Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,706
نام
Ebrahim
1.jpg

بنا بر اطلاعات منتشر شده، کمپانی برادران وارنر، کریستوفر مک‌کوری (ماموریت غیرممکن: فال اوت) را برای کارگردانی قسمت دوم فیلم Man Of Steel در نظر گرفته اند.

----------------------------------------------

Nicolas-Cage-Stop-Acting-Retirement-3-To-4.jpg

نیکلاس کیج به تازگی اعلام کرده است که مدت 4 یا 5 سال قرار است از بازیگری خود را بازتشسته کند و به تهیه کنندگی و یا کارگردانی بپردازد.

خدا رو شکر. این بهترین خبری بود که امروز دیدم.:D

-----------------------------------------------------------------------

X-Men-Dark-Phoenix-Final-Movie-Fox.jpg

طبق ادعای یک منبع ناشناس، فیلم X-Men: Dark Phoenix آخرین فیلم در سری X-Men تا قبل از ادغام شدن کامل فاکس/دیزنی خواهد بود.

---------------------------------------------------------------------------

Disney-and-Comcast-battle-for-Sky.jpg

طبق اعلام The New York Times، کمپانی Comcast پیشنهاد بیشتری را برای خرید کمپانی فاکس (16 درصد) نسبت به دیزنی ارائه داده بود. به طور کلی می توان گفت که Comcast شصت میلیارد دلار به فاکس پیشنهاد داده بود و در حالی دیزنی این کمپانی را با 52 میلیارد دلار خرید.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
هزاران هزار معنی ...!
درک هزاران هزار معنی از یک فیلم پو*نوگرافی خالص هنر میخواد واقعا!
این دیگه مشکل شما هستش که از کل فیلم همچین برداشتی کردی اگه من هنر کردم شما هنر کردن رو قشنگ صرف کردی ! خیلی راحته فک کنم , اگه خوشت نمیاد خیلی راحت میتونی Skip کنی البته اگه احیانا به قصد پو*نوگرافی ندیده باشی ...
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
خیلی منتظر بودم که کسی نقدی در مورد فیلم آبی گرم ترین رنگ است بزاره که خوشبختانه شما گزاشتید و امتیازی هم که دادید، خیلی مثبت بوده است. اما این پست قطعا که من ریپلای نمی کنم، به معنای مخالفت نیست و کاملا با نظرتون احترام می گذارم و برخلاف کسی ها که نقد دیگران را بی جهت دیس می کنند، من اینجا می خواهم این اثر را با یکی از آثار های خوب سال 2017 مقایسه کنم که چرا خیلی از شماها این فیلم را دوست داشتید اما فیلم Call Me By Your Name را امتیاز های به شدت مسخره مثل 2 یا 3 یا 5 می دید یا اینکه فیلم را گزنده و حال بهم زن توجیه می کنید. آیا حالا نمی دونم که آیا شما Call Me را دیدید یا خیر؟
این که آبی گرم ترین رنگ است فیلمی که صرفا علاوه بر این که زیبایی و به سبک فیلمبرداری به کلوزآپ بودن اشاره کردید، آیا این سکانس هایی با فرم کلوز آپ فیلمبرداری شده اند، سکانس های مربوط به صحنه های ج*سی نبوده اند؟ قطعا می گویم که آبی گرم ترین رنگ است که فیلم به شدت پور*وگرافی است که خیلی اوریت دیده شده و به دلیل فضای اون سال ها، جایزه کن را از آن خود کرد. شاید اولین جبهه گیری جایزه دادن به این نوع فیلم ها، از همین آبی گرم ترین رنگ شروع شد و رسید به دوازده سال بردگی، مونلایت و فروشنده خودمون. اما چرا Call Me By Your Name را دیس می کنید؟ این که هم از لحاظ فرم و محتوا، Call Me داستان و روایت بهتری برخوردار است. می گویید کند است؟ پس قطعا رمانس های ایتالیا نگاه نکردید!!!! آبی هم کند است. 175 دقیقه که حدود 20 دقیقه آن لانگ شات های صحنه های جن*سی است، چیزی دیگری ندارد. در مقابل شخصیت های Call Me به شدت قابل درک تر از شخصیت های Blue هستند. به نظرم بحث سر این است که آیا دو فیلم که بر پیام محتوای همج*گرایانه، کدام یک برتر هستند؟ قطعا Call Me By Your Name سرتر از Blue Is the Warmest Color است!
عرضم به حضورت که من هنوز اون فیلم رو ندیدم واسه همین بسطش میدم به مخاطب کل خدمت عرض کنم که ندیدم کسی زیاد این فیلم رو بکوبه اینجا اصلا کسی فیلم رو نقد کرد ؟ نمیدونم والا من حضور ذهن ندارم ولی خوب اگه به نظر مردم عام نگاه کنی تقریبا توی نمرات imdb با هم همطراز هستن تا اینجا , نمرات منتقدا هم که خوب یک سر و گردن بالاتر بوده بحث جایزه دادن هم که باز جوابت کاملا روشنه هرسال یـ موجی میاد و مباحث مربوط بهش تو مرکز قرار میگیره مثل همون 12 سال بردگی که خودت گفتی یا هزارتا مثال دیگه این فیلم هم طبق شرایط اون سال جایزه زیاد برد صحیح خودم به این مورد اشاره کردم ولی خوب گفتم که هرچند فیلم از اون دسته فیلم های جریان هالیووده و جهان امروز ـه ولی بهتره با این دید سراغش نریم چونکه فیلم کاملا قابل احترامیه در مورد لانگ شات ها و کلوز آپ ها هم بگم که هیچ فیلم رو نمیشه بگی به به عجب صحنه های فوق منکرا*تی خفنی داشت پس بزار بهش نمره بالا بدیم اصلا چه مرضیه میریم مستقیم سر اصل مطلبیا خوب :D فیلم پره از کلوز اپ و لانگ شات های صحبت محور کلا تاکید زیادی داره رو این نوع فیلم برداری که خوب اون صحنه ها هم خواه ناخواه شاملشون میشه بعدم اون صحنه ها دقیقا هیچ بار مثبتی برا فیلم نداره خیلی راحت میشد هر کدوم از اون صحنه ها رو زیر یک دقیقه تموم کرد کلا بود نبودشون هیچ چیزی رو به داستان , بازی بازیگرا و فیلمنامه اضافه نمیکنه ولی خوب دیگه تصمیم کارگردان بوده که اینقدر صریح و رک منظورش رو باز گو کنه . در کل خیلی ظلمه که یک سریا میان میگن فیلم فقط به منظور خلق اون صحنه ها ساخته شده این حرف خیلی زور داره اون همه بار فنی فیلم پشم و فقط به خاطر دید غلطی که به فیلم داریم فیلم رو بکوبیم ؟ در مورد Call Me by Your Name هم باید برم ببینم چجوریاست ....
 
آخرین ویرایش:

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
پوستر جدید:
tnxg_suhvai9w59t01.jpg
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
یه مطلبی خوندم از اختلاف بین جورج میلر و کمپانی برادران وارنر که باعث شده ساختن ادامه مدمکس فعلا خبری نباشه ازش.
مثل اینکه بحث سر حق امتیاز هست
گویا جورج میلر میگه وارنر ۹ میلیون دلار کمتر از مقدار وعده داده شده برای دستمزد سازندگان داده. از طرفی هم وارنر میگه قرار بود فیلم ۱۰۰ دقیقه و pg-13 باشه ولی فیلم اصلی ۱۲۰ دقیقه و r rated هست...

شدیداً وارنر داره جزو منفور ترین سازندگان قرار میگیره... با وضعیت جاستیس لیگ و BvS این شک برای من بشخصه یقین شد که تمام مشکلات زیر سر وارنره نه فردی مثل اسنایدر...
 

TeTration

TeT
کاربر سایت
Jan 17, 2013
3,661
نام
Moein
رو برج میلاد از این کارا نمیشه کرد ؟ :-?
=((
اگر هم بشه تبلیغ چه چیزی رو میخوان بزنن؟ به وقت شام یا مثلا کنسرت حامد همایون و مداحی جدید کریمی! (البته اگه همون روز اول ملت همیشه در صحنمون LED هاشو برنداره ببره بفروشه :) )
 

TWO-FACE2

کاربر سایت
Jun 21, 2013
165
یک تریلر leak شده که نشون میده تام هاردی چجوری ونوم میشه،گفته میشه تریلر رسمی تو مراسم cinemacon چند روز اینده به نمایش در می اید.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر