Call of Duty: WWII

Stronghold_Metadata_Image.jpg

  • عنوان Call of Duty WW2 امسال ۷ نوامبر (۱۲ آبان) برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین اخیرا اعلام شد که فاز اول بتای بخش چندنفره این عنوان قرار است تنها برای پلی‌استیشن ۴ از تاریخ ۲۵ الی ۲۸ آگوست (۳ الی ۶ شهریور) اجرا شود. فاز دوم بتای بازی نیز از تاریخ ۱ الی ۴ سپتامبر (۱۰ الی ۱۳ شهریور) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت. یکی از چیزهایی که بازیکنان بیشتر برای آن هیجان دارند بخش معروف زامبی است. تمامی بخش‌های زامبی مربوط به این بازی که تا به الان ساخته شده‌اند حتی اولین آن یعنی مد زامبی Call of Duty WW که توسط Treyarch توسعه داده شد توانسته‌اند موفق ظاهر شوند و این مد به یکی از بخش‌های مورد علاقه‌ی طرفداران تبدیل شده است. بدیهی است که این خبر توسط Sledgehammer بسیار هیجان انگیز می‌باشد که این بخش دوباره قرار است یک از دیوانه وار ترین و قوی ترین بخش‌های بازی را شکل دهد.
  • استودیوی Sledgehammer بار دیگر تأیید کرد عنوان Call Of Duty که برای امسال برنامه ریزی شده، به کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ نخواهد آمد.مدتی قبل توسعه دهندگان Call of Duty: WWII اظهار داشتند که آن‌ها برنامه‌ای برای انتشار نسخه جدید این شوتر محبوب بر روی کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ ندارند. اما با این حال این بیانیه همچنان امید‌ها را زنده نگه داشت که شاید روزی این اتفاق رخ دهد و ما شاهد انتشار این بازی بر روی کنسول نینتندو سوییچ نیز باشیم تا طرفداران آن نیز بتوانند از این سری لذت کافی را ببرند و تجربه جنگ جهانی دوم را بر روی کنسول ترکیبی خود داشته باشند. اما به تازگی Sledgehammer در پاسخی مختصر و مفید این موضوع را برای همیشه حل کرد.
  • روز‌به‌روز به تاریخ انتشار Call of Duty: World War 2 نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و با گذشت زمان شور و اشتیاق طرفداران این سری نیز هر روز بیشتر می‌شود و انتظار دیدن تصاویر و تریلر‌های جدید از این بازی را دارند. خبر خوب این است که این اتفاق به‌زودی رخ خواهد داد و ما شاهد تریلر‌های بیشتری از بخش تک‌نفره این بازی خواهیم بود. به لطف اکتیویژن و Slegdehammer Games به‌تازگی شاهد اطلاعات و تریلر‌ی جدید از بخش زامبی این بازی بودیم (هرچند که این تریلر بدون اطلاع سازندگان این بازی به بیرون درز کرده بود و سازندگان نیز زیاد از این موضوع خوشحال نشدند)،‌ اما برای کسانی که منتظر دیدن تریلرهای بیشتر از بخش تک‌نفره این بازی هستند، باید اعلام کنم که در هفته‌های آتی می‌توانند با این بخش از بازی، بیشتر آشنا شوند. مایکل کاندری (Michael Condrey) بنیان‌گذار شرکت توسعه دهنده Sledgehammer Games و کارگردان Call of Duty: WW2 به‌تازگی بعد از حضور در حساب رسمی توییتر خود، با سوال یکی از طرفداران رو‌به‌رو شده بود که از وی پرسیده بود که آیا در آینده نمایش‌های بیشتری از بخش تک‌نفره این بازی منتشر خواهد شد یا خیر؟ کاندری نیز در پاسخ اعلام کرده بود که در “هفته‌های آینده” طرفداران می‌توانند اطلاعات بیشتری از این بخش به‌دست آورند. عنوان Call of Duty: WWII جدیدترین سری از بازی‌های Call of Duty است که امسال به ریشه‌های خود بازگشته و روایتگر داستان این بازی در دوران جنگ جهانی اول است؛ که همین موضوع باعث شده که بسیاری از طرفداران به آینده این عنوان امیدوار شده و گمانه‌زنی‌هایی برای بازگشت این سری به روز‌های اوج خودش داشته باشند.
  • محتویات نسخه Call of Duty: WWII Valor Collection شامل: مجسمه‌ای برنزی، نشان‌ها، یک پوستر و یک سنجاق خواهد بود. امروز استودیوی Sledgehammer Games سازنده و شرکت اکتیویژن ناشر عنوان مورد انتظار Call of Duty: WWII از نسخه‌ای ویژه با نام Valor Collection رونمایی کردند. این نسخه ویژه به دو صورت Valor Collection استاندارد و پرو عرضه خواهد شد. نسخه استاندارد آن شامل: بازی اصلی، قاب فلزی، مجسمه یادبود برنزی، پوستری از Nazi Zombies، سنجاق/ گیره شمشیر Bloodraven و نشان‌هایی از ۵ واحد/ لشکر موجود در بازی است. نسخه پرو نیز شامل تمام موارد موجود در نسخه استاندارد می‌شود، تنها تفاوت آن این است که نسخه پرو بازی جایگزین نسخه استاندارد آن خواهد شد؛ که شامل سیزن‌پس و موارد اضافی دیگر می‌باشد.
Call-of-Duty-WWII-Valor-Collection.jpg

  • اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) و اکتیویژن، سازنده و ناشر Call of Duty: WW2، در توئیتر از جوایز بتای آن رونمایی کرده‌اند. بسته‌ای با نام MP Private Beta Combat Pack به‌عنوان مزیت بتای Call of Duty: WW2 در نظر گرفته شده است که شامل جوایز خوبی می‌شود. در این بسته، یک کلاه مخصوص برای شخصیت شما در بخش چندنفره، یک کارت و یک نشانه (Emblem) اختصاصی برای تجربه کنندگان بتا قرار داده شده‌اند. برای به دست آوردن بسته‌ی MP Private Beta Combat Pack تنها کافی است که در بتای محدود بازی که از ۲۵ تا ۲۸ آگوست (۳ تا ۶ شهریور) برگزار می‌شود، شرکت کنید. Call of Duty: WW2 در ۳ نوامبر مصادف با ۱۲ آبان برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌گردد. پیش‌خرید کنندگان این بازی به بتای ویژه‌‌ی آن به‌علاوه‌ی Division Pack (شامل ۵ اسکین) دسترسی می‌یابند. همچنین، پیش‌خرید کنندگان نسخه‌ی دیجیتالی این عنوان، اگر دو نسخه‌ی آخر سری Call of Duty یعنی Infinite Warfare و Black Ops 3 را داشته باشند، ۵۰۰ امتیاز COD در هرکدامشان دریافت می‌کنند که به آن‌ها اجازه‌ی دستیابی به آیتم‌های مختلفی را می‌دهد.
Call-of-Duty-WWII-Beta-Pack.jpg

  • اسلج‌همر گیمز اعلام کرده است که حالت Theater در Call of Duty: WW2 وجود نخواهد داشت. موسس و مدیر اسلج‌همر گیمز یعنی مایکل کاندری (Micheal Condrey)، در جواب به سوال یکی از طرفداران در توئیتر راجع به حالت Theater بازی Call of Duty: WW2، چنین گفته است:
    این حالت در بازی وجود نخواهد داشت و من بسیار متاسفم، اما عملکرد Share در پلی‌استیشن ۴ برای ضبط و آپلود بسیار قوی است.
    حالت Theater این اجازه را به بازیکنان می‌دهد که علاوه بر مشاهده‌ی دوباره‌ی بازی و گیم‌پلی خود، با هم به تماشای آن از زوایا و چشم‌اندازهای مختلف بپردازند. آخرین نسخه‌ی سری Call of Duty که از این حالت بهره می‌برد، Black Ops 3 بود که در سال ۲۰۱۵ انتشار یافت.
  • چند سالی می‌شود که خط داستان و گیم پلی بازی Call of Duty، به آینده و پرداختن به جدیدترین تکنولوژی ها تغییر کرده است و ما دیگر شاهد نبرد‌ های هیجان و انگیز و لذت بخش با آلمان‌های نازی نیستیم. اما این بار، اکتیویژن (Activision)، قصد دارد دوباره این عنوان را به سال‌های اوج خود برگرداند و اتفاقات جدیدترین نسخه این سری یعنی Call of Duty: WWII را در جنگ جهانی دوم طراحی کند. حال از این ها گذشته و پیرامون جدیدترین اخبار این بازی، به تازگی اطلاعاتی جدید از بخش داستانی و تک‌نفره عنوان Call of Duty: WWII منتشر شده است که جزئیات را در ادامه مطالعه خواهید کرد. این اطلاعات جدید، به یکی از مرحله‌های مخفی کاری بازی مربوط هستند.
    طبق گفته‌های مجله گیم‌ اینفورمر (Game Informer)، این مرحله مخفی کاری ، The Wolf’s Den نام داشته و شما باید در قالب یک سرباز آلمانی وارد پایگاه و مقر دشمنان خود (نازی ها) شوید. در این مرحله جدید، تکنیک‌ها و ابزار های جدیدی در دسترس شما بوده و باید مانند یک سرباز آلمانی عمل کنید. صحبت‌ها ، کار ها و واکنش‌های شما باید مثل یک نازی باشد تا دشمنان شما، متوجه ماموریت مخفی و پیچیده شما نشوند.
    گزارش جدید گیم اینفورمر می‌گوید:
    در مرحله The Wolf’s Den، شما ماموریت و حس و حال جدیدی را تجربه خواهید کرد که بدون شک بسیار هیجان انگیز است. در این مرحله، مکانیک‌ها و ابزار های مربوطه، برای به پایان رساندن این ماموریت مخفی، در اختیار شما خواهد بود.
    در طول داستان بازی، بازیکنان به بخش‌ها و نقاط مختلفی از قاره اروپا سفر خواهند کرد. به طور مثال ، اولین مرحله بازی Call of Duty: WWII ، در ساحل اوماها (Omaha) و جنگ نرماندی (Normandy) رخ خواهد داد. می‌توان این نبرد را، به فیلم “نجات سرباز رایان” تشبیه کرد. یکی دیگر از مراحل بازی، مرحله Operation Cobra است که نیروهای ارتش متفقین، به فرانسه هجوم خواهند آورد. از طرفی بازیکنان باید در مرحله Train، به کمک سرباز های بریتانیایی، یک قطار آلمانی را متوقف یا آن را نابود کنند. همچنین شما برای رسیدن به برلین، مرحله Hurgten Forest را تجربه خواهید کرد که نبردی را در رود راین (Rhine) شاهد هستیم.
    در ادامه، Michael Condrey یکی از کارکنان استودیو سازنده بازی یعنی اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games)، صحبت‌هایی در رابطه با علامت‌ها و نماد های آلمان ها و نازی‌ها داشته است. طبق گفته‌های وی، این نشانه‌ها در بخش داستانی بازی قابل مشاهد هستند اما در بخش چندنفره بازی، وجود نخواهند داشت. چرا که بازیکنان بخش چندنفره، از کشور‌ ها و ملیت‌های مختلف به انجام این بخش می‌پردازند و وجود نشانه‌های نازی ها، ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد.
  • اطلاعات جدید بخش زامبی :
  1. وقایع بخش زامبی پس از اتمام جنگ‌جهانی دوم اتفاق خواهند افتاد، زمانی که نیروهای نازی در وضعیت نابسامانی قرار داشتند.
  2. بخش زامبی‌ شامل ویژگی‌هایی با رویکرد داینامیک/ پویا است. بعنوان یک نمونه: زمانی است که بازیکنان مجبور می‌شوند تا در یک شعاع دائما حرکت و اقدام به کشتن زامبی‌ها کنند، تا با اینکار شارژ الکتریکی‌ای تولید شود که در نهایت منجر به آزاد شدن منطقه بعدی بازی شود.
  3. این زامبی‌ها توسط مردی بنام دکتر Straub خلق شده‌اند. زامبی‌های Straub در قسمت سیستم عصبی متمرکز هستند. این زامبی‌ها توسط پیچ و مهره و سایر چیزهای دیگری که در طول بازی مشاهده خواهید نمود، تولید شده‌اند. در ستون فقرات آن‌ها منبع انرژی‌ای وجود دارد که سیستم عصبی‌‌شان را شارژ می‌کند. در واقع این زامبی‌ها مورد شکنجه قرار گرفته‌اند.
  4. اکثر موارد موجود در داستان این بخش، بنابر وقایع واقعی تدارک دیده شده‌ که در طول جنگ‌جهانی دوم رخ داده‌اند.
  5. زامبی‌ها دارای کلاس‌های مختلفی هستند. همه آن‌ها دارای تمامی اعضای بدن نیستند. کلاس Pest بدون دست هستند، و توسط قطعات یدکی مونتاژ می‌شوند. کلاس Bomber نیز از سرهم کردن قطعات مختلف تولید شده‌اند.
  6. بخش زامبی دارای ویژگی شخصی‌سازی نیز می‌باشد. تمام قابلیت‌ها بصورت دائمی آزاد می‌شوند، مجله Game Informer این بخش را با gobblegumهای موجود در عنوان Black Ops 3 مقایسه کرده است. تفاوت آن‌ها تنها در این است که قابلیت‌ها در این بخش بصورت دائمی قابل استفاده هستند و مانند gobblegumها موقتی نیستند.
  7. در کل چهار کلاس: Support، Control، Offense و Medic در این بخش حضور دارند.
  8. در این بخش هم مراحل چند فازی (Wave) و هم مبارزات مبتنی‌بر مکان/ وقایع وجود دارند.
  9. بازیکنان می‌توانند در بخش زامبی “توانایی‌های ویژه‌ای” کسب نمایند. این ویژگی‌ها توسط دکمه‌های R1 و L1 فعال می‌شوند. بعنوان نمونه: مهمات نامحدود/ بی‌نهایت.
  10. سلاح تسلا نیز با بدست آوردن قدرت بیشتر که توسط کشتار زامبی‌ها در مناطق مخصوصی حاصل می‌شود، قابل آزاد کردن است.
  11. باس‌های بزرگ مجدد در این سری باز می‌گردند.
  12. یافتن ایستر اِگ‌ها در این نسخه بسیار سخت‌تر شده است.
  • بزرگ‌ترین نوآوری این نسخه بخش مرکزفرماندهی (Headquarters) است، مکانی که بازیکنان می‌توانند در آن چت کنند، دستاوردها و امتیازات خود را باهم به اشتراک بگذارند و مینی‌گیم‌ها و مراحل دوستانه‌ای را انجام دهند. سازنده بازی استودیوی Sledgehammer Games جاه‌طلبی‌های بزرگی برای این بخش دارد، و بتازگی این فرصت را در اختیار وب‌سایت Game Informer قرار داده تا با برنامه‌های آن‌ها آشنا شوند. آقایان دن تاک (Dan Tack) و بن هانسون (Ben Hanson) از وب‌سایت Game Informer جزئیاتی را منتشر کرده‌اند. مانند اینکه: می‌توانید در بخش مرکزفرماندهی، بازیکنانی که در حال بازکردن Loot Boxهای خود هستند را مشاهده کنید. در ادامه می‌توانید تمامی اطلاعات در دسترس قرارگرفته را مطالعه کنید:

    آقای تاک در ابتدا توضیحات کلی‌ای از این بخش ارائه کردند:

    " سه روز پس از D-Day است، کامیون‌ها و قایق‌های آذوقه و مهمات بعد از حمله به نرماندی به این منطقه رسیده‌اند. در واقع اینجا منطقه‌ای است که می‌توانید در آن حرکت کنید و با افراد دیگر تعامل داشته باشید."

    آقای هانسون نیز در ادامه در مورد تغییر چشم‌انداز بازی توضیح دادند:

    " این منطقه به‌مانند یک محیط دایره‌ای شکل است. نمی‌توانید وارد آب شوید، آنجا یک منطقه تعریف شده است. یک تقلید ساده از بخش Tower عنوان Destiny. بصورت پیش‌فرض شما در این منطقه وارد حالت سوم‌شخص می‌شوید. هنگامی که در این منطقه هستید، نمی‌توانید شلیک کنید. در مرکزفرماندهی نیز چت صوتی وجود دارد. "

    سینما :

    " دوست دارید کمی استراحت کنید و بازی کردن دیگران را مشاهده کنید؟ این امکان وجود دارد:
    می‌توانید به سینما بروید و بازی کردن افراد حرفه‌ای را مشاهده کنید. در این سینما شما فقط می‌توانید در کنار سایر بازیکنان بنشینید و برنامه‌هایی به‌مانند استریم‌های شبکه توئیچ را تماشا کنید. متاسفانه این سینما بصورت سیاه و سفید نیست…"

    خندق‌های مبارزه ۱ در برابر ۱ نفر :

    " شاید دوست نداشته باشید به تماشای بازی دیگران بپردازید؟ می‌توانید وارد مبارزات دوستانه ۱ در برابر ۱ نفره شوید:
    مورد بعدی که شما در این منطقه می‌توانید به آن بپردازید، وارد شدن در خندق‌های مبارزه‌ای ۱ در برابر ۱ نفر است. جایی که شما تنها در برابر یک نفر دیگر قرار دارید و بازیکنان دیگر می‌توانند این مبارزه را تماشا کنند. در این مبارزات هر بازیکن می‌تواند یک اسلحه را برای شخص مقابل ممنوع کند! سبک این مبارزات به‌مانند بازی‌های ارکید قدیمی است، برنده باقی می‌ماند و بازنده محل را ترک می‌کند. اگر بازی‌تان خوب باشد می‌توانید به مبارزه ادامه دهید تا از این راه برای خود کسب اعتبار کنید. "

    منطقه VIP :

    " در این منطقه مکانی نیز برای بازیکنان سطوح بالا وجود دارد. مکانی اجتماعی بدون داشتن محدوده‌ای ویژه به چه دردی می‌خورد؟
    زمانی که اعتبار زیادی کسب کردید، همراه با ژنرال وارد منطقه VIP می‌شوید. این منطقه مثل مکانی برای معرفی شماست. ژنرال در آنجا در برابر چشمان همگان درجه شمارا ترفیع می‌دهد. "

    امتیاز اجتماعی :

