Deliverer

کاربر سایت
Oct 19, 2016
549
هیچوقت از اسپیلبرگ خوشم نمیومد به نظرم خیلی اورریت شده .(دهه های پیش بهتر بود ب نظرم )
همیشه هم ناخودآگاه با اسکورسیزی مقایسش میکنم و البته اسکورسیزی دمش گرمهه.
منم مثل شما معتقدم که اسپیلبرگ در سالهای اخیر افت کرده، ولی انصاف هم نیست که بگیم کارگردان اورریت شده ای هست. البته مقایسه اسپیلبرگ با اسکورسیزی به نظرم درست نیست، سبک فیلمسازیشون فرق داره.
به نظر من، سینمای امروز تا حد زیادی به اسپیلبرگ مدیونه. اسپیلبرگ اولین فیلمهای بلاک باستر با تعریفی که امروز ازش داریم رو ساخته. الحق و الانصاف هم خوب این کار رو بلده. اگه با دقت فیلمهای دهه 70 و 80 اسپیلبرگ رو تماشا کنید، بخوبی میتونید تقلید گسترده ای که از سبک روایی، فیلمبرداری، و تدوین اسپیلبرگ در خیل عظیمی از فیلمهای دهه های 90 به بعد شده رو مشاهده کنید.
 

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,703
نام
Ebrahim
Untitled.jpg
تولید کننده فیلم «لیگ عدالت» (Justice League)؛ آقای «چارلز رون» (Charles Roven) به تازگی اعلام کرده است که با اینکه تن اصلی فیلم با عنوان Batman V Superman: Dawn of Justice متفاوت خواهد بود ولی قرار نیست که فیلم به یک عنوان کمدی تبدیل شود.

فیلم «لیگ عدالت» 17 نوامبر اکران خواهد شد.

Screenrant
 

Pyramid Head

کاربر سایت
Jun 15, 2011
2,763
نام
محمد
هیچوقت از اسپیلبرگ خوشم نمیومد به نظرم خیلی اورریت شده .(دهه های پیش بهتر بود ب نظرم )
همیشه هم ناخودآگاه با اسکورسیزی مقایسش میکنم و البته اسکورسیزی دمش گرمهه.
اسپیلبرگ و اسکورسیزی هر دوشون به علاوه فرانسیس فورد کاپولا و جورج لوکاس و بعد از اینا جیمز کامرون و تیم برتون میشه گفت پایه گذار هالیوود مدرن بودند هر کدومشون هم سبک خاص خودشون رو داشتند و نمیشه به طور مستقیم با هم مقایسشون کرد مثلا اسکورسیزی سبکش بیشتر درام بیوگرافی هست و اسپیلبرگ بیشتر بلاک باستر می سازه
و جفتشون رو از نظر فنی خیلی قبول دارم مشکلی که با اسپیلبرگ دارم اینه که عقایدش و این یهودی بودنش خیلی رو فیلم هاش تاثیر می گذاره و خیلی جاها این قضیه به فیلم هاش ضربه زده مثل نجات سرباز رایان
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,613
ایا جک و رز در صحنه اخر تایتانیک میتونستن باهم روی درب چوبی قرار بگیرن؟ پاسخ: بله:D
شکی نیست که یکی از بزرگترین دغدغه های جامعه جهانی بررسی صحنه ی اخر تایتانیک و حل این قضیه که ایا جک میتونسته نجات پیدا کنه یا نه :D قبلا یه گروه صحنه ی اخر رو بازسازی کردند و متوجه شدند جک میتونسته روی اون چوب شناور جا بشه اما سوال اینجاست که ممکنه جک با رفتن روی اون چوب باعث غرق شدن چوب بشه اما حالا سه دانش اموز استرالیایی با استفاده از نیروی بویانسی(شناوری) و فرمولهای ریاضی تونستن از این راز بزرگ پرده بردارن! اونها محاسبه کردن که اگه رز جلیقه اش رو در می اورد و زیر درب‌ی که روش قرار گرفته بود میذاشت و جک هم میومد روی درب ، درب شناور باقی میموند و هردو سالم و سلامت به خونه میرفتن. بخاطر این تحقیق و دستاوردشون هم به دانش اموزها کلی جایزه دادن.:D
Students Use Math to Prove Titanic's Jack Could Have Survived
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
1p2i_101010.jpg


0c5p_547457568.jpg


پیکسار وارد میشود :)>-

اولین تیزر رسمی The Incredibles 2 هم گفته میشه زمان اکران انیمشن Coco منتشر خواهد شد \:D/
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,959
نام
آریا
مثل اینکه دیزنی نمیخواد حالا حالاها این معدن طلایی که گیر آورده رو رها کنه! :D
قراره رایان جانسون (کارگردان The Last Jedi) یه تریلوژی جدید بسازه، در فضایی متفاوت از داستان اصلی. یعنی به جز تریلوژی اصلی که اپیزود دومش به زودی میاد و اون تریلوژی فرعی که یکی از فیلم هاش پارسال اومد، یکی دیگه هم در راه هست با کارگردانی ایشون.
برای من که خبر خوبی بود. هرچقدر هم Star Wars ببینم، باز عطش دیدن چیزهای بیشتری دارم و از اون طرف هم به نظر میرسه خیلی از کار جانسون توی Episode VIII مطمئن هستن که همچین قراردادی باهاش بستن.

اولین تیزر رسمی The Incredibles 2 هم گفته میشه زمان اکران انیمشن Coco منتشر خواهد شد \:D/
به به! :D پیکسار انقدر کارهای درجه یک داره که سخت میشه از بینشون یکی رو انتخاب کرد، ولی The Incredibles یکی از لذت بخش ترین ها بود برای من.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
سامورایی بازان؛ فیلمو از دست ندین. کیفیت بلوریش تازه اومده. لینک دانلود خواستین به خودم بگید. فیلم فوق العاده است.:x:x:x
اوه اوه اوه تاکشی میکه! نمیدونستم مال تاکشی میکه هست=P~
کسایی که 13 Assassins و Crows Zero رو دیده باشن میدونن این مرد چجوری میتونه اکشن و هیجان رو با شخصیت های خفن با هم ترکیب کنه. تنها کسی که میتونه از روی مانگا فیلم بسازه که آدم اینقدر حال کنه که لازم نباشه بره سراغ مانگا:D
بفرست لینک لعنتی رو :D
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
نکته جالبی که اکثر منتقدا اعلام کردن جدای بازی خوب ازرا میلر این بوده که کاراکترارو خوب دراوردن و با اینکه یکسری حضور اولشون بوده ولی بیننده باهاشون ارتباط برقرار میکنه!جالب توجه هیترای DC که زرت و زورت میگفتن چون کاراکترا فیلم جدا ندارن JL با کله میخوره زمین!
چیز دیگه ایم که گفتن این فیلم راهو برای یونیورس سینمایی DC خیلی خوب باز میکنه که بازم نشون میده DC راهشو پیدا کرده!طنز فیلمم گویا یه تعادلی داره که بازم خودش نکته خیلی خوبیه برخلاف بعضیا که رسما عنوان فیلمشونو هرکی میبینه انتظار یه اتفاق حماسی داره بعد خود فیلم طنزش داره با فیلمای رجب رقابت میکنه!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر