درود
EA در سال 2015 با همکاری Jade Raymond، تهیه کننده و از پایه گذاران Assassin's Creed، استودیو EA Motive را در شهر مونترئال کانادا تاسیس کرد. هدف از تاسیس استودیو در ابتدا کمک در ساخت Star Wars ها و در عین حال خلق یک IP ـه جدید در سبک Action/Adventure برای EA بود. عنوانی که تا کنون هیچ جزئیاتی از سوی EA ارائه نشده است. با وجود موفقیت های عنوان های Open World و به خصوص سری Assassin's Creed، کمپانی EA به طور مستقیم بیان کرد که این IP زمینه ساز ورود گسترده شرکت به سبک Action/Adventure خواهد بود.
این هفته در کنفرانس UBS، مدیر مالی EA، آقای Blake Jorgensen در مورد این بازی اطلاعات بیشتری ارائه کرد:
"ما تیمی در مونترئال داریم که که مشغول تولید یک فرنپایز جدید اکشن احتمالا برای سال مالی 2021 (از پاییز 2020) هستند. بازی بسیار جذاب است و مکانیزم ها و نوآوری های گیم پلی آن فکر نمیکنم در جای دیگری تاکنون مشاهده شده باشند."
Blake Jorgensen همچنین بیان کرد که عدم داشتن یک IP اکشن برای EA، دلیل فعالیت های زیاد آنها در این زمینه است. فعالیت هایی که در این IP و Anthem مشاهده خواهند شد:
"این (سبک Action/Adventure) یک قسمت بزرگ در صنعت بازی های کامپیوتری است. قسمتی که ما حضور فعالی در آن به خاطر تمرکز بر روی بازی های ورزشی و FPS نداشتیم. بنابراین احساس کردیم که پتانسیل بزرگی برای ما در این سبک وجود دارد"
Source
EA در سال 2015 با همکاری Jade Raymond، تهیه کننده و از پایه گذاران Assassin's Creed، استودیو EA Motive را در شهر مونترئال کانادا تاسیس کرد. هدف از تاسیس استودیو در ابتدا کمک در ساخت Star Wars ها و در عین حال خلق یک IP ـه جدید در سبک Action/Adventure برای EA بود. عنوانی که تا کنون هیچ جزئیاتی از سوی EA ارائه نشده است. با وجود موفقیت های عنوان های Open World و به خصوص سری Assassin's Creed، کمپانی EA به طور مستقیم بیان کرد که این IP زمینه ساز ورود گسترده شرکت به سبک Action/Adventure خواهد بود.
این هفته در کنفرانس UBS، مدیر مالی EA، آقای Blake Jorgensen در مورد این بازی اطلاعات بیشتری ارائه کرد:
"ما تیمی در مونترئال داریم که که مشغول تولید یک فرنپایز جدید اکشن احتمالا برای سال مالی 2021 (از پاییز 2020) هستند. بازی بسیار جذاب است و مکانیزم ها و نوآوری های گیم پلی آن فکر نمیکنم در جای دیگری تاکنون مشاهده شده باشند."
Blake Jorgensen همچنین بیان کرد که عدم داشتن یک IP اکشن برای EA، دلیل فعالیت های زیاد آنها در این زمینه است. فعالیت هایی که در این IP و Anthem مشاهده خواهند شد:
"این (سبک Action/Adventure) یک قسمت بزرگ در صنعت بازی های کامپیوتری است. قسمتی که ما حضور فعالی در آن به خاطر تمرکز بر روی بازی های ورزشی و FPS نداشتیم. بنابراین احساس کردیم که پتانسیل بزرگی برای ما در این سبک وجود دارد"
Source