    "در نهایت نکته‌ای وجود دارد که تمامی موارد را بهم مرتبط می‌سازد، و آن امتیاز اجتماعی است. اگر شما در مرکزفرماندهی فعالیت کنید و در مراحل ویژه موجود شرکت کنید، سبب ارتقای امتیاز اجتماعی خود خواهید شد. در نتیجه Loot Boxهای بهتری نصیبتان خواهد شد. بنظر می‌رسد استودیوی Sledgehammer Games امید بسیاری به این سیستم دارد:
    نکته جالب این است که، هدف استودیوی Sledgehammer Games از بخش امتیازات این است: ‘در این منطقه امتیاز اجتماعی وجود دارد که ما دوست داریم به اندازه نرخ کشتار/ مرگ محبوب شود.’ اگر شما شخص خوبی باشید، اگر کارهای جالبی انجام دهید، امتیاز دریافت خواهید کرد. بصورت تئوری، این یک امتیاز اخلاقی است که وارد سری Call of Duty شده است."
    تمامی موارد ذکر شده جالب بنظر می‌رسند. اما مرکزفرماندهی ویژگی مثبتی است که وارد سری Call of Duty شده و کاملا مبتنی بر نحوه عملکرد بازیکنان خواهد بود. مرکزفرماندهی می‌تواند آن چیزی باشد که روند ضعیف بخش چندنفره Call of Duty را عوض می‌کند، یا شاید هم به بدتر شدن آن دامن بزند! فعلا باید منتظر ماند و نتیجه را مشاهده کرد .
  • اگر شما هم جزو پیش‌خرید کنندگان بازی Call Of Duty: WWII هستید، هم اکنون می‌توانید نسخه بتای خصوصی آن را دانلود کنید. همان طور که قبل تر هم اعلام شده بود، سازندگان، تاریخ انتشار این نسخه بتا را ۲۵ آگست مصادف با ۲ شهریور ماه اعلام کرده بودند، اما به تازگی طی انتشار یک خبر جدید، اعلام شد که بتای این بازی، روز گذشته و زود تر از موعد، منتشر شده است. این بتا خصوصی، به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی استیشن ۴ منتشر شده و با حجم ۱۶ گیگابایت در دسترس قرار دارد. افرادی که این بازی را به صورت دیجیتالی پیش‌خرید کرده باشند، احتیاجی به وارد کردن کد مخصوص بتا نخواهند داشت اما آن هایی که به صورت فیزیکی، عنوان Call Of Duty: WWII را خریداری کرده اند کد مخصوص را دریافت کنند.

    همچنین دیروز، حساب توییتر این بازی، متنی در رابطه با انتشار نسخه بتا، منتشر کرد:

    " هم اکنون، نسخه بتا خصوصی Call Of Duty: WWII، در دسترس کاربران پلی استیشن ۴ و افرادی که آن را پیش‌خرید کرده اند، خواهد بود. این بتا زود تر از زمان مورد نظر منتشر شده و می‌توانید با دریافت آن، وارد نبردی بزرگ شوید. "

    از روز گذشته تا الان، افراد زیادی این بتا خصوصی را دانلود کرده اند و یکی از بازیکنان این بتا خصوصی، موفق شده تا به بالاترین سطح بازی برسد و مایکل کندری (Michael Condrey) ، یکی از کارکنان استودیو سازنده بازی یعنی اسلج‌همر‌گیمز (Sledgehammer Games)، در مورد این موضوع، اعلام کرده است که در آینده، سطح و رنک‌های بیشتری برای بازی منتشر خواهد شد. این بتا خصوصی، اولین بتا بازی خواهد بود که به صورت انحصاری، برای پلی استیشن ۴ عرضه شده است و تا تاریخ ۲۹ آگست، مصادف با ۶ شهریور برقرار خواهد بود. فاز دوم این بتا، از تاریخ ۱ تا ۴ سپتامبر، مصادف با ۱۰ تا ۱۳ شهریور، برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.
  • سازنده‌ی Call of Duty: WW2 یعنی اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games)، اعلام نموده که علاوه بر پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان، بتایی خصوصی از این عنوان در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت. در ابتدا، عرضه‌ی بتای Call of Duty: WW2 تنها برای دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان اعلام شده بود، اما به‌تازگی، مایکل کاندری (Micheal Condrey)، موسس اسلج‌همر گیمز، در ردیت تایید کرده است که کاربران رایانه‌های شخصی نیز شانس تجربه‌ی بتای خصوصی Call of Duty: WW2 را خواهند داشت. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی از زمان آغاز این بتا برای رایانه‌های شخصی، محتویات یا شرایط آن وجود ندارد و باید منتظر جزئیات رسمی بیشتر باشیم. بتای خصوصی Call of Duty: WW2 هم‌اکنون در دسترس پلی‌استیشن ۴ قرار دارد و جایزه‌ی شرکت در آن، بسته‌ای با نام MP Private Beta Combat Pack خواهد بود. این بسته شامل یک کلاه مخصوص برای شخصیت شما در بخش چندنفره، یک کارت و یک نشانه (Emblem) می‌شود. پیش‌خرید کنندگان این بازی به بتای ویژه‌‌ی آن به‌علاوه‌ی Division Pack (شامل ۵ اسکین) دسترسی می‌یابند. همچنین، پیش‌خرید کنندگان نسخه‌ی دیجیتالی این عنوان، اگر دو نسخه‌ی آخر سری Call of Duty یعنی Infinite Warfare و Black Ops 3 را داشته باشند، ۵۰۰ امتیاز COD در هرکدامشان دریافت می‌کنند که به آن‌ها اجازه‌ی دستیابی به آیتم‌های مختلفی را می‌دهد.
  • طبق گفته‌های مدیر ارشد استودیو اسلج‌همر‌گیمز یعنی آقای جان هورسلی (Jon Horsley)، در بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII، زامبی‌ها به صورت گروهی به سمت بازیکنان هجوم خواهند آورد که مقاومت در برابر آن ها مخصوصا در سطح‌های بالاتر بازی، نیازمند کار تیمی دقیق و هماهنگ، به صورت چهارنفره خواهد بود. محیط و زامبی‌های این بخش، این‌بار بسیار ترسناک تر طراحی شده اند و می‌توانند در برخی از مواقع، بازیکنان را از ترس به شوک فرو ببرند. همچنین این بخش از برخی از استاندارد های بازی معروف Dead Space الهام گرفته است که می‌تواند ما را بسیار بیشتر به موفقیت این قسمت امیدوار کند. هورسلی ادامه داد، این بار تیم سازنده این بخش بازی، تمام تلاش و تمرکز خود را بر روی آن گذاشته است تا بتواند بهترین نتیجه را به بازیکنان ارائه دهد.

    وی در ادامه افزود:
    " زامبی‌ها در یک روستای مرموز و متروکه باواریایی (Bavarian) در کشور آلمان و بعد از جنگ جهانی دوم، ساکن خواهند بود. بازیکنان در یکی از گوشه‌و‌کنار های این روستا وارد بازی خواهند داشت، آن ها با آزمایشگاه‌های مخوف و فاضلاب خون انسان‌ها رو به رو خواهند شد! این روستا دارای مقبره‌های قدیمی و باستانی خواهد بود که اسرار و حقیقت‌های بزرگی را به تصویر خواهد کشید. در همین حین، دسته‌های مختلف زامبی‌ها منتظر شما خواهند بود، مثلا اگر در گوشه ای از زمین گرفتار شده باشید، این زامبی‌های پر سرعت و آتشین ترسناک خواهند بود که از شما پذیرایی خواهند کرد! "


Minimum Requirements:

Intel CPU : Core i3-3210 3.2GHz

AMD CPU : Phenom II X4 810

AMD Graphics Card : Radeon RX 460 2GB

Nvidia Graphics Card : GeForce GTX 1050

VRAM : 2 GB

RAM : 8 GB

OS : Windows 7 / 8.1 / 10

HDD Space: 70 GB


Predicted Requirements :

Intel CPU : Core i5-6600 3.3GHz

AMD CPU : Ryzen R5 1400

Nvidia Graphics Card : GeForce GTX 1060 3GB

AMD Graphics Card : Radeon RX 570 4GB

VRAM: 3GB

RAM : 16 GB

OS : Windows 7 / 8.1 / 10

HDD Space: 70 GB

Direct X: DX 11

Call-of-Duty-WWII-Screen-3-1400x788.jpg


zombies.jpg


IMAGE_3_2x.jpg

call-duty-wwii-nazi-zombies-2.jpg

2017-04-26-16.jpg

IMAGE-2.jpg
 
آخرین ویرایش:

FEARRR

کاربر سایت
Oct 3, 2017
25
فک نکنم فروش ربطی ب rip bf1 داشته باشه
کلا کال اف فن زیادی داریه ک هر چرت پرتی هم بسازن میخرن نمونه اش چند نسخه چرت قبلی ک بازم پرفروش ترین بازی سال شد ( نسخه جدید بازی نکردم )
کلا کال اف مثل سینمای اشغال ایران میمونه ک کافیه ی بازیگر چرتی ( اسم نبریم ) توی فیلم باشه و فیلم میلیاردی بفروشه:D

حالا درکل هرچقدرم بفروشه واقعیت اینه توی انلاین کال اف در مقابل بتل حرفی برای گفتن نداره و بزودی در عرض چند ماه (شاید یکی دو ماه اینده ) بخش انلاینش کلا میریزه . طبق نسخه های قبلی عرض کردم
اخ حرف دل مارو زدی ... یعنی هرچی بسازن اینا میگن خداست دیگه بهتر از این وجود نداره ... بابا یکم تعصب رو بذارین کنار عملا چندساله حرفی برای گفتن نداره نسخه قبلش که یه اشغال به تمام معنا بود من خودم تا یادمه همیشه عاشق سری ندای وظیفه بودم ولی اصلا تو این چند شماره خوب نبوده همون یذره داستانم نداشت که تکمیل میشد فاجعه..
یکم منصفانه برخورد کنین من فن بتل هم نیستم ولی هر کدوم خوب باشه بازی میکنم ... حالا باز بیاین بگین بهترین بازی قرن بود...
 
  • Like
Reactions: AliShp and hitman68

Jack.bauer

کاربر سایت
Jun 17, 2012
416
نام
Arash
اخ حرف دل مارو زدی ... یعنی هرچی بسازن اینا میگن خداست دیگه بهتر از این وجود نداره ... بابا یکم تعصب رو بذارین کنار عملا چندساله حرفی برای گفتن نداره نسخه قبلش که یه اشغال به تمام معنا بود من خودم تا یادمه همیشه عاشق سری ندای وظیفه بودم ولی اصلا تو این چند شماره خوب نبوده همون یذره داستانم نداشت که تکمیل میشد فاجعه..
یکم منصفانه برخورد کنین من فن بتل هم نیستم ولی هر کدوم خوب باشه بازی میکنم ... حالا باز بیاین بگین بهترین بازی قرن بود...

فعلا وارد این نسخه نمیشم ... ولی همون بازی افتضاح سال پیش داستان نداشت؟ بازی قبلی یه بازی افتضاح نبود یه کالاف افتضاح بود و به نظرم سگ اون بازی به یه بازی مثل ولفنشتاین که کلا گیم پلیش تیر اندازی به نازیای تخیلی تو یه فضای بسته بود و هیچ چیزی نداشت شرف داره!جالبه از اون تعریف میشه ولی infinit warfare کوبیده میشه... اره بازی گند زده بودچند سالی ولی باز بینش توadvanced war
fareخوب کار کرده بود و بازی ایده های جدید داشت درست همون چیزی که گیمرا اون سالا میخواستن!از گرافیک ایراد میگرفتن تو اون دوره گرافیک زیر و رو شد! اینفینیت وارفرم یه شوتر خیلی خوب بود با یه داستان خوب در حد داستانای مربوط به جنگهای خیلی آینده! ولی از این بازی دیگه چرا ؟بازی گیم پلیش جدیده با نسخه ها قبلی خیلی فرق داره! داستانش در حد داستان یه بازی جنگی خوبه! صحنه های سینماتیک مثل قدیما نیستن و الان واقع گرایانه تر و با جزعیات بیشترن! گرافیک در حدی هست که بگیم خوبه! واقعا هم خوبه! چند تا بازی جنگی در این حد واقعی بازی کردین؟ کمپین wwii. به bf1 شبیهه؟ یعنی واقعا چشماتون اونجوری میبینه یا از رو هیت ورزی دارین میگین؟انقدرم الکی نگین بازی چیز جدید نداره! یا بازی نکردین! یا از رو هیت ورزی دارین حرف میزنین!بازی واقعا با همه نسخها دیگه فرق داره! دیگم این بحثو ادامه نمیدم حوصلشم ندارم از سنمم گذشته... فقط دیدم زیادی از موضوع پرتین گفتم در جریان قرار بگیرین... وگرنه برین همون ولفنشتاینو بازی کنین حال کنین
 
  • Like
Reactions: ROONEY190 and kamyy

AmirAirGunner

کاربر سایت
May 23, 2016
785
نام
امیر
کلا چند ساله مد شده اگه cod رو بکوبیم یعنی خیلی cool هستیم و از گیم حالیمون میشه و یک حس کاذب در گیمرهای ایرانی به وجود امده که فکر میکنن هر کی cod بازی میکنه بچه و noob هست !
لازم به ذکر که از سال 2007 تا الان که 10 نسخه از این گیم اومده 5 تا نسخه بالای 85 امتیاز دارن و فقط 2 نسخه امتیاز زیر 80 گرفتن !
خب مسلما cod دیگه یک بازی انقلابی مثل نسخه های mw 1-2-3 و BO نیست ولی باز هم اون گیم پلی عالی و کمپین جذاب رو داره (برخلاف bf)
حالا اگه کسی این بازی رو اشغال میدونه اون دیگه مشکل از خودشه و ربطی به کیفیت بازی نداره :D
 
آخرین ویرایش:

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,332
کلا چند ساله مد شده اگه کال اف رو بکوبیم یعنی خیلی cool هستیم و از گیم حالیمون میشه و یک حس کاذب در گیمرهای ایرانی به وجود امده که فکر میکنن هر کی کال اف بازی میکنه بچه و noob هست !
لازم به ذکر که از سال 2007 تا الان که 10 نسخه از این گیم اومده 5 تا نسخه بالای 85 امتیاز دارن و فقط 2 نسخه امتیاز زیر 80 گرفتن !
خب مسلما cod دیگه یک بازی انقلابی مثل نسخه های mw 1-2-3 و BO نیست ولی باز هم اون گیم پلی عالی و کمپین جذاب رو داره (برخلاف bf)
حالا اگه کسی این بازی رو اشغال میدونه اون دیگه مشکل از خودشه و ربطی به کیفیت بازی نداره :D
کسی نمیگه هرکی کال اف بازی کنه نوب هس
خود منم کال اف بازی میکنم بتل هم بازی میکنم (بتل بیشتر دوس دارم ) ولی اینکه بیام بگم بتل هاردلاین مثلا نوع آوری داشت کلا رفته بود دزد پلیس خیلی خوبه یعنی فن بازی دراوردم
بتل هاردلاین ی ابروریزی بود:D . همونطور ک دارم میگم فلان بتل خوب نبود دارم میگم کال اف های اخیرا وقاعا هیچی ندارن و صرفا بخاطر فنی ک بخاطر نسخه های قبل داره میفروشه
درباره متا هم باز اگ بخوایم با رقیبش مقایسه کنیم

BATTLEFIELD: BAD COMPANY 2 87

BATTLEFIELD 3 89

BATTLEFIELD 4 84


CALL OF DUTY: BLACK OPS III 81

CALL OF DUTY: INFINITE WARFARE 77

CALL OF DUTY: WWII 80

یوزر اسکور هم ول ک بتل سبزه و کال اف کلا قرمز
ب شخصه چند وقت دیگ این نسخه رو بی برو برگرد بازی میکنم ولی هیچ دلیلی نیس وقتی بازی مشکل داره یا همون بازی صرفا کپی پست میشه بگم خوبه

حالا جالب بود ولفنشتاین هم ب کلی ب فنا دادین سر این باز ی :D

کال اف من عاشق سری MW و BO1 بودم. ی چیزی مثل اون شاهکارا بسازن کیه ک بدش بیاد:D
 

AmirAirGunner

کاربر سایت
May 23, 2016
785
نام
امیر
کسی نمیگه هرکی کال اف بازی کنه نوب هس
خود منم کال اف بازی میکنم بتل هم بازی میکنم (بتل بیشتر دوس دارم ) ولی اینکه بیام بگم بتل هاردلاین مثلا نوع آوری داشت کلا رفته بود دزد پلیس خیلی خوبه یعنی فن بازی دراوردم
بتل هاردلاین ی ابروریزی بود:D . همونطور ک دارم میگم فلان بتل خوب نبود دارم میگم کال اف های اخیرا وقاعا هیچی ندارن و صرفا بخاطر فنی ک بخاطر نسخه های قبل داره میفروشه
درباره متا هم باز اگ بخوایم با رقیبش مقایسه کنیم

BATTLEFIELD: BAD COMPANY 2 87

BATTLEFIELD 3 89

BATTLEFIELD 4 84


CALL OF DUTY: BLACK OPS III 81

CALL OF DUTY: INFINITE WARFARE 77

CALL OF DUTY: WWII 80

یوزر اسکور هم ول ک بتل سبزه و کال اف کلا قرمز
ب شخصه چند وقت دیگ این نسخه رو بی برو برگرد بازی میکنم ولی هیچ دلیلی نیس وقتی بازی مشکل داره یا همون بازی صرفا کپی پست میشه بگم خوبه

حالا جالب بود ولفنشتاین هم ب کلی ب فنا دادین سر این باز ی :D

کال اف من عاشق سری MW و BO1 بودم. ی چیزی مثل اون شاهکارا بسازن کیه ک بدش بیاد:D
بهترین نسخه های bf رو با بدترین نسخه های cod مقایسه میکنی ؟! اون امتیازات بالای 90 cod رو بزار :D
و البته تعداد بتلفیلد تقریبا نصف تعداد cod تو این 10 سال هست همین بتلفید ها پشت سرهم عرضه میشدن هم دقیقا کپی پیست مثل cod میشد !
استدلال اینکه این بازی چند ساله هیچی نداره و صرفا به خاطر نسخه های 5-6 سال قبل میفروشه اصلا درست نیست و مثال نقض هم زیاده.
 

FEARRR

کاربر سایت
Oct 3, 2017
25
فعلا وارد این نسخه نمیشم ... ولی همون بازی افتضاح سال پیش داستان نداشت؟ بازی قبلی یه بازی افتضاح نبود یه کالاف افتضاح بود و به نظرم سگ اون بازی به یه بازی مثل ولفنشتاین که کلا گیم پلیش تیر اندازی به نازیای تخیلی تو یه فضای بسته بود و هیچ چیزی نداشت شرف داره!جالبه از اون تعریف میشه ولی infinit warfare کوبیده میشه... اره بازی گند زده بودچند سالی ولی باز بینش توadvanced war
fareخوب کار کرده بود و بازی ایده های جدید داشت درست همون چیزی که گیمرا اون سالا میخواستن!از گرافیک ایراد میگرفتن تو اون دوره گرافیک زیر و رو شد! اینفینیت وارفرم یه شوتر خیلی خوب بود با یه داستان خوب در حد داستانای مربوط به جنگهای خیلی آینده! ولی از این بازی دیگه چرا ؟بازی گیم پلیش جدیده با نسخه ها قبلی خیلی فرق داره! داستانش در حد داستان یه بازی جنگی خوبه! صحنه های سینماتیک مثل قدیما نیستن و الان واقع گرایانه تر و با جزعیات بیشترن! گرافیک در حدی هست که بگیم خوبه! واقعا هم خوبه! چند تا بازی جنگی در این حد واقعی بازی کردین؟ کمپین wwii. به bf1 شبیهه؟ یعنی واقعا چشماتون اونجوری میبینه یا از رو هیت ورزی دارین میگین؟انقدرم الکی نگین بازی چیز جدید نداره! یا بازی نکردین! یا از رو هیت ورزی دارین حرف میزنین!بازی واقعا با همه نسخها دیگه فرق داره! دیگم این بحثو ادامه نمیدم حوصلشم ندارم از سنمم گذشته... فقط دیدم زیادی از موضوع پرتین گفتم در جریان قرار بگیرین... وگرنه برین همون ولفنشتاینو بازی کنین حال کنین
عزیزدل الان چه ربطی به ولفنشتاین داشت من اصلا اونو بازی نمیکنم شما ها اتفاقا کلا خودتونو زدین کوچه علی چپ هر نسخه از بازی هم میاد با اون موتور 500 سال پیش میگین نه عالیه رو دست نداره بابا همین شماهایین که اینجوری طرفداری دو اتیششو میکنین که هر سال میاد یه اشغال میده بیرون حتی به خودشون زحمت تغییر هم نمیدن انجین همونه و بازی هیچی برای گفتن نداره ... سعی کنید یکم تحمل شنیدن نظر مخالفتونو داشته باشین ...
 
  • Like
Reactions: aliahmadi2

aliahmadi2

کاربر سایت
Sep 26, 2008
4,250
نام
AliDEvil
شما چهطوری آنلاین این بازیو بازی میکنین؟؟ 1 ساعت میشینی 1 بازی پیدا میکنه اونم میری تو بازی هاست لفت میده :D واقعا نمیفهمم برای این بازی چرا نباید سرور اختصاصی بزارن؟

با این وضعیت آنلاین اصلا نمیشه رو آنلاینش حساب کرد و باز باید برگردم به R6 و BF ولی بخش زامبی خیلی خوبه داستانی هم بد نیست
 

Dr.Trax

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,048
نقد و بررسی اینجانب تا به لحظه: :D

عــــــــــــــــــــــالــــــــی! :-bd

هیجان، خفقان، محیطی گرم و صمیمی توام با دل جان و گیم پلی روان. :D
بازی به خوبی بهینه شده و مشکل خاصی ندیدم! :D
این سیستم خون رسانی هم عالیه. :D
 
  • Like
Reactions: ROONEY190 and kamyy

AliShp

کاربر سایت
Nov 22, 2009
1,175
نام
alishp
بهترین نسخه های bf رو با بدترین نسخه های cod مقایسه میکنی ؟! اون امتیازات بالای 90 cod رو بزار :D
و البته تعداد بتلفیلد تقریبا نصف تعداد cod تو این 10 سال هست همین بتلفید ها پشت سرهم عرضه میشدن هم دقیقا کپی پیست مثل cod میشد !
استدلال اینکه این بازی چند ساله هیچی نداره و صرفا به خاطر نسخه های 5-6 سال قبل میفروشه اصلا درست نیست و مثال نقض هم زیاده.

سلام بر شما

بدترین نسخه ها نیست 3 تا نسخه اخرو گذاشته دیگه فقط باید بتلفیلد 3 و 4 و 1 رو میزاشت ....
بعدشم اون بتلفیلد نیست که هر سال یه بازی میده cod هست که هر سال پشت هم بازی میده من خودم فن cod بودم اما واقعیت تو این زمان بتل بیشتر فاز میده بازی کرد من ریختم بازی رو یه ساعت بازی کردم رو درجه سختی بالا اما چیزی که دیدم زیاد خوشم نیومد شما وقتی درجه سختی بازی رو میبری بالا انتظار داری هوش مصنوعی یارو قوی تر بشه نه اینکه عوض اینکه با دو تا تیر میمرده در حالت معمولی الان باید شصت تا تیر بهش بزنی مثلا .....
اما با تجربه ای که تو حالت بتا و سرور ها داشتم میگم و چیزی که الان میبینم این بازی صرفا یه هفته شخص رو شاید سرگرم کنه اونم کسایی که فن هستن شدید چون من یه بار بریم مراحل داستانی رو پاکش میکنم چون تجربه هم ثابت کرده که بازی dlc داستانی نمیده توی چند نسخه اخیر فقط انلاین کار میکرده .....
 

zadis

کاربر سایت
Nov 20, 2007
782
سلام بر شما

بدترین نسخه ها نیست 3 تا نسخه اخرو گذاشته دیگه فقط باید بتلفیلد 3 و 4 و 1 رو میزاشت ....
بعدشم اون بتلفیلد نیست که هر سال یه بازی میده cod هست که هر سال پشت هم بازی میده من خودم فن cod بودم اما واقعیت تو این زمان بتل بیشتر فاز میده بازی کرد من ریختم بازی رو یه ساعت بازی کردم رو درجه سختی بالا اما چیزی که دیدم زیاد خوشم نیومد شما وقتی درجه سختی بازی رو میبری بالا انتظار داری هوش مصنوعی یارو قوی تر بشه نه اینکه عوض اینکه با دو تا تیر میمرده در حالت معمولی الان باید شصت تا تیر بهش بزنی مثلا .....
اما با تجربه ای که تو حالت بتا و سرور ها داشتم میگم و چیزی که الان میبینم این بازی صرفا یه هفته شخص رو شاید سرگرم کنه اونم کسایی که فن هستن شدید چون من یه بار بریم مراحل داستانی رو پاکش میکنم چون تجربه هم ثابت کرده که بازی dlc داستانی نمیده توی چند نسخه اخیر فقط انلاین کار میکرده .....
بازی واقعا عالی هست من نمیدونم شما چی توقع داری از بازی . من کال اف رو از مدرن وارفر 5 به بعد بازی نکردم و واقعا افتضاح بود بازی ها تا این نسخه . نظر شما کاملا برعکسه این کال اف واقعا عالی هست نسبت به نسخه های قبلی که من حتی به خودم اجازه ندادم تستش کنم . همه مدرن و مسخره بازی بود . تا الان هم شما یه مثال بزن که یه بازی اومده باشه در حد این ؟ حد اقل 3 سال هست بازی به این خوبی نیومده بجز بتلفید 1
 
  • Like
Reactions: ROONEY190

Jack.bauer

کاربر سایت
Jun 17, 2012
416
نام
Arash
عزیزدل الان چه ربطی به ولفنشتاین داشت من اصلا اونو بازی نمیکنم شما ها اتفاقا کلا خودتونو زدین کوچه علی چپ هر نسخه از بازی هم میاد با اون موتور 500 سال پیش میگین نه عالیه رو دست نداره بابا همین شماهایین که اینجوری طرفداری دو اتیششو میکنین که هر سال میاد یه اشغال میده بیرون حتی به خودشون زحمت تغییر هم نمیدن انجین همونه و بازی هیچی برای گفتن نداره ... سعی کنید یکم تحمل شنیدن نظر مخالفتونو داشته باشین ...
یعنی الان 3 پسته تنها دلیلی که میاری میگی انجین 100 سال پیش! واقعا ملاکت برای یه بازی خوب انجینشه؟ اونوقتkamyy رو بچه خطاب میکردی؟ هنو نمیدونی ملاک بازی خوب چیه!
بعدشم یه سری جمله حفظ کردی از 4_5 سال پیشو گیمرای اون زمان و نظراشون نسبت به کالاف او زمان ..اگه اونا میگفتن:"بازی چیزی برا گفتن نداره. به خودشون زحمت تغییر نمیدن." اولا بازی کرده بودن دوما بازی حالیشون بود!3 تا جمله از یکی دیگه حفظ نکرده بودن که ما هر چی دلیل بیاریم اونا همین 3 تا جمله رو تکرار کنن!من خودم یه پست دادم! ولی دیدم ریعکشنتو در مقابل پستای kamyy اره عزیزم خلاقیت داشته باش سعی کن. بتونی از بازی ایراد بگیری نه عین ادم اهنی زنگ زده یه سری متن از 5 سال پیشو از یکی دیگه تکرار کنی!دلایل این که بازی آشغال نیست و چیز جدیدی برا گفتن داره رو گفتم ولی از اونجایی که با امثال شما نمیشه منطقی صحبت کرد پیشنهاد میکنم از اونجایی که ولفنشتاینم دوس نداری بشینی کمپین و مولتی بتل1 رو مخلوط بزنی حال کنی
 
آخرین ویرایش:

AliShp

کاربر سایت
Nov 22, 2009
1,175
نام
alishp
یعنی الان 3 پسته تنها دلیلی که میاری میگی انجین 100 سال پیش! واقعا ملاکت برای یه بازی خوب انجینشه؟ اونوقتkamyy رو بچه خطاب میکردی؟ هنو نمیدونی ملاک بازی خوب چیه!
بعدشم یه سری جمله حفظ کردی از 4_5 سال پیشو گیمرای اون زمان و نظراشون نسبت به کالاف او زمان ..اگه اونا میگفتن:"بازی چیزی برا گفتن نداره. به خودشون زحمت تغییر نمیدن." اولا بازی کرده بودن دوما بازی حالیشون بود!3 تا جمله از یکی دیگه حفظ نکرده بودن که ما هر چی دلیل بیاریم اونا همین 3 تا جمله رو تکرار کنن!من خودم یه پست دادم! ولی دیدم ریعکشنتو در مقابل پستای kamyy اره عزیزم خلاقیت داشته باش سعی کن. بتونی از بازی ایراد بگیری نه عین ادم اهنی زنگ زده یه سری متن از 5 سال پیشو از یکی دیگه تکرار کنی!دلایل این که بازی آشغال نیست و چیز جدیدی برا گفتن داره رو گفتم ولی از اونجایی که با امثال شما نمیشه منطقی صحبت کرد پیشنهاد میکنم از اونجایی که ولفنشتاینم دوس نداری بشینی کمپین و مولتی بتل1 رو مخلوط بزنی حال کنی

سلام بر شما

بیاید این بحثو تمومش کنید فقط زمان میتونه معلوم کنه که این بازی میتونه موفق بشه یا نه همین جوری که میدونید الان بتلفید میروشه و برنامه بلند مدت برای بازی داره برعکس کال اوف که یه سال نشده بازی رو میبنده تموم میشه اونم با سه چهار تا نقشه کوچیک و تمام.اما یه ماه دو ماه بعد از تعداد بازیکنان انلاین این دو بازی میشه نتیجه گرفت که موفق بوده یا نه فروش ملاک موفقیت نیست این بازیکنانی هستن که بازی رو بازی میکنن .....
شما تا یه سال هم بشین بحث کنید به جایی نمیرسید چون هیچ کدوم قبول نمیکند .....
و به نظر من مقایسه بتلفیلد و کال اوف کلا از پایه اشتباه هست چون زمین تا اسمون با هم فرق دارن و فقط تو سبکشون شبیه هم هستن.....
 
  • Like
Reactions: FEARRR

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر