Squad

بررسی اجمالی
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Squad
یک شوتر اول شخص تاکتیکی است که عصر مدرن را دنبال می کند و همراه است با ارتش های دنیای واقعی، این بازی یک دنباله ی معنوی برای Project Reality که تغییری برای Battlefield 2 است، و در حال توسعه داده شدن توسط OWIS) Offworld Industries)، تیمی متشکل از توسعه دهندگان قبلی PR، می باشد. Squad از Unreal Engine 4 استفاده می کند.
Squad سرورهای 100 بازیکنه، امکانات رزمی قابل استقرار و وسایل نقلیه را با تمرکزی قوی بر المان های گیم پلی که بر واقع گرایی، ارتباط و کار تیمی تاکید دارند، بدون قربانی کردن راحتی استفاده ارائه می دهد.

Squad با کیک استارتر تامین بودجه شد و در حال حاظر بر روی دسترسی زودهنگام استیم قرار دارد، OWI انتظار دارد بازی در ربع سوم سال 2017 تکمیل بشود.

-

محتوایی که در ادامه می آید محتمل به تغییر، و اطلاعات گرفته شده از منابع رسمی است.


گیم پلی
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
7jk08x3eqln63n66bekg.jpg

Squad یک FPS کلاس محور نظامی مدرن است، جایی که دو تیم دشمن در مدهای بازی متنوعی با یکدیگر تا رسیدن به یک نتیجه مبارزه می کنند. این بازی نبرد پیاده نظام محوری که با وسایل نقلیه ی زرهی وسعت داده شده را ارائه می دهد، بازیکنان قادر خواهند بود تانک ها را برانند و هلیکوپترها را خلبانی کنند.

توسعه دهندگان در پی پر کردن شکاف بین شوترهای سبک آرکید مانند Battlefield و شبیه سازهای نظامی مثل Arma هستند.

Squad مبارزات تیمی 50 در مقابل 50 را ارائه می دهد، هر تیم می تواند به 9 جوخه هر کدام شامل حداکثر 9 بازیکن تقسیم شود، همچنین یک مد فرمانده وجود خواهد داشت.​

در حین اینکه Squad مقدار زیادی از الهام را از ریشه هایش در Project Reality: BF2 می گیرد، این بازی همچنین تعدادی ایده ی جدید که با موتور BF2 امکان پذیر نبودند را ارائه می دهد. این ایده ها شامل هشیاری بدنی کامل، خم شدن به چپ یا راست، نوسان اسلحه و قابلیت کشیدن هم تیمی های مرده به منطقه ی امن می شوند.
di06pox1vkxbicbw9kjs.jpg

HUD بازی Squad حداقلی است و فقط اطلاعات ضروری مثل قطب نما را در پایین صفحه نمایش می دهد، نقشه ی بسیار کوچک و همچنین شمار مهمات برای اسلحه ها وجود ندارند، فقط تعداد خشاب های باقی مانده وجود دارد.

حرکت، حالت قرار گرفتن بدن و قوت پیاده نظام نوسان اسلحه را تحت تاثیر قرار می دهد ولی بازیکن می تواند جهت تثبیت اسلحه نفسش را برای بازه ی کوتاهی از زمان نگه دارد. همچنین در حرکت بازیکن در حالی که دارد با حداکثر سرعت می دود تکانه وجود دارد.​


ارتباط
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

با توجه به اینکه موفقیت در Squad به شدت به کار تیمی و هماهنگی وابسته است، چندین راه برای فرمانده، سرجوخه ها (SL) و سربازان رتبه پایین برای صحبت کردن با هم تیمی هایشان با استفاده از VOIP وجود دارد، این روش ها موارد زیر را شامل می شوند:​
  • کانال سراسری سرجوخه جایی که هر سرجوخه می تواند با همه ی سرجوخه های دیگر و فرمانده می تواند با همه ی سرجوخه ها، به طور همزمان صحبت کند.​
  • کانال سرجوخه جایی که سرجوخه و فرمانده می توانند با یک سرجوخه ی معین با استفاده از صفحه اعداد 1-9 صحبت کنند.​
  • کانال جوخه جایی که سرجوخه و اعضایش می توانند با همدیگر صحبت کنند.​
  • گفتار موضعی محلی برای صحبت با هم تیمی ها در مجاورت نزدیک.​
گفتار موضعی محلی نمی تواند توسط تیم دشمن شنیده شود، OWI ذکر کرد که این تنها منجر به ترول کردن خواهد شد و افراد را بر آن می دارد که از چت نوشتاری تیم یا نرم افزار VOIP بیرونی استفاده کنند.

امکانات رزمی قابل استقرار، لجستیک ها و سیستم اسپاون
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
سه راه مختلف برای اسپاون بر روی نقشه وجود دارند:

نقطه ی کنترل مرکزی
نقطه ی اسپاون اصلی که پایگاه اصلیست، نقطه ای که تمام تیم می تواند اسپاون شود، این تنها نقطه ی اسپاون موجود در ابتدای راند است و نمی تواند توسط هیچ کدام از تیم ها غیرفعال بشود.

پایگاه عملیاتی مقدم (FOB)

np2z1tmauy0r1uti5x86.jpg

این پایگاه ها نقاط اسپاون ساخته شده توسط بازیکن، جایی که تمام تیم می تواند اسپاون شود هستند. سرجوخه ها می توانند محل امکانات رزمی قابل استقرار (مانند سیم خاردار، دیوارهای Hesco، گودال های خمپاره و آشیانه های اسلحه های ماشینی سنگین) را نزدیک FOB بر روی زمین مشخص کنند، امکانات رزمی که سپس می توانند توسط بازیکنان دیگر با بیلچه های تاشو ساخته شود.

این پایگاه ها فقط می توانند با فاصله ی حداقل 400 متر از یکدیگر ساخته شوند.
در حال حاضر، این پایگاه ها به همان شیوه ی نقاط گردهمایی عمل می کنند، یک سرجوخه فقط به تعداد کمی از اعضا در نزدیکی خود احتیاج دارد تا آن ها را بسازد. در آینده، این پایگاه ها فقط اگر تدارکات توسط کامیون ها یا هلی کوپترها آورده شده باشند می توانند ساخته شوند.

نقطه ی گردهمایی (RP)
نقاط گردهمایی می توانند توسط یک سرجوخه قرار داده شوند و به جوخه ی سرجوخه ای که آن ها را قرار داده محدود هستند، هر جوخه می تواند در آن واحد فقط یک RP فعال داشته باشد. اگر سرجوخه تعداد کمی اعضا در نزدیکی خود داشته باشد نقاط گردهمایی می توانند قرار داده شوند ولی اگر دشمنان نزدیک باشند این نقاط ناپدید می شوند. به ازای هر جایگذاری یک RP، آن RP می تواند 9 دفعه استفاده شود.


سیستم تعیین نقش و مجموعه تجهیزات سرباز
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
m7209xpsdsxuhgcv5sdo.jpg

Squad یک سیستم تعیین نقش و مجموعه تجهیزات سرباز با بسیاری از گونه های متفاوت از کلاس ها که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید را ارائه می دهد. با توجه به اینکه این بازی بر پایه ی منازعات دنیای واقعی بنا شده است، بازیکنان فقط قادرند از تجهیزات استاندارد استفاده کنند. با این حال مقداری از سفارشی سازی اسلحه وجود دارد، مانند گونه های متفاوت از سایت ها (Sights) و ضمیمه ها.

خیلی از مجموعه های تجهیزات احتیاج دارند دو یا تعداد بیشتری نفر در جوخه ی یکسان باشند، اگر بازیکنی جوخه ای را ترک کند یا از جوخه ای بیرون انداخته شود، او سپس مجموعه تجهیزات کنونی خود را از دست خواهد داد و یک مجموعه تجهیزات "تازه سرباز" به جایش دریافت خواهد کرد.

در اینکه چه تعدادی از هر مجموعه تجهیزات می تواند در یک جوخه و در تیم باشد محدودیت وجود دارد.

نقش های پشتیبانی و فرماندهی
  • افسر
  • مهندس
  • پزشک
نقش های رزم مستقیم
  • تفنگدار
  • تفنگدار دارای سلاح خودکار
  • ضد تانک سبک
  • سرباز حامل نارنجک و/یا نارنجک انداز
  • رخنه گر
  • تیرانداز ماهر برگزیده
نقش های تخصصی
  • تک تیرانداز
  • ضد تانک سنگین
  • شناسایی
  • ضد هوایی
  • عضو خدمه
  • خلبان


مدهای بازی
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
پیش روی و امن سازی (AAS)

25ye2bchh720nedej1na.jpg

AAS یک مد بازی سبک تسلط (Conquest) است، جایی که دو تیم دشمن به سبکی خطی یا موازی به مکان های روی نقشه حمله می کنند و/یا از آن ها دفاع می کنند، در حالی که تلاش می کنند قلمرو بیشتری را امن سازی کنند.

مناطق باید به ترتیب به تصرف در بیایند و وضعیت هر پرچم (اینکه پرچم به اهتراز درآمده ی یکی از تیم هاست یا پرچم بی طرفیست) تصمیم می گیرد که کدام مکان ها عملیاتی هستند.

هر تیم با مقداری تعیین شده از بلیط ها (در بالا سمت راست صفحه دیده می شود) شروع می کند، این بلیط ها با مردن بازیکنان و از دست رفتن اهداف شروع به کم شدن خواهند کرد. اولین تیمی که تعداد بلیط هایش صفر شود می بازد.

شورش (INS)
شورش یک مد بازی نامتقارن است جایی که یک نیروی متعارف تلاش می کند تا ذخایر اسلحه ی شورشیان را رهگیری و نابود کند، مکان این ذخایر تصادفیست و نیروی متعارف باید اطلاعات جمع آوری کند (از طریق مغلوب ساختن شورشیان) تا هر کدام را پیدا کند.

مشابه با مد بازی AAS نیروی متعارف با مقداری تعیین شده از بلیط ها شروع می کند در حالی که تعداد بلیط های شورشیان نامحدود است و شورشیان فقط احتیاج دارند اطمینان حاصل کنند که ذخایر نابود نمی شوند.


جناح ها
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
togjsv6qwg21dzhcfv9f.jpg

Squad هر دوی جناح های متعارف و نامتعارف را بر اساس ارتش های دنیای واقعی ارائه می دهد.

ارتش های معمول
  • نیروهای مسلح بریتانیایی
  • نیروهای مسلح روسی
  • ارتش ایالات متحده
ارتش های غیرمعمول
  • شورشیان، یاغی های متداول خاور میانه ای
  • شبه نظامی ها، باغی های متداول اروپای شرقی


نقشه ها
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
پهنه ی اروپای شرقی

  • (Fool's road (Project Reality remake
  • Gorodok
  • Operation First Light
  • Yehorivka
پهنه ی خاور میانه
  • Chora
  • (Fallujah West (Project Reality remake
  • Kohat toi
  • Logar Valley
  • Sumari Bala
  • Training range


توسعه
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2014

r3so5yzoo0fzf8x5x0wo.jpg

توسعه ی Squad در 2014 شروع شد بعد از اینکه چندین تن از توسعه دهندگان Project Reality: BF2 دریافتند ساخت Project Reality 2 که توسط یک تیم جدا انجام می شد با موفقیت به پایان نمی رسد.

با امید به ساختن یک دنباله ی معنوی برای PR: BF2 که بر رویش کار کردند، این توسعه دهندگان PR: BF2 شرکت Offworld Industries را تشکیل دادند و شروع به کار بر روی Squad، یک بازی تجاری استفاده کننده از Unreal Engine 4، کردند.

Squad در دهم اکتبر 2014 رونمایی شد همراه با نمایش چندین اسکرین شات و یک گیم پلی 12 دقیقه ای از وضعیت پیش از آلفای پروژه توسط تیم. Offworld Industries برنامه ریزی کرد تا یک کمپین کیک استارتر را بعدا در همان سال آغاز کند.

در نوامبر توسعه دهندگان اعلان کردند که کمپین جذب سرمایه از مردم تا 2015 به تاخیر افتاده بود.

2015
در بیست و نهم ژانویه Offworld وب سایت رسمی را راه ادازی کرد، سایتی که سرورهای 100 بازیکنه و ساخت امکانات رزمی را تایید کرد.

در آوریل توسعه دهندگان بازی را در چراغ سبز استیم قرار دادند، بازی در دو روز به جایگاه نخست دست یافت و در عرض یک هفته مورد پذیرش واقع شد.

در ماه می Offworld اولین ورژنشان از امکانات رزمی قابل اسقرار و سیستم های تعیین نقش و مجموعه تجهیزات سرباز را معرفی کردند، آن ها همچنین محیط تست را باز کردند و با موفقیت اولین سرور 100 بازیکنه ی خود را به راه انداختند. بعدا در آن ماه آن ها کیک استارتر خود را راه اندازی کردند و به هدف اصلیشان که 184000 دلار کانادایی بود در 5 روز دست یافتند، کمپین جذب سرمایه از مردم در 27 ژوئن با دستیابی به 434805 دلار و دو هدف ورای هدف اصلی که جهت توسعه ی بیشتر پروژه تعیین شده بود به پایان رسید.

در سپتامبر Squad به یک وضعیت آلفای بسته وارد شد، عملکرد گیم پلی مانند احیا کردن و خونریزی به بازی اضافه شدند، بعدا در دسامبر بازی با دو جناح بیشتر اضافه شده و قابل بازی در استیم در دسترس قرار گرفت.

Squad در پانزدهم دسامبر در دسترسی زودهنگام استیم قرار گرفت.

2016
در حالی که بازی جریان مداومی از به روز رسانی ها را دریافت کرد، باید بر روی سیستم داخلی Squad برای انیمیشن ها و کنترل وسیله ی نقلیه دوباره کار بشود چیزیکه اضافه کردن وسایل نقلیه به بازی را به میزان قابل ملاحظه ای به تاخیر انداخت. همچنین بعضی از اولین استفاده کنندگان از Squad که دارای سی پی یوهای AMD بودند بازی را به خاطر اجرای ضعیف بر روی سیستم هایشان مورد نقد قرار دادند.​


ویدئوها
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تیزر Squad آلفا ورژن 7


پی نوشت: به زودی همراه با مطالب حول راه اندازی سرور به روز رسانی می شود و همانطور که اینجا مشاهده می کنید تعداد زیادی سرور برای این بازی در حال حاظر وجود دارد.


 
آخرین ویرایش:

AFGreenEye

کاربر سایت
Sep 17, 2013
9
نام
Rahmat
  • Like
Reactions: Pzt_Kami

m jax

کاربر سایت
Jan 21, 2011
123
وضعیت سرورهای چطوره ؟
من یه مدتی از سیستم دور هستم ، میخواستم بدونم این بازی رو لب تاپ جوابگو هست یا نه.
Top servers by connected players
سایت بالا وضعیت سرور ها هست...
بازی هنوز بهینه کامل نیست سیستم نسبتا قوی میخواد.
 

nirvana1370

کاربر سایت
Oct 9, 2009
105
نام
POUYA

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,336
نام
مــاکــان
آپدیت 9.4 ریلیز شد
علاوه بر نعییراتی تو گیم پلی، تجهیزات جدیدی هم اضافه شد مثل مین، مورتار،C4 و ATV
حجم آپدیت 2.5 گیگ هست


 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,336
نام
مــاکــان
خب چند روزی میشه که بزرگترین و به نوعی بهترین آپدیت بازی تا به حال "بصورت بتا" منتشر شده که همون آپدیت ورژن 10 بازی هست.
این آپدیت بقدری خوب بوده که از اون به عنوان Squad ورژن 2 یاد میکنن.

Squad V10 Update

بیشترین بخشی از بازی که دستخوش تغییر شده،تغییرات و آپدیتهای بخش انیمیشن های بازی هست.
انیمیشن از روی موانع پریدن اضافه شده
قابلیت Lean کردن در حالت درازکش
انیمیش لگد اسلحه ها در حالت Scope
قابلیت Bipod یا همون 3پایه برای تیربارها اضافه شده که فوقالعاده دقت شلیک ها بیشتر میکنه.
قابلیت جالب دیگه ای که اضافه شده Free Look هست که با گرفتن ALT میتونید در هر حالتی سر خودتون بچرخونید و اطراف خودتون رو بینید.
اضافه شدن Scope به همراه یک اسلحه DMR جدید
اضافه شدن یک Anti Air که فوقالعاده قوی هست،احتمال اومدن هلیکوپتر به بازی بیشتر شده چون این اسلحه ضد هلیکوپتر ها استفاده میشه.
قابلیت صفر کردن مسافت در اسلحه ها
از این به بعد در حالت معمول اسلحه رو به پائین گرفته میشه توسط کاراکتر تا فضای دید بهتری برای شما فراهم بشه.
همه اینها بعلاوه کلی موارد دیگه این آپدیت رو به بهترین و خواستنی ترین ورژن از بازی تبدیل کرده و همه منتظر ریلیز هر چه زودتر اون هستن.
===========
طبق برنامه قرار هست که بزودی (احتمالا 2ماه اول سال میلادی 2018) این آپدیت در دسترس همه قرار بگیره.
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,336
نام
مــاکــان
دوستان يكى بگه بنظرتون اين بازيه خوبيه ؟ پلير داره؟ سرگرم كنندست؟ راهنمايى كنيد لطفا
بازی فوق العادست، پلیر خیلی زیاد داره.
بازی چیزی بین بتلفیلد و Arma هست،بیشتر به سمت Arma البته میل میکنه گیم پلی بازی.
با اینکه هنوز بازی تو مرحله آلفا هست ولی هرچندوقت یکبار داره آپدیت بزرگ براش میاد و کلی محتوای جدید و بهبود ساختار گیم پلی و در کل بازی.
تو همین چند روز آپدیت ورژن 10 ریلیز شد که بالاتر معرفی کرده بودم.
بازی مثل BF نیست که بپری توش و بعد چند ساعت همه چی دستت بیاد، بنظر من تو یک هفته واقعا میشه زیروبم بازی دستت بیاد، تو ARMA واقعا چندماه باید وقت بزاری تا بفهمی چی به چیه.
اگر بازی شوتر و تاکتیکی و مهمتر از همه "گروهی" علاقه داری، پس از Squad بهتر پیدا نمیکنی،تو بازی مثل R6 باید کاملا گروهی کار کرد،حرف فرمانده گوش کرد،نقشه خونی کرد و در کل با اعضای تیم کاملا در ارتباط بود.
بنظر من 100 درصد با این حراجی که خورده ارزش خرید داره.
خدائیش قیمت یک همچین بازی کمی عجیبه برام که اینقدر کمه، ملت برای COD حدود 70 60 دلار پول میدن، بعد یک همچین بازی با این قیمت یک همچین حراجی هم میخوره، خدائیش عجیبه.
بازی تو ریجن هند الان شده 8 دلار! (در واقع 7 دلار و 15 سنت)
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر