شرایط مستقل شدن IO Interactive

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
دورد

حدود 6 ماه پیش بود که Square Enix در خبری شوک آور اعلام کرد که قصد دارد استودیو سازنده Hitman، یعنی IO Interactive را به فروش برساند و یا جدا کند. در همین راستا خود استودیو در حدود دوماه مذاکرات با ناشر را ادامه داد تا بتواند بدون اینکه به فروش برسد، خود را مستقل کند. نتیجه موفقیت آمیز بود و IO توانست دوباره به یک استودیو مستقل تبدیل شود. اما در این بین جزئیات زیادی بین استودیو و Square Enix بررسی شد. که شاید یکی از مهمترین های آن، حفظ IP ـه Hitman توسط استودیو در برابر از دست دادن IP ـه Kayne and Lynch بود.

io-interactive-hitman.jpg

مدیر عامل Io Interactive آقای Hakan Abrak در مصاحبه با GameIndustries نیز این مسائل را تایید کرد و گفت که استودیو در روند مستقل شدن خود نتوانست همه IP ها را حفظ کند. در واقع از بین چهار IP ـه IO، دو عنوان Hitman و Freedom Fighters به برای استودیو باقی ماند، و دو عنوان Kayne and Lynch و Mini Ninjas در دست Square Enix باقی ماندند. اما خب به گفته Hakan Abrak برای آنها Hitman از درجه اهمیت بالاتری برخوردار بود و به نظرش استودیو وتیمش در ساخت دنیا و کارکترهای عمیق استعداد بالایی دارد. او همچنین در مورد جدا شدن از Square Enix گفت:

"درست مانند بازی هایمان، این موضوع میتواند یک چالش باشد. ولی در حال حاضر ما کنترل IP ها و هر آنچه انجام میدهیم در دستان خودمان قرار دارد. مستقل بودن یعنی مجبور نیستیم روند گذشته را ادامه دهیم و میتوانیم تصمیم بگیریم که چه چیزی برای خودمان، Hitman و طرفدارهایمان مناسب است"

Source
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
اتفاقا این‌جوری بهتر شد، IO نشون داده هرچی هیتمن ساز خوبیه شوتر ساز خوبی نیست، اینجوری هم هیتمن رو همینجوری که هست باز می‌بینیم هم Square می‌تونه یه شوتر خوب از کین و لینچ در بیاره، کاری که IO نتونست!
 

amindead

کاربر سایت
Jul 21, 2010
629
کین اند لینچ خیلی خوب بود حتی نسخه دوم روزهای سگی من بشدت دوست دارم و عجب بُکش بُکشی بود
و بعید بدونم اسکوار بتونه نسخه بهتری از سازندگان اصلیش بسازه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر