امتیازات Star Wars Battlefront II

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
73951


Developer : EA DICE
Publisher : Electronic Arts
Engine : Frostbite 3
Platforms : PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
release date : November 17, 2017​
-----------------------------------------------------------
Hobby Consolas : 91
We Got This Covered : 90
Areajugones : 90
Everyeye.it : 86
COGconnected : 86
t's clear that the developers have been paying close attention to player feedback, as this feels like a significant improvement over the previous entry in the series. Major additions like the single-player campaign, the revamped Star Card system and the streamlined game modes all make for a much more robust moment-to-moment playthrough. There's still room for improvement with the loot box system, but it's already been fixed once, and there's every chance that it's only going to get better. The look and feel of Star Wars has been expertly captured in every inch of this game, while the battles are a faithful homage to the most exciting conflicts in the entire series.​
Atomix : 85
JeuxActu : 85
SpazioGames : 85
XGN : 85
Multiplayer.it : 83
3DJuegos : 80
Meristation : 80
GamingTrend : 80
Gameblog.fr : 80
Star Wars Battlefront II draws a line from the past of the license. Complete overhaul of the space combat system, disappearance of the walker mode, addition of classes, significant content at the launch, various objectives, addition of a solo campaign. Everything we have expected in the first one is finally here. Only the cash shop and the feeling of shooting (little bit spineless) are problems. Despite that we have in front of us a complete Star Wars game, especially with best the SW space combat since the X-Wing series.​
DarkStation : 80
Star Wars Battlefront II improves on the original with more maps and heroes, but there are fewer modes, and the online gameplay may waver over time for some. Regardless, the core gameplay is solid, and the new Galactic Assault is excellent. The single-player content is still slim, but the campaign is nonetheless a great inclusion that adds more than you’d think to the official canon. I’m not a huge fan of the Loot Crates, though I’d live with it for the promised free DLC, the first of which has content from The Last Jedi. Still, in a perfect world, Star Cards would be fairer to obtain and unlocking heroes wouldn’t be such a grind. EA plans to keep tweaking the game post launch and adding content through Live Service, and I’m intrigued to see how the game evolves over time. Overall, Star Wars Battlefront II isn’t a shooter for everybody, but it’s a must-have for fans. Indeed, the Force is strong with this one.
GamesRadar+ : 80
GameSpace : 80
GameCrate : 73
Polygon : 70
Cheat Code Central : 70
PlayStation LifeStyle : 70
InsideGamer.nl : 70
EGM : 70
Post Arcade (National Post) : 70
Digital Trends : 70
IGN : 65​
Battlefront 2 does a lot of things right, offering a Star Wars experience that’s stunning to look at and wonderfully faithful to the source material, but it stumbles hard on the delivery. The campaign is amusing but scatterbrained, and worse, in multiplayer the randomized progression systems are downright hostile toward its players. EA has already made two big adjustments to this system in the week leading up to launch alone, and we can only hope that more significant changes are on the way. But right now, the Star Cards system’s frustrating progression is actively driving me away from the multiplayer battles.

GameSpot : 60​
Despite the removal of the microtransactions, player progression is still largely tied to the randomized loot boxes--mitigating player agency and choice in multiplayer.
Metro GameCentral : 60
AusGamers : 60
Shacknews : 60
Game Revolution : 50
M3 : 50

Metacritic(PS4) : 69​
 
آخرین ویرایش:

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,276
نام
مهدی
بازی رسما میگه پول بده آیتم بهتر بخر، وقتی این هست یعنی یه عده میخرن و گند میزنن تو بازی، یعنی بازی p2w هستش و به فروش اسکین و کاستوم خلاصه نمیشه، به طور خلاصه یعنی اساسی ر*یدن بچه‌های EA :D
اگه اشتباه متوجه شدم شفاف سازی کنین :D
خب ببین در حالت کلی این حرف درسته.من نسخه استاندارد بازی رو پیش خرید کردم و تا جمعه که بازیش نکردم نمیتونم نظر قطعی بدم اما توی بتا شما توی هر دست بازی مد Assault که 40 نفره بود فقط 1 بار حق داشتی یه هیرو برداری و وقتی کشته میشدی دیگه اجازه برداشتنش رو نداشتی و فقط باید با همون سربازهای معمولی بازی میکردی.یعنی اینجور نیست که حتی اونی که میخواد هزار دلار پرداخت درون برنامه ای بخره دیگه 24 ساعت دستش هیرو باشه.هیروها هم یمقدار از سربازها جونشون بیشتره و در این حد نیست هزار تیر بخورن نمیرن.بعد من چه در بتا نسخه دوم چه در نسخه ی اول بازی اصلا هیرو برنداشتم چون هیچ علاقه ای بهشون ندارم و اینکه خودم با کمک یکی دو نفر دیگه بارها دخل هیروها رو میوردیم و مپ رو جهنم میکردیم براشون.هیروها سبک بازیش منحصر به فرده و جنگولک بازی زیاد دارن.خیلی ها برشون میداشتن توی بتا و در عرض چند ثانیه کشته میشدن چون اصلا بلد نبودن با مکانیزم گیم پلیشون بازی کنن و واقعا عمق گیم پلی هیروها بالاست.
حالا الان قیمت هیروها رو خیلی بالا گذاشتن و مطمن باش هرکسم بخره بعد پشیمون میشه چون نسبت به هزینه ای که میدی اصلا بهت برتری خیلی خاصی توی مپ نمیده چون دو سه تا سرباز بریزه روت مخصوصا از فاصله دور سریع دخلت میاد پس بهتره همون با تلاش خودت بازشون کنی یا اینکه ea نظرش رو عوض کنه و قیمت های کریستال مورد نیاز برای هیروها رو خیلی بیشتر بیاره پایین
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
بعدشم دم به دیقه Loot Box باز کردن و ساعتها جمع کردن امتیاز واسه باز کردن یه هیرو که خیلیا به خاطر بازی کردن باهاش 60 دلار دادن و حالا فقط باید چند ساعت وقتشونو تلف کنن که بتونن اون شخصیت رو آزاد کنن، اگه مفهوم کارای تکراری نمی‌ده، دیگه نمیدونم معنی تو از تکراری بودن چیه...کلا سیستم پیشروی تو بازی داغونه. من خودمم ویدیوهای زیادی از بازی دیدم و قشنگ می‌دونم که گیم‌پلی و محتوای بازی چه پیشرفت عظیمی داشته (همونطور که توی پست قبلیم هم گفتم، ولی مثل اینکه تعصب نذاشته ببینی :D) ولی این سیستم پیشروی قشنگ نابود کرده بازیو و اجازه نمیده با خیال راحت از بازی لذت ببری. خیلی از سایت‌ها از جمله همین GameSpot و IGN هم بهش اشاره کردن و نیازی نیست برم یکی یکی ازشون نقل قول بیارم... واسه همین هم گفتم که واقعا حیف شد، چون میدونم بازی محتوای خیلی خوبی رو داره که توسط این Grind کردن و انجام کارهای تکراری و زمانبر واسه رسیدن بهشون، قشنگ نابود شده.
در آخر هم بگم که تو هنوزم داری کیفیت بازیارو با مدت زمانشون میسنجی پس واقعا SW Battlfront 2 واسه تو ساخته شده :D فک کنم اگه EA میگفت واسه آزاد کردن یه اسلحه واسه 40 ساعت دور یه مپ رو سینه خیز طی کن، با کمال میل قبول می‌کردی...چون مدت زمان بازیو میبره بالا و محتوا حساب میشه و از این حرفا :D:|
الکی هم بحث عکس پروفایل و سینگل باز بودن منو وسط نکش :D اگه همه از بازی تعریف می‌کردن و فقط من بودم که ایراد گرفتم، حرفت درست بود ولی خودت بازخوردا رو می‌بینی... در آخر هم نیازی نمیبینم که بیام واست از تعداد ساعاتی که پای مولتی‌پلیر، BF1 و BF4 و TLOU و ... بگم. اگه اینجا نمیام دنبال Squad بگردم و دربارش کامنت بدم، دلیل نمیشه که کلا مولتی رو گذاشتم کنار :-P همین Lawbreakers بدبخت رو چند نفر بازی کردن؟ فک کنم فقط من بودم و رفقا :D:|...بازی 30 دلاری که خیلی از کثافت‌کاریای این روزها توش نبود و به خاطر اینکه مارکتینگ قوی پیشتش نبود و بازار این جور بازیا شلوغ بود، خیلی راحت شکست خورد.
در کل امیدوارم EA با آپدیت‌ها این مشکلات و این سیستم مسخره رو برداره و همگی مثل آدم از محتویات بازی لذت ببریم...
من خودم از جریانه وقت بیش از اندازه ای که باید برا بازی بذاری تا یک هیرو ازاد بشه انتقاد کردم دلیلی بر جریان پیش خرید کردن من نیست حتی انتظار نداشتم متایه بازی عدد 80 بشه اما از اون سمت هم انتظار داشتم منتقدا از بخش مولتی تعیرف کنن که همینطور هم شد
من فکر کردم منظورت محتوایه بازی هست که تکراری میشه که گفتم اصلا اینطور نیست و نقدی هم ندیدم که بگه محتوا تکراری میشه چون هیچ عقلی به این میزان از محتوا نمیگه تکراری شدن
تو ازاد کردن یک هیرو با جمع کردن پول رو وقت تلف کردن میدونی ولی من نمیدونم تازه اینو نتیجه انگیزه برا ادامه بازی میدونم البته دقت کن تا قبل از این که قیمت هیروها 40000 کردیت بود اگه این حرف رو زده بودی منم باهات موافقت میکردم چون اون واقعا یک بی احترامی به بازیکن بود ولی الان با قیمت گذاریشون شده مثل بازی for honor فکر کنم این بازی هم نرفتی زمان انتشارش کلی بهش نقد منفی وارد شد که کل محتوایه بازی رو اگه بخوایی داشته باشی باید بالا 700 دلار پول بدی(انگار یقه پلیر رو گرفتن که باید 700 دلار پول بدی:|) رفتم بازیش کردم تنها مشکلی که تو بازی نداشتم کبود پول بود:D من هیچ دلیلی نمیبینم این بازی رو بد بدونم چرا چون زمانی که هیروهای جدید میان اگه من پولامو خرج کرده باشم و باید دوباره کلی پول جمع کنم تا یه هیرو بگیرم ولی یکی میره پول واقعی میده تا هیرو رو ازاد کنه اصلا من بدی تو این جریان نمیبینم حالا اون زودتر هیرو رو داره که چی مثلا؟ خوب منم با بازی کردن و سرگرم شدنم اون هیرو رو بدست میارم(مگه بایزی محتواش فقط همین هیروهاست؟ کلی سلاح و ایتم اضافه داره درصورتی که for honor فقط هیرو بازی بود) تازه زمانی که هیرو رو بدست بیارم انگیزم برا ادامه بازی چندبرابر میشه چون اون هیرو خودش روش خاص خودش در بازی کردن رو داره و اگه همون اول دست من بود شاید ازش سرسری رد میشدم ولی الان چون زحمتش رو کشیدم میرم باهاش کلی بازی میکنم
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: FUTURE

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
شاهکاری دیگر از EA :
EA گزینه‌ی Refund رو از پرتال مشتریان خودش برداشته :|:|:| حالا رسما واسه Refund کردن بازی فقط باید با Customer Service تماس بگیری :|
EA has removed the refund button from their customer portal

TVoMmbZsoLyMwZ0zrxOXG7Kd5XL3csGPdHJcqQDyz1s.png

قشنگ دارن یه کاری می‌کنن که ملت نتونن به راحتی بازیشونو ریفاند کنن...انصافا حیف Star Wars و حتی استدیوی DICE که دست همچین ناشر حال به هم زنی افتاده...
حالا جالب اینه که دیروز چند نفر هم با همچین مشکلاتی مواجه شده بودن :

DOiXRZ7UIAAYrZd.jpg DOiXSVZUQAAcPQP.jpg

پ.ن: سال دیگه میان میگن واسه ریفاند کردن بازی، باید به اندازه 50 دلار لوت باکس خریداری کنید و توی لوت باکس‌ها دنبال دکمه‌ی ریفاند باشید :D:|

من خودم از جریانه وقت بیش از اندازه ای که باید برا بازی بذاری تا یک هیرو ازاد بشه انتقاد کردم دلیلی بر جریان پیش خرید کردن من نیست حتی انتظار نداشتم متایه بازی عدد 80 بشه اما از اون سمت هم انتظار داشتم منتقدا از بخش مولتی تعیرف کنن که همینطور هم شد
من فکر کردم منظورت محتوایه بازی هست که تکراری میشه که گفتم اصلا اینطور نیست و نقدی هم ندیدم که بگه محتوا تکراری میشه چون هیچ عقلی به این میزان از محتوا نمیگه تکراری شدن
تو ازاد کردن یک هیرو با جمع کردن پول رو وقت تلف کردن میدونی ولی من نمیدونم تازه اینو نتیجه انگیزه برا ادامه بازی میدونم البته دقت کن تا قبل از این که قیمت هیروها 40000 کردیت بود اگه این حرف رو زده بودی منم باهات موافقت میکردم چون اون واقعا یک بی احترامی به بازیکن بود ولی الان با قیمت گذاریشون شده مثل بازی for honor فکر کنم این بازی هم نرفتی زمان انتشارش کلی بهش نقد منفی وارد شد که کل محتوایه بازی رو اگه بخوایی داشته باشی باید بالا 700 دلار پول بدی(انگار یقه پلیر رو گرفتن که باید 700 دلار پول بدی:|) رفتم بازیش کردم تنها مشکلی که تو بازی نداشتم کبود پول بود:D من هیچ دلیلی نمیبینم این بازی رو بد بدونم چرا چون زمانی که هیروهای جدید میان اگه من پولامو خرج کرده باشم و باید دوباره کلی پول جمع کنم تا یه هیرو بگیرم ولی یکی میره پول واقعی میده تا هیرو رو ازاد کنه اصلا من بدی تو این جریان نمیبینم حالا اون زودتر هیرو رو داره که چی مثلا؟ خوب منم با بازی کردن و سرگرم شدنم اون هیرو رو بدست میارم(مگه بایزی محتواش فقط همین هیروهاست؟ کلی سلاح و ایتم اضافه داره درصورتی که for honor فقط هیرو بازی بود) تازه زمانی که هیرو رو بدست بیارم انگیزم برا ادامه بازی چندبرابر میشه چون اون هیرو خودش روش خاص خودش در بازی کردن رو داره و اگه همون اول دست من بود شاید ازش سرسری رد میشدم ولی الان چون زحمتش رو کشیدم میرم باهاش کلی بازی میکنم
میفهمم منظورتو و خب هر کسی یه دیدگاه و سلیقه‌ای داره :-bd امیدوارم از بازی لذت ببری <:-P
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
کار EA واقعا بی شرمانه است ولی خب نکته ای که ما بهش توجه نمیکنیم اینکه داریم درباره جنگ ستارگان صحبت میکنیم. امریکایی ها (بازار اول صنعت گیم) نسبت به جنگ ستارگان جنونی غیر قابل وصف دارن در حدی که انگار واقعا بخشی از تاریخشون هست !
حالا EA تو همچین بازی پر زرق و برگی بگه ده دلار بده تا بتونی با شمشیر لیزری دو نفر تیکه پاره کنی کسی تو امریکا بهش نه میگه ؟
الان هم نصف بیشتر استدیوهای EA درگیر ساخت بازیهای جنگ ستارگان هستند و جدا از این سودجویی ها، دست پای استدیو ها بابت خلق داستان های جدید بشدت بسته است و باید در همون خط داستانی که کمپانی لوکاس بهشون زور میکنه باقی بمونند
این اتفاق به زودی برای اسکوئر انیکس و قرارداد گنده ای که با مارول بسته رخ میده، البته رخ داده اولین قربانی هم کنار گذاشته شدن سری اصیل هیتمن به خاطره مرد اهنی و کاپیتان امریکا بود
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
الان بحث این نیس که کی توی بازی چقدر بهتر از بقیه بازی میکنه ، فکر میکنم یه بحثی پیش اومده که منظور بچه ها رو متوجه نمیشین ، بحث سر اینه روشی که EA در پیش گرفته تاثیر مستقیمی روی تصمیم تولیدکننده ها و ناشرها میزاره ، برا همین همینجا باید جلوش گرفته بشه وگرنه معضل بزرگی برای همه در آینده میشه ، با دید دیگه هم ببینیم ، شما در حین بازی تلاش میکنین که به یه سری قابلیتها دس پیدا کنینو لولتونو ارتقا بدین ، اینکه یه نفر بیاد قابلیتهایی رو که شما براش تلاش کردینو بخره نباید ناراحتتون کنه ، چون شما بازی میکنید برای چالش بیشتر ، شما با هر قدرتی که در اختیار دارید ، تعیین کننده اون گیمر نیس که چقدر قراره در مقابلش دووم بیارین ، بلکه خودتونین که سطح بازی کردنتونو به رخ حریفان میکشین (البته همه مواقع هم جواب نمیده :D) این جمله شاید براتون آشنا باشه : بزارین فکر کنن هیچی نیستین ، شما هم با همون هیچی شروع کنین ، ولی همه چیو بگیرین (این جمله هم در مورد همه صدق نمیکنه )​
 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,938
نام
احمد
اخرش من نفهمیدم مشکل چیه:p:D
مشکل اینه که بازی 60 دلاره ولی محتویات 60 دلار رو نمیده؟
یا با بازی کردن باید محتویات 60 دلار رو باز کرد؟
یا بازی که 60 دلاره، برای باز کردن ایتم های درونی هم باید پول داد؟
اگه مورد سوم باشه که EA باید بره بمیره، در غیر این صورت هم کیفیت کلی بازی های EA از رده خارج شده! بحث یکی دو ای پی هم نیست! از مس افکت گرفته، تا DEAD SPACE و mirror's edge و NFS و... یک تایتان فال داشت که اونم بخاطر نحوه انتشارش نابود شد!
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
3DJuegos : 80
Star Wars Battlefront 2 manages to fulfill every desire its community has wished for, but it fails at delivering solid content and gameplay. The progression system has also been spoiled by random loot boxes almost entirely. Still, it definitely succeeds at letting you fantasize with a rich and spectacularly detailed universe.
Post Arcade (National Post) : 70
And the sad truth is that those who can’t play for scores upon scores of hours and refuse to spend more money to get the game’s best stuff will likely feel the consequences in online play as they go up against those who have. This could potentially put a serious damper on online fun as time rolls on.
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
GameCrate : 73
Star Wars Battlefront II has solid core gameplay and offers a wide variety of content to enjoy, but at the moment it's hard to look past the loot crate issues in order to appreciate what the game does well.
EGM : 70
Star Wars Battlefront II still tips more toward the causal side of multiplayer competition, but that doesn’t mean there isn’t a fair amount fun to be had. That said, the game’s potentially pay-to-win progression
model doesn’t do it any favors.
کاهش متا به 78
همونطور که مشخه اکثریت منتقدها دلیل اصلیشون برای نمره کم دادن پرداخت درون برنامه ای هست و در عوضش از گیم پلی و محتوایه بازی تعریف کردن
 
آخرین ویرایش:

The Hound

کاربر سایت
Sep 6, 2011
760
نام
نوید
این مسئله پرداخت های درون برنامه ای و مشتقاتش اگه کنترل نشن به وسیله خود گیمرا تا چند وقت دیگه روزگار همه رو سیاه می کن. اقا پول ندید واسه این پرداختا. ندید خواهشا.
یوبی و ea دارن به انحراف می کشونن دنیای گیمو و یاد بقیه هم می دن. 4 تا کارشون شکست تجاری بخوره با سر بیاد زمین شدتشو حداقل کمتر می کنن. سود کنن از میکروترنزکشن واویلاست.
ببینین سر اسسین که افلاینه کاملم همین بساطو راه انداختن. ماموریت موقت. مثل ادم ماموریتو بزار تو بازی دیگه یعنی چی فقط چند روز وقت می دی؟! اپراتور تو رینبو بخوای باز کنی هر کدوم 25 هزار تا.
اونوقت مگه امتیاز می ده ته بازی. بالاخره ادم کار و زندگی داره نمیشه که روزی 6 ساعت بزاری پای گیم. اینو گذاشته مجبور شی بری پول بدی اپراتور باز کنی با قیمت کاملا غیر منطقی. ته تهش 10 هزار امتیار میرزه
هر اپراتور نه 25 هزار تا. خلاصه اینکه دهن مارو صاف کردن با این کارا. اگه ساخت بازی با 60 دلار نمیصرفه براتون حالا اجباری نیست توی گیم فعال باشید. برید جای دیگه سرمایه گذاری کنید . کار یاد بقیه ندید.
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
این مسئله پرداخت های درون برنامه ای و مشتقاتش اگه کنترل نشن به وسیله خود گیمرا تا چند وقت دیگه روزگار همه رو سیاه می کن. اقا پول ندید واسه این پرداختا. ندید خواهشا.
یوبی و ea دارن به انحراف می کشونن دنیای گیمو و یاد بقیه هم می دن. 4 تا کارشون شکست تجاری بخوره با سر بیاد زمین شدتشو حداقل کمتر می کنن. سود کنن از میکروترنزکشن واویلاست.
ببینین سر اسسین که افلاینه کاملم همین بساطو راه انداختن. ماموریت موقت. مثل ادم ماموریتو بزار تو بازی دیگه یعنی چی فقط چند روز وقت می دی؟! اپراتور تو رینبو بخوای باز کنی هر کدوم 25 هزار تا.
اونوقت مگه امتیاز می ده ته بازی. بالاخره ادم کار و زندگی داره نمیشه که روزی 6 ساعت بزاری پای گیم. اینو گذاشته مجبور شی بری پول بدی اپراتور باز کنی با قیمت کاملا غیر منطقی. ته تهش 10 هزار امتیار میرزه
هر اپراتور نه 25 هزار تا. خلاصه اینکه دهن مارو صاف کردن با این کارا. اگه ساخت بازی با 60 دلار نمیصرفه براتون حالا اجباری نیست توی گیم فعال باشید. برید جای دیگه سرمایه گذاری کنید . کار یاد بقیه ندید.
البته من این جریان رو بیشتر خوب میدونم تا بد
مثلا یکی پول نداره بره سیزن پس بگیره خوب این جریان میتونه بهش کم کنه تا بدون پرداخت پول ایتم هایی که دوست داره باز کنه اونی هم که پول داره بره ایتم ها رو بخره مثل جریان سیزن پس
ولی جریان اینجاست باید یه تعادلی بیشنون ایجاد کنند مثلا قیمت هیروها به قدری زیاد نباشه که طرفی که پول نداره دیگه واقعا مجبور شه برا بازی پول خرج کنه از اون سمت هم بقدری ارزون نباشه که طرفی که رفته سیزن پس گرفته از پولی که داده پشیمون شه
ولی خب متاسفانه تو این بازی قبل از اعتراضات بیشتر به سمت ناعادلانه بودن میرفت
 
  • Like
Reactions: The Hound

The Hound

کاربر سایت
Sep 6, 2011
760
نام
نوید
البته من این جریان رو بیشتر خوب میدونم تا بد
مثلا یکی پول نداره بره سیزن پس بگیره خوب این جریان میتونه بهش کم کنه تا بدون پرداخت پول ایتم هایی که دوست داره باز کنه اونی هم که پول داره بره ایتم ها رو بخره مثل جریان سیزن پس
ولی جریان اینجاست باید یه تعادلی بیشنون ایجاد کنند مثلا قیمت هیروها به قدری زیاد نباشه که طرفی که پول نداره دیگه واقعا مجبور شه برا بازی پول خرج کنه از اون سمت هم بقدری ارزون نباشه که طرفی که رفته سیزن پس گرفته از پولی که داده پشیمون شه
ولی خب متاسفانه تو این بازی قبل از اعتراضات بیشتر به سمت ناعادلانه بودن میرفت

موافقم.دقیقا منظور منم همین قیمتای غیر منصفانست که قرار نیست حق انتخاب بده بین پرداخت پول یا چند ساعت زحمت کشیدن تو بازی. هدف فقط چاپیدنه چون اگه منصفانه بزارن که زیاد افراد مایل به پول دادن نمیشن.
بودن این مسئله به صورت کنترل شده خوبه ولی چون هدف فقط چاپیدن هست بدجوری داره لطمه می زنه. مثلا همون مثال که زدم سر رینبو انصافا وحشتناک زیاده 25 هزار تا واسه یه اپراتور با هر معیاری که نگا کنی.
حالا باز خوبه رینبو ایتم محور نیست اصلا کلا مهارت محوره و همون اپراتورای ارزون خود بازی کافیه اما بازم جلوی این قیمت گذاریا ادم وانسته نسخه های بعد ایتم محور می شه و رسما P2W.
 
  • Like
Reactions: blechh

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
بازی ساز ها به بهانه بالا رفتن هزینه ساخت و خیلی چیز های دیگه این عنصر رو وارد کردن که شدیدن باهاش از جانب منتقدین و مردم مخالفت شده. ولی خود سازنده ها از حرکتشون راضین. حتی take 2 به تازگی گفته از این به بعد از این پرداخت ها حتما استفاده خواهد کرد :|

ولی چیزی که منو میترسونه اینه که برای حل این مشکل در نسل بعدی قیمت بازی هارو افزایش بدن ولی دیگه همچین خرید هاییو نزارن
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
موافقم.دقیقا منظور منم همین قیمتای غیر منصفانست که قرار نیست حق انتخاب بده بین پرداخت پول یا چند ساعت زحمت کشیدن تو بازی. هدف فقط چاپیدنه چون اگه منصفانه بزارن که زیاد افراد مایل به پول دادن نمیشن.
بودن این مسئله به صورت کنترل شده خوبه ولی چون هدف فقط چاپیدن هست بدجوری داره لطمه می زنه. مثلا همون مثال که زدم سر رینبو انصافا وحشتناک زیاده 25 هزار تا واسه یه اپراتور با هر معیاری که نگا کنی.
حالا باز خوبه رینبو ایتم محور نیست اصلا کلا مهارت محوره و همون اپراتورای ارزون خود بازی کافیه اما بازم جلوی این قیمت گذاریا ادم وانسته نسخه های بعد ایتم محور می شه و رسما P2W.
من از قیمت اپراتور ها تو رینبو خبر نداشتم ببینم چطوریه اینطور هم که شما میگی باید ساعات زیادی رو بازی کنی تا یه اپراتور بگیری اما for honor رو خیلی زیاد بازی کردم و باید بگم با رفتن چلنج ها میتونید تو 5 ساعت به راحتی 15000 استیل برا خرید هیروها بدست بیارید که به نسبت این که هیروها هر چند ماه یک بار اظافه میشدن پس کلی پول هم بدست بیارید برا خرید ایتم
تو این بازی هم که بعد از اعتراضات اومدن قیمت هیروها رو 75 درصد کاهش دادن که من دیروز کامنت یکی از کاربرای گاف رو دیدم که گفت تو 10 ساعت تریال بازی با رفتن چلنج ها تونسته 35000 کردیت بدست بیاره که مقدار خیلی خوبیه با توجه به کاهش قیمت هیروها(دقیقا شده مثل بازی فور انرد) ولی هنوز مطمئن نیستم از این جریان برا همین جمعه که بازی لانچ شد بعد از چند ساعت بازی میام تو تاپیک خودش در مورد سیستم لوت و دریافت پول صحبت میکنم تا بقیه دوستان ببینن میارزه بازی رو تهیه کنند یا نه
 
  • Like
Reactions: The Hound

ArefTheGreat

کاربر سایت
Jul 7, 2009
1,172
نام
عارف واعظ قائمی
این مسئله پرداخت های درون برنامه ای و مشتقاتش اگه کنترل نشن به وسیله خود گیمرا تا چند وقت دیگه روزگار همه رو سیاه می کن. اقا پول ندید واسه این پرداختا. ندید خواهشا.
یوبی و ea دارن به انحراف می کشونن دنیای گیمو و یاد بقیه هم می دن. 4 تا کارشون شکست تجاری بخوره با سر بیاد زمین شدتشو حداقل کمتر می کنن. سود کنن از میکروترنزکشن واویلاست.
ببینین سر اسسین که افلاینه کاملم همین بساطو راه انداختن. ماموریت موقت. مثل ادم ماموریتو بزار تو بازی دیگه یعنی چی فقط چند روز وقت می دی؟! اپراتور تو رینبو بخوای باز کنی هر کدوم 25 هزار تا.
اونوقت مگه امتیاز می ده ته بازی. بالاخره ادم کار و زندگی داره نمیشه که روزی 6 ساعت بزاری پای گیم. اینو گذاشته مجبور شی بری پول بدی اپراتور باز کنی با قیمت کاملا غیر منطقی. ته تهش 10 هزار امتیار میرزه
هر اپراتور نه 25 هزار تا. خلاصه اینکه دهن مارو صاف کردن با این کارا. اگه ساخت بازی با 60 دلار نمیصرفه براتون حالا اجباری نیست توی گیم فعال باشید. برید جای دیگه سرمایه گذاری کنید . کار یاد بقیه ندید.
دوست عزیز درباره رینبو، شما داری با پول درون برنامه کاراکتر های اضافی رو تهیه میکنی، اتفاقا خیلی هم حرکت خوبی کردن، که حتما لازم نیست $ خرج کنی برای دست رسی به کارکتر های Season pass، و در غیر این صورت بازی خودش 20 تا operator اولیه رو داره که کافی هم هست، نه مثل این بازی که از اول همه hero به نظر لاک هستن.
 
  • Like
Reactions: The Hound and H^D^

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر