PlayStation Ghost of Tsushima

سازنده
Sucker Punch
تاریخ انتشار
July 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5

Sabaton

کاربر سایت
Jul 14, 2011
437
اصلا انتظار نداشتم ساکربانچ سراغ سامورایی ها بره.
بازی به شدت خوب به نظر میاد و مشتاقانه منتظرم دستپخت جدید ساکرپانچ امتحان کنم>:D<
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
به نظر شما هم شخصیت اصلی شبیه جومونگ هست یا فقط منم؟؟:-?:-?
خودت درگیر نکن ایناهمه شبیه همن=)) ولی بیشوخی چشماش یه مقدار شبیه سونگ ایل گوکه
------------
خیلی خوب بود از محدود چیزایی که بازی اپن ورلد براش تصور نمی شد ولی حالا8->
دیگه تو psx یا انتظار گیم پلی این دارم یا ds :D
 
آخرین ویرایش:

rezvideo

کاربر سایت
Oct 3, 2005
1,433
نام
رضا چشمی
خیلی وقت بود دنبال یه بازی با همچین اتمسفری بودم.
دمو از نظر هنری و تکنیکی محشره انشاءالله بازی هم همینطوری از کار در میاد
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
بهترین بخش تریلر برام اینجا بود! خیلی جو خوفی داشت! :x بسی دوست داشتنی:D

---
در مورد بازی... واقعا انتظار چنین بازیی رو از ساکرپانچ نداشتم،فکر میکردم مثل بقیه ی بازی هاشون حالت فانی داشته باشه،یا شایدم فانتزی باشه:-" (فانتزی کمتر:D )
اما با این حال،دیدن IP جدید همیشه لذت بخشه!:x
ژاپن هم که دوست داریم! خیلی هم عالی! >:)

فقط 2 مورد! یکی اینکه شخصیت اصلیش از نظر طراحی حداقل خیلی نچسه و اصلا خاص نیست:-" (به نظرم کاراکتری که طراحیه خاصی نداشته باشه هیچوقت موندگار نمیشه....یا خیلی سخته:-" )
دومین مورد هم گفتن بازی مخفی کاریه...همممم...مخفی کاری و نینجا بازی خوبه! ولی امیدوارم سیستم مبارزات خفنی هم داشته باشه:D که اگر زدیم به دل دشمن هم از بازی لذت ببریم:D

امیدوارم PSX هم نمایش داشته باشه...البته یکم بعیده...احتمالا شروع نمایش هاش از E3 باشه که حداقل چندتا از بازی ها اومده باشن و بحث تبلیغاتشون تموم شده باشه!
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
دوره کاماکورا

در سال ۱۱۸۵ میناموتونو یوریتومو طایفه رقیب را شکست داد و در سال ۱۱۹۲ از سوی امپراتور به عنوان سردار یا شوگون منصوب شد و استبداد نظامی خود یا باکوفو (幕府, bakufu) را در شهر کاماکورا پایه گذاشت. در دوره کاماکورا، ژاپن وارد «قرون وسطای» خود شد که نزدیک به هفتصد سال طول کشید و در آن امپراتور، دربار و حکومت مرکزی سنتی به نهادهایی تشریفاتی مبدل شدند. موضوع‌های قضایی، نظامی و مدنی به دست جنگ‌آوران آریستوکرات (طبقه بوشی، Bushi) اداره می‌شد و قدرتمندترین کاست در میان آنان، حاکمان واقعی جامعه، یعنی شوگون‌ها بودند.

(چیزی که احتمالاً توی بازی شاهدش هستیم)
پس از زوال سلسله تانگ در چین در میانهٔ قرن نهم، روابط ژاپن با این کشور قطع شد. در زمانی که شوگون‌ها علاقه چندانی به گسترش روابط خارجی نداشتند، خبر از حکومت جدید مغول‌ها در پکن رسید. قوبلای‌خان فرمان داد که ژاپن یا خراج پرداخت کند یا آماده انتقام باشد. ژاپن زیر بار نرفت و شروع به آماده‌سازی خود برای دفاع نظامی کرد. مغول‌ها دو بار در سال‌های ۱۲۷۴ و ۱۲۸۱ به جزیره کیوشو در جنوب غربی ژاپن حمله کردند. به نظر می‌رسد که هر بار توفان شدید و نقصی در طراحی کشتی مغولان، لشکر مهاجم را با وجود برتری نظامی، از رسیدن به پیروزی بازداشت. توفان شدیدی که کشتی مهاجمان را در هم کوبید، باد خداوندی یا کامی‌کازه نامیده شد.

پیامد سال‌ها تدارک نظامی به منظور جنگ با مغولان برای حکومت کاماکورا مصیبت‌آمیز بود. بسیاری از وفادارانی که برای پاسداری از حکومت جنگیده بودند، اینک در انتظار پاداش بودند و انجام این خواسته از توان حاکمان خارج بود. این موضوع به فروپاشی حکومت کاماکورا کمک کرد. در نهایت شهر کاماکورا در یک جنگ داخلی که بر علیه حکومت شکل گرفته بود سقوط کرد و دوران حاکمیت شوگون‌ها به پایان رسید. پس از این، دوران کوتاه اصلاحات کن‌مو آغاز شد.

-ویکی-

پ.ن : با توجه به تاریخ ژاپن، بازی پتانسیل فرانچایز شدنو حداقل برای حمله ی دوم هم داره :D تا ببینیم چی ازش در میاد. پلاس، با نظر امیر در مورد طراحی کرکتر موافقم بعد از کول و دلسین ، اصلاً خاص نبود ، امیدوارم عین کول توی I2 اینم عوضش کنن.
پ.ن 2 : تسلیت به بازیسنتر جدید که حتی نصف گذشته هم هیجان واسه بحث در مورد بازیها توش نیست :D
 

Boss Hunter

کاربر سایت
Nov 8, 2008
1,246
نام
محسن
به نظر که جالب میاد و امیدوارم وقتی منتشر بشه مثل تریلر عالی باشه
نمیدونم چرا یاد اونیموشا افتادم،ای یادش بخیر.
 

Max Blood

کاربر سایت
Feb 17, 2016
803
نام
پویا
خیلی منتظر معرفی بازی جدید ساکر پانچ بودم ولی اصلا فکرش رو نمیکردم برن سراغ همچین چیزی:D
امید زیادی به بازی دارم و ترجیح میدم در کنار مخفی کاری بخش اکشن بازی هم قوی باشه که از سلاخی کردن دشمن هم لذت کافی رو ببریم:x
I:SS سال 2014 منتشر شد تا الان سه سال شده... امیدوارم تو این مدت اونقدری رو بازی کار کرده باشن که سال دیگه منتظرش باشم8->
قیافه ی شخصیت اصلی به کنار ولی از تیپش شدیدا خوشم اومده:D
 
  • Like
Reactions: mikelwar

arsenalmom

کاربر سایت
Nov 14, 2009
1,347
نام
محمدرضا
اینکه یوشیدا گفته شخصا بازی جدید ساکرپانچ رو تجربه کرده و اینکه خود استدیو هم تو مصاحبه اخیرشون گفتن سه سال بازی در دست ساخت بوده ، پس میشه امید زیادی داشت برای دیدن گیم پلی تو مراسم psx [-o<:x>:D<

.................................................

آقای Nate Fox کارگردان بازی در PS Blog اطلاعاتی اولیه از این بازی را اعلام کرد:

"وقتی که به پروژه بعدی خود فکر می کردیم، می خواستیم که جهان باز باقی بمانیم چون به بازیباز اختیار و قدرت می دهد، ما نمی خواستیم از آن دور شویم."

"ما فکر می کنیم که در بازی های امروزه کنترل کامل دنیای بازی به دست بازیباز اهمیت ویژه ای دارد، زمان زیادی را به بازی های جهان باز و چیزی که این بازی ها را زیبا می کند فکر کردیم، در واقع خودمان را به جای بازیباز گذاشتیم و در این دنیای فانتزی از خود پرسیدیم: که هستم؟ در این بازی قرار است چه کنم؟ در نهایت به ایده ای ساده و عالی رسیدیم و جواب سوال هایمان را پیدا کردیم: چه کسی نمی خواهد که به ژاپن فئودال برود؟ چه کسی نمی خواهد که یک سامورایی با کاتانا باشد؟ و وقتی که هجوم مغولان به سوشیما در سال ۱۲۷۴ را به ایده سامورایی بودن اضافه کردیم همه چیز آماده شد. ناگهان دانستیم که قهرمانان و دشمنان چه کسانی هستند، دنیا در چه وضعی ست و چطور یک بازی ویدئویی می تواند از این دنیا ساخته شود. تمامی مکان هایی که در بازی وجود دارد in-engine هستند [به اصطلاح کاملا قابل تعامل و دسترسی است]، همه ی آن ها در دنیای بازی وجود دارد، مکانی ست که شما می توانید به آن جا بروید و از آن دفاع کنید. سوشیما جزیره ای بزرگ پر شده از مکان های مختلف، شهرک ها، مردم و... چیز های بسیاری که برای آموختن و دیدن در آن وجود دارد."

"در Infamous ما به شما اجازه اکتشاف قدرت ها را دادیم، در این بازی ما به شما اجازه می دهیم که سامورایی بودن در جزیره ای بزرگ در ژاپن را تجربه کنید."

کارگردان هنری بازی آقای Jason Connell :

"این بازی به سبک اکشن-مخفیانه/ماجرایی است که در ژاپن فئودال دنبال می شود و ما با گرایش تاریخی به بازه زمانی هجوم ارتش مغول به این جزیره به کنترل یک سامورایی می پردازیم. من فکر کنم که قدرت انتخاب در این بازی با عناوین گذشته ما تفاوت بسیاری خواهد داشت، مثلا با خود می گویید که 'می خواهم به آن جنگل بامبو بروم، می خواهم که به آن مسیر بروم' خب بروید انتخاب با شماست، در این بازی مسیر نقطه به نقطه مشخص نشده [waypoint ندارد] و برای شما مشخص نشده که مجبور هستی به آن جنگل بروی و نگاهی بیندازی که این انتخاب همان انتخاب ماجراجویانه شما می باشد که بعد باز هم از خود می پرسید از این جا به کجا خواهم رفت؟"
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
بنظرم از بازیی که شخصیتش بر اساس واقعه تاریخی ساخته شده نه oni این چیزا انتظار دیگه ای نداشته باشید خیلی هم خوبه و عادی بنظر میرسه:D
 

Rezahajizadegan

کاربر سایت
Oct 1, 2005
2,578
دوره کاماکورا
...
پ.ن : با توجه به تاریخ ژاپن، بازی پتانسیل فرانچایز شدنو حداقل برای حمله ی دوم هم داره :D تا ببینیم چی ازش در میاد. پلاس، با نظر امیر در مورد طراحی کرکتر موافقم بعد از کول و دلسین ، اصلاً خاص نبود ، امیدوارم عین کول توی I2 اینم عوضش کنن.
پ.ن 2 : تسلیت به بازیسنتر جدید که حتی نصف گذشته هم هیجان واسه بحث در مورد بازیها توش نیست :D

اول : دمت گرم وقت گذاشتی و مطلب رو تاریخی کردی و حتی برای ادامش حدس زدی.
دوم : والا حق داری ؟ بعد کنفرانس من با ذوق و شوق اومدم از بازی های VR سوال کردم همه ازش گذشتن یکی دونفرم شیشکی بستن رفتن کلا خورد تو ذوقم پیگیری نکردم...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر