آی پی عنوان «Biomutant» و سازندگان آن «Experiment 101» توسط «THQ Nordic» خریداری شد

Ali Rz

کاربر سایت
Oct 1, 2015
277
ظاهرا با توجه به اطلاعات منتشر شده، «THQ Nordic» قصد دارد که عنوان «Biomutant» را به یکی از فرانچایز‌های اصلی خود تبدیل کند.

biomutant_screenshot_04-1024x576.jpg



از قبل می‌دانستیم که THQ Nordic در برنامه دارد که بازی اکشن نقش‌آفرینی Biomutant را که در یک دنیای پسا آخر الزمانی Open World قرار دارد، منتشر کند. حالا به تازگی، آنها آی پی این عنوان را به همراه استودیو سازنده آن «Experiment 101» خریداری کرده‌اند؛ این استودیو، شمار استودیو‌های THQ Nordic را در سوئد، به چهار می‌رساند.

Experiment 101 توسط آقای «Stefan Ljungqvist» تاسیس شد که وی قبلا به عنوان کار‍‌گردان هنری و کارگردان بازی در «Avalanche Studios» کار کرده بود. THQ Nordic قصد دارد که Biomutant را به یکی از فرانچایز‌های اصلی‌اش با کمک Ljunqvist تبدیل کند.

این عنوان بسیار جالب به نظر می‌رسد؛ همانطور که شامل یک جهان بزرگ و متنوع می‌شود که بازیکنان می‌توانند عبور کنند با استفاده از انواع مختلف وسایل نقلیه، برای مثال با یک جت‌اسکی و یک UFO. بازی همچنین شامل یک کاراکتر قابل شخصی سازی است؛ کسی که سعی در زنده ماندن با ساخت‌ و ساز، Bionics و حتی جهش‌های فیزیکی، دارد.

Biomutant قرار است برای PC ,PS4 ,Xbox One در سال 2018 منتشر شود؛ خوشبختانه، ما به زودی بیشتر در مورد این بازی یاد خواهیم گرفت.

منبع

Read the whole post here.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر