی از الان خیلی زوده، اما به موقع اون ها هم راه اندازی می شن، اطلاعات دقیق کنفرانس و انشالله بعد از اون لینک دانلود هم با فونت درشت در خدمت شما عزیزان قرار می گیره!

خدارو شکر اینجا زیاد به حاشیه نمی ره، اما به هر حال از همکاری شما سپاسگذار خواهیم بود.

لیست بازی هایی که احتمال نمایش آن ها در کنفرانس بالاست

ftax_beyond_good_amp_evil_2.jpg

Beyond Good & Evil 2

این بازی رو شاید بتوان یکی از جاه طلبانه ترین پروژهای یوبیسافت دانست و نمایش گسترده از آن توسط تیم ساخت تایید شد.

wt9w_the_division_2.png

Tom Clancy's The Division 2

ساخت بازی تقریبا در ماه های اول عرضه نسخه نخست بازی استارت خورده و تایید شده که از بازی در طی کنفرانس E3 2018 رونمایی می شود.

6r1s_logo.jpg

Assassin's Creed Odyssey
خلاصه بعد از n+1 لیک و شایعه و درد و مرض این عنوان هم به صورت رسمی با یه گیف لگد زنیِ خشونت بار معرفی شد و پرونده 3 تا عنوان AAA امسال یوبی رو بست. سورپرایز بی سورپرایز!!!

pi4d_for_honor_season_6.jpg

For Honor's Season VI "Heroes March"

آپدیت بعدی بازی For Honor قرار است دارای محتویات زیادی باشد به حدی که می تواند زمانی از کنفرانس E3 را به خود اختصاص دهد.

f2u7_skull_amp_bones.jpg

Skull & Bones

بازی با محوریت دزدان دریایی که سال گذشته معرفی شد، اما اطلاعات زیادی از آن زمان منتشر نشده، می توان انتظار نمایش های بیشتری از بخش داستانی بازی را داشت.

hudn_the_crew_2.jpg

The Crew 2

این بازی با گسترش در تمام بخش های موجود در نسخه اول قرار است در انتهای ماه June عرضه گردد، اما می توان انتظار نمایشی جدید از بازی، رونمایی از محتوای Season Pass و همچنین اعلام تاریخ Beta بازی در جریان کنفرانس را از آن داشت.

llyu_starlink.jpg

Starlink - Battle for Atlas

یکی دیگر از IPهای جدید یوبیسافت این بازی بود که سال گذشته معرفی شد. این بازی که می خواهد گجت های فیزیکی را وارد گیم پلی خود کند توسط شعبه Toronto یوبیسافت برای همه کنسول های نسل حاضر در حال ساخت است، البته تا به حال نسخه PC آن تایید نشده است.

tux9_transference.jpg

Transference

بازی VR که توسط Elijah Wood و استودیوش با همکاری یوبیسافت مونترال در حال ساخت هست و سال گذشته با دمویی کوتاه معرفی شد. با توجه به حضور Elijah Wood در E3 Colossum می توان انتظار نمایش جدیدی از این بازی را نیز داشت.

pve_just_dance.jpg

Just Dance

اصلا بدون این سری کل کنفرانس ارزش دیدن نداره!!! حالا همه بیان وسط یکم کالری بسوزونیم :D


آپدیت های خبری

2fe2_dxxufjbx4aausah.jpg
  • ادامه عنوان Tom Clancy's The Division در برنامه هفتگی بازی معرفی شد. بازی حدودا بیش از 2 سال در مرحله ساخت توسط استودیو Massive Entertainment با همکاری چندین شعبه دیگه از Ubisoft هست. اطلاعات دیگه ای از بازی داده نشده و باید منتظر اطلاعات بیشتر در E3 بود!

xe9i_photo_2018-03-13_15-55-37.jpg
  • لیست شدن نسخه جدید از سری Splinter Cell در وبسایت Amazon کانادا! (رسمی بود تاپیک PC هم شیرینی برای من :D)
  • گزارش سال مالی 2017-2018 هم در تاریخ 17 ماه May منتشر می شه، احتمالا از برنامه برای امسال هم مواردی گفته بشه. البته امیدوارم که همه چیز رو لو ندن!
 
آخرین ویرایش:

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
واقعا Unity پیشرفت واقعیه AC بود!:( فقط حیف مشکلات و ترول هایی که شد...وگرنه الان دنیا جای بهتری بود با ACهای بهتر:-" :))

AC:O بزرگترین ضربه ش رو مخفی کاریش خورد حتی! وارد یه کمپ بی در و پیکر میشی، راحت میتونی دونه دونه بری پشت ملت و بکشیشون، خیلی دوست داشتم بازی یه بخشی داشت و آمار میداد Air Assassination - Edge Assassination ، کشتن از محل های مخفی(کاه و پشت پرده و ... ) و ... چقدر بوده! به نظرم تنوع کشتن و رد کردن بخش های مخفی کاری به شدت کم شده! افتضاح شده اصلا:-"
محدودیت حرکت هم که نداری، مثلا مثل ACهای قبلی مراحلی نیست که توی ساختمون(فضای داخلی) و راهرو و ... باشی و مجبور باشی از قابلیت های مختلف برای کشتن و بی سر و صدا رد کردن مراحل استفاده کنی!

از نظر زیبایی هم... اون برج و باروها اصلا چیز دیگه ایه! یعنی من صد سال دیگه هم شهرهای AC II و AC:U رو با صدتا مپ AC:O برای سری AC عوض نمیکنم!:| مپ AC:O شاید برای بازی های دیگه ای حال بده، ولی ACنه:D

حالا که دارم سفره دلم رو در مورد AC:O باز میکنم بقیشم بگم دیگه=))
خداوکیلی سیستم مبارزات AC:O نسبت به قبلی ها پیشرفت داشته؟ به نظر من که نه! اگر قبلی افتضاح بود، اینم یه چی مثل اون و بدتر!:-" آره اوایل بازی سخته، چالش داره و ...! اما بعد از گرفتن اولین سلاح لجندری بازی تبدیل میشه به همون قبلی و راحت همه رو درو میکنی میری! فقط یه فرق اساسی داره، اونجا حداقل هرکی رو میکشتی سینمایی بود و انیمیشن های مختلف داشت، اینجا هر سلاح دوتا بیشتر نداره:-" برای بازیی که 70-80ساعت میخوایم بازی کنیم، دیدن چندتا انیمیشن تکراری... خیلی بده! البته باس های کلوسیوم و فیل ها و باس های آخر بازی چالش داشتن! از حق نگذریم! :D ولی به نظرم همون زمان بندی کانتر اتک زدن از این بهتر بود باز:-" AC باید سیستم مبارزاتش رو بیشتر به بتمن نزدیک میکرد تا این حرکتی که رفت!

مورد بعدی، بدمن ها! نه اینکه بدمن هلی یلزی های قبلی واو داشته باشن و ...! اما بقیه ACها(حالا سیندیکیت خیلی کمتر) یک داستان منسجم تری داشتن، یعنی بدمن ها از اول توی داستان دست داشتن، یک برنامه ای رو واقعا دنبال میکردن چجوری بگم... تو اتفاقات تاثیر گزار بودن! ولی بدمن های AC:O ؟ وارد شهر میشی؛ میگه فلانی فلان جور گند زده به شهر، میکشیش و تموم! تقریبا میشه گفت هیچ ربطی به قبلی یا بعدی ندارن!(صرفا برای مثال با داستان AC:BF مقایسه کنید! )
من با داستان بایک کاری ندارما! اتفاقا داستانش حال داد، چند کاتسین آخرای بازی و نحوه ی تولد اساسین ها جالب بود! ولی بدمن ها...یه تاکار بینشون خوب بود:-"

دیگه ... دیگه... با کی بحث میکردم...احسان یا آریا...بیان بگن دیگه از چی مینالیدم=))

آها! کلوسیوم...چیزه...حال میده...ولی اساسین برای من بره تو میدون گلادیاتور؟ به خواست خودش؟ و رو به سمت تماشاگرها و ...؟ یکی نبود تو استودیو بگه حاجی ما داریم AC میزنیم! اینا اساسین هستن! تو سایه کار میکنند! اینا Hidden One هستن! برا یک ماموریت بره یکی رو بترکونه یا گیر بیفته درست، ولی با پای خودت هروقت دل تنگت میخواهد بری اونجا؟:| بله کلوسیوم چیز جذابیه! ولی بازم هرچی جای خود! به خدا برای سازنده ها باید تریلر Hidden One و کات سین های آخر بازی رو پخش کرد:| به قولی... "روح AC " رو نابود کردن با این حرکت! بریم یونان که دیگه واویلا=))

آها یه موردم بگم اگر تا حالا کم فحشم دادین، الان دیگه هرچی بلدید نثارم کنید! من به شدت مخالف حذف فال گوش دادن و این چیزا هستم=)) نه اینکه AC III برامون بسازنا! ولی همه ی مراحل اینجوری نباشه که دیگه از نقطه 1 بری به نقطه 2 و طرف رو بکشی! یکم کارهای متفاوت تر! :D مثلا برای نمونه میگم، همین فالگوش ایستادن 2تا مرحله اینجوری هم میزاشتن تو 80ساعت! :D

مورد بعدی، طزاح لباس بازی رو شوت کنند بیرون دیگه راهشم ندن تو بازی:)) به خدا آخرشم یه لباس پیدا نشد که حال بده...تا DLC !
اگر لباس خوب بود صورتشم پوشونده بود، اگرم Hood رو برمیداشتی که ...:| حداقل یه گزینه دیگه میزاشتن نقاب رو برداریم! چقدر من حرص خوردم سر لباس ها:))

از MT هم که قبلا زیاد گفتم دلم خونه:D

یه مورد کوچیک دیگه...نمیدونم یادتونه یا نه، فکر کنم از BH برای هر ماموریت دوتا Task فرعی هم میداد، این دوتا باعث میشد، اینا رو کاش برگردونند و چالش های جدیدی اضافه کنند...بعضی وقتا باعث میشه مرحله رو اصلا به شکل کاملا متفاوتی طی کنی:D توی AC:U حرکتی که رفتن جدای از تروفی:-" ، بازی با انجام این کارها بهت Reward ، از نوع Gear (لباس و سلاح و ... میداد) این رو هم برگردونند:D

اگر سیستم برادرهود و Co Opهه یونیتی هم برگردونند و سیستم برادرهودش از روز اول ایندفعه فعال باشه هم به به:-"
---
انقدر بد گفتم، یکم خوبی هاشم بگم:-"

بعد از کشتن هدف ها هست که درد دل میکنندا=)) ، اینجا به شدت خفن شده بودن! روح و روانم شاد میشد خدایی!:x یکی از این مواردم تو ماموریت های فرعی داشتیم خیلی حال داد بهم:D

از مپ بد گفتم ولی در عین حال یه خوبی هم داشت، یهو مثلا وسط بیابون اون سازه ها رو میدیدی! واقعا کف کردم وقتی چنین چیزی رو تو صحرا دیدم(فکر کنم میدونید کدوم رو میگم:D ) ولی اگر قرار بشه من تجربه دیدن اینا رو بزارم کنار اون شهرهایی که گفتم، صد در صد محیط شهری(اون شهری...نه واشنگتن مثلا=)) ) رو انتخاب میکنم!:-"

ماموریت های فرعی هم پیشرفت قابل توجهی داشتن:-"


آها فکر کردم منظورت از آینده، زمان حاله:-"
امممم... فعلا از نظر داستانی به اونجا نرسیدیم...و البته من خوشحالم نرسیدیم:)) اما اگر به سبک یونیتی گلیچ بزنه(گلیچ داستانی ها ! نه مشکل فنی:-" ) ممکنه یهو چنین چیزایی هم ببینیم!:D
یه مورد دیگه هم هست، بازی انقدر برگرده عقب و زمان حضور the ones who came before :-" اونجا هم یه چیزای عجیب غریبی شاید یافت بشه که خوشت بیاد:D

اون BF هم بازی کن، حداقل به چشم AC نه و به چشم Pirate's Creed ! یه بازی جدید که از سیستم گیم پلی اساسین استفاده میکنی ولی در مورد دزدای دریایی و دریانوردی و جنگ های دریایی و ...ست! ارزشش رو داره:))



پ.ن: نیاید بگید چقدر شکلک!!! نمیتونیم بخونیم! اگر نمیتونید نخونید، نمیتونم با شکلک کمتر پست بدم:D
مخالفم :-":D

گفتم بخوام با تک تک موارد مقابله کنم 2 برابر پستت باس بنویسم، به همون مخالفم قانع شدم:D
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
مخالفم :-":D

گفتم بخوام با تک تک موارد مقابله کنم 2 برابر پستت باس بنویسم، به همون مخالفم قانع شدم:D
:)) خیلی خوب بود اسپویلر:))

_______

این لیک ها که فیکن 90%، ولی خوب توشون گفتن که می خوان این حالت Farcry 5 و GR: WL رو ادامه بدن تو AC که واقعا امیدوارم این کار رو نکنن. اعتراف می کنم که GR رو بازی نکردم، ولی به نظرم یکی از دلایلی که داستان FC5 اونجوری که باید نبود با اینکه پتانسیل خیلی خوبی داشت بعضی جاهاش، این بود که زیادی جدا بودن از هم اون 3 تا منطقه و کشتن هر کدوم از کاراکتر ها هییییچ تاثیری توی هیچی نداشت. فرضا اگه خطی تر بود داستان بازی و ترتیب کشتن ها رو ثابت می کردن می تونستن خیلی چیزا رو اضافه کنن به داستان. الان میای فلانی رو می کشی، کاراکتر بعدی عملا به دست چپشم نیست و واکنش اون و کلا واکنش دنیای بازی نزدیک به صفره.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
:)) خیلی خوب بود اسپویلر:))

_______

این لیک ها که فیکن 90%، ولی خوب توشون گفتن که می خوان این حالت Farcry 5 و GR: WL رو ادامه بدن تو AC که واقعا امیدوارم این کار رو نکنن. اعتراف می کنم که GR رو بازی نکردم، ولی به نظرم یکی از دلایلی که داستان FC5 اونجوری که باید نبود با اینکه پتانسیل خیلی خوبی داشت بعضی جاهاش، این بود که زیادی جدا بودن از هم اون 3 تا منطقه و کشتن هر کدوم از کاراکتر ها هییییچ تاثیری توی هیچی نداشت. فرضا اگه خطی تر بود داستان بازی و ترتیب کشتن ها رو ثابت می کردن می تونستن خیلی چیزا رو اضافه کنن به داستان. الان میای فلانی رو می کشی، کاراکتر بعدی عملا به دست چپشم نیست و واکنش اون و کلا واکنش دنیای بازی نزدیک به صفره.

واقعا جواب دندان شکنی بود اون اسپویلر:))
---
این وضعیت رو سر AC:O و تا حدی AC:S پیاده کردن دیگه! یکی از ایرادهامم بهش همینه:-"
 

Morgoth Bauglir

The Fallen Vala
کاربر سایت
Aug 12, 2017
1,136
نام
Melkor
فکر کنم فقط من دلم میخوادAC دوباره برگرده به همون دوران جنگ های صلیبی یا رنسانس :D البته اروپای شرقی هم به خاطر معماری گوثیک وار خفنش جای مناسبی میتونه باشه:D کلا دلم ساختمونای عظیم و بلند میخواد :|
 
  • Like
Reactions: Milad_HW and Akiba

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
واقعا جواب دندان شکنی بود اون اسپویلر:))
---
این وضعیت رو سر AC:O و تا حدی AC:S پیاده کردن دیگه! یکی از ایرادهامم بهش همینه:-"
نه آخه AC:O و AC:S با اینکه این آزادی رو داده بودن بهت، ولی خوب عملا با لول بندی محیط و باس ها یه کاری کرده بودن که خطی بود بازی و یه مسیر از پیش تایین شده رو باید می رفتی. و به دلیل ستینگ و البته نوع باس ها خیلی نیازی به این هم نبود که بخوان واکنش نشون بدن بقیه یا چیزی عوض بشه. منتها FC5 هیچ کدوم از اینا رو نداشت و خیلی مشکل رو حاد تر می کرد:D
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
نسخه جدید بازی Trials با عنوان World Tour چند جا لیک شده. از جمله سایت best buy کانادا اونو لیست کرده و همین طور شعبه کییف یوبی سافت هم به سازنده بازی کمک می‌کنه.
تو پروفایل لینکدین یکی از سازنده های بازی هم اشاره شده که بازی با یک موتور جدید در حال توسعه است.
منبع
r/TrialsGames - Trials: World Tour
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
امسال نمی دونم چرا ایده نظرسنجی هام خشکید:D

گفتن که یه پروژه معرفی نشده دارن که امسال منتشر می شه، نظر سنجی بزاریم که به نظرتون اون بازی چی هست؟! خوبه آیا؟! (تازه یه ضدحالی هم برای این قسمت می شه در نظر گرفت :-":D)
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
خوب خوب خوب، نظر سنجی قبلی رو به اتمام رسوندیم، مدارکش هم موجوده :D دوستانی هم که شرکت کردن یادشون باشه بعد از اتمام کنفرانس ها مجدد این نظر سنجی ارسال می شه تا ببینیم نمایش ها نظرات را تغییری می ده یا نه!

n1se_5-22-2018_11-38-56_pm.jpg

txtx_5-22-2018_11-39-12_pm.jpg

ov5z_5-22-2018_11-39-25_pm.jpg
برای نظرسنجی بعدی، با توجه به اینکه گفته شده یک عدد Unannounced Franchise IP داریم که همین E3 معرفی می شه و قبل از مارچ 2019 عرضه می شه، می خوام ببینیم که حدس شما چیه؟!

1- Assassin's Creed: دیگه اینقدری شایعه و لیک اومد از بازی، من جای یوبی بودم و بازیمم واقعا توی یونان بود، همین امروز می گفتم بفرمایین اینم بازی!
2- Splinter Cell: فکر می کنم از دو سال پیش شایعه حضور Ironside توی یوبی شروع کار بود و لیست شدن بازی توی آمازون کانادا و لیست والمارت کانادا و حضور شخصیت بازی توی ایونت Ghost Recon و ... و هزاران مورد دیگه! خلاصه اینکه فکر کنم اگه فقط یکی از شماره های 1 و 2 جا برای معرفی داشته باشن، بین این دو سری گیس و گیس کشی شدیدی هست :D
3- Prince of Persia: هِه! نه واقعا هِه! ولی جدا از این هِه، Jordan Mechner زیادی این مدت صحبت از پرنس می کنه و یکدفعه دیدین که یه داد (عربده:D) مشتی ساعت یک و نیم، دو شب کشیدیم:D
4- Watch Dogs 3: هممم! اینم گزینه مناسبی هست و یه سری اشاراتی هم بهش شده، اما خودم زیاد امیدوار نیستم! هرچی که هست، فضای شماره اول رو برگردونه، با تشکر
5- Steep 2: آهاااااا :D اینجاست که قضیه خیلی جالب می شه! این معرفی از اوناست که اگه واقعی باشه و احتمالش هم کم نیست، می تونه نوعی دیگر از عربده رو در پی داشته باشه که در صورت وقوع انشالله در خدمتتون هستیم:D
6- New Franchise: آ قربون دستتون، هرچی هست یه چی خفن باشه، OW بود عیبی نداره، Tower که حذف کردین، این منطقه بندی زشت هم حذف کنین که خیال ما راحت باشه!

دیگه بازی AAA که بخواد امسال رونمایی و عرضه بشه به ذهنم نمی رسه، مگر اینکه از سری Far Cry، South Park، Ghost Recon، و یا Rainbow Six باشه که وااااااااااااویلا...
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
اگر گزینه ی POP جدا بود و یکیش ادامه ی POP 2008 بود شاید یکم دو دل میشدم توی رایم..(البته نظرسنجی اینه که حدس بزنید کدومه! نه اینکه دوست دارید کدوم باشه:)) )
ولی با وضعیت فعلی،با اقتدار AC >:)
 
  • Like
Reactions: armin_shadow

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
اگر گزینه ی POP جدا بود و یکیش ادامه ی POP 2008 بود شاید یکم دو دل میشدم توی رایم..(البته نظرسنجی اینه که حدس بزنید کدومه! نه اینکه دوست دارید کدوم باشه:)) )
ولی با وضعیت فعلی،با اقتدار AC >:)
جدی امیر از کدوم بخش PoP 2008 اینقدر خوشت اومده؟!
من جدیدا بازی کردم و نظرم رو چندتا پست قبل گذاشتم، یه سری چیزها خوبه، ولی نه اونقدر که دنباله اون رو اینقدر ترجیح بدی:-?
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,468
نام
محمد
تا Splinter Cell هست بقیه بازی ها سوسول بازین! :D خارج از شوخی واقعا امیدوارم نسخه جدیدش معرفی بشه، فعلا که خیلی شایعه در موردش هست، دیگه وقتش هست یه حرکتی بزنه یوبی سافت :D
 
  • Like
Reactions: m.a.t and MOEIN MPM

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
جدی امیر از کدوم بخش PoP 2008 اینقدر خوشت اومده؟!
من جدیدا بازی کردم و نظرم رو چندتا پست قبل گذاشتم، یه سری چیزها خوبه، ولی نه اونقدر که دنباله اون رو اینقدر ترجیح بدی:-?
همه چیش:p
کاراکترها ، طراحی مراحلش،پلتفرمر بودنش!(قبلا هم گفتم من بازی رو پلتفرمر میدونم و نه اکشن ادونچر! و چون پلتفرمر سبک مورد علاقمه پس حال میکنم:D ) ، کومبوهای ترکیبی پرنس و الیکا، و داستانش! :D
اون چندتا کلمه فارسی (با اون لهجه:)) )صحبت کردن بانو الیکا! و همین که اسم دشمن اصلی اهریمن بودنش و ...! کلا حس ایرانی بودن بازی بهم دست میداد واقعا! :D
آها آهنگاش هم فراموش نشه! فوق العاده ـن! مخصوصا Main Themeـش! :D
اون ایرادهایی که از داستان گرفتی که نمیدونیم پرنس کیه،کشور چی به چیه و ...، من همش رو از ادامه ی بازی انتظار دارم! این بازی برام مقدمه بود که مقدمه ی فوق العاده ای بود:D
ریمسترش رو بدن حداقل:((

فقط میدونم این + the Order و Puppeteer هر سه تاشون بازی هایی هستن که آرزوی ادامشون رو به گور میبرم:|
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
همه چیش:p
کاراکترها ، طراحی مراحلش،پلتفرمر بودنش!(قبلا هم گفتم من بازی رو پلتفرمر میدونم و نه اکشن ادونچر! و چون پلتفرمر سبک مورد علاقمه پس حال میکنم:D ) ، کومبوهای ترکیبی پرنس و الیکا، و داستانش! :D
اون چندتا کلمه فارسی (با اون لهجه:)) )صحبت کردن بانو الیکا! و همین که اسم دشمن اصلی اهریمن بودنش و ...! کلا حس ایرانی بودن بازی بهم دست میداد واقعا! :D
آها آهنگاش هم فراموش نشه! فوق العاده ـن! مخصوصا Main Themeـش! :D
اون ایرادهایی که از داستان گرفتی که نمیدونیم پرنس کیه،کشور چی به چیه و ...، من همش رو از ادامه ی بازی انتظار دارم! این بازی برام مقدمه بود که مقدمه ی فوق العاده ای بود:D
ریمسترش رو بدن حداقل:((

فقط میدونم این + the Order و Puppeteer هر سه تاشون بازی هایی هستن که آرزوی ادامشون رو به گور میبرم:|
حالا نمی شه کارکترها رو توی یه دنیایی مثل قبلی ها ببرن رضایت بدی؟ :D
بعد قبلی رو کلا دوست نداشتن تموم کنن گویا! خود بازی که تموم نمی شه، DLC هم دادن بازم تموم نشد :))
فارسی حرف زدن توی شماره بعد هم بود که اِهِم اِهِم ...
فکر کنم کارگردان همین نسخه هم Prince Forgotten Sands رو ساخته که 2011 اومد، بعد از اونم تا 2014 روی به پروژه معرفی نشده توی یوبی کار کرده و اون پروژه چی شد رو نمی دونم، بعد 2 سال روی Primal کار کرده تا 2016، از 2016 هم رفته EA و الان 4 ماه هست از اونم جدا شده و Freelancer شده!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر