Multi Platform Destiny 2

سازنده
Bungie
ناشر
Activision, Bungie
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
عکس ها آماده شدن. به مرور توضیحات بازی تکمیل خواهند شد.

Destiny Header.png


Info.png
سازنده: BUNGIE
ناشر: Activision
پلتفرم ها: PC, PS4, Xbox One
تاریخ انتشار: 8 سپتامبر 2017 مصادف با 17 شهریور 96
سبک: شوتر اول شخص با مایه های MMORPG
مودهای بازی: تک نفره، Co-Op و چند نفره
تاریخ شروع بتا: نامشخص

کاراکترهای بازیکنان به شماره جدید منتقل نخواهد شد. بازیکنانی که به لول 20 رسیده بودند، به دلخواه، تنها قادر خواهند بود چهره و نژاد کاراکتر خود را انتقال دهند. صداپیشگان قبلی در این شماره هم حضور دارند. بانجی در 18 ماه مه قصد دارند گیم پلی بازی را از طریق استریم زنده به نمایش بگذارد.

story.png
بعد از حرف و حدیث ها بالاخره بازی معرفی شد. این بازی ادامه مستقیمی بر شماره قبلی است (و DLC ها آن). یک سال بعد از اتفاقات بسته اضافه شونده Rise of Iron، ارتش کابال ها با نام Red Legion که یک ارتش و نژاد نظامی و صنعتی هستند، زیرنظر فرمانده قدرتمندی به نام Ghaul، به آخرین شهر کره زمین حمله عظیمی را هدایت می کنند. با قدرتی که کابال ها در اختیار دارند، گاردین ها مجبور به ترک شهر می شوند و حالا باید با بدست آوردن قدرت های جدید دوباره شهر خود را بازگیرند و دنیای جدیدی را برای بازماندگان بسازند.

Races.png
با توجه به تریلرها و اطلاعات آمده هر سه نفر فرمانده ونگاردها در این شماره حضور دارند و به نظر میرسد نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. در کنار آن ها تا کنون حضور نژاد کابال که اصلی ترین دشمن این شماره است تایید شده. در ادامه باید منتظر باشیم و ببینیم چه نژادهایی به بازی ملحق خواهند شد.

zavala.png
Awokens

از نژاد انسان های هستند اما پوست آن ها رنگ باخته و چشمانشان روشن شده است. این نژاد در زمان سقوط دنیاها توسط «تاریکی»، به دورترین نقطه شناخته شده رفتند تا از تاریکی در امان باشند اما در آنجا اتفاقی عجیب و ناشناخته برایشان افتاد که آن ها را برای همیشه تغییر داد. این نژاد در زمین و در پایگاهی فضایی به نام Reef که در کنترل ملکه است زندگی می کنند. از شخصیت های معروف این نژاد Zavala است که عکس او را در بالا مشاهده میکنید. او فرمانده کلاس Titan هاست.

ikora.png
Humans

انسان ها شناخته شده ترین نژاد هستند که لازم به توضیح خاصی در موردشان نیست. انسان ها از ابتدا بر روی زمین بودند. در گذشته با سفر به مریخ و پیدا کردن گوی عجیبی به نام Traveler، عصر جدیدی از انسانیت به نام «عصر طلایی»را آغاز کردند. به واسطه ترولر، پیشرفت در تکنولوژی و صنعت پزشکی به حدی پیشرفت کرد که انسان ها عمر خود را به سه برابر معمول افزایش دادند. بسیار سریعتر از گذشته نژاد خود را در سطح فضا گشترش دادند و حتی موفق به ساخت ربات های بسیار هوشمندی به نام Exo شدند.
هرچند عصر طلایی طولی نپایید و حدودا 100 سال بعد از این عصر، دشمن بزرگ Traveler با نام «تاریکی» به دنیا حمله کرد. انسان ها به اجبار برای فرار از تاریکی به زمین بازگشتند و به آخرین شهر بازمنده که در زیر Traveler قرار داشت گریختند. ترولر برای نجات انسان ها خود را قربانی کرد و در برابر تاریکی ایستاد.
از شخصیت های مشهور انسان ها Ikora است که عکس او را مشاهده میکنید. او فرمانده کلاس Warlock هاست.

cayde.png
Exo

این نژاد ربات های بسیار پیشرفته و هوشمندی هستند که توسط انسان ها در دوران طلایی و به کمک Traveler ساخته شدند. در اصل آن ها ماشین های جنگی ای بودند که برای دفاع از انسان ها بوجود آمدند اما بعد از واقعه سقوط، هدف و حافظه تمای آن ها Reset شد و اکنون آن ها هیچ چیزی از گذشته و هدف خود به خاطر ندارند. آن ها به قدری پیچیده و رمزشده هستند که حتی خودشان نیز توضیحی برای خودشان ندارند. تنها Ghost ها هستند که می توانند درون آن ها درک کنند. اینکه چه کسی آن ها را طراحی کرد و ساخت مشخص نیست. اکنون بعد از گذشت صدها سال، آن ها شهرهای خودشان را دارند و حتی در کنار دیگر انسان ها به زندگی و کار و مبارزه مشغولند.
مشهورترین آن ها Cayde نام دارد که رهبر و فرمانده کلاس Hunter هاست. او بسیار شوخ طبع است و از محبوبترین کاراکترهای دستنی به شمار میرود.

Pictures.png

Trailers.png
 
آخرین ویرایش:

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
  • Like
Reactions: FableBW

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
Curse of Osiris مثل اینکه حسابی گند زده!پاترول جدید بازی که حسابی کوچیکه محتوای داستانی خیلی کم یدونه پابلیک جدید بیشتر نداره و ادونچر و استرایکم دوسه تا هرکدوم ارمور و اسلحم یه تعدادیش مال نسخه اوله!اسلحه جدیدم خیر سرشون طراحی کردن هندکنون طراحی کردن شکل و ویزگیش کپی Red Death نسخه اول!
تو فرومش افتضاحه اوضاع همه شاکین!DLC تو بهترین حالت برای PC بازا شاید خیلی جذاب باشه که نسخه اولو بازی نکردن و خیلی از ایتما و مکانیکا براشون تازگی داره!بانجی با این شانسی که داشت واقعا حماقت کرد حالا بخاطر سیاستهای اکتیویژن بوده یا طمع خودشون تر زدن واقعا و یه توهین بزرگ به بازیکنای قدیمی خودشون!
3 سال و خورده ای بازی کردیم و به امید تجربه جدید اومدیم سر نسخه دوم 80 درصد مکانیکا قدیمیه با این DLC اکثر ایتما قدیمیه حتی نکردن طراحی جدید داشته باشن اگزوتیکای جدیدم که یکی از یکی بدتر تک و توک خوب توشون هست که اسلحه جدیدی مثل Prometheus Lens قراره دقیقا بلای Vex نسخه اول سرش بیاد و اینقدر نرفش میکنن که تر زده میشه توش!
ادم میره Warframe میبینه حتی مجبورت نمیکنه 1 دلار خرج کنی اینقدر ایتم و شخصی سازی و محتوای گوناگون داره که دیوونه میشی!همین سیستم مدی که دستینی 2 توش موند رو Warframe داره به چه وسعتی درپیت ترین اسلحه رو میتونی با مد هیولا کنی!حذف کردن رندوم پرک تو دستینی 2 حکم مرگ بازی بود وقتی 4تا دونه مد تو بازی بزاری بازیکن اشتیاقی به فارم کردن نمیمونه براش دیگه!
DLC دومم با این وضع بدتر میشه!بانجی اصلا بیخیال این IP بشه برگرده همون نسخه اولو ساپورت کنه سنگین تره نسخه اول هنوزم که هنوزه فرسنگها بهتره با این چرت و پرت!این همه نظر منفی دیدن و قول تغییرات دادن از قبل بدتر شد!
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,823
نام
نـــــــویـــــــــد
لوکیشن تکراری
انمی تکراری، نبود نژاد جدید
ماموریت‌های تکراری
ویپن‌های تکراری، حتی ری‌اسکین همین ویپن‌های نسخه ۲ هستن :D برای نمونه همون اسکات رایفل که ابتدای بازی میذاره انتخاب کنیم
آرمور هم چیزی نگرفتم هنو اما میشه حدس زد چی در انتظارمه :D
بانجی و اکتیویژن اساسی گند زدن به یکی از محبوب‌ترین ipهای این نسل، به نظرم آتیشا بیشتر از گور اکتی بلند میشه، همون سیستم کالاف ( خرج و نوآوری کم، سود زیاد ) رو اینجا هم پیاده کرده !
به هرحال پولی بود که بیخود به باد دادیم، کلا پول تو حلقوم اکتی ریختن احمقانس
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
لوکیشن تکراری
انمی تکراری، نبود نژاد جدید
ماموریت‌های تکراری
ویپن‌های تکراری، حتی ری‌اسکین همین ویپن‌های نسخه ۲ هستن :D برای نمونه همون اسکات رایفل که ابتدای بازی میذاره انتخاب کنیم
آرمور هم چیزی نگرفتم هنو اما میشه حدس زد چی در انتظارمه :D
بانجی و اکتیویژن اساسی گند زدن به یکی از محبوب‌ترین ipهای این نسل، به نظرم آتیشا بیشتر از گور اکتی بلند میشه، همون سیستم کالاف ( خرج و نوآوری کم، سود زیاد ) رو اینجا هم پیاده کرده !
به هرحال پولی بود که بیخود به باد دادیم، کلا پول تو حلقوم اکتی ریختن احمقانس
باو سر نسخه اول سر هر DLC لطف میکردن Raid جدید از پایه طراحی میکردن.این DLC که Raidش قراره بیاد لوکشین و دشمنا همون مثل مال بیس بازیه فقط مکانیکاش گفتن جدیده و ایتماش.تو همون لوکشین قبلی که اصلا بی سابقس
بازی که حتی یه اسلحم میخواست منتشر کنه پشتش داستان داشت من موندم پادشاه کابال و نژاد Vex چه ربطی بهم دارن جز تنبلی سازنده برا طراحی جدید!تو پیج جدید Raid بازی 3 تا جا هست که با DLC دومی دوتاش پر میشه و یه جا خالی دیگه داره برای DLC بعدیه و مشخصه قراره سالی یدونه Raid باشه که سر هر DLC هی منطقه جدید توش باز کنن!
خیلی از دوستام برگشتن دارن نسخه اولو بازی میکنن که واقعا هم شرف داره به این!معمولا سازنده سر نسخه جدید تجربه کسب کرده بازیش کاملتره اینجا برعکسه یکی تازه بخواد شروع کنه اول باید نسخه دومو برا دست گرمی بره بعد بیاد نسخه اول:D
 
  • Like
Reactions: NaViiDii

dooste.man83

کاربر سایت
Nov 20, 2008
3,896
سلام
دوستان این بازی حدود 40 درصد تخفیف خورده
بنظرتون الان ارزش خرید داره یا بیشتر از اینم ممکنه تخفیف بخوره ؟ کلا موافق خریدش هستید ؟
ممنون
 
آخرین ویرایش:

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
کسی میتونه در مورد Curse Of Osiris یه توضیحی بده. توی یوتیوب و توییتر و تقریبا همه جا دارن به بانجی فحش میدن. مشکل این DLC چیه؟

خب بزار من نظرمو بدم اولین چیزی که تو ذوق میزنه داستان آبکیشِ ! و بعد کوتاه بودن بخش داستانی ! خودم 4 ساعت طول کشید تا تمومش کنم البته نه ی سره کم کم . اما بچه های کلن ما 2 ساعته تمومش کردن ! استفاده از لوکیشن های تکراری برای ماموریت ها و کوچیک بودن سیاره مرکوری و اینکه کلا یک Public Event بیشتر نداره و اونم خیلی دیر به دیر ظاهر میشه ! از نقاط ضعفش میشه به روند کند سازی ایتم دادنش هم اشاره کرد. البته جالبه اما تو مخ . و اینکه کلا ایتم هاش شامل اسلحه های کاستوم و نامتعارف میشه که به نظرم تنوع خوبی ایجاد کرده . همینطور نشون دادن چهره واقعی OSIRIS که شبیه خشایار مستوفیِ و اصلا هیچ شباهتی با ی هیرو نداره و بیشتر شبیه ی پیرمرد زبار در رفته و فرتوتِ تا هیرو ! و این تو ذوق میزنه .
دراپ شدنِ ایتم های تکراری هم خودش کلا معضلی شده برای این بازی ! اینکه من الان از هر اسلحه اگزوتیک یا CHEST و ARMOR و و و ... 3 الی 4 تا داشته باشم و بدردم هم نخوره و فقط بتونم infuse شون کنم !

مورد بعدی ی اسلحه هست به اسم prometeus lens که بانجی بی شعور برداشته صاف گزاشته تو یکی از استورهای بازی و همه رفتن گرفتن و اینقدر دمیجش بالاست که رسما گند خورده به PVE ! همه برداشتن و نمیشه تکون خورد چون تو 3 ثانیه کیل می گیره ! ی اسلجه لیزری ! این تو یوتی و ب می تونی به عین ببینی !

اما تنها نکته مصبت این بازی بخش RAID هستش . چه بازی اصلی چه DLC جدید ، RAID فوق العاده ای داره .
در ضمن این prometeus lens مخصوص کسانیِ که این DLC رو خریدن !

اگه قصد خرید بازی رو داری بخر اما این DLC ارزش خرید نداره .

این هم 6 نفر از بچه های کلن بعد از اتمام raid DLC !

69iz_photo_2017-12-14_01-24-33.jpg
 
آخرین ویرایش:

NERO 7

سرباز ISA ، سر سپرده‌‌ رادك
کاربر سایت
Apr 10, 2011
4,664
بازي ارزش خريد داره :-?
من يك رو دوست داشتم بخرم اما از بس ديدم محتواي نسخه اصلي ايش كمه بيخيال شدم بعد هم كه هي كامپليت اديشن اومد كلاً بيخيال شدم چون بازي خيلي وقت بود كه ته ديگ اش رو هم مصرف كرده بودن

الان با اين كوپن 20% تخفيف ميتونم نسخه با دوتا DLC رو زير 60$ بخرم و دو دلم چون بازي انگار زياد مثل نسخه اول موفق نبود ( هر چند همون نسخه اول هم كلي چيز اومد روش تا خوب و تكميل شد )
 

victor hogo

کاربر سایت
Dec 20, 2011
3,748
نام
علی
نميدونم جادوي اين بازي جي هست كه با اينكه محتواي زيادي هم با expansion 1 اضافه نشده همش دوست دارم بازي كنم و انقدر لذت بخشه كه تمومي نداره
استوري جديدش كه خب يكنواخت بود با محيط هاي تكراري و دشمناي قديمي ولي روندش حداقل بهتر از رايز اف ايرون بود
Public event جديدش كه مخصوص مركوريه خيلي خوبه
علاوه بر اسلحه ها و ارمور هاي جديد كه خيلي هلشون مثل jade rabit و ophidian aspect برا نسخه قبلي هست ١١ تا اسلحه هم ميتونيد بدست بياريد براي بدست اوردنش بايد يك سري ايتم جمع كنيد كه بايد كلي استرايك و كروسيبل و بابليك اونت بريد !
كه البته ارزششو داره مخصوص اتورايفل و شمشير و اون shotgun مخوفش يعنيperfect paradox!
البته اينا رو تكميل كنيد يه امبلم و ghost اكزوتيك بدست مياريد
محتواي كريسمسش هم اومد كه يه ميشن كوتاه داره ومد mayhem برا مولتي و يه كار هاي روزانه ولي خب انتظار مسابقات sparow داشتم كه نيومده
برا هر سه كلاس هم ست لباس هاي جديد اومده كه تا تايمش تموم نشده از دست ندين
اين master work core ها هم از اضافات جديد و مفيد بازيه!
نظر كليم اينه كه بازي در بخش pve بازي خوبه ولي متاسفانه مولتيش كلا شدهteam shot و تنهايي بازي كني حال به هم زن ميشه!
راستي raid جديد هم خيلي خوب و جذاب و مختصره
بازي براي اينكه بهتر و بهتر و موفقتر و سرشار از محتوا و رفع برخي تغييرات اشتباه نسخه اول بشه به يك رقيب جدي نياز داره تا به خودش بياد واون رقيب بنظرمAnthem خواهد بود
 

jimrakotest

کاربر سایت
Sep 12, 2017
71
بازی رو دارم امتحان میکنم و به نظرم از نظر شوتینگ و اینا واقعا خوبه ولی سیستم آنلاینش واقعا مشکل داره ! ... بخش داستانی و raid مچ میکینگ نداره و این خودش مسیر رو برای بازی کردن با پلیرهای دیگه واقعا طولانی کرده ! ...مثلا بازی ای مثل اورواچ با مچ میکینگش با اینکه با پلیرهای نوب میوفتیم ولی توی بازی ها کم کم از بین همین پلیرها پلیرهای خوبی پیدا میکنیم که به لیست دوستان اضافه میکنیم و هر موقع هم که اونا نباشن مچ میکینگ خودش پلیر میاره جلومون ! ... بازی دستینی 2 واقعا خلوته به نظر من با این سیستم ... عضو کلن هم که بشین هیچ قطعیتی وجود نداره که بقیه آنلاین باشن و یا بخوان اون ماموریتی که شما میخوایین برین رو بخوان برن ! ... اعصاب خورد کنه و من رو به شدت یاد بازی های قدیمی ای که پلیر کم دارن میندازه و واقعا دارم اذییت میشم ... من بخش داستانی رو میخوام با پلیر چند نفره بریم ولی با این سیستم واقعا صاف و روان بودن بخش آنلاین رو خراب کردن ! ... مثل سگ باید دنبال پلیر بگردیم ! ... سایت هایی که برای همین کار هستن رو هم دیدم ولی چنین چیزهایی باید داخل خود بازی باشه نه اینکه یک سایت جدا بخواد کار ما رو راه بندازه ... به دلیل مچ میکینگ نداشتنش عملا بازی از چشم من افتاده !
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
بازی رو دارم امتحان میکنم و به نظرم از نظر شوتینگ و اینا واقعا خوبه ولی سیستم آنلاینش واقعا مشکل داره ! ... بخش داستانی و raid مچ میکینگ نداره و این خودش مسیر رو برای بازی کردن با پلیرهای دیگه واقعا طولانی کرده ! ...مثلا بازی ای مثل اورواچ با مچ میکینگش با اینکه با پلیرهای نوب میوفتیم ولی توی بازی ها کم کم از بین همین پلیرها پلیرهای خوبی پیدا میکنیم که به لیست دوستان اضافه میکنیم و هر موقع هم که اونا نباشن مچ میکینگ خودش پلیر میاره جلومون ! ... بازی دستینی 2 واقعا خلوته به نظر من با این سیستم ... عضو کلن هم که بشین هیچ قطعیتی وجود نداره که بقیه آنلاین باشن و یا بخوان اون ماموریتی که شما میخوایین برین رو بخوان برن ! ... اعصاب خورد کنه و من رو به شدت یاد بازی های قدیمی ای که پلیر کم دارن میندازه و واقعا دارم اذییت میشم ... من بخش داستانی رو میخوام با پلیر چند نفره بریم ولی با این سیستم واقعا صاف و روان بودن بخش آنلاین رو خراب کردن ! ... مثل سگ باید دنبال پلیر بگردیم ! ... سایت هایی که برای همین کار هستن رو هم دیدم ولی چنین چیزهایی باید داخل خود بازی باشه نه اینکه یک سایت جدا بخواد کار ما رو راه بندازه ... به دلیل مچ میکینگ نداشتنش عملا بازی از چشم من افتاده !
شما داری مچمیکینگ یه بازی PVP رو با RAID یک بازی که شدیدتر از اورواچ کار تیمی نیاز داره مقایسه میکنی؟اتفاقا خوبه که RAID و TRIAL باید خودت تیم داشته باشی وگرنه وقتی تو STRIKE و PVP معمولی با ادمایی میفتی که ذره ای فهم بازی ندارن و فقط اومدن که کشکی ایتم بگیرن وای به حال اینکه که بخوای تو فعالیتای سخت و مهم بازی با ادم رندوم بیفتی!
سایتها هم جدای RAID که راحت میشه تیم پیدا کرد(من فقط بار اول با کلن خودم زدم دفعات بعدی راحت تیم از LFG پیدا میکردم که نهایت چندقیقه کوتاه وقت منو میگرفت برای پیدا کردن تیم)برای TRIAL طبیعتا باید ELO و K.D خوب و بالایی داشته باشین که افراد با سطح بالا با شما تیم بشن!شما با افراد خوب بخواید بازی کنین اونا قبلش پروفایل شمارو تو DTR چک میکنن.با افراد سطح پایینم یا نمیشه FLAWLESS کرد یا به هزار بدبختی!
منتهی بانجی میتونست از Warframe ایده بگیره که یه صفحه چت برای بخش پیدا کردن تیم تو بازی بزاره.در کل raid بازی تو نسخه اولم خودت باید تیم میداشتی که طبیعیه سخته نیازمند کار تیمیه و نمیشه با افراد رندوم افتاد که معلوم نیست چی بلدن!
در کل اوایلشه بازی تازه رو pc اومده خیلی از ایرانیا ممکنه نشناسن همو نسخه اولم تازه رو کنسول اومده بود این مشکلا بود که به مرور بخاطر اشنا شدن با ایرانیای دیگه حل شد.با خارجیم بخواید بازی کنید زبان و STAT خوب میخواد که بحث مهارت هر فرده باز.
فعالیتهای ساده مثل strike و pvp مچ داره خودش که کلیم اعصاب خورد کنه.سر raid و trial خود بانجیم سر نسخه اول به درخواست طرفدارا همین جواب مشکل مچ شدن افراد رندوم رو داده بود که منطقیه!
 
آخرین ویرایش:

jimrakotest

کاربر سایت
Sep 12, 2017
71
شما داری مچمیکینگ یه بازی PVP رو با RAID یک بازی که شدیدتر از اورواچ کار تیمی نیاز داره مقایسه میکنی؟اتفاقا خوبه که RAID و TRIAL باید خودت تیم داشته باشی وگرنه وقتی تو STRIKE و PVP معمولی با ادمایی میفتی که ذره ای فهم بازی ندارن و فقط اومدن که کشکی ایتم بگیرن وای به حال اینکه که بخوای تو فعالیتای سخت و مهم بازی با ادم رندوم بیفتی!
سایتها هم جدای RAID که راحت میشه تیم پیدا کرد(من فقط بار اول با کلن خودم زدم دفعات بعدی راحت تیم از LFG پیدا میکردم که نهایت چندقیقه کوتاه وقت منو میگرفت برای پیدا کردن تیم)برای TRIAL طبیعتا باید ELO و K.D خوب و بالایی داشته باشین که افراد با سطح بالا با شما تیم بشن!شما با افراد خوب بخواید بازی کنین اونا قبلش پروفایل شمارو تو DTR چک میکنن.با افراد سطح پایینم یا نمیشه FLAWLESS کرد یا به هزار بدبختی!
منتهی بانجی میتونست از Warframe ایده بگیره که یه صفحه چت برای بخش پیدا کردن تیم تو بازی بزاره.در کل raid بازی تو نسخه اولم خودت باید تیم میداشتی که طبیعیه سخته نیازمند کار تیمیه و نمیشه با افراد رندوم افتاد که معلوم نیست چی بلدن!
در کل اوایلشه بازی تازه رو pc اومده خیلی از ایرانیا ممکنه نشناسن همو نسخه اولم تازه رو کنسول اومده بود این مشکلا بود که به مرور بخاطر اشنا شدن با ایرانیای دیگه حل شد.با خارجیم بخواید بازی کنید زبان و STAT خوب میخواد که بحث مهارت هر فرده باز.
فعالیتهای ساده مثل strike و pvp مچ داره خودش که کلیم اعصاب خورد کنه.سر raid و trial خود بانجیم سر نسخه اول به درخواست طرفدارا همین جواب مشکل مچ شدن افراد رندوم رو داده بود که منطقیه!
اگر مچ میکینگ میذاشتن درسته ممکنه به پلیرهای نوب و مشکل دار بر بخوریم ولی از اونطرف توی همین مچ میکینگ ها آدم پلیرهای خوب رو میتونست تشخیص بده و پیدا کنه ! ... از روی سرعت عکس العمل و حتی همکاری کردنش با بقیه ی اعضا ! ...بعد این پلیرهای خوب رو آدم فرند میکرد و کم کم به لیستی بلند بالا میرسیدیم از افرادی که هم اونا با ما مچ هستن هم ما با اونا ! ... از اونطرف هم هر موقع کسی آنلاین نبود و یا کلا نمیخواستن با آدم پلی بدن سریعا میزدیم و با مچ میکینگ چند نفر رو می آوردیم و در بدترین حالت آدم این حس بی پلیر بودن بازی بهش دست نمیداد ! ... خیلی خلوته بازی باور کن ! ... اصلا به نظر من حداقل باید برای coop بازی کردن بخش داستانی مچ میکینگ میزاشتن چون اون دیگه که مثل raid نیست ! ...میدونی این مچ میکینگ نذاشتن بازی مثل چی میمونه ؟! ... مثل این میمونه که بگن چون مثلا فلان غذا برای وجود آدم خوبه یخچال رو خالی کنن و فقط از همون نوع غذا بزارن ! ... باید برای آدم هم مچ میکینگ میذاشتن و هم سیستم کلن و فرند رو ! ... حالا اون موقع ما خودمون بهتر میدونیم با کی پلی بدیم یا با کیا ندیم و یا از کدوم استفاده کنیم !!! ... اصلا شاید همین الان من بخوام بخش داستانی رو آنلاین بزنم و برام هم مهم نباشه که مثلا یک پلیر خوب بیاد با من بازی کنه و دوستام هم نباشن ! الان باید چه خاکی بر سرم کنم ؟ ... باید حتما برم در یک سایت خارج از بازی این رو مطرح کنم و بقیه هم بگن باشه ما میاییم؟ ... چرا نباید مچ میکینگ باشه ؟... باور کن من بیشتر از هر فرد دیگه ای وجود پلیرهای نوب و نفهم رو درک میکنم و اذیتم میکنه ولی نباید انتخاب های ادم رو که محدود کنن !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر