سریال Stranger Things [اسپویل تا آخرین اپیزود آزاد می باشد]

arsenalmom

کاربر سایت
Nov 14, 2009
1,347
نام
محمدرضا
خب، من بالاخره تونستم سریال بطور کامل ببینمش. فقط بگم خدایا این نتفلیکس با برادران دافر رو از ما نگیر[-o<\m/

10/10

دوستان، میدونید برا چی این سریال خیلی دوست دارم؟! یک، اینکه حالا حالا سریال هستش (4 فصل :x) و دوم، چون وقتی می بینم تو سریال اشاره به سرگرمی های دوران بچگی هامون میکنن خیلی خوشحال می شم. Winona Ryder هم انصافا قشنگ بازی می کنه با David Harbour
منم موافقم با اینکه فرهنگمون با امریکایی ها فرق میکنه ولی اشارات جالب و ظریفی به دوران بچگیمون میزنه مخصوصا اگر دهه 60 باشی ، این مورد خیلی خاص و جذابش کرده
 

parham_safa

Rossonero
مدیر انجمن
Sep 24, 2005
8,309
نام
پرهام
سلام
عاششششششششششششششششششششق " استیو هرینگتونم "
کاراکترش فوق العادست . از اون کاراکتراییه که اول ازش متنفر میشه آدم ، اما به مرور که داستان پیش میره و شخصیت واقعیشو نشون میده به شدت دوست داشتنی میشه .
سریال یه پکیج کامل و دوست داشتنی از انواع کلیشه ، ادای دین و نوستالژیه .
من همین دیشب و امروز هر 9 قسمت رو یه پشت دیدم و اگر به خاطر رحم کردن به چشمام نبود حتی بین اپیزودها هم به خودم استراحت نمیدادم .
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,339
نام
Majid
خب الان تموم کردم :D خیلی هم عالی، اگه نگیم از فصل اول بهتر بود در همون حد بود.
تنها جایی که خورد تو ذوقم قسمت 7 بود که نه فهمیدم دلیل وجود این اپیزود چی بود و اینکه حتی اگه دلیل مهمی هم پشتش باشه در کل آدم یاد سریالا سوپرهیرویی تینیجریه CW میوفتاد، رسما یک تیکه اضافه وسط سریال بود.
 

homayoon k2

کاربر سایت
Oct 14, 2012
1,702
بچه ها اون نامه ای که دکتر تو قسمت آخر به هاپر داد دقیقا چی بود؟
سند مربوط به فرزند خواندگی الون برای هاپر....یعنی هاپر می شه رسما پدر و سرپرست الون یا همون جین
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,959
نام
آریا
فصل دوم سریال هم مثل فصل اولش فوق العاده بود! انقدر با فصل اول حال کرده بودم که فکر میکردم این یکی هرچقدر هم عالی باشه، نتونه به پای اون برسه. ولی رسید و شاید حتی بعضی جاها ازش جلو هم زد!
در کنار داستان جالب و کاراکترهای خوش ساخت و بازی های خوب، این بار هم چیزی که بیشتر از همه به چشم می اومد بازی خیره کننده بچه ها بود. واقعاً دمشون گرم که انقدر عالی و بی نقص بازی میکنن و دم کارگردان هم گرم که ازشون این طوری بازی میگیره.
برخلاف اکثر نظرات که میگن اپیزود 7 داغون بوده، من با اون هم حال کردم. :D تا اواسطش میگفتم این مسخره بازی ها چیه و یه فیلر درپیت هست و ...، ولی اتفاقات بعدی باعث شد از اپیزود خوشم بیاد و به نظرم نقش مهمی توی شخصیت پردازی اِل داشت.
یکی از بهترین ویژگی های این فصل مثل فصل قبل، ارجاعات زیادش به حال و هوا و فیلم های دهه 80 (و اندک مواردی 70) بود که بعضی موارد خیلی مشخص بودن، ولی اگه میخواین با ارجاعات بیشتری آشنا بشین این ویدئو رو حتماً ببینین. 10 مورد از اینا رو ردیف کرده و ویدئوی جالبی هست: watch?v=cPF8KZSVGxc

سازنده های سریال خیلی خوب تونستن ترکیب محشری از لحظات خنده دار و غم انگیز بسازن. مثلاً توی یه اپیزود 2 تا صحنه با حضور باب (شان آستین) می بینیم که یکی به شدت کمدی هست و اون یکی خیلی تلخ. اون صحنه ای که در مورد BASIC صحبت میکنه و هاپر میگه بهم یاد بده (انگار آشپزی هست)، من رو منهدم کرد از خنده! :)) ولی توی همون قسمت در نهایت میمیره اون هم به اون شکل. :(
این هم خیلی جالب بود. اِل (یا جین) تا قبل از این هم یه جورایی جای دختر هاپر رو پُر کرده بود، ولی الآن هم به صورت شناسنامه ای دخترش محسوب میشه و هم هاپر این یادگاری دخترش رو بهش داده:

frff_cvzv.jpg



در مورد فصل 3: امیدوارم دیگه خبری از این چیزا نباشه که جک جونورها برن توی جلد یه نفر و کنترلش کنن و یکی بیفته مریض بشه و ... تکراری میشه دیگه. یه ماجرای متفاوت میخوام با حضور یه بدمن خفن (یکی مثل دکتر برنر اگه زنده باشه) و البته همون موجودی که توی این فصل باهاش آشنا شدیم و هنوز پشت پرده هست.

سلام
عاششششششششششششششششششششق " استیو هرینگتونم "
کاراکترش فوق العادست . از اون کاراکتراییه که اول ازش متنفر میشه آدم ، اما به مرور که داستان پیش میره و شخصیت واقعیشو نشون میده به شدت دوست داشتنی میشه .
سریال یه پکیج کامل و دوست داشتنی از انواع کلیشه ، ادای دین و نوستالژیه .
من همین دیشب و امروز هر 9 قسمت رو یه پشت دیدم و اگر به خاطر رحم کردن به چشمام نبود حتی بین اپیزودها هم به خودم استراحت نمیدادم .
دقیقاً! تا اواخر فصل اول یه کاراکتر حال بهم زن بود و از این تیپ کاراکترهای کلیشه ای که اعصاب آدم رو خورد میکنن، ولی از اونجایی که رفت سراغ Demogorgon، نشون داد که آدم دیگه ای هست. این فصل هم خیلی مظلوم بود. :( بنده خدا سرش به کار خودش بود و آزاری به کسی نمیرسوند و توی مهمونی هم میخواست دخترک دیوانه رو از اون وضعیت نجات بده، ولی اون اتفاقات پیش اومد و آخرش منتهی شد به جدایی این دو نفر.
روابطش با داستین هم جالب بود و اون تیکه هایی که در مورد موی سر بهش توضیح میداد عالی بود! :D
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,787
نام
امین
منم تو 2 روز رگباری تمومش کردم :D فوق العاده بود ! به شدت منتظر فصل 3 هستم ولی هر جور فکر میکنم نمیدونم چطور میخوان ادامش بدن :D
همش حس میکنم یه گندی میزنن! امیدوارم فصل 3 مثل این فصل سوپرایز بشیم....

بهترین بازیگر سریال هم داستین :hearteyes::hearteyes: لامصب چه قدر خوب بود! عالی :relaxed:
 

Donger Reborn

کاربر سایت
Mar 21, 2017
1,414
کل سریال یک طرف، داستین یک طرف
عالی بود :))



واقعا فصل دوم غافل گیر کننده بود، واقعا علی بود و وافعا گسترده بود، خیلی خوب شد که فوکوس از روی مایک برداشته شد توی سریال چون باعث تکرار می شد و ویل واقعا ارزش این همه پرداخته شدن رو داشت

فصل سوم هم که نیاز به تایید نداره، همه جوره همه چی آمادست برای فصل 3، آخر سریال هم اونز به به هاپر گفت 1 سال صبر کن آبا از آسیاب بیفته (البته توی مصاحبه ها حرف از 4 فصلی بودن سریال زدن)
فقط همونقدر نگرانی ای که برای کیفیت ساخت فصل 2 بود، برای فصل 3 هم هست چه بسا بیشتر، چون واقعا در اوجه سریال
 
آخرین ویرایش:

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,779
نام
نریمان
حالا همه از بازی خوب داستین میگن ولی به نظر من ستاره ی این فصل ویل بود. سکانس هایی که تسخیر شده بود قشنگ ادم رو میخکوب میکرد.
 
  • Like
Reactions: TheGodfather

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر