PlayStation Detroit: Become Human

d598246_.png
Detroit: Become Human یک بازی هیجان انگیز سوم شخص مربوط به آینده ، با سبک اکشن ماجراجویی ، توسط استودیوی رویاپرداز Quantic Dream توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment در تاریخ 25 می 2018 برای PS4 منتشر خواهد شد .
Quantic Dream از موتور گرافیکی جدیدی برای ساخت این بازی بهره برده ، و از 100ها بازیگر در لس آنجلس ، لندن و پاریس برای ساخت انیمیشنها و خلق دنیایی پویا استفاده کرده .
نوشتن داستان بازی بیش از دو سال زمان برده که به عنوان پیچیده ترین کار دیوید کیج شناخته می شود .
بازی از PS4 PRO پشتیبانی خواهد کرد .
d42617_.png

داستان اینگونه است که هوش مصنوعی در آینده توانست اندرویدهایی را خلق کند که داوطلبانی برای تبدیل شدن به انسان باشند . انسانها برای هر چیزی از اندرویدها استفاده می کنند ، آنها کارآگاهان ، خدمتکاران و نیروی کار انسانها هستند .
تصمیماتی که در طول بازی میگیرید بسیار مهم هستند و بر روند داستان تاثیر مستقیم خواهند گذاشت . انتخابها گسترده تر ، پیچیده تر و متفاوت از بازیهای قبلی کیج خواهند بود .

s77674_.png

در بازی با 3 شخصیت اندرویدی کاملا متفاوت روبرو هستیم ، کارا به عنوان خدمتکار در خانه ی مرد مرموزی کار میکند که باید از کودکی معصوم به نام آلیس مراقبت و محافظت ! کند ، مارکوس اندرویدیست که برخلاف آب شنا می کند و قصد دارد جامعه ی انسانها را خالی از بردگی و آزار اندرویدها کند و به همین دلیل به عنوان رهبر با جمع کردن اندرویدهای دیگر دست به شورش میزند و به دنبال انقلابی جدید است ، در مقابل شخصیت کانر را داریم که یک کارآگاه است ! ، کانر طبق تریلرها مشخص شده یک اندروید با توانایی های بسیار بالاست که می تواند هر سرنخ کوچکی را تجزیه و به مقصود اصلی خود برسد ، چنین اندرویدی که اطلاعات و مهارتهای زیادی در رابطه با جرم و جنایت دارد مطمئنا کار را برای مارکوس سخت خواهد کرد !
w460561_.png

در بازی می توانید به نقاط خاصی از داستان بازگردید تا تصمیهایی که گرفتید را در صورت رضایت نداشتن تغییر دهید ، دریافت سرنخ اجازه خواهد داد تا رویدادهای رخ داده را بازسازی و پخش کنید ، یا می توان با گشتن در محیط با تجزیه و تحلیل موارد به آن دست پیدا کرد . کانر می تواند عناصر صحنه جرم را قبل از رفتن به بالکن و شروع مذاکره ، تجزیه و تحلیل کند ، اینها مشابه بخش های کارآمد در بازی Heavy Rain است ، جایی که از حالت کارآگاهی استفاده و برای تجزیه ، تحلیل و بازسازی دنباله ای از وقایع قبل از ورود به صحنه استفاده می کنید . تقریبا همانند همه ی بازیهای دیوید کیج که با همه چیز در محیط میتوان ارتباط برقرار کرد ، و از این حیث برتر می باشد . بطور مثال متوجه شدن کانر در قسمت قفسه ی اتاق که اندرو مسلح است .
وضعیت گروگانگیری دختر تنها یکی از سناریوهاست ، اندرو که وظیفه ی مراقبت از خانواده را بر عهده داشته ، اعضای خانواده را کشته و دختر را ربوده است ، تریلر کار بزرگی انجام می دهد ، نشان می دهد را ه های بی شماری در صحنه می توانید انجام دهید . امیدوارم در برخورد اول موفق باشین !!
Detroit: Become Human دقیقا تداعی گر دیگر عناوین Quantic Dream است ، با پیچ و تاب و چرخش آنالوگها برای تعامل با محیط ، همراه با صفحه لمسی و کنترل حرکتی ، که در این مورد از معدود توسعه دهندگانیست که از تمام مزایای DS4 استفاده می کند .



 
آخرین ویرایش:

Anonymous M3

人類に栄光あれ
کاربر سایت
Jul 30, 2014
1,074
نام
امیر مسعود
David Cage تائید کرد بازی سال 2018 منتشر میشه .

Detroit: Become Human--the upcoming neo-noir game from Heavy Rain and Beyond: Two Souls developer Quantic Dream--will launch in 2018, director David Cage has confirmed.

Until now, no release window had ever been mentioned for the PS4 exclusive, and its E3 2017 story trailer also did not confirm a date, as some thought it might. However, Cage told GameSpot at E3 that "it's going to be next year.

Detroit: Become Human Will Release In 2018
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
من تو این نسل حداقل حداکثر دوتا بازی از اینا می خوام:| ولی با این وضعیتی که اینا دارن پیش میرن فکر نکنم بازی دومشون رو تو این نسل ببینیم:|
 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,938
نام
احمد
چه گرافیکی داره این بازی;;) یعنی واقعا بازی هست شونه به شونه این بزنه؟ بنده فکر نمیکنم، همین الان هم بازی قبلی این استدیو یعنی beyond رو ps3 بازی کنید میبینید از چند لحاظ نور پردازی، نرمی انمیشن ها، کیفیت بافت ها و موشن کپچر چندی نسلی از بازی های دوره خودش جلو تره، در مورد داستان هم با توجه به تجربه های قبلی که از فارنهایت و beyond داشتم، شکی نیست ناموس خواهد بود:D:D:D
 

bernoos

کاربر سایت
Sep 8, 2013
221
نام
Hunter
خداکنه یهو هایپش مثل بیاند حالمونو نگیره!!!
دقیقا کل ترس من هم روی همینه. بیاند از نظر نویسندگی واقعا یه افت وسیع بود برای دیوید کیج حالا که دوباره برگشته به سیستم چند کاراکتری شاید بشه امیدوار بود یه چیز تمیز تر تحویل بگیریم. که البته بازم گیمپلی چیزی که تا الان نشون داده برای من نگران کننده بوده... امیدوارم اون گیمپلی هوی رین رو بتونه تکرار کنه ، البته الان تکرار اونم فایده نداره باید یه چیز خیلی خوب تحویل بده 4 ساله همرو منتظر گذاشته
 
  • Like
Reactions: gamer1998y

farsham

کاربر سایت
Sep 12, 2014
378
دقیقا کل ترس من هم روی همینه. بیاند از نظر نویسندگی واقعا یه افت وسیع بود برای دیوید کیج حالا که دوباره برگشته به سیستم چند کاراکتری شاید بشه امیدوار بود یه چیز تمیز تر تحویل بگیریم. که البته بازم گیمپلی چیزی که تا الان نشون داده برای من نگران کننده بوده... امیدوارم اون گیمپلی هوی رین رو بتونه تکرار کنه ، البته الان تکرار اونم فایده نداره باید یه چیز خیلی خوب تحویل بده 4 ساله همرو منتظر گذاشته

تو میگی؟؟؟
بیاند ضعیف بود؟ یا بخاطر امتیازات منتقدین نرفتی سمتش؟؟
بیاند شاهکار کیج بود
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
بیاند که آشغال بود، ولی دیترویت به صورت کاملا واضح و مشخصی شبیه هوی رینه و ربطی به بیاند نداره. تعدد کارکترها، بولد شدن دوباره مساله انتخاب و خطوط داستانی مختلف. همه چیز بازگشت به استایل موفق هوی رینه. ضمن اینکه اینبار علاوه بر کیج یه کارگردان دیگه هم اضافه شده و میشه انتظار داشت دیترویت بیشتر از بقیه کارهای کیج بازی باشه. من که خیلی امیدوارم به ایشون. از ربات ها هم خیلی خوشم میاد و کلا سوژش رو بسیار میپسندم.
 

Wrath of Legion

کاربر سایت
Jul 26, 2017
318
اون موقع که فارنهایت عرضه شد یه چیز تک بود و نمونش رو نداشتیم. (حالا بگذریم از اینکه آتمسفرش اسکی از مکس پین میزد.)

اما حالا تا دلت بخواد بازیهای Telltale و بازیهایی مثل Life Is Strange با فرمول اپیزودیک بدون بودجه های آنچنانی و وقتگیر و با تنوع بالا دارن عرضه میشن و خیلی هم مخاطب دارن. دیگه کی به بازیهای کیج با اون همه وقتگیری اهمیت میده. در همون حین Telltale ده تا بازی مختلف با موضوعات مختلف برای سلایق مختلف عرضه کرده. کیج افکار قدیمی داره و باید خودشو تطبیق بده وگرنه هربار بیشتر ریزش مخاطب پیدا میکنه. نمونش هم بازی beyond.

البته من که تا اینجا هیچ بخاری ازش نمی بینم. تمام تمرکزش رو گذاشته رو گرافیک. و از همین الان معلومه میخواد یه بلاکباستر در مورد ربات های احساساتی (!) عرضه کنه.
 
  • Like
Reactions: IMANOKA

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
اون موقع که فارنهایت عرضه شد یه چیز تک بود و نمونش رو نداشتیم. (حالا بگذریم از اینکه آتمسفرش اسکی از مکس پین میزد.)

اما حالا تا دلت بخواد بازیهای Telltale و بازیهایی مثل Life Is Strange با فرمول اپیزودیک بدون بودجه های آنچنانی و وقتگیر و با تنوع بالا دارن عرضه میشن و خیلی هم مخاطب دارن. دیگه کی به بازیهای کیج با اون همه وقتگیری اهمیت میده. در همون حین Telltale ده تا بازی مختلف با موضوعات مختلف برای سلایق مختلف عرضه کرده. کیج افکار قدیمی داره و باید خودشو تطبیق بده وگرنه هربار بیشتر ریزش مخاطب پیدا میکنه. نمونش هم بازی beyond.

البته من که تا اینجا هیچ بخاری ازش نمی بینم. تمام تمرکزش رو گذاشته رو گرافیک. و از همین الان معلومه میخواد یه بلاکباستر در مورد ربات های احساساتی (!) عرضه کنه.
شما اگه ناراحتی راحت بازی نکن فکتم صادر نکن:)
 

max-pain

کاربر سایت
Oct 9, 2012
550
نام
کامران
همه بازی های دیوید کیج عالی بودند بله ممکن بیاند ضعیف عملکرد ولی بازی بدی نبود.
از بین سازنده بازی های امروزی دیوید کیج از محدود بازی سازهایی که خیلی به داستان اهمیت میده تا نسبت به گیم پلی و بقیه چیزها .
دیترویت یکی از شاهکار های نسل هشتم خواهد بود. بدون شک
 

Sony+

کاربر سایت
Mar 22, 2015
543
هرکی از گرافیک خیره کننده PS4 ناراحته میتونه بره نینتندو سوئیچ بخره . :))
بازیهای PS فقط گرافیک نیست.گرافیک هم جزئی از اون هستش و بازیهاش کامله.
Horizon zero و infamous و TLOU و bloodborne و حتی همین until down شاهد این مدعا هستن.
کسایی که سوزنشون گیر کرده تو نسل قدیم و ماریو قارچ خور میکرو ، اومدن از گیم پلی ایراد میگیرن واقعا که.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر