سریال Stranger Things [اسپویل تا آخرین اپیزود آزاد می باشد]

Pieliedie

کاربر سایت
Mar 25, 2016
84
قسمت اول از نام یکی از بهترین فیلم های اکشن کپی کرد، سکانس اولش کپی تمسخرمانند The Dark Knight بود. اواسط سریال چیزی خاصی ندیدیم. همان شوک های فصل نخست که این دفعه برام عادی شده بود. شوک پایانی رو فقط دوست داشتم. حضور الون یک قوت قلب به آدم میده. در کل اپیزود معمولی بود. میلی بابی براون گرچه با الون کمی اوریت شده، اما همچنان قبول دارم که آینده درخشانی در هالیوود دارد.

خب منم دیدم قسمت اول رو خوب بود خدایی در کل سریالش عالیع.

ناتالی پورتمن اینده همین میلی بابی_ه
 
  • Like
Reactions: TheGodfather

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
من تا سه قسمت دیدم. سریال خیلی حساب شده و با پرداخت عالی و در عین حال عالی جلو میره که اصلن کسل کننده نیست. قسمت سوم خیلی پایانش شوک میخکوب کننده بود!
درکل شدیدا راضیم تا الان

جالبه ظهر چک کردم زیر نویس همه قسمت ها بجز قسمت آخر اومده بود. خیلی خیلی سریع کار کردن. واقعا ایول بهشون
 

barneysawyer

کاربر سایت
Feb 28, 2012
1,724
نام
nucky thompson
درست مثل فصل قبل این بار هم سریال به حدی جذاب پیش رفت که همه قسمت هاش رو پشت سر هم دیدم . فوق العاده بود درست مثل فصل پیش .ادای دین ها به آثار مشهور سای فای جذاب از آب در اومده بودن و رابطه ی کاراکتر ها هم عمیق تر شده بود . سازنده ها کاملا نشون دادن که موفقیت فصل یک اتفاقی نبوده و برای ادامه داستان ایده های خوبی داشتن و تکرار فصل قبل نبود . پایانش هم باحال بود و البته سکانس آخر عطش رو برای فصل بعدی زیاد میکنه در کل واقعا دیدن این سریال لدت بخشه
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,339
نام
Majid
قسمت سومو الان دیدم :D شدیدا شروع جذابی داشته از فصل اولم بهتر!
تا الان یک ثانیه هم اون وسط احساس خستگی نکردم اینقدر که خوب پرداخت شده به همه چی :D

و اینکه فقط منم فک میکنم بازیگر نقش داستین بزرگ شه جز گنده ها میشه؟ :-"
 

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,224
نام
Мojtaba
خب سریال رو تا آخر دیدم اصلا وقتی همون قسمت اول رو ببینی دیگه نمی تونی برای قسمت بعد صبر کنی . خیلی عالی بود همین که جذابیت و پرداخت خوبی شده بود و شخصیت ها و روند داستان آدم رو میخکوب میکنه. از فصل قبل برام بهتر بود و هیجان بیشتری داشت .
بین همه شخصیت ها به نظرم داستین از همه اشون بهتر بود اون حس طنز و شیرینی که تو ظاهر و بازیش هست یک لول از همه بازیگرا بالاترش میذاره .
شان آستین هم که تو سریال بود رو خیلی دوست داشتم حیف شد مرد کاش نمی مرد. این دختره و برادرش که اضافه شده بود بیشتر یک فیلر بود و تا قسمت سوم فکر می کردم حتما اینم یک قدرت ماورایی چیزی داره ولی نه شخصیت معمولی داشت ولی خب احتمالا برای تنوع تو بازیگر ها اضافه شده بود. اون دختره که شماره 8 داشت رو فکر می کردم آخر میاد و کمک می کنه ولی نیامد اما فصل بعد احتمالا بقیه افرادی که شماره های دیگه دارن هم حتما میان و یک گروه ایکس من تشکیل میدن:D کلا اون قسمت آشناییش با 8 زیاد کمکی نکرد به روند داستان ولی هیچی از جذابیت سریال کم نکرد و قشنگ میشه از الان سناریو اضافه شدن بقیه رو به الون در نظر گرفت. این استیو هم بدبخت سرش بی کلاه موند حتما فصل بعد دوباره برمیگرده پیش نانسی:D تا آخر سریال فکر می کردم آخرش اینو میزنن میکشن که دیگه مثلث عشقی نباشه ولی خوشبختانه کلیشه ای تموم نشد.
در کل به شدت از سریال راضی بودم . امیوارم فصل بعد دوباره رو ویل فوکوس نکنن چون دیگه خیلی تکراری میشه.
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,391
نام
سپهر
قسمت های سوم و چهارم خوب بودند! باید قبول کنیم که نت فلیکس امسال تو همه سریال های تازه اش (به جز گیپسی) عالی ظاهر شده. از اون سریال هایی است که باید پشت سر هم ببینی و چه خوبه که نت فلیکس این کار کرد.
 
  • Like
Reactions: TheGodfather

mostafaskip

کاربر سایت
May 28, 2015
502
نام
مصطفی
کلا اون قسمت آشناییش با 8 زیاد کمکی نکرد به روند داستان ولی هیچی از جذابیت سریال کم نکرد
نه دیگه نگرفتی :D اگر به دیدن مادرش نمی رفت و با شماره 8 آشنا نمیشد و اون سکانس تکون دادن قطار و دیدار با papa پیش نمی اومد، نمی تونست توی اپیزود آخر اون خشم هارو به یاد خودش بیاره و قدرت بستن دریچه رو پیدا کنه! همه به هم مرتبط بودن :D در کل خیلی از برادران دافر راضی ام سریالو بالانس نگه داشتن تا اینجا:x
 

barneysawyer

کاربر سایت
Feb 28, 2012
1,724
نام
nucky thompson
یک نکته ی جالب برای ما گیمر ها . این فصل و حوادثش خیلی جاها من رو یاد بازی بیاند انداخت

ماجرای مادر جین یا الون دقیقا شبیه اتفاقی بود که برای مادر جودی تو بازی افتاده بود .سکانس حمله دمو داگ ها و فرار دانشمندا هم شبیه مرحله پایانی بازی بود . جایی که الون تو خیابون ها میره و سر از منطقه پانک ها در میاره و حتی استایل لباسش هم شبیه بازی بود . البته خب این شباهت ها بعید نبود .هردو اثر با الهام گیری از آثار مشهور قبل خودشون ساخته شدن ولی در کل برام جالب بود .
حضور شان آستین که یکی از چهره های مشهور این فیلم هاست عالی بود . از همه باحال تر پل ریسر بود که تو اپیزود های اول بیننده رو یاد نقشش تو بیگانه ها می اندازه و کلا سر همون فیلم یک چهره شناخته شده باری سای فای بازاست ولی بعدش کلا از این رو به اون رو شد
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
خب بالاخره تموم شد:D بینظیر بود. واقعا حال کردم و شدیدا منتظر فصل سوم هستم...
همه چی بینقص بود.

قسمت هفتم یک ریت شدیدن کمتری نسبت به بقیه سریال داره و کلن یک داستان دیگست. و خب به این قضیه اعتراض کردن مردم که سازنده ها گفتن این یجورایی حکم Pilot داره ولی وسط فصل :) این دختره قطعا فصل بعد نقش مهمی داره.
و در پایان، همونجور که حدس میزدم و دلم میخواست سراق اون بیگ شدو مانستر نرفتن :) قشنگ یک هایپ بود :)) فکر کنم ویلن اصلی سریال باشه

راستی، اون پاپا چی شد؟ :| زندس؟؟ من قشنگ در حال شیو بودم اونجا :|
داستین هم بنظرم رو اعصاب ترین کاراکتر فصل بود. بیلی هم نخودی ترین :| واقعا بیلی اضافه بود! اصلا ارزش اون تبلیغات و هایپو نداشت. در عوض مکس خیلی خوب بود. خیلی دوسش داشتم

و یک گاف... وقتی نانسی و جانتان رفتن خونه اون مرده، نانسی گفت چه جالبه هروقت دنیا داره تموم میشه ما پیش همیم :)) ولی اونجا نانسی و جاناتان هیچ خبری از این حمله دوم نداشتن!
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,391
نام
سپهر
سریال چیز های عجیب و غریب با همه خوبی و بدی هایش در این فصل به پایان رسید.


فصل دوم به مراتب از فصل اول، از روند تند تری برخوردار بود و کاملا درجه هیجان آن، دوبرابر فصل نخست بود. از دیگر نکات، شاید پخته تر شدن شخصیت های داستان و هم چنین بازیگران سریال بوده اند، بازی که Gaten Matarazoo در نقش داستین بازی کرده بود، واقعا جذاب بود و برخلاف نظر کاربر @Prince78 ، قطعا برگه برنده این فصل بود درحالیکه الون در فصل پیش، برگ طلایی و به قول Breakthrough Performance بود. می توان از فیلمبرداری و جلوه های ویژه بصری آن تعریف کرد که یک مرتبه از فصل پیش بالاتر بود. فلش بک های مربوط به الون به بهترین شکل ممکن ساخته و پرداخته شده بود. پایانش خوب و بامزه بود.

قطعا بزرگترین ایراد ها را از قسمت هفتم نشات می گیرد، این که هدف از ساخت این قسمت چی بوده و چرا باید این جوری این قسمت به پایان برسه؟ آِیا سازندگان میخواستند با گفتن این که در حکم یک پایلوت می باشد، جواب دندان شکنی به منتقدان بگویند؟ باید بگویم چه آن ها بخواهند چه نخواهند، یکی از ضعیف ترین پارت های سریال بود. قبول است که شخصیت الون به دنبال خواهر سیاه پوست خود است که نمیدانم چرا در فلش بک ها هم سن به نظر می آیند اما در بزرگی، انگار آن دختر سیاهپوست چند برابر سنش از الون بیشتر است؟! شاید یک گاف باشد. اما آمدن الون و سپس رفتن ناگهانی او از آن گروه، زیاد با عقل جور در نمی آید. این که میخواست خواهرش به نزد مادرش ببرد، چرا باید یک هو بخاطر اتفاقی برای دوستانش افتاده، او را ترک کند. چرا بهش نگفت که مادرم میخواهد با تو حرف بزند؟ (مراجعه به قسمت پنجم و اوایل قسمت هفتم). در کل اپیزود ناقصی بود و فقط میخواست یک خودنمایی برای الون باشد. در این فصل، گاف هایی وجود دارد که میتوان از آن رد شد اما باید قبول کنیم که این سریال دارد مدام آثار های کلاسیک ژانر علمی تخیلی الهام می گیرد. این الهام گیری کم کم دارد شبیه یک کپی برداری می شود. موجود مارمولک مانند داستین همانند الین ها، وقتی رشد پیدا می کنند، تغییر جسمانی پیدا می کنند. ارتباط برقرار کردن الون از طریق تلویزیون، قطعا کپی از پولتراگایست استیون اسپلیبرگ است. رفتار های عجیب گونه ویل در زمان مریضی اش، شبیه جن گیر می ماند. خب این یک مقدار دل آدم را می زند. پس این سوال به وجود می آید پس ایده های ناب سریال کجاست؟ همه اش الهام یا کپی است؟ بازی وایونا هم همان فرمول قبلی بود و بعضی از کاراکتر ها مثل کاراکتر برادر مکس، به نظرم کلیشه ای بود و سکانس دعوای استیو با بیلی هم به نظرم خیلی ایراد داشت؟ چرا بچه ها نیامدند کمک استیو کنند؟ شاید باید در حد تشویق کردن استیو بایستند و فریاد بزنند؟ با عقل جور در نمی آمد. انتظار داشتم آن سکانسی در حد مبارزه بچه ها با Pennywise در فیلم مورد علاقه من IT می بود که نشد.

1- آیا Shadow Monster، ویلن اصلی سریال است؟
2- با بسته شدن در، چه اتفاقی مهمی قرار است در فصل سوم بیافتد؟ (نویسندگان حتما در ذهن دارند)
3- آیا دوباره الون پیش خواهر خود برمی گردد و نزد مادر می برد؟
4- پاپا زنده است یا خواهرش آن را در ذهن او ایجاد کرده بود که به دل بیاید که آن فرد را بکشد یا نه؟
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
سریال چیز های عجیب و غریب با همه خوبی و بدی هایش در این فصل به پایان رسید.


فصل دوم به مراتب از فصل اول، از روند تند تری برخوردار بود و کاملا درجه هیجان آن، دوبرابر فصل نخست بود. از دیگر نکات، شاید پخته تر شدن شخصیت های داستان و هم چنین بازیگران سریال بوده اند، بازی که Gaten Matarazoo در نقش داستین بازی کرده بود، واقعا جذاب بود و برخلاف نظر کاربر @Prince78 ، قطعا برگه برنده این فصل بود درحالیکه الون در فصل پیش، برگ طلایی و به قول Breakthrough Performance بود. می توان از فیلمبرداری و جلوه های ویژه بصری آن تعریف کرد که یک مرتبه از فصل پیش بالاتر بود. فلش بک های مربوط به الون به بهترین شکل ممکن ساخته و پرداخته شده بود. پایانش خوب و بامزه بود.

قطعا بزرگترین ایراد ها را از قسمت هفتم نشات می گیرد، این که هدف از ساخت این قسمت چی بوده و چرا باید این جوری این قسمت به پایان برسه؟ آِیا سازندگان میخواستند با گفتن این که در حکم یک پایلوت می باشد، جواب دندان شکنی به منتقدان بگویند؟ باید بگویم چه آن ها بخواهند چه نخواهند، یکی از ضعیف ترین پارت های سریال بود. قبول است که شخصیت الون به دنبال خواهر سیاه پوست خود است که نمیدانم چرا در فلش بک ها هم سن به نظر می آیند اما در بزرگی، انگار آن دختر سیاهپوست چند برابر سنش از الون بیشتر است؟! شاید یک گاف باشد. اما آمدن الون و سپس رفتن ناگهانی او از آن گروه، زیاد با عقل جور در نمی آید. این که میخواست خواهرش به نزد مادرش ببرد، چرا باید یک هو بخاطر اتفاقی برای دوستانش افتاده، او را ترک کند. چرا بهش نگفت که مادرم میخواهد با تو حرف بزند؟ (مراجعه به قسمت پنجم و اوایل قسمت هفتم). در کل اپیزود ناقصی بود و فقط میخواست یک خودنمایی برای الون باشد. در این فصل، گاف هایی وجود دارد که میتوان از آن رد شد اما باید قبول کنیم که این سریال دارد مدام آثار های کلاسیک ژانر علمی تخیلی الهام می گیرد. این الهام گیری کم کم دارد شبیه یک کپی برداری می شود. موجود مارمولک مانند داستین همانند الین ها، وقتی رشد پیدا می کنند، تغییر جسمانی پیدا می کنند. ارتباط برقرار کردن الون از طریق تلویزیون، قطعا کپی از پولتراگایست استیون اسپلیبرگ است. رفتار های عجیب گونه ویل در زمان مریضی اش، شبیه جن گیر می ماند. خب این یک مقدار دل آدم را می زند. پس این سوال به وجود می آید پس ایده های ناب سریال کجاست؟ همه اش الهام یا کپی است؟ بازی وایونا هم همان فرمول قبلی بود و بعضی از کاراکتر ها مثل کاراکتر برادر مکس، به نظرم کلیشه ای بود و سکانس دعوای استیو با بیلی هم به نظرم خیلی ایراد داشت؟ چرا بچه ها نیامدند کمک استیو کنند؟ شاید باید در حد تشویق کردن استیو بایستند و فریاد بزنند؟ با عقل جور در نمی آمد. انتظار داشتم آن سکانسی در حد مبارزه بچه ها با Pennywise در فیلم مورد علاقه من IT می بود که نشد.

1- آیا Shadow Monster، ویلن اصلی سریال است؟
2- با بسته شدن در، چه اتفاقی مهمی قرار است در فصل سوم بیافتد؟ (نویسندگان حتما در ذهن دارند)
3- آیا دوباره الون پیش خواهر خود برمی گردد و نزد مادر می برد؟
4- پاپا زنده است یا خواهرش آن را در ذهن او ایجاد کرده بود که به دل بیاید که آن فرد را بکشد یا نه؟

1- احتمالا
3- قطعا. طبق گفته سازندگان که قسمت 7 پایلوت بود و ...
4- زنده بودن پاپا که معلووم نیست. اون مرده گفت مطمئنه زندست ولی قطعا اون سکانس پاپا تو فصل دو توسط خواهره ایجاد شد.

پ.ن. خواهره هم همسن میخورد. فقط تیپش بالغ تر بود و مخصوصا که الون خیلی بیبی فیس تره :)
 
  • Like
Reactions: TheGodfather

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,703
نام
Ebrahim
خب، من بالاخره تونستم سریال بطور کامل ببینمش. فقط بگم خدایا این نتفلیکس با برادران دافر رو از ما نگیر[-o<\m/

10/10

دوستان، میدونید برا چی این سریال خیلی دوست دارم؟! یک، اینکه حالا حالا سریال هستش (4 فصل :x) و دوم، چون وقتی می بینم تو سریال اشاره به سرگرمی های دوران بچگی هامون میکنن خیلی خوشحال می شم. Winona Ryder هم انصافا قشنگ بازی می کنه با David Harbour
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر