Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
خوب آخرین مطلب من که از قبل قولش رو داده بودم هم آماده شد که برای دو گروه پلیس و Nomad هست، امیدوارم خوشتون بیاد.
بعد از این مطلبی به این شکل ندارم که ارسال کنم، اما اگر کسی در مورد چیزی بیشتر می دونست خیلی خوبه که بگه، اگر صحبتی هست خیلی خوبه که بحث بشه و اگر سوالی هست و مطلب بیشتری درخواست بود، حتما پیگیری می کنم و چیزی پیدا شد ارسال می کنم.
به هر حال ممنون از دوستایی که وقت گذاشتن و مطالب رو خوندن:x
(البته با انتشار اطلاعات رسمی، حتما تاپیک آپدیت می شه، اون کلا بحث جدایی هست)


810n_nomad.jpg

نومَد (Nomad)
روزگاری کارمند و حقوق بگیر شرکت ها و امروز آواره خرابه های بیرون شهر! سرنوشت نومَدها اینگونه رقم خورده که زندگی را در سخت ترین شرایط پیش ببرند، در مکان هایی که امکاناتی یافت نمی شود، جایی که به تنهایی زندگی تنها چند ساعت ادامه خواهد داشت. در چنین شرایطی تنها راه بقا با هم و در کنار هم بودن است، در کنار افرادی که با خانواده واقعی فرقی ندارند، افرادی که می توان روی حمایت و پشتیبانی آن ها حساب کرد.

افرادی که به نومَد ها پیوستند یا پیش از این کارمندهای رده پایین شرکت ها بودند و یا سال ها پیش در پی تصاحب زمین های کشاورزی توسط شرکت ها از خانه هایشان رانده شدند، امری که بارها صورت گرفت و همچنان هم متوقف نشده است و موجب افزایش روز افزون پیوستن افراد به نومَدها می شود. این افراد و خانواده های بیرون رانده شده برای پیش بردن زندگی با یکدیگر ترکیب شدند و تشکیل گروه های کوچک و بزرگ دادند که گاهی تعداد آن ها از دویست نفر هم می گذرد. افراد هر گروه به دلایل مختلفی با یکدیگر در ارتباط هستند که مهم ترین آن ازدواج و خویشاوندی است.

و حالا این گروه ها در زنجیره های بزرگ خودروها، وَن ها و موتور ها در بزرگ راه های بی انتهای سرزمین میانی آزادانه در حرکت هستند و به دنبال لوازم مورد نیاز برای پیش برد زندگی می گردند. لوازمی که از تمدن های پیشین در سرتاسر این فضای بی کران پراکنده شده است و بدون آن ها زندگی خانواده دوام چندانی نخواهد داشت. تنها خانه باقی مانده گروه است و هیچ مکانی دیگر حکم آن را برای این افراد نخواهد داشت. در هر خانواده ممکن است افرادی همچون معلم، پزشک و مکانیک وجود داشته باشد و در واقع هر گروه شهری است که بر روی چرخ های خودرو سوار است.

گاهی این گروه ها به سمت شهر ها می روند تا منابع مورد نیاز خود را تامین کنند و حتی بعضی اوقات گروهی کامل اجیر می شود تا ماموریت خاصی را انجام دهد. به دلایل واضحی پلیس ها میانه خوبی با نومَد ها ندارند و همیشه وقتی گروهی نزدیک به شهرها می شود برای آن ها دردسر درست می کنند، اما این مورد آنقدر هم مسئله مهمی نیست، زیرا شرایط سخت زندگی نومَدها را همواره آماده چنین شرایطی ساخته است، خودروهای آن ها به خوبی مقابل گلوله ها ایمن است و همچنین به اندازه ای تجهیز شده است تا در صورت نیاز وارد جنگ شوند. تمام افراد این گروه ها از کودکی کار با انواع اسلحه را یاد گرفته اند و هر شخصی حتما و در هر موقعیتی یک چاقوی تیز در جیب خود حمل می کند، به هر حال بی خانمان بودن در این دوران کار ساده ای نیست!

افراد در هر گروه وظایف خاصی را بر عهده دارند که بارزترین آن دیدبان (Scout) است. افرادی با لباس های چرمی بلند، سوار بر موتورهای قدرتمند و یا ماشین های آمریکایی (American Muscle) که وظیفه تشخیص موقعیت، حفاظت از گروه در مقابل حمله های احتمالی و همچنین یافتن مکان های مناسب جهت اتراق را بر عهده دارند. به عنوان یک دیده بان این افراد همواره به دنبال خطرها و مشکلات هستند و اصولا هم با تعداد زیادی از آن مواجه می شوند، از پیدا شدن گروه های رقیب گرفته تا مردان قانون و راهزن ها!


3pz4_psychosquad.png


پلیس (Cops)
پلیس ها بر اساس قابلیت در دسته های مختلفی قرار می گیرند، از کارگاه های خصوصی گرفته تا پلیس های ضد شورش و افسران وظیفه، اما در هر درجه ای که باشند با استفاده از جایگاه قانونی که دارند می توانند مردم را کنترل کنند و یا آن ها را بهراسانند.

خیابان شهرها این روزها بسیار خشن و بی رحم گشته و مملو از انواع مواد مخدر، اسلحه های متنوع که حتی گاهی M16 پلیس جلوی آن ها مانند اسباب بازی است و باندهای خلاف بسیار خطرناک شده است. قطعا نیروهای امنیتی شهر با چنین شرایطی آشنایی کامل دارند و در همین راستا با خود حداقل 4 اسلحه کاملا اتوماتیک با کالیبر بالا حمل می کنند و برای دفاع جلیقه ضد گلوله ای می پوشند که توانایی دفع قوی ترین تفنگ ها را داشته باشد. با این وجود خطر همیشه این افراد را تهدید می کند و بسیاری اوقات آن ها را غافلگیر می سازد. این گروه وظیفه پاسبانی در دنیایی را دارند که نیمی از خلافکارها را افراد سایبری با سرعت، عکس العمل بالا و قابلیت های ویژه تشکیل می دهند و نیم دیگر را مزدوران اجاره ای شرکت ها که برای پیشبرد سیاست های آن ها در سطح شهر استخدام شده اند.

گروهی از پلیس ها هم در خدمت شرکت ها هستند و وظیفه حفاظت از مناطق امن آن ها را دارند، مناطقی که دردسر زیادی برای افراد ایجاد نمی کند و زندگی این گروه از پلیس ها را آسان و شیرین می نماید. این گروه با بهترین اسلحه ها، لباس ها و وسایل جنگی تجهیز می شوند و تیم پشتیبانی و وسایل نقلیه همیشه در خدمت آن هاست. قسمت هایی از شهر تحت پوشش این افراد است که صاحب آن ها ثروتمندان، دولت مردها و گردن کلفت های شهر هستند و هیچ احمقی حتی فکر انجام خلاف در آن ناحیه را نمی کند، چه برسد که بخواهد با اسلحه وارد آن گردد.

ولی اگر این شانس نصیبشان نگردد، باید در گوشه های خشن شهر گشت زنی کنند، مکانی که خانه ها ویران شده و خودروها به حال خود رها شده اند و هر شب شهر شاهد جنگ و خون ریزی و بمباران های عظیم است، منطقه ای که ساخته شده برای یک مُردن قهرمانانه!

اما اگر زیادی بدشانس باشید و یا اگر عقلتان را از دست دادهاید، این اوج خوشبختی شما خواهد بود و به گروه PsychoSquad راه پیدا میکنید. این گروه ماموریتهای سخت همچون شکار خشنترین مجرمان سایبری که تا دندان مسلح هستند را دریافت میکنند. گرچه شما به اسلحههای خودکار و قوی زیادی دسترسی دارد، اما این دسته از مجرمانهای کله خر سایبری از میان گلوله به گونهای عبور میکنند گویا که وجود ندارند! البته اکثر افراد گروه شما نیز خود تعادل روانی ندارند و دیوانه به شمار میروند و اینجاست که مبارزه بسیار خونین و جالب میشود.

اما گروهی دیگر نیز وجود دارند، گروهی که فرقی با دیوانه ها ندارند و نام PsychoSquad را یدک می کشند، برخی از افراد هستند که اوج خوشبختی خود را عضویت در این گروه می دانند. افراد این جوخه سخت ترین و دیوانه وار ترین ماموریت ها را دریافت می کنند، مانند شکار رییس یک گروه خلاف که خود یک فرد سایبری و تا خرخره مسلح است. این افراد با قوی ترین و بهترین اسلحه ها تجهیز می شوند اما گلوله برای مجرمانی که با آن ها سر و کار دارند معنی خاصی ندارد، تنها راه پیروزی در این ماموریت ها کله خر بودن این افراد است، و همین موجب عدم تعادل روانی نیز می گردد تا جایی که ممکن است به جنون رسیده و یک شهر پر از انسان های بی گناه را همراه هدف خود به خاک و خون بکشند.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
2 تا نکته جالب از قسمت پلیس:

اول اینکه قسمت PsychoSquad رو نگاه می کنیم خیلی جالبه، حالا فکر کنین توی بازی افزایش لوِل باعث این درجه بندی ها بشه و برای اینکه به عضویت این گروه برسین، کارهایی باید بکنین که شاید توی حالت عادی انجام ندین! مثلا در حین فلان ماموریت انتخابی داشته باشین که کلی آدم بی گناه رو بکشین، به شهرت شما لطمه می زنه اما از اون سمت راه رو برای رسیدن به چنین گروهی هموار می کنه! :-?

مورد دوم اینکه وقتی داشتم دنبال یه عکس مناسب برای این قسمت می گشتم گفتم خوب پیرامون همین گروه Psycho باشه، چون جذابیت بالایی داره و وقتی Search زدم همش با همون عکس روبرو شدم، یکم که دقت کردم دیدم یکی از Badgeهایی که طرف داره روش نوشته PsychoSquad!!!
xsob_5-19-2018_3-35-39_pm.jpg

می خوام بگم توی یک تریلر 2 دقیقه ای، چقدر چیزها از Lore بازی رو جا دادن که وقتی در موردشون می خونی و پیداشون می کنی لذت بخشه! حتما موارد دیگه ای هم هست توی این تریلر که بعدها مشخص می شه!
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
  • Like
Reactions: mgh2225

UnHoLy666

کاربر سایت
Feb 7, 2014
215
نام
عرفان


It's been over 2077 days since we announced our plan to develop Cyberpunk 2077. We released a CGi trailer, gave some interviews and... went dark. Normal procedure for these kinds of things - you announce a game and then shut up, roll your sleeves, and go to work. We wanted to give you The Witcher 3 and both expansions first, which is why this period of staying silent was longer than we planned. Sorry for that

As soon as we concluded work on Blood and Wine, we were able to go full speed ahead with CP2077's pre-production. But we chose to remain silent. Why? At some point, we made a decision to resume talking about the game only when we have something to show. Something meaningful and substantial. This is because we do realise you've been (im)impatiently waiting for a very long time, and we wouldn't like anyone to feel that we're taking this for granted. On the contrary - it gives us a lot of extra motivation. The hype is real, so the sweat and tears need to be real too :)

But, to the point. Today is the day, if you're seeing this, it means you saw the trailer - our vision of Cyberpunk, as alternative version of the future where America is in pieces, megacorporations control all aspects of civilised life, and gangs rule the rest. And, while this world is full of adrenaline, don't let the car chases and guns mislead you. Cyberpunk 2077 is a true single player, story-driven RPG. You'll be able to create your own character and..., well, you'll get to know the rest from what we show at our booth at E3. Be on the lookout for the previews

Before we finish, you probably have some questions, right
  1. When? When we told you we would only release the game when it's ready, we meant it. We're definitely much, much closer to a release date than we were back then :), but it's still not the time to confirm anything, so patience is still required. Quality is the only thing that drives us - it's the beauty of an independent studio and your own publisher​
  2. How big? Seriously big, but... to be honest, we have no bloody clue at this point in time. Once we put it all together, we will openly tell you what you can expect. And we promise we'll do this before we start talking about any pre-orders or ask anything of you​
  3. Free DLC/Expansions/DRM? Expect nothing less than you got with the Witcher 3. As for DRM, CP2077 will be 100% DRM free on PC​
  4. ?Microtransactions? In a single player role-playing game? Are you nuts​
Once again, thank you for your patience. If you have a minute, do visit cyberpunk.net and share your opinion (about anything) with us. We read everything you post and we treat it very seriously

Yours, CD PROJEKT RED Team​

چرا اینقدر تاپیک خلوته [-(
 
آخرین ویرایش:

Ali Rz

کاربر سایت
Oct 1, 2015
277
آقا یعنی قشنگ کف کردیم، چه محیط و فضا سازی خفنی داشت:x چه قدر خوب نشونش دادن آخر کنفرانس، خیلی منتظرش بودم، کارت درسته CD Projekt Red بهت ایمان داریم:-bd

یه پسره تو تریلر بود در واقع اوایل تریلر که نمیدونم VR یا AR بود که سرش بود و داشت بازی می‌کرد، خیلی خوب بود:D
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
بعد ۷ سال ملت مسخره کردن با ی CG انقدر این بازی بلند پروازانه اس خودشونم احتمالا زیرش موندن انقدر هایپ و.. اخرشم فعا خبری نیست
آره واقعا خیلی حیف شد من که به بازی امید داشتم ولی با دیدن این کامنت مثل روز برام روشن شد بازی در حد و اندازه هایپش نیست. (:|8-|
 
  • Like
Reactions: WCW

Coffee Addicted

Better be careful The killer might be near
کاربر سایت
Dec 19, 2006
1,278
بعد ۷ سال ملت مسخره کردن با ی CG انقدر این بازی بلند پروازانه اس خودشونم احتمالا زیرش موندن انقدر هایپ و.. اخرشم فعا خبری نیست
بزرگتر از این بنویسن GAME ENGINE FOOTAGE ؟
 

Attachments

  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    128.8 KB · مشاهده: 40

Sorena Asadi

کاربر سایت
Jan 23, 2014
1,041
سی دی پروجکت رد عالیه این بازیشون هم gta ای هست واسه خودش قشنگ مشخصه مثل ویچر پر جزئیات ساختنش شک ندارم که شاهکار میشه کلا سه شرکت سی دی و ناتی داگ و راک استار توی خلق بازی های پر جزئیات و فضاسازی عالی عمل میکنن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر