Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

Javidmojallal

کاربر سایت
Nov 4, 2006
562
نام
جاوید
الان که فیلم رو دیدم باید بگم که همه چیز رو بیخیال، واقعا گند بزنن به این قسمت هم!
خیلی حرفه بیشتر از 250 میلیون هزینه صرف یه فیلم بشه و خروجی یه زباله به شدت کسل کننده، تکراری، مسخره، غیر قابل تحمل، بچه گانه، افتضاح، سردرد آور و هر چی افتضاحه در بیاد! هنر میخواد واقعا!!!
بله خیلی دردناکه واقعا. یک صدم این بودجه، صرف ساخت فیلمهای دیگه بشه، نتیجه بهتری به دنبال داره.
به نظرم مغز مایکل بی برای کارگردانی این فیلم در حد یه موجود شیرین عقل کودن کپی کار زیر 12 سال سن عمل کرده!
مشکل اصلی این سری، کارگردانی نیست. وقتی فیلمنامه‌ی درست و حسابی نباشه، کارگردان هیچ کاری نمیتونه بکنه. کارگردانی رو میتونی با معیار باورپذیری صحنه‌های کار شده بسنجی. شاید خیلی از این بهتر هم بشه کار کرد ولی تا فیلمنامه‌ی خوب و یا حتی معمولی نباشه، همین روند ادامه پیدا میکنه
این سری پتانسیل تبدیل شدن به یه بلاکباستر پرفروش قابل احترام رو داره!
فروش یه فیلم کلا یه مقوله‌ی جدا از کیفیت ساخت فیلم هست.من یا شما، شاید بعضی از پارامترها، مهم باشه برامون تو انتخاب فیلم برای دیدن ولی تماشاگر عادی که بیش از ۹۰درصد مخاطب فیلم‌های مختلف رو تشکیل میده، بیشتر از روی تبلیغات فیلم(تریلر، تیزرهای تلویزیونی، پوستر و ...) اقدام به دیدن اون میکنه و قبل از دیدن فیلم هم پول بلیت رو پرداخت میکنه حالا چه خوشش بیاد یا نیاد. تو همه کشورهای دنیا هم همینطوره. پس وقتی با همین روند، فیلم از نظر فروش، به مشکل برخورد نمیکنه و سوددهی خیلی خوبی داره، تهیه کننده هاش به همین سیاست ادامه میدن.

یه چیزی هم بگم امیدوارم دوستان عزیز بهشون بر نخوره!
من خیلی وقته تو این تاپیک پست ندادم ولی این دو صفحه‌ی آخر رو که خوندم، گفتم این جمله رو بنویسم.
مردم عادی به خاطر شرایط اجتماعی، کاری و ... فیلم رو فقط برای گذروندن وقت، میبینن. ولی کسی که میره دنبال نقد و امتیاز و ... و نظرشو تو این سایت یا سایتهای دیگه ثبت میکنه(چه به صورت امتیاز و چه توضیح) و دایره‌ی فیلمهایی که دیده، گسترده تر هست، طبیعتا یه پله بالاتر از مخاطب عادی سینما باید باشه. متاسفانه تو این تاپیک و تاپیک گفتگو درباره‌ی فیلم، تعداد نظراتی که درباره‌ی فیلمهای اکشن و سوپرهیرویی و ... ارسال میشه، چندین برابر فیلمهای دیگه هست. شایدم رده‌ی سنی اعضای سایت اینو ایجاب میکنه ولی به نظر من، فیلمهایی ارزش بحث رو دارن که حداقل یه محتوی معمولی داشته باشن و تو هر زمینه‌ای که داستان رو روایت میکنن، اطلاعات قابل تامل ارائه بدن که منتقل کننده‌ی اطلاعات جدیدی به مخاطب باشه و باعث ایجاد جرقه‌ی فکری تو اون بشه. در این صورت هست که با بحث و تبادل نظر، آدم متوجه نکات و مواردی میشه که ممکنه اصلا بهش توجه نکرده باشه.
به نظر من، همه نوع فیلمی، ارزش یکبار دیدن رو دارن ولی نظری که دادم راجع به بحث درباره‌ی فیلمهای مختلف بود.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
52914622426920223840.jpg

War for the Planet of the Apes

به معنی واقعی کلمه سانتی مانتال در حدی که مخاطب حالت تهوع بدست میاره ! به جز قسمت اول این ریبوت قسمت دوم و سوم بشدت اور ریتد شده هستند.... چه کنیم حیف که دنیای سیاره میمون ها رو دوست داریم و محکوم به تماشا هستیم
5/10

بگذریم هدف اصلیم یکسوال درباره پایان فیلم و رابطه اش با فیلم های قدیمی بود

تا جایی که من شنیدم سازنده ها از ابتدا اشاره میکردند که خط داستانی این سری جدید ریبوت کلی داستان نیست و در واقع سراغاز همه ی اتفاقات رو روایت میکنه و میخواستم بدونم الان اخر این قسمت که سزار قبیله اش رو میبره جای یک دریاچه به همون قسمت قدیمی وصل میشه که دانشمند ها از سفینه میان به یک سیاره و اونجا با میمون ها مواجه میشد و خلاصه اخر داستان مجسمه ازادی رو میبینند و میفهمند در واقع این زمین هست که تبدیل به سیاره میمون ها شده ؟
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,613
wind River
فیلم قشنگیه. حس و حال خوبی داره. یک داستان جنایی در شهر دور افتاده ای که با برف پوشیده شده. افرادی که بنظر میرسد برای بقا زندگی میکنند اما همچنان امیدی وجود داره.
7.5 از 10
 

artick

کاربر سایت
Jul 4, 2016
244
Spider-Man_Homecoming_poster.jpg
Spider-Man:Homecoming
فیلم صحنه های fun جالبی داشت.کلا سرگرم کننده بود،ویلن جالبی هم داشت.
7/10
download.jpg
The Lost City of Z
فیلم خوبی بود.این فیلم باعث شد که خیلی از مردم با "پرسی فاست"آشنا بشن(از جمله خودم) و این که این سختی زندگی در نیم قرن اول قرن 20 رو نشان داد این که مرد ها مجبور بودن از خانواده شون برای سال ها دور بشن و...
فقط خیلی دوست داشتم که این شهر سرخ پوستی رو ببینم ولی متاسفانه نشون داده نشد
8.5/10
 

leonk13

کاربر سایت
Sep 8, 2009
2,151
نام
سجاد
baby driver
10/10

میشه گفت بهترین فیلم امسالم بود! از معدود فیلمایی هست که کل فیلم تونست منو میخکوب پای خودش نگه داره، همه چیزش عالی بود. شدیدا هم با کاراکتر بادی حال کردم :)) کست فیلم خیلی خوب بود واقعا. شدیدا عاشق این کارگردانم و چند سال پیش هم با اسکات پیلگیرام اینطوری منو میخکوب کرد :))
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
View attachment 80942
The Lost City of Z
فیلم خوبی بود.این فیلم باعث شد که خیلی از مردم با "پرسی فاست"آشنا بشن(از جمله خودم) و این که این سختی زندگی در نیم قرن اول قرن 20 رو نشان داد این که مرد ها مجبور بودن از خانواده شون برای سال ها دور بشن و...
فقط خیلی دوست داشتم که این شهر سرخ پوستی رو ببینم ولی متاسفانه نشون داده نشد
8.5/10
این فیلم بیوگرافیکال بود بنابراین نمی تونستن چیزی خارج از اونچه که اتفاق افتاده رو روایت کنن. اگر منظورت همون شهری هست که فاست دنبالش بود اگر اشتباه نکنم این شهر با جزئیاتی که تو فیلم اشاره شد و فاست انتظارش رو داشت اصلا وجود نداره یا حداقل هنوز کشف نشده بنابراین بعید میدونم چیزی برای نمایش وجود داشته باشه.
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,613
Atomic B.londe
قبل از دیدن فیلم ، پوستر فیلم رو که دیدم انتطار فیلمی شبیه ghost in the Shell رو میکشیدم! اما فیلم نه تنها شبیه نبود بلکه به روایت جاسوس هایی میپرداخت که به روزهای اخر فروریزی دیوار معروف برلین میگذشت. نکته جالب اینکه در اون بازه ی زمانی تم فیلم رو پانک مانند کرده بودند و اتفاقا خیلی هم جذاب از اب درومده بود. کارکتر اصلی فیلم با بازی شارلیز ترون عالی بود. سیگاری بر لب ، جذاب ، سرد و خفن! داستان فیلم چقدر خوب بود. پیچش های داستانی خوب روایت خوب. اکشن هیجان انگیز. من از فیلم خیلی خوشم اومد
7.5 از 10
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
Wind River
Wind_River_%282017_film%29.png


ویند ریور رو چند وقت پیش وقتی داشتم ویکیپدیا جرمی رنر رو چک می کردم پیدا کردم. چیزی که اول باعث شد پیگیرش بشم تیم بازیگریش بود و همون موقع به شدت جذبش شدم. وقتی اولین نمایشش اومد مطمئن شدم که با یک فیلم تریلر فوق العاده طرفم، در کل خیلی ساده به یکی از مهم ترین فیلم های سال برام تبدیل شد و واقعا هم ارزش این انتظار رو داشت.
روایت فیلم به شدت جذاب و درگیر کننده هست، به هیچ وجه خسته کننده نیست. داستان فیلم خیلی تلخ و رو اعصابه اما رو مختون نمی مونه! بازی ها عالی هستند، خصوصا جرمی رنر و در کل به نظرم یکی از بهترین فیلم های سال هست، از دست ندید.

9/10
 

Trunks

کاربر سایت
Jan 2, 2008
7,173
نام
Shahab
untitled-7-1491835603206_400w.jpg


Thor: Ragnarok
7/10
همونطور که دی سی از یه ور دیوار افتاده و خودشون رو خیلی جدی گرفتن، مارول هم بیش از اندازه دیگه کمدی شده. جوک پشت جوک. بعضی هاش گرفت، خیلی هاشونم نه. ولی در کل فیلم خوبی بود. تور خوب بود. هالک خیلی خوب بود. هلا هم شاید یکی از 3 تا بهترین ویلین های MCU باشه.
 

AmirAirGunner

کاربر سایت
May 23, 2016
785
نام
امیر
Atomic Blonde
MV5BMjM5NDYzMzg5N15BMl5BanBnXkFtZTgwOTM2NDU1MjI@._V1_UX182_CR0,0,182,268_AL_.jpg

داستان و فضای فیلم زمان جنگ سرد در آلمان رو خیلی خوب کار شده بود و بازیگرا هم خیلی خوب انتخاب شده بودن
ولی صحنه های اکشن به نظرم در مقایسه به جان ویک 2 کیفیتش پایین بود
اگه یادم باشه به جان ویک 2 نمره 8 رو داده بودم پس به این فیلم هم نمره 7 میدم :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر