Multi Platform Assetto Corsa Competizione

پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
خب نسخه بعدی Assetto Corsa با پسوند Competizione معرفی شد.

assetto_corsa_Low.jpg

این نسخه کاملا تحت لیسانس مسابقات GT3 (Blanckpain) ساخته خواهد شد، پس دوست داران ماشینهای GT3 شبیه سازی بهتر از این نسخه از A.Corsa پیدا نخواهند کرد.
AC Competizione کاملا آنلاین خواهد بود،شامل رتبه بندی راننده ها برا اساس طرز رانندگی داخل پیست و امتیازاتی که بدست میارن.

بار گرافیکی بازی برای اولین بار در یک بازی ریسینگ شبیه ساز بر دوش Unreal Engine 4 خواهد بود.
مطمئنا موتور فیزیک داخلی استودیو به همراه UE4 نتیجه فوق العاده ای رقم میزنه.
مهمتر از همه بواسط استفاده از UE4 ، درخواست چند ساله طرفداران این بازی برآورده میشه و اون اضافه شدن چرخه شب و روز و تغییرات آب و هوا هست.

features_simulazione_02.jpg

این لیسانس شامل تمام ماشینهای این کلاس اعم از فراری،لامبورگینی،مرسدس،مکلارن،آئودی،بنتلی و... خواهد شد.

همینطور پیستهای این نسخه بر اساس تقویم رسمی مسابقات انتخاب شده که در زیر لیست شده.

  • Zolder
  • Monza
  • Brands Hatch
  • Silverstone
  • Circuit Paul Ricard
  • Misano
  • Spa-Francorchamps
  • Hungaroring
  • Nurburgring
  • Circuit de Barcelona-Catalunya
اینبار نه تنها شاهد شبیه سازی پیشرفته رفتار ماشینها در پیست خواهیم بود، بلکه Kunos با استفاده از موشن کپچر از رانندگان واقعی تیمهای رسمی مسابقات به همراه مکانیک ها، مهندسین و درکل(Pit Crew) تصویر برداری کرده و قرار هست در بازی نهائی گنجونده بشه.
مطمئنا بازی خودش رو محدود به فقط سری BlancPain نمیکنه و در ادامه میتونه لایسنس های بیشتری از سری مسایقات FIA و کلاس GT رو در اختیار بگیره که به عنوان DLC ریلیز بشه.

این نسخه فعلا برای PC برنامه ریزی شده و قرار هست در همین تابستان پیش رو نسخه بتا/Early Access برای کاربران استیم ریلیز بشه.
3.jpg

2.jpg

1.jpg

پست اول مطمئنا بزودی تغییرات عمده ای میکنه\m/
 
آخرین ویرایش:

Eazy-E

کاربر سایت
Aug 29, 2016
617
نام
امیرعلی
با تشکر از ماکان استاتر تاپیک :-bd
----------
ACC شبیه‌ساز FIA Blancpain GT Series هستش که به لطف شبیه سازی خوب این استودیو خوردگی تایرها، سیستم تعلیق، آیرودینامیک، تصادفات، انجین پارامترز، سیستم‌های الکترونیکی و دمیج مکانیکی در بالاترین سطح خودشون هستند.
با کمک موتور آنریل انجین 4 بهترین گرافیک در ریسینگ‌های شبیه‌ساز هستش که اصلا نیاز به تعریف نیست!:D
استودیو با کمک سیستم ضبط صداش درحال نمونه برداری صدای مولتی چنل ماشین‌های GT هستش که قراره صداگذاری چندکاناله عالی در این بازی داشته باشیم.
ترک‌های بازی هم طبق همیشه و مثل هر شبیه ساز دیگه‌ای لیزر اسکن شده هستند.
بخش مولتی‌پلیر بازی شامل یک ranking system خواهد بود که راننده‌هارو بر اساس رفتار و عملکرد و سرعتشون رتبه‌بندی میکنه.
از بخش مولتی که بگذریم سینگل‌پلیر بازی شامل کریر، Championship و free play خواهد بود.
بازی شامل ریس‌های اسپرینت‌ و اندورانس‌های 24ساعته اسپا خواهد بود.
همچنین این دارای چرخه شب‌ و روز و آب‌ و هوای داینامیک هستش که بدون این 2ویژگی مسابقات اندورانس ممکن نیست.

اسکرین‌شات‌های باکیفیت بازی:

 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,087
نام
مــاکــان
این کاملا انلاین بودن بازی 100 درصده ؟ واقعا نمیدونم چه اسراریه تمام انلاین کنن بازی رو ...
نه من فکر کنم نتونستم خوب تو پست اول منظورمو برسونم،بس که خبرهای جذاب از بازی اومده بود ومنم حول بودم، پست اول کامل تغییر میدم، این فقط دست گرمی بود.
بازی کاملا کریر آفلاین داره براش طراحی میشه.

بازی بخش آموزشی داره که اصول رانندگی تو پیست رو آموزش میده، چیزی مثل GTR2 یا شاید حرفه ای تر(این شاید بهترین خبر برای کسائی باشه که بخوان به این سبک رو بیارن و نخوان چندین ساعت اول فقط تو حاشیه پیست و درودیوار باشن:D)
حتی بازی فقط مختص به همین سری GT3 نخواهد بود، طبق شایعات موثق، احتمال زیاد کلاس های دیگه و سریهای دیگه احتمال اضافه شدن به بازی خیلی زیاده، طبق توییتی که مارکو مازراتو(یکی از 2 مدیر استودیو) کرده، اینی که الان معرفی کردیم فقط قله یک کوه یخی که از آب بیرون اومده.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,087
نام
مــاکــان
مارکو مازراتو یک مصاحبه با وبسایت ایتالیائی داشته که به علت ایتالیائی بودن زبان مصاحبه و مشکل ترجمه، خلاصه محتوای خبر رو در زیر میتونیم باهم مرور کنیم، جائی اگه نیاز به توضیح باشه چند خطی هم من اضافه میکنم:
  • تعیوض راننده در این نسخه امکان پذیر هست
همونطور که میدونین در مسابقات استقامتی که تا 24 ساعت میتونه ادامه داشته باشه،هر تیم به ازاء هر ماشینی که در مسابقه داره، 2،3 و یا بیشتر راننده میتونه داشته باشه که حین مسابقه با هم تعویض میشن.
  • سیستم رنکینگ (رده بندی) براساس امتیازات و بدون تخلف تموم کردن مسابقه در بازی پیاده سازی شده
بدین منظور استودیو Kunos برنامه نویس یکی از مدسازان بازی A.Corsa رو به خدمت گرفت در طی سال قبل.
ایشون برنامه نویس سایت Minority.org هستن و برنامه ای نوشته بودن که امکان پیاده سازی سیستم رنکینگ و رده بندی پلیرها (در حد مختصر و نه حرفه ای) رو در نسخه قبل میسر میکرد.
  • طی ریسک بزرگی که استودیو قبول میکنه،تیم تحقیق و توسعه استودیو 8 ماه متوالی از سال 2017 مشغول تست و بررسی Unreal Engine بودن که آیا میتونن از این انجین در نسخه بعدی بازی استفاده کنن یا نه.چرا که در غیر اینصورت از زمانبندی عقب میوفتادن و احتمالا دوباره مجبور به استفاده از انجین داخلی خودشون میشدن.
البته در حال حاضر که استودیو ACC معرفی کرده، دیگر رقبای استودیو که سازندگان Automobilista / Raceroom /Rfactor 2 هستن، درحال انجام مقدمات خودشون هستن که عناوین جدید و یا فعلی خودشون رو با این موتور بازیسازی بروز کنن.
پس برای استودیو تعویض موتور گرافیکی داخلی خودشون به آنریل انجین یک باید حساب میشد، چرا که در غیر اینصورت از رقابت جا میموندن.
برای مثال همین امسال ما به احتمال زیاد شاهد رونمائی از عنوان GTR3 هم خواهیم بود که قبلا معرفی شده، این عنوان هم با UE4 در حال توسعه هست.
  • بهای بازی طی دوره Early Access کمتر از بازی نهائی خواهد بود.
  • در حال حاضر بسیاری از تیم های حاضر در مسابقات Blancpain از A.Corsa بمنظور تعلیم و آموزش به رانندگان خودشون استفاده میکنن/خواهند کرد.
  • بواسطه اینکه استودیو لایسنس این سری بدست آورده، همکاریهائی از این دست بمراتب بیشتر خواهد شد.
  • تیم توسه استودیو در اکثر مسابقات حضور پیدا میکنن و اطلاعات ثبت شده از ماشین ها طی مسابقه (Telemetry) میپردازن.
  • مازراتو توضیح میده که انتظار اونها از فروش عنوان قبل 100 هزار کپی بوده، که تا این لحظه تعداد 1.4 میلیون نفر بازی خریداری کردن.
  • با این نسخه به هیچ عنوان قرار نیست که در امر شبیه سازی ذره ای کوتاهی بشه و قربانی مباحث گرافیکی و تصویری بشه، به همین منظور ما امسال زمان بیشتری به توسعه تایر مدل/ مباحث آیرودینامیکی/ سیستم تعلیق میکنیم، در همین راستا طی سال قبل 4 برنامه نویس استخدام کردیم که یکی از آنها مهندس مکانیک/مسابقات هست.
  • کونس داره بستری فراهم میکنه که ارتباط بین رانندگان بصورت مجازی (ACC) و رانندگان واقعی این مسابقات کمتر بشه، بدین منظور برترین/سریعترین راننده ها در ACC به مسابقات آینده در دنیای واقعی دعوت خواهند شد، چیزی مثل GT Academy عنوان گرن توریسمو.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,087
نام
مــاکــان
مصاحبه مارکو مازراتو با وبسایت eurogamer.it
55.jpg

مارکو مازراتو در تصویر

یوروگیمر: ازاین جهت که لایسنسی که شما خریداری کردید تمام پیستها و ماشینهای سری مسابقات Blancpain GT پوشش میده، به این معنی هست که ماشینهای بنتلی، استون مارتین و جگوار در بازی حضور خواهند داشت؟
همینطور ما میتونیم انتظار داشته باشیم که پیستهای Zolder , Paul Recard , Misano و Budapest بطور لیزراسکن شده در بازی باشند؟

مارکو مازراتو : AC Competizione بازی رسمی سری مسابقات Blancpain GT هست، پس شامل تمام ماشینها،تیمها،رانندگان،برچسب های ماشینها و همینطور تمام پیستهای فصلهائی که ما لایسنس مسابقات را خریداری کردیم خواهد بود، که این شامل تمام مدلهای ماشین و پیستهائی که شما اشاره کردید می شود.
البته مسئله لیزراسکن برای پیستها یک باید است.
همینطور براساس راننده ای که شما انتخاب میکنید میتوانید در مسابقات قهرمانی متفاوتی مثل سرعت و استقامتی شرکت کنید.

3.jpg


یوروگیمر: دوره Early Access تابستان پیش رو در استیم شروع خواهد شد:
آیا این دسترسی برای همگان خواهد بود ویا تعداد اندکی ازاین امکان بهره مند خواهند شد؟
محتویاتی که همراه بازی در این دوره در دسترس خواهد بود شامل چه چیزهائی میشود؟

مارکو مازراتو : EA برای هم در دسترس خواهد بود، ما ایده های متفاوتی برای اینکه بازی در این دوره شامل چی چیزهائی باشه و ما باید چگونه تغییراتی اعمال کنیم تا بازی به ورژن 1.0 (نهائی) برسه داریم، اما کمی بعدتر از اونها رونمائی میکنیم.
مسئله مهم این هست که ما یک نقشه راه با زمانبندی درست و کامل در اختیار بازیکنها قرار میدیم که در اون کاملا مشخص شده که با هر آپدیت آنها میتونن انتظار چه محتویاتی (پیست،ماشین و...) و درچه زمانی داشته باشن.

یوروگیمر: چه ویژگیهائی گرافیکی شما در بازی قرار خواهید داد؟
آیا Unreal Engine محدودیتهائی در قبال واقعیت مجازی (VR) و یا استفاده از 3مانیتور دارد؟

مارکو مازراتو : خوشبختانه سیستم ذرات UE4 شامل رنج وسیعی از افکت ها هست - از شکل گیری مایعات گرفته تا ریزش باران،ایجاد جرقه و... .
درخت ها، چمن کاملا 3D و و تماشاگران اطراف پیست دارای انیمیت خواهند بود، همینطور خود پیست ها شامل عناصر مختلفی میشوند که در زنده بودن محیط و فضاسازی هرچه بهتر کمک شایانی میکنند.
این موتور بازیسازی یکی از عواملی بود که باعث شد ما در مراحل توسعه بازی نسبت به گذشته تغییراتی بدیم،ایجاد تعادل بین اونچه که پلیرها فکر میکنن ما در پیستها میتونیم قرار بدیم و چیزی که در تلویزیون و پخش زنده مسابقات فرمول 1 و MotoGP میبینند. همینطور VR و استفاده از 3 مانیتور، همگی به بهترین نحو در UE4 ساپورت میشوند، البته فراموش نکنیم که در مورد تعدادی از ویژگیهای این موتور هنوز در مرجله یادگیری هستیم.
فراموش نمیکنیم که UE بطور مستمر در حال پیشرفت و ایجاد تغییرات هست،چرا که در خود استودیو Epic Games انگیزه زیادی برای ایجاد هماهنگی هر چه بیشتر بین نرم افزار/سخت افزار در UE وجود داره.

7.jpg


یوروگیمر: میدونیم که حس و گمان ها در فضای اینترنت همین حالا شروع شده:
یکسری به این اشاره میکنن که AC Competizione یک عنوان فرعی از سری Assetto Corsa با ساپورت رسمی مسابقات BP GT هست.
در مورد محتوای سینگل پلیر و بخش تک نفره ما باید انتظار چه چیزی داشته باشیم که ACC از عنوان قبلی متمایز میکنه؟

مارکو مازراتو : اگر منظور از عنوان فرعی این باشه که خب ما همین حالا A.Corsa داریم، به اون ماشینها و پیستهای رسمی مسابقات BP اضافه میکنیم، یا ایجاد کمی تغییرات و سرهم کردن اونها بشه چیزی که ما قصد ساختش رو داریم، پس باید بگم این حدس و گمان ها کاملا از واقعیت دور هستند.
مادر مراحل توسعه بازی عناصر مشترکی که AC Competizione با عنوان قبلی خودش داره را فقط آپدیت نکردیم؛ بلکه همه را از اول ایجاد کردیم، برای مثال پیستهائی که در این دو عنوان مشترک هستند کاملا دوباره طراحی و بروز شدند تا بتونن مثل نمونه کاملا واقعی از چیزی که در واقعیت وجود داره باشند.
UI Interface (رابط کاربری) بازی نه تنها با چیزی که در نسخه PC بازی قبلی دیده میشه فرق داره، بلکه با UI این عنوان در کنسولها هم کاملا متفاوت خواهد بود، و به نحوی طراحی شده که بازیکنها بتونن بهترین عملکرد را از قابلیتهای موجود در بازی داشته باشند.
UI جدید دیگر فقط یک مروگر محتوا (مثل چیزی که الان در نسخه فعلی بازی رو استیم) داریم نخواهد بود.
بلکه به شکلی طراحی شده که بایکنها خودشان را در فضای مسابقات BP GT تصور کنند، به عنوان یک راننده مجازی پروفایل خودشون را مدیریت کنند، همینطور UI به مبتدیها این اجاز رو میده که بتونن به بهترین نحو مسیر پیشرفتِ موثر و جذابی برای حرفه ای شدن در این بازی داشته باشن.
تمام این تغییرات چه در محتوای آفلاین و مولتی پلیر کاملا لحاظ شده.

6.jpg


یوروگیمر: پیاده سازی "باران" در بازی نیاز به تغییرات گسترده در عملکرد کلی فیزیک بازی داره.
چقدر اضافه شدن این ویژگی (باران) در بازی شما را به چالش کشید و دیدگاه فنی شما در این مورد چگونه است؟

مارکو مازراتو : این جزو عوامی هست که ما هنوز داریم روش کار میکنیم، چرا که نمیخوایم باران فقط در بازی بنحوی حضور داشته باشه و برای از سر باز کردن ، از این مسئله به شکل بی اهمیتی رد بشیم.
همینطور هدف ما این هست که مسابقات در شرایط بارانی دربازی از چیزی که در واقعیت وجود داره سخت تر نباشه! (اینجا تیکه انداخته یه یکسری استودیوهای رقیب:D)
ازاونجائی که تایرهای مخصوص شرایط بارانی در مقایسه با انواع مخصوص جاده ای، چسبندگی بیشتری دارن، براساس نتایجی که تابحال به اونها رسیدیم، من میتونم تایید کنم که رانندگی در شرایط بارانی که ما درحال توسعه اون هستیم خیلی جذاب و همینطور کمتر از اون چیزی که من فکر میکردم خسته کننده خواهد بود!
نیاز نیست که من یادآوری کنم که همین عامل باران در بازی چه شرایط پیش بینی نشده به مسابقات اضافه میکنه و بازیکنها باید خودشون با اونها وفق بدن.
یکی دیگر از عواملی که داریم روش کار میکنیم و با چیزی که الان در عنوان فعلی Assetto Corsa وجود نداره، این هست که چسبندگی پیست ها در طول مسابقه میتونه بیشتر بشه، در این مورد در زمان درست اطلاع رسانی بهتری خواهیم کرد.

منبع:Eurogamer.it
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,087
نام
مــاکــان
علاقه مندان مسابقات اتوموبیل رانی میدونن که این هفته (امروز) مسابقات Blancpain در پیست Brands Hatch انگلستان پیگیری میشه.
به همین علت اکانت توییتر A.Corsa چند عدد تصویر Ingame از این پیست زیبا منتشر کرده:

Dcb_Mcc_VXUAAJbu4.jpg

Dcb_Mcko_Wk_AANXEy.jpg

Dcb_Mcsu_W4_AEUh_VP.jpg

Dcb_Mc1p_WAAAo_Ksq.jpg

تصاویر جدید از غروب/طلوع خورشید و شب در پیست Brands Hatch
Dcg_V_m5_Xc_AAv_HXs.jpg

Dcg_V_MXWs_AEu1u_S.jpg

Dcg_V_USX4_AA520_H.jpg

Dcg_V_b_WAAAl8_Wa.jpg
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,087
نام
مــاکــان
اولین نمایش از گیم پلی بازی در نمایشگاه E3 با هم در زیر میبینیم:

شاهد Nissan GT-R Nismo GT3 در پیست زیبای Monza هستیم. موتور گرافیکی بازی Unreal Engine 4 هست. این گیم پلی از مرحله قبل آلفای(Pre-Alpha) بازی هست.
منتظر نمایشهای بیشتر از این بازی در E3 باشید.
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,087
نام
مــاکــان
یک ویدئوی دیگه ، همون ماشین، همون پیست ولی از نمای دید راننده (Helmet کلاه کاسکت)
همچنین تو این ویدئو صدای زیبای GTR هم میشنوین، گزارشگر رو اعصابتون نمیره.

 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,087
نام
مــاکــان
2تا نمایش وحشتناک از بازی همین الان داغ داغ رسیده، یعنی آب دستتون بزارید زمین فقط ببینید Kunos چی ساخته!!
حتما با کیفیت بالا ببینید تا جزئیات بهتر متوجه بشید.البته کیفیت نهائی آپارات واقعا داغونه ولی تا فردا که با کیفیت بالا آپ کنم همین بسنده میکنه.


گیم پلی از آب و هوای بارانی

Rainy_Spa.jpg

Assetto Corsa Competizione Rainy Weather
1080P 60FPS
Gamersyde - Full Quality

گیم پلی از چرخه شب و روز


Day_night_Cycle.jpg

Assetto Corsa Competizione Day & night Cycle
720p
Gamersyde - Full Quality

=============
نمیدونم از کجای بازی بگم،UI پیشرفته، HUD عالی،صداگذاری خوب، نورپردازی وحشتناک پیشرفته در شب، هوای بارونی.
اگه این تازه خروجی آلفای بازی هست، تا روز ریلیز چی قرار هست بشه؟
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,087
نام
مــاکــان
جدیدترین تصویر منتشر شده از منوی اصلی بازی :
accompetizione.thumb.jpg.d4157bed19e14e8aac2b34b2374dbf24.jpg
تو این تصویر علاوه براینکه شاهد پیشرفت فوق العاده UI بازی هستیم(بچه هائی که نسخه قبلی دارن میدونن چی میگم، خیلی UI داغون بود)،
جزئیات و بخش های مختلف بازی هم مشخص شده، علاوه بر بخش Career که به گفته استودیو هدفشون اینه که چیزی مثل کریر سری بازیهای F1 کدمسترز بسازن، که اگه حتی بتونن 50 درصد جذابیت اون بازی رو داشته باشه، مطمئنا با یک بخش کریر سرگرم کننده طرف هستیم.
 

Eazy-E

کاربر سایت
Aug 29, 2016
617
نام
امیرعلی
کنوس 4تا ویدیو از gameplay بازی منتشر کرده. 2تاشون hot lap و 2تای دیگه Race هستش. اونایی که از ریسه همراهشون Replay هم هست. Replayهای بازی فوق‌العادست=D>
و در ضمن توی ریس‌ها هم LAMBORGHINI GALLARDO G3 REITER قابل مشهاده است!





کنوس تو چنل یوتیوب هم تمام 10 دقیقه 2تا ریس E3 هم برای علاقه‌مندان گذاشته:

 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: m.d.makan

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر