تاریخ و زمان کنفرانس «Ubisoft» برای «E3 2018» مشخص شد

Ali Rz

کاربر سایت
Oct 1, 2015
277
تب و تاب «E3 2018» همه جا را فرا گرفته است؛ خصوصا برای گیمرها که برای این رویداد لحظه شماری می‌کنند. چند ماه بیشتر از این رویداد فاصله نداریم و جزئیات مختلف پیرامون کنفرانس‌ها و عناوین متفاوت در حال منتشر شدن هستند. به تازگی تاریخ و زمان کنفرانس‌ «Ubisoft» در «E3 2018» مشخص شده است.

ubisoft_new_2017_logo_2400-0.jpg

امسال نیز همانند سال‌های گذشته شرکت Ubisoft در رویداد E3 کنفرانس خواهد داشت. این شرکت اعلام کرده است که این کنفرانس در تاریخ 11 ژوئن 2018 (21 خرداد) ساعت 12:30 شب در «Orpheum Theatre» لس آنجلس برگزار خواهد شد؛ جایی که در واقع یوبیسافت از سال 2014 کنفرانس‌اش را در آن‌جا برگزار می‌‌کند.

جزئیات چندانی بیشتری مشخص نشده است؛ اما به شخصه برای دیدن دو عنوان «Splinter Cell» و «Beyond Good & Evil 2» در این کنفرانس لحظه شماری می‌کنم. عنوان «The Divison 2» که چند ماه قبل معرفی شد، احتمالا نمایشی در این کنفرانس خواهد داشت. یحتمل در کنار عناوین تازه معرفی شده و عناوین گذشته، معرفی‌های جدیدی نیز شاهد باشیم.

به هر حال شما چه فکر می‌کنید؟ منتظر معرفی و نمایش چه عنوانی هستید؟


منبع: DualShockers


Read the whole post here
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
به به، عجب سالی بشه امسال با بازی های زیر:

Sea of Thieves 2
The Crew Remastered
No Man's Sky Altered Edition
Beyond Cancellation 2
The Julian's (Di)Vision 2
Uncle Sam tells Story
Dogs Story 3

:D:D:D

ولی جدا از شوخی، امیدوارم نحوه برگزاری کنفرانس مثل پارسال باشه، با لیست بازی هایی هم که داره بعلاوه یکی 2تا سورپرایز امیدوارم بازم جزو نمایش های خوب سال حساب بشه و حسابی بهمون حال بده [-o<:x

این Prince هم معرفی کنین خواهشا، حیفه!!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر