Multi Platform Sea of Thieves

سازنده
Rare
تاریخ انتشار
March 2018
ناشر
Xbox
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox One
  3. Xbox Series X|S
عنوان Sea of Thieves جدیدترین ساخته استدیو کهنه کار Rare میباشد. این اثر ابتدا در کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 سال 2015 به نمایش درامد و پس از یکسال شاهد اولین تریلر گیمپلی ان در E3 سال 2016 بودیم، قرار بر این بود که بازی در سال 2017 به صورت انحصاری برای پلتفرمهای مایکروسافت منتشر شود. اما با تاخیری عرضه بازی برای تاریخ 29 اسفند سال 96 مشخص گردید.

3b9907bf-92ef-46e4-9a02-ecbd453252cc.jpg


Sea of Thieves
Developer: Rare
Publisher: Microsoft Studios
Genre: Action-adventure
Mode: Multiplayer
Price: 60 USD
معرفی استدیو Rare:

استدیو بسیار قدیمی Rare قدمتی بالغ بر سی سال دارد و سده گذشته دوران بسیار طلایی داشت، انها خالق بازیهایی بسیار متنوع در ژانرهای مختلف با کیفیتی وصف ناشدنی بودند ولیکن با گذشت زمان و اغاز قرن بیست و یک و با خرید این استدیو انگلیسی توسط مایکروسافت افت تدریجی انها اغاز شد و با تمرکز بر روی کنترلر حرکتی کینکت به طور کلی اسم Rare از کلاس جهانی خارج شد و انها دیگر جزه استدیوهای جریان اصلی صنعت گیم شناخته نمیشدند. این روند تا ابتدای نسل هشتم ادامه داشت که با تغییر مدیریت اکس باکس و مدیرعامل مایکروسافت نور خورشید دوباره بر پنچره های خاک گرفته این استدیو تابید. تغییرات به سرعت در این استدیو اعمال شد، انها دیگر کارشان با کینکت تمام شده بود و حال میتوانستند عنوانی ماجراجویی در دل دریا همراه با دزدان بسازند. ایده ایی که از نسل هفتم همراه انها بود ولیکن به دلیل محدودیت های سخت افزاری و اجبار بر ساخت بازیهای کینکت فرصت حقیقت بخشیدن به رویای خود را نداشتند.
به هر جهت این استدیو پستی و بلندی های بسیاری را پشت سر گذاشته است و انها باری دیگر فرصت دارند با عنوان Sea of Thivese به لیست استدیو های جریان ساز کلاس جهانی برگردند و باری دیگر لوگوی طلایی ابی رنگ نایاب خود را بین گیمرها اشنا کنند.

معرفی گیمپلی بازی:

دریای دزدان، در اولین نگاه ایده ای ساده را دنبال می‌کند، شما دزد دریایی هستید، بكشید، غارت كنید و پرچم افتخار خود را به احتزاز درآورید؛ این حرف درست است اما به جرأت می‌توان پروسه ساخت این بازی را یكی از دشوارترین های نسل دانست!
استودیو Rare به خط اصلی بازی سازی ای كه لیاقت آن را داشت بازگشته و قرار نیست حداقل بدون تلاش شكست بخورد.
این بازی اقیانوسی را در اختیار كاربران قرار می‌دهد، بازیكنانی كه می توانند در كشتی های تك، دو و یا چهارنفره ماجراجویی خود را آغاز كنند، شما باید به جزیره های گوناگون بروید، با اسكلت ها مبارزه كنید، مواد غذایی و مهمات پیدا كنید و برای یافتن طلا، كه تنها هدف زندگی شما به عنوان دزد دریایی است جان خود را به خطر اندازید. طلا در این دنیا همه چیز است، آبجو، لباس، غذا، قطب نما، نقشه گنج، آلات موسیقی و همه چیز در گرو اندوختن طلا است.
دریای دزدان درعین سادگی و البته نوآورانه بودن ایده، بسیار فراتر از این توضیح است، ایجاد دنیایی بر این گیم پلی بسیار سخت است، مهم ترین موضوع خسته كننده نبودن است كه قطعا Rare به بهترین شكل از آن مرحله عبور كرده است.
به عنوان كسی كه قریب به شش ماه در نسخه آلفا و بتای بازی حضور داشته گستردگی بازی را تحسین می كنم، شما وارد جزیره ای جدید می‌شوید به جستجو می پردازید و در نهایت، هنگام غروب آفتاب در بالای جزیره با دوستان خود آبجو میخورید و موسیقی می نوازید، این سكانس هربار در جزیره ای متفاوت تكرار می‌شود و هربار آرامش و حس مثبتی را دریافت می‌کنید.
هدفم از گفتن این موارد اثر هنرمندانه ای است كه سازنده خلق كرده، یك دزد دریایی حتما یك شخص خشن و تنها به فكر قتل نیست، زندگی برروی دریا بسیار وسیع تر و آرامش بخش تر از كلام است و Rare حداقل درمورد من، به بهترین شكل این حس را منتقل كرد.
این آرامش البته قبل از طوفان است، تا وقتی كه یك كشتی از فاصله دور رؤیت كنید و استرس، هیجان و عطش جنگ در رگ های شما به جریان بیفتد، مبارزات بین دو كشتی هیجان مطلوبی دارد و نیازمند همكاری كامل تمامی خدمه است، اینگونه مبارزات بین دو كشتی در بازی بطور اندك اتفاق می‌افتد و آن را مدیون نقشه وسیع هستیم، این موضوع بازی را بسیار واقع گرایانه تر كرده و شما را در یك اقیانوس بزرگ قرار می‌دهد كه زمان كافی برای استراحت، تكمیل مهمات و مواد غذایی و ماجراجویی می دهد.
باتوجه به گنج و دیگر مواردی كه از جزیره ها و یا غارت دیگر كشتی ها بدست می‌آورید، سطح بازی شما ارتقا پیدا می‌کند و نقشه های سخت تر و البته پرسود تری را تحویل می گیرید كه مهارت بالاتری را طلب می‌کند، به مرور شما سلاح های قویتری می خرید و با اقتدار بیشتر بر موج های خروشان می تازید.
بیشترین تعامل شما در این بازی آب است، فیزیك آب بسیار عالی طراحی و پرداخته شده و در اثر آب و هوای متفاوت، جزر و مد، باد، طوفان و نوع جهت گیری بادبان های كشتی شما واكنش نشان می‌دهند و برروی گیم پلی بازی موثر هستند.
یكی از عوامل موفقیت شما هم همین است كه بتوانید دریا را رام كنید و از موج دریا و باد ها به عنوان برتری خود استفاده كنید.
اصلی ترین امكانات شما در بازی، قطب نما، سلاح های گرم و سرد، سطل آب جهت خارج كردن آب های داخل كشتی، دوربین و فانوس است كه باید بتوانید به بهترین نحو از آن ها استفاده كنید تا پیروز میادین جنگ و ماجرایی باشید.

  • بازی همانند دیگر عناوین فرست پارتی مایکروسافت از قدرت اضافی Xbox One X پشتیبانی میکند و دارندگان این کنسول میتوانند از رزولیشن 4K واقعی، HDR و دیگر پیشرفت های گرافیکی بهره مند شوند.
  • همانطور که پیش تر اعلام شد بازی از روز اول عرضه بر روی سرویس Game Pass در دسترس میباشد، بدین معنی تا زمانی که اشتراک Game Pass داشته باشید میتوانید بازی Sea of Thieves را به صورت کامل تجربه کنید.
  • بازی از سرویس Xbox Play Anywhere پشتیبانی میکند، بدین معنی شما با خرید یکبار بازی میتوانید انرا هم بر روی Xbox One و هم بر روی Windows 10 اجرا نمایید. همچنین SoT از کراس پلتفرم هم بهره میبرد.
  • سازندگان تایید کرده اند که عرضه بازی تازه اغاز کار انها میباشد و SoT در دراز مدت شاهد ویژگی های جدید بسیاری خواهد بود.

از اونجایی که بازی در فروم تاپیکی مخصوص نسخه PC فعلا نداره برای همین سیستم مورد نیاز منتشر شده رو همینجا قرار میدم

SOT.png

با تشکر از دوست خوبم سهیل احسنی
 
آخرین ویرایش:

nimaprince

کاربر فعال بخش مطبوعات و دنیای بازی
کاربر سایت
Jun 4, 2009
2,332
نام
نيما
والله چی بگم
بازی خوب و دوست داشتنی هستش
ولی قیمت دلار اینقدر بالا رفته آدم جرئت نمیکنه گیفت کارت یا دیسک بخره
خیلی مسخره شده
حیف ...
کاشکی پیش خرید کرده بودم!!!
 
  • Sad
Reactions: Destro

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
والله چی بگم
بازی خوب و دوست داشتنی هستش
ولی قیمت دلار اینقدر بالا رفته آدم جرئت نمیکنه گیفت کارت یا دیسک بخره
خیلی مسخره شده
حیف ...
کاشکی پیش خرید کرده بودم!!!
خب وقتی بازی عرضه شد، با ده دلار عضو Game Pass شو و بازیو تجربه کن...کلی بازی دیگه رو هم میتونی در کنارش بازی کنی. من کلا قصدم اینه هر عنوان بزرگی که مایکروسافت قراره عرضه کنه رو توی ماه اول با گیم پس تجربه کنم...واقعا به نظرم بهترین سرویسی هستش که تا حالا توی صنعت گیم اجرایی شده و احتمالا در آینده مثل Netflix بشدت محبوب بشه و پیشرفت کنه و بقیه شرکتا هم همچین چیزی رو اجرا کنن <:-P
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
بنظر میرسه ٢ روز نسخه ی دمو بازی رو زیاد تحویل نگرفتین.:D من تونستم یک ساعتی دمو رو بازی کنم. نکته ای که هست اینه که واقعا بازی خوب پیاده سازی شده. یعنی تمام اون نکاتی که توی بازی هست به بهترین و لذت بخش ترین نحو ممکن اجرا شده و شما از انجام دادنش لذت میبرید و همین باعث میشه احساس یک دزد دریایی واقعی کنید. شما یک گروه پنج نفره از دزدان دریایی هستید که با توجه به نامه ای که پیدا کردید متوجه میشید تو جزیره ی فلان یک تروفی گرانبها هست که دقیق هم نمیدونید کجا مخفی شده و بصورت معما باید پیدا کنید. خب اولین اقدام سوار کشتی شدنه همین نحوه ی حرکت کردن کشتی خودش لذت داره چرا که شما واقعا باید " لنگرها را بکشید" ، " بادبان ها را بیارید پایین" و یکی باید نقشه رو بخونه و به کاپتان "جهت رو مشخص کنه". باید" در جهت باد بادبان ها را تغییر دهید" میدونید این ریزه کاری ها همون چیزی یه که واقعا انجام دادنش حس دریانوردی به ادم میده و اینجوری نیست که راحت پا بذارید رو گاز و کشتی حرکت کنه! یکی میره بالای دکل و ممکنه با دوربینش یه کشتی دیگه رو ببینه و فریاد میزنه که " سمت غرب یک کشتی میبینم" اینجاست که شما اگه توپ ها رو پر نکردین باید برین از قسمت پایین کشتی گلوله وردارین و " توپ ها رو پر کنید" ، نشانه بگیرید و .... ، پیدا کردن گنج و حل معما هم حقیقتا لذت بخشه. " شش قدم برداشتن به سمت شرق" و کندن زمین .... وقعا حال و هوای بازی عالیه کیف میکنه ادم. یک بازی ماجراجویی کامل. اما نکته ای که هست اینه که بنظرم حتما باید با بقیه ی هم گروهی هاتون حرف بزنید. اینجوری اصلا بهتون حال نمیده که هیچکس حرفی نزنه و همه حسی(!) باهم برین جلو و ماجراجوی کنید. درکل توی این یک ساعت من خیلی خوشم اومد حالا نسخه اصلی بیاد ببینیم عکس العمل ها چطوری میشه.
پ.ن: بازی کلا خیلی فانه. خنده دار ترین اتفاقی هم که برام افتاد دزدیدن یکی از کشتی های پلیرها بود. داشتیم میرفتیم به جزیره ای و در راه کشتی ای دیدیم که نزدیک جزیره ی دیگه لنگر انداخته و بادبان ها رو کشیده. خوب که نگاه کردیم دیدیم هیچکس نیست رو کشتی در نتیجه دو نفرمون شنا کنان خودمون رو رسوندیم به کشتی ، سریع لنگره رو کشیدیم بالا ، داشتیم بادبانارو پایین میکشیدیم که دیدیم یکی از دور تو جزیره سراسیمه داره به سمتی کشتی میدوه. بله صاحاب کشتی که داشته دنبال گنج میگشته متوجه ما شده. دیگه تا وقتی رسید کار از کار گذشته بودو ما کشتی بیچاره رو به یغما برده بودیم:D. یعنی هیچ وقت اون صحنه یادم نمیره که چطور خودش رو رسوند تا کنار ساحل و بعد که دید کاری از دستش بر نمیاد مستاصل کشتی دزدیده شدش رو داشت نظاره میکرد که داره اروم اروم دور میشه. چقدر خندیدم سر این قضیه. ولی بعد از مدتی کشتی خود به خود غرق شد فکر کنم نشه کشتی دیگری رو برداری هرجا خواستی ببریش.
 

Bianconeri1

کاربر سایت
Aug 25, 2012
44
نام
شهرام
بنظر میرسه ٢ روز نسخه ی دمو بازی رو زیاد تحویل نگرفتین.:D من تونستم یک ساعتی دمو رو بازی کنم. نکته ای که هست اینه که واقعا بازی خوب پیاده سازی شده. یعنی تمام اون نکاتی که توی بازی هست به بهترین و لذت بخش ترین نحو ممکن اجرا شده و شما از انجام دادنش لذت میبرید و همین باعث میشه احساس یک دزد دریایی واقعی کنید. شما یک گروه پنج نفره از دزدان دریایی هستید که با توجه به نامه ای که پیدا کردید متوجه میشید تو جزیره ی فلان یک تروفی گرانبها هست که دقیق هم نمیدونید کجا مخفی شده و بصورت معما باید پیدا کنید. خب اولین اقدام سوار کشتی شدنه همین نحوه ی حرکت کردن کشتی خودش لذت داره چرا که شما واقعا باید " لنگرها را بکشید" ، " بادبان ها را بیارید پایین" و یکی باید نقشه رو بخونه و به کاپتان "جهت رو مشخص کنه". باید" در جهت باد بادبان ها را تغییر دهید" میدونید این ریزه کاری ها همون چیزی یه که واقعا انجام دادنش حس دریانوردی به ادم میده و اینجوری نیست که راحت پا بذارید رو گاز و کشتی حرکت کنه! یکی میره بالای دکل و ممکنه با دوربینش یه کشتی دیگه رو ببینه و فریاد میزنه که " سمت غرب یک کشتی میبینم" اینجاست که شما اگه توپ ها رو پر نکردین باید برین از قسمت پایین کشتی گلوله وردارین و " توپ ها رو پر کنید" ، نشانه بگیرید و .... ، پیدا کردن گنج و حل معما هم حقیقتا لذت بخشه. " شش قدم برداشتن به سمت شرق" و کندن زمین .... وقعا حال و هوای بازی عالیه کیف میکنه ادم. یک بازی ماجراجویی کامل. اما نکته ای که هست اینه که بنظرم حتما باید با بقیه ی هم گروهی هاتون حرف بزنید. اینجوری اصلا بهتون حال نمیده که هیچکس حرفی نزنه و همه حسی(!) باهم برین جلو و ماجراجوی کنید. درکل توی این یک ساعت من خیلی خوشم اومد حالا نسخه اصلی بیاد ببینیم عکس العمل ها چطوری میشه.
پ.ن: بازی کلا خیلی فانه. خنده دار ترین اتفاقی هم که برام افتاد دزدیدن یکی از کشتی های پلیرها بود. داشتیم میرفتیم به جزیره ای و در راه کشتی ای دیدیم که نزدیک جزیره ی دیگه لنگر انداخته و بادبان ها رو کشیده. خوب که نگاه کردیم دیدیم هیچکس نیست رو کشتی در نتیجه دو نفرمون شنا کنان خودمون رو رسوندیم به کشتی ، سریع لنگره رو کشیدیم بالا ، داشتیم بادبانارو پایین میکشیدیم که دیدیم یکی از دور تو جزیره سراسیمه داره به سمتی کشتی میدوه. بله صاحاب کشتی که داشته دنبال گنج میگشته متوجه ما شده. دیگه تا وقتی رسید کار از کار گذشته بودو ما کشتی بیچاره رو به یغما برده بودیم:D. یعنی هیچ وقت اون صحنه یادم نمیره که چطور خودش رو رسوند تا کنار ساحل و بعد که دید کاری از دستش بر نمیاد مستاصل کشتی دزدیده شدش رو داشت نظاره میکرد که داره اروم اروم دور میشه. چقدر خندیدم سر این قضیه. ولی بعد از مدتی کشتی خود به خود غرق شد فکر کنم نشه کشتی دیگری رو برداری هرجا خواستی ببریش.
جوری تعریف کردی که حتما بازی رو میخرم عشقم از این جور بازیاست :xفقط ایکاش روی لبتاپم بکشه
corei7
geforce 950m
ram 8
 

noorihamid99

کاربر سایت
Mar 16, 2012
1,640
نام
hamid
خب بالاخره بعد از کلی کلوز بتا نوبت به open beta رسید و از همین الان تا یکشنبه قابل بازیه

تو استور سرچ کنید Sea of Thieves Closed Beta همون رو بگیرید برای همه قابل دسترسی هست :D

حجم بتا = 9.16 گیگ

منم تازه برا اولین بار میخام بازی کنم
دوستان ادد کنید منو بی زحمت یه تستی بزنیم
noorihamid94
 

BehzadMA

کاربر سایت
Mar 13, 2018
1
اگه کسی گرفت بازیو میتونه منو ادد کنه بازی کنیم : BehzadMA

هم اکانت xbox live ـم ریست نمیشد هم اکانت بازیسنتر ! همرو جدید ساختم متاسفانه... rip
 

Alita34

کاربر سایت
Mar 14, 2018
51
سلام دوستان من اصلا نمیتونم ایکس وانم رو ابدیت کنم تا 10 درصد میره بعد ارور میده نت هم مشکل نداره اصلا فقط روی ایکس باکس این مشکل دارم کسی میتونه کمک کنه لطفا

ارور میده there was a problem with the update
 

Attachments

  • 1520989891301-393797691.jpg
    1520989891301-393797691.jpg
    130.9 KB · مشاهده: 9

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
سلام دوستان من اصلا نمیتونم ایکس وانم رو ابدیت کنم تا 10 درصد میره بعد ارور میده نت هم مشکل نداره اصلا فقط روی ایکس باکس این مشکل دارم کسی میتونه کمک کنه لطفا

ارور میده there was a problem with the update
بعضی از دوستام همین مشکلو داشتن که با تغییر dns مشکلشون حل شده بود
تو اینترنت بگردی هست راه حلش، ایشالا که برای شما هم همین باشه و مشکلت حل بشه :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر