مراسم PlayStation Experience 2017

بهترین استودیوی بازیسازی جهان ؟

  • Bethesda

  • Capcom

  • CD Projekt RED

  • From Software

  • Kojima Productions

  • Naughty Dog

  • Santa Monica

  • Sucker Punch

  • Take Two Interactive


Results are only viewable after voting.

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
anyd_playstation-experience-2017-logo-image-block-01-us-10aug17.png

PlayStation Experience رویداد بزرگ سالانه برای صنعت بازی های ویدئویی ، ارائه شده توسط Sony Interactive Entertainment است که برای نشان دادن و تبلیغ بازی های PlayStation و محصولات مرتبط با آن استفاده می شود. این رویداد برای عموم باز است ، و پانل های مختلف و بسیاری از بازی های منتشر نشده ، با نسخه های قابل پخش نمایش داده می شود .

امسال نیز برای چهارمین بار افتخار داریم که در کنار شما عزیزان ، اخبار و حواشی این رویداد بزرگ را تا آخرین روز پشتیبانی و از نقطه نظرات مثبت دوستان بهره ببریم ، این رویداد باشکوه به عنوان قلب صنعت گیم ، برای دوستداران هنر و اهالی فن ، اجراهایی بزرگ و متفاوت خواهد داشت . با اینحال فراموش نکنیم این مراسم ، یک دور همی بزرگ برای خانواده ی PS نیز هست .
از این رو به تمثیل هر سال ، اعلامیه ای برای تک تک گیمرهای غیر مشابه که حضورشون و ابراز وجودشون باعث دلگرمیه دارم :
zt29_2222png.png

برای شروع ، چی بهتر از اینکه خاطرات سالهای قبل رو زنده کنیم ، بصورت خلاصه و خاطره انگیز .​




برخی عناوین جدید
در صورت تایید حضور عناوین زیر و غیره در PSX ، اطلاع رسانی می شود .
gwwz_untitled-1.png


gq8e_untitled-2.png


ygge_untitled-4.png


z44r_untitled-5.png


qj4l_untitled-3.png


j6gy_untitled-6.png


همایشهای E3 ، TGS ، PGW پیش زمینه ای برای برنامه های بزرگتر در PSX می باشد .
کمربندهای خودتونو محکم ببندین ، و برای یک ماجراجویی بزرگ دیگه با ما همراه باشین .
اخبار مهم PSX :
۱۰۰ بازی قابل پخش در PSXوجود خواهد داشت ، 86 عدد برای PS4 و 19 عنوان روی VR میتونن امتحان بشن .
2ts4_psx-755x425-600x338.jpg
لیست :

PlayStation 4 Games

[*]20XX
[*]A Duel Hand Disaster: Trackher
[*]Aegis Defenders
[*]At Sundown
[*]Boundary
[*]Brawlhalla
[*]Call of Duty: WWII
[*]Chasm
[*]Children of Morta
[*]Code :Hardcore
[*]Crossing Souls
[*]Dead by Daylight
[*]Dead Rising 4: Frank’s Big Package
[*]Deadbolt
[*]Destiny 2 – Expansion I: Curse of Osiris
[*]Detroit: Become Human
[*]DJ Max Respect
[*]Dragon’s Crown Pro
[*]EarthNight
[*]Fantasy Strike
[*]Far Cry 5
[*]fault milestone one
[*]Fight Knight
[*]Fighting EX Layer
[*]Flipping Death
[*]Fortnite Battle Royale
[*]Frantics
[*]Gang Beasts
[*]Gran Turismo Sport
[*]Guacamelee! 2
[*]Guns of Icarus Alliance: PS4 Edition
[*]Hidden Agenda
[*]Horizon Chase Turbo
[*]Hover
[*]Iconoclasts
[*]Immortal: Unchained
[*]Kingdom Come: Deliverance
[*]Knights and Bikes
[*]Knowledge Is Power
[*]Lost Soul Aside (PSX 2017 Special Version)
[*]Marvel vs. Capcom: Infinite
[*]MLB The Show 17
[*]Monster Hunter: World
[*]Moonlighter
[*]Mothergunship
[*]Mulaka
[*]Night in the Woods
[*]No Heroes Here
[*]Omen of Sorrow
[*]Pig Eat Ball
[*]Pinstripe
[*]Riverbond
[*]Russian Subway Dogs
[*]School Girl/Zombie Hunter
[*]Shadow of the Colossus
[*]Shape of the World
[*]SkullPirates
[*]Sonic Forces
[*]Sonic Mania
[*]Strange Brigade
[*]Street Fighter V: Arcade Edition
[*]Super Daryl Deluxe
[*]Super Meat Boy Forever
[*]Tera
[*]That’s You!
[*]The Adventure Pals
[*]The Cat and the Coup
[*]The Church in the Darkness
[*]The Forest
[*]The Gardens Between
[*]The Night Journey
[*]The Swords of Ditto
[*]Tokyo Xanadu EX+
[*]Tower 57
[*]Trove
[*]Uncharted: The Nathan Drake Collection
[*]Uncharted 4: A Thief’s End
[*]Uncharted: The Lost Legacy
[*]Under Night In-Birth EXE:Late[ST]
[*]Vane
[*]Walden, a game
[*]War Theatre
[*]Way of the Passive Fist
[*]World End Economica
[*]Yakuza 6: The Song of Life
[*]YIIK: A Postmodern RPG
PlayStation VR Games

[*]Anamorphine
[*]Bow to Blood
[*]Bravo Team
[*]Dark Eclipse
[*]Farpoint
[*]Golem
[*]Gungrave
[*]Knockout League
[*]League of War: VR Arena
[*]Medusa and Man
[*]Moss
[*]Resident Evil 7 biohazard
[*]Shooty Fruity
[*]Sprint Vector
[*]The American Dream
[*]The Inpatient
[*]The Persistence
[*]X Animal
[*]Xing: The Land Beyond

جشن 10 سالگی آنچارتد با حضور عوامل ساخت و اونت هایـ منحصر به فرد در PlayStation Experience به پایان خواهد رسید .
lsvy_img_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7%DB%B1%DB%B1%DB%B1%DB%B8_%DB%B1%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B2%DB%B7.jpg


حضور Media Molecule برای 8م تا 10م ، نمیتونن برای نمایش Dreams صبر کنن . دست پرم هستن گویا . ایشا.. که همینطور باشه و ارزش این همه صبر فقط تحسین خواهد بود .
o5cc_screenshot_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7%DB%B1%DB%B1%DB%B2%DB%B2-%DB%B1%DB%B4%DB%B3%DB%B2%DB%B0%DB%B0_crop_540x710.png

اطلاعات جدیدی از DMC V لیک شد .

  • ظاهرا به جای استفاده از سیستم شماره ای، این بار اسم بازی DMC V هست. مثل MGS 1-4 و MGSV
  • بازی قراره سال مالی 2019 عرضه بشه. از آپریل 2018 تا مارچ 2019. برنامه این بوده که بازی نوامبر 2018 عرضه بشه اما ممکنه تا اوایل 2019 عقب انداخته بشه.
  • بازی قرار بوده PSX معرفی بشه اما سونی بعد از دریافت بازخوردها راجع به نمایش E3، سعی میکنه PSX رو کوچک تر برگزار کنه و در عوض تمرکز رو روی E3 2018 بذاره.
  • بازی در حال حاضر 2 سال هست که در دست ساخته. وقتی عرضه بشه این زمان به 3 سال میرسه که بالاترین زمان ساخت رو توی DMC ها داره. مراحل اولیه ساخت بازی از 2015 و بعد از تموم کردن کار روی 4SE شروع شده.
  • یه جورایی پای انحصاری بودن کنسول سونی وسطه. ظاهرا سونی در تأمین هزینه ساخت بازی دست داشته اما مدت زمانش مشخص نیست. میتونه کامل انحصاری PS4 باشه، میتونه انحصاری کنسولی باشه (PS4 + PC) یا میتونه انحصاری زمانی باشه. اگر بازی معرفی بشه، توی یکی از رویدادهای سونی این اتفاق میوفته و به خاطر همین بوده که ملت فکر میکردن قراره PSX باشه.
  • تریلر بازی خیلی وقته که ساخته و آماده شده. 1 دقیقه و 50 ثانیه مدت زمانش هست (اما امکان داره بیشتر هم بشه و چیزهای جدیدی بهش اضافه بشه چون از ساختش مدت زمانیه که میگذره.) بیشتر تمرکز روی داستان، شخصیت ها و کات سین ها هست. یه ستینگ شهر مانند توی تریلر نشون داده میشه که بی شباهت به Fortuna city از DMC4 نیست.
  • بازی به طور کلی قراره خیلی جاه طلبانه تر از عناوین قبلی باشه و مخاطبان بیشتری رو هدف قرار بده.
  • این شماره قراره طولانی ترین زمان کات سین ها رو داشته باشه.
  • ایتسونو و تیمش که روی DMC های قبلی و Dragon's Dogma کار کردن باز ساخت این بازی رو بر عهده دارن.
  • Yuji Shimomura به عنوان کارگردان کات سین ها قراره حضور داشته باشه. ایشون قبلا کارگردانی کات سین های 3 و 4 و Bayonetta رو بر عهده داشته.
  • نقش دانته رو مثل همیشه Rueben Langdon ایفا میکنه.
  • نقش نیرو Rueben Langdon مثل قبل بر عهده داره.
  • ورجیل هم که مسلما بر عهده Dan Southworth هست.
  • هنوز هیچ خبری راجع به بازیگران نقش های Lady و Trish نیست.
  • Onyay Pheori ساند ترک های بازی رو بر عهده داره. ایشون موسیقی لانچ تریلر 4SE رو ساختن.
  • داستان بازی بعد از 4 شروع میشه.
  • بیشتر از یک کرکتر قابل بازی در بازی وجود داره. دانته که نقش اوله و نیرو احتمالا دومین نفر. تا الان 3 نفر قابل بازی تایید شدن.
  • قراره جلوه جدید از دانته ببینیم. جلوه ای که جدی تر از هر زمان دیگه هست (نه مثل 2). دانته همچنان شوخی ها و مسخره بازی های خودش رو داره و با دشمنانش بازی میکنه اما این بار قضیه براش شخصی تره.
  • تأیید شده که کرکتر سومی هم وجود داره و "خیلی قویه". میتونه جدید باشه و میتونه هم جدید نباشه.
  • خبری از اینکه ورجیل قابل بازی یا نه در دست نیست. اما حضورش در بازی تایید شده و هنوز مشخص نیست بعد از مرگش توی 1 چطوری به زندگی برگشته.
  • تریش نقش اساسی در داستان داره اما معلوم نیست که قابل بازیه یا نه.
  • صحنه ای در بازی هست که نیرو و ورجیل به هم میرسن و رابطه شون تایید میشه (قبل توی Art Book 3142 این قضیه که نیرو پسر ورجیله تأیید شده بود)
  • در طول صحنه های کلیدی در داستان، تعویض کرکتر ها رو شاهد خواهیم بود.
  • شخصیت منفی بازی Prince of Darkness هست. این اسم در واقع یه لقبه. قبلا به Mundus گفته میشده اما ممکنه الان به یه نفر دیگه رسیده باشه.
  • این شماره ممکنه پایان داستان فرزندان اسپاردا باشه.
  • قابلیت Lock On همچنان توی بازی وجود داره.
  • بازی قراره 60 فریم بر ثانیه اجرا بشه مثل شماره های قبلی.
  • لول دیزاین بازی باز تر از گذشته شده اما مثل سری سولز یا بازی های OW نیست. حرکات خارج از مبارزات ساده تر شدن تا ذات باز بازی همخوانی داشته باشه. ساختار بازی بازتر شده تا تجربه روون و نرمی داشته باشه. حس غوطه ور شدن توی دنیای بازی برای تیم مهم بوده این بار.
  • لول دیزاین و گشت و گذار در بازی مثل بایونتا شده اما بدون QTE ها. تا الان چیزی در این رابطه وجود نداشته.
  • Stamina Bar توی بازی نیست.
  • این بازی مثل بازی های سبک Musou نیست که با گله ای از دشمنان وارد مبارزه بشید. اما جاهایی هست که بر خلاف اون چیزی که توی شماره های قبلی دیدیم، با دشمنان به مراتب بیشتری وارد مبارزه میشیم.
  • یه جور قابلیت آنلاین توی بازی هست اما چند نفره و PVP و این چیزا نیست.
  • سیستم جاخالی دادن (Dodge) این بار از پایه ساخته شده و خیلی نرم تر از قبل انجام میشه (کلا کلمه "نرم و روون" رو قراره زیاد بشنوید)
  • در طول مبارزات بزرگ دوربین به عقب برده میشه. سازنده ها از دوربین جدید و داینامیک بازی راضین و بهش افتخار میکنن.
  • انیمیشن ها خیلی بهتر شدن تا سفت و چغر به نظر نمیرسن. تمرکز ویژه ای روی فیزیک لباس ها وجود داره (ممکنه شمشیر دانته از وسط پالتوش بیرون نزنه این دفعه). مبارزات خیلی نرم و روون هستن و انیمیشن های زیبایی دارن.
  • سیستم رنکینگ بعد از مراحل همچنان وجود داره. انتخاب چپتر ها و اینا همگی در بازی هستن.
  • باس های بازی به طرز چشمگیری گولاخ شدن. یکی از باس های بازی بین قسمت های مختلفی از بازی سوییچ میکنه.
  • سیستم استایل برای دانته همچنان حضور داره با این تفاوت که دشمنان بسته به استایل انتخابی بازیکن، رفتار متفاوتی نشون میدن=P~
  • سیستم استایل های ساده تر شده تا برای بازیکن ها راحت تر در دست باشه (ظاهرا ساده تر شدن به این خاطر بوده که بازیکن ها راحت از 4 بتونن باهاش ارتباط برقرار کنن.
  • بعضی از استایل ها برتری خاصی نسبت به بعضی از دشمن های خاص دارن (مثل 3 و DmC).
  • تعامل با محیط بر خلاف شماره های قبلی این بار بیشتر وجود داره. ظاهرا این موضوع مکمل سیستم مبارزات بوده و قرار نیست خرابش کنه.
  • یه جور تغییر و تبدیل شدن محیط توی بازی وجود داره اما مثل DmC و به ابعاد اون نیست.
  • با اینکه بازی OW نیست اما یه سری الهام ها از DD گرفتن.

جزئیات و زمان برگزاری پنل‌ها اعلام شد :

PlayStation Experience 2017 Panel Lineup
PlayStation VR Game Panel
11:00am Saturday, December 9

We can’t wait to tell you more about this one! Experience a candid conversation between two legends as they discuss developing their new PS VR title and lessons from VR development.

Media Molecule Presents Dreams
12:30pm Saturday, December 9

Join Media Molecule studio directors Siobhan Reddy, Mark Healey, and Alex Evans alongside a very special guest to take an in-depth look at the development of Dreams during their exclusive Saturday panel at 12:30pm.

IGN Ranks the Top 10 PlayStation Games of all Time
2:00pm Saturday, December 9

IGN’s Podcast Beyond crew is here to figure out the 10 best PlayStation games ever, and they need your help! Uncharted 2 or The Last of Us? Metal Gear Solid, Final Fantasy VII, or Castlevania: Symphony of the Night? Journey or Shadow of the Colossus? Is it too soon for Horizon Zero Dawn to make the list? Help us build the best of the best that PlayStation has to offer. Help us celebrate 20+ years of PlayStation at PSX!

Ghost of Tsushima: From Concept to Reveal
3:30pm Saturday, December 9

It’s been a month since we announced our newest title, Ghost of Tsushima. Here at Sucker Punch, we’ve watched so many reaction videos and read many of your comments with smiles on our faces, so we thought PSX was a great opportunity to share a little more with you all.

Join us on Saturday at 3:30pm as Nate Fox (Creative Director), Jason Connell (Creative/Art Director), Billy Harper (Animation Director), Ryuhei Katami (Associate Producer, Sony Interactive Entertainment) and moderator Brian Altano (IGN) discuss how we approached making the debut trailer and what inspired us to make this game. We’ll share epic concept art that’s driving the tone and visuals for the game, and share a little about our reference trips to Japan and working with new team members that are helping make Ghost of Tsushima even better. Also be sure to stop by our signing session after the panel and come say hi. Stay tuned for more info on time and location.

Uncharted 10th Anniversary Celebration
5:00pm Saturday, December 9

Join us as we celebrate the Uncharted 10th Anniversary at PSX 2017 with an unprecedented gathering of the cast from throughout the series! Nolan North, Emily Rose, Richard McGonagle, Claudia Black, Laura Bailey, Troy Baker, Graham McTavish, and Robin-Atkin Downes reflect on the series and share their memories with guest moderator Greg Miller (Kinda Funny). We’ll also be hosting a special signing session with the cast prior to the panel. Keep an eye on the PlayStation Experience app for time and location!

The Last of Us Part II: Meet the Cast
6:30pm Saturday, December 9

Join Naughty Dog and the cast of The Last of Us Part II as they discuss the making of the cutscene teaser trailer that was revealed just a few short weeks ago at Paris Games Week. Director and writer, Neil Druckmann, co-writer Halley Gross, and key members of the game’s cast discuss the writing process, casting, performance capture, and more. For those attending the event, there will also be asigning session following the panel.

نتایج نظر سنجی بازیسنتر :
پایان نظرسنجی بخش اول
انتظار نمایش و معرفی کدام یک از عناوین را دارید ؟


h5ux_1.png



نتایج کامل دور ابتدایی
  1. Bloodborne 2
    33 رای
    30.0%

  2. Crash Team Racing
    16 رای
    14.5%

  3. Devil May Cry 5
    43 رای
    39.1%
  4. *
    Death Stranding
    48 رای
    43.6%

  5. Final Fantasy 7 Remake
    11 رای
    10.0%
  6. *
    Ghost of Tsushima
    41 رای
    37.3%

  7. Red Dead Redemption 2
    35 رای
    31.8%

  8. Syphon Filter
    7 رای
    6.4%

  9. MineCraft 4K
    5 رای
    4.5%
  10. *
    (Tomb Raider (New
    10 رای
    9.1%

  11. The Order 1887
    17 رای
    15.5%

  12. Wild
    7 رای
    6.4%

پایان نظر سنجی بخش دوم :
منحصر به فردترین عنوان از دیدگاه شما کدام است ؟

gb7_1111111111.png

تشکر میکنم برای شرکت در نظرسنجی ، The Last of Us Part II فقط میتونست به صدر نشینی Death Stranding خاتمه بده .

نظر سنجی جدید ایجاد ، تشکر از آرمین عزیز برای تفییر در نظرسنجی : به دلیل پر شدن لیست استودیوهای خاطره ساز ، Evolution Studios خدا بیامرز و سازنده Twisted Metal ، حذف انتخاب شدند .
بهترین خاطرات شما ، مدیون کدامیک از استودیوهاست ؟
نتایج کامل بخش دوم :
  1. Dreams
    34 رای
    21.5%

  2. Days Gone
    5 رای
    3.2%

  3. Detroit : Become Human
    28 رای
    17.7%
  4. *
    Death Stranding
    59 رای
    37.3%

  5. God Of War
    37 رای
    23.4%

  6. Ghost of Tsushima
    40 رای
    25.3%

  7. Ni No Kuni II: Revenant Kingdom
    13 رای
    8.2%

  8. Red Dead Redemption 2
    30 رای
    19.0%

  9. Shenmue 3
    5 رای
    3.2%
  10. *
    Spider Man
    16 رای
    10.1%
  11. *
    The Last Of Us : Part 2
    68 رای
    43.0%

  12. WiLD
    13 رای
    8.2%

پایان نظر سنجی بخش سوم :
بهترین خاطرات شما ، مدیون کدامیک از استودیوهاست ؟

yv50_568686.png


از همراهیتون سپاسگزارم ، به قسمت حساس رقابت نیمه نهایی رسیدیم ، دور حذفی خواهد بود ، سرگروههای دوره ی قبل در این نظرسنجی حضور ندارند چون به دور نهایی صعود کردند .
تشکر ویژه از armin_shadow عزیز

صنعت گیم از دیدگاه شما ، به وجود کدامیک از مجموعه ها نیاز مبرم دارد ؟
نتایج کامل بخش سوم :
  1. A Hideo Kojima Game
    44 رای
    26.3%
  2. *
    Bend Studio
    8 رای
    4.8%
  3. *
    Capcom
    91 رای
    54.5%

  4. Guerrilla Games
    12 رای
    7.2%

  5. Insomniac
    7 رای
    4.2%

  6. Japan Studio
    16 رای
    9.6%

  7. Media Molecule
    0 رای
    0.0%
  8. *
    Naughty Dog
    97 رای
    58.1%

  9. Polyphony Digital
    7 رای
    4.2%

  10. Santa Monica
    68 رای
    40.7%

  11. Sucker Punch
    7 رای
    4.2%

  12. Quantic Dream
    19 رای
 
آخرین ویرایش:

AminMoradiX

کاربر سایت
Nov 24, 2017
846
در مورد Dreams کسی صحبت نمیکنه ؟
پنلهاشو دیدم ، ایده هاشو گرفتم چیه ، یوشیدا هم اومد توی پنل .
برای من جذابیت نداره . منظورم این نیست که خوب نیست بازی ، میشناسینم سریع میرم سر اصل مطلب ، مختصرش LBP رو که بازی کردین ؟ با توجه به آیتمهایی که داشتین میلیون میلیون مرحله براش گیمرا ساختن ، این ایده از همونه با این تفاوت : فرض کنین یک خمیر به شما دادن با تمام رنگهای موجود ، حالا میگن شکل دلخواهتو و ایده ای که داری پیاده کن . حالا آیتمهایی مثل عنصر آبو فلان هم داری ، میتونی اضافه کنی با اشکال مختلف ، برای من مناسب نیست ولی برای ذهن بچه ها واقعا عالیه چون به نبوغشون و هوششون اضافه میکنه (فکت)
مثلا من در کودکی دنبال گل بازی بودم (الانم ولم کنن بدم نمیاد :D) دوس داشتم با خمیرای بدبوی :D اونموقعها که مثل سنگم بودن اشکال مختلف بسازم ، الان که نگاه میکنم میبینم نسل سوخته به خدا ماهاییم :|:D ، باشه بریم سراصل مطلب :D ، کلا ایده ی بازی برای کودکو نوجوان حرف نداره کلی سرگرمی داره و غرق میشن داخلش . ولی برای کسی مثل من که حوصله ی ساختو دیدن کارای دیگران ، حتی در LBPرو نداشت کنارش گذاشتم . حالا دلیل نمیشه بزرگترا بازیش نکنن آره ، ولی دستم اومد هدف بازی چیه که اتفاقا خیلی خوبه برای خونواده ها که بزارن نبوغ و استعداد بچشون بجای صرفا نقاشی کشیدن بصورت داینامیک در این بازی پدیدار بشه . مشاور شما Amirone در خدمت خانواده :))
LBP3 رو من چن وقت پیش بازی کردم و نظرم مثل تو بود که این یه بازی نیس. اخیرا واسه پلات کردنش دوباره بازیش کردم و این بار بازیش واسم خیلی جذاب شد تا حدی که رفتم چلنج ومرحله های کامیونیتی رو هم بازی کردم بعد پلات کردن. دریمز که قطعا هیچی چون بخش داستانی نداره اما نظرم در مورد lbp انقدرا هم بد نیس. میدونم آزادی عمل لذت بخشه، اما به شخصه اگه بخوام بازی بسازم میرم با یه موتور کار میکنم نه با یه بازی دیگه که نهایتش بشه چن تالایک
 

AminMoradiX

کاربر سایت
Nov 24, 2017
846
یه نکته راجع به این عکسه: تروی بیکر فک کنم گرالت دنیای بازیسازی باشه با این همه جماعت اناث دور و برش :))
نکته دوم یه بازی که اصن تو ایران کسی ازش یاد نمیکنه ni no kuni ه که خیلی بازی قشنگیه. فقط کاش اسمش یه چیز دیگه بود. خدایی نمیتونم به چشم دیگه نگا کنم به پسره :))
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
LBP3 رو من چن وقت پیش بازی کردم و نظرم مثل تو بود که این یه بازی نیس. اخیرا واسه پلات کردنش دوباره بازیش کردم و این بار بازیش واسم خیلی جذاب شد تا حدی که رفتم چلنج ومرحله های کامیونیتی رو هم بازی کردم بعد پلات کردن. دریمز که قطعا هیچی چون بخش داستانی نداره اما نظرم در مورد lbp انقدرا هم بد نیس. میدونم آزادی عمل لذت بخشه، اما به شخصه اگه بخوام بازی بسازم میرم با یه موتور کار میکنم نه با یه بازی دیگه که نهایتش بشه چن تالایک
دریمز رو همین PSX و اون کنفرانس بی اطلاعات (الان پی میبریم بی اطلاعاتم نبوده:-")، تایید کردن که سه بخش داستانی داره:D مثل سه تا از دنیاهای LBP... ولی اون چیزی که از مپ بازی نشون دادن، تعداد مراحل یک دنیاش بیشتر از LBPهه :-"
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
Lost Sphear رو کسی بازی کرده ؟
یکم بازی کردم ، جالب میزنه ، به بخش مبارزات نرسیدم ، ظهر میشینم ببینم چیه .
جای ژانر RP خالی بود ، مثل اینکه برای ساخت مناطق باید استراتژی داشته باشی . موسیقی قشنگی داره ، قسمت خرید سلاح و آیتم هم برای دمو ساختار متنوعی رو داره نشون میده ، وقتی سوییچ کردم به حالت مبارزه آرمور خفنی داشت ، با همه ی اینها نمیدونم هنوز چی به چیه باید براش وقت بزارم .

zt9h_lost_sphear_demo_20171212085808-800x450.jpg

wvm_lost_sphear_demo_20171212085916-800x450.jpg

65he_lost_sphear_demo_20171212090234-800x450.jpg

ly5m_lost_sphear_demo_20171212090344-800x450.jpg

sv3v_lost_sphear_demo_20171212090324-800x450.jpg

bb9w_lost_sphear_demo_20171212090410-800x450.jpg
 
آخرین ویرایش:

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
هر چی خواستم با توضیح بگم دیدم هم حوصله بره هم نمیشه با کلمه تفسیر کرد گیم پلیو . برا همین کپچرش کردم .

توضیحات اجمالی :
خیلی خوبه ، واقعا خوبه و البته از PERSONA هم الهام گرفتن ، مثلا مسموم کردن قلب برای زدن یار خودی .
مبارزات نوبتیه ولی ایندفعه داینامیکه ! ، یعنی شما هر چقدر بتونی CH بزنی یا حرکاتت تمیز باشه میتونی مبارزه رو تا Missed نداده حریف ادامه بدی ، و یک نکته ی جالب ، حریف صبر نمیکنه تا شما به حرکتت فکر کنی چه اسکیلی یا اتکی بزنی ، دیر بجنبی یه حرکت سرت پیاده کرده ! ، از این نظر مبارزه خیلی چالش داره . قسمت بعدی استراتژی شماست ، درسته مبارزه نوبتیه ولی شما در حین مبارزه باید تغییر موضع بدین ، اگر یکجا جمع بشن یارانتون طرف با یه اسکیل میتونه نقطه زنی کنه و همه رو یدفعه قلباشونو مسموم کنه یا از بین ببره . مبارزات ساده نیست ، هم سرعت عمل میخواد هم اینکه به حریف فرصت ندی ، وگرنه دمار از روزگارت همین باس در میاره .

مورد آخر قیمت بازیه : ۵۰ دلار ! ، باید براش صبر کنم تا پایین بیاد ؟

PERSONA منو آورد توی مبارزات نوبتی ، دیگه این سبکو سیاق شده یکی از سبکهای بسیار مورد علاقم .

گیم پلی :

 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
هر چی خواستم با توضیح بگم دیدم هم حوصله بره هم نمیشه با کلمه تفسیر کرد گیم پلیو . برا همین کپچرش کردم .

توضیحات اجمالی :
خیلی خوبه ، واقعا خوبه و البته از PERSONA هم الهام گرفتن ، مثلا مسموم کردن قلب برای زدن یار خودی .
مبارزات نوبتیه ولی ایندفعه داینامیکه ! ، یعنی شما هر چقدر بتونی CH بزنی یا حرکاتت تمیز باشه میتونی مبارزه رو تا Missed نداده حریف ادامه بدی ، و یک نکته ی جالب ، حریف صبر نمیکنه تا شما به حرکتت فکر کنی چه اسکیلی یا اتکی بزنی ، دیر بجنبی یه حرکت سرت پیاده کرده ! ، از این نظر مبارزه خیلی چالش داره . قسمت بعدی استراتژی شماست ، درسته مبارزه نوبتیه ولی شما در حین مبارزه باید تغییر موضع بدین ، اگر یکجا جمع بشن یارانتون طرف با یه اسکیل میتونه نقطه زنی کنه و همه رو یدفعه قلباشونو مسموم کنه یا از بین ببره . مبارزات ساده نیست ، هم سرعت عمل میخواد هم اینکه به حریف باج ندی ، وگرنه دمار از روزگارت همین باس در میاره .

مورد آخر قیمت بازیه : ۵۰ دلار ! ، باید براش صبر کنم تا پایین بیاد ؟

PERSONA منو آورد توی مبارزات نوبتی ، دیگه این سبکو سیاق شده یکی از سبکهای بسیار مورد علاقم .

گیم پلی :


چقدر جالب یه تغییر تو سبک گیم پلی دادن ولی چه تفاوتی ایجاد کردن ! چه نواوری و گیم پلی جذابی داره ! تازه یه جورای تاکتیکال هم شده گیم پلی ! اومد جز مورد انتظار هام ! فقط یه کم موسیقی متنش ضایع است
 
  • Like
Reactions: .Amirone

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
چقدر جالب یه تغییر تو سبک گیم پلی دادن ولی چه تفاوتی ایجاد کردن ! چه نواوری و گیم پلی جذابی داره ! تازه یه جورای تاکتیکال هم شده گیم پلی ! اومد جز مورد انتظار هام ! فقط یه کم موسیقی متنش ضایع است
در مورد ساندترکهاش مطمئن باش شیفتش میشی ، دلرباست ، این قسمت بخاطر هیجانش تند شد ولی آره قسمت نبرد میتونست بهتر باشه ساندترک که البته این یکی از موسیقیهای کامبته ، موسیقی متن خود بازی عالیه .

خیلی خوبه گیم پلی ، تازه این دمو یک قسمت از آپگرید سلاحها و قدرت رو نشون داد . یک مورد دیگه هم بگم شما وقتی با آرمور وارد مبارزه بشید سبک مبارزتون باز هم فرق خواهد کرد ، قدرتتون زیادتره ولی زودتر هم انرژیتون تخلیه میشه .
 
  • Like
Reactions: vaan 2

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
آقا من یه حماقتی کردم رفتم اون پنل مربوط به IGN و 10 بازی برتر پلی استیشن رو دیدم، که ای کاش نمیدیدم. :|
ورداشتن Until Dawn رو گذاشتن تو لیستشون اون وقت Gow و کرش و آنچارتد و هزارتا بازی دیگه رو نذاشتن. :))
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza

فقط میشه گفت WOW
بدون شک سونی بهشت بازی ساز هاست ....
واقعا عالیه .
طرف دو سال از عمرش گزاشته برای این بازی واقعا هم عالی ساخته همین نشون میده که مشکل تیم های ایرانی آموزش ندیدن درست هستش . طرف دو سال این ساخته چطور میشه تیم های ما با بودجه و ... نمیتونن یه همینم بسازن خدا میدونه.
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
واقعا عالیه .
طرف دو سال از عمرش گزاشته برای این بازی واقعا هم عالی ساخته همین نشون میده که مشکل تیم های ایرانی آموزش ندیدن درست هستش . طرف دو سال این ساخته چطور میشه تیم های ما با بودجه و ... نمیتونن یه همینم بسازن خدا میدونه.
قیاس یه نابغه با یک مجموعه اصلا کار درستی نیست . بحث آموزش یه چیزه ، بحث اینکه هنر هشتم توی خونت باشه یه چی دیگست ، تا وقتی خلاقیت هنری نداشته باشی هر چقدر هم آموزش ببینی هنوز نقطه ی شروعی . توی هر مجموعه بزرگو نگاه کنی یک اسمه که گروه بازیسازی رو هدایت میکنه ، همون یه نفر که نباشه بازی سرنوشتش تغییر میکنه ، یوئدا ، نیل ، بروس :( ، هرمن ، میازاکی ، سوزوکی ، داوود ، امیروان و...:D از مشاهیر این صنعتن .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر