امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC

Meysam

کاربر سایت
Apr 11, 2006
4,955
سلام
تو اين تاپيك مي خوايم نظر شما و امتيازي رو كه به هر بازي ميديد مشخص كنيم تا شايد بتونيم بهترين بازي رو تو هر ماه يا سال با نظر خودمون انتخاب كنيم
پايين ترين امتياز 0
بالاترين امتياز 10
همراه نظر ( خواهشمند است نظر کارشناسانه باشه )

اینم بازی های سری 1 : ( تا تاریخ 5 مهر )

Wolfenstein
Wanted Weapons of Fate
Left 4 Dead


Bionic Commando
Call of Juarez Bound in Blood
Street Fighter IV

جواب لیست امتیازات سری اول :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC


اینم بازی های سری 2 ( با تشکر از میثم ) تا تاریخ 20 مهر :

Batman Akham Asylum
Resident Evil 5
Mini Ninja
NFS: SHIFT
Red Faction Guerilla
Darkest of days
Section 8
overlord 2
ARMA II
Trine
X-Men Origins: Wolvorine

جواب لیست امتیازات سری دوم :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

اینم بازی های سری 3 : ( تا تاریخ 28 مهر )

Assassin's Creed
Bioshock
Brothers In Arms 3
Crysis
Crysis Warhead
Dark Sector
Dead Space
Far Cry 2
F.E.A.R 2
Gears of War
GTA IV
GRID
Mirror Edge

لیست امتیازات سری سوم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

بازیهای سری 4 ( تا تاریخ 5 آبان )

Splinter Cell: Double Agent
STALKER: Shadow of Chernobyl
STALKER: Clear Sky
Call of Duty 4
Call of Duty: World At War
Fallout 3
H.A.W.X
Resident Evil 4
Prince of Persia 2008
Burnout: Paradise
Mass Effect
Devil May Cry 3
Devil May Cry 4
Pro Evolution Soccer 2009
Colin Mac Rae: Dirt
Silent Hill: Homecoming

لیست امتیازات سری چهارم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC
 
Last edited by a moderator:

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
در مورد گیم پلی هم درسته در حد DS یا بازی های دیگه ی گیم پلی محور نیست ولی تو این بازی گیم پلی کاملا در خدمت داستان سرایی و شخصیت پریشان سنوا هست. و بنظر من راضی کننده بود و تو این دسته بازی های نباید زیاد روی گیم پلی فوکوس کرد.
درست می گید، گیم پلی تو این بازی ها خیلی مهم نیست ولی من واقعا ترجیه می دادم بازی Walking Simulator بود تا اینکه 150 دفعه در هر دقیقه اون پازل مزخرف رو انجام بدیم. به حدی رو اعصابم بود که با اینکه شدیدا علاقه مند داستان و فضای سنگین بازی بودم ولی نتونستم تحمل کنم و دراپ کردم:D پازل ها رو اگه حذف می کردی شاید بازی 1 ساعت زودتر تموم می شد، ولی شخصا احساس می کنم تجربه بهتری می داد.
پ.ن: نه با بی گیم پلی بودن مشکلی دارم نه با داستانی بودن بازی ها. از To The Moon و Finding Paradise فکر نکنم بازی پیدا کنی که گیم پلیش بیهوده تر باشه، ولی دوتاشون توی Fav 10ـه منن:D همون تکرار پازل ها باعث Rage Quitـم شد وسط راه:))
 

HITMAN 2000

کاربر سایت
Mar 22, 2018
170
بازی های Ninja Theory تمام اون چیزی هستن که بازیهای Quantic Dream نیستن! سینمایی بودن و گیمپلی نه چندان متعارف مشخصه جفتشونه. اما بازیهای نینجا تئوری لااقل داستان پردازی در حد رقابت با آثار سینمایی داره و پُر از پلات هول و سوتی های احمقانه و پایان های سرهم‌بندی شده نیست.
یه سری بازیها هم هستن مثل کارهای Remedy که هم سینمایی اند هم گیمپلی انقلابی دارن!! چنین استودیوهایی استثنائات صنعت بازی هستند.

حالا همون بابایی که از روایت سنوآ انتقاد میکنه نشسته 4بار beyond two souls رو رفته که همه پایان هاشو ببینه مثلا. نکنید این کارو. :D:))
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
بازی های Ninja Theory تمام اون چیزی هستن که بازیهای Quantic Dream نیستن! سینمایی بودن و گیمپلی نه چندان متعارف مشخصه جفتشونه. اما بازیهای نینجا تئوری لااقل داستان پردازی در حد رقابت با آثار سینمایی داره و پُر از پلات هول و سوتی های احمقانه و پایان های سرهم‌بندی شده نیست.
یه سری بازیها هم هستن مثل کارهای Remedy که هم سینمایی اند هم گیمپلی انقلابی دارن!! چنین استودیوهایی استثنائات صنعت بازی هستند.

حالا همون بابایی که از روایت سنوآ انتقاد میکنه نشسته 4بار beyond two souls رو رفته که همه پایان هاشو ببینه مثلا. نکنید این کارو. :D:))
چه عجب از یک جا تعریف کردی بلاخره فهمیدیم تعریفم بلدی
 

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,091
نام
MohammadAli
درست می گید، گیم پلی تو این بازی ها خیلی مهم نیست ولی من واقعا ترجیه می دادم بازی Walking Simulator بود تا اینکه 150 دفعه در هر دقیقه اون پازل مزخرف رو انجام بدیم. به حدی رو اعصابم بود که با اینکه شدیدا علاقه مند داستان و فضای سنگین بازی بودم ولی نتونستم تحمل کنم و دراپ کردم:D پازل ها رو اگه حذف می کردی شاید بازی 1 ساعت زودتر تموم می شد، ولی شخصا احساس می کنم تجربه بهتری می داد.
پ.ن: نه با بی گیم پلی بودن مشکلی دارم نه با داستانی بودن بازی ها. از To The Moon و Finding Paradise فکر نکنم بازی پیدا کنی که گیم پلیش بیهوده تر باشه، ولی دوتاشون توی Fav 10ـه منن:D همون تکرار پازل ها باعث Rage Quitـم شد وسط راه:))
اون پازلا با توجه به حالات روانی سایکوسیس‌ها ساخته شدن ولی موافقم من تا سر حد روانی شدن رفتم سر این پازلا از بس رو اعصاب بود. رسما بازیکنو مجبور به Pixel Hunting میکردن و تکرار و تکرار! بازی Film Grain شدیدی هم داشت و باعث میشد بعد یکی دو ساعت بخاطر سردرد ولش کنم تا بعدا برم سراغش.
 
  • Like
Reactions: saphire

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,938
نام
احمد

Ryse: Son of Rome
من این بازیو رو همه جا کوبیدم، و همیشه نمراتش رو همه جا حقش میدونستم، حتی بازی رو هم دانلود کردم و تا مدت ها نزدیک 3 سال رو کامپیتور بوده فقط یک مرحله ازش بازی شده بود و رهاش کردم، چون همه جا اعم از سایت های تخصصی و داخلی، و فروم های معتبر و غیره این بازی رو یک شکست واقعی میندوستند، و از اونجا هم که بنده رو خودم خیلی حساسم اصلا اجازه بازی کردنش رو به خودم که چه عرض کنم حتی نگاه کردنش رو هم ندادم:D بعد از بازی کردنش و که دقیقا 11 ساعت طول کشید، این 11 ساعت 8 ساعتش گیم پلی بود، اون 8 ساعت گیم پلی اش هم شاید یکی دو ساعت به هر منطقه میرسیدم، 10-15 دقیقه هی به تلویزیون خیره میشدم از بس گرافیک بازی حیرت اور است=P~:D میدیدم همه کس و همه جا بزرگترین مزیت بازی رو فقط گرافیکش میدونستند:| در حالی که شخصا این رو تایید میکنم که این بازی مثل Order فقط گرافیک خالی نیست!
u0dm_ryse_forum.jpg

شخصت پردازی مارکوس، و راویت داستان بازی، و خود داستان بازی واقعا در سطح قابل قبول است، مخصوصا این که ما هیچ بازی رو تو دوران روم باستان نداشتیم! داستان بازی حول انتقام است، واقعا نعره های که مارکوس جای جای بازی میشکه خارق العاده است! یکی از دلایل لذت بخش بودنش همین پر حرف بودن مارکوس و و این که شخصیت پردازیش به عنوان یک شخصیت تاریخی همین طور بوده هست.
21nk_ryse1.jpg


بزرگترین اشتباه این بازی این بود برای مقابله با GOW اومد، چون اصلا در بازی ما مبارزه ای نداریم، چندین صحنه از پیش طراحی شده سینمایی که اونم توسط یک یا تا دکمه نهایتش 3 تا خودش کل کار رو میکنه=P~:D
ولی الحق همین صحنات سینمای خشونتی بس جنون انگیز به بازی داده که بسیار لذت بخش هست:D و در نوع خودش عالی هست، ولی همین رویه بدون هیچ نو اوری و بخش های جدیدی مشخه تا اخر بازی خسته کننده بشه، این بازی رو باید بزرگترین بازی قربانی جزئیات دونست، مثلا همین که وارد یک محیط مبارزه میشید، همه سرباز ها شبیه هم هستن، نوع مبارزه همشون شبیه هم است، سرباز های خودی هم همین طور، جزئیات سرباز های خودی هم همین است، مراحل بازی هم همین است، وارد یک محیط میشد همون مراحل پیشین، ولی همون طور که گفتم، داستان خوب، شخصیت پردازی عالی، موسیقی فوق العاده، اونم با خشونت بی حد همراه با قطح دست و پا و گردن و شمشیر کردن تو لایه استخان های گردن و دست و قفسه سینه:D اگر این یک بازی نقش افرینی بود باید بهش ایراد میگرفتن، ولی بنظر بنده هم نمرات بازی باید از جزئیات بازی تو نقد های بازی کم میشد، نه از مبارزاتش، یا داستان، یا شخصت پردازی یا موسیقی بازی، ما خیلی از بازی ها رو داریم که یک مپ رو تو ابعاد واقعی 8 در 4 کیلومتر طراحی میکنن با 99 درصد موارد تکراری، بای یک داستان کید صفتانه:D:)):| نمیدونم چطور شکست نمیخورن؟ یا مثلا چطور نمیگن بازیش تکراری نیست؟:|
m9wz_original.jpg

نمره واقعی من به این بازی 7/10 هست، بنظرم در مورد متای این یک سو تفاهم به وجود اومده، مثلا این نمرات بازی رو باید در مورد جزئیات بازی که پیشتر گفتم کم میکردن، نه در مورد این که در یک صحنه 1000 هزار سرباز به محیط نمیاد، و همه مبارزات بازی حالت سینمایی داره، خوب اگر قراربود مبارزات بازی مشکل باشن، باید یک سری از بازی ها مثل فارنهایت و HR و LIS و TWD رو نابود میکردن چون کل بازی حالت سینمایی داره و...



 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
کلا ماکروسافتی دیگه پول مولی به منتقدا نمی ده اینا هم لج کردن نمره نمی ده انصافا هیچ کدوم از بازی هاش در این حدی که بهش نمره دادن نبوده به مراتب بهتر بودن از forza بگیرید تا recore یا غیره
 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,331
کلا ماکروسافتی دیگه پول مولی به منتقدا نمی ده اینا هم لج کردن نمره نمی ده انصافا هیچ کدوم از بازی هاش در این حدی که بهش نمره دادن نبوده به مراتب بهتر بودن از forza بگیرید تا recore یا غیره
نمیدونم حرفات شوخی بود یا جدی ولی واقعا نظر منم همینه :D
احساس میکنم این نسل قشنگ با مایکروسافت مشکل دارن.همین کوانتوم بریک واقعا خیلی ظلم بهش شد
 
  • Like
Reactions: s.1

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
منم موافقم باهات، بازی شاید ضعف گیم پلی داشت، و محیط های بازی بسته بود، و مبارزات بازی هم عمق زیادی نداشتند، و کلیت معما ها بازی همون باز کردن در ها بود ولی الحق و انصاف از لحاظ داستانی، 99 در صد بازی های aaa این زمونه رو به خاک می کشونه مخصوصا با شخصت پردازی و صدا گزاری فوق خارق العاده بازی ! بعد هم این بازی به عنوام یک بازی مستقل خیلی خیلی بهتر از بازی های aaa های مثل AC:O -Geow 4-Far cry 5 و خیلی از عنوان های دیگه است، مخصوصا از لحاظ داستانی، گرافیک بازی و باس فایت های بازی هم خارق العاده بودند، منم این بازی رو قبلا تموم کردم ولی اینجا که دیدم بحث شده دوباره میخوام بخاطر داستان، و شخصت پردازیش یک بار دیگه الان هم بازیش کنم!! و اگر هم بخوام به این عنوان نمره بدم 8/10 رو میدم، چون بازی تو گیم پلی واقعا خسته کننده است.
این هم رو بگم واقعا بازی کردن این بازی با هد ست های سطح بالا یک چیز خیلی رویایی هست...
ببین نوع روایت بازی واقعا ضعیفه و کارگردان بازی هیچ تلاشی واسه ارائه داستان توی قالب واضح تر نکرده. بیش از نیمی از داستان اصلی بازی توی قالب فایل صوتی ارائه میشه که این یعنی ارائه ضعیف. داستان اصلا خوب روایت نمی شه. من 15ساله بازی می کنم و چندین سال هم نقد نوشتم و مثلا توی فهم داستان بازیی مثل ویچر که نسبتا سنگینه توی داستان مشکلی نداشتم ولی روایت ضعیف این بازی در کنار گیم پلی واقعا افلیجش خیلی بهش ضربه می زنه با اینکه وقتی اون مقاله رو خوندم و کامل همه ابهامات ذهنیم برطرف شد از داستان خوشم اومد ولی روایت ضعیف بازی با وجود یه داستان واقعا عالی گند زده توش.


OKAMI HD
810b9a7d61ca62992aebab8333e04c00c76fb8c1.jpg

9/10​
حقیقتش موقع تماشای کات سین ابتدایی بازی مدام به خودم فحش میدادم که اصلاً چرا این بازی رو شروع کردم و دلیلش هم کات سین طولانی و صدای آزار دهنده narrator بود ولی خوشبختانه تونستم تحمل کنم و بعد از حدود یک ساعت بازی کردن کم کم بازی گوهر وجودی خودش رو به نمایش گذاشت و منو به حدی گرفتار خودش کرد که اواخر بازی دیگه عزا گرفته بودم که بعد از تموم شدنش باید چیکار کنم. با اینکه گیم پلی، موسیقی و گرافیک بازی در نوع خودشون بی نظیر هستن ولی این داستان هست که اوکامی رو تبدیل به یکی از بهترین تجربه های گیمری من میکنه. اوکامی با تلفیق افسانه ها و اساطیر ژاپن، پردازش عالی شخصیت ها و پیچیش های داستانی غیرمنتظره داستانی بیاد ماندنی را خلق میکنه و به زیبایی هر چه تمام به پایان میرسونه و از این نظر واقعا خدا رو شکر میکنم که اوکامی در دوران امروزی ساخته نشده و اسیر سیاست های مالی شرکت ها برای تکه تکه کردن و عرضه یک بازی در قالب چند بازی مشابه و جداگانه نشده. واقعاً حیفه که همچین بازی ای رو تجربه نکنین.

Life is STRANGE
1092016_lis-660x330.png

7/10​
به عنوان کسی که یکی از افتخاراتش ادونچر باز بودن در دورانی ـه که همه فقط بازی های اکشن بازی میکردن واقعاً از خودم شرم میکنم که چرا صبرم اینقدر کم بود و سر پیدا کردن اون پنج تا بطری کذایی این بازی رو دراپ کردم:D. البته مشکل از این بازی نیست و کلاً سلیقه من دیگه در طی این چند سال عوض شده و کمتر تمایل به انجام بازی های شبیه ساز راه رفتن دارم، هر چند در نسل جدید نمونه هایی هم بودن مثل Wolf Among Us، The Vanishing of Ethan Carter، What Remains of Edith Finch، Little Nightmares، Observer و خیلی بازی های دیگه که با فضاسازی عالی خودشون تونستن منو تا آخر با خودشون همراه کنن ولی به نظرم هنوزم دوران طلایی بازی های مربوط به زمانی میشه که آثاری مثل Monkey Island، Grim Fandango و Sam & Max در اوج بودن و تنها انگیزه مون از بازی کردنشون فقط شنیدن دیالوگ های بامزه شخصیت ها و گذروندن لحظاتی خوش بدون دغدغه دکمه زنی و انتخاب بین گزینه های مرگ و زندگی شخصیت ها بود. البته امروزه هم همچنان بازی های ادونچری مثل Deponia، Day of the Tentacle یا سری The Dark Eye هستن که به سنت های گذشته پایبند هستن ولی به دلیل عوض شدن سلیقه گیمرها و گرایششون به سمت بازی های دارک تر کمتر به این جور بازی ها توجه میشه و موفقیت چندانی بدست نمیارن. میدونم که این نقدی بر بزای the life is strange نیست و صرفا فقط یه گلایه شخصیه ولی احساس کردم که انصاف نیست که در مورد بازی ای که نیمه تموم رها کردم بخوام نظری بدم.

Detention
header.jpg

9/10​
یکی از ویژگی های شرقی ها که خیلی برام جذابه اینه که اون ها نگاه منحصر بفردی به مرگ، روح، موجودات ماورایی و پاداش و جزای اعمال دارن و این نگاه رو به خوبی میشه در آثار سینماییشون مثل Shutter، Ringo ، A Tale of Two Sisters و... یا بازی های ویدئویی مثل سری Silent Hill و Fatal Frame مشاهده کرد ولی چیزی که تا حالا کمتر بهش توجه شده بود نگاه تایوانی ها به این گونه مسائل بود که در این بازی بخوبی به این مسائل پرداخته شده. متاسفانه از داستان چیزی نمیشه اسپویل کرد ولی مطمئن باشین که از نظر انسجام چیزی از همتای معروف خودش یعنی سایلنت هیل کم نداره. بهترین بخش بازی اما موسیقی اونه که کاملاً مو رو به تنتون سیخ میکنه. امیدوارم شما هم مثل من از انجام این بازی لذت ببرین.
اوکامی یکی از بدترین شروع های تاریخ رو داره از بس که حوصله سر بره. بعد از 2-3 ساعت اول بازی تازه شروع میشه و نیمه دوم بازی واقعا عالی و بکره
 
آخرین ویرایش:

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
بازی های Ninja Theory تمام اون چیزی هستن که بازیهای Quantic Dream نیستن! سینمایی بودن و گیمپلی نه چندان متعارف مشخصه جفتشونه. اما بازیهای نینجا تئوری لااقل داستان پردازی در حد رقابت با آثار سینمایی داره و پُر از پلات هول و سوتی های احمقانه و پایان های سرهم‌بندی شده نیست.
یه سری بازیها هم هستن مثل کارهای Remedy که هم سینمایی اند هم گیمپلی انقلابی دارن!! چنین استودیوهایی استثنائات صنعت بازی هستند.

حالا همون بابایی که از روایت سنوآ انتقاد میکنه نشسته 4بار beyond two souls رو رفته که همه پایان هاشو ببینه مثلا. نکنید این کارو. :D:))
نینجا تئوری کلا سیستم بازی هاش فرق داره با کوانتیک دریم. کوانتیک سعی داره فیلم رو توی قالب بازی ارائه بده که خب به دلیل اینکه انتخاب توی بازی هاش قراره زیاد باشه و این خودش کار رو چندین برابر سخت تر میکنه داستان بازی هاش یه مقدار مشکل پیدا میکنه و پلات هول های زیادی واسه گیمر ایجاد می کنه ولی به شخصه دوید کیج رو تحسین می کنم. قبل از ساخته شدن سریال هایی مثل وست ورلد دیوید کیج با دموی کارا واقعا کل فلسفه اون سریال رو توی چند دیقه روایت می کنه که این خودش نشون از داستان پردازی و ذهن خلاقش داره که واقعا توی صنعت گیم مثل این آقا کمه. حداقل چیزی که میشه گفت اینه که بازی هاش با اینکه فیلم گونه است ولی گیم پلی اش از آثار مثل هل بلید خیلی لذت بخش تره و مثل اون بازی عذاب اور نیست.
نینجا تئوری کلا تیم طراحی گیم پلی ضعیفی داره و فقط یه مقدار توی داستان سرایی موفق بوده و اگه اکثر بازی هاشون رو برید کاملا متوجه نقص های بزرگ گیم پلی شدید. ساده بگم ازون دست استدیوهایی هست که بازی های درجه B و C تولید می کنه ولی خب ادعای زیادی داشت توی ساخت بازی های AAA که متاسفانه هیچ کدومشون نتیجه نداد و همه بازی هاشون با وجود موفقیت نسبی بین منتقدین با شکست تجاری مواجه شد.

Ryse: Son of Rome
من این بازیو رو همه جا کوبیدم، و همیشه نمراتش رو همه جا حقش میدونستم، حتی بازی رو هم دانلود کردم و تا مدت ها نزدیک 3 سال رو کامپیتور بوده فقط یک مرحله ازش بازی شده بود و رهاش کردم، چون همه جا اعم از سایت های تخصصی و داخلی، و فروم های معتبر و غیره این بازی رو یک شکست واقعی میندوستند، و از اونجا هم که بنده رو خودم خیلی حساسم اصلا اجازه بازی کردنش رو به خودم که چه عرض کنم حتی نگاه کردنش رو هم ندادم:D بعد از بازی کردنش و که دقیقا 11 ساعت طول کشید، این 11 ساعت 8 ساعتش گیم پلی بود، اون 8 ساعت گیم پلی اش هم شاید یکی دو ساعت به هر منطقه میرسیدم، 10-15 دقیقه هی به تلویزیون خیره میشدم از بس گرافیک بازی حیرت اور است=P~:D میدیدم همه کس و همه جا بزرگترین مزیت بازی رو فقط گرافیکش میدونستند:| در حالی که شخصا این رو تایید میکنم که این بازی مثل Order فقط گرافیک خالی نیست!
u0dm_ryse_forum.jpg

شخصت پردازی مارکوس، و راویت داستان بازی، و خود داستان بازی واقعا در سطح قابل قبول است، مخصوصا این که ما هیچ بازی رو تو دوران روم باستان نداشتیم! داستان بازی حول انتقام است، واقعا نعره های که مارکوس جای جای بازی میشکه خارق العاده است! یکی از دلایل لذت بخش بودنش همین پر حرف بودن مارکوس و و این که شخصیت پردازیش به عنوان یک شخصیت تاریخی همین طور بوده هست.
21nk_ryse1.jpg


بزرگترین اشتباه این بازی این بود برای مقابله با GOW اومد، چون اصلا در بازی ما مبارزه ای نداریم، چندین صحنه از پیش طراحی شده سینمایی که اونم توسط یک یا تا دکمه نهایتش 3 تا خودش کل کار رو میکنه=P~:D
ولی الحق همین صحنات سینمای خشونتی بس جنون انگیز به بازی داده که بسیار لذت بخش هست:D و در نوع خودش عالی هست، ولی همین رویه بدون هیچ نو اوری و بخش های جدیدی مشخه تا اخر بازی خسته کننده بشه، این بازی رو باید بزرگترین بازی قربانی جزئیات دونست، مثلا همین که وارد یک محیط مبارزه میشید، همه سرباز ها شبیه هم هستن، نوع مبارزه همشون شبیه هم است، سرباز های خودی هم همین طور، جزئیات سرباز های خودی هم همین است، مراحل بازی هم همین است، وارد یک محیط میشد همون مراحل پیشین، ولی همون طور که گفتم، داستان خوب، شخصیت پردازی عالی، موسیقی فوق العاده، اونم با خشونت بی حد همراه با قطح دست و پا و گردن و شمشیر کردن تو لایه استخان های گردن و دست و قفسه سینه:D اگر این یک بازی نقش افرینی بود باید بهش ایراد میگرفتن، ولی بنظر بنده هم نمرات بازی باید از جزئیات بازی تو نقد های بازی کم میشد، نه از مبارزاتش، یا داستان، یا شخصت پردازی یا موسیقی بازی، ما خیلی از بازی ها رو داریم که یک مپ رو تو ابعاد واقعی 8 در 4 کیلومتر طراحی میکنن با 99 درصد موارد تکراری، بای یک داستان کید صفتانه:D:)):| نمیدونم چطور شکست نمیخورن؟ یا مثلا چطور نمیگن بازیش تکراری نیست؟:|
m9wz_original.jpg

نمره واقعی من به این بازی 7/10 هست، بنظرم در مورد متای این یک سو تفاهم به وجود اومده، مثلا این نمرات بازی رو باید در مورد جزئیات بازی که پیشتر گفتم کم میکردن، نه در مورد این که در یک صحنه 1000 هزار سرباز به محیط نمیاد، و همه مبارزات بازی حالت سینمایی داره، خوب اگر قراربود مبارزات بازی مشکل باشن، باید یک سری از بازی ها مثل فارنهایت و HR و LIS و TWD رو نابود میکردن چون کل بازی حالت سینمایی داره و...



توی دنیای بازی یه بازی کپکام ساخت برای PS2 به نام شادو آف روم که اون بازی رو میشه بهترین بازی با محوریت تاریخ روم باستان دونست که جز بهترین بازی های عمره منه. واقعا بازی خوش ساختیه و همین الانشم ازین بازی خیلی خیلی سر تره. زلدا سویچ دقیقا از همون سیستم اسلحه شادو آف روم استفاده می کنه که البته کامل شده اون هست ولی کاملا یکی هستن و واقعا این سیستم بی نظیره. باید بازی رو بری تا بفهمی
 
آخرین ویرایش:

Uchiha Itachi

کاربر سایت
Feb 15, 2012
320
توی دنیای بازی یه بازی کپکام ساخت برای PS2 به نام شادو آف روم که اون بازی رو میشه بهترین بازی با محوریت تاریخ روم باستان دونست که جز بهترین بازی های عمره منه. واقعا بازی خوش ساختیه و همین الانشم ازین بازی خیلی خیلی سر تره. زلدا سویچ دقیقا از همون سیستم اسلحه شادو آف روم استفاده می کنه که البته کامل شده اون هست ولی کاملا یکی هستن و واقعا این سیستم بی نظیره. باید بازی رو بری تا بفهمی
آخ آخ. گفتی shadow of rome یه لحظه دلم لرزید:D
چقدر خوب بود این بازی. هم داستان و هم گیم پلی. یاد مراحل Arena افتادم. این بازی این همه سال پیش اون فضای فوقالعاده arena رو بوجود اورده بود با اون گیم پلی دلچسب. همین دو ماه پیش اساسین اورجینز رو داشتم بازی میکردم، اگه بازی کرده باشی، میدونی که یه سری مراحل arena داره. وقتی مقایسه میکنی میبینی که بازی ای مثل آساسین با پشتوانه شرکتی به بزرگی یوبیسافت، بعد از این همه سال، هنوز توی فضا سازی یه Arena ی درست و حسابی موندن، اونوقت این بازی این همه سال پیش چی ساخته بود. چه گیم پلی داشت8-| واقعا کپکام زمان ps2 خدایی میکرد:D چه بازیایی میساخت8->8-|
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
آخ آخ. گفتی shadow of rome یه لحظه دلم لرزید:D
چقدر خوب بود این بازی. هم داستان و هم گیم پلی. یاد مراحل Arena افتادم. این بازی این همه سال پیش اون فضای فوقالعاده arena رو بوجود اورده بود با اون گیم پلی دلچسب. همین دو ماه پیش اساسین اورجینز رو داشتم بازی میکردم، اگه بازی کرده باشی، میدونی که یه سری مراحل arena داره. وقتی مقایسه میکنی میبینی که بازی ای مثل آساسین با پشتوانه شرکتی به بزرگی یوبیسافت، بعد از این همه سال، هنوز توی فضا سازی یه Arena ی درست و حسابی موندن، اونوقت این بازی این همه سال پیش چی ساخته بود. چه گیم پلی داشت8-| واقعا کپکام زمان ps2 خدایی میکرد:D چه بازیایی میساخت8->8-|
کپکام هرچی دوران پلی 2ساخت یکی از یکی بهتر شد واقعا دوران کولاکی بود
 
  • Like
Reactions: uriel

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
Hellblade
d2c7f620-18f3-426e-a555-56ec1fce1007.jpg

داستان : درباره زنی به نام سنووا هست که قدم در برزخ و جهنم اسکاندیناوی می گذارد برای نجات دادن روح معشوقه خود به نام دیلیان ...

بازی مرز بین واقعیت و توهم و جنون بود . گرافیک بسیار زیبا و صدا گذاری ورای تصور بود . مبارزات چالش برانگیز و معماهای جالبی (هی در باز کن هی هی ) هم داشت . حس ترس و جنون و درماندگی خوب القا می کرد درکنار داستان سرایی .
فقط گیم پلی و مخصوصا موس خشک و کند بود و در بعضی سکانس ها افت فریم دیده می شد و گیر داشت . باید بیشتر کار می کردند . تنوع و طراحی دشمنان رعب آور و زیبا بود . دو تا باس فایت جالب هم داشت .

در کل بازی زیبا و خاصی هست با حدود 8 7 ساعت گیم پلی .

دوستانی که تحلیل پایان بازی رو می دونند توی پی وی پیام بدهند . ممنون از همه


گیم پلی : 6 از 10
موسیقی و صدا گذاری : 10 از 10
گرافیک هنری و طراحی محیط : 10 از 10
نورپردازی و طراحی سایه ها : 8 از 10
داستان : 7 از 10

نمره کل : 8.5 از 10
 

kimsungbabak

کاربر سایت
Apr 15, 2011
3,295
نام
بابک
Fallout 4
بازی نسبتا خوبی هست ولی پس رفت های خیلی بدی نسبت به نسخه سوم داشت مخصوصا در زمینه داستان و عمق کاراکتر ها. تقریبا داستان بازی رو تموم کرده بودم که دیگه حوصله ام سر رفت و گذاشتمش کنار.
7.5/10
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
FORZA 7 9.5/10

نکات مثبت:
همه چیز
گرافیک عالی
صداگذاری فوق العاده
بخش CAREER عالی
دقت عالی به جزئیات
تعداد بسیار زیاد و کامل ماشین ها
تعداد پیست های زیاد
کنترل بی نهایت واقعی ماشین ها
فیزیک بسیار زیبا

نکات منفی:
کمبود مسابقات در شرایط بارانی یا طوفانی
نبود برف در بازی
نبود بخش رالی در بازی

این بازی با اختلاف بهترین بازی سبک شبیه سازی هست دقت در طراحی بازی غیر قابل باور هست با اینکه نزدیک به 1000 ماشین در بازی وجود داره که هر ماهم براش مدل های جدید سال 2018 2019 اضافه می شه اما طراحی همگی بسیار عالی و شبیه به واقعیت هست حتی داخل ماشین ها دقیقا عین نمونه ی اصلی هست اگر اهل ماشین باشید و اطلاعات خوبی در زمینه داشته باشید قطعا شوکه خواهید شد بر فرض بوگاتی شیرون دقیقا در سرعت 100 تا بالش میاد بیرون و سرعت از 70 که کمتر می شه می ره داخل یا اگر سیستم صوتی 5.1 یا 7.1 کانال داشته باشید صدای موتور بوگاتی شیرون چون در عقبش قرار گرفته از اسپیکرهای پشت پخش می شه زمانی که دوربین داخل ماشین قرار داره. یا در چاله های اب که با سرعت می رید فرمون لحظه ی از کنترل خارج می شه حتی صدای لاستیک ماشین های مختلف در سایزهای مختلف با هم فرق دارن این همه دقت با کنترل واقعا بی نقص بازی با یخش تک نفره ی 50 ساعته ی بازی باعث شده که این بازی به قدری از رقابش سر تر باشه که بگیم بازی بی رقیب هست اگر مشابه خودم عشق ماشین هستید و پیگیر اخبارش این بازی رو باید داشته باشید.
 

New Shredder

ѺГѺҠԱ ՏѦҠі
کاربر فعال
Feb 23, 2013
923
نام
سعید
9sus_6.jpg

Shaq Fu: A Legend Reborn

بازی دنباله عنوانی با همین نام در سال 1994 است که اونجا بازی مثل اینکه حسابی گند زده و این قرار بود جبران کنه (البته ارواح عمه اش مثل اینکه نتونسته...!) همه میدونید که شکیل اونیل ستاره بازی هست....و صدای خودش رو هم در بازی میشنوید....

داستان در مورد پسر بچه ای هست با یک نشانه روی پوستش که داخل کیفی چرمی به آب انداخته میشه نه درون سبدی کلیشه ای ...(آخر بازی معلوم میشه چرا این چنین ؟)بعد در چین توسط خانمی پیدا میشه ...بعدا در دوران نوجوانی این برادر سیه چرده توسط بچه های محل و همسالان خودش مورد تمسخر های بسیار قرار میگره تا یک استاد پیری به نام یِ یِ میبره پیش خودش و بهش کنگ فو یاد میده....بعدا استاد از دهنش در میره که محافظ زمینه و باید برای نجات دنیا در مقابل فردی به نام یِن لو ونگ >:)که با تسخیر سلبریتی ها توسط شیاطین قصد داره دنیا رو نابود کنه ایستادگی کنه و ......

بازی خیلی خنده داره و توش با خیلی اشخاص و فیلم ها شوخی میشه....استاد یِ یِ که ته خنده بازی هست حیف که میمیره ...آخ ببخشید اسپویل شد......روم سیاه..:">

در اثبات این موضوع همین بس که یکی از باس فایت ها یدونه چیزه ...چجوری بگم آخه که از بازیسنتر بن نشم ..چیز دیگه ...بذارید اسم فرهنگی هنریش رو بگم ...یک فروند با...س....ن....با تمام متعلقات که بال هم داره و از قضا علاقه زیادی به خوردن تاکو....و بعد از شکست دادنش در پاسخ به سوال شما که مادر واقعی من کیه ؟ چیزی نداره ارائه بده جز.....!:-&
ولی باس فایت ها هیجان خاصی نداره بیشتر منتظر هستید که تموم بشه و میان پرده بعد از اون پخش بشه....

hpdz_1.jpg

به نظر شما چه چیز باعث شده شکیل تا این مرحله از هیجان پیش بره..!!
گیمپیلی زیاد عمیق نیست ..شکیل به عنوان ضربه سبک فقط 3تا مشت میزنه و دو لگد پشت سر هم و ضربه سنگین که از اون در بازی به عنوان attack size 22 نام برده میشه شامل سه حرکت پا هست که به رسم بتل تودس خدا بیامرز در ابعاد بزرگ ظاهر میشه و یک حرکت ویژه که مثل جکس به زمین میکوبه و همه چیز منهدم میشه ...همین ...تا آخر بازی هم هیچ آپگرید و تغییری وجود نداره ..البته دشمن ها هم کاری نمیکنند که به چیز بیشتری نیاز داشته باشید ...با کشتن دشمن ها کلی سکه رو زمین میریزه و شکیل هم جمع میکنه فقط برای اینکه بگه چیزی از ماریو کم نداره وگرنه سکه ها فقط برای اسکوره و جنبه تزئینی داره....ولی در مجموع از مبارزات لذت میبرید ( آخه کی دوست نداره که با یک ضربه لگد برگردون 4 نفر رو بچسبونه به شیشه دوربین...!

9buc_2.jpg

مبارزاتی از این دست , ساده و سرشار از صمیمیتی توامان با درد!
بازی اصلا جدی نیست مبارزه ها و کمبوهای محدود فقط بهانه ای هست برای اینکه تعداد زیادی شیطان انسانی یا انسان شیطانی به دستان پر کفایت شکیل جان از سر راه برداشته بشوند برای همین تعداد کشته ها تو مراحل تا 850 نفر هم می رسه ( اگه قرار بود توی شورش در شهر با این تعداد حریف روبرو بشیم سگای همه مون نرسیده به مرحله سوم به لقاالله پیوسته بود ...)

در میانه بعضی مراحل برای شما آیتمی فرستاده میشه از سوی پروردگار متعال که شما رو تبدیل میکنه به شک دیزل (اشاره به لقب شکیل) درست مثل فرانک وست وقتی لباس رباتی میپوشید.. و یا شکتوس بر وزن کاکتوس با همان کاربرد...که در این مواقع کسی جلودار شما نیست و صدها تن توسط باتن میشین شما به سمت نابودی می گرایند...بعضی قسمت ها هم گیمپلی یک تغییرات خوبی میکنه مثل قل دادن اژدر ها روی دشمن ها ی شبه نازی اسکاتلندی...یا برگزاری جاست دنس گیتارهیرویی با یکی از غول آخرها....

گرافیک حرفی برای گفتن نداره خیلی ساده هست و طراحی کاراکتر ها هم اوضاعش زیاد خوب نیست ... (تریلری که 2015 از بازی پخش شد اصلا گرافیک و طراحی متفاوت بود نمیدونم چی شد یهو اینطور شد..) ولی میان پرده های کارتونی عالی هست و سراسر خنده...همینطور منو بازی با ترانه ای که همه داستان بازی رو اسپویل میکنه زیبا کار شده....

بازی کوتاهه و 6 مرحله بیشتر نیست امکان دو نفره هم نداره ...(خوب چه کسی رو انتظار دارید بزارن کنار شکیل اونیل ... حامد حدا....!!) همت کنید تو یک بعد از ظهر تموم میشه ولی بعد از تموم شدن روی لباتون خنده میکاره و روی انگشتاتون درد و کبودی.....

امتیاز من 6 معادل نیاز به تلاش بیشتر.....


4qdm_3.jpg

این موتور سوارها خیلی اذیت میکنند ...مرگ بر آنها..!


sn1x_4.jpg

بولینگ با بشکه!

n8j_5.png

علاوه بر نوار سلامتی عکس 3در 4 پشت اون هم نشان دهنده سلامت شما هست
کافیه به مرگ نزدیک بشید تا شاهد چهره هراسان شکیل با 154 کیلو وزن باشید...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر