Multi Platform Assassin's Creed: Origins

run_header_2.jpg

Title: Assassin's Creed Origins
Developer:
Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Director: Ashraf Ismail
Release Date: October 27
MetaScore: N/A

MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest

RECOMMENDED CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High


پس از شایعات فراوان در مورد نسخه بعدی Assassin's Creed، بالاخره یوبیسافت در 16 May تایید کرد که نسخه جدید این سری در سال جاری منتشر می شود. رونمایی کامل از بازی در همایش E3 2017 صورت گرفت و مهر تاییدی بر همه شایعات بود. بازی در مصر باستان جریان داشته و وسعت آن بسیار زیاد شده است. المان های RPG زیادی به بازی راه پیدا کرده و مبارزات کاملا از نوع بنا شده اند. در این شماره از بازی به مسائل بنیادی فرقه اساسین ها پاسخ داده می شود، چرا از کلاه استفاده می شود، Hidden Blade چطور طراحی شد، Eagle Vision چگونه پدید آمد و ... . تیم اصلی سازنده بازی، همان تیم سازنده Black Flag است که به عقیده بسیاری، یکی از پخته ترین گیم پلی ها را در سری داشت. باید دید آیا این باز هم می توانند موفقیت خود را تکرار کنند یا خیر!
به گفته سازنده این شماره مسیر کاملا جدیدی در سری است و آن را با شعار "A New Era Begins" معرفی کرده اند.


tlp5_aco_(2).png

  • دوره زمانی بازی از 49 سال پیش از میلاد صورت می گیرد، در این دوره 3000 سال از تمدن مصر گذشته است و اهرام مصر زمان زیادی است که ساخته شده اند.
  • شخصیت اصلی بازی Ba'Yek نام دارد. وی متولد یکی از روستاهای مصر بوده ولی به دلایلی در کودکی از شهر خود دور می شود و در نمایش بازی شاهد بازگشت او به شهرش هستیم.
  • المان های RPG بسیازی در بازی گنجانده شده اند. از Loot تا ارتقا سلاح و لباس، توانایی های مختلف شخصیت اصلی و ... . باید دید آیا در زمینه پیشبرد داستانی نیز چنین المان هایی در بازی وجود دارند با خیر.
  • ماموریت های بازی در سراسر نقشه پخش شده اند. علاوه بر ماموریت های اصلی، ماموریت های فرعی زیادی نیز وجود داردن که با گشت گذار می توانید به آن ها برسید، حتی ممکن است در خلال انجام یک ماموریت، ماموریت دیگری پیدا کنید و به دنبال آن بروید.
  • Eagle Vision در بازی جای خود را به عقابی همراه به نام Senu داده است، با این عقاب شما می توانید مناطق مختلف را شناسایی کنید، اطلاعات افراد و دشمنان را استخراج کنید. حتی گفته شده با این عقاب بدون محدودیت می توانید کل نقشه بازی را بگردید و از مناظر آن لذت ببرید و با یک دکمه به پیش شخصیت اصلی برگردید.
  • در مورد بسیاری از المان هایی که به نوعی نماد سری هستند پاسخی داده خواهد شد. نحوه شکل گرفتن Hidden Blade، کلاه یا Hood مخصوص و چرایی استفاده از آن و ...
  • نقشه بازی این بار به جای تمرکز بر یک شهر بزرگ، بر کل کشور مصر تمرکز دارد. طبق شنیده ها وسعت این نقشه در حدود 3 برابر نقشه بازی Black Flag است و دیده شده که مقایسه هایی با Skyrim نیز شده اند.
  • Mini Map دیگر در بازی حضور نخواهد داشت و جای خود را به راداری مشابه با چیزی که در Skyrim دیده ایم داده است. دلیل این کار تشویق بیشتر بازیکن به گشت و گذار و کاووش در محیط می باشد.
  • Tombها به بازی بازگشته اند و حاوی داستان های خود می باشند.
  • مناطق بازی از شهر های بزرگ، روستا ها، کویر، قسمت های ساحلی و حتی شهر های زیر آب تشکیل شده اند. معابد زیر آب به نظر بسیار جذاب می آیند.
  • این بار به صورت آزادانه می توانید در زیر آب به گشت و گذار بپردازید. به دنبال Loot بگردید یا مسیر ورودی معبد ها را پیدا کنید.
  • علاوه بر پوشش گیاهی متنوع در بازی، جانوران و حیات وحش کاملی نیز در بازی وجود دارد، از شیر، اسب آبی، تمساح گرفته تا گربه و مرغ!
  • در این بازی می توانید از اسب، شتر و ارابه برای رفت و آمد استفاده کنید. هم چنین امکان جنگیدن از روی آن ها نیز وجود دارد.
  • شخصیت اصلی هم می تواند از سلاح های Melee استفاده کند و هم Range . امکان استفاده از آن بر روی اسب و شتر نیز وجود دارد. در کل سلاح های Melee به 8 دسته و سلاح های دور برد به 4 دسته مختلف تقسیم می شوند. شمشیر، تبر، نیزه و ... همگی در بازی حضور دارند.
  • مبارزات بازی مجددا از پایه ساخته شده اند. در سری های پیشین شاهد این بودیم که وقتی دکمه حمله را می فشردیم، شخصیت به صورت خودکار به سمت یک دشمن حمله می کرد، اما این بار همه چی عوض شده است. شما با فشردن دکمه حمله، سلاح خود را به حرکت در می آورید، و اگر فاصله شما تنظیم نباشد، شمشیر شما از میان هوا رد می شود.
  • هر سلاح روش مبارزه مخصوص به خود را دارد. وزن و سایز اسلحه شما در شیوه مبارزه شما و حرکات شما تاثیر گذارند. مثلا چرخاندن یک تبر بزرگ، باعث می شود هر دشمنی که در محدوده چرخش بوده صدمه ببیند.
  • برای اولین بار در سری شاهد استفاده از Shield هستیم!
  • Adrenaline Bar نیز در بازی وجود دارد و پس از تعداد معینی حمله پر شده، سپس با استفاده از آن می توانید طی یک حمله قوی دشمن را یکسره از پای در آورید.
  • سلاح های بازی قابلیت تخریب ندارند، اما همه ی آن ها قابل ارتقا هستند. هم چنین درجه بندی های کیفی مختلفی نیز دارند.
  • همچنان در بازی Synchronization و Leap of Faith وجود دارند.
  • اطلاعاتی در مورد زمان حال بازی هنوز داده نشده، اما گفته شده به حرف طرفداران گوش دادیم و به موقع در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
  • بازی شامل بخش Multiplayer نمی شود، اما یک سری قابلیت های Online برای آن در نظر گرفته شده که اطلاعاتی هنوز در دسترس نیست.
  • مبارزات گلادیاتوری در بازی وجود دارند که هم به صورت ماموریت در طی بازی با آن مواجه می شوید، هم به صورت ماموریت های جانبی!
  • Boss Fight های بسیاری در بازی وجود دارد که باز هم یا در ماموریت ها به آن بر می خورید و یا به صورت تصادفی. گفته شده Boss های متنوعی برای بازی ساخته شده که هر کدام متفاوت از دیگریست. نکته جالب این است که Boss ها خودشان را با شیوه مبارزه شما وفق می دهدن.
  • در قسمت Gladiator Arena، برای سلاح ها Loadout های از پیش تعیین شده وجود دارد، هم چنین می توانید از تله های محیطی به نفع خود استفاده کنید.
  • قابلیت بخشیدن Boss ها در قسمت گلادیاتور نیز وجود دارد. در مورد داستان اصلی هنوز تایید نشده است و این اطلاعات از ویدیو های پخش شده به دست آمده.
  • قابلیت های مخفی کاری در سری پیشرفت های زیادی داشته اند. همچنین قابلیت جابجا کردن جنازه نیز در بازی وجود دارد.
  • گویا علاوه بر معابد باستانی، باید با افسانه ها نیز روبرو شویم، در قسمتی از نمایش ماری بسیار بزرگ دیده می شود که شخصیت اصلی به مبارزه با آن رفته است!
  • قابلیت تغییر زمان در بازی وجود دارد. مثلا می توانید ساعت روز را به شب تغییر دهید. در این صورت دوربین به بالا می آید و منظره و تغییرات آن در ساعت های طی شده را با سرعت زیاد نشان می دهد.
  • NPC ها فعالیت روزانه خود را دارند و در ساعات مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند. به نوعی زندگی در بازی جریان دارد.

اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار جالب به نظر می آیند و اگر همه این ها به خوبی در کنار هم قرار بگیرند، شاهد شاهکاری در این سری خواهیم بود که می تواند بر ادامه سری و هم چنین سرنوشت سایر بازی های یوبیسافت تاثیر بگذارد.

yly3_aco1.png

*** عکس های قرار گرفته کیفیت بالا و حجم زیادی دارند، لطفا موقع باز کردن لینک توجه کنید.

 
آخرین ویرایش:

SaeedKING

کاربر سایت
May 2, 2015
757
نام
Saeed
یکی از تنظیماتی که همیشه نبودش توی این سری حس میشد، نبود گزینه Field Of View در بین تنظیمات گرافیکی بود که خوشبختانه طبق لینکی که دادید، امسال در نسخه PC وجود داره.
 
  • Like
Reactions: armin_shadow

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
به نظر میرسه این بار یوبی سافت واقعا برای نسخه pc سنگ تموم گذاشته ! :-bd
ممنون از آرمین برای خبر .

سیستم مانیتورینگ هم برای سنجش میزان استفاده از سخت افزارها داخل موتور بازی تعبیه شده ( برای اولین بار ) =D>

- Performance Benchmark
For the first time in Assassin’s Creed, we have a benchmark built-in to help our players to validate their tweaked settings.
In-game performance analysis Our engine constantly monitors and tracks the performance on PC (FPS, CPU & GPU usage) to allow our players to profile how their hardware is performing. They can then leverage this information to tweak the game options and improve performance.

 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,402
یک گیم پلی 5 دقیقه ای امده از قسمت مخفی کاری.
یک جا با تیرکمان تیر رو که رها میکنه همین طور تیر تو هوا داره میچرخه شما باید جهتش رو تعیین کنی که بخوره به هدف!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خیلی بیخود نیست این حرکت!!؟؟

بیخودیش به کنار من نگرانم روح نیوتون شاهد این صحنه های رقت انگیز یوبیسافت باشه :((
 

mobile1199

_-[ BE THE BATMAN ]-_
Gold User
Jun 21, 2015
1,942
نام
MR.1199
به نظر میرسه این بار یوبی سافت واقعا برای نسخه pc سنگ تموم گذاشته ! :-bd
ممنون از آرمین برای خبر .

سیستم مانیتورینگ هم برای سنجش میزان استفاده از سخت افزارها داخل موتور بازی تعبیه شده ( برای اولین بار ) =D>
والا syndicate هم خیلی مانور داده شد سر نسخه pc ـش ، ولی استوریش به دلم ننشست ! از طرفی ، یونیتی با اون همه مشکل از زمان عرضه ، به نظرم بهترین داستان تو کلی سری رو داشت ...
سیستم مورد نیاز این که خیلی جالب به نظر میاد تو این نسل ، ولی امیدوارم مثل watch dogs 2 نشه که یه داستان فوق افتضاح رو تو یه محیط و گرافیک عالی تحویل پلیر بده .
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
سلام اونا رو لینک بذارید ما هم ببینیم ، اون دمیج های بعد از زدن هم منظورم این بود که اصن به جو AC نمیاد ، کلا این بازی خیلی چیزاش مث بازی های rpg عه کاملا فانتزی شده ، در حالی که بازی ژانر فانتزی محسوب نمیشه ، بنظرم این جالب نیست ... در کل بنظرم یچیزی میشه که تا حدودی سرگرم کننده هست اما من بهیچ عنوان 60 دلار بابتش نمیدم ، مث یونیتی میذارم کلی وقت بعد قیمتش یک سوم اینا بشه میگیرم ( احتمالا) :|
طنزها؟ اگر آره:
حالا چیز فابل بحثی نیست عددها،راحت بسته میشه!
اون چیزی که حس دوگانه نسبت بهش دارم، همین بخش های فانتزیشه! به AC نمیاد ولی خیلی خوب ساخته شده!
یحتمل یوبی خوشش اومده گفته حیف پتانسیل های افسانه های مصر حروم بشه یا جای یک بازی، دوتا بسازیم(که بعد فحشم بخوریم:-") دو در یک کرده!:-" حالا خدا رو چه دیدی شاید یه بخش توهمی بودن اینا مثلا! مثل جامی که آرنو موقع ورود به برادرهود نوشید! (و به نظرم یکی از بخش های جالب یونیتی بود! بعضی وقتا مراحل خطی و کاملا متفاوت عالی میشه:x )
چیزی که من میبینم راحت ارزش Day 1 رو داره:-" البته کلا اساسین برام چنین ارزشی داره ولی اینم جزو نسخه های خوب میزنه! به نظرم از بعضی جهات، قدم درستی برداشتن!

یک گیم پلی 5 دقیقه ای امده از قسمت مخفی کاری.
یک جا با تیرکمان تیر رو که رها میکنه همین طور تیر تو هوا داره میچرخه شما باید جهتش رو تعیین کنی که بخوره به هدف!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خیلی بیخود نیست این حرکت!!؟؟
این مورد تو همون اولین نمایش و کنفرانس مایکرو هم بود:-" فکر کنم گفتن اسلحه ش یا اسکیل ش جزو چیزای lvl بالاست!(منم باهاش خال نکردم و بعیده زیاد استفاده کنم!)
 
  • Like
Reactions: Changed_Man 50

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
اصلا تا حالا کسی تو این تریلر ها چیزی از قیافه این یارو بایک دیده که ببینیم شخصیت پردازیش خوبه یا بد ؟! هیچی ازش مشخص نیست این اشرف اسماعیلم ین مصاحبه های اخرش حواسش جمعه که مردم از انمیشن ها و.. ناراصی بودن گفته همه موارد پولیش میکنیم و بهبود میدیم تا زمان عرضه من خودم با اون عقابه که اصلا نمیتونم کنار بیام ولی بقیه مواردش خوبه
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
اصلا تا حالا کسی تو این تریلر ها چیزی از قیافه این یارو بایک دیده که ببینیم شخصیت پردازیش خوبه یا بد ؟! هیچی ازش مشخص نیست این اشرف اسماعیلم ین مصاحبه های اخرش حواسش جمعه که مردم از انمیشن ها و.. ناراصی بودن گفته همه موارد پولیش میکنیم و بهبود میدیم تا زمان عرضه من خودم با اون عقابه که اصلا نمیتونم کنار بیام ولی بقیه مواردش خوبه
صورتش رو که خیلی نشون دادن! مثل دزموند و الطایر و اتزیو هم زخم لب داره:-"
و... به طور کلی هم مثلا الطایر هم تو شماره اول تقریبا صورتش رو اصلا نشون ندادن (خیلیی باید دوربین رو میچرخوندیم و تو گوشه و اینا تا ببینیم همون صورت دزمونده:-" )
ولی از قیافه شخصیت پردازی مشخص شد؟ :-" (البته طراحی کاراکتر برای من شخصا مهمه:-" )
 
  • Like
Reactions: shahal and WCW

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا
خداوکیلی تمام حرفا اینجا عینه حقیقته!!!!
احتمال اینکه مثل اساسین 3 وقتی مراحل کشتیرانی اومد و بازخورد دیدن رفتن بلک فلگ ساختن و کلا کشتیرانی و درگیری بود و جدیدا هم داره یه ip میشه برا خودش دزدان دریاییش یعنی از چندتا مرحله کشتیرانی تو اساسین 3 با توجه به بازخوردها رسید به ip و احتمالش هم هست بنظرم این سبک rpg مانندی که داره و برا اولین بار این شکل لول و اسلحه قرار دادن تو بازی بخواهن با توجه با بازخورد تو آینده کارهای اینچنینی بیشتر کنن......ولی من همیشه خودم به شخصه عاشق واقع گرایانه بودن اساسین بودم چون واقعا تو این سبک پرچم دار هستش.

و از طرفی اگه بنظرم بازخورد مثبت باشه امکان داره تو نسخه های بعد این مسائل رو بیشتر ببینیم و یجورایی اینکار مثل پیوند زدن بازی شاهزاده ایرانی و اساسین کرید میشه با توجه به چیزایی که تو تریلر دیدم شبیه باس فایت نشون میدن!!!

و یه چیز که خیلی باهاش حال میکنم تو این نسخه اینه که شخصیت اصلی بازی مثل مایکل تو gta فمیلی گای هست و زن و بچه داره چون همیشه تا الان شخصیتهای اساسین جوون بودن این خودش خیلی میتونه بیشتر تو ارتباط احساسی برقرار کردن با بایک بهمون کمک کنه.....کشور انجمن یا خانواده و اینکه کدومو بایک اولویت قرار میده
 

guppy

کاربر سایت
May 30, 2015
2,149
نام
davood
هر بازی یه ایرادی داره ویچرم تا 3ماه افت فریم داشت اخر با update حل شد جزئیات بازی خدایش عالی حالا از یه شتر میشه فاکنور گرفت اگه به تریلر بازی نگاه کنید هر NPCتوی بازی یه کاری میکنه و با تغییرات محیط واکنش نشون میده در کل تونستن بازی احیا کنن ایراداتم امیدوارم با اپ حل شه اما من که برام ایراد نبود
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
والا syndicate هم خیلی مانور داده شد سر نسخه pc ـش ، ولی استوریش به دلم ننشست ! از طرفی ، یونیتی با اون همه مشکل از زمان عرضه ، به نظرم بهترین داستان تو کلی سری رو داشت ...
سیستم مورد نیاز این که خیلی جالب به نظر میاد تو این نسل ، ولی امیدوارم مثل watch dogs 2 نشه که یه داستان فوق افتضاح رو تو یه محیط و گرافیک عالی تحویل پلیر بده .
یونیتی که داستانش از یه جایی به بعد فاجعه می شد، قابل مقایسه با 3-4 نسخه اول هم نیست:D اما تا قبل از اون شدیدا عالی داشت پیش می رفت، یهو به فنا دادن کل داستانو:(
کلا یونیتی همه چیش فوق العاده بود (بهترین طراحی محیط تاریخ بازی های رایانه ای:D پاریس به طرز فوق العاده ای زیبا بود.) غیر از 3 مورد:
1- باگ.
2- لحجه انگلیسی توی پاریس!
3- داغون شدن داستان تو نیمه دوم و استفاده نکردن از انقلاب فرانسه.
 

Sir Daniel

کاربر سایت
Mar 22, 2017
1,101
مطابق اعلام خود یوبی سافت بعد AC Syndicate سیکل ریلیز سالانه این سری رو گذاشتن کنار تا با صرف زمان بیشتر نسخه بهینه تر و با کیفیت تری عرضه کنن
حالام همین انتظار میره، هم اجرای بهینه و بدون مشکل روی سخت افزارهای PC و هم یک گیم پلی و داستان خوب
تا اینجا که سیستم پیشنهادی واقعا جالبه !! اصلا فکر نمیکردم انقدر توقعش کم باشه!
ستینگ بازی در مصر باستان و حوادث اون زمانم که می تونه برای رقم زدن یه داستان خوب و یه محیط جذاب، عالی باشه
20 روز دیگه ...
 
  • Like
Reactions: ROONEY190

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر