Multi Platform Tom Clancy's The Division 2

سازنده
Massive Entertainment
تاریخ انتشار
March 15, 2019
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One

The Division 2
Developer:
Ubisoft Massive
Publisher: Ubisoft
Creative Director: Julian Gerighty
Director: Mathias Karlson
Platforms: PC - PS4 - Xbox One
Release Date: 15 March 2019
MetaScore: TBD


بررسی بازی The Division 2 - بازی سنتر



Minimum – 1080p | 30 FPS
OS: Windows 7 | 8 | 10
CPU: AMD FX-6350 | Intel Core I5-2500K
RAM: 8 GB
GPU: AMD Radeon R9 270 | Nvidia Geforce GTX 670
VRAM: 2 GB
DIRECT X: DirectX 11 | 12

Recommended – 1080p | 60 FPS
OS: Windows 7 | 8 | 10
CPU: AMD Ryzen 5 1500X | Intel Core I7-4790
RAM: 8 GB
GPU: AMD RX 480 | Nvidia Geforce GTX 970
VRAM: 4 GB
DIRECT X: DirectX 11 | 12

High – 1440p | 60 FPS
OS: Windows 7 | 8 | 10
CPU: AMD Ryzen 7 1700 | Intel Core I7-6700K
RAM: 16 GB
GPU: AMD RX Vega 56 | Nvidia Geforce GTX 1070
VRAM: 8 GB
DIRECT X: DirectX 11 | 12

Elite – 4K | 60 FPS
OS: Windows 7 | 8 | 10
CPU: AMD Ryzen 7 2700X | Intel Core I9-7900X
RAM: 16 GB
GPU: AMD Radeon VII | Nvidia Geforce RTX 2080 TI
VRAM: 11 GB
DIRECT X: DirectX 11 | 12


خبر ساخت ادامه بازی در جریان Livestream رسمی بازی توسط Julian Gerighty، کارگردان و ایده پرداز شماره دوم بازی داده شد و اولین اطلاعات از این عنوان در جریان E3 2018 منتشر گشت. از آن جایی که داستان بازی ادامه مستقیمی بر شماره اول به حساب می آید بد نیست نگاهی به گذشته نیز داشته باشیم.

q59t_ton-clancy-logo-png.png

آنچه گذشت ...

در سال 2001 یک مانور آزمایشی برای تخمین آمادگی در برابر حمله های بیولوژیکی در آمریکا انجام شد. مانوری که Dark Winter نام گذاری شده بود. در طی چند روز، این مانور از کنترل خارج شد صدمات سنگینی به مراکز مهم و جمعیت وارد نمود. این عملیات نشان داد که جامعه تا چه اندازه آسیب پذیر شده است. پیچیدگی سیستم های زندگی یکی از اصلی ترین دلیل های این آسیب پذیری شناخته می شود. در صورت بروز یک واقعه اینچنینی خارج از کنترل، به چندین روز نخواهد کشید که همه چیز از کنترل خارج شده و هر چیزی تهدید به حساب آید.
در سال 2007 برای مقابله با چنین شرایطی، دستوری محرمانه مستقیما از سمت رئیس جمهوری آمریکا امضا شد که با نام Directive 51 شناخته می شود. شایعاتی از ماموران مخفی وجود دارد، اما چیزی را نمی توان تایید کرد. اگر این شرایط پیش بیاید، ضروریات به اندازه همه نخواهد بود و تلفات بسیاری در پی خواهد داشت، اما سوال اساسی اینجاست:
"!?What will it Takes to SAVE what REMAINS"
در Black Friday سال 2015 ویروسی با نام Green Poison از طریق پول در سرتاسر آمریکا پخش شد و شرایط به شدت بحرانی گشت. دولت نیروهای ویژه ای را که طی دستور رئیس جمهور تشکیل داده بودند وارد عمل کردند که از آن ها با نام The Division یاد می شود. نیروهایی که از مردم عادی تشکیل شده بودند تا در شرایط بحرانی، به کمک نیروهای دولتی و نظامی بشتابند. شخصیت بازیکن در نسخه اول در منطقه بروکلین فعال خواهد شد و باید برای ماموریت به Manhattan برود، شهری که بیش از سایرین آسیب دیده و ارتباطش با بیرون به صورت کامل قطع شده است. بازیکن در ماجرای خود به کمک برخی افراد کلیدی می رود تا بتواند کنترل شهر را به دست گرفته و شرایط را به حالت عادی برگرداند. برای این منظور اولین ماموریت او ایجاد پایگاه (Base of Operations) است و سپس با انجام ماموریت ها به تجهیز آن و پیش روی در هدف خود می کند.
پس از انجام ماموریت ها و پیدا کردن نمونه هایی از ویروس پخش شده، به این پی خواهیم برد که یکی از ماموران سری اول اعزامی The Division به نام Aaron Keener از وظیفه خود سرپیچی کرده و در ایجاد بی نظمی منطقه نقش مهمی دارد. دلیل این حرکت او نیز مشاهده بی نظمی به وجود آمده و پشت کردن ماموران دولتی به افراد خود در چنین شرایطی بود. Aaron Keener به منظور دست یابی به هدفش، خود را به گروه Last Man Battalion که از ارتش های حرفه ای تنها مانده در منطقه هستند نزدیک می کند و با کمک آن ها موانع سر راه خود را بر می دارد. شخصی از کنسول گری روسیه به نام Vitaly ادعا می کند که در مورد ویروس Green Poison اطلاعاتی دارد، اما قبل از رسیدن ماموران The Division، گروه LMB به کنسولگری حمله کرده و آن جا را ویران نموده و Vitaly را می ربایند. پس از انجام ماموریت ها و ضعیف ساختن مواضع LMB با کمک نیروهای پلیس محلی JTF، بازیکن به پایگاه اصلی LMB حمله کرده و رئیس آن ها Charles Bliss را از پای در می آورد، اما Aaron قبل از این حمله به گروه LMB پشت کرده و پا به فرار می گذارد و Vitaly را نیز با خود می برد. پس از شکست LMB وضعیت Manhattan رو به بهبود می گذارد، اما یک سیگنال ناشناخته شخصیت بازی را به آزمایشگاهی دعوت می کند. در این آزمایشگاه با جسد Dr. Amherst روبرو می شویم، شخصی که ویروس Green Poison را ساخت و منتشر کرد. در نوشته ای که این شخص به جا گذاشته در میابیم که او به دنبال برگرداندن قدرت به طبیعت بوده و از تصرف آن توسط انسان و ماشین خسته شده است، بنا به نظریه او، طبیعت هر کسی را که لایق بداند زنده نگاه می دارد و هرکس که اضافی باشد از میان بر می دارد. Aaron Keener نیز از بازیکن می خواهد تا به او بپیوندد و از او سوال می کند آیا نجات جان انسان ها واقعا ارزشش را دارد؟!
Aaron Keener به عنوان شخصیت منفی اصلی بازی پا به فرار گذاشته و مشخص نیست به کجا رفته، اما او نیز به دنبال ادامه راه Dr. Amherst است و مشخص می شود فرمول تقویت ویروس و تجهیزات لازم برای این کار را به دست آورده است.




d2_logo_ncsa.png
Washington DC، حفاظت شده ترین شهر بر روی کره زمین، که در محدود خود 177 سفارت خانه، 550 مقامات منتخب دولتی و 23 هزاز نیروی نظامی جای داده است. در طی یک حمله، افراد کلیدی از شهر بیرون رفتند، پناهگاه های زیرزمینی فعال شدند و سیستم های حفاظتی از محدوده هوایی محافظت کردند. اما هیچ چیز مانع ویروس نشد، 27 روز پس از Patient Zero واشنگتن سقوط کرد، ابتدا شورش در K Street و سپس تیراندازی در National Mall. نیروهای نظامی به پناهگاه ها عقب نشینی کردند و مردم غیرنظامی در خیابان ها تنها گذاشته شدند. آمریکا در لبه ی سقوط قرار گرفت، اما برخی نجات یافتند، سقف ها را به باغچه برای آذوقه تبدیل کردند و از دیوارهای خود توسط تجهیزات نظامی به جا مانده حفاظت نمودند. در جامعه ای که هر لحظه در خطر حمله است، بقا شکل جنگ های خیابانی به خود گرفت. قرن ها پیش، برادر با برادر جنگید و خون ها ریخته شد تا آمریکا شکل گیرد، امروز تاریخ مجدد تهدید به تکرار خود می کند. امروز، در گرمای تابستان و 6 ماه پس از شروع شیوع ویروس، باقی مانده ای از دولت مسموم در سایه کمین کرده و منتظر لحظه مناسب برای شروع جنگ مدنی جدید است. ماموران The Division تنها کسانی هستند که در مقابل آن ها ایستاده اند، ولی چگونه تمدنی را نجات خواهید داد، زمانی که دشمنش از میان خودش باشد؟!

"!?But how do you SAVE a Nation, When its ENEMIS come from WITHIN"

در نگاه اول جز تغییر در محیط بازی گویا تغییر دیگری در بازی صورت نگرفته و همه چیز همان است که قبلا تجربه کرده ایم، اما تیم Massive می گوید از دو سال تجربه خود برای این عنوان استفاده کامل کرده است و گویا این حرف بی راه نیست! شاید در نگاه اول همه چیز مشابه به نظر برسد، اما تغییرات خیلی کوچک در چنین بازی می تواند تفاوت های بزرگی ایجاد نماید، برای مثال اضافه کردن زمان چند ثانیه لازم برای Healing می تواند کامل استراتژی ها را تغییر دهد! دیگر خبری از راش دادن و در صورت حریف Heal کردن در ثانیه آخر نخواهد بود. افرادی که نسخه قبل را بازی کرده باشند با این مسائل بیشتر آشنایی خواهند بود. تغییرات اینچنینی زیادی در بازی صورت گرفته که تا به اینجا نوید یک تجربه جذاب تر و بالانس تری را می دهند. با در نظر داشتن این موارد به اطلاعات منتشر شده از بازی تا به حال می پردازیم:

اطلاعات بازی:

  • شروع داستان بازی 7 ماه پس از وقایع نسخه اول شکل می گیرد و داستان اینبار در فصل تابستان و در شهر واشنگتن ادامه میابد.
  • گفته می شود که شهر واشنگتن با مقیاس 1:1 ساخته شده و تمام مناطق بازی در صورت آشنایی با این شهر قابل لمس است. همچنین نقشه بازی 20 درصد از نقشه کل نیویورک بازی قبل بزرگ تر خواهد بود.
  • با وجود اینکه داستان ادامه مستقیمی بر شماره نخست است، شخصیت نسخه قبل بازیکن قابل انتقال به این نسخه نخواهد بود.
  • برخی از شخصیت های شماره اول را در این شماره نیز خواهیم دید، اما هنوز مشخص نیست که چه کسانی خواهند بود.
  • همانطور که در تریلر دیده شد، پس از گذشت 7 ماه و نابودی بخش عظیمی از جامعه انسانی، طبیعت در حال تسخیر زمین است. گیاه ها اکثر سطوح را پوشش دادند و حیات وحش به خیابان ها بازگشتند.
  • از اصلی ترین دلایل انتخاب شهر واشنگتن یکی موقعیت استراتژیک آن از لحاظ داستان و دیگری تنوع محیطی آن برای گیم پلی بوده است.
  • شهر نیویورک تقریبا شامل 2 نوع تنوع محیطی بود، در حالی که واشنگتن بیش از 6 مورد تنوع محیطی را فراهم کرده است که هر کدام تاثیر مستقیمی بر گیم پلی بازی خواهند داشت.
  • داستان همچنان به مانند نسخه قبل روایت خواهد شد، اما اینبار منسجم تر. صحبت از سورپرایزهایی در مسیر داستانی نیز شده که اطلاعاتی در دسترس نیست.
  • اگر نسخه قبل را بازی کرده باشید، حتما می دانید که این عنوان بسیاری از جزییات داستانی را توسط محیط بازگو خواهد کرد و از نقاط قوت آن است (Environmental Story Telling). در شماره دوم نیز این روند حفظ شده و حتی به لایه های آن اضافه گشته است.
  • در شماره گذشته مردم نیویورک از حادثه به وجود آمده شکه شده بودند و تنها درمانده بوده و نیاز به کمک های ابتدایی داشتند، اما در این شماره پس از گذشت چندین ماه می بینیم که مردم برای زنده ماندن در کنار یکدیگر جمع شده و تلاش می کنند.
  • NPCها نقش بسیار مهم تری در این شماره ایفا خواهند کرد. در قسمت هایی از شهر می بینیم که تعدادی از آن ها در کنار یکدیگر Settlementهایی ایجاد کرده و برای بقا می جنگند. هر کدام از این مکان ها شامل ماموریت هایی برای بازیکن خواهد بود و با انجام آن ها مزایایی بدست خواهید آورد. یکی از این موارد نیروهای کمکی از مردم در مبارزات است.
  • Settlementها در پیش برد داستان نیز نقش خواهند داشت و دنیای بازی به صورت زنده به اعمال بازیکن واکنش نشان خواهد داد. برای مثال شما با برطرف کردن مشکلات یک Settlement، مردم آن را می بینید که به اطراف سر می زنند تا لوازم مورد نیاز را پیدا کنند، خط های ارتباطی با سایر Settlementها تشکیل می دهند و ...

  • تا به حال تنها گروه حریفی که از آن ها نام برده شد True Sons است. گروهی که سعی دارد کنترل شهر را در دست بگیرد و آن طور که می خواهد آن را اداره نماید. اعضای ارشد گروه را نیز افرادی که پیش از این عضو JTF بودند تشکیل می دهند.
  • سازندگان گفته اند تنوع دشمن ها بیشتر از قبل خواهد بود و در داخل هر Faction نیز این مورد رعایت شده است.

  • اساس گیم پلی بازی همچنان Cover Based Shooting بوده، اما تغییرات و بهبودهایی به همه بخش های آن وارد شده است.
  • برای داشتن حس بهتر، زمان مورد نیاز برای کشتن (Time to Kill) دشمنان و همچنین خود بازیکن به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
  • در کنار مورد بالا، برای تک تک دشمنان نقاط قوت و ضعف نیز در نظر گرفته شده است.
  • انیمیشن برخورد گلوله و انفجارها به میزان قابل توجهی بهبود پیدا کردند تا حس بهتری را القا کنند و بازی را به یک شوتر واقعی نزدیک تر نمایند.
  • همانطور که گفته شد اینبار دشمنان به میزان طبیعی تری آسیب می بینند، اما در میان آن ها افرادی وجود دارند که Armorهای سنگین بر تن کرده و از پای در آوردن آن ها سختی بیشتری به همراه دارد.
  • هوش مصنوعی بهبود چشم گیری نسبت به نسخه قبل داشته. همچنین هر گروه با توجه به تخصص خود سبک مبارزه متفاوتی خواهد داشت.
  • Armorها در بازی کامل دیده می شوند و به آسیب ها واکنش نشان می دهند. مثلا با آسیب زدن به قسمت دست دشمن می توانید Armor آن قسمت را از بین برده و نقطه حساسی را ایجاد نمایید.
  • برای بازکن نیز نمایانگر سلامتی به دو بخش Health و Armor مجزا شده است.
  • پر کردن سلامتی اینبار به حدود 2 ثانیه زمان لازم خواهد داشت و به اصطلاح حالت Channeling دارد. در طی این مدت از چیز دیگری نمی توانید استفاده کنید و اگر مورد اصابت گلوله قرار گیرید، روند Healing قطع خواهد شد. پس برای این منظور نیاز به دقت و استراتژی بهتری خواهید داشت.
  • Revive کردن نیز دچار تغییراتی شده است. یکی از این تغییرات چنین است که پس از Revive شدن اگر تا 30 ثانیه بعد از آن مجدد Down شوید به حالت Dead State وارد می شوید. پس باید بیشتر مراقب اطراف خود باشید.

  • یکی از اصلی ترین ارکان بازی Loot است و به گفته سازندگان در این زمینه بازی بسیار بهتر و گسترده تر از نسخه قبل عمل خواهد کرد.
  • همچنین از لحاظ ظاهری تفاوت های بسیاری بین شخصیت های Level پایین با لِوِل بالا وجود خواهد داشت که بیشتر آن ها از روی تجهیزاتی که حمل می کنند قابل تشخیص خواهد بود.
  • آیتم های ظاهری بر اساس Setting در بازی وجود خواهند داشت، در تابستان گرم دیگر خبری از ژاکت و کلاه پشمی نخواهد بود.
  • از اصلی ترین مشکلات شماره اول محتوی End Game بازی بود، اما این شماره از ابتدا با دیدگاه End Game قوی ساخته شد.
  • فعالیت های End Game بازی تنها مخصوص افراد Hardcore نخواهد بود و هرکس می تواند به انجام آن ها بپردازد.
  • اما در قله این فعالیت ها Raidهای 8 نفره وجود خواهد داشت که مخصوص افرادیست که کاملا به بازی مسلط بوده و آمادگی لازم را داشته باشند.
  • اولین Raid بازی دو الی 3 هفته پس از عرضه بازی منتشر خواهد شد تا به بازیکنان زمان کافی برای کسب قابلیت های مورد نیاز داده شود.
  • بخش PvP و Dark Zone که نماد سری حساب می شود در بازی وجود خواهد داشت. اطلاعاتی از آن ها تا به حال داده نشده، اما گفته شده چیزهایی را در آن تجربه خواهید کرد که پیش از این دیده نشده!
  • از صحبت های کارگردان بازی می تواند امکان وجود المان هایی از بخش Survive بازی قبلی را در بازی قطعی دانست.

  • در بازی همچنان کلاس بندی وجود ندارد و با توجه به Skillها و Abilityهایی که انتخاب می کنید شخصیت شما شکل می گیرد.
  • در انتهای لول 30، به شما حق انتخاب از بین سه Specialization بازی داده می شود که شامل: Survivalist - Demolitionist و Sharpshooter خواهد بود.
  • هر یک از این 3 دسته قابلیت ها و پیش روی مخصوص خود را خواهند داشت که در دیگری موجود نمی باشد.
  • بازی شما را محدود به یک Specialization نمی کند و می توانید در هر سه مورد پیشروی کنید و تمام شاخه ها را بدست آورید.
  • کل بازی برای افرادی که به تنهایی قصد بازی دارند بهینه شده، اما بازی کردن با دوستان قطعا تجربه بهتری را رقم خواهد زد.
  • به منظور ارتباط بیشتر بازیکنان با یکدیگر، Clan Support به بازی اضافه شد که اطلاعات چندانی از آن در دسترس نیست.

  • پس از انتشار و در سال اول تمام محتوی اضافی به صورت رایگان در اختیار همه بازیکنان قرار خواهد گرفت که دلیل این کار جدا نشدن پلیرها از یکدیگر است.
  • برای سال اول 3 اکپنشن بزرگ در نظر گرفته شده است که هر کدام از آن ها منطقه ای جدید، داستان جدید و امکانات جدیدی به بازی اضافه خواهد کرد و هر سه ماه عرضه خواهند شد.
  • علاوه بر آپدیت های بزرگ ذکر شده، بازی به صورت مداوم پشتیبانی خواهد شد و فعالیت های مختلفی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.
ooc_12-1-2018_12-51-37_am.jpg


تیم سازنده یه بلاگ پست رسمی منتشر کرده و قراره تا عرضه بازی ادامه داشته باشه و هر سری در مورد یک چیزی توضیحاتی داده بشه! اولین پست که دیروز منتشر شده در مورد اسلحه و موارد مربوط به اون هست، در انتهای پست هم اشاره شده تمام گفته ها جزییات در حال ساخت هست و ممکنه در نسخه نهایی تغییراتی ایجاد بشه.
پست اصلی و کامل رو می تونین از این لینک بخونین، یک سری موارد هم به صورت خلاصه تر من می نویسم:

  • سیستم Recoil و Handling بازی به صورت کامل از اول طراحی شده تا حس واقعی تری داشته باشه. هر اسلحه کنترل و لگد مخصوص به خودش رو داره که اونو از سایر اسلحه ها جدا می کنه.
  • دسته بندی جدیدی هم به اسلحه ها تحت عنوان Rifles اضافه شده. اصلی دلیل این کار هم بالانس بهتر Perkها بود. اسلحه های Semi-Automatic Rifles و Burst-Fire Rifles همه توی این مجموعه جای می گیرن.
  • اسلحه های Exotic در شماره دوم هم وجود دارن و اینبار توجه بیشتری از همه لحاظ به اون ها شده! ظاهر این اسلحه ها هم با دقت بیشتری طراحی شده که نشانگر پیش زمینه داستانی اون اسلحه هم هست.
  • نارنجک ها (Grenades) اینبار در ارتباط با Specialization که انتخاب می کنید هستند و مانند شماره اول به همه مدل نارنجک دسترسی نخواهید داشت. همونطور که می دونید شخصیت شما باید به Lvl 30 برسه تا بتونید Specialization انتخاب کنید. قبل از رسیدن به لول 30 تنها به Concussion Grenade دسترسی دارید. اما بعد از اون علاوه بر نارنجک ذکر شده دسته بندی به صورت زیر خواهد بود:
    • Sharpshooter: Flashbang Grenade
    • Demolitionist: Incendiary Grenade
    • Survivalist: Frag Grenade
  • دسته بندی بالا به این معنی هست که هیچ وقت همزمان برای مثال به نارنجک Frag و Flashbang دسترسی نخواهید داشت و تنها با تغییر Specialization یک کدام از آن ها را می توانید استفاده کنید.
  • در شماره دوم Modها با پیشروی آنلاک می شوند و دیگر جزوی از Loot نیستند. از دلایل این تغییر به غیر واقعی بودن سیستم قبلی، داشتن خشاب با تعداد تیرهای عجیب و در نتیجه کم اهمیت کردن Reload، ساده شدن Handling به وسیله Modها و ... می توان اشاره کرد. تغییری که در The Division 2 صورت گرفته باعث می شه به جای استفاده اجباری از Modها برای گرفتن Stats بهتر، از اون ها برای مچ کردن اسلحه با روش بازی خودتون (Play-Style) استفاده کنید.
  • هر Mod که آنلاک شد، برای همه اسلحه هایی که با اون همخونی دارن در دسترس هست و لازم نیست مجدد آنلاک بشه! اما خوب دسته بندی تفنگ ها بر اساس نوع، کالیبر و ... انجام شده و Modهای آنلاک شده برای تعدادی اسلحه قابل استفاده هستند.
  • در این شماره Modها دارای Set Stats هستند که برای همه بازیکنان یکسان هست. هر Mod علاوه بر اثر مثبتی که دارد، اثر منفی هم خواهد داشت. برای مثال یک خشاب بزرگ تر، تعداد تیر بیشتری در اختیار شما می گذارد اما در مقابل سرعت Reload شما را کاهش می دهد.
  • در طراحی Modها هم سعی شده واقعیت در نظر گرفته بشه! برای مثال به جای اینکه با اعداد و درصد برای اندازه خشاب بیشتر سر و کار داشته باشیم، با خشاب های استانداردی که در واقعیت وجود دارند روبرو هستیم.
  • Weapon Talent هم در شماره دوم به صورت کامل بازنگری شده. در شماره قبل برای فعال شدن هر Talent نیاز به میزان مشخصی Stats و یا انجام فعالیتی (مثلا پس از اولین Headshot) داشتید، اما در شماره دوم Talentها می تواند به هر چیزی مربوط شود. از داشتن یک Gear خاص با مارک مشخص تا داشتن اسلحه ای به خصوص.
  • چیز جدیدی که در شماره دوم اضافه شده Real-Time Tracker هست که در زمان استفاده از Scope کردن فعال می شه و اطلاعات مورد نیاز اسلحه و Talentهای فعال رو در اختیار بازیکن قرار می ده.
استحکام، قدرت، عظمت

یکی از یگان های پیشین JTF که به گروهی شبهه نظامی تبدیل شد... True Sons متشکل از افرادی یاغی، افراطی و جنایاتکاران تعلیم دیده ای هست که هر شخص و یا گروهی رو که در مقابلشون قرار بگیره از بین می برن و به خشونت بی اندازه، بی احساس بودن و نظم در اعمالشون شهرت دارن. از نظر این گروه آمریکا با خون ریزی شکل گرفت و برای به وجود آمدن جامعه ای جدید باز هم باید خون ریخته بشه و در این راه، True Sons همیشه در راس هرم قرار می گیرن.

جایی برای ضعف و بی اساسی نیست، بزدل ها زانو زده و میمیرن و این اتفاق بزرگی خواهد بود
Antwon Ridgeway
زمانی که بیماری از کنترل خارج شد، آشوب و وحشت به سرعت در واشنگتن گسترش یافت. در اقدامی برای کنترل شیوع ویروس، JTF قرنطینه ای رو در جزیره Roosevelt ایجاد کرد (همانطور که می دونین شروع انتشار ویروس از نیویورک بود). به کلنل Antwon Ridgeway ماموریت داده می شه که قرنطینه رو مدیریت کنه و مطمئن بشه کارها به خوبی پیش می رن. با دیدن حجم تراژدی و نا امیدی که به واسطه ویروس به وجود اومد، آنتون ایمانش به نجات واشنگتن توسط JTF رو از دست می ده و به این نتیجه می رسه که راهی نیست تا همه نجات پیدا کنن.
به عنوان شخصی که شدیدا به قدرت، نفوذ و همچنین انضباط اعتقاد داشت، آنتون تصمیم می گیره که کنترل امور رو خودش به عهده بگیره. در هیاهو ترس و وحشت از آینده شهر، آنتون دور تا دور قرنطینه رو با سربازها محافظت می کنه و راه خروج رو برای همه می بنده. تمام غذا و دارو و مواد مورد نیازی که به سمت قرنطینه میان رو از مسیر اصلی خارج می کنه و با گشنگی دادن به افراد به قرنطینه باعث مرگ تدریجی افراد اونجا می شه. از دید اون، افراد مریض و ضعیف مرده به حساب می اومدن، پس اولویت رو گروه خودش در نظر می گیره.
اعمال آنتون توسط تمایلش به انجام هر کاری برای نجات گروهانش و نادیده گرفتن سایرین لکه دار شده بود. به خاطر هرج و مرج حاکم، مدت زیادی از این قدرت تونست استفاده کنه تا نهایتا فرمانده JTF از موضوع آگاه می شه و آنتون رو زندانی می کنن. اما اندکی بیشتر طول نمی کشه که توسط یارای وفادارش از زندان آزاد می شه.
از نظر آنتون، هیچ عمل نادرستی انجام نداده بود و بلکه خودش رو تنها کسی می دونست که راه حل درست و قابل اعتمادی داره. زندانی شدن و خیانت بهش توسط افسران JTF موجب ایجاد کینه و نفرت در آنتون نسبت به اون ها و دولتمردان می شه. به محض آزاد شدن از زندان، افراد پیشین خودش رو جمع می کنه و جایی که زندانی شده بود رو مقر خودش قرار می ده و به کمک یارانش، افسرهای JTF که موجب زندانی شدنش شده بودن رو پیدا می کنه و دادگاهی نمایشی براشون تشکیل میده و بعد از مدت کوتاهی همه رو اعدام میکنه و این نقطه، نقطه تولد True Sons هست.

قدرت، قانون می سازد.

بر اساس نظر True Sons، تنها راه نجات واشنگتن Survival of the Fittest (معادل خوب پیدا نکردم) هست. به خاطر دسترسی به سلاح و تجهیزات و البته با داشتن مهارت های نظامی، این گروه از قلدرهای واشنگتن به حساب میان. قدرتی که به تازگی پیدا کردن اون ها رو به انسان های حیوان صفت و متکبری تبدیل کرد. در دیکتاتوری True Sons، ارعاب، بی رحمی و خشونت از عوامل کلیدی به حساب می رود.
در مورد اطاعات و فرمانبرداری از خودشون به هیچ کس شانس دومی نمی دن، یا به اون ها ملحق می شید و یا می میرید. هر شخصی هم که سر راه True Sons و فرمانده آنتون به عنوان رهبر بر حق واشنگتن قرار بگیره، به بدترین نحو ممکن مجارات می شه.

همیشه آماده نبرد

فکشن True Sons کاملا شایسته نبرد هستن. تمرین زیاد و نظم کاملا از استراتژی های این گروه مشهود هست. وقتی با این گروه درگیر می شید، از هر سمتی به شما حمله می کنن و به این معنی هست که حتی Coverها هم برای شما امن نیستن.
وقتی تعدادی از اون ها رو از پای دربیارید و افرادشون کم بشه، استراتژی تغییر می کنه و سعی می کنن متمرکز تر مبارزه کنن و در نهایت که نا امید بشن، استراتژی حمله به هم می خوره و سعی می کنن به هر نحوی که شده شما رو از پا در بیارن.

این گروه شامل 10 مدل مختلف از دشمن هست که هر کدوم ویژگی، رفتار، Skill و بسته به کلاسشون، نقاط ضعف و قدرت مخصوص به خودشون رو دارن. به عنوان مثال Medic در این گروه به Shock Pad مجهز هست که به وسیله اون می تونه یارای خودش رو Revive کنه، اما اگر به Shock Pad شلیک کنین، علاوه بر اینکه قابلیتش رو از دست می ده، تا شعاعی عم شوک الکتریکی پخش می شه و افراد اون ناحیه رو شوک میده.

این بخش از بلاگ به 5 دسته از Skillها اختصاص پیدا کرده، گفته شده که این ها فقط تعدادی از Skillها هستن و از بقیه هم طی زمان رونمایی می شه. هر Skill چندین مدل داره که تاثیر کاملا مستقیم روی گیم پلی و نحوه بازی کردن خواهند داشت. در زیر به هر اسکیل و مدل های موجودش اشاره می شه.

*** Chem Launcher ***
این یک اسکیل جدید هست که توی The Division 1 حضور نداشت و از Grenade Launcher الهام گرفته شده. توسط این Skill می تونین 4 مدل تیر شیمیایی خاص رو شلیک کنین که هر کدوم کارایی خاص خودشون رو دارن.
  • Firestarter
    • این مدل تقریبا یک گاز بی رنگ و به شدت قابل اشتعال رو در منطقه برخورد ایجاد می کنه و توسط کوچکترین منبع آتشی مشتعل می شه و همه چی رو می سوزونه. این منابع می تونن شلیک گلوله شما و یا حتی خود دشمن باشه، یا منابع آتش موجود در محیط و ... . به کمک چندتا از این گلوله های گاز هم می تونین منطقه بزرگتری رو به آتش بکشید.
  • Riot Foam
    • این مدل در زمان برخورد فوم رو در منطقه پخش می کنه که موجب گیر کردن افراد توی اون برای مدت زمان مشخصی می شه. مشابه این Skill رو در نمایش E3 دیدیم، با این تفاوت که این فوم بعد از یک زمانی خود به خود از بین می ره.
  • Oxidizer
    • یک گاز اکسید کننده توی منطقه پخش می کنه که به مرور موجب خوردگی زره و وسایل مکانیکی دشمن می شه.
  • Reinforcer
    • این مورد گازی رو پخش می که که زره شما و هم تیمی هارو به مرور بازسازی می کنه.
*** Drone ***
وقتی Drone رو فعال کنین، کنار شما مانور می ده و به دنبالتون میاد. بسته به اینکه چه مدلی رو انتخاب کرده باشین، Drone می تونه حالت تهاجمی با دفاعی داشته باشه.
  • Striker
    • این مدل از Drone به یک تیرباز مجهز هست که توسط اون به دشمن حمله می کنه، بازیکن هم قابلیت این رو داره که هدف مورد نظر رو برای اون تعیین کنه.
  • Defender
    • این مدل از درون، از صاحب خودش در برابر گلوله محافظت می کنه. شیوه کار هم توسط انتشار امواج مایکروویو هست. البته با دفع هر گلوله درصد زیادی از باطری Drone خالی می شه و همچنین از خودشون در برابر گلوله نمی تونن مراقبت کنن.
  • Tactician
    • این مدل Drone برای Spot کردن به کار می ره. با پرواز در بالاترین ارتفاع ممکن، به صورت لحظه ای آخرین موقعیت دشمن رو در ناحیه ای که مشخص کردید به شما و یاراتون مخابره می کنه. این Drone مختص Sharpshooter Specialization هست.
  • Bombardier
    • این مدل برای بمباران کرد ناحیه ای هست که توسط کابر مشخص می شه.
  • Fixer
    • این مدل برای Fix کردن زره بازیکن و هم تیمی ها به کار می ره که انتخاب هم تیمی هم به صورت دستی انجام می شه.
*** Hive ***
این Skill هم سری اسکیل های جدید در The Division 2، که متشکل از تعداد زیادی مایکرو-دِرون هست که بسته به انتخاب کارایی خاصی خواهد داشت. استفاده از Hive هم به صورت قرار دادن روی زمین و یا پرتاب کردن اون هست و شعاع مشخصی رو تحت پوشش قرار می دن.
  • Stinger
    • مایکرو-دِرون های این مدل با ورود دشمن به محدود اون فعال می شه و تعداد زیادی از مایکرو-درون به سمت نقاط ضعیف دشمن حمله می کنن.
  • Restorer
    • این مدل وقتی تشخیص بده یکی از یارهای خودی در محدوده Armor آسیب دیده داره، با آزاد کردن مایکرو-درون ها اون بخش از Armor رو ترمیم می کنه.
  • Booster
    • این مدل با انتشار مایکرو-درون باعث Boost شدن قابلیت هایی مثل هندلینگ تفنگ، سرعت دویدن و ... بازیکن و یارهاش می شه.
  • Reviver
    • وقتی از این مدل استفاده بشه، می تونن تا شعاع مشخصی یارهایی که Down رو Revive کنه. یک حالت شارژ شدن هم داره این درون که با نگه داشتن بیشتر دکمه، تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت.
*** Seeker Mine ***
این مورد از Skillهای آشنا بازیکنان شماره اول هست، ولی اینبار کارایی های متفاوت تری رو شاهد هستیم. این وسیله رو هم می شه پرتاب کرد و هم می شه انداخت پایین تا خودکار به همراه شما بیان.
  • Explosive
    • مدل کلاسیک Seeker Mine هست، وقتی فعال بشه به سمت هدف می ره و منفجر می شه. اما قبل از منفجر شدن به زمان کوتاهی برای مسلح شدن نیاز داره که موقعیت خوبی برای فرار از دستش هست.
  • Airburst
    • این مدل به منطقه مورد نظر شما می ره و بعد از فعال شدن گاز مشتعل رو توی منطقه پخش می کنه.
  • Mender
    • این مدل گاز شیمیایی رو منتشر می کنه که به تعمیر آسیب های تیم خودی می پردازه. اگر هدف مشخصی برای این Mine تعریف نکرده باشین، خودکار به سمت اولین یاری که کاملا Armor رو از دست داده باشه می ره. این مدل مختص Survivalist Specialization هست.
  • Cluster
    • این مدل از Mine های کوچکتر تشکیل شده که در با فعال سازی هر کدوم یک هدف رو انتخاب می کنن و به سمتش حرکت می کنن. از معایب این مدل این هست که Mineها قابلیت تعقیب رو ندارن و اگر هدف حرکت کنه اون رو گم می کنن.
*** Turret ***
Turretها هم از The Division 1 به همراه تغییراتی به شماره دوم راه پیدا کردن. این وسیله رو می تونین در کنار خودتون و یه فاصله کمی پرتاب کنید.
  • Assault
    • این Turret یک اسلحه خودکار روش سوار هست و قابلیت گردش 360 درجه ای داره. رمانی که در جنگ باشید به صورت خودکار به نزدیک ترین دشمن حمله می کنه، اما اگر قبل از شروع درگیری فعال کنید، می تونین هدف رو مشخص کنین.
  • Incinerator
    • این مدل برای آسیب رسوندن به بخشی از محیط استفاده می شه، به این صورت که با انتشار گازی مشتعل و آتش دامنه ای قابل توجه رو پوشش می ده.
  • Artillery
    • این مدل شبیه توپ خونه عمل می کنه و تیرهای انفجاری رو به موقعیت هایی که توسط بازیکن مشخص می شه ارسال می کنه. این Turret مختص Demolitionist هست.
  • Sniper
    • این مدل یک Turret نیمه اتوماتیک هست همون هدفی رو در نظر می گیره که بازیکن در حال حمله بهش هست. سرعت هدف گیری این Turret کم هست، با این حال نشانه گیری رو با شما وقف می ده.
تمام این موارد همچنان در حال کار هستن و ممکنه توی ورژن نهایی تغییر کنن.

تصاویر و Artworkها

mhu6_the_division_2_footer.jpg




 
Last edited by a moderator:

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
اومدم اطلاعات بدم که دیدم جواب یکی از سوالاتت هست، واقعا هنوز معلوم نیست ولی توی ردیت (!!!!!!!!!!) یه سری شایعه در مورد بازی دادن. تیتروار میگم:
- شهر همون ارتقا یافته ی نیویورک هست.
- باز هم دارک زون توی شهر هست که شامل پارک سنترال پارک هم میشه
- از قرار معلوم باز هم با Xbox و PC قرارداد دارن. شاید منظورش از PC ویندوز 10 باشه. چون PC یه پلتفرم خاص نیست که باهاش قرارداد ببندی و انحصار زمانی اش کنی و سود کنی.
- توی استور ویندوز هم عرضه میشه و بین PC و xbox توی بخش PVE قابلیت Cross platrom وجود داره. ( واقعا معذرت میخوام ولی خاک بر سرشون اگه این قابلیت رو به نسخه ی استور محدود کنن)
- امکان انتقال ظاهر کاراکتر و لباساتون و حتی ماسکهاتون از نسخه ی اول به دوم هست. حتی بعد از عرضه ی نسخه ی دوم هم میتونید به نسخه ی اول برید و با تموم کردن Global event و به دست آوردن ماسک به شماره دوم بازی انتقالش بدین.
- بیشتر از یه ساله که دارن روش کار میکنن و اواخر 2018 ریلیز میشه. (این دیگه اوج شایعه بود:)))
- بازی یه تم Battle royal هم داره.
- بازی هم دایرکت 11 و هم 12 هست.
یه چند تا مورد دیگه هم بود که یادم رفت و هرچی میگردم پیداشون نمیکنم. بعضی هاشون واقعا خوبن.
البته گفتی حدس و گمان هست، ولی خوب یه سری موارد رو انگار به دلخواه زدن تنگش!
مورد اول احتمال داره دوباره توی نیویورک باشه، اما این احتمال به خاطر کاری هست که از The Crew 1 به The Crew 2 انجام شده! یعنی اینطور به نظر می رسه، وگرنه سناریو زیادی خودشون دادن بیرون، از شهرهای دیگه گرفته تا کانادا
انتقال لباس رو فکر نمی کنم انجام بدن، اما بازم مورد مشابهی با The Crew 2 داره، اونجا هم با انجام به سری چلنچ ها توی شماره اول، توی شماره دوم براتون یک سری آیتم آزاد می کنه، اینجا هم همچین چیزی اضافه شده به اسم Shields که بیشتر به منظور نگه داشتن پلیر هاست.
در مورد زمان ساخت هم که مراحل اولیه رو توی همون Livestream گفت دوستمون (Julian Gerightly) که حدودا از یک ماه بعد از انتشار نسخه اول شروع شده، اما احساس می کنم انتشار بازی بره برای March 2019 به بعد!

Battle Royal رو بیان روی GR Wildlands پیاده کنن بهتره. توی استریم اشاره شد که کارهای که می خواستیم انجام بدیم حجمشون زیاد بوده و نمی شده روی بازی که در حال اجراست این کارها رو انجام داد، برای همین نسخه دوم در حال ساخته!
امیدوارم بازی رو به اون نمایش GDC13 در بیارن! ولی خوب بعیده چون کلا چیز دیگه ای بود.
یه شایعه دیگه هم هست که Gamereactor گویا منتشر کرده و می گه که تیم سازنده شماره دوم بیش از 1000 نفر از استودیو های مختلف یوبی هستن!
 
  • Like
Reactions: bezad

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
البته گفتی حدس و گمان هست، ولی خوب یه سری موارد رو انگار به دلخواه زدن تنگش!
مورد اول احتمال داره دوباره توی نیویورک باشه، اما این احتمال به خاطر کاری هست که از The Crew 1 به The Crew 2 انجام شده! یعنی اینطور به نظر می رسه، وگرنه سناریو زیادی خودشون دادن بیرون، از شهرهای دیگه گرفته تا کانادا
انتقال لباس رو فکر نمی کنم انجام بدن، اما بازم مورد مشابهی با The Crew 2 داره، اونجا هم با انجام به سری چلنچ ها توی شماره اول، توی شماره دوم براتون یک سری آیتم آزاد می کنه، اینجا هم همچین چیزی اضافه شده به اسم Shields که بیشتر به منظور نگه داشتن پلیر هاست.
در مورد زمان ساخت هم که مراحل اولیه رو توی همون Livestream گفت دوستمون (Julian Gerightly) که حدودا از یک ماه بعد از انتشار نسخه اول شروع شده، اما احساس می کنم انتشار بازی بره برای March 2019 به بعد!

Battle Royal رو بیان روی GR Wildlands پیاده کنن بهتره. توی استریم اشاره شد که کارهای که می خواستیم انجام بدیم حجمشون زیاد بوده و نمی شده روی بازی که در حال اجراست این کارها رو انجام داد، برای همین نسخه دوم در حال ساخته!
امیدوارم بازی رو به اون نمایش GDC13 در بیارن! ولی خوب بعیده چون کلا چیز دیگه ای بود.
یه شایعه دیگه هم هست که Gamereactor گویا منتشر کرده و می گه که تیم سازنده شماره دوم بیش از 1000 نفر از استودیو های مختلف یوبی هستن!
در مورد لباس اشتباه از من بود که نگفتم. منظورم لباس های خاص هست. مثل همونابی که توی tire 2 &3 لیدربورد هر گلوبال می‌زاره. خودم گرفتمشون. خیلی خاصن. عکسش رو می‌زارم تا ببینی. در مورد ریلیز نمی‌دونم چی بگم. شاید سال سوم با اینکه هیچی نداره فقط قراره نقش یه رابط بین پایان دیویژن یک و شروع دو باشه. در مورد بتل رویال قبول ندارم. یه راند survival بازی کنی کاملا متوجه میشی چه اتمسفری خوبی برای این تم داره. از گوست هم بهتره.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
در مورد لباس اشتباه از من بود که نگفتم. منظورم لباس های خاص هست. مثل همونابی که توی tire 2 &3 لیدربورد هر گلوبال می‌زاره. خودم گرفتمشون. خیلی خاصن. عکسش رو می‌زارم تا ببینی. در مورد ریلیز نمی‌دونم چی بگم. شاید سال سوم با اینکه هیچی نداره فقط قراره نقش یه رابط بین پایان دیویژن یک و شروع دو باشه. در مورد بتل رویال قبول ندارم. یه راند survival بازی کنی کاملا متوجه میشی چه اتمسفری خوبی برای این تم داره. از گوست هم بهتره.
اتمسفر که بله، صد در صد یک چیز خفن و خیلی خاصه، اما فعلا المان های گیم پلی که Ghost Recon داره، خیلی بیشتر به اون مد می خوره!
 
  • Like
Reactions: -Poormaz-

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
اتمسفر که بله، صد در صد یک چیز خفن و خیلی خاصه، اما فعلا المان های گیم پلی که Ghost Recon داره، خیلی بیشتر به اون مد می خوره!
والا هر دو تا رو بازی کردم و میگم دیویژن بهتره. نمی‌دونم منظورت از المان گیمپلی چیه. مد survival کاملا نشون داد پتانسیل بتل رویال رو داره. اگه یه بازی یوبی بهترین کاندید برای بتل رویال باشه اونم دیویژن هست. توی بتل رویال شما باید به همه جای مپ دسترسی داشته باشی، توی گوست اصلا نمیتونی یه جاهایی از مپ که کوه یا تپه داشت بری. هندلینگ ماشین و موتور هم اینقدر بد بود که دیگه هیچی. ولی طراحی مپ دیویژن طوری بود که همچین مشکلی نداشت. تنها خوبیه گوست مپ بزرگ و متنوع هست. همین. وگرنه از نظر شوتینگ این دو تا بازی تقریبا شبیه هم هست. در کل خبرهای بیشتر میاد و متوجه میشیم.
 
  • Like
Reactions: bezad and ehsan7

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
سایت Games.co.uk که یه سایت فروشش بازی هاست با انتشار این توییت هایپ رو دو چندان کرد. انگار شوخی شوخی داره جدی میشه.اگه راست باشه و امسال میتونید پیش خریدش کنید پس فکر نکنم تا ریلیز بازی فاصله زیادی داشته باشیم. نهایت تا مارچ 2019 ،شایدم زودتر. نمیدونم

uawn_cxkqijyfsd2lr4-o1h4bbugwzljlqnsqv0ovqrmzeci.jpg
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
همون طوری که قبلاً هم گفتم، امروز یه شایعه توی سایت های خبری درز پیدا کرده که Massive روی یه مود بتل رویال کار می‌کنه. البته اینطور که به نظر میاد مدت زمان زیادی نیست که به این فکر افتادند و خودشون این عقیده رو دارن که میتونن توی یه مدت زمان کم، یه مود جالب و فان رو طراحی کنن. البته توی خبر هم میگه که هنوز مشخص نیست که یه بازی مجزاست یا برای دیویژن 2 باشه ولی اینجور که مشخصه دارن روی این مود کار میکنن. به نظر من به اصرار یوبی سافت دارن اینکار رو میکنن تا نظر علاقه ی شخصی خودشون.

The Division developer Massive is working on a battle royale game - report - VG247

Division developers Massive are reportedly working on a battle royale

ویرایش: جواب Massive:

"We don't comment on rumours or speculation"
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,085
نام
مــاکــان
کلا 3تا از بازیهای یوبیسافت کاملا آمادگی پذیرفتن مود بتل رویال دارن.
فارکرای 5 ، دیویژن و گوست ریکون
در مورد فارکرای چون همین الان دارم با یکی از بچه ها Coop میریم، کاملا داریم له له میزنیم و هی بخودمون میگیم اگه با این کیفیت یوبی بتل رویال برای گیمرها بیاره بهترین چیزی هست که وجود خواد داشت.
چون خیلی از چیزها کاملا آمادست، کلی Asset آماده وجود داره که بخواد خیلی راحت باکیفیت ترین حالت از این مود (حالا تحت هر نامی) عرضه کنه.
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
کلا 3تا از بازیهای یوبیسافت کاملا آمادگی پذیرفتن مود بتل رویال دارن.
فارکرای 5 ، دیویژن و گوست ریکون
در مورد فارکرای چون همین الان دارم با یکی از بچه ها Coop میریم، کاملا داریم له له میزنیم و هی بخودمون میگیم اگه با این کیفیت یوبی بتل رویال برای گیمرها بیاره بهترین چیزی هست که وجود خواد داشت.
چون خیلی از چیزها کاملا آمادست، کلی Asset آماده وجود داره که بخواد خیلی راحت باکیفیت ترین حالت از این مود (حالا تحت هر نامی) عرضه کنه.
توی دیویژن یه مود تقریبا بتل رویال داشتن. مشخصا باید ببینیم که چطور میسازنش و هنوز زود برای نظر دادن ولی نظر شخصیم اینه که بتل رویال یوبی مثل PUBG و fortnite موفق نمیشه. وقتشون رو الکی تلف میکنن و انگار به اصرار یوبی و جو بتل رویال دارن اینکار رو میکنن تا علاقه ی شخصی خودشون.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
توی دیویژن یه مود تقریبا بتل رویال داشتن. مشخصا باید ببینیم که چطور میسازنش و هنوز زود برای نظر دادن ولی نظر شخصیم اینه که بتل رویال یوبی مثل PUBG و fortnite موفق نمیشه. وقتشون رو الکی تلف میکنن و انگار به اصرار یوبی و جو بتل رویال دارن اینکار رو میکنن تا علاقه ی شخصی خودشون.
حالا این قضیه کلا تایید شده نیست، اما چیزی که توی متن خبر اومده اینه که به استودیو Massive پیشنهاد ساخت یه بازی بتل رویال داده شده، اونا هم استقبال کردن و گفتن می تونیم به سرعت یه چیزی آماده کنیم. بیشتر به آمادگی خود استودیو می خوره تا اصرار یوبی به این قضیه!
 
  • Like
Reactions: robb stark

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
حالا این قضیه کلا تایید شده نیست، اما چیزی که توی متن خبر اومده اینه که به استودیو Massive پیشنهاد ساخت یه بازی بتل رویال داده شده، اونا هم استقبال کردن و گفتن می تونیم به سرعت یه چیزی آماده کنیم. بیشتر به آمادگی خود استودیو می خوره تا اصرار یوبی به این قضیه!
تقریبا مطمعنم که دارن این مود یا بازی رو کار میکنن، ولی در مورد اصرار، خودت داری جواب خودت رو میدی. بهشون پیشنهاد دادن و اونا هم پذیرفتن. همین حرف یعنی اصلا هیچ برنامه ای برای بتل رویال نداشتن و حالا به اصرار یوبی و شایدم پلیرها دارن روش کار میکنن. وقتی داره میگه توی مدت زمان کوتاه، میتونیم یه مود جالب رو طراحی کنیم یعنی از اول توی اولویت کاریشون نبوده و بعدا اضافه شده. حالا چرا میگه مدت زمان کوتاه رو دیگه نمیدونم، شاید ریلیز بازی نزدیکه و نمیخوان عقب بیفتن، شایدم به دلایلی نمیتونن زیاد روش وقت بزارن.

Ubisoft commisioned Massive to start looking into the Battle Royale game type in January of this year and Massive has reported back to their owners that they could cook up something fun in a pretty short amount of time
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
تقریبا مطمعنم که دارن این مود یا بازی رو کار میکنن، ولی در مورد اصرار، خودت داری جواب خودت رو میدی. بهشون پیشنهاد دادن و اونا هم پذیرفتن. همین حرف یعنی اصلا هیچ برنامه ای برای بتل رویال نداشتن و حالا به اصرار یوبی و شایدم پلیرها دارن روش کار میکنن. وقتی داره میگه توی مدت زمان کوتاه، میتونیم یه مود جالب رو طراحی کنیم یعنی از اول توی اولویت کاریشون نبوده و بعدا اضافه شده. حالا چرا میگه مدت زمان کوتاه رو دیگه نمیدونم، شاید ریلیز بازی نزدیکه و نمیخوان عقب بیفتن، شایدم به دلایلی نمیتونن زیاد روش وقت بزارن.
وقتی می گی به اصرار یوبی داره همچین چیزی می سازه، یعنی اینا نمی خواستن ولی یوبی مجبور کرده که بسازن. در صورتی که می بینیم این ها آمادگی لازم رو داشتن و گویی فقط منتظر چراغ سبز بودن. البته همه این ها فقط از همون خبر میاد و ممکنه اصل قضیه تفاوت داشته باشه.
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
وقتی می گی به اصرار یوبی داره همچین چیزی می سازه، یعنی اینا نمی خواستن ولی یوبی مجبور کرده که بسازن. در صورتی که می بینیم این ها آمادگی لازم رو داشتن و گویی فقط منتظر چراغ سبز بودن. البته همه این ها فقط از همون خبر میاد و ممکنه اصل قضیه تفاوت داشته باشه.
درست میگی، نظر من اینه که مسلما نمیخواستن روی این مود کار کنن و حالا به خاطر شرایطی (حالا یا درخواست یوبی یا پلیر ها) دارن میسازنش. جالبه که میگی آمادگی لازم رو داشتن و فقط منتظر چراغ سبز بودن. کدوم آمادگی؟ تنها مزیت این بازی Survival هست که به بتل رویال نزدیکه. همین. ,ولی ساحتن بتل رویال خیلی خیلی کار داره. اگه قرار که بتل رویالی ساخته بشه، دیویژن بهترین گزینه است ولی به نظر مود موفقی نمیشه و فقط وقتشون رو تلف میکنن.

ویرایش: یوبی لیک که دیگه معروفه. این یکی دو ساله هر چی شایعه توی سایت های خبری (نه ردیت!!!!) در مورد بازی های یوبی خوندم درست بوده.
 
  • Like
Reactions: armin_shadow

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
درست میگی، نظر من اینه که مسلما نمیخواستن روی این مود کار کنن و حالا به خاطر شرایطی (حالا یا درخواست یوبی یا پلیر ها) دارن میسازنش. جالبه که میگی آمادگی لازم رو داشتن و فقط منتظر چراغ سبز بودن. کدوم آمادگی؟ تنها مزیت این بازی Survival هست که به بتل رویال نزدیکه. همین. ,ولی ساحتن بتل رویال خیلی خیلی کار داره. اگه قرار که بتل رویالی ساخته بشه، دیویژن بهترین گزینه است ولی به نظر مود موفقی نمیشه و فقط وقتشون رو تلف میکنن.

ویرایش: یوبی لیک که دیگه معروفه. این یکی دو ساله هر چی شایعه توی سایت های خبری (نه ردیت!!!!) در مورد بازی های یوبی خوندم درست بوده.
قسمت ویرایش خب درسته، لیک ها درست بوده همیشه، اما خوب با چه شرایطی رو نمی شه همچنان با اطمینان گفت.

دوم اینکه آمادگی تیم به این دلیل هست که ایده اولیه دیویژن یه بازی با المان های Survive بوده، شاید خیلی چیزهای دیگه براشون طرح ریخته باشن و توی بازی نهایی نبوده باشه. مرحله پیش تولید هم که حدود نصف زمان ساخت یه بازی رو در بر می گیره، حالا اینا یه بازی The Division دارن که خیلی از المان های یک شوتر حداقل توش آمادس (مدل شخصیت، مدل اسلحه و کارکردها و ...)، یه سری ایده های اولیه که توی بازی اصلی وارد نشده، فقط مونده اجازه و پول دیگه!
اینکه سریع می تونن بسازن منظور فکر نمی کنم دو ماهه باشه، اما با چیزهایی که در دسترس دارن قاعدتا نسبت به ساخت یک بازی جدید خیلی سریع تر می تونن پیش برن. و اینکه چه مدل بتل رویالی هم می خواد باشه هنوز اصلا معلوم نیست.
 
  • Like
Reactions: -Poormaz-

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
قسمت ویرایش خب درسته، لیک ها درست بوده همیشه، اما خوب با چه شرایطی رو نمی شه همچنان با اطمینان گفت.

دوم اینکه آمادگی تیم به این دلیل هست که ایده اولیه دیویژن یه بازی با المان های Survive بوده، شاید خیلی چیزهای دیگه براشون طرح ریخته باشن و توی بازی نهایی نبوده باشه. مرحله پیش تولید هم که حدود نصف زمان ساخت یه بازی رو در بر می گیره، حالا اینا یه بازی The Division دارن که خیلی از المان های یک شوتر حداقل توش آمادس (مدل شخصیت، مدل اسلحه و کارکردها و ...)، یه سری ایده های اولیه که توی بازی اصلی وارد نشده، فقط مونده اجازه و پول دیگه!
اینکه سریع می تونن بسازن منظور فکر نمی کنم دو ماهه باشه، اما با چیزهایی که در دسترس دارن قاعدتا نسبت به ساخت یک بازی جدید خیلی سریع تر می تونن پیش برن. و اینکه چه مدل بتل رویالی هم می خواد باشه هنوز اصلا معلوم نیست.
این آمادگی که توی میگی همون مزیت ای هست که من بهش اشاره کردم. Survival DLC. فضای این بازی به این نوع سبک میخوره ولی باور کن این بازی از نظر سرور و PVP اونقدر مشکل داره که اصلا آمادگی این مود رو نداره. یه جوکی میشه توی سبک بتل رویال که بیا و ببین. 65 روز و 8 ساعت :D تا E3 مونده و مشخص میشه با چی طرفیم.
 
  • Like
Reactions: armin_shadow

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر