نسخه بعدی Assetto Corsa به نام Competizione معرفی شد.
این نسخه کاملا تحت لیسانس مسابقات GT3 (Blancpain) ساخته خواهد شد، پس دوست داران ماشینهای GT3 شبیه سازی بهتر از این نسخه از A.Corsa پیدا نخواهند کرد.
AC Competizione کاملا آنلاین خواهد بود،شامل رتبه بندی راننده ها برا اساس طرز رانندگی داخل پیست و امتیازاتی که بدست میارن.
بار گرافیکی بازی برای اولین بار در یک بازی ریسینگ شبیه ساز بر دوش Unreal Engine 4 خواهد بود.مطمئنا موتور فیزیک داخلی استودیو به همراه UE4 نتیجه فوق العاده ای رقم میزنه.
مهمتر از همه بواسط استفاده از UE4 ، درخواست چند ساله طرفداران این بازی برآورده میشه و اون اضافه شدن چرخه شب و روز و تغییرات آب و هوا هست.
این لیسانس شامل تمام ماشینهای این کلاس اعم از فراری،لامبورگینی،مرسدس،مکلارن،آئودی،بنتلی و... خواهد شد.همینطور پیستهای این نسخه بر اساس تقویم رسمی مسابقات انتخاب شده که در زیر لیست شده.
- Zolder
- Monza
- Brands Hatch
- Silverstone
- Circuit Paul Ricard
- Misano
- Spa-Francorchamps
- Hungaroring
- Nurburgring
- Circuit de Barcelona-Catalunya
اینبار نه تنها شاهد شبیه سازی پیشرفته رفتار ماشینها در پیست خواهیم بود، بلکه Kunos با استفاده از موشن کپچر از رانندگان واقعی تیمهای رسمی مسابقات به همراه مکانیک ها، مهندسین و درکل(Pit Crew) تصویر برداری کرده و قرار هست در بازی نهائی گنجونده بشه.
مطمئنا بازی خودش رو محدود به فقط سری BlancPain نمیکنه و در ادامه میتونه لایسنس های بیشتری از سری مسایقات FIA و کلاس GT رو در اختیار بگیره که به عنوان DLC ریلیز بشه.
این نسخه فعلا برای PC برنامه ریزی شده و قرار هست در همین تابستان پیش رو نسخه بتا/Early Access برای کاربران استیم ریلیز بشه.
مطمئنا بازی خودش رو محدود به فقط سری BlancPain نمیکنه و در ادامه میتونه لایسنس های بیشتری از سری مسایقات FIA و کلاس GT رو در اختیار بگیره که به عنوان DLC ریلیز بشه.
این نسخه فعلا برای PC برنامه ریزی شده و قرار هست در همین تابستان پیش رو نسخه بتا/Early Access برای کاربران استیم ریلیز بشه.
منبع: اینجانب
======================
آپدیت 1 (مصاحبه مارکو مازراتو با Motorsport Republick)
مارکو مازراتو (یکی از 2 مدیر استودیو) یک مصاحبه با وبسایت ایتالیائی داشته که به علت ایتالیائی بودن زبان مصاحبه و مشکل ترجمه، خلاصه محتوای خبر رو در زیر میتونیم باهم مرور کنیم، جائی اگه نیاز به توضیح باشه چند خطی هم من اضافه میکنم:
ایشون برنامه نویس سایت Minority.org هستن و برنامه ای نوشته بودن که امکان پیاده سازی سیستم رنکینگ و رده بندی پلیرها (در حد مختصر و نه حرفه ای) رو در نسخه قبل میسر میکرد.
پس برای استودیو تعویض موتور گرافیکی داخلی خودشون به آنریل انجین یک باید حساب میشد، چرا که در غیر اینصورت از رقابت جا میموندن.
برای مثال همین امسال ما به احتمال زیاد شاهد رونمائی از عنوان GTR3 هم خواهیم بود که قبلا معرفی شده، این عنوان هم با UE4 در حال توسعه هست.
- تعیوض راننده در این نسخه امکان پذیر هست
- سیستم رنکینگ (رده بندی) براساس امتیازات و بدون تخلف تموم کردن مسابقه در بازی پیاده سازی شده
ایشون برنامه نویس سایت Minority.org هستن و برنامه ای نوشته بودن که امکان پیاده سازی سیستم رنکینگ و رده بندی پلیرها (در حد مختصر و نه حرفه ای) رو در نسخه قبل میسر میکرد.
- طی ریسک بزرگی که استودیو قبول میکنه،تیم تحقیق و توسعه استودیو 8 ماه متوالی از سال 2017 مشغول تست و بررسی Unreal Engine بودن که آیا میتونن از این انجین در نسخه بعدی بازی استفاده کنن یا نه.چرا که در غیر اینصورت از زمانبندی عقب میوفتادن و احتمالا دوباره مجبور به استفاده از انجین داخلی خودشون میشدن.
پس برای استودیو تعویض موتور گرافیکی داخلی خودشون به آنریل انجین یک باید حساب میشد، چرا که در غیر اینصورت از رقابت جا میموندن.
برای مثال همین امسال ما به احتمال زیاد شاهد رونمائی از عنوان GTR3 هم خواهیم بود که قبلا معرفی شده، این عنوان هم با UE4 در حال توسعه هست.
- بهای بازی طی دوره Early Access کمتر از بازی نهائی خواهد بود.
- در حال حاضر بسیاری از تیم های حاضر در مسابقات Blancpain از A.Corsa بمنظور تعلیم و آموزش به رانندگان خودشون استفاده میکنن/خواهند کرد.
- بواسطه اینکه استودیو لایسنس این سری بدست آورده، همکاریهائی از این دست بمراتب بیشتر خواهد شد.
- تیم توسه استودیو در اکثر مسابقات حضور پیدا میکنن و اطلاعات ثبت شده از ماشین ها طی مسابقه (Telemetry) میپردازن.
- مازراتو توضیح میده که انتظار اونها از فروش عنوان قبل 100 هزار کپی بوده، که تا این لحظه تعداد 1.4 میلیون نفر بازی خریداری کردن.
- با این نسخه به هیچ عنوان قرار نیست که در امر شبیه سازی ذره ای کوتاهی بشه و قربانی مباحث گرافیکی و تصویری بشه، به همین منظور ما امسال زمان بیشتری به توسعه تایر مدل/ مباحث آیرودینامیکی/ سیستم تعلیق میکنیم، در همین راستا طی سال قبل 4 برنامه نویس استخدام کردیم که یکی از آنها مهندس مکانیک/مسابقات هست.
- کونس داره بستری فراهم میکنه که ارتباط بین رانندگان بصورت مجازی (ACC) و رانندگان واقعی این مسابقات کمتر بشه، بدین منظور برترین/سریعترین راننده ها در ACC به مسابقات آینده در دنیای واقعی دعوت خواهند شد، چیزی مثل GT Academy عنوان گرن توریسمو.
آخرین ویرایش: