«ONRUSH» بازی جدید استدیوی «Codemasters»

Anonymous M3

人類に栄光あれ
کاربر سایت
Jul 30, 2014
1,074
نام
امیر مسعود
استدیوی «Codemasters» سازنده‌ی سری بازی‌هایی چون «Dirt» و «F1» با همکاری کمپانی «Deep Silver» بازی جدید خود را با نام «ONRUSH» در کنفرانس سونی مربوط به نمایشگاه «Paris Game Week» معرفی کرد.

ONRUSH_PGW17_02-1024x576.jpg

این عنوان سعی در ایجاد تجربه‌ای بر اساس اکشن و مقابله با جاذبه در سبک ریسینگ دارد. در این عنوان تنها رسیدن به خط پایان مهم نیست بلکه هدف رانندگی پر تب و تاب و سبک خاصی است که در آن از دور خارج کردن حریفان و پر کردن «Rush bar» نقش مهمی دارد. «Rush» قدرتی است که به وسیله‌ی آن می‌توانید نیرویی هیجان‌انگیز و ویرانگر بوجود آورده که اگر در زمان درست استفاده شود باعث نابود شدن رقابت برای حریفان شما خواهد شد.

کارگردان عنوان «ONRUSH» آقای «Paul Rustchynsky» درباره‌ی این عنوان گفت :« ما از اینکه بالاخره میتونیم راجع به این عنوان صحبت کنیم هیجان زده‌ایم. اعضای تیم ما با بازی کردن عنوان‌های شاخص و آرکید در سبک ریسینگ بزرگ شدند به همین دلیل این فرصت بسیار خوبی هست که با بازتصور کردن این تجربیات روی کنسول‌های نسل حاضر عنوان تازه‌ای رو به بازار عرضه کنیم. ما باور داریم که بازیکنان به شدت مشتاق همچین تجربه‌ای هستند.

مهمترین فاکتور این عنوان سرگرم کننده بودن اون هست. این عنوان در مورد انتخاب نوع لاستیک‌ها، تنظیمات ماشین‌ها و حتی مسیر مسابقه نیست؛ این عنوان در مورد مرز‌های اکشن شما و ریسک‌ کردن‌هایی با خطر مرگ هست که باعث میشه به بزرگترین پاداش‌ها دست پیدا کنین.»

عنوان «ONRUSH» توسط تیم جدید استدیوی «Codemasters» (استدیوی «Evolution» سابق) ساخته و در تابستان ۲۰۱۸ برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

Read the whole post here.
 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
حیف اینهمه استعداد.
میدونم این سبک طرفدارهای خودش رو داره، اما اصلا حال نمیکنم باهاش.
بزار این نسل برا ما هم یه ریسینگ داشته باشه:-"
البته بعید میدونم در حد یا بهتر از MSها در بیاد:-" اونجا هم تنوع بیستر بود....هم انقدر ماشین رو هوا نبود:-"
 
  • Like
Reactions: m.d.makan

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
خیلی خوبه اون ریسینگ های قبلیشون کههمش پیست با اون کنترل اعصاب خرد کن دیگه رو مخ رفته بود بهتر بود یک تنوعی بدن چه بهتر بود مثل PG میرفتن ریسینگ اپن ورلد میساختن البته منابع و . فکر نمیکنم کفاف بده براشون این کار وگرنه خودشون محدود به F1 و Dirt نمیکردن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر