Multi Platform Assassin's Creed: Origins

run_header_2.jpg

Title: Assassin's Creed Origins
Developer:
Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Director: Ashraf Ismail
Release Date: October 27
MetaScore: N/A

MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest

RECOMMENDED CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High


پس از شایعات فراوان در مورد نسخه بعدی Assassin's Creed، بالاخره یوبیسافت در 16 May تایید کرد که نسخه جدید این سری در سال جاری منتشر می شود. رونمایی کامل از بازی در همایش E3 2017 صورت گرفت و مهر تاییدی بر همه شایعات بود. بازی در مصر باستان جریان داشته و وسعت آن بسیار زیاد شده است. المان های RPG زیادی به بازی راه پیدا کرده و مبارزات کاملا از نوع بنا شده اند. در این شماره از بازی به مسائل بنیادی فرقه اساسین ها پاسخ داده می شود، چرا از کلاه استفاده می شود، Hidden Blade چطور طراحی شد، Eagle Vision چگونه پدید آمد و ... . تیم اصلی سازنده بازی، همان تیم سازنده Black Flag است که به عقیده بسیاری، یکی از پخته ترین گیم پلی ها را در سری داشت. باید دید آیا این باز هم می توانند موفقیت خود را تکرار کنند یا خیر!
به گفته سازنده این شماره مسیر کاملا جدیدی در سری است و آن را با شعار "A New Era Begins" معرفی کرده اند.


tlp5_aco_(2).png

  • دوره زمانی بازی از 49 سال پیش از میلاد صورت می گیرد، در این دوره 3000 سال از تمدن مصر گذشته است و اهرام مصر زمان زیادی است که ساخته شده اند.
  • شخصیت اصلی بازی Ba'Yek نام دارد. وی متولد یکی از روستاهای مصر بوده ولی به دلایلی در کودکی از شهر خود دور می شود و در نمایش بازی شاهد بازگشت او به شهرش هستیم.
  • المان های RPG بسیازی در بازی گنجانده شده اند. از Loot تا ارتقا سلاح و لباس، توانایی های مختلف شخصیت اصلی و ... . باید دید آیا در زمینه پیشبرد داستانی نیز چنین المان هایی در بازی وجود دارند با خیر.
  • ماموریت های بازی در سراسر نقشه پخش شده اند. علاوه بر ماموریت های اصلی، ماموریت های فرعی زیادی نیز وجود داردن که با گشت گذار می توانید به آن ها برسید، حتی ممکن است در خلال انجام یک ماموریت، ماموریت دیگری پیدا کنید و به دنبال آن بروید.
  • Eagle Vision در بازی جای خود را به عقابی همراه به نام Senu داده است، با این عقاب شما می توانید مناطق مختلف را شناسایی کنید، اطلاعات افراد و دشمنان را استخراج کنید. حتی گفته شده با این عقاب بدون محدودیت می توانید کل نقشه بازی را بگردید و از مناظر آن لذت ببرید و با یک دکمه به پیش شخصیت اصلی برگردید.
  • در مورد بسیاری از المان هایی که به نوعی نماد سری هستند پاسخی داده خواهد شد. نحوه شکل گرفتن Hidden Blade، کلاه یا Hood مخصوص و چرایی استفاده از آن و ...
  • نقشه بازی این بار به جای تمرکز بر یک شهر بزرگ، بر کل کشور مصر تمرکز دارد. طبق شنیده ها وسعت این نقشه در حدود 3 برابر نقشه بازی Black Flag است و دیده شده که مقایسه هایی با Skyrim نیز شده اند.
  • Mini Map دیگر در بازی حضور نخواهد داشت و جای خود را به راداری مشابه با چیزی که در Skyrim دیده ایم داده است. دلیل این کار تشویق بیشتر بازیکن به گشت و گذار و کاووش در محیط می باشد.
  • Tombها به بازی بازگشته اند و حاوی داستان های خود می باشند.
  • مناطق بازی از شهر های بزرگ، روستا ها، کویر، قسمت های ساحلی و حتی شهر های زیر آب تشکیل شده اند. معابد زیر آب به نظر بسیار جذاب می آیند.
  • این بار به صورت آزادانه می توانید در زیر آب به گشت و گذار بپردازید. به دنبال Loot بگردید یا مسیر ورودی معبد ها را پیدا کنید.
  • علاوه بر پوشش گیاهی متنوع در بازی، جانوران و حیات وحش کاملی نیز در بازی وجود دارد، از شیر، اسب آبی، تمساح گرفته تا گربه و مرغ!
  • در این بازی می توانید از اسب، شتر و ارابه برای رفت و آمد استفاده کنید. هم چنین امکان جنگیدن از روی آن ها نیز وجود دارد.
  • شخصیت اصلی هم می تواند از سلاح های Melee استفاده کند و هم Range . امکان استفاده از آن بر روی اسب و شتر نیز وجود دارد. در کل سلاح های Melee به 8 دسته و سلاح های دور برد به 4 دسته مختلف تقسیم می شوند. شمشیر، تبر، نیزه و ... همگی در بازی حضور دارند.
  • مبارزات بازی مجددا از پایه ساخته شده اند. در سری های پیشین شاهد این بودیم که وقتی دکمه حمله را می فشردیم، شخصیت به صورت خودکار به سمت یک دشمن حمله می کرد، اما این بار همه چی عوض شده است. شما با فشردن دکمه حمله، سلاح خود را به حرکت در می آورید، و اگر فاصله شما تنظیم نباشد، شمشیر شما از میان هوا رد می شود.
  • هر سلاح روش مبارزه مخصوص به خود را دارد. وزن و سایز اسلحه شما در شیوه مبارزه شما و حرکات شما تاثیر گذارند. مثلا چرخاندن یک تبر بزرگ، باعث می شود هر دشمنی که در محدوده چرخش بوده صدمه ببیند.
  • برای اولین بار در سری شاهد استفاده از Shield هستیم!
  • Adrenaline Bar نیز در بازی وجود دارد و پس از تعداد معینی حمله پر شده، سپس با استفاده از آن می توانید طی یک حمله قوی دشمن را یکسره از پای در آورید.
  • سلاح های بازی قابلیت تخریب ندارند، اما همه ی آن ها قابل ارتقا هستند. هم چنین درجه بندی های کیفی مختلفی نیز دارند.
  • همچنان در بازی Synchronization و Leap of Faith وجود دارند.
  • اطلاعاتی در مورد زمان حال بازی هنوز داده نشده، اما گفته شده به حرف طرفداران گوش دادیم و به موقع در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
  • بازی شامل بخش Multiplayer نمی شود، اما یک سری قابلیت های Online برای آن در نظر گرفته شده که اطلاعاتی هنوز در دسترس نیست.
  • مبارزات گلادیاتوری در بازی وجود دارند که هم به صورت ماموریت در طی بازی با آن مواجه می شوید، هم به صورت ماموریت های جانبی!
  • Boss Fight های بسیاری در بازی وجود دارد که باز هم یا در ماموریت ها به آن بر می خورید و یا به صورت تصادفی. گفته شده Boss های متنوعی برای بازی ساخته شده که هر کدام متفاوت از دیگریست. نکته جالب این است که Boss ها خودشان را با شیوه مبارزه شما وفق می دهدن.
  • در قسمت Gladiator Arena، برای سلاح ها Loadout های از پیش تعیین شده وجود دارد، هم چنین می توانید از تله های محیطی به نفع خود استفاده کنید.
  • قابلیت بخشیدن Boss ها در قسمت گلادیاتور نیز وجود دارد. در مورد داستان اصلی هنوز تایید نشده است و این اطلاعات از ویدیو های پخش شده به دست آمده.
  • قابلیت های مخفی کاری در سری پیشرفت های زیادی داشته اند. همچنین قابلیت جابجا کردن جنازه نیز در بازی وجود دارد.
  • گویا علاوه بر معابد باستانی، باید با افسانه ها نیز روبرو شویم، در قسمتی از نمایش ماری بسیار بزرگ دیده می شود که شخصیت اصلی به مبارزه با آن رفته است!
  • قابلیت تغییر زمان در بازی وجود دارد. مثلا می توانید ساعت روز را به شب تغییر دهید. در این صورت دوربین به بالا می آید و منظره و تغییرات آن در ساعت های طی شده را با سرعت زیاد نشان می دهد.
  • NPC ها فعالیت روزانه خود را دارند و در ساعات مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند. به نوعی زندگی در بازی جریان دارد.

اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار جالب به نظر می آیند و اگر همه این ها به خوبی در کنار هم قرار بگیرند، شاهد شاهکاری در این سری خواهیم بود که می تواند بر ادامه سری و هم چنین سرنوشت سایر بازی های یوبیسافت تاثیر بگذارد.

yly3_aco1.png

*** عکس های قرار گرفته کیفیت بالا و حجم زیادی دارند، لطفا موقع باز کردن لینک توجه کنید.

 
آخرین ویرایش:

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
Season Pass بازی 30% تخفیف خورده و فرصت خوبی هست برای تهیه هر 2 محتوای اضافی بازی. (خود بازی هم 40% تخفیف خورده)
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
خودش چی بود که DLC یش چی باشه
خوب هر بازی ای سلیقه ای هست ، بعضی خوششون نیومد از بازی ، اما بعضی مثل من و خیلی از دوستانم واقعا از پیشرفت بازی در این نسخه از سری خوشمون اومد.
 

Madridista

کاربر سایت
Feb 2, 2008
2,875
نام
حسين
این side quest ها چقد حوصله سر بر، مزخرف، تکراری و از لحاظ داستانی مضحک هستن ! یا باید بری انالیز کنی یه اتفاقی رو یا باید بری فلانی رو ازاد کنی ! خود ماموریت های اصلی هم از لحاظ داستانی جذاب نیستن ! هنوز با اختلاف Unity بهترین AC این نسله ...
 

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
نام
محمد
گیم پلی خوبی داره تا لول 20 رفتم تقریبا ولی حیف داستان فدای گیمپلی شده. این نسخه مثلا اسمش ریشه هاست باید از لحاظ داستانی خیلی بیشتر گیمر رو به چالش می کشید. بعد از نزدیک 10 ساعت بازی کردن بهم بگن جریان بازی چیه تنها نکته ای که میتونم بگم قیام علیه ظلمه. نکات ریز تو داستانش هست از قبیل نقد نژاد پرستی، فمنیسم و ...که خوبه ولی بعد از این همه نسخه اصلا برای ASc خوب نیست. اوایل بازیه خوبیه ولی حیف که داستان رفته رفته میره کنار.
اگر به چشم سرگرمی نگاه کنیم عنوان خوبی هست ولی اگر به چشم غنای داستانی نگاه کنیم اصلا نسخه ای نیست که بشه بعنوان ریشه فرقه قاتلین بهش نگاه کرد. ASC هم به یک تغییر ساختار نیاز داره مثل GoW. و ازونجایی که یوبیسافته زیاد امیدوار نیستم ریسکی در حد سانتامونیکا بکنه ولی خب عناوین خیلی خوبی تو سری بودن که انتظار من رو بیشتر کردن. مقایسه عنوانی مثل Asc 2 یا revelations با این نشون میده همه چیز تکنولوژی و سخت افزار نیست. کاش یک جبری در گیم پلی می بود که گیمر بیشتر با بازی درگیر میشد.
از دوستان اجازه میخوام و به ببازی نمره 5 از 10 رو میدم. امیدوارم از نوشته هام ناراحت نشده باشید. نظر شخصی بود. موفق باشید و سال نو مبارک.
 

SAGAD

کاربر سایت
Nov 1, 2007
2,466
هر وقت بازی رو اجرا میکنم، بوی پلاستیک سوخته از سی پی یو کامپیوتر میاد، مشکل از چیه>؟(:|:-??
داداش 99 درصد بوی کابل های پاورت هست که داره میسوزه اگه سطحی و کمه چیز خاصی نیست ولی اگه خیلی شدیده باید بدی بیرون به پاورت نگاه بندازن شاید نمیتونه برق برسونه به قطعات بهش فشار میاد
 
  • Like
Reactions: Paradise Lost

Vahid67

کاربر سایت
Aug 18, 2007
394
میخواستم کالکتور ادیشن بگیرم متاسفانه دیر خبر دار شدم off گذاشته و از دستم پرید 60% تخفیف خیلی بود امیدوارم دوباره تخفیف بزاره...
 

ArefTheGreat

کاربر سایت
Jul 7, 2009
1,172
نام
عارف واعظ قائمی
میخواستم کالکتور ادیشن بگیرم متاسفانه دیر خبر دار شدم off گذاشته و از دستم پرید 60% تخفیف خیلی بود امیدوارم دوباره تخفیف بزاره...
داداش هنوز تو استیم تخفیفش هست، ولی البته 60 درصد نیست، حالا نمیدونم uplay تخفیفش چقدر بوده، درضمن میشه تو استیم با تغییر region به مناطقی مثل برزیل و آرژانتین میشه به قیمت خیلی پایین تر بازی رو تهیه کنین.
 
  • Like
Reactions: kamyy

Vahid67

کاربر سایت
Aug 18, 2007
394
داداش هنوز تو استیم تخفیفش هست، ولی البته 60 درصد نیست، حالا نمیدونم uplay تخفیفش چقدر بوده، درضمن میشه تو استیم با تغییر region به مناطقی مثل برزیل و آرژانتین میشه به قیمت خیلی پایین تر بازی رو تهیه کنین.

نسخه کالکتور فقط توی خود سایت یوبی سافت بود
 
  • Like
Reactions: kamyy

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286

frgo_marchupdate_totghardmoderewards_319854.png


pk69_marchupdate_totghardmode_outfit_319853.png



اینم لیست تاریخ آنلاین شدن Trial of the Gods :

  • March 6 – 13 → Anubis on Normal + Sekhmet on Hard
  • March 13 – 20 → Sobek on Normal + Anubis on Hard
  • March 20 – 27 → Sekhmet on Normal + Sobek on Hard
  • March 27 – April 3 → Anubis on Normal + Sekhmet on Hard

چقدر این سیستم Reward این بازی بی حساب کتاب و نا منظمه ، همچنین آیتم های بسیار سطح پایین و تکراری فقط با تغییر رنگ و اسم! واقعا قبل از انتشار این بخش Trial of Gods یه انتظار دیگه ای داشتیم ، خیلی خیلی بی کفایتی کردن سر این بخش وگرنه میشد یه بخش ماندگار بشه. الانم که تو نوبت سوم ، بدون اینکه تیرکمون رو بده ، Outfit رو داد!!!!
 
  • Sad
Reactions: kamyy

trust n1

کاربر سایت
Jun 11, 2009
790
نام
فرشید
دوستان من بازی را گلدش خریدم
سوال
ایا curse of the pharoh اخرین دی ال سی هست یا قرار هست به بازی چیزی اضافه بشه ؟
میخوام ببینم تموم شد و چیزی دیگه نبود ایا ارزش داره نگه دارم با بفروشمش چون وقتی کاری دیگه توش نشه انجام بدی فایده ایی نداره
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر