مراسم PlayStation Experience 2017

بهترین استودیوی بازیسازی جهان ؟

  • Bethesda

  • Capcom

  • CD Projekt RED

  • From Software

  • Kojima Productions

  • Naughty Dog

  • Santa Monica

  • Sucker Punch

  • Take Two Interactive


Results are only viewable after voting.

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
anyd_playstation-experience-2017-logo-image-block-01-us-10aug17.png

PlayStation Experience رویداد بزرگ سالانه برای صنعت بازی های ویدئویی ، ارائه شده توسط Sony Interactive Entertainment است که برای نشان دادن و تبلیغ بازی های PlayStation و محصولات مرتبط با آن استفاده می شود. این رویداد برای عموم باز است ، و پانل های مختلف و بسیاری از بازی های منتشر نشده ، با نسخه های قابل پخش نمایش داده می شود .

امسال نیز برای چهارمین بار افتخار داریم که در کنار شما عزیزان ، اخبار و حواشی این رویداد بزرگ را تا آخرین روز پشتیبانی و از نقطه نظرات مثبت دوستان بهره ببریم ، این رویداد باشکوه به عنوان قلب صنعت گیم ، برای دوستداران هنر و اهالی فن ، اجراهایی بزرگ و متفاوت خواهد داشت . با اینحال فراموش نکنیم این مراسم ، یک دور همی بزرگ برای خانواده ی PS نیز هست .
از این رو به تمثیل هر سال ، اعلامیه ای برای تک تک گیمرهای غیر مشابه که حضورشون و ابراز وجودشون باعث دلگرمیه دارم :
zt29_2222png.png

برای شروع ، چی بهتر از اینکه خاطرات سالهای قبل رو زنده کنیم ، بصورت خلاصه و خاطره انگیز .​




برخی عناوین جدید
در صورت تایید حضور عناوین زیر و غیره در PSX ، اطلاع رسانی می شود .
gwwz_untitled-1.png


gq8e_untitled-2.png


ygge_untitled-4.png


z44r_untitled-5.png


qj4l_untitled-3.png


j6gy_untitled-6.png


همایشهای E3 ، TGS ، PGW پیش زمینه ای برای برنامه های بزرگتر در PSX می باشد .
کمربندهای خودتونو محکم ببندین ، و برای یک ماجراجویی بزرگ دیگه با ما همراه باشین .
اخبار مهم PSX :
۱۰۰ بازی قابل پخش در PSXوجود خواهد داشت ، 86 عدد برای PS4 و 19 عنوان روی VR میتونن امتحان بشن .
2ts4_psx-755x425-600x338.jpg
لیست :

PlayStation 4 Games

[*]20XX
[*]A Duel Hand Disaster: Trackher
[*]Aegis Defenders
[*]At Sundown
[*]Boundary
[*]Brawlhalla
[*]Call of Duty: WWII
[*]Chasm
[*]Children of Morta
[*]Code :Hardcore
[*]Crossing Souls
[*]Dead by Daylight
[*]Dead Rising 4: Frank’s Big Package
[*]Deadbolt
[*]Destiny 2 – Expansion I: Curse of Osiris
[*]Detroit: Become Human
[*]DJ Max Respect
[*]Dragon’s Crown Pro
[*]EarthNight
[*]Fantasy Strike
[*]Far Cry 5
[*]fault milestone one
[*]Fight Knight
[*]Fighting EX Layer
[*]Flipping Death
[*]Fortnite Battle Royale
[*]Frantics
[*]Gang Beasts
[*]Gran Turismo Sport
[*]Guacamelee! 2
[*]Guns of Icarus Alliance: PS4 Edition
[*]Hidden Agenda
[*]Horizon Chase Turbo
[*]Hover
[*]Iconoclasts
[*]Immortal: Unchained
[*]Kingdom Come: Deliverance
[*]Knights and Bikes
[*]Knowledge Is Power
[*]Lost Soul Aside (PSX 2017 Special Version)
[*]Marvel vs. Capcom: Infinite
[*]MLB The Show 17
[*]Monster Hunter: World
[*]Moonlighter
[*]Mothergunship
[*]Mulaka
[*]Night in the Woods
[*]No Heroes Here
[*]Omen of Sorrow
[*]Pig Eat Ball
[*]Pinstripe
[*]Riverbond
[*]Russian Subway Dogs
[*]School Girl/Zombie Hunter
[*]Shadow of the Colossus
[*]Shape of the World
[*]SkullPirates
[*]Sonic Forces
[*]Sonic Mania
[*]Strange Brigade
[*]Street Fighter V: Arcade Edition
[*]Super Daryl Deluxe
[*]Super Meat Boy Forever
[*]Tera
[*]That’s You!
[*]The Adventure Pals
[*]The Cat and the Coup
[*]The Church in the Darkness
[*]The Forest
[*]The Gardens Between
[*]The Night Journey
[*]The Swords of Ditto
[*]Tokyo Xanadu EX+
[*]Tower 57
[*]Trove
[*]Uncharted: The Nathan Drake Collection
[*]Uncharted 4: A Thief’s End
[*]Uncharted: The Lost Legacy
[*]Under Night In-Birth EXE:Late[ST]
[*]Vane
[*]Walden, a game
[*]War Theatre
[*]Way of the Passive Fist
[*]World End Economica
[*]Yakuza 6: The Song of Life
[*]YIIK: A Postmodern RPG
PlayStation VR Games

[*]Anamorphine
[*]Bow to Blood
[*]Bravo Team
[*]Dark Eclipse
[*]Farpoint
[*]Golem
[*]Gungrave
[*]Knockout League
[*]League of War: VR Arena
[*]Medusa and Man
[*]Moss
[*]Resident Evil 7 biohazard
[*]Shooty Fruity
[*]Sprint Vector
[*]The American Dream
[*]The Inpatient
[*]The Persistence
[*]X Animal
[*]Xing: The Land Beyond

جشن 10 سالگی آنچارتد با حضور عوامل ساخت و اونت هایـ منحصر به فرد در PlayStation Experience به پایان خواهد رسید .
lsvy_img_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7%DB%B1%DB%B1%DB%B1%DB%B8_%DB%B1%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B2%DB%B7.jpg


حضور Media Molecule برای 8م تا 10م ، نمیتونن برای نمایش Dreams صبر کنن . دست پرم هستن گویا . ایشا.. که همینطور باشه و ارزش این همه صبر فقط تحسین خواهد بود .
o5cc_screenshot_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7%DB%B1%DB%B1%DB%B2%DB%B2-%DB%B1%DB%B4%DB%B3%DB%B2%DB%B0%DB%B0_crop_540x710.png

اطلاعات جدیدی از DMC V لیک شد .

  • ظاهرا به جای استفاده از سیستم شماره ای، این بار اسم بازی DMC V هست. مثل MGS 1-4 و MGSV
  • بازی قراره سال مالی 2019 عرضه بشه. از آپریل 2018 تا مارچ 2019. برنامه این بوده که بازی نوامبر 2018 عرضه بشه اما ممکنه تا اوایل 2019 عقب انداخته بشه.
  • بازی قرار بوده PSX معرفی بشه اما سونی بعد از دریافت بازخوردها راجع به نمایش E3، سعی میکنه PSX رو کوچک تر برگزار کنه و در عوض تمرکز رو روی E3 2018 بذاره.
  • بازی در حال حاضر 2 سال هست که در دست ساخته. وقتی عرضه بشه این زمان به 3 سال میرسه که بالاترین زمان ساخت رو توی DMC ها داره. مراحل اولیه ساخت بازی از 2015 و بعد از تموم کردن کار روی 4SE شروع شده.
  • یه جورایی پای انحصاری بودن کنسول سونی وسطه. ظاهرا سونی در تأمین هزینه ساخت بازی دست داشته اما مدت زمانش مشخص نیست. میتونه کامل انحصاری PS4 باشه، میتونه انحصاری کنسولی باشه (PS4 + PC) یا میتونه انحصاری زمانی باشه. اگر بازی معرفی بشه، توی یکی از رویدادهای سونی این اتفاق میوفته و به خاطر همین بوده که ملت فکر میکردن قراره PSX باشه.
  • تریلر بازی خیلی وقته که ساخته و آماده شده. 1 دقیقه و 50 ثانیه مدت زمانش هست (اما امکان داره بیشتر هم بشه و چیزهای جدیدی بهش اضافه بشه چون از ساختش مدت زمانیه که میگذره.) بیشتر تمرکز روی داستان، شخصیت ها و کات سین ها هست. یه ستینگ شهر مانند توی تریلر نشون داده میشه که بی شباهت به Fortuna city از DMC4 نیست.
  • بازی به طور کلی قراره خیلی جاه طلبانه تر از عناوین قبلی باشه و مخاطبان بیشتری رو هدف قرار بده.
  • این شماره قراره طولانی ترین زمان کات سین ها رو داشته باشه.
  • ایتسونو و تیمش که روی DMC های قبلی و Dragon's Dogma کار کردن باز ساخت این بازی رو بر عهده دارن.
  • Yuji Shimomura به عنوان کارگردان کات سین ها قراره حضور داشته باشه. ایشون قبلا کارگردانی کات سین های 3 و 4 و Bayonetta رو بر عهده داشته.
  • نقش دانته رو مثل همیشه Rueben Langdon ایفا میکنه.
  • نقش نیرو Rueben Langdon مثل قبل بر عهده داره.
  • ورجیل هم که مسلما بر عهده Dan Southworth هست.
  • هنوز هیچ خبری راجع به بازیگران نقش های Lady و Trish نیست.
  • Onyay Pheori ساند ترک های بازی رو بر عهده داره. ایشون موسیقی لانچ تریلر 4SE رو ساختن.
  • داستان بازی بعد از 4 شروع میشه.
  • بیشتر از یک کرکتر قابل بازی در بازی وجود داره. دانته که نقش اوله و نیرو احتمالا دومین نفر. تا الان 3 نفر قابل بازی تایید شدن.
  • قراره جلوه جدید از دانته ببینیم. جلوه ای که جدی تر از هر زمان دیگه هست (نه مثل 2). دانته همچنان شوخی ها و مسخره بازی های خودش رو داره و با دشمنانش بازی میکنه اما این بار قضیه براش شخصی تره.
  • تأیید شده که کرکتر سومی هم وجود داره و "خیلی قویه". میتونه جدید باشه و میتونه هم جدید نباشه.
  • خبری از اینکه ورجیل قابل بازی یا نه در دست نیست. اما حضورش در بازی تایید شده و هنوز مشخص نیست بعد از مرگش توی 1 چطوری به زندگی برگشته.
  • تریش نقش اساسی در داستان داره اما معلوم نیست که قابل بازیه یا نه.
  • صحنه ای در بازی هست که نیرو و ورجیل به هم میرسن و رابطه شون تایید میشه (قبل توی Art Book 3142 این قضیه که نیرو پسر ورجیله تأیید شده بود)
  • در طول صحنه های کلیدی در داستان، تعویض کرکتر ها رو شاهد خواهیم بود.
  • شخصیت منفی بازی Prince of Darkness هست. این اسم در واقع یه لقبه. قبلا به Mundus گفته میشده اما ممکنه الان به یه نفر دیگه رسیده باشه.
  • این شماره ممکنه پایان داستان فرزندان اسپاردا باشه.
  • قابلیت Lock On همچنان توی بازی وجود داره.
  • بازی قراره 60 فریم بر ثانیه اجرا بشه مثل شماره های قبلی.
  • لول دیزاین بازی باز تر از گذشته شده اما مثل سری سولز یا بازی های OW نیست. حرکات خارج از مبارزات ساده تر شدن تا ذات باز بازی همخوانی داشته باشه. ساختار بازی بازتر شده تا تجربه روون و نرمی داشته باشه. حس غوطه ور شدن توی دنیای بازی برای تیم مهم بوده این بار.
  • لول دیزاین و گشت و گذار در بازی مثل بایونتا شده اما بدون QTE ها. تا الان چیزی در این رابطه وجود نداشته.
  • Stamina Bar توی بازی نیست.
  • این بازی مثل بازی های سبک Musou نیست که با گله ای از دشمنان وارد مبارزه بشید. اما جاهایی هست که بر خلاف اون چیزی که توی شماره های قبلی دیدیم، با دشمنان به مراتب بیشتری وارد مبارزه میشیم.
  • یه جور قابلیت آنلاین توی بازی هست اما چند نفره و PVP و این چیزا نیست.
  • سیستم جاخالی دادن (Dodge) این بار از پایه ساخته شده و خیلی نرم تر از قبل انجام میشه (کلا کلمه "نرم و روون" رو قراره زیاد بشنوید)
  • در طول مبارزات بزرگ دوربین به عقب برده میشه. سازنده ها از دوربین جدید و داینامیک بازی راضین و بهش افتخار میکنن.
  • انیمیشن ها خیلی بهتر شدن تا سفت و چغر به نظر نمیرسن. تمرکز ویژه ای روی فیزیک لباس ها وجود داره (ممکنه شمشیر دانته از وسط پالتوش بیرون نزنه این دفعه). مبارزات خیلی نرم و روون هستن و انیمیشن های زیبایی دارن.
  • سیستم رنکینگ بعد از مراحل همچنان وجود داره. انتخاب چپتر ها و اینا همگی در بازی هستن.
  • باس های بازی به طرز چشمگیری گولاخ شدن. یکی از باس های بازی بین قسمت های مختلفی از بازی سوییچ میکنه.
  • سیستم استایل برای دانته همچنان حضور داره با این تفاوت که دشمنان بسته به استایل انتخابی بازیکن، رفتار متفاوتی نشون میدن=P~
  • سیستم استایل های ساده تر شده تا برای بازیکن ها راحت تر در دست باشه (ظاهرا ساده تر شدن به این خاطر بوده که بازیکن ها راحت از 4 بتونن باهاش ارتباط برقرار کنن.
  • بعضی از استایل ها برتری خاصی نسبت به بعضی از دشمن های خاص دارن (مثل 3 و DmC).
  • تعامل با محیط بر خلاف شماره های قبلی این بار بیشتر وجود داره. ظاهرا این موضوع مکمل سیستم مبارزات بوده و قرار نیست خرابش کنه.
  • یه جور تغییر و تبدیل شدن محیط توی بازی وجود داره اما مثل DmC و به ابعاد اون نیست.
  • با اینکه بازی OW نیست اما یه سری الهام ها از DD گرفتن.

جزئیات و زمان برگزاری پنل‌ها اعلام شد :

PlayStation Experience 2017 Panel Lineup
PlayStation VR Game Panel
11:00am Saturday, December 9

We can’t wait to tell you more about this one! Experience a candid conversation between two legends as they discuss developing their new PS VR title and lessons from VR development.

Media Molecule Presents Dreams
12:30pm Saturday, December 9

Join Media Molecule studio directors Siobhan Reddy, Mark Healey, and Alex Evans alongside a very special guest to take an in-depth look at the development of Dreams during their exclusive Saturday panel at 12:30pm.

IGN Ranks the Top 10 PlayStation Games of all Time
2:00pm Saturday, December 9

IGN’s Podcast Beyond crew is here to figure out the 10 best PlayStation games ever, and they need your help! Uncharted 2 or The Last of Us? Metal Gear Solid, Final Fantasy VII, or Castlevania: Symphony of the Night? Journey or Shadow of the Colossus? Is it too soon for Horizon Zero Dawn to make the list? Help us build the best of the best that PlayStation has to offer. Help us celebrate 20+ years of PlayStation at PSX!

Ghost of Tsushima: From Concept to Reveal
3:30pm Saturday, December 9

It’s been a month since we announced our newest title, Ghost of Tsushima. Here at Sucker Punch, we’ve watched so many reaction videos and read many of your comments with smiles on our faces, so we thought PSX was a great opportunity to share a little more with you all.

Join us on Saturday at 3:30pm as Nate Fox (Creative Director), Jason Connell (Creative/Art Director), Billy Harper (Animation Director), Ryuhei Katami (Associate Producer, Sony Interactive Entertainment) and moderator Brian Altano (IGN) discuss how we approached making the debut trailer and what inspired us to make this game. We’ll share epic concept art that’s driving the tone and visuals for the game, and share a little about our reference trips to Japan and working with new team members that are helping make Ghost of Tsushima even better. Also be sure to stop by our signing session after the panel and come say hi. Stay tuned for more info on time and location.

Uncharted 10th Anniversary Celebration
5:00pm Saturday, December 9

Join us as we celebrate the Uncharted 10th Anniversary at PSX 2017 with an unprecedented gathering of the cast from throughout the series! Nolan North, Emily Rose, Richard McGonagle, Claudia Black, Laura Bailey, Troy Baker, Graham McTavish, and Robin-Atkin Downes reflect on the series and share their memories with guest moderator Greg Miller (Kinda Funny). We’ll also be hosting a special signing session with the cast prior to the panel. Keep an eye on the PlayStation Experience app for time and location!

The Last of Us Part II: Meet the Cast
6:30pm Saturday, December 9

Join Naughty Dog and the cast of The Last of Us Part II as they discuss the making of the cutscene teaser trailer that was revealed just a few short weeks ago at Paris Games Week. Director and writer, Neil Druckmann, co-writer Halley Gross, and key members of the game’s cast discuss the writing process, casting, performance capture, and more. For those attending the event, there will also be asigning session following the panel.

نتایج نظر سنجی بازیسنتر :
پایان نظرسنجی بخش اول
انتظار نمایش و معرفی کدام یک از عناوین را دارید ؟


h5ux_1.png



نتایج کامل دور ابتدایی
  1. Bloodborne 2
    33 رای
    30.0%

  2. Crash Team Racing
    16 رای
    14.5%

  3. Devil May Cry 5
    43 رای
    39.1%
  4. *
    Death Stranding
    48 رای
    43.6%

  5. Final Fantasy 7 Remake
    11 رای
    10.0%
  6. *
    Ghost of Tsushima
    41 رای
    37.3%

  7. Red Dead Redemption 2
    35 رای
    31.8%

  8. Syphon Filter
    7 رای
    6.4%

  9. MineCraft 4K
    5 رای
    4.5%
  10. *
    (Tomb Raider (New
    10 رای
    9.1%

  11. The Order 1887
    17 رای
    15.5%

  12. Wild
    7 رای
    6.4%

پایان نظر سنجی بخش دوم :
منحصر به فردترین عنوان از دیدگاه شما کدام است ؟

gb7_1111111111.png

تشکر میکنم برای شرکت در نظرسنجی ، The Last of Us Part II فقط میتونست به صدر نشینی Death Stranding خاتمه بده .

نظر سنجی جدید ایجاد ، تشکر از آرمین عزیز برای تفییر در نظرسنجی : به دلیل پر شدن لیست استودیوهای خاطره ساز ، Evolution Studios خدا بیامرز و سازنده Twisted Metal ، حذف انتخاب شدند .
بهترین خاطرات شما ، مدیون کدامیک از استودیوهاست ؟
نتایج کامل بخش دوم :
  1. Dreams
    34 رای
    21.5%

  2. Days Gone
    5 رای
    3.2%

  3. Detroit : Become Human
    28 رای
    17.7%
  4. *
    Death Stranding
    59 رای
    37.3%

  5. God Of War
    37 رای
    23.4%

  6. Ghost of Tsushima
    40 رای
    25.3%

  7. Ni No Kuni II: Revenant Kingdom
    13 رای
    8.2%

  8. Red Dead Redemption 2
    30 رای
    19.0%

  9. Shenmue 3
    5 رای
    3.2%
  10. *
    Spider Man
    16 رای
    10.1%
  11. *
    The Last Of Us : Part 2
    68 رای
    43.0%

  12. WiLD
    13 رای
    8.2%

پایان نظر سنجی بخش سوم :
بهترین خاطرات شما ، مدیون کدامیک از استودیوهاست ؟

yv50_568686.png


از همراهیتون سپاسگزارم ، به قسمت حساس رقابت نیمه نهایی رسیدیم ، دور حذفی خواهد بود ، سرگروههای دوره ی قبل در این نظرسنجی حضور ندارند چون به دور نهایی صعود کردند .
تشکر ویژه از armin_shadow عزیز

صنعت گیم از دیدگاه شما ، به وجود کدامیک از مجموعه ها نیاز مبرم دارد ؟
نتایج کامل بخش سوم :
  1. A Hideo Kojima Game
    44 رای
    26.3%
  2. *
    Bend Studio
    8 رای
    4.8%
  3. *
    Capcom
    91 رای
    54.5%

  4. Guerrilla Games
    12 رای
    7.2%

  5. Insomniac
    7 رای
    4.2%

  6. Japan Studio
    16 رای
    9.6%

  7. Media Molecule
    0 رای
    0.0%
  8. *
    Naughty Dog
    97 رای
    58.1%

  9. Polyphony Digital
    7 رای
    4.2%

  10. Santa Monica
    68 رای
    40.7%

  11. Sucker Punch
    7 رای
    4.2%

  12. Quantic Dream
    19 رای
 
آخرین ویرایش:

Anonymous M3

人類に栄光あれ
کاربر سایت
Jul 30, 2014
1,074
نام
امیر مسعود
یک سری بازی ها ناشرشون سونی نیست:-" مثل Ni no Kuni یا Yakuza و ... ، دیگه به ناشر ربط داره چجوری منتشرشون کنه که گم و گور نشن!

سونی تقریبا به نظرم چنین برنامه ای داشته باشه برای بازی هاش :
فبریه SOTC
مارچ GOW
می دریمز(؟؟؟ گفتن بهار اگر اشتباه نکنم:-" ، یحتمل RDR هم این دور و برا میاد، ولی کلا دریمز از اون بازی هاست که در طول زمان میفروشه:-")
اسپایدرمن هم June
Detroit Q3 2018
Days Gone Q4 2018

البته همشون پتانسیل تاخیر خوردن رو دارن:))
ولی یه جورایی سونی قبلا توی این ماه ها بازی های مهمی عرضه کرده، و کلا هم جزو ماه هایی هستن که معمولا شلوغن:-"
ولی کلا به نظرم سال دیگه به شلوغیه امسال نیست...، امسال همون Q1ش تا خرخره بازی اومد:)) و اکثرشونم بازی های شاخ بودن:D

البته Guillaume de Fondaumière که دموی Detroit ـو بازی کرد بعدش گفت بازی تو بهار عرضه میشه :D
 

JOKERACN7

کاربر سایت
Aug 8, 2014
379
نام
حمید
دلیل انتقاد کردن شما رو میشه بدونیم وقتی حتی از خوابتونم نزدید و کنفرانس رو ندید! نگران شرایط اقتصادی سونی هستید ! یادلتون به حال فن ها نگون بخت بدون بازیش سوخته؟؟؟

اینقدر عصبانیت به خاطر ی کنفرانس؟

Take it easy fam
 
  • Like
Reactions: darkworld

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
البته Guillaume de Fondaumière که دموی Detroit ـو بازی کرد بعدش گفت بازی تو بهار عرضه میشه :D
آها بین این و Dreams قاط زده بودم که کدومشون گفتن بهار:-"
پس Detroit همون May میاد، Dreams میره Q3 :))
 
  • Like
Reactions: WCW

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
یک سری بازی ها ناشرشون سونی نیست:-" مثل Ni no Kuni یا Yakuza و ... ، دیگه به ناشر ربط داره چجوری منتشرشون کنه که گم و گور نشن!

سونی تقریبا به نظرم چنین برنامه ای داشته باشه برای بازی هاش :
فبریه SOTC
مارچ GOW
می دریمز(؟؟؟ گفتن بهار اگر اشتباه نکنم:-" ، یحتمل RDR هم این دور و برا میاد، ولی کلا دریمز از اون بازی هاست که در طول زمان میفروشه:-")
اسپایدرمن هم June
Detroit Q3 2018
Days Gone Q4 2018

البته همشون پتانسیل تاخیر خوردن رو دارن:))
ولی یه جورایی سونی قبلا توی این ماه ها بازی های مهمی عرضه کرده، و کلا هم جزو ماه هایی هستن که معمولا شلوغن:-"
ولی کلا به نظرم سال دیگه به شلوغیه امسال نیست...، امسال همون Q1ش تا خرخره بازی اومد:)) و اکثرشونم بازی های شاخ بودن:D
سال دیگه شلوغ نیست ! RDR2 داریم از اونور Farcry 5 و بازی ریسینگ یوبی ! AC احتمالا نداشته باشیم امسال ولی باز بتلفید و COD هم سرجاشونن GOW و SPIDER و دیگه خون به مغزم نمیرسه:-?
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
بروبچه‌های Sucker Punch توی پنل خیلی با احتیاط صحبت می‌کردن...نامردا حتی یه ذره هم نم پس نمی‌دادن :D
بیشتر در مورد فرهنگ ژاپن و اینکه چطوری این ایده به ذهنشون رسیده صحبت شد ولی چنتا نکته باحال هم داشت...
اولی اینکه اسب‌ها رو هم موشن کپچر کردن :D:

DQpHzG8UEAA7ev9.jpg

نکته مهم بعدی اینکه کارگردان بازی، از طرفدارا خواست که بگن صداگذاری ژاپنی می‌خوان یا نه که همه انقدر داد و بیداد کردن که فک کنم خودش کاملا متوجه شد که اگه صداگذاری ژاپنی نزاره تو بازی واسش بد تموم میشه :D میشه گفت اینم تایید شد <:-P
در کل گیم‌پلی موند واسه E3 و اینکه بنظرم قراره یکی از اصلی‌ترین تمرکزهای سونی تو E3 باشه...یعنی انتظار یه دموی گیم‌پلی طولانی مثل تریلر معرفی GOW و Days Gone رو دارم...به احتمال زیاد هم بازی واسه عرضه توی سال 2019 در نظر گرفته شده...کلا ایده‌ی بازی رو خیلی دوست دارم ولی کاش یکمی گیم‌پلی هم می‌دیدیم...
SP با یه تیم بزرگ توی ژاپن همکاری می‌کنه تا بتونه با تمام جزئیات همون حس واقعی سامورایی رو بدست بیاره...کارگردان بازی هم گفت که خیلی روی این مسئله حساس هستیم و اصلا نمی‌خواییم که مثلا یه فرد ژاپنی بازی رو تجربه کنه و حس کنه به فرهنگ گذشتگانش احترام گذاشته نشده.
معمولا اینجور بازیا توسط استدیوهای ژاپنی و با بودجه‌ی نه چندان بالا ساخته میشن ولی اینکه یه استدیوی‌ آمریکایی که سونی پشتش هستش بیاد این فضا رو با تمام جزئیات و بدون محدودیت، توی یه بازی Open World بسازه، انصافا خفن‌ترین چیزیه که ساکرپانچ می‌تونست سراغش بره...از همین موشن کپچر کردن اسب‌ها میشه متوجه شد که قضیه چقدر جدیه و بازی چقدر بودجه و امکانات پشتش هست <:-P با دیدن اون تریلر ممکنه یکمی هیجان‌زده شده باشیم ولی من با دیدن این پنل بیشتر هایپ شدم چون گفتن هر محیط یا چیزی که توی تریلر دیدید رو میتونید توی بازی تجربه کنید و برید سراغش :x الان متوجه شدم که بازی چقدر میتونه خفن از آب دربیاد...اون تریلر رو صرفا یه نمایش واسه ایجاد جلب توجه می‌دونستم ولی حالا که صحبتاشونو شنیدم، بنظرم با نمایش گیم‌پلی قراره سر به بیابون بزاریم :D

+

پنل 10 سالگی آنچارتد، بهترین پنلی بود که تا حالا تو عمرم دیدم...آخرش همه بعض کرده بودن که دیگه آنچارتدی در کار نیست :(( خیلی خاطرات جالبی به اشتراک گذاشته شد و این بار همه‌ی صداپیشه‌ها از نسخه‌ی اول تا 4 اومده بودن حتی لازاروویچ :D
نولان نورث هم گفت که حالا که کار صداپیشگیش توی سری تموم شده، قرار بره کل نسخه‌ها رو برای اولین بار از اول تا آخر بشینه و بازی کنه :D به U:GA هم اشاره کرد و گفت که از دستش ندید :D<:-P یه کلیپ جالب هم از اولین مصاحبه شغلیش واسه Uncharted 1 به نمایش گذاشته شد که خیلی جالب و فان بود :D
اگه طرفدار آنچارتد هستید و بصورت زنده پنل رو ندیدید، بعدا حتما ببینیدش... خیلی فضای معنوی و خفنی داشت...یه خداحافظی تمام و کمال واسه بهترین سری Playstation :x
راستش پنل‌ها اون حس ناامیدی که از کنفرانس داشتم رو از بین برد...امشب PSX خواب رو از چشمام گرفت ولی ارزشش رو داشت <:-P بریم ببینیم تو پنل TLOU چه خبره :D
 
آخرین ویرایش:

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
اجرای زنده الی و جوئل :x:x:x:

2017-12-10_060458.jpg 2017-12-10_060523.jpg 2017-12-10_060514.jpg

از دست ندید :((

+

نیل دراکمن تایید کرد که بازی قراره تو E3 2018 نمایش داشته باشه <:-P
پنل رو هم ببینید، اطلاعات خوبی بدست اومد...تایید شد که بیشتر بازی توی سیاتل اتفاق می‌افته. نیل اعلام کرد که 50 تا 60 درصد از بازی تکمیل شده <:-P
این جمله‌ی نیل هم فوق‌العاده امیدوارکننده و خفن بود :x :
‘We’ll always be making single player, linear, narrative-based games at Naughty Dog’
 
آخرین ویرایش:

aliahmadi2

کاربر سایت
Sep 26, 2008
4,250
نام
AliDEvil
اجرای زنده الی و جوئل :x:x:x:

View attachment 82480 View attachment 82481 View attachment 82482

از دست ندید :((

+

نیل دراکمن تایید کرد که بازی قراره تو E3 2018 نمایش داشته باشه <:-P
پنل رو هم ببینید، اطلاعات خوبی بدست اومد...تایید شد که بیشتر بازی توی سیاتل اتفاق می‌افته. نیل اعلام کرد که 50 تا 60 درصد از بازی تکمیل شده <:-P
این جمله‌ی نیل هم فوق‌العاده امیدوارکننده و خفن بود :x :
‘We’ll always be making single player, linear, narrative-based games at Naughty Dog’

آقا اینو از کجا پیدا کنم؟ لینکی چیزی ازش بدید [-o<
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
Monster Hunter رو بازی کردم .
اول عکسها ؛
روی PRO تنظیمات داره ، من روی گرافیک گذاشتم




:D



GIF
5san_ezgif-4-c82e580630.gif

در مورد بازی : باگ که امضاشه ! ، همه چی از همه چی عبور میکنه !! ، گیم پلی در قسمت کمبوها دلچسبه ولی همونطور که قبلا گفتم روند تکراری داره برام نه بخاطر آپگریدهای بیشتر ، حس کشتن دایناسور رو نمیده ، انتظار گرافیک برای این بازی نداشتیم ، گرافیک فنی ضعیفه میتونست بهتر باشه چون مشخصه تناقض داره بعضی قسمتها مثل پوشش گیاهی با محیط های اطرافش . این همه روضه خوندم که بگم بازم جذب نشدم نوش جون طرفداراش .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر