کمپانی «EA» استدیوی «Visceral Games» را خواهد بست

Anonymous M3

人類に栄光あれ
کاربر سایت
Jul 30, 2014
1,074
نام
امیر مسعود
کمپانی EA اعلام کرد استدیوی «Visceral Games» سازنده‌ی سری «Dead Space» را خواهد بست. این استدیو بر روی عنوانی اکشن ماجراجویی بر اساس دنیای «Star Wars» کار می‌کرد.

visceral-games-e1508276332931.png

آقای «Patrick Soderlund» نائب رئیس استدیوهای جهانی EA در این رابطه گفت :« استدیوی «Visceral Games» روی عنوانی خطی بر پایه‌ی داستانی در دنیای «Star Wars» کار می‌کرد. در حین ساخت، ما از بازیکن‌ها راجع به اینکه چه چیزهایی براشون مهمه و باعث میشه به این بازی علاقه‌مند بشن نظر می‌گرفتیم. این عنوان هنوز هم تجربه‌ی بصری فوق‌العاده و شخصیت خودش رو در دنیای «Star Wars» حفظ خواهد کرد ولی ما تصمیم گرفتیم بازی رو وسیع‌تر کنیم و دست بازیکن‌ها رو بیشتر باز بزاریم که این کار رو با استفاده از قابلیت موتور «Frostbite» و هسته‌ی المان‌هایی که تا اینجا ساخته شده انجام میدیم تا ماجراجویی با عمق بیشتر و اکتشافی وسیعتر رو در اختیار بازیکنان قرار بدیم.»

گرچه یکی از عوارض جانبی این اتفاق بسته شدن استدیوی «Visceral Games» خواهد بود، طبق گفته‌ی کمپانی EA آن‌ها سعی خواهند کرد تا جای ممکن اعضای تیم را به استدیوهای دیگر این شرکت منتقل کنند. وظیفه‌ی ساخت ادامه‌ی این عنوان بر عهده‌ی استدیوی «EA Vancouver» قرار گرفته است.

همچنین این عنوان که برای سال مالی ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده بود با تاخیر مواجه خواهد شد. آقای سادرلاند گفت:« ما بازه‌ی زمانی جدیدی رو در نظر داریم که در آینده اعلام خواهیم کرد.»

اینطور که به نظر می‌آید ممکن است خانم «Amy Hannig» که کارگردانی این عنوان بر عهده داشت دیگر در ساخت این عنوان نقشی نداشته باشد و طبق گفته‌ی شخصی از کمپانی EA آن‌ها در حال مذاکره با خانم هنیگ در رابطه با اقدام بعدی او هستند.

استدیوی «Visceral Games» که ابتدا به عنوان «EA’s Redwood Shores» شناخته می‌شد در سال ۲۰۰۹ و بعد از انتشار عنوان «Dead Space» در سال ۲۰۰۸، به «Visceral» تغییر نام داد.این استدیو سازنده‌ی عناوینی چون سری «Dead Space» و «Army of Two» و عنوان‌هایی بر اساس سری‌های «James Bond» ،«Lord of the Rings» و «The Godfather» بوده است همچنین این استدیو آخرین عنوان خود با نام «Battlefield Hardline» را در سال ۲۰۱۵ منتشر کرد.

Read the whole post here.
 

JOKERACN7

کاربر سایت
Aug 8, 2014
379
نام
حمید
بحثا انقدر طولانیه که حس خوندن نیست:-" اما اول بحث یکی گفت هر شرکتی دنبال سوده و ما گیمرها از جنبه تجاری نگاه نمیکنیم و ...
میگیم حرف شما صحیح...اما همین اسم SW خودش به تنهایی فروش بازی رو تضمین نمیکنه؟ اگر قرار به ضرردهی اینا بوده باید قبل تر از این حرفا میبستن، نه الان که چشم بسته میشه گفت بازیی که دارن میسازن حتما سود ده خواهد بود:-"

قبول اسم تاثیر داره، ولی دیگه بازی داغون باشه که نمیشه ... فوق فوقش نسخه اول خوب فروش میره ولی بقیه عمرا، اینا مطمئنا برنامه بلندمدت داشتن واسش و میخواستن از همین اول پی رو خوب بریزن ی اثر خوب بدن تا بتونن خوب ادامه بدن ... و هرگز نگفتن ک بیخیالش شدن
مطمئن باشین وضعیت خیلی داغون بوده که بستن
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
قبول اسم تاثیر داره، ولی دیگه بازی داغون باشه که نمیشه ... فوق فوقش نسخه اول خوب فروش میره ولی بقیه عمرا، اینا مطمئنا برنامه بلندمدت داشتن واسش و میخواستن از همین اول پی رو خوب بریزن ی اثر خوب بدن تا بتونن خوب ادامه بدن ... و هرگز نگفتن ک بیخیالش شدن
مطمئن باشین وضعیت خیلی داغون بوده که بستن
بعید میدونم وضعیت داغون بوده باشه! این مورد نه به استودیو میاد و نه به کارگردانش! جدای از این با تغییر تیم و اینا، اوضاع بدتر نشه خیلی بعیده بهتر بشه:-"

اسم SW هم که میگید تاثیر داره، حتی اگر بد هم باشه، مطمئنا بعدیشم میفروشه به هر حال:-"
نمونه ی قدرت این اسم اینه که سونی برای بازی های انحصاری خودش باندل طرحدار نمیده، ولی برای جفت SW:BFها میده:)) (و .... قبلیش احیانا متاش زرد نشد؟:-" اما ادامه ش داره میاد، بازی اینا هم که میگید شماره اول میفروشه، متاشم خراب میشد...باز بعدیشم همین شرایط SW:BF2 رو میداشت:-" )
 
  • Like
Reactions: GHOST OF SPART

amindead

کاربر سایت
Jul 21, 2010
629
خیلی عجیبه میگید منتظره دد اسپسید
تا ابد هم سیکوئل بسازن ینی اوکید؟ بسه دیگه
دد اسپیس با همین 3 تا شماره اش خوب بود ... لازم نیست 10 بار بسازن و حسابی گند بزنن بهش تا دیگه علاقه ای بهش نداشته باشیم
Dead Space تا ابد هم عشق است در ابدیت فضای مرده
 

Mr.unknown

کاربر سایت
Aug 29, 2012
434
Dead Space تا ابد هم عشق است در ابدیت فضای مرده
بله قطعن فضای مرده تا ابد عشق است البته مفت و مجانی به صورت کرک و پایرت!!

حرف زدن قشنگه، کوبیدن کله گنده ها قشنگه، "یوبی پول پرست ببین چی کار کرد" "ایی ای فلان فلان شده استدیوها رو میبنده" و حرفایی ازین قبیل

ولی عمل مهمه، هرکسی میتونه پشت کیبورد بشینه ی مشت حرفای تکراری مرسوم لایک-بگیر بزنه ولی واقعیت یه چیز دیگس

چرا میرن سمت آنلاین؟ چرا لوت باکس ها اینقدر درآمدزایی دارن؟ چرا راکستار کمتر بازی میسازه و چسبیده به GTA Online و مایکروترنزکشن و پول پارو میکنه؟ دلیلش جز خود ما گیمرها هستیم؟ بازار براساس تقاضا کار میکنه! ما گیمرهاییم که از بازیای سینگل حمایت نمیکنیم فارغ از این که چقدر توپ باشن ، ما گیمرهاییم که میریم سمت بازیای آنلاین ، ما گیمرهاییم که نزدیک 1000 ساعت صرف بازی آنلاین میکنیم ولی از ی بازی سینگل توپ حمایت نمیکنیم ، ما گیمرهاییم که باعث میشیم کله گنده های صنعت ریسک نکنن و برن سراغ آنلاین و تضمینی سود کنن، فک کردین ساخت یه بازی AAA چقدر هزینه بر هست؟ همین دد اسپیس 2 نزدیک 60 میلیون خرجش شده و با وجود فروش 4 میلیون نسخه ایش بازم سود نکرده! چرا رفتن سمت آنلاین و اکشن؟ چون گیمرها اکشن رو به Horror ترجیح میده ....و و و ...
دلیلیش خود ماییم، رو راست باشیم با هم، این همه خبر میاد از فروش کم بازیای سینگل پلیر

دیس آنرد 2 یکی از بهترین مخفی کاریای نسل هست = فروش کم

دیس اکس = فروش کم

Prey = فروش کم

بایوشاک اینفینیت = فروش کم

هیتمن = فروش کم

Alien Isolation = فروش کم

تایتن فال 2 = فروش کم (حالا بگیم این تقصیر ایی ای بود)

و و و ....عملا Immersive sim ها پول درنمیارن، سود هم داشته باشن مطمئنا در حد بازیای آنلاین نیست

یا همین Nioh که انحصاری پلی 4 بود، بازی ک در کنار بلادبرن جز بهترین انحصاریای این نسل کنسول محبوبتون بود، چند نفرتون خریدین؟ اجاره و تعویض نمیگم! چند نفرتون خریدین؟ (حالا ببین این دستنی 2 رو چند نفر خریدن!)

با همه اینا، نمیگم بازیای سینگل پلیر سود ندارن و فلان، ولی ریسکی هستن ... حالا این ریسک اگه یه فرنچایز محبوبی مثل آنچارتد باشه که ی کله گنده ای مثل سونی پشتشه کمتر میشه (هرچند اینم از آنلاینش پول درمیاره) ولی بازم آنلاین هم ریسکش کمتره و هم درآمدزایی بیشتری داره ...دلیلشم تقاضای بازار هست، دلیلش ماها هستیم

"Consumers are less willing to pay $60 for a boxed game and instead choose titles with a steady stream of new content," the report said. "Publishers seek to meet these expectations and have adopted a 'games as a service' model, releasing fewer titles over time while keeping players engaged longer with regular updates and add-ons."

Mircrotransactions and DLC have tripled the value of the game industry

پس بجای این که بچسبید به این که چرا فلان شرکت فلان استدیو رو تخته کرد و بهش فحش بدید، برید بازیای اون استدیو رو بخرید حمایت کنید تا همچین وضعیتی پیش نیاد

و منصف باشید، ایی ای و یوبی و همه کله گنده ها سیاست بد داشتن، ولی همینا صنعت رو نگه داشتن، همینا پشت بهترین بازی های صنعت بودن ... سیاه و سفید نگا نکنید، و حمایت هم یادتون نره، عمل یادتون نره، حرف زدن راحته.

درضمن، پرفروشترین بازی های سال 2016 :

Call of Duty: Infinite Warfare
Battlefield 1
The Division
NBA 2K17
Madden NFL 17
Grand Theft Auto V
Overwatch (no Battle.net sales)
Call of Duty: Black Ops III
FIFA 17
Final Fantasy XV

9تاشون آنلاین، 9 تاشون!

صحبت های شما کاملن درسته، خیلی از اشخاصی که به اینجور اتفاقات اعتراض میکنند خودشون عملن هیچ حمایتی از اون استودیو و بازی هاش نداشتند، خود من شخصن با اینکه فن دو آتیشه دد اسپیس هستم ولی هیچ پولی بابت بازی پرداخت نکردم، توجیحمم اینه که وضعم خوب نیست، بقیه هم یک طوری خودشونو توجیح میکنند برای نخریدن بازی اورجینال، یکی میگه ایران قوانین کپی رایت جهانی نداره، یکی میگه اقتصاد اونجوریه،‌یکی میگه گرفتارم و ...

در حالیکه اگر بخوان واقعن میتونند حداق چند تا بازی اورجینال در طی سال خریداری کنند.
 
  • Like
Reactions: JOKERACN7

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
خبر اپدیت شده مثل این که مشکلات زیادی سر راه داشتن یکیشم همین موتور فراسبایت بوده که گفتن این برای بازی های اول شخص بهینه اس احتیاج به انجین دیگه داشتن و کلا منابع با دخل و خرج جور نبوده هزین ها بالا بوده کشیدن کنار باید دید امی هینینگ چی میشه عاقبتش فعلا که سر دو تا پروژه رفته جفتش نیمه کاره شده
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر