مراسم PlayStation Experience 2017

بهترین استودیوی بازیسازی جهان ؟

  • Bethesda

  • Capcom

  • CD Projekt RED

  • From Software

  • Kojima Productions

  • Naughty Dog

  • Santa Monica

  • Sucker Punch

  • Take Two Interactive


Results are only viewable after voting.

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
anyd_playstation-experience-2017-logo-image-block-01-us-10aug17.png

PlayStation Experience رویداد بزرگ سالانه برای صنعت بازی های ویدئویی ، ارائه شده توسط Sony Interactive Entertainment است که برای نشان دادن و تبلیغ بازی های PlayStation و محصولات مرتبط با آن استفاده می شود. این رویداد برای عموم باز است ، و پانل های مختلف و بسیاری از بازی های منتشر نشده ، با نسخه های قابل پخش نمایش داده می شود .

امسال نیز برای چهارمین بار افتخار داریم که در کنار شما عزیزان ، اخبار و حواشی این رویداد بزرگ را تا آخرین روز پشتیبانی و از نقطه نظرات مثبت دوستان بهره ببریم ، این رویداد باشکوه به عنوان قلب صنعت گیم ، برای دوستداران هنر و اهالی فن ، اجراهایی بزرگ و متفاوت خواهد داشت . با اینحال فراموش نکنیم این مراسم ، یک دور همی بزرگ برای خانواده ی PS نیز هست .
از این رو به تمثیل هر سال ، اعلامیه ای برای تک تک گیمرهای غیر مشابه که حضورشون و ابراز وجودشون باعث دلگرمیه دارم :
zt29_2222png.png

برای شروع ، چی بهتر از اینکه خاطرات سالهای قبل رو زنده کنیم ، بصورت خلاصه و خاطره انگیز .​




برخی عناوین جدید
در صورت تایید حضور عناوین زیر و غیره در PSX ، اطلاع رسانی می شود .
gwwz_untitled-1.png


gq8e_untitled-2.png


ygge_untitled-4.png


z44r_untitled-5.png


qj4l_untitled-3.png


j6gy_untitled-6.png


همایشهای E3 ، TGS ، PGW پیش زمینه ای برای برنامه های بزرگتر در PSX می باشد .
کمربندهای خودتونو محکم ببندین ، و برای یک ماجراجویی بزرگ دیگه با ما همراه باشین .
اخبار مهم PSX :
۱۰۰ بازی قابل پخش در PSXوجود خواهد داشت ، 86 عدد برای PS4 و 19 عنوان روی VR میتونن امتحان بشن .
2ts4_psx-755x425-600x338.jpg
لیست :

PlayStation 4 Games

[*]20XX
[*]A Duel Hand Disaster: Trackher
[*]Aegis Defenders
[*]At Sundown
[*]Boundary
[*]Brawlhalla
[*]Call of Duty: WWII
[*]Chasm
[*]Children of Morta
[*]Code :Hardcore
[*]Crossing Souls
[*]Dead by Daylight
[*]Dead Rising 4: Frank’s Big Package
[*]Deadbolt
[*]Destiny 2 – Expansion I: Curse of Osiris
[*]Detroit: Become Human
[*]DJ Max Respect
[*]Dragon’s Crown Pro
[*]EarthNight
[*]Fantasy Strike
[*]Far Cry 5
[*]fault milestone one
[*]Fight Knight
[*]Fighting EX Layer
[*]Flipping Death
[*]Fortnite Battle Royale
[*]Frantics
[*]Gang Beasts
[*]Gran Turismo Sport
[*]Guacamelee! 2
[*]Guns of Icarus Alliance: PS4 Edition
[*]Hidden Agenda
[*]Horizon Chase Turbo
[*]Hover
[*]Iconoclasts
[*]Immortal: Unchained
[*]Kingdom Come: Deliverance
[*]Knights and Bikes
[*]Knowledge Is Power
[*]Lost Soul Aside (PSX 2017 Special Version)
[*]Marvel vs. Capcom: Infinite
[*]MLB The Show 17
[*]Monster Hunter: World
[*]Moonlighter
[*]Mothergunship
[*]Mulaka
[*]Night in the Woods
[*]No Heroes Here
[*]Omen of Sorrow
[*]Pig Eat Ball
[*]Pinstripe
[*]Riverbond
[*]Russian Subway Dogs
[*]School Girl/Zombie Hunter
[*]Shadow of the Colossus
[*]Shape of the World
[*]SkullPirates
[*]Sonic Forces
[*]Sonic Mania
[*]Strange Brigade
[*]Street Fighter V: Arcade Edition
[*]Super Daryl Deluxe
[*]Super Meat Boy Forever
[*]Tera
[*]That’s You!
[*]The Adventure Pals
[*]The Cat and the Coup
[*]The Church in the Darkness
[*]The Forest
[*]The Gardens Between
[*]The Night Journey
[*]The Swords of Ditto
[*]Tokyo Xanadu EX+
[*]Tower 57
[*]Trove
[*]Uncharted: The Nathan Drake Collection
[*]Uncharted 4: A Thief’s End
[*]Uncharted: The Lost Legacy
[*]Under Night In-Birth EXE:Late[ST]
[*]Vane
[*]Walden, a game
[*]War Theatre
[*]Way of the Passive Fist
[*]World End Economica
[*]Yakuza 6: The Song of Life
[*]YIIK: A Postmodern RPG
PlayStation VR Games

[*]Anamorphine
[*]Bow to Blood
[*]Bravo Team
[*]Dark Eclipse
[*]Farpoint
[*]Golem
[*]Gungrave
[*]Knockout League
[*]League of War: VR Arena
[*]Medusa and Man
[*]Moss
[*]Resident Evil 7 biohazard
[*]Shooty Fruity
[*]Sprint Vector
[*]The American Dream
[*]The Inpatient
[*]The Persistence
[*]X Animal
[*]Xing: The Land Beyond

جشن 10 سالگی آنچارتد با حضور عوامل ساخت و اونت هایـ منحصر به فرد در PlayStation Experience به پایان خواهد رسید .
lsvy_img_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7%DB%B1%DB%B1%DB%B1%DB%B8_%DB%B1%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B2%DB%B7.jpg


حضور Media Molecule برای 8م تا 10م ، نمیتونن برای نمایش Dreams صبر کنن . دست پرم هستن گویا . ایشا.. که همینطور باشه و ارزش این همه صبر فقط تحسین خواهد بود .
o5cc_screenshot_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7%DB%B1%DB%B1%DB%B2%DB%B2-%DB%B1%DB%B4%DB%B3%DB%B2%DB%B0%DB%B0_crop_540x710.png

اطلاعات جدیدی از DMC V لیک شد .

  • ظاهرا به جای استفاده از سیستم شماره ای، این بار اسم بازی DMC V هست. مثل MGS 1-4 و MGSV
  • بازی قراره سال مالی 2019 عرضه بشه. از آپریل 2018 تا مارچ 2019. برنامه این بوده که بازی نوامبر 2018 عرضه بشه اما ممکنه تا اوایل 2019 عقب انداخته بشه.
  • بازی قرار بوده PSX معرفی بشه اما سونی بعد از دریافت بازخوردها راجع به نمایش E3، سعی میکنه PSX رو کوچک تر برگزار کنه و در عوض تمرکز رو روی E3 2018 بذاره.
  • بازی در حال حاضر 2 سال هست که در دست ساخته. وقتی عرضه بشه این زمان به 3 سال میرسه که بالاترین زمان ساخت رو توی DMC ها داره. مراحل اولیه ساخت بازی از 2015 و بعد از تموم کردن کار روی 4SE شروع شده.
  • یه جورایی پای انحصاری بودن کنسول سونی وسطه. ظاهرا سونی در تأمین هزینه ساخت بازی دست داشته اما مدت زمانش مشخص نیست. میتونه کامل انحصاری PS4 باشه، میتونه انحصاری کنسولی باشه (PS4 + PC) یا میتونه انحصاری زمانی باشه. اگر بازی معرفی بشه، توی یکی از رویدادهای سونی این اتفاق میوفته و به خاطر همین بوده که ملت فکر میکردن قراره PSX باشه.
  • تریلر بازی خیلی وقته که ساخته و آماده شده. 1 دقیقه و 50 ثانیه مدت زمانش هست (اما امکان داره بیشتر هم بشه و چیزهای جدیدی بهش اضافه بشه چون از ساختش مدت زمانیه که میگذره.) بیشتر تمرکز روی داستان، شخصیت ها و کات سین ها هست. یه ستینگ شهر مانند توی تریلر نشون داده میشه که بی شباهت به Fortuna city از DMC4 نیست.
  • بازی به طور کلی قراره خیلی جاه طلبانه تر از عناوین قبلی باشه و مخاطبان بیشتری رو هدف قرار بده.
  • این شماره قراره طولانی ترین زمان کات سین ها رو داشته باشه.
  • ایتسونو و تیمش که روی DMC های قبلی و Dragon's Dogma کار کردن باز ساخت این بازی رو بر عهده دارن.
  • Yuji Shimomura به عنوان کارگردان کات سین ها قراره حضور داشته باشه. ایشون قبلا کارگردانی کات سین های 3 و 4 و Bayonetta رو بر عهده داشته.
  • نقش دانته رو مثل همیشه Rueben Langdon ایفا میکنه.
  • نقش نیرو Rueben Langdon مثل قبل بر عهده داره.
  • ورجیل هم که مسلما بر عهده Dan Southworth هست.
  • هنوز هیچ خبری راجع به بازیگران نقش های Lady و Trish نیست.
  • Onyay Pheori ساند ترک های بازی رو بر عهده داره. ایشون موسیقی لانچ تریلر 4SE رو ساختن.
  • داستان بازی بعد از 4 شروع میشه.
  • بیشتر از یک کرکتر قابل بازی در بازی وجود داره. دانته که نقش اوله و نیرو احتمالا دومین نفر. تا الان 3 نفر قابل بازی تایید شدن.
  • قراره جلوه جدید از دانته ببینیم. جلوه ای که جدی تر از هر زمان دیگه هست (نه مثل 2). دانته همچنان شوخی ها و مسخره بازی های خودش رو داره و با دشمنانش بازی میکنه اما این بار قضیه براش شخصی تره.
  • تأیید شده که کرکتر سومی هم وجود داره و "خیلی قویه". میتونه جدید باشه و میتونه هم جدید نباشه.
  • خبری از اینکه ورجیل قابل بازی یا نه در دست نیست. اما حضورش در بازی تایید شده و هنوز مشخص نیست بعد از مرگش توی 1 چطوری به زندگی برگشته.
  • تریش نقش اساسی در داستان داره اما معلوم نیست که قابل بازیه یا نه.
  • صحنه ای در بازی هست که نیرو و ورجیل به هم میرسن و رابطه شون تایید میشه (قبل توی Art Book 3142 این قضیه که نیرو پسر ورجیله تأیید شده بود)
  • در طول صحنه های کلیدی در داستان، تعویض کرکتر ها رو شاهد خواهیم بود.
  • شخصیت منفی بازی Prince of Darkness هست. این اسم در واقع یه لقبه. قبلا به Mundus گفته میشده اما ممکنه الان به یه نفر دیگه رسیده باشه.
  • این شماره ممکنه پایان داستان فرزندان اسپاردا باشه.
  • قابلیت Lock On همچنان توی بازی وجود داره.
  • بازی قراره 60 فریم بر ثانیه اجرا بشه مثل شماره های قبلی.
  • لول دیزاین بازی باز تر از گذشته شده اما مثل سری سولز یا بازی های OW نیست. حرکات خارج از مبارزات ساده تر شدن تا ذات باز بازی همخوانی داشته باشه. ساختار بازی بازتر شده تا تجربه روون و نرمی داشته باشه. حس غوطه ور شدن توی دنیای بازی برای تیم مهم بوده این بار.
  • لول دیزاین و گشت و گذار در بازی مثل بایونتا شده اما بدون QTE ها. تا الان چیزی در این رابطه وجود نداشته.
  • Stamina Bar توی بازی نیست.
  • این بازی مثل بازی های سبک Musou نیست که با گله ای از دشمنان وارد مبارزه بشید. اما جاهایی هست که بر خلاف اون چیزی که توی شماره های قبلی دیدیم، با دشمنان به مراتب بیشتری وارد مبارزه میشیم.
  • یه جور قابلیت آنلاین توی بازی هست اما چند نفره و PVP و این چیزا نیست.
  • سیستم جاخالی دادن (Dodge) این بار از پایه ساخته شده و خیلی نرم تر از قبل انجام میشه (کلا کلمه "نرم و روون" رو قراره زیاد بشنوید)
  • در طول مبارزات بزرگ دوربین به عقب برده میشه. سازنده ها از دوربین جدید و داینامیک بازی راضین و بهش افتخار میکنن.
  • انیمیشن ها خیلی بهتر شدن تا سفت و چغر به نظر نمیرسن. تمرکز ویژه ای روی فیزیک لباس ها وجود داره (ممکنه شمشیر دانته از وسط پالتوش بیرون نزنه این دفعه). مبارزات خیلی نرم و روون هستن و انیمیشن های زیبایی دارن.
  • سیستم رنکینگ بعد از مراحل همچنان وجود داره. انتخاب چپتر ها و اینا همگی در بازی هستن.
  • باس های بازی به طرز چشمگیری گولاخ شدن. یکی از باس های بازی بین قسمت های مختلفی از بازی سوییچ میکنه.
  • سیستم استایل برای دانته همچنان حضور داره با این تفاوت که دشمنان بسته به استایل انتخابی بازیکن، رفتار متفاوتی نشون میدن=P~
  • سیستم استایل های ساده تر شده تا برای بازیکن ها راحت تر در دست باشه (ظاهرا ساده تر شدن به این خاطر بوده که بازیکن ها راحت از 4 بتونن باهاش ارتباط برقرار کنن.
  • بعضی از استایل ها برتری خاصی نسبت به بعضی از دشمن های خاص دارن (مثل 3 و DmC).
  • تعامل با محیط بر خلاف شماره های قبلی این بار بیشتر وجود داره. ظاهرا این موضوع مکمل سیستم مبارزات بوده و قرار نیست خرابش کنه.
  • یه جور تغییر و تبدیل شدن محیط توی بازی وجود داره اما مثل DmC و به ابعاد اون نیست.
  • با اینکه بازی OW نیست اما یه سری الهام ها از DD گرفتن.

جزئیات و زمان برگزاری پنل‌ها اعلام شد :

PlayStation Experience 2017 Panel Lineup
PlayStation VR Game Panel
11:00am Saturday, December 9

We can’t wait to tell you more about this one! Experience a candid conversation between two legends as they discuss developing their new PS VR title and lessons from VR development.

Media Molecule Presents Dreams
12:30pm Saturday, December 9

Join Media Molecule studio directors Siobhan Reddy, Mark Healey, and Alex Evans alongside a very special guest to take an in-depth look at the development of Dreams during their exclusive Saturday panel at 12:30pm.

IGN Ranks the Top 10 PlayStation Games of all Time
2:00pm Saturday, December 9

IGN’s Podcast Beyond crew is here to figure out the 10 best PlayStation games ever, and they need your help! Uncharted 2 or The Last of Us? Metal Gear Solid, Final Fantasy VII, or Castlevania: Symphony of the Night? Journey or Shadow of the Colossus? Is it too soon for Horizon Zero Dawn to make the list? Help us build the best of the best that PlayStation has to offer. Help us celebrate 20+ years of PlayStation at PSX!

Ghost of Tsushima: From Concept to Reveal
3:30pm Saturday, December 9

It’s been a month since we announced our newest title, Ghost of Tsushima. Here at Sucker Punch, we’ve watched so many reaction videos and read many of your comments with smiles on our faces, so we thought PSX was a great opportunity to share a little more with you all.

Join us on Saturday at 3:30pm as Nate Fox (Creative Director), Jason Connell (Creative/Art Director), Billy Harper (Animation Director), Ryuhei Katami (Associate Producer, Sony Interactive Entertainment) and moderator Brian Altano (IGN) discuss how we approached making the debut trailer and what inspired us to make this game. We’ll share epic concept art that’s driving the tone and visuals for the game, and share a little about our reference trips to Japan and working with new team members that are helping make Ghost of Tsushima even better. Also be sure to stop by our signing session after the panel and come say hi. Stay tuned for more info on time and location.

Uncharted 10th Anniversary Celebration
5:00pm Saturday, December 9

Join us as we celebrate the Uncharted 10th Anniversary at PSX 2017 with an unprecedented gathering of the cast from throughout the series! Nolan North, Emily Rose, Richard McGonagle, Claudia Black, Laura Bailey, Troy Baker, Graham McTavish, and Robin-Atkin Downes reflect on the series and share their memories with guest moderator Greg Miller (Kinda Funny). We’ll also be hosting a special signing session with the cast prior to the panel. Keep an eye on the PlayStation Experience app for time and location!

The Last of Us Part II: Meet the Cast
6:30pm Saturday, December 9

Join Naughty Dog and the cast of The Last of Us Part II as they discuss the making of the cutscene teaser trailer that was revealed just a few short weeks ago at Paris Games Week. Director and writer, Neil Druckmann, co-writer Halley Gross, and key members of the game’s cast discuss the writing process, casting, performance capture, and more. For those attending the event, there will also be asigning session following the panel.

نتایج نظر سنجی بازیسنتر :
پایان نظرسنجی بخش اول
انتظار نمایش و معرفی کدام یک از عناوین را دارید ؟


h5ux_1.png



نتایج کامل دور ابتدایی
  1. Bloodborne 2
    33 رای
    30.0%

  2. Crash Team Racing
    16 رای
    14.5%

  3. Devil May Cry 5
    43 رای
    39.1%
  4. *
    Death Stranding
    48 رای
    43.6%

  5. Final Fantasy 7 Remake
    11 رای
    10.0%
  6. *
    Ghost of Tsushima
    41 رای
    37.3%

  7. Red Dead Redemption 2
    35 رای
    31.8%

  8. Syphon Filter
    7 رای
    6.4%

  9. MineCraft 4K
    5 رای
    4.5%
  10. *
    (Tomb Raider (New
    10 رای
    9.1%

  11. The Order 1887
    17 رای
    15.5%

  12. Wild
    7 رای
    6.4%

پایان نظر سنجی بخش دوم :
منحصر به فردترین عنوان از دیدگاه شما کدام است ؟

gb7_1111111111.png

تشکر میکنم برای شرکت در نظرسنجی ، The Last of Us Part II فقط میتونست به صدر نشینی Death Stranding خاتمه بده .

نظر سنجی جدید ایجاد ، تشکر از آرمین عزیز برای تفییر در نظرسنجی : به دلیل پر شدن لیست استودیوهای خاطره ساز ، Evolution Studios خدا بیامرز و سازنده Twisted Metal ، حذف انتخاب شدند .
بهترین خاطرات شما ، مدیون کدامیک از استودیوهاست ؟
نتایج کامل بخش دوم :
  1. Dreams
    34 رای
    21.5%

  2. Days Gone
    5 رای
    3.2%

  3. Detroit : Become Human
    28 رای
    17.7%
  4. *
    Death Stranding
    59 رای
    37.3%

  5. God Of War
    37 رای
    23.4%

  6. Ghost of Tsushima
    40 رای
    25.3%

  7. Ni No Kuni II: Revenant Kingdom
    13 رای
    8.2%

  8. Red Dead Redemption 2
    30 رای
    19.0%

  9. Shenmue 3
    5 رای
    3.2%
  10. *
    Spider Man
    16 رای
    10.1%
  11. *
    The Last Of Us : Part 2
    68 رای
    43.0%

  12. WiLD
    13 رای
    8.2%

پایان نظر سنجی بخش سوم :
بهترین خاطرات شما ، مدیون کدامیک از استودیوهاست ؟

yv50_568686.png


از همراهیتون سپاسگزارم ، به قسمت حساس رقابت نیمه نهایی رسیدیم ، دور حذفی خواهد بود ، سرگروههای دوره ی قبل در این نظرسنجی حضور ندارند چون به دور نهایی صعود کردند .
تشکر ویژه از armin_shadow عزیز

صنعت گیم از دیدگاه شما ، به وجود کدامیک از مجموعه ها نیاز مبرم دارد ؟
نتایج کامل بخش سوم :
  1. A Hideo Kojima Game
    44 رای
    26.3%
  2. *
    Bend Studio
    8 رای
    4.8%
  3. *
    Capcom
    91 رای
    54.5%

  4. Guerrilla Games
    12 رای
    7.2%

  5. Insomniac
    7 رای
    4.2%

  6. Japan Studio
    16 رای
    9.6%

  7. Media Molecule
    0 رای
    0.0%
  8. *
    Naughty Dog
    97 رای
    58.1%

  9. Polyphony Digital
    7 رای
    4.2%

  10. Santa Monica
    68 رای
    40.7%

  11. Sucker Punch
    7 رای
    4.2%

  12. Quantic Dream
    19 رای
 
آخرین ویرایش:

Anonymous M3

人類に栄光あれ
کاربر سایت
Jul 30, 2014
1,074
نام
امیر مسعود
یه تریلر دیگه از گیم پلی lost soul aside منتشر شده

خیلی خوبه گیم‌پلی. خیلی تمیز در آوردن به عنوان بازیی که تا همین چند وقت پیش فقط یه نفر داشته روش کار میکرده !
امیدوارم دیگه با رفتن تو «Playstation's China Hero Project» سونی و استدیو دار شدن بازی قشنگ بتونن رو بازی کار کنن از نظر محتوی و ... تا با یه بازی عالی طرف بشیم :D
 

zilyzal

کاربر سایت
Feb 10, 2017
3,084
خیلی خوبه گیم‌پلی. خیلی تمیز در آوردن به عنوان بازیی که تا همین چند وقت پیش فقط یه نفر داشته روش کار میکرده !
امیدوارم دیگه با رفتن تو «Playstation's China Hero Project» سونی و استدیو دار شدن بازی قشنگ بتونن رو بازی کار کنن از نظر محتوی و ... تا با یه بازی عالی طرف بشیم :D
دقیقا!
چیزی که خیلی باهاش حال کردم سخت بودن بازی بود (حداقل توی ویدئو که اینطور بود)
طرف بعد از کلی زور زدن جون باسو خالی کرد باس تازه رفت تو فاز دوم :D
امیدوارم اطلاعات بیشتری از بازی منتشر کنن دوباره نرن تو سکوت تا یه کنفرانس دیگه
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,731
نام
علی
الان برای من یک سوالی پیش امده قراره سونی همه بازی هاش 2018 عرضه کنه ؟ هرجا رو که مبینی این بازی ها رو برای 2018 لیست کردن نصف بیشتر این بازی ها به 2019 بیشتر شبیه هستن تا 2018 اما از نوع بیانیه ها به نظر 2018 عرضه میشن بازی های که 100% مشخص شده کنارش یک مثبت گزاشتم اما واقعا این بازی ها رو کسی در یک سال عرضه میکنه ؟ بیشتر به سال آخر PS4 شبیه میشه اینجوری اگه همه این بازی ها 2018 بیان و یکی دوتاش به 2019 برسه.
TLOU2 2018
Death Stranding 2018
Days Gone 2018+
Dream 2018+
GOW 2018+
SM 2018+
Detroit 2018+
2018 GOT
اینایی که مثبت گذاشتی 2018 میان + SOC و concrete genie:D البته NNK2 هم انحصاری کنسولیه که اوایل سال میاد ولی خب ناشرش سونی نیست ولی به هر حال خیلی شلوغه ! از بین اینا فقط Days gone احتمال تاخیر خوردن داره (که اونم با توجه به 2 تا نمایش طولانی گیم پلی که داشته شاید بعید باشه و ساختش داره خوب پیش میره:-") بقیه رو قطعا گفتن 2018 میاد اوایل سال هم میاد :| نمونه همین شلوغی رو امسال هم داشتیم دیگه GR2, هورایزن, NIOH, NIER, پرسونا5, کرش, U:LL, GTS, نک2(:D) ، هیل بلید . ولی خب فرق 2018 اینه که اکثرش ناشر سونیه و باید طوری ریلیزها رو بچینه که ضربه تو فروششون نخوره مخصوصا اینکه دور و وره ریلیز RDR2 نباشن :D لست2 و DS و گوست آو سوشیما هم که قطعا میرن برا 2019
 
  • Like
Reactions: vivanred

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,634
نام
Ali
Monster hunter world تاپیک نداره؟ :/
فقط اومدم بگم چقدر خوبه :) preview های بازی رو که ميخوندم همه مثبت بودن و فبل از اینکه دمو رو شروع کنم انتظار داشتم بازی خوبی باشه ولی بازی بازم از اتتظاراتم بهتر بود :D
اولین موردی که خیییلی چشم ادمو میگیره دنیای بازی و موجوداتش هستن، چون این دفعه بازی برای کنسول های خونگی طراحی شده سازنده ها دستشون خیلی بازتر هست و از همین دموی محدود میشه پیشرفت بازی رو دید. رفتار همه حیوونا :D و طراحی محیط زندگیشون و... عالی هستن. مخصوصا موجودات یا شکارهای بزرگ. مثلا هر حیوونی زندگی خودشو داره‌:D میره برا خودش اب و غذا میخوره، با بقیه دعوا میکنه و... و اگه ادم به اندازه کافی اطلاعات در مرد یه حیوون خاص داشته باشه میشه راحت براش تله گذاشت. این تله گذاری هم میتونه به سادگی گذاشتن بمب باشه یا مسموم کردن غذای اون بنده خداها :D
سلاح های مختلف هم عالی هستن و نسبت به بازی های قبلی خیلی پیشرفت داشتن. یه نکته ای در مورد مبارزه و سلاح ها توی سری MH هست اینه که زمان بندی حمله ها و کمبو هاخیلی مهمه. میشه یجورایی مقایسش کرد با jrpg های کلاسیک که ادم باید به وضعیت دشمن هم توجه داشته باشه و توی بهترین موقعیت حمله کنه یا یه کمبوی خاص رو اجرا کنه.

در کل اینکه از بازی به شدت راضیم و همچنان به همه پیشنهاد ميشه، اوایل بازی یکم میتونه پیچیده باشه و شاید یکم زمان ببره تا ادم همه چیز رو یاد بگیره ولی وقتی با دنيا و سیستم های بازی اشنا بشید خیلی بد معتادتون میکنه :D

- من prioritize framerate رو انتخاب کردم ولی به نظرم فریم ریت خیلی بالا پایین میپرید و بیشتر دوروبر 40-50 میچرخید :(
بعدا با بقیه اپشن ها هم امتحان ميکنم ببینم وضع فریم ریت چطور میشه.
-بازی یکم باگ داره :/ امیدوارم تا تاریخ انتشارش باری رو بیشتر پولیش کنن، هم باگ ها و هم پرفورمنس.
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
Monster hunter world تاپیک نداره؟ :/
فقط اومدم بگم چقدر خوبه :) preview های بازی رو که ميخوندم همه مثبت بودن و فبل از اینکه دمو رو شروع کنم انتظار داشتم بازی خوبی باشه ولی بازی بازم از اتتظاراتم بهتر بود :D
اولین موردی که خیییلی چشم ادمو میگیره دنیای بازی و موجوداتش هستن، چون این دفعه بازی برای کنسول های خونگی طراحی شده سازنده ها دستشون خیلی بازتر هست و از همین دموی محدود میشه پیشرفت بازی رو دید. رفتار همه حیوونا :D و طراحی محیط زندگیشون و... عالی هستن. مخصوصا موجودات یا شکارهای بزرگ. مثلا هر حیوونی زندگی خودشو داره‌:D میره برا خودش اب و غذا میخوره، با بقیه دعوا میکنه و... و اگه ادم به اندازه کافی اطلاعات در مرد یه حیوون خاص داشته باشه میشه راحت براش تله گذاشت. این تله گذاری هم میتونه به سادگی گذاشتن بمب باشه یا مسموم کردن غذای اون بنده خداها :D
سلاح های مختلف هم عالی هستن و نسبت به بازی های قبلی خیلی پیشرفت داشتن. یه نکته ای در مورد مبارزه و سلاح ها توی سری MH هست اینه که زمان بندی حمله ها و کمبو هاخیلی مهمه. میشه یجورایی مقایسش کرد با jrpg های کلاسیک که ادم باید به وضعیت دشمن هم توجه داشته باشه و توی بهترین موقعیت حمله کنه یا یه کمبوی خاص رو اجرا کنه.

در کل اینکه از بازی به شدت راضیم و همچنان به همه پیشنهاد ميشه، اوایل بازی یکم میتونه پیچیده باشه و شاید یکم زمان ببره تا ادم همه چیز رو یاد بگیره ولی وقتی با دنيا و سیستم های بازی اشنا بشید خیلی بد معتادتون میکنه :D

- من prioritize framerate رو انتخاب کردم ولی به نظرم فریم ریت خیلی بالا پایین میپرید و بیشتر دوروبر 40-50 میچرخید :(
بعدا با بقیه اپشن ها هم امتحان ميکنم ببینم وضع فریم ریت چطور میشه.
-بازی یکم باگ داره :/ امیدوارم تا تاریخ انتشارش باری رو بیشتر پولیش کنن، هم باگ ها و هم پرفورمنس.
اگه دوس داشتی دو صفحه قبل آخرین پستو بخون
 
  • Like
Reactions: Kurt117

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
یه تریلر دیگه از گیم پلی lost soul aside منتشر شده

صفحه قبل هم گفتم از اون بازی های مورد انتظاره
البته طرف کلا بد مبارزه میکرد!
زود دوج میزد و جا خالی میداد و دیمج میخورد:D
فاز دوم باس عالی بود کلا زمین و زمان شده بود آرکان!
 

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,703
نام
Ebrahim
یعنی سازنده ی این بازی :
rrp3_c8itcuev0aamza8.jpg

فقط همینه ؟؟؟!!! برووووو
(دو نفره هم دیدم گرافیک دار دادن ) با وجود یک تیم هنوز کار داره ولی اگه یک نفره کارش تمیزه و خاک بر سر تیمای بازیسازی دیگه کنن :D

cos_screenshot_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7%DB%B1%DB%B2%DB%B1%DB%B1-%DB%B1%DB%B9%DB%B3%DB%B6%DB%B1%DB%B1-800x450.png


Lost Soul Aside پدیده ای در بازی های مستقل
بالاخره پلتفرم عنوان Lost Soul Aside مشخص شد

:D:D:D کارش خیلی درسته
 

p990_judi

کاربر سایت
Jul 25, 2009
815
آقا من تو کتم نمیره
بدونه نیتن و آنچارتد چه کنم ؟؟؟
این رسما مث تماشای یه ending cast بود انگار یه فیلم پایان باز دیدی
حس بدی بود برام واقعا
نولان وقتی حرف میزد اصلا نگاش نمی کردم و برام جوری بود که انگار خود نیتن اونجا نشسته
=((
 
  • Like
Reactions: voldmort

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
دوستان از راکون شمشیر به دستمون(Biomutant)خبری نشد؟؟؟؟:D
و مهم تر!
میازاکی زندس؟؟؟؟؟؟
چرا هیچ خبری ازش نیست
 
آخرین ویرایش:

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
آره کوجیما سان ، زودتر از اینا باید میومدی پیشمون تا معنی عشقوحالو آزادیو بفهمی .

اونجور که شاون ، کوجیما رو توی بغلش گرفته بود (تاپیک DS صفحه 35) فکر نکنم با زنش تا حالا اونجوری عکس انداخته باشه :D

0ctf_img_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7%DB%B1%DB%B2%DB%B1%DB%B1_%DB%B2%DB%B1%DB%B1%DB%B2%DB%B5%DB%B0-808x540.jpg
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
در مورد Dreams کسی صحبت نمیکنه ؟
پنلهاشو دیدم ، ایده هاشو گرفتم چیه ، یوشیدا هم اومد توی پنل .
برای من جذابیت نداره . منظورم این نیست که خوب نیست بازی ، میشناسینم سریع میرم سر اصل مطلب ، مختصرش LBP رو که بازی کردین ؟ با توجه به آیتمهایی که داشتین میلیون میلیون مرحله براش گیمرا ساختن ، این ایده از همونه با این تفاوت : فرض کنین یک خمیر به شما دادن با تمام رنگهای موجود ، حالا میگن شکل دلخواهتو و ایده ای که داری پیاده کن . حالا آیتمهایی مثل عنصر آبو فلان هم داری ، میتونی اضافه کنی با اشکال مختلف ، برای من مناسب نیست ولی برای ذهن بچه ها واقعا عالیه چون به نبوغشون و هوششون اضافه میکنه (فکت)
مثلا من در کودکی دنبال گل بازی بودم (الانم ولم کنن بدم نمیاد :D) دوس داشتم با خمیرای بدبوی :D اونموقعها که مثل سنگم بودن اشکال مختلف بسازم ، الان که نگاه میکنم میبینم نسل سوخته به خدا ماهاییم :|:D ، باشه بریم سراصل مطلب :D ، کلا ایده ی بازی برای کودکو نوجوان حرف نداره کلی سرگرمی داره و غرق میشن داخلش . ولی برای کسی مثل من که حوصله ی ساختو دیدن کارای دیگران ، حتی در LBPرو نداشت کنارش گذاشتم . حالا دلیل نمیشه بزرگترا بازیش نکنن آره ، ولی دستم اومد هدف بازی چیه که اتفاقا خیلی خوبه برای خونواده ها که بزارن نبوغ و استعداد بچشون بجای صرفا نقاشی کشیدن بصورت داینامیک در این بازی پدیدار بشه . مشاور شما Amirone در خدمت خانواده :))
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر