Nintendo 3 Bayonetta

22.jpg

نام عنوان:Bayonetta 3
سازنده:Platinum Games
ناشر:
Sega.Nintendo
تاریخ عرضه: نامعلوم

قسمت سوم از عنوان زیبای بایونتا در انحصار کنسول نینتندو سوئیچ در TGA 2017 به همراه کالکشن قسمت اول و دوم در انحصار این کنسول معرفی شدند

latest

ip همچنان متعلق به sega است اما هزینه ساخت بازی به دلیل عدم توانایی سازندگان همانند نسخه دوم توسط nintendo تامین میشود
براساس گفته های کارگردان نسخه 1. hideki kamiya تیم سازنده تمام تلاش خود را برای بهبود بخشیدن به بازی و ارائه بهترین تجربه میکند
اما چیزی درباره اینکه ایا کارگردان این نسخه از سری هست یا نه نگفته است

latest

بروز میشود.........



 
آخرین ویرایش:

zilyzal

کاربر سایت
Feb 10, 2017
3,084
واقعا حرفی برای گفتن نیست یا بخاطر اینکه انحصاریه کسی نیست:-s
احتمالا هردو :D
هم تیزر چیز زیادی نشون نداده هم اینکه انحصاریه, خیلیا هنوز سویچ نگرفتن. نسخه قبلی بازی هم که قائدتا عده خیلی زیادی تجربه نکردن چون روی یه کنسول مرده منتشر شد
خوشبختانه اینبار قراره روی یه کنسول موفق منتشر بشه و مطمئنا فروش خوبی میکنه.
درمورد تیزرم یکی لباسش نظرمو جلب کرد که به سبک بایونتا 1 هست حالا ممکنه برگشته باشه به مدل قبلش شایدم داستان بازی مربوط به قبل از بایونتا 1 هست ولی بیشتر امیدوارم یه طراحی جدید و خاص داشته باشه (امیدوارم اگه از طرح نسخه اول استفاده میکنن داخل بازی بشه به مدل بایونتا 2 تغییرش داد هرچند طراحی هردو رو دوست دارم ولی مدل نسخه دوم رو ترجیح میدم)
یه مورد دیگه هم آخر تیزر بود که انگار محو شد. نظری در این مورد ندارم:D
درکل امیدوارم تمام تلاششون رو بکنن تا بازی بتونه در حد اسمش ظاهر بشه این یکی از بهترین فرصت ها برای پلاتینیوم گیمز هست که قدرت خودش رو به رخ بکشه
 
آخرین ویرایش:

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,870
نسخه قبلی بازی هم که قائدتا عده خیلی زیادی تجربه نکردن چون روی یه کنسول مرده منتشر شد
فروشش چقدر بود؟
باز دمشون گرم 3 رو دارن برای سوییچ میسازن البته انتخاب اشتباهی نکردن چون شرایط سوییچ فرق میکنه
 

zilyzal

کاربر سایت
Feb 10, 2017
3,084
فروشش چقدر بود؟
باز دمشون گرم 3 رو دارن برای سوییچ میسازن البته انتخاب اشتباهی نکردن چون شرایط سوییچ فرق میکنه
فروششو اگه با توجه به فروش كنسول كه به شدت پايين بود مقايسه كنيم خوب بود و حتي يه عده صرفا بخاطر نسخه دوم بازي wii u خريدن ولي بطور كلي حساب كنيم فروشش اصلا خوب نبوده امارش تو نت هست
خوشبختانه اين بار قضيه فرق ميكنه و همين پورت نسخه دوم كلي فروش ميكنه

پ.ن: پلتفرم نسخه سوم رو خودشون انتخاب نكردن نينتندو هزينه ساخت نسخه دوم بازيو داد (اونم وقتي كه سوني و مايكروسافت به سازنده هاي بازي پشت كردن و نزديك بود يكي از برترين H&S هاي تاريخ بطور كلي از بين بره) و اين نسخه هم احتمالا همينطوره بنابراين مشخص بود انحصاريه
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: arsenalmom

zilyzal

کاربر سایت
Feb 10, 2017
3,084
يه سري اخبار از بازي منتشر شده كه گفتم همرو يجا بذارم تا كسايي كه دنبال نكردن بخونن
چند روز پيش يه وب سايت لهستاني با توزيع كننده لهستاني نينتندو صحبت كرده بود و گفته بودن كه هردو نسخه بايونتا ١ و ٢ در هردو حالت داك و دستي بصورت 720P و 60 فريم اجرا ميشن (هرچند هنوز از سمت پلاتينيوم گيمز تاييد نشده ولي احتمالش هست كه درست باشه چون نسخه اولي كه روي پي سي منتشر شده بود پيشرفت گرافيكي داشته و از طرفي هم توي اين بازي ٦٠ فريم ثابت خيلي اهميت بيشتري نسبت به رزولوشن داره)
همينطور گفتن تيم سازنده بايونتا ٣ تقريبا همون تيميه كه رو نسخه قبلي كار كردن ولي هنوز مشخص نيست كاميا تو ساخت بازي دست داره يا نه
حجم نسخه دوم ١٢.٤ گيگ گذارش شده و همين چند دقيقه پيش هم مشخص شد كه حجم نسخه اول يه مقداري كمتر از ١٦ گيگه (اگه بازيو بصورت فيزيكي تهيه كنيد نسخه اول بصورت كد هست و بايد دانلودش كنيد، بجز نسخه non climax edition ي كه براي ژاپن معرفي كردن كه شامل نسخه فيزيكي بايونتا ١ هم ميشه)

منبع خبر
 

Elyas sun

کاربر سایت
Feb 23, 2012
686
نام
حمید رضا
بسیار خرسندم از اینکه سوییچ خریدم و میتونم این شاهکار رو بازی کنم.نزدیک بود بخاطر بایونتا 2 وی یو بگیرم
نسخه اولش رو با ps3 اونموقع بازی کردم بهم چسبید
 
  • Like
Reactions: alisantori

zilyzal

کاربر سایت
Feb 10, 2017
3,084
شایعه: بایونتا 3 احتمالا امسال منتشر میشه
یکی از کاربرای ردیت با توجه به منبعی که اسمی ازش نبرده ولی گفته قابل اعتماده این حرفو زده و گفته ممکنه توی تابستون منتشر بشه
منبع

هرچند فقط در حد شایعس ولی اگه بازی امسال منتشر بشه خیلی فوق العادس
پ.ن: نسخه سویچ بایونتا 1و2 تقریبا تا یک ماه دیگه قراره منتشر بشن هیچ چیزی نمیخوان درموردش بگن؟ :D حتی اون تریلری که ازش منتشر کردن هم زیرش زده بودن از روی نسخه نهایی نیست
 

zilyzal

کاربر سایت
Feb 10, 2017
3,084
يه سري اخبار از بازي منتشر شده كه گفتم همرو يجا بذارم تا كسايي كه دنبال نكردن بخونن
چند روز پيش يه وب سايت لهستاني با توزيع كننده لهستاني نينتندو صحبت كرده بود و گفته بودن كه هردو نسخه بايونتا ١ و ٢ در هردو حالت داك و دستي بصورت 720P و 60 فريم اجرا ميشن (هرچند هنوز از سمت پلاتينيوم گيمز تاييد نشده ولي احتمالش هست كه درست باشه چون نسخه اولي كه روي پي سي منتشر شده بود پيشرفت گرافيكي داشته و از طرفي هم توي اين بازي ٦٠ فريم ثابت خيلي اهميت بيشتري نسبت به رزولوشن داره)
همينطور گفتن تيم سازنده بايونتا ٣ تقريبا همون تيميه كه رو نسخه قبلي كار كردن ولي هنوز مشخص نيست كاميا تو ساخت بازي دست داره يا نه
حجم نسخه دوم ١٢.٤ گيگ گذارش شده و همين چند دقيقه پيش هم مشخص شد كه حجم نسخه اول يه مقداري كمتر از ١٦ گيگه (اگه بازيو بصورت فيزيكي تهيه كنيد نسخه اول بصورت كد هست و بايد دانلودش كنيد، بجز نسخه non climax edition ي كه براي ژاپن معرفي كردن كه شامل نسخه فيزيكي بايونتا ١ هم ميشه)

منبع خبر
خب ظاهرا حجم نسخه اول خیلی کمتر از 16گیگی که توی صفحه آمازون ژاپن گفته شده بود بوده و الان با لیست شدن بازی تو Eshop مشخص شده حجم نسخه اول 8.5 گیگ هست که خبر خوبیه چون چه فیزیکی بگیرید چه دیجیتالی در هرصورت مجبورید نسخه اولو دانلود کنید :D
 
  • Like
Reactions: alisantori

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,634
نام
Ali
Hideki Kamiya یه سری تویت نوشته در مورد پروسه ساخت سری بایونتا و دلیل انحصاری بودن 2 و 3.
I've got something I want to tell you all. It's about Bayonetta 3.We are a developer that creates games by signing contracts with publishers and receiving funds from them in order to cover development costs.
For Bayonetta 1, we signed a contract with Sega and received funds from them, then we proposed a design for the game and entered production. All of the rights belong to Sega. At the time, our company had only just been established, and we weren't properly equipped for multiplatform development, so after discussing with Sega, we decided to develop the game exclusively for Xbox 360.However, after that, one of Sega's trading partners ended up making a port for PS3, at Sega's behest. More recently, they also decided that a Steam version should be developed, which was released last year. Sega owns the rights to all of these versions.

When we started making Bayonetta 2, we initially received funds from Sega to develop the game for multiple platforms, but the project was halted due to circumstances at Sega. Nintendo then stepped in to continue funding the game, allowing us to finish it. As such, the rights belong to Sega and Nintendo. The rights owners decided the game should be made for Wii U.
Nintendo was also kind enough to fund a port of Bayo 1 for Wii U, and they even allowed us to use the Japanese voice track we created for the Wii U version in the PC version of Bayo 1 as well.I am extremely thankful to Nintendo for funding the game, and to Sega for allowing them to use the Bayonetta IP. As for Bayonetta 3, it was decided from the start that the game was going to be developed using Nintendo's funding. Without their help, we would not have been able to kick off this project.
All of the rights still belong to Sega and Nintendo. The rights owners decided that the game should be made for Switch. Game development is a business. Each company has its own circumstances and strategies. Sometimes this means games get made, sometimes it means they get cancelled. But I believe that every single person involved is dedicated to delivering the best possible experience. I know that, to me at least, that's one of the biggest goals when I set to work.
I cannot express how happy I am that we get to make Bayonetta 3, and we intend to do everything within our power to make it as good as it can be. That's all we can do, and we consider it our greatest mission.It took a while for production of Bayonetta 3 to be okayed, but now that it has kicked off, I hope it will turn into a wonderful encounter for all of you

نکات مهمی که گفته:

-IP بایونتا متعلق به Sega هست، موقع ساخت بایونتا 1، چون که استدیو Platinum games تازه تاسیس شده بوده امکان ساخت بازی برای پلتفرم های مختلف رو نداشتن و تصمیم گرفتن که بازی رو بصورت انحصاری برای Xbox 360 درست کنن. ولی بعد از یه مدت یک تیم دیگه بازی رو برای ps3 پورت میکنن. تصمیم پورت بازی برای pc هم با سگا بوده.
-موقع شروع ساخت بایونتا 2، بودجه ساخت بازی اول توسط سگا تامین شده و قرار بوده بازی مولتی پلتفرم باشه ولی بخاطر مشکلاتی که سگا داشته پروژه متوقف شده. اینجا بوده که نینتندو بقیه بودجه ساخت بازی رو پرداخت میکنه و با این کار باعث میشه که ساخت بازی کامل بشه. حقوق بایونتا 2 متعلق به سگا و نینتندو هست و اونا بودن که تصمیم گرفتن بازی بصورت انحصاری برای Wii U منتشر بشه.
-نینتندو هزینه ساخت پورت بایونتا 1 برای wii u رو هم پرداخت میکنه و حتی اجازه میده از فایل های صوتی زبان ژاپنی که برای نسخه Wii u تهیه شده بودن توی نسخه PC استفاده بشه.
-برای بایونتا 3، از اول تصمیم گرفته شده بوده که فقط نینتندو بودجه ساخت بازی رو تامین کنه، بدون کمک نینتندو پلاتینوم نمیتونسته بازی رو بسازه.
-همه ی حقوق بازی متعلق به سگا و نینتندو هست و اونا بودن که تصمیم گرفتن بازی بصورت انحصاری برای Switch ساخته بشه.

همچنین توی اولین تویتش و در مورد خود پلاتینوم گفته که پلاتینوم استدیویی هست که با ناشر های مختلف قرارداد میبنده و اون ناشر هزینه ساخت بازی رو تامین میکنه.
در ادامه گفته که پروسه ساخت بازی و صنعت بازی سازی هم مثل هر سرمایه گزاری دیگه ای هست و هر شرکتی استراتژی ها و قانون های خودشو داره، به همین دلیله که بعضی وقت ها بازی ها کامل ساخته میشن و بعضی وقت ها کنسل میشن( مایکروسافت :| )
و اینکه به نظرش همه ی افرادی که توی یه پروژه دست دارن تمام تلاششون رو میکنن که بهترین تجربه ممکن رو ارائه کنن و حداقل برای خود کامیا این یکی از بزرگترین اهدافش هست وقتی کار میکنه.

از نینتندو تشکر میکنه برای پشتیبانی مالی و از سگا بخاطر اینکه اجازه دادن از این ای پی استفاده کنن (ای پی برای سگا هست).

در آخر میگه که خیلی خوشحال هست که تونستن بایونتا 3 رو بسازن و هدفشون اینه که تا جایی که امکانش هست تلاش کنن تا بازی تا حد ممکن خوب بشه! این تمام کاریه که میتونن بکنن و بزرگترین ماموریتشون هست. با اینکه یکم طول کشید تا ساخت بازی اوکی بشه :D ولی الان که شروع شده امیدوار هست که برای همه تجربه ی فوق العاده ای باشه.

+
با این حرفایی که زده، یعنی میشه Director یا تهیه کننده بازی خودش باشه؟ 8->
+
نکات مهمتری که گفته بولد هستن....

神谷英樹 Hideki Kamiya (@PG_kamiya) | Twitter
I've got something I want to tell you all. It's about Bayonetta 3.We are a developer that creates games by signing contracts with publishers and receiving funds from them in order to cover development costs.
For Bayonetta 1, we signed a contract with Sega and received funds from them, then we proposed a design for the game and entered production. All of the rights belong to Sega. At the time, our company had only just been established, and we weren't properly equipped for multiplatform development, so after discussing with Sega, we decided to develop the game exclusively for Xbox 360.However, after that, one of Sega's trading partners ended up making a port for PS3, at Sega's behest. More recently, they also decided that a Steam version should be developed, which was released last year.
Sega owns the rights to all of these versions.When we started making Bayonetta 2, we initially received funds from Sega to develop the game for multiple platforms, but the project was halted due to circumstances at Sega. Nintendo then stepped in to continue funding the game, allowing us to finish it. As such, the rights belong to Sega and Nintendo. The rights owners decided the game should be made for Wii U.
Nintendo was also kind enough to fund a port of Bayo 1 for Wii U, and they even allowed us to use the Japanese voice track we created for the Wii U version in the PC version of Bayo 1 as well.I am extremely thankful to Nintendo for funding the game, and to Sega for allowing them to use the Bayonetta IP. As for Bayonetta 3, it was decided from the start that the game was going to be developed using Nintendo's funding. Without their help, we would not have been able to kick off this project.
All of the rights still belong to Sega and Nintendo. The rights owners decided that the game should be made for Switch. Game development is a business. Each company has its own circumstances and strategies. Sometimes this means games get made, sometimes it means they get cancelled. But I believe that every single person involved is dedicated to delivering the best possible experience. I know that, to me at least, that's one of the biggest goals when I set to work.
I cannot express how happy I am that we get to make Bayonetta 3, and we intend to do everything within our power to make it as good as it can be. That's all we can do, and we consider it our greatest mission.It took a while for production of Bayonetta 3 to be okayed, but now that it has kicked off, I hope it will turn into a wonderful encounter for all of you.

نکات مهمی که گفته:

-IP بایونتا متعلق به Sega هست، موقع ساخت بایونتا 1، چون که استدیو Platinum games تازه تاسیس شده بوده امکان ساخت بازی برای پلتفرم های مختلف رو نداشتن و تصمیم گرفتن که بازی رو بصورت انحصاری برای Xbox 360 درست کنن. ولی بعد از یه مدت یک تیم دیگه بازی رو برای ps3 پورت میکنن. تصمیم پورت بازی برای pc هم با سگا بوده.
-موقع شروع ساخت بایونتا 2، بودجه ساخت بازی اول توسط سگا تامین شده و قرار بوده بازی مولتی پلتفرم باشه ولی بخاطر مشکلاتی که سگا داشته پروژه متوقف شده. اینجا بوده که نینتندو بقیه بودجه ساخت بازی رو پرداخت میکنه و با این کار اجازه میده ساخت بازی کامل بشه. حقوق بایونتا 2 متعلق به سگا و نینتندو هست و اونا بودن که تصمیم گرفتن بازی بصورت انحصاری برای Wii U منتشر بشه.
-نینتندو هزینه ساخت پورت بایونتا 1 برای wii u رو هم پرداخت میکنه و حتی اجازه میده از فایل های صوتی زبان ژاپنی که برای نسخه Wii u تهیه شده بودن توی نسخه PC استفاده بشه.
-برای بایونتا 3، از اول تصمیم گرفته شده بوده که فقط نینتندو بودجه ساخت بازی رو تامین کنه، بدون کمک نینتندو پلاتینوم نمیتونسته بازی رو بسازه.
-همه ی حق و حقوق بازی متعلق به سگا و نینتندو هستن و اونا بودن که تصمیم گرفتن بازی بصورت انحصاری برای Switch ساخته بشه.

در ادامه گفته که پروسه ساخت بازی و صنعت بازی سازی هم مثل هر سرمایه گزاری دیگه ای هست و هر شرکتی استراتژی ها و قانون های خودشو داره، به همین دلیله که بعضی وقت ها بازی ها کامل ساخته میشن و بعضی وقت ها کنسل میشن( مایکروسافت :| )
و اینکه به نظرش همه ی افرادی که توی یه پروژه دست دارن تمام تلاششون رو میکنن که بهترین تجربه ممکن رو ارائه کنن و حداقل برای خود کامیا این یکی از بزرگترین اهدافش هست وقتی کار میکنه.

از نینتندو تشکر میکنه برای پشتیبانی مالی و از سگا بخاطر اینکه اجازه دادن از این ای پی استفاده کنن (ای پی برای سگا هست).

در آخر میگه که خیلی خوشحال هست که تونستن بایونتا 3 رو بسازن و هدفشون اینه که تا جایی که امکانش هست تلاش کنن تا بازی تا حد ممکن خوب بشه! این تمام کاریه که میتونن بکنن و بزرگترین ماموریتشون هست. با اینکه یکم طول کشید تا پزوسه ساخت بازی اوکی بشه :D ولی الان که شروع شده امیدوار هست که برای همه تجربه ی فوق العاده ای باشه.

+

با این حرفایی که زده، یعنی میشه Director یا تهیه کننده بازی خودش باشه؟ 8->
 
آخرین ویرایش:

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
Hideki Kamiya یه سری تویت نوشته در مورد پروسه ساخت سری بایونتا و دلیل انحصاری بودن 2 و 3.


نکات مهمی که گفته:

-IP بایونتا متعلق به Sega هست، موقع ساخت بایونتا 1، چون که استدیو Platinum games تازه تاسیس شده بوده امکان ساخت بازی برای پلتفرم های مختلف رو نداشتن و تصمیم گرفتن که بازی رو بصورت انحصاری برای Xbox 360 درست کنن. ولی بعد از یه مدت یک تیم دیگه بازی رو برای ps3 پورت میکنن. تصمیم پورت بازی برای pc هم با سگا بوده.
-موقع شروع ساخت بایونتا 2، بودجه ساخت بازی اول توسط سگا تامین شده و قرار بوده بازی مولتی پلتفرم باشه ولی بخاطر مشکلاتی که سگا داشته پروژه متوقف شده. اینجا بوده که نینتندو بقیه بودجه ساخت بازی رو پرداخت میکنه و با این کار اجازه میده ساخت بازی کامل بشه. حقوق بایونتا 2 متعلق به سگا و نینتندو هست و اونا بودن که تصمیم گرفتن بازی بصورت انحصاری برای Wii U منتشر بشه.
-نینتندو هزینه ساخت پورت بایونتا 1 برای wii u رو هم پرداخت میکنه و حتی اجازه میده از فایل های صوتی زبان ژاپنی که برای نسخه Wii u تهیه شده بودن توی نسخه PC استفاده بشه.
-برای بایونتا 3، از اول تصمیم گرفته شده بوده که فقط نینتندو بودجه ساخت بازی رو تامین کنه، بدون کمک نینتندو پلاتینوم نمیتونسته بازی رو بسازه.
-همه ی حق و حقوق بازی متعلق به سگا و نینتندو هستن و اونا بودن که تصمیم گرفتن بازی بصورت انحصاری برای Switch ساخته بشه.

در ادامه گفته که پروسه ساخت بازی و صنعت بازی سازی هم مثل هر سرمایه گزاری دیگه ای هست و هر شرکتی استراتژی ها و قانون های خودشو داره، به همین دلیله که بعضی وقت ها بازی ها کامل ساخته میشن و بعضی وقت ها کنسل میشن( مایکروسافت :| )
و اینکه به نظرش همه ی افرادی که توی یه پروژه دست دارن تمام تلاششون رو میکنن که بهترین تجربه ممکن رو ارائه کنن و حداقل برای خود کامیا این یکی از بزرگترین اهدافش هست وقتی کار میکنه.

از نینتندو تشکر میکنه برای پشتیبانی مالی و از سگا بخاطر اینکه اجازه دادن از این ای پی استفاده کنن (ای پی برای سگا هست).

در آخر میگه که خیلی خوشحال هست که تونستن بایونتا 3 رو بسازن و هدفشون اینه که تا جایی که امکانش هست تلاش کنن تا بازی تا حد ممکن خوب بشه! این تمام کاریه که میتونن بکنن و بزرگترین ماموریتشون هست. با اینکه یکم طول کشید تا پزوسه ساخت بازی اوکی بشه :D ولی الان که شروع شده امیدوار هست که برای همه تجربه ی فوق العاده ای باشه.

+

با این حرفایی که زده، یعنی میشه Director یا تهیه کننده بازی خودش باشه؟ 8->
پست بزودی با اطلاعات شما اپدیت میشه که دست کم خالی نمونه:D
 
  • Like
Reactions: Kurt117

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر