نه ۲گیگ روزانه ،۲ گیگ شبانه. از روزانه ۹۰۰ مگ مونده که اصلا کم نمیشه ازش و به صورت ازاد داره حساب میکنهیک گیگ روزانه و یک گیگ شبانس
حجم روزانه که تموم بشه مصرف آزاد حساب میشه
شما اپ همراه اول رو بریزید رو گوشی و از اون طریق حجم و بسته ای که گرفتید رو چک کنید. بعد یک نکته ی دیگه هم که باید توجه کنید اینه که ببینید این حجم ٩٠٠ مگ باقی مونده برای چه ساعتی هست چون معمولا با تاخیر محاسبه میشه اما درکل بعد از پایان بسته باید پیامک بیاد. اینارو همه اول چک کنید. بعدش دیدید که مشکل از خودشونه با شماره ٩٩٩٠ تماس بگیرید و مشکلتون رو اعلام کنید. یه شکایت نامه هم با ضمیمه کردن مستنداتتون به سامانه ١٩۵ یعنی اینجا سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | وزارت ارتباطات فناوری و اطلاعاتنه ۲گیگ روزانه ،۲ گیگ شبانه. از روزانه ۹۰۰ مگ مونده که اصلا کم نمیشه ازش و به صورت ازاد داره حساب میکنه
Sent from my iPhone using Tapatalk
مرسی.بله از اپ استفاده میکنم کاملا در جریان هستم. به این صورت باید بگم که انگار بسته فریز شده! ۹۰۰ مگ روزانه مونده و ۲ گیگ شبانه، زنگ هم زدم که گفتن پیگیری میشه که تا الان خبری نشده :/شما اپ همراه اول رو بریزید رو گوشی و از اون طریق حجم و بسته ای که گرفتید رو چک کنید. بعد یک نکته ی دیگه هم که باید توجه کنید اینه که ببینید این حجم ٩٠٠ مگ باقی مونده برای چه ساعتی هست چون معمولا با تاخیر محاسبه میشه اما درکل بعد از پایان بسته باید پیامک بیاد. اینارو همه اول چک کنید. بعدش دیدید که مشکل از خودشونه با شماره ٩٩٩٠ تماس بگیرید و مشکلتون رو اعلام کنید. یه شکایت نامه هم با ضمیمه کردن مستنداتتون به سامانه ١٩۵ یعنی اینجا سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | وزارت ارتباطات فناوری و اطلاعات
ثبت کنید. انشالا مشکلتون حل شه.
خواهش میکنم. برای من هم تقریبا همچون اتفاقی افتاد دو صفحه پیش مشکلم رو همینجا مطرح کردم. وقتی زنگ زدم گفتن تقریبا یک هفته ای طول میکشه باهات تماس بگیرن. البته مشکلم رو همون روز حل کردن ولی یکی تقریبا ٣ ۴ روز بعدش باهام تماس گرفت و پیگیر مشکلم بود که بهش گفتم درواقع مشکلم حل شده! شما صبر کن یه دو سه روزی بعد دوباره تماس بگیر.مرسی.بله از اپ استفاده میکنم کاملا در جریان هستم. به این صورت باید بگم که انگار بسته فریز شده! ۹۰۰ مگ روزانه مونده و ۲ گیگ شبانه، زنگ هم زدم که گفتن پیگیری میشه که تا الان خبری نشده :/
Sent from my iPhone using Tapatalk
مشکل همه همینه لطفا راهنمایی کنیدیه سوال در این مورد داشتم یک مشکلی که من با مودم TD-LTE ایرانسل دارم . مشکل portforwarding و DMZ host است من قبلا با اینترنت ADSL کار میکردم و DMZ host جواب میداد مثلا روش سایت و سرور بازی هاست میکردم و افراد دیگر از کشور های مختلف بدون مشکل وصل میشدند اما با اینترنت ایرانسل هر کاری کردم نشد . سرعتش واقعا عالیه ولی نمیدونم چطوری هاست رو روش فعال کنم بنظر شما مشکل از NAT Type 3 بودن هست؟ من از کارشناسای ایرانسل پرسیدم گفتن که هیچ محدودیتی برای اینکار وجود ندارد.
مودم من TD-LTE GP-2101 هست لطفا راهنماییم کنید .
مشکل همه همینه لطفا راهنمایی کنید