Multi Platform Assassin's Creed: Origins

run_header_2.jpg

Title: Assassin's Creed Origins
Developer:
Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Director: Ashraf Ismail
Release Date: October 27
MetaScore: N/A

MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest

RECOMMENDED CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High


پس از شایعات فراوان در مورد نسخه بعدی Assassin's Creed، بالاخره یوبیسافت در 16 May تایید کرد که نسخه جدید این سری در سال جاری منتشر می شود. رونمایی کامل از بازی در همایش E3 2017 صورت گرفت و مهر تاییدی بر همه شایعات بود. بازی در مصر باستان جریان داشته و وسعت آن بسیار زیاد شده است. المان های RPG زیادی به بازی راه پیدا کرده و مبارزات کاملا از نوع بنا شده اند. در این شماره از بازی به مسائل بنیادی فرقه اساسین ها پاسخ داده می شود، چرا از کلاه استفاده می شود، Hidden Blade چطور طراحی شد، Eagle Vision چگونه پدید آمد و ... . تیم اصلی سازنده بازی، همان تیم سازنده Black Flag است که به عقیده بسیاری، یکی از پخته ترین گیم پلی ها را در سری داشت. باید دید آیا این باز هم می توانند موفقیت خود را تکرار کنند یا خیر!
به گفته سازنده این شماره مسیر کاملا جدیدی در سری است و آن را با شعار "A New Era Begins" معرفی کرده اند.


tlp5_aco_(2).png

  • دوره زمانی بازی از 49 سال پیش از میلاد صورت می گیرد، در این دوره 3000 سال از تمدن مصر گذشته است و اهرام مصر زمان زیادی است که ساخته شده اند.
  • شخصیت اصلی بازی Ba'Yek نام دارد. وی متولد یکی از روستاهای مصر بوده ولی به دلایلی در کودکی از شهر خود دور می شود و در نمایش بازی شاهد بازگشت او به شهرش هستیم.
  • المان های RPG بسیازی در بازی گنجانده شده اند. از Loot تا ارتقا سلاح و لباس، توانایی های مختلف شخصیت اصلی و ... . باید دید آیا در زمینه پیشبرد داستانی نیز چنین المان هایی در بازی وجود دارند با خیر.
  • ماموریت های بازی در سراسر نقشه پخش شده اند. علاوه بر ماموریت های اصلی، ماموریت های فرعی زیادی نیز وجود داردن که با گشت گذار می توانید به آن ها برسید، حتی ممکن است در خلال انجام یک ماموریت، ماموریت دیگری پیدا کنید و به دنبال آن بروید.
  • Eagle Vision در بازی جای خود را به عقابی همراه به نام Senu داده است، با این عقاب شما می توانید مناطق مختلف را شناسایی کنید، اطلاعات افراد و دشمنان را استخراج کنید. حتی گفته شده با این عقاب بدون محدودیت می توانید کل نقشه بازی را بگردید و از مناظر آن لذت ببرید و با یک دکمه به پیش شخصیت اصلی برگردید.
  • در مورد بسیاری از المان هایی که به نوعی نماد سری هستند پاسخی داده خواهد شد. نحوه شکل گرفتن Hidden Blade، کلاه یا Hood مخصوص و چرایی استفاده از آن و ...
  • نقشه بازی این بار به جای تمرکز بر یک شهر بزرگ، بر کل کشور مصر تمرکز دارد. طبق شنیده ها وسعت این نقشه در حدود 3 برابر نقشه بازی Black Flag است و دیده شده که مقایسه هایی با Skyrim نیز شده اند.
  • Mini Map دیگر در بازی حضور نخواهد داشت و جای خود را به راداری مشابه با چیزی که در Skyrim دیده ایم داده است. دلیل این کار تشویق بیشتر بازیکن به گشت و گذار و کاووش در محیط می باشد.
  • Tombها به بازی بازگشته اند و حاوی داستان های خود می باشند.
  • مناطق بازی از شهر های بزرگ، روستا ها، کویر، قسمت های ساحلی و حتی شهر های زیر آب تشکیل شده اند. معابد زیر آب به نظر بسیار جذاب می آیند.
  • این بار به صورت آزادانه می توانید در زیر آب به گشت و گذار بپردازید. به دنبال Loot بگردید یا مسیر ورودی معبد ها را پیدا کنید.
  • علاوه بر پوشش گیاهی متنوع در بازی، جانوران و حیات وحش کاملی نیز در بازی وجود دارد، از شیر، اسب آبی، تمساح گرفته تا گربه و مرغ!
  • در این بازی می توانید از اسب، شتر و ارابه برای رفت و آمد استفاده کنید. هم چنین امکان جنگیدن از روی آن ها نیز وجود دارد.
  • شخصیت اصلی هم می تواند از سلاح های Melee استفاده کند و هم Range . امکان استفاده از آن بر روی اسب و شتر نیز وجود دارد. در کل سلاح های Melee به 8 دسته و سلاح های دور برد به 4 دسته مختلف تقسیم می شوند. شمشیر، تبر، نیزه و ... همگی در بازی حضور دارند.
  • مبارزات بازی مجددا از پایه ساخته شده اند. در سری های پیشین شاهد این بودیم که وقتی دکمه حمله را می فشردیم، شخصیت به صورت خودکار به سمت یک دشمن حمله می کرد، اما این بار همه چی عوض شده است. شما با فشردن دکمه حمله، سلاح خود را به حرکت در می آورید، و اگر فاصله شما تنظیم نباشد، شمشیر شما از میان هوا رد می شود.
  • هر سلاح روش مبارزه مخصوص به خود را دارد. وزن و سایز اسلحه شما در شیوه مبارزه شما و حرکات شما تاثیر گذارند. مثلا چرخاندن یک تبر بزرگ، باعث می شود هر دشمنی که در محدوده چرخش بوده صدمه ببیند.
  • برای اولین بار در سری شاهد استفاده از Shield هستیم!
  • Adrenaline Bar نیز در بازی وجود دارد و پس از تعداد معینی حمله پر شده، سپس با استفاده از آن می توانید طی یک حمله قوی دشمن را یکسره از پای در آورید.
  • سلاح های بازی قابلیت تخریب ندارند، اما همه ی آن ها قابل ارتقا هستند. هم چنین درجه بندی های کیفی مختلفی نیز دارند.
  • همچنان در بازی Synchronization و Leap of Faith وجود دارند.
  • اطلاعاتی در مورد زمان حال بازی هنوز داده نشده، اما گفته شده به حرف طرفداران گوش دادیم و به موقع در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
  • بازی شامل بخش Multiplayer نمی شود، اما یک سری قابلیت های Online برای آن در نظر گرفته شده که اطلاعاتی هنوز در دسترس نیست.
  • مبارزات گلادیاتوری در بازی وجود دارند که هم به صورت ماموریت در طی بازی با آن مواجه می شوید، هم به صورت ماموریت های جانبی!
  • Boss Fight های بسیاری در بازی وجود دارد که باز هم یا در ماموریت ها به آن بر می خورید و یا به صورت تصادفی. گفته شده Boss های متنوعی برای بازی ساخته شده که هر کدام متفاوت از دیگریست. نکته جالب این است که Boss ها خودشان را با شیوه مبارزه شما وفق می دهدن.
  • در قسمت Gladiator Arena، برای سلاح ها Loadout های از پیش تعیین شده وجود دارد، هم چنین می توانید از تله های محیطی به نفع خود استفاده کنید.
  • قابلیت بخشیدن Boss ها در قسمت گلادیاتور نیز وجود دارد. در مورد داستان اصلی هنوز تایید نشده است و این اطلاعات از ویدیو های پخش شده به دست آمده.
  • قابلیت های مخفی کاری در سری پیشرفت های زیادی داشته اند. همچنین قابلیت جابجا کردن جنازه نیز در بازی وجود دارد.
  • گویا علاوه بر معابد باستانی، باید با افسانه ها نیز روبرو شویم، در قسمتی از نمایش ماری بسیار بزرگ دیده می شود که شخصیت اصلی به مبارزه با آن رفته است!
  • قابلیت تغییر زمان در بازی وجود دارد. مثلا می توانید ساعت روز را به شب تغییر دهید. در این صورت دوربین به بالا می آید و منظره و تغییرات آن در ساعت های طی شده را با سرعت زیاد نشان می دهد.
  • NPC ها فعالیت روزانه خود را دارند و در ساعات مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند. به نوعی زندگی در بازی جریان دارد.

اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار جالب به نظر می آیند و اگر همه این ها به خوبی در کنار هم قرار بگیرند، شاهد شاهکاری در این سری خواهیم بود که می تواند بر ادامه سری و هم چنین سرنوشت سایر بازی های یوبیسافت تاثیر بگذارد.

yly3_aco1.png

*** عکس های قرار گرفته کیفیت بالا و حجم زیادی دارند، لطفا موقع باز کردن لینک توجه کنید.

 
آخرین ویرایش:

ArefTheGreat

کاربر سایت
Jul 7, 2009
1,179
نام
عارف واعظ قائمی
تنها چیزی که بعد جویدن این بازی میتونم بگم اینه که ای کاش بازی تو فایتها سر و دست قطع میکرد چون با این ضربات سنگینی که تو فینیشرها میزنه قطع سر و دست خیلی امکان پذیر هست و چون اتفاق نمی افته انگار ضربه کاری زده نمیشه......اگر بازی یخورده رو طبیعی بودن فایتها بیشتر کار میکرد تقریبا بازی بی نقص میشد
بالاخره یکی پیدا شد یک اشکال درست حسابی بگیره از بازی، خدایی به نظرم منم Gore تو بازی به شدت کم هست....
 

Dr.Trax

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,048
تجربه یک ساعته بنده از این بازی! :D
بازی خیلی خیلی سنگین! :D فقط 70 درصد VRAM پُر شده، اما بازی به شدت سنگین اجرا می شه!!!! واقعا نمی دونم چرا!!! فقط می تونم رو رزولوشن 720 بازی کنم!!! :|:|:| و دیگه اینکه، به باگ خوردم! :D یه جا افتادم تو یه حوض، گیر کرد بیرون نمیومد! :D
فعلا تا همین حد! :D
در کل بازی بدی به نظر نمیاد، اما حتما باید رو تنظمیات گرافیکی بالا بازی کنید تا لذت ببرید! اینجوری که من رو رزولوشن 720 بازی می کنم، زیاد جذاب نیست! :D
 
  • Like
Reactions: kamyy and IMANOKA

raya2

کاربر سایت
May 21, 2008
5,782
اما بازی به شدت سنگین اجرا می شه!!!! واقعا نمی دونم چرا!!! :D

چطور نمیدونی؟!
این بازی از 3 لایه ی محافظتی سنگین به نام های Denuvo + VMProtect + Uplay استفاده میکنه و همینا باعث میشه که بازی کند بشه.
حتی کــرک CPY هم اینها رو حذف نکرده, فقط دور زده.
 

Dr.Trax

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,048
چطور نمیدونی؟!
این بازی از 3 لایه ی محافظتی سنگین به نام های Denuvo + VMProtect + Uplay استفاده میکنه و همینا باعث میشه که بازی کند بشه.
حتی کــرک CPY هم اینها رو حذف نکرده, فقط دور زده.
قیصر اینجوری از ناموسش مراقبت نمی کرد که یوبی داره از بازی هاش محافظت می کنه!
چقدر هم موفق ـه ارواح عمش! :-bd
 

AliShp

کاربر سایت
Nov 22, 2009
1,175
نام
alishp
سلام بر همه

بازی رو بازی کردم تموم شد دی ال سیشم رفتم به مراتب داستان دی ال سیش بهتر از خودش بود به نظر من ....

اما من با این نوع سبک که داره پیش میره حال نمیکنم از ویچر 3 خیلی خوشم میومد اما از اون هم بدم میومد برای اینکه اقا جون چرا وقتی میری یه جا دشمنو میزنی میری اونور برمیگردی دوباره یارو ها هستن توی اساسنیز میری قلعه رو جارو میکنی همه رو میکشی میری اونور برمیگردی همهشون هستن .....

اقا گرفتی تموم شد کشتی تموم شد داستان بازی تو این سری خیلی خیلی تخیلی شده یادمه سری اول اسناسیز همش درباره سیب بود چی بود که برای جاودانگی بود یه همچین چیزی همین بعد الان باید با خدایان باستان بجنگی .....
 
  • Like
Reactions: raya2

B.O

کاربر سایت
Feb 27, 2017
83
###نظر شخصی و با احترام به تمام عشاق این بازی###
اساسین برا من همیشه این بود که با مخفی کاری برم تو یه محیط بزرگ و بهترین ورودی رو پیدا کنم و برم بالا سر یارو و با هیدن بلید دخل یارو رو بیارم و فلنگ و ببندم. ولی این دو تا فرق داره: بعضی هدفا فقط با هیدن بلید نمیمیرن و درگیری با دشمنا اگه هم لول نباشن نشدنیه در صورتی که تو نسخه های قبل خفن ترین دشمنا هم با لطایف الحیل ناکوت میشدن. برا همین باید تا می‌تونی مرحله فرعی بری تا لول آپ شی که حالم از این حالت بهم می خوره آقاجون من نمی خوام فرعی برم مگه زوره آخه. کلا هم تایم ایده آل بازی برام ۱۵ ساعته بیشتر ازون نمی تونم. واسه همین از سبک rpg و سبکای مشابه با بیش از ۲۰ ساعت گیمپلی متنفرم.
شک نکنید فارکرای ۵ هم همین جوری شده! کلا یوبی همه بازیاش انگار یه هسته مشترک دارن با ظاهر متفاوت.
 

dark_knight

کاربر سایت
Dec 2, 2011
367
نام
علی
حدود 4-3 ساعت بازی کردم فعلا یه نمیچه نقدی می نویسم تا جلو تر برم.
اول از همه داستان: شروع بازی که واقعا تو دیواره و اصلا بحثی درش نیست. یکی دو ساعت باید بازی کنی تا بفهمی چی به چی هست ولی تا داستان جون میگیره مثل همیشه شاهد مسخره بازی یوبی با رفتن به زمان حال و animus و... هستیم:|. چه زمانی می خوان بیخیال این بخش بشن خدا داند.
گیم پلی: یه کپی خیلی تمیز از witcher 3. طوری که میشه فریم به فریم بذاریم کنار هم مقایسه کنیم. نحوه مبارزه، کوئست ها، طراحی مپ و هرچی که فکرشو بکنید از witcher کپی کردن. البته این کپی خیلی با اساسین جفت و جور شده. در کل تغییرات جواب داده و گیم پلی راضی کننده ای داره.
در مورد ماموریت ها فعلا نظری نمیدم، باید بیشتر بازی کنم.
گرافیک: واقعا فک براندازه ولی طبق معمول پر از باگ. npcهایی که تو در و دیوار گیر کردن همچنان با قدرت به کارشون ادامه میدن.
از نظر پرفورمنس به نظر من بد کار نکردن. من رو تنظیمات mid-high با سیستم معمولی خودم 30-40 فریم می گیرم که راضی کننده است.
 
  • Like
Reactions: ROONEY190

Dr.Trax

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,048
حدود 4-3 ساعت بازی کردم فعلا یه نمیچه نقدی می نویسم تا جلو تر برم.
اول از همه داستان: شروع بازی که واقعا تو دیواره و اصلا بحثی درش نیست. یکی دو ساعت باید بازی کنی تا بفهمی چی به چی هست ولی تا داستان جون میگیره مثل همیشه شاهد مسخره بازی یوبی با رفتن به زمان حال و animus و... هستیم:|. چه زمانی می خوان بیخیال این بخش بشن خدا داند.
گیم پلی: یه کپی خیلی تمیز از witcher 3. طوری که میشه فریم به فریم بذاریم کنار هم مقایسه کنیم. نحوه مبارزه، کوئست ها، طراحی مپ و هرچی که فکرشو بکنید از witcher کپی کردن. البته این کپی خیلی با اساسین جفت و جور شده. در کل تغییرات جواب داده و گیم پلی راضی کننده ای داره.
در مورد ماموریت ها فعلا نظری نمیدم، باید بیشتر بازی کنم.
گرافیک: واقعا فک براندازه ولی طبق معمول پر از باگ. npcهایی که تو در و دیوار گیر کردن همچنان با قدرت به کارشون ادامه میدن.
از نظر پرفورمنس به نظر من بد کار نکردن. من رو تنظیمات mid-high با سیستم معمولی خودم 30-40 فریم می گیرم که راضی کننده است.
داداش ممنون برای نقدت، ولی خداوکیلی شما چطوری به 30-40 فریم راضی هستی!؟
به خدا بازی که رو 60 فریم ثابت نمونه، حذفش می کنم! :|:D الان اینم با سلام و صلوات رو 60 نگه داشتم! :D
تو بازی لَگ و تیک بیوفته، من سَر درد می گیرم! :D حالا اینا به کنار... ما پی سی گرفتیم که رو 60 حال کنیم! زیر 60 یعنی سِتَم! :D
 
  • Like
Reactions: soltanmasoud

PayableOnDeath

کاربر سایت
May 20, 2008
311
نام
Hooman
حدود 4-3 ساعت بازی کردم فعلا یه نمیچه نقدی می نویسم تا جلو تر برم.
اول از همه داستان: شروع بازی که واقعا تو دیواره و اصلا بحثی درش نیست. یکی دو ساعت باید بازی کنی تا بفهمی چی به چی هست ولی تا داستان جون میگیره مثل همیشه شاهد مسخره بازی یوبی با رفتن به زمان حال و animus و... هستیم:|. چه زمانی می خوان بیخیال این بخش بشن خدا داند.
گیم پلی: یه کپی خیلی تمیز از witcher 3. طوری که میشه فریم به فریم بذاریم کنار هم مقایسه کنیم. نحوه مبارزه، کوئست ها، طراحی مپ و هرچی که فکرشو بکنید از witcher کپی کردن. البته این کپی خیلی با اساسین جفت و جور شده. در کل تغییرات جواب داده و گیم پلی راضی کننده ای داره.
در مورد ماموریت ها فعلا نظری نمیدم، باید بیشتر بازی کنم.
گرافیک: واقعا فک براندازه ولی طبق معمول پر از باگ. npcهایی که تو در و دیوار گیر کردن همچنان با قدرت به کارشون ادامه میدن.
از نظر پرفورمنس به نظر من بد کار نکردن. من رو تنظیمات mid-high با سیستم معمولی خودم 30-40 فریم می گیرم که راضی کننده است.
اون مسخره بازی یوبی و انیموس که میگی به نظرم هسته اصلی سری بازی های اسسینز کرید محسوب میشه. از همون نسخه اول که اگه اشتباه نکنم با دزموند مایلز شروع شد به عنوان شخصیت زمان حال و تا همین اوریجینز همه شخصیتای اصلی بازی ته چهرشون شباهت زیادی به دزموند داره و اتفاقا به نظرم یکی از ضعف های بزرگ داستان پردازی همه نسخه ها این بود که نتونستن زمان حال رو خیلی خوب به هم ربط بدن و رشته کار از دستشون در رفت ولی خب امیدوارن بتونن خوب جمعش کنن حداقل. حدسم اینه بعد از اینکه خوب بازی رو دوشیدن و همه ادوار تاریخی رو سیر کردن نهایتا برای حسن ختام یک نسخه هم تو زمان حال یا حتی آینده (!) بدن به خوردمون که حال کنیم.
اما در کل منم موافقم که گیم پلی، حالا چه کپی باشه چه نه، خوب پیاده سازی شده و تا اینجا دارم لذت میبرم از بازی.
بهینه سازی ام که مشکل ریشه داریه و تو یونیتی صدای ملت و منتقدا دراومد اما از اون به بعد با اینکه بهینه سازی در همون حد افتضاحه دیگه ملت عادت کردن، به نظرم حتی سیندیکیت از یونیتی ام بدتر بود. این نسخه ام که دیگه جای خود دارد با vm protect.
 

dark_knight

کاربر سایت
Dec 2, 2011
367
نام
علی
داداش ممنون برای نقدت، ولی خداوکیلی شما چطوری به 30-40 فریم راضی هستی!؟
به خدا بازی که رو 60 فریم ثابت نمونه، حذفش می کنم! :|:D الان اینم با سلام و صلوات رو 60 نگه داشتم! :D
تو بازی لَگ و تیک بیوفته، من سَر درد می گیرم! :D حالا اینا به کنار... ما پی سی گرفتیم که رو 60 حال کنیم! زیر 60 یعنی سِتَم! :D

از نظر من برای این بازی 30-40 فریم با سیستمی که 4 سال پیش جمع کردم رو تنظیمات mid-high بد نیست. مطمئنا با کم کردن تنظیمات فریم بالاتر هم میره.
البته 30 فریم ثابت بهتر از 60 فریم با سلام و صلوات هست که بخواد همش لگ بزنه:D.
صددرصد هرچقدر پول بدی همون قدر آش میخوری.

اون مسخره بازی یوبی و انیموس که میگی به نظرم هسته اصلی سری بازی های اسسینز کرید محسوب میشه. از همون نسخه اول که اگه اشتباه نکنم با دزموند مایلز شروع شد به عنوان شخصیت زمان حال و تا همین اوریجینز همه شخصیتای اصلی بازی ته چهرشون شباهت زیادی به دزموند داره و اتفاقا به نظرم یکی از ضعف های بزرگ داستان پردازی همه نسخه ها این بود که نتونستن زمان حال رو خیلی خوب به هم ربط بدن و رشته کار از دستشون در رفت ولی خب امیدوارن بتونن خوب جمعش کنن حداقل. حدسم اینه بعد از اینکه خوب بازی رو دوشیدن و همه ادوار تاریخی رو سیر کردن نهایتا برای حسن ختام یک نسخه هم تو زمان حال یا حتی آینده (!) بدن به خوردمون که حال کنیم.
اما در کل منم موافقم که گیم پلی، حالا چه کپی باشه چه نه، خوب پیاده سازی شده و تا اینجا دارم لذت میبرم از بازی.
بهینه سازی ام که مشکل ریشه داریه و تو یونیتی صدای ملت و منتقدا دراومد اما از اون به بعد با اینکه بهینه سازی در همون حد افتضاحه دیگه ملت عادت کردن، به نظرم حتی سیندیکیت از یونیتی ام بدتر بود. این نسخه ام که دیگه جای خود دارد با vm protect.

بجای اینکه وسط گیم پلی وقفه ایجاد کنن راحت می تونن، با سینماتیک یک دقیقه ای سر و ته قضیه هم بیارن. بعد از دزمند هم داستان زمان حال از دستشون در رفت.
مشکلات گرافیکی بازی هم زیر سر موتور بازی هست تا وقتی که با همین موتور ادامه میدن باگ و افت فریم وجود داره
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,156
نام
∂αнмα
داداش ممنون برای نقدت، ولی خداوکیلی شما چطوری به 30-40 فریم راضی هستی!؟
به خدا بازی که رو 60 فریم ثابت نمونه، حذفش می کنم! :|:D الان اینم با سلام و صلوات رو 60 نگه داشتم! :D
تو بازی لَگ و تیک بیوفته، من سَر درد می گیرم! :D حالا اینا به کنار... ما پی سی گرفتیم که رو 60 حال کنیم! زیر 60 یعنی سِتَم! :D
سیستم چی ـه ؟من خودم i5 6400 با ی دونه 1060 همه بازیا رو 60 فرم تا حد امکان بازی میکنم ولی وقتی میبینم CPU کم میاره و قدرت کارت گرافیک همینجوری داره حدر میده (به خاطر گلوگاه شدن CPU) بجای تجربه گاه و بیگاه لگ و افت فرم بازی رو 30 فرم قفل کردم بجاش رزلویشن رو بالاتر بردم تا تصویر شارپ تری بهم بهده خیلی هم از 30 فرم ثابت راضیم ! این قضیه عادت نداشتن به 30 فرم هم بعد یـ مدت عادی میشه برات من خودم اصلا نمیتونستم باهاش کنار بیام ولی بعد ی مدت زیاد روش حساس نشدم و الان چشمام کامل عادت کرده کلا سعی کن توقعت رو پایین بیاری و رو فرم وساس کمتری بخرج بده اینجوری تجربه بازی خیلی لذت بخش تره میشه برات ....
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Max Payne Pay

saswar

کاربر سایت
Jun 26, 2013
265
دوستان بازی از لحاظ گرافیکی خیلی خوبه و من رو دقیقا یاد بازیه ویچر ۳ و شکار حیواناتش یاد فارکرای پریمال میندازه.
بدیش اینه که واسه لول بالا بردن باید حتما مراحل فرعی رو بری و من الان با چیزی حدود ۴۰ساعت بازی لول ۲۸ هستم که فک میکنم به این ترتیب همینقدر دیگه باید بازی کنم که گیمرو خسته میکنه.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 

Assassin's Creed

کاربر سایت
Jun 24, 2006
1,320
نام
محمد امین
آخر کسی نبود بگه این لباس الطیر رو چه طوری باید گرفت؟؟؟ اصلا راهی داره؟

-----------------
نمیدونم کسی رفته یا نه ولی توی صحرا های بازی زیادی گشت و گذار کنید، شروع میکنه به سراب دیدن : )))، خیلی باحال بود این بخش از بازی
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